Foursquare nasıl okunuyor beyler ?
22 Cevap14177 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2137 Mesaj

[11 Ağustos 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

26 Eylül 2012; 19:08:14 

Evet ingilizce cahilliğimin sınırlarını zorluyorum kız arkadaşımla kesin bu sitenin muhabbeti dönücek buluşunca saçma sapan söylemiyim sitenin adını beyler okunuşu nasıl oluyor acaba


_____________________________

________________________________________________________________________

Diego Ribas da Cunha ''DR10''
_________________________________________________________________________
DH Sansar Salvo Hayran Kulübü | DH Hidra Hayran Kulübü | DH Her Gün 1 Yeni İngilizce Cümle Çevirisi


194 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:13:12 

4sicker



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Eylül 2012; 19:14:31 

Furskure


240 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:16:14 

Forskuer. R yi yutup yavşatsan da olur skueğğ gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1240 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:17:06 

For-Sukü-ır


_____________________________

Amerikan Kültürü Ve Edebiyatı


138 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:22:04 

forsıkueyr



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


kime ne


201 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
muhalefet adam
26 Eylül 2012; 19:23:31 

for sıku vee diye okunur.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
15 gün cezanın,
7 gün 14 sa. 32 dk. kadarı kaldı.
26 Eylül 2012; 19:26:36 

forskuer

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Eylül 2012; 19:27:32 

analar sivasta ne gezer


156 Mesaj

[5 Ağustos 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

26 Eylül 2012; 19:28:12 

4kare


_____________________________



1734 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:31:16 

forsukeyır


_____________________________



Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
2 gün 21 sa. 3 dk. kadarı kaldı.
26 Eylül 2012; 19:32:10 

foğue skueğaaa


450 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:32:26 

forsikeyır


_____________________________

TR : KaptanSirinSey


1105 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:32:43 

quote:

Orijinalden alıntı: Genesis.

foğue skueğaaa

Hocam klavyeye oturmadan yazın


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
2 gün 21 sa. 3 dk. kadarı kaldı.
26 Eylül 2012; 19:35:11 

quote:

Orijinalden alıntı: İlluminatici


Hocam klavyeye oturmadan yazın

türlü aksanlı toefl ingilizcemle söyledim, doğru valla bak.

amerikan aