- x
VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE
943 Cevap430529 Görüntüleme5 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     6 [8] 10 11 12 13 14 15      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2964 Mesaj
7 Temmuz 2008; 7:39:03 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

bu arada sıfır bakmak araç bakmak için maslak doğuş'a gittik geçen.130 ps ve 174 ps.lere baktım.çok iyi bir satıcı vardı orda, inanın daha önce öyle bir satıcı görmemiştim.biz aracımızı takasa vermek istediğimizi belirttik ama 2.el ticari alımları yokmuş.satıcı bize kendi aracımızı iyi bir fiyattan değerlendirmediğimiz sürece yeni araba almayın dedi.( oysa başka bir marka sırf aracı ÖLÜ olarak almak için 20 bin lira teklif etmişti. ) 130 luklara kuruş indirim yapmıyorlar liste fiyatından, ama ellerinde orj. boyanmış gövde rengi tamponlu araçlar var.fakat 1200 lira fiyat farkı istiyorlar.bize de 174 lük almayın, gereksiz dedi.yakıt 130 luktan çok farklıdır dedi.ama ben üç kırmızının ne anlama geldiğini bildiğim için pek aldırış etmedim aslında.zaten 174 ps alınca otomatik olarak 17'' çelik jant sahibi oluyosunuz.allah nasip ederse, fiyatlar da biraz düşerse ve aracmızı fiyatında değerlendirirsek, sıfır araç alma niyetimiz var.


_____________________________



1055 Mesaj
8 Temmuz 2008; 17:41:29 

geçen paralı yolda 160 la gidoz arkadan caravelle son gaz gelmiş selek yapıo :D nası bi araçtır bu bide minübüs olcak


_____________________________



 
13 Mesaj
8 Temmuz 2008; 23:58:20 


quote:

Orjinalden alıntı: trust_fox

Dayımlarda 2000 Caravelle var. Km si şu 450000'de ama banamısın diyor. Daha sadece 1 kez motor yenilendi. Otoyolda tek geçerim bu kadar rahat bir araç olamaz. 1 Depo ile rahat 1000 km yapabiliyor. Geçen trabzon dönüşünde düzlükte 200 gösterdi. Çekişi çok güzel bir araç. En güzeli de otobanda öndeki bmwlere, mercedeslere sellektör yapabilmek:)

Babamında bir 1998 model 2.5 Transporter'ı var.Arkadaşımız doğru söylüyor!.100-120 arası gittiğimizde araba fazla yakmıyor ve rahat 1000 km gidebiliyor.Biz Uşak'a (Memlekete)gitmiştik.80 litre depo vardır herkes bilir.İstanbul'da doldurduk depoyu tamamen ve Uşak'a gittik.Uşak'ta yaklaşık 50 km yol yaptık.Ve Benzin tam olarak Kütahya çıkışına varırken bitti:D.100-110 la gittik.:D


UYARI:Uşak'a gidipde Sivaslı'dan geçerseniz hızlı gitmeyin 75 fln gidin çünkü her yer radar dolu=)


_____________________________



 
13 Mesaj
9 Temmuz 2008; 0:04:19 

Araba'mız çok sağlam ve çok temiz(2.5 TDI Panelvan 107 beygir).Nerdeyse hiç bir şeyi değişmedi.Ve çıkamadığı yer yok.Bir gün Tayakadın'a Kulakçayırı'na gittik balığa(babamla ben balıkçıyık ).Bir yer çamurdu inerken ve geçerken sorun olamdı ama geri döndüğümüzde 4 teker battı çamura 30 cm:D.uğraştık uğraştım çıkmadı sonra en sonunda babam gaza geldi bastı bastı birden çamurun altınta büyük bir taş varmış.Tekerlek ona geldi.Lastik ona geldi birden bi kodu.Araba uçtu çıktık sonra:D.Yani tek kelimeyle çıkamıyacağı yer yok.Yemin ederimki her yerden çıkıyor!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vosvosgen64 -- 9 Temmuz 2008; 0:07:04 >


_____________________________



 
13 Mesaj
9 Temmuz 2008; 14:09:59 


quote:

Orjinalden alıntı: özbekli35

öyle diyorsunda..
ben arabamla patinaj bile çektirmem...
zorlamam,otobanda bile en fazla hızım 150 dir ve bu hız uzun süre değildir...
gayet sakin ve yavaş narin kullanırım....bakımlarını aksatmam...bir parçasının ömrü bittiyse idare etmem anın da değiştiririm...

yani o dediklerin benim için geçerli, değil...fakat http://forum.donanimhaber.com/m_14038810/tm.htm linkindeki sorunları bizzat yaşadım....

transporterden illallah ettim ve benimle aynı durumu paylaşan çok tanıdık ve dostlarım var...

yeni kasalarda sağlamlığa değil,estetiğe önem verilmiş....ama yıllarca sağlamlık ve kalitelilik yönünden konuşulan vw markası ;artık tipi ve kalitesizliğiyle konuşuluyor...

bide vw açıkcası trilyonluk arabası....
bir parçası bozulsa garantiye girmese anında değiştirebilecek parası olan adamlar için...

bugün arkadaşımın vw t4 üne alt karter koruması(muhafaza)aldık...
servise sordu yenisi:690 ytl....
hurdacılara baktık:250-300 ytl...
bir yerden biraz ezikleri var 190 ytl ye alabildik.....

düşün artık yani;üretimi duralı 4 sene olmuş bir aracın parçaları daha hala pahalı...

alt tarafı teneke parçası.......çöpte görsen almazsın ama hurdacılarda 190 ytl....

açıkcası:çok zengin biri isen transporter alabilirsin...yakıtını masrafını karşılayacak paran,sorunlarıyla uğraşacak zamanın varsa tabiii....

bide otomatik diyorsunki yakıtı içerki ne içer....benim manuel 130 bg lik normal kullanımda eurodieselle şehir içi 33 ykr yakıyordu 174 lük otomatiği düşünemiyorum artık...

selamlar...



öyle diyorsunda..
ben arabamla patinaj bile çektirmem...
zorlamam,otobanda bile en fazla hızım 150 dir ve bu hız uzun süre değildir...
gayet sakin ve yavaş narin kullanırım....bakımlarını aksatmam...bir parçasının ömrü bittiyse idare etmem anın da değiştiririm...

Aynısını babamda yapıyor arabayı patinaj çektirmeyi hiç sevmez.Arabayı otobanda falan zorlamaz.İşte arabam dağıldı diyenler bunların zıtını yapıyor ve arabayı dağıtıyor.Babam burdakilerin aynsını yapıyor arabamız çok sağlam temiz ve hor kullanılmamış!Gerçek diyorum!


_____________________________



419 Mesaj
11 Temmuz 2008; 17:35:39 

bizde pazartesi günü dedeme 130 ps'liğini aldık.teslimat ancak dün gerçekleşebildi.aracı bol bol sürme fırsatım oldu kendi aracım binek ve caravellede gördümki araç gerçekten binek otomobil gibi.yolda gidişi, kaçışı vs.vs.

bizde bir önceki kasa caravelle vardı o da çok iyiydi ama bu kasa tabiki ondan çok çok daha iyi.

0

0


_____________________________

beşiktaş !


 
331 Mesaj
11 Temmuz 2008; 18:01:59 


quote:

Orjinalden alıntı: aghkzlkya

bizde pazartesi günü dedeme 130 ps'liğini aldık.teslimat ancak dün gerçekleşebildi.aracı bol bol sürme fırsatım oldu kendi aracım binek ve caravellede gördümki araç gerçekten binek otomobil gibi.yolda gidişi, kaçışı vs.vs.

bizde bir önceki kasa caravelle vardı o da çok iyiydi ama bu kasa tabiki ondan çok çok daha iyi.

0

0




kardeş allah kaza bela vermesin güle güle kullanın....
aracınızın kıymetini bilin derim çok kıymet verilecek bir arac aldığınızı sakın unutmayın....
MAŞŞALLAH MAŞALLAH 41 KERE MAŞŞALLAH!!!!!!!!!


arac kaça mal oldu onuda yazarsanız bilgimiz olur.....


_____________________________

BEDEN BENİM BEDENİM
İÇİMDEKİ RUH ...
SANMIYORUMKİ BEDENİMİN


419 Mesaj
11 Temmuz 2008; 18:16:31 

çok teşekkür ederim arkadaşım.
aracın fiyatı 59.800 artı olarak 600 ytl özel plakaya verdik yani 60.400'e mal oldu.


_____________________________

beşiktaş !


 
331 Mesaj
11 Temmuz 2008; 18:31:17 

ya çok yüksek şu anda 2.elde temiz araçlar 45 en fazla 50 bin arası .....
2. el çok düştü ya nolacak bu işin sonu alırken altın diye alıyoruz satarken teneke diye satıyoruz çok kötü


_____________________________

BEDEN BENİM BEDENİM
İÇİMDEKİ RUH ...
SANMIYORUMKİ BEDENİMİN


419 Mesaj
11 Temmuz 2008; 19:12:40 

doğru aslında bende temiz bir ikinci el alma taraftarıydım hatta internetten bulduğum bir iki tanesine gidip bakmıştım dedem için ama dedem sonradan almışken sıfır alalım dedi bizde aldık.zaten Allah kaza bela vermezse inşallah, 4-5 sene biner sanırım.


_____________________________

beşiktaş !


 
13 Mesaj
15 Temmuz 2008; 7:30:50 

Kardeşim kim ne derse desin Volkswagen'den ticari araç olamaz!Bence.Çünkü Volkswagen nazik araba.Hor kullanmayacaksın,zorlamıyacaksın,adam gibi kullanacaksın.Eğer bunların tersini yaparsan Volkswagen sana cevabını verir.Diyolarki oraya gittik şanzıman dağıldı.Burdan geliyoduk turbosu arızalandı.Kardeşim arabanı hor kullanırsan bunlar olur!Ticari araç istiyorsan Ford Transit!Arabayı kır dök banamısın demiyor.Ama Volkswagen nazik araba.Bizim 1998 2.5de 180 çıkmış araba yeniyke babam çıkmış diyoki;Bir daha öldürseler çıkmam.


_____________________________



 
13 Mesaj
15 Temmuz 2008; 14:18:07 

vito ların yeni modelleri var 3.3 brabus roket gibi ama transporter da iyi oda çok hız


_____________________________

aleecev


2583 Mesaj
15 Temmuz 2008; 15:00:06 

aracın motor kaputunu açıp bakınca motorun arkasından yere inen kocaman bir hava kanalı gördüm
içerisinden bir köpek bile geçebilir bunun hikmeti nedir motora giren havayı yolamı aktariyor? yada
araç içi ses konusunda yardımcımı oluyor?
130ps 350torku 6ileri vitesiile uzunyolda keyifli sürüşler sunuyor eski karavelleye göre yokuşlarda
30km daha hızlı 5 vites 160km hız çakallı rampasını sarıyor afferin sana vw


_____________________________



 
13 Mesaj
28 Temmuz 2008; 13:27:19 


quote:

Orjinalden alıntı: hitman

nası becerdinde bitek ibreyi cektin.2 gostergeyi birden alsaydın.Hızı da gosrseydik
ulen bide millet gostergenin resmini cekim derken ucacak bi yerden.bırakın bu işleri.
benim arabada gaz pedalının atında Takoz var.dibine kadar basılmıyo.onu cıkkarsam ne olur?
Evet kardeş hepsinde var fabrika çıkışı öle ama çıkarırsan ne olur bilmem.:D.


_____________________________



 
13 Mesaj
28 Temmuz 2008; 13:34:42 

Ben arkadaşımla 2.0 volvo motoru olan eski renault laguna ile 200 bastık:D.Hatırladığıma göre araba 220 basıyordu.Baktık araba bağırıyor kestik gazı.Bu arada arkadaşım 14 bende 10 yaşındayım:D.Nasıl bastınız derseniz bilirsiniz arabayı kaldırmaya yarayan lift vardır onla kaldırdık bastık ama ibre tekerlek gibi dönüyordu.


_____________________________



69 Mesaj
16 Ağustos 2008; 10:54:16 

arkadaşlar bizdede var 1 senedir kulanıyoruz süper arac araba bi kere süratlı konforlu ve içi geniş eyer kalamalık bi aliesiniz tamm size göre arka camlara filimde cekersiniz araba cok güsel gözüküyor.


_____________________________



1881 Mesaj
9 Aralık 2008; 20:32:14 

işte böyle bi araç :)
quote:

Orjinalden alıntı: SweetBoyJNR

geçen paralı yolda 160 la gidoz arkadan caravelle son gaz gelmiş selek yapıo :D nası bi araçtır bu bide minübüs olcak



_____________________________



 
1173 Mesaj
30 Aralık 2008; 2:36:44 

arabayı kaça aldınız birde comfortline mi niye siyah aldınız keşke gümüş gri alsaydınız


_____________________________

Volkswagen Golf 7 2012 Türkiye Facebook


 
3 Mesaj
30 Aralık 2008; 11:26:19 

merhaba arkadaşlar ben foruma yeni üye oldum. Bizde 2006 model citvan 105ps t5 var. Arabayı biraz zorladığın zaman yada 140 150 hız yaptınmı bi süre sora yol bilgisayarından suyun (antifirizin) bittiğine dair uyarı veriyor. Su koydurmaktan yoruldum artık servise götürdük bişey bulamadılar. Bu normal bi durum değil Her zaman 90 la gidememki her yere. Biraz bassan 100 km sora su atıyor yol bilgisayarından ışık yanıyor. Su deposunun kapağı çatlaktır dediler onu değiştirdik yine düzelmedi. Ne yapabiliriz bilgisi olan yada başından geçen arkadaşlar varsa yardımcı olurmusunuz? Bi kaç kez ışıkta kapışmam olmuştu ve arabayı sıkıştırmıştım Ondan önce böyle sorun yoktu Acaba onunla alakası varmıdır


_____________________________

wv t5


107 Mesaj
11 Ocak 2009; 2:50:12 

[font="Verdana"]Bu da bizim 1 sene önce almış olduğumuz yer Uçağı Caravelle 2.5 174 PS ABT Triptronic V.I.P

0


0


0


0


V.I.P 1

V.I.P 2

V.I.P 3

V.I.P 4

V.I.P 5
[/font]


_____________________________

by ScorpioN

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Ocak 2009; 2:14:34 

ABT yapıyor ya allah kazasız belasız kullandırsın hocam


 
1 Mesaj
23 Ocak 2009; 18:10:16 

beyler s.a size bir sorum var nolursunuz bana yardım edin Allah rızası için.Şimdi bizde transporter TDİ 130 hp den var.Traşa gitmek için aldım ve gıderken farkettım kı debriyajda bir problem var.Neyse geldım eve tam park ederken arabanın altından tttttaaaaaakkkkkk diye bir ses geldi.Arabayı vıtese geçiriyorum debrıyajdan cekıyorum ayagımı araba oldugu yerde duruyor.Yaklasık 4-5 defa denedım milim hareket etmedi.Nolur bir bilgisi olan varsa bana yardım etsin.


_____________________________



 
20704 Mesaj
1 Şubat 2009; 2:47:49 

Arkadaşlar herkese merhaba. İstanbul Buluşmasını gördükten sonra Ankara buluşması düzenleyelim diyerekten bir işe giriştik. Katılmak isteyen arkadaşlara duyrulur.

http://forum.donanimhaber.com/m_29459192/tm.htm


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
331 Mesaj
1 Şubat 2009; 22:48:48 


quote:

Orjinalden alıntı: transporter mağduru

beyler s.a size bir sorum var nolursunuz bana yardım edin Allah rızası için.Şimdi bizde transporter TDİ 130 hp den var.Traşa gitmek için aldım ve gıderken farkettım kı debriyajda bir problem var.Neyse geldım eve tam park ederken arabanın altından tttttaaaaaakkkkkk diye bir ses geldi.Arabayı vıtese geçiriyorum debrıyajdan cekıyorum ayagımı araba oldugu yerde duruyor.Yaklasık 4-5 defa denedım milim hareket etmedi.Nolur bir bilgisi olan varsa bana yardım etsin.



abi debriyaj balatası bitmiş geçmiş olsun diyorum iyikide evin önünde bitmiş akıllı araba bu taransporter sahibini hiç üzmez canımm



_____________________________

BEDEN BENİM BEDENİM
İÇİMDEKİ RUH ...
SANMIYORUMKİ BEDENİMİN


5794 Mesaj
3 Şubat 2009; 0:09:55 

para sıkışmış garantisi yoksa özel serviste yaptır


_____________________________

Heidelberg, Manroland, PolarMohr


 
406 Mesaj
13 Şubat 2009; 23:35:44 

Benim hayalimde bir caravelle şekli var bilmem ama bana katılırmısınız:

öncelikle koltuk yüksekliği aşağı alınmalı 280 mm olmalı (tabi ön göğüs yüksekliği aşağı indirilmeden) tam otomobil havası verilmeli göğüs aynı ölçüsünde kalmalı. direksiyon açısı çok yukarıda ,yani dolmuş direksiyonu gibi çok zahmetli ve yorucu.
Direksiyon mili uzun boyluların ayağına inip binerken çarpma riski veriyor neden bu kadar büyük kabini olan üstelik ticari olarakta kullanılan bu araçlar ortepedik değil aslında bunlar yoruculuğu minumuma indirmek için şart sürücü kabinde rahat ve efor sarfetmemeli küçük otomobillerde bile varken bu oturma pozisyonları neden caravelle yada transporterde yok üstelik ölçüler müsait ,vw toureg deki direksiyon ve oturma pozisyonu caravelle ve transporterede yansıtılsa muhteşem olur. motora gelince bence motor 6 silindirli kelebek olmalı.
bu ağırlıktaki bir aracın mutlaka arkadan itişli olması lazım çünkü motor gücü yere aktarmakta zorlanıyor sonra ne sürüş zevki ne ön takım ne akis nede şanzıman kalıyor! frenler çok yetersiz ısınınca zayıflıyor malesef. donanım olarak sanruf navigasyon ve yeni dsg şanzıman kesinlikle süper olur. uzun ve kısa şase arasında bir model seçeneği daha olsa iyi olur çünki uzun şase ve kısa şase arasında olan bir model daha kesinlikle şart. çift sürgülü kapı bunlar olmazsa olmaz. sizce mümkün olmayan şeylermi istiyorum.


_____________________________



289 Mesaj
17 Şubat 2009; 17:00:10 

T4 arkadan siyah duman atıyo mazot falan dedik mazottan degil hava filtresi diyorum ama kuşkulanmaya başladım yag yakıyor galiba bi de motor 210 binde sanki biraz yüklensem motor yiyecek gibi duruyor turbosuz kıl oldum iyice kesinlikle turbosuz almayın T4


_____________________________



407 Mesaj
20 Şubat 2009; 17:21:15 

arkadaşlar, caravelle kısa şasi modeli şuanda satılıyormu bilgisi olan varmı..


_____________________________



407 Mesaj
23 Şubat 2009; 13:18:56 

bilgisi olan yokmu


_____________________________



 
8 Mesaj
5 Mart 2009; 11:22:24 

bence modifiye yapılacak nadir araçlardan biri.


_____________________________



 
35 Mesaj
6 Mart 2009; 22:17:05 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arkadaşlar Trasporter olsun Caravella olsun hepiniz kazasız belasız günlerde kullanın. İnşallah bu günler bende uzun şasi 2.5 (130 hp) veya 1.9 (106 lık ) Trasporter almayı düşünüyorum . Merak ettiğim bu araçların şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimleri. Eğer yazabilirseniz sevinirim. yazarken minibüsmü cityvan mı belirtirseniz sevinirim.Saygılarımla...


_____________________________



 
35 Mesaj
6 Mart 2009; 22:22:52 


quote:

Orjinalden alıntı: emir341907

arkadaşlar, caravelle kısa şasi modeli şuanda satılıyormu bilgisi olan varmı..


Satılıyor kardeş.

http://ticariarac.vw.co...lt.aspx?Model=Caravelle


_____________________________



 
406 Mesaj
6 Mart 2009; 22:50:25 

Sayın swisscomtr

Arkadaşlar transporter 130 ps şehir içinde 11,6 lt mazot harcıyor! neden bunu belirtmiyorlar?
Ben bu verilere hiç rastlayamadım sadece şehir dışı verileri var 6,3 lt ama oda fabrika verisi gerçekte 100 km sabit hızla uzun yolda 5 veya 6 vites aralığı kullanımı (manual vites) 7,2 lt yani bundan aşağı kesinlikle düşmüyor denedim 177 ykr uzun yolda yakıyor.
Şehir içinde 276 ykr yakıyor. Arkadaşlar 130 hp kısa şase panelvan transporterim vardı. Tavanın üstünde 10 tane aracın en az 1 'inde hata çıkıyor benim arabamdada vardı. Kalorifer sistemi hepsinde yetersiz,vites yada şanzıman hassas arıza veriyor, termostat arıza verdi 2 defa, direksiyon pompası değişti 2 defa ön amortisörlerde 2 defa sorun oldu değişti. cam otamatiği arıza verdi. Fabrika verisinden % 14 fazla yakıyordu (şehir içinde) en fazla attığım yük 200 kg dır. yaklaşık 50000 km kullandım ve artık sattım. Tavandaki sorun nedeniyle neyazıkki durum yargıya intikal etti ve iki defa mahkeme heyeti rapor düzenledi iki rapordada üretim hatası olduğu kanıtlandı.
Sonuç 2500 tl param boşa gitti. Arabayı sattım. Tavsiyem arabayı almadan, hangi marka olursa olsun kontrol etmeden almayın.
Tüm bunlardan sonra binek kullanım amacı ile (yük atmayacağım) triptonik 1+1 130 hp uzun şase metalik gri carevelle almaya karar verdim değerli görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler.


_____________________________



 
35 Mesaj
7 Mart 2009; 16:22:58 


quote:

Orjinalden alıntı: şekocan

Sayın swisscomtr

Arkadaşlar transporter 130 ps şehir içinde 11,6 lt mazot harcıyor! neden bunu belirtmiyorlar?
Ben bu verilere hiç rastlayamadım sadece şehir dışı verileri var 6,3 lt ama oda fabrika verisi gerçekte 100 km sabit hızla uzun yolda 5 veya 6 vites aralığı kullanımı (manual vites) 7,2 lt yani bundan aşağı kesinlikle düşmüyor denedim 177 ykr uzun yolda yakıyor.
Şehir içinde 276 ykr yakıyor. Arkadaşlar 130 hp kısa şase panelvan transporterim vardı. Tavanın üstünde 10 tane aracın en az 1 'inde hata çıkıyor benim arabamdada vardı. Kalorifer sistemi hepsinde yetersiz,vites yada şanzıman hassas arıza veriyor, termostat arıza verdi 2 defa, direksiyon pompası değişti 2 defa ön amortisörlerde 2 defa sorun oldu değişti. cam otamatiği arıza verdi. Fabrika verisinden % 14 fazla yakıyordu (şehir içinde) en fazla attığım yük 200 kg dır. yaklaşık 50000 km kullandım ve artık sattım. Tavandaki sorun nedeniyle neyazıkki durum yargıya intikal etti ve iki defa mahkeme heyeti rapor düzenledi iki rapordada üretim hatası olduğu kanıtlandı.
Sonuç 2500 tl param boşa gitti. Arabayı sattım. Tavsiyem arabayı almadan, hangi marka olursa olsun kontrol etmeden almayın.
Tüm bunlardan sonra binek kullanım amacı ile (yük atmayacağım) triptonik 1+1 130 hp uzun şase metalik gri carevelle almaya karar verdim değerli görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler.


Eyvallah kardeşim çok teşekkür ediyorum. Banada esasında minibüs lazımdı full koltuklu panelvan alıp camlıya gönüştürürüm diye düşünüyodum ama öğrendiğim kadarıyla artık böyle değişimler yapılamıyormuş.Bir genelge yayınlanmış artık ruhsat alınamıyormuş.Konuyla ilgili detaylı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.Durum böyle olunca sanırım Caravella almak daha mantıklı olacak.

Neyse arkadaşlar yakıt tüketimiyle ilgili paylaşımlarınızı bekliyorum.Teşekkürler, saygılar...




_____________________________



 
501 Mesaj
10 Mart 2009; 13:05:31 

Arkadaşlar konuya sonradan katıldım ama bir yanlışı gidermek isterim.174hp araçlarla 130hp araçlar arasında bazı arkadaşlar sadece yazılım farkı var demiş.İlk önce şunu belirtmek isterim sadece yazılım farkı ile(çok çok nadir birkaç model dışında)hiçbirr marka otomobilininin gücünü artırmaz çünkü zaten parçaların universal tolerance ları dahilinde tek bir yazılım kullanılır.(biraz saçma oldu ama anlaşılabilir).174lükle 130luğun bloğu aynı bunu bütün arkadaşlar bilirler ama enjektörler turbo vs gibi ciddi farklar var ve zaten buna bağlı olarak ecu farkı var.Eğer daha detaylı bilgi isteyen varsa verebilirim.
Not:makina mühendisi olmam dolayısıyla bu kadar detaylı biliyorum.


_____________________________



 
406 Mesaj
10 Mart 2009; 15:55:53 

sayın arifgokcen
Vallahi iyi oldu ben çok merak ediyorum 130 bg ve 174 bg arasında kararsız kaldım.
İşin açığı triptonik ve otamatik versiyon tercih edeceğim için 130 luk mantıklımı yada performansı düşük gelirmi? Nedersiniz 130 bg mi 174 bg mi?
Bu chip yazılımı hakkında yaptığınız yorum doğrumu tam bilmiyorum ama sonuç yine aynı kapıya çıktı çünkü motor alaşımları 174 bg motorda daha mukavemetli diye biliyorum şanzıman,fren v.s elbette bu performansa hitab edecek şekildedir.

saygılar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şekocan -- 10 Mart 2009; 15:53:47 >


_____________________________



 
501 Mesaj
11 Mart 2009; 0:10:47 

Otomatik tercih edecekseniz kesinlikle 174lük tercih edin 130(ayrıca bu serinin turboları biraz problemli)luğun performansı bayağı düşük gelir hatta şöyle söyleyeyim t4 2.5tdi 102hp(eğer kullanmışsanız)sadece bir tık üstünde.Motor olarak ikiside çok mukavametli ama blok ve pistonlar gibi ana parçalar aynıdır.Altyapı konusuna gelirsek 174lük yere daha yakın ve farklı bir süspansiyonu vardır tabiki tekerleride farklıdır.(fabrika çıkışı w serisi hız lastiği 235/55/17).Ayrıca frenleri 130luğa göre daha iyidir.Türkiyedeki 130 caravelle testinde 44m gibi bir değerdi yanlış hatırlamıyorsam.Ama 174lük modelde almanyada yapılan testlerde 39m gibi bir değer elde edilmiştir. (40-42m arasında da birkaç değer bulabiliyorsunuz internette ama o modellerin lastik boyutları 215/65/16).Ayrıca neredeyse bu araçların tüm modellerini kullanmış olmam sebebiyle (şu anki aracım 2006 caravelle 174hp manuel) size tavsiyem 174lüktür.Ama istanbul haricinde bir yerde kullanacaksanız manuel almanızı tavsiye ederim çünkü oto.şanzıman yakıtı ciddi anlamda artırıyor.Son olarak 2.5litre motorların ne kadar güçlü olduğunu şöyle anlatayım yurt dışında sadece daha büyük turbo ve enjektör ve yeni yazılımla stock motorla 250hp leri görenler varki çok ciddi bir rakam böyle bir araç için.


_____________________________



 
406 Mesaj
12 Mart 2009; 1:35:48 

DSG

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
501 Mesaj
12 Mart 2009; 12:34:29 

Arkadaşım yeni arabanmı yeniyse hayırlı olsun.Ama bir yanlışı düzelteyim caravelle veya transporter larda aracın ağrılığı yüke ayarlı ve çok yüksek torku olması sebebiyle şu andaki dsg sistemini vw uygulamıyor.Ama t6 için düşünülüyor.T6 nın çıkışınada daha çok var.Neyse demek istediğim araç 6 ileri triptronik,dsg değil.Bu arada araç 130 mu 174 mü


_____________________________



 
406 Mesaj
12 Mart 2009; 14:44:40 

Yok ben burada caravelle resmini forum dikkat çeksin diyerekten koydum.
Araba almadım ikinci elmi sıfırmı kararda veremedim fiyatların düşmesini bekliyorum ayrıca caravelleye gücüm yetmediği içinde transporter triptonik düşünüyorum 130 ps.
Piyasada işin açığı herkez 1.9 lt öneriyor alıp belkide chip yazılımıda yaptırmayı düşünüyorum kafam okadar karışıkki kararsızım.
Çelişkili yorumlar çok var. Net bir akıl veren olsa iyi olur çünkü benim için öncelik sağlamlıktır daha önce 130 luk manual transporter deneyimim vardı zaten. T 6 nedir bunada açıklık getirirmisiniz gerçekten merak ettim.


_____________________________



 
406 Mesaj
12 Mart 2009; 14:47:37 

Ben binek olarak kullanacağım ve münibüse çevireceğim. Yük atmayacağım kesinlikle.
Ayrıca kısa şase uzun şase arasındada kararsızım.


_____________________________



 
501 Mesaj
12 Mart 2009; 17:19:34 

Arkadaşım sana tavsiyemi şöyle yapayım.Bu transporterlar cidden şans işi ama 130luğun genellikle turbodan çok problem çıkardığıda bir gerçek ve ayrıca otomatik şanzımanla ciddi bir yakıt tüketimi var eğer yakıtla başedebilirim diyorsan 130luk otomatik al.Ama ben senin yerinde olsam 1.9tdi alırım çünkü çok daha problemsiz araçlar ve sadece yazılımla 130luk otomatik hızlı bir aracın olacaktır.Şöyle bir şey daha söyleyeyim bende benim eski 2000model trasnporter yerine alacaktım otomatik caravelle ama tüketim ve turbo problemlerinden dolayı vazgeçtim ve onun yerine 2006 model caravelle 174 manuel aldım fakat iki sefer yolda kaldım birincisi direksiyon kutusu arızası ikincisi ise istavroz dişlisi kırılıp şanzımanı dağıttıki kesinlikle bende hiç yük yüklemezdim zaten doğuşta hatasını kabullendi ya neyse diyeceğim 174lüğü daha sağlam diye aldık ama yinede iki sefer yolda bıraktı şans işi işte.Sana tavsiyem yük vurulmamış 1.9 almandır kesinlikle 2.5 otomatiği almağa kalkışma.Bu arada transporter/caravelle/multivan serilerinin genel ismi t serisi diye geçiyor t1 t2 t3 t4 t5 gibi.Mesela bizim kullandığımız seriler 2004 model ve sonrası t5 bir önceki seriler t4 vs gibi.T6 da yeni çıkacak olan 2012-2013 gibi çıkması bekleniyor.Binek olarak kullanacaksan kısa şaseyi tavsiye ederim çünkü uzun şase park vs konusunda şehiriçinde problem olabiliyor


_____________________________



 
95 Mesaj
17 Mart 2009; 11:41:58 

bunlardan türkiye'ye gelse ne güzel olur
0

0

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsnynr -- 17 Mart 2009; 12:13:54 >


_____________________________

transporter 5 samsung c750 ps3 silim 320 gb sony dav 260 sony kdl v2000


 
244 Mesaj
29 Mart 2009; 22:02:31 

yen kasa sı ne zaman çıkacak bnn ya


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=k1uiKIsiHoE


2806 Mesaj
31 Mart 2009; 17:48:35 


quote:

Orjinalden alıntı: arifgokcen

Arkadaşlar konuya sonradan katıldım ama bir yanlışı gidermek isterim.174hp araçlarla 130hp araçlar arasında bazı arkadaşlar sadece yazılım farkı var demiş.İlk önce şunu belirtmek isterim sadece yazılım farkı ile(çok çok nadir birkaç model dışında)hiçbirr marka otomobilininin gücünü artırmaz çünkü zaten parçaların universal tolerance ları dahilinde tek bir yazılım kullanılır.(biraz saçma oldu ama anlaşılabilir).174lükle 130luğun bloğu aynı bunu bütün arkadaşlar bilirler ama enjektörler turbo vs gibi ciddi farklar var ve zaten buna bağlı olarak ecu farkı var.Eğer daha detaylı bilgi isteyen varsa verebilirim.
Not:makina mühendisi olmam dolayısıyla bu kadar detaylı biliyorum.


+1
connect 1,8 TDCİ hepsi 75 90 110 PS üretio ecu enjektör ısıya karşı dayanıklı parçalar vb farklı
ki bunun üstüne gidip chip tuning yapabilirsiniz


_____________________________



 
501 Mesaj
31 Mart 2009; 18:22:31 

quote:


+1
connect 1,8 TDCİ hepsi 75 90 110 PS üretio ecu enjektör ısıya karşı dayanıklı parçalar vb farklı
ki bunun üstüne gidip chip tuning yapabilirsiniz


Arkadaşım benim dediğimde o aynı motorda farklı güçler için sırf ecu ile iş bitmiyorki sende belirtmişsin zaten herhalde kendimi iyi anlatamadım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifgokcen -- 31 Mart 2009; 18:12:08 >


_____________________________



 
95 Mesaj
1 Nisan 2009; 9:14:06 

arkadaşlar bende bu 1 ay içerisinde 2007 veya 2008 ctiy van LWB almayı düşünüyorum 105 lik mi 130 luk mu alsam kararsızım benim sormak istediğim 2007 ve 2008 modelde elektronik donanım farkı varmı yani (edl,abs,hilholder) gibi birde kaç bin km'nin üstünde almamam lazım yani alacağım araç 50,000 ni geçmesin gibi böyle bir kriter varmı


_____________________________

transporter 5 samsung c750 ps3 silim 320 gb sony dav 260 sony kdl v2000


 
501 Mesaj
1 Nisan 2009; 18:05:20 

Arkadaşım 2007 modelden itibaren dediğin gibi hillholder abs edl abs asr ebc esp vs donanımlar aynı ama ilk çıkan 2007 modellerde hillholder biraz problemliydi sonradan onu düzeltiler ve bununda ötesinde zaten alabildiğin kadar yeni al.130luklarda turbo problemi bilinen(biraz şans işi olmakla birlikte)birşey ve 105liklere göre daha hassas cityvan alacağına göre sana tavsiyem 105hp 2008 model yük taşımak için kullanılmamış cityvan bulmaktır.Km den çok bakman gereken olay aracın yorulup yorulmadığıdır.Özellikle kendi aracı olmayanlar,yük taşımak için kullananlar ve kötü yollarda kullanılan arabalara dikkat et.Bunlara bulaşma.Ama kmye bakıp yanılma diriliğine bak.Ama performans istiyorum diyorsan sana tavsiyem 2007 174lük almandır.İyi araştırırsan 36000-37000tl civarına bulabilirsin.Yakıt olarak 2.5 lar çok yakıyor.Hatta şöyle diyim kendi aracımlar 2.5motor 18lt/100km gördüm.1.9lar ne kadar bassanda yakmıyorlar.Yani diyeceğim odurki 2008 1.9 105lik tercihen 20000-30000km de yorulmamış bir araçtır.Şimdiden hayırlı olsun


_____________________________



 
95 Mesaj
4 Nisan 2009; 11:30:06 


quote:

Orjinalden alıntı: arifgokcen

Arkadaşım 2007 modelden itibaren dediğin gibi hillholder abs edl abs asr ebc esp vs donanımlar aynı ama ilk çıkan 2007 modellerde hillholder biraz problemliydi sonradan onu düzeltiler ve bununda ötesinde zaten alabildiğin kadar yeni al.130luklarda turbo problemi bilinen(biraz şans işi olmakla birlikte)birşey ve 105liklere göre daha hassas cityvan alacağına göre sana tavsiyem 105hp 2008 model yük taşımak için kullanılmamış cityvan bulmaktır.Km den çok bakman gereken olay aracın yorulup yorulmadığıdır.Özellikle kendi aracı olmayanlar,yük taşımak için kullananlar ve kötü yollarda kullanılan arabalara dikkat et.Bunlara bulaşma.Ama kmye bakıp yanılma diriliğine bak.Ama performans istiyorum diyorsan sana tavsiyem 2007 174lük almandır.İyi araştırırsan 36000-37000tl civarına bulabilirsin.Yakıt olarak 2.5 lar çok yakıyor.Hatta şöyle diyim kendi aracımlar 2.5motor 18lt/100km gördüm.1.9lar ne kadar bassanda yakmıyorlar.Yani diyeceğim odurki 2008 1.9 105lik tercihen 20000-30000km de yorulmamış bir araçtır.Şimdiden hayırlı olsun

teşekkürler arifgokcen verdiğin bilgiler cok faydalı oldu


_____________________________

transporter 5 samsung c750 ps3 silim 320 gb sony dav 260 sony kdl v2000


 
501 Mesaj
4 Nisan 2009; 21:09:48 

Rica ederim arkadaşım yardımcı olabildiysem ne mutlu ne oldu kararını verdin mi aldın mı?


_____________________________



525 Mesaj
6 Nisan 2009; 20:34:42 


quote:

Orjinalden alıntı: sencer799


sm=s17.gif]

yerim ben sizin transporter ınızı

GEL YEE ARTİST HEYYY! YAVRUM HEYY SEN KENDİ ARABANI NE ZANNEDİON 220 km/h yi SENİN ARABA ANCAK RÜYASINDA GÖRÜR SEN ARABANIN 160 km/h YAPTIĞINI GÖRÜP ŞÜKREDİON


_____________________________

.::DH ATI RADEON CLUB::.
llİntel Core 2 Quad Q6600 2.40 GhzllAsus P5K SEll4GB Kingston HyperX 800 MHz llSamsung SyncMaster 932NPlus 19" 2000:1 Dynamic Contrast ll
llXP600 Gaming Edition 600W llSapphire Hd4890 GDDR5 1Gb 256Bit ATI DX 10.1 Ekran KartıllSeagate 250 Gb SATA II NCQ 8 Mb 7200 rpm llZalman F3 12cm Fan ll
Pc Toplama Video
Yardım Ve Destek İçin:blueeyeshansome@hotmail.com


 
501 Mesaj
7 Nisan 2009; 1:06:41 

Ya arkadaşlar karşılaştırğınız arabaların sınıfları birbirini tutmuyorki bir kere starexin arkadan itişli ve makaslı olduğunu unutuyorsunuz herhalde. Transporter dört tekerlekten bağımsız süspansiyon var ayrıca böyle fanatikliğe girmeye gerek yok starexin 0-100km daha iyi ama transporterın son sürati gidişi konforu frenleri daha iyi aksini iddia eden ya yalan söylüyordur yada yalan söylüyordur.Ayrıca iki aracıda denedim biliyorum.Transporter vs Starex(140hp crdi)eniştemin aracı.Ayrıca fiyatları birbirini tutmuyor aralarındaki fiyat farkı neredeyse 20000tl.


_____________________________



8374 Mesaj
9 Nisan 2009; 16:22:22 


quote:

Orjinalden alıntı: ask_adami_

merhaba arkadaşlar ben foruma yeni üye oldum. Bizde 2006 model citvan 105ps t5 var. Arabayı biraz zorladığın zaman yada 140 150 hız yaptınmı bi süre sora yol bilgisayarından suyun (antifirizin) bittiğine dair uyarı veriyor. Su koydurmaktan yoruldum artık servise götürdük bişey bulamadılar. Bu normal bi durum değil Her zaman 90 la gidememki her yere. Biraz bassan 100 km sora su atıyor yol bilgisayarından ışık yanıyor. Su deposunun kapağı çatlaktır dediler onu değiştirdik yine düzelmedi. Ne yapabiliriz bilgisi olan yada başından geçen arkadaşlar varsa yardımcı olurmusunuz? Bi kaç kez ışıkta kapışmam olmuştu ve arabayı sıkıştırmıştım Ondan önce böyle sorun yoktu Acaba onunla alakası varmıdır



bu hızla alakalı bir durum değil. kalorifer petiğiniz çatlamış ön konsolu söktürüp baktırın göreceksiniz. sanırım sizde çatlak büyük hız yapınca kısa sürede akmasına neden oluyor. bizzat başımıza gelmiş bir olay. bende 2000 model city van 2.5 TDİ sahibiyim. uzun yolculuklar ayrı bir zevkli oluyor engebeli yollarda içerde takırtı tukurtu olmaması en büyük avantajı taş gibi araç. yük amaçlı kullanmıyorum. binek araç gibi kullanıyoruz 58binde değişenler turbo yaprak tıkamış o yüzden değişti. egzos. debriyaj ve ön balatalar. kalorifer peteği. Allah'a şükür henüz vuruğu kırığı yok ihtiyacımızı çok iyi karşılıyor. nasip olursa ilerki yıllarda caravelle düşünüyoruz.


_____________________________



8374 Mesaj
9 Nisan 2009; 16:31:03 


quote:

Orjinalden alıntı: arifgokcen

Ya arkadaşlar karşılaştırğınız arabaların sınıfları birbirini tutmuyorki bir kere starexin arkadan itişli ve makaslı olduğunu unutuyorsunuz herhalde. Transporter dört tekerlekten bağımsız süspansiyon var ayrıca böyle fanatikliğe girmeye gerek yok starexin 0-100km daha iyi ama transporterın son sürati gidişi konforu frenleri daha iyi aksini iddia eden ya yalan söylüyordur yada yalan söylüyordur.Ayrıca iki aracıda denedim biliyorum.Transporter vs Starex(140hp crdi)eniştemin aracı.Ayrıca fiyatları birbirini tutmuyor aralarındaki fiyat farkı neredeyse 20000tl.

zaten karşılaştıran vw kullanıcıları değil starex kullanıcıları kaç defa yolda 90la giderken kapışmak isteyen araç oldu ben 90la giderken sollayıp önümde yavaşlayanlar kaşınanı kaşıyoruz radarada giriyoruz vw kullanmayan diğer araçları en kralı ilan edip kıyaslamaya kalkıyor suç bizde değil o tür cahil insanlarda. kendileride biliyorda işlerine gelmiyor.


_____________________________



3067 Mesaj
29 Nisan 2009; 20:47:54 

ARKADAŞLAR 2000-2002 MODEL 9+1 TRANSPORTER MİNİBÜS ALACAĞIM ARAÇ DEVAMLI ANKARA KIRIKKALE ARASINDA HAREKET EDECEK BU ARAÇLAR İLGİLİ ÖNERİLERİNİZ NELERDİR 2.5 İNİMİ ALMALIYIM SANIRIM BİRDE 2.4 Ü VAR AMA HERKES ONA YANAŞMA DİYOR SİZİN ÖNERİLERİNİZ NELERDİR BU ARAÇLAR BİZE ÇOK SORUN ÇIKARIRMI ARAÇ HERGÜN 10 KİŞİYLE KIRIKKALE ANKARA ARASI GİDİP GELECEK TRANSPORTERCI ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


 
331 Mesaj
29 Nisan 2009; 22:13:35 


quote:

Orjinalden alıntı: pulpa

ARKADAŞLAR 2000-2002 MODEL 9+1 TRANSPORTER MİNİBÜS ALACAĞIM ARAÇ DEVAMLI ANKARA KIRIKKALE ARASINDA HAREKET EDECEK BU ARAÇLAR İLGİLİ ÖNERİLERİNİZ NELERDİR 2.5 İNİMİ ALMALIYIM SANIRIM BİRDE 2.4 Ü VAR AMA HERKES ONA YANAŞMA DİYOR SİZİN ÖNERİLERİNİZ NELERDİR BU ARAÇLAR BİZE ÇOK SORUN ÇIKARIRMI ARAÇ HERGÜN 10 KİŞİYLE KIRIKKALE ANKARA ARASI GİDİP GELECEK TRANSPORTERCI ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...



arkadaşım öncelikle allah kaza bela vermesin her ay mutlaka ankaraya gelirim sivasta ikamet ediyorum haliyle kırıkkale ankara arasınıda çok iyi bilirim elma dağında konvoylarda çok araç kullandım daha önce 2000 model city van 2.5 tdi aracım vardı süspansiyon olsun sağlamlık olsun yakıt olsun herşeyi mükemmel tek eksiği abs şimdi bendeki araç 130 hp 6 ileri uzun şiase t5

mademki eski t4 kasa alacaksin caravelle almanı tavsiye ederim abs havayaztığı sıtandart yolcu tarafı kliması kaloriferi herşeyi üzerinde minübüs kullanımına uygun bir araç olur işin açıkcası adam gibi kullanan biri olursa inan bana ömürlük olur allah kaza bela vermedikce...

sana tavsiyem 2.5 tdi carevelle bakman senin için en doğru karar...

eklemek istedim bu aracı aldığın zaman yapman gereken birtakım şeyler var onlarıda sölemek istiyorum....

t4 tipi araçlarda genel olarak kurum problemi var euro dizel kullanılmamasından kaynaklı artı katalitik konvektör iptali sizi daha rahatlatacaktır aracınızı aldığınız zaman haliyle kaporta aksamına baktıracaksınız motordada size su tüyoları verebilirim...
öncelikle baskı balata kontrol ettirin sibopları ve kurum temizlişği yapılmışmı kontrol ettirin hava akım metresi düzgün çalışıyormu kontrol ettirin...
inanın bu araçların üst kapaktan aşağı kısmı yani piston sekman gömlek kırank en az 400bin km yapıyo korkmayın alacağınız araç hayırlı uğurlu olsun


_____________________________

BEDEN BENİM BEDENİM
İÇİMDEKİ RUH ...
SANMIYORUMKİ BEDENİMİN


3067 Mesaj
30 Nisan 2009; 8:36:27 

bilgiler için teşekkürler peki biz bu aracı alınca 2.5 tdi da euro dizelmi kullanalım yoksa normal mazotmu aracımızı 9 tane doktor arkadaş ankara kırkkale arasında işyerimize gidip gelmek için kullanacağız carevelleler güzel ama birazbizi ekonomik olarak aşıyor cerevelle olmazsa aracın orjinal 9+1 minibüsmü sonradan yapma minibüsmü olduğunu nasıl anlayabiliriz?


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


 
331 Mesaj
30 Nisan 2009; 17:39:40 


quote:

Orjinalden alıntı: pulpa

bilgiler için teşekkürler peki biz bu aracı alınca 2.5 tdi da euro dizelmi kullanalım yoksa normal mazotmu aracımızı 9 tane doktor arkadaş ankara kırkkale arasında işyerimize gidip gelmek için kullanacağız carevelleler güzel ama birazbizi ekonomik olarak aşıyor cerevelle olmazsa aracın orjinal 9+1 minibüsmü sonradan yapma minibüsmü olduğunu nasıl anlayabiliriz?


simdi hocam olaya doktor gözüyle bakalım siz hastalarınıza diyet veriyorsunuz kollestrolden korunmaları için damar ve kalplerini korumaları için
işte euro dizel olayıda bir diyet gibidir kükürt oranının düşük olması sebebiyle siboplarda ve manifot turbo bölümünde kurum yapmasını önleyerek aracın rahat nefes alıp vermesini sağlar kırsal motorin yani normal mazota göre iyidir zaten commonrail tipi araçların sağlıklı çalışabilmesi için euro dizel bence gerçekten şart...

dier taraftan sonradan açma aracları tavsiye etmiyorum açıkcası sebep hem yük taşımak için olduklarından daha sert süspansiyon hemde kalorifer ve klima tertibatını düşünürseniz kış yada yazın size yeterli gelmeyecektir çünki yolcu taşımacılığı için kullanıcaksınız...
acıkcası benden demesi caravella dururken transporter alırsanız seneye tekrar araç deiştirmek zorunda kalırsınız kullanıp deneyen bir arkadaşınız olarak tek tavsiyem budur....

bide atlamadan geçmeyelim aldığınız aracı mutlaka yetkili servise gösterin expertiz yaptırın satıcıyla anlaşın adama serviste baktıracanızı söleyin eger varsa satıcının sölediği hatalardan başka bişe çıkarsa expertiz parası ödemiyeceğinizi belirtin zaten serviste az çok herşey belli olur ama yetkili servis douş oto eski hisar felan orda kontrol ettirin...

caravelleden şaşmayın:D


_____________________________

BEDEN BENİM BEDENİM
İÇİMDEKİ RUH ...
SANMIYORUMKİ BEDENİMİN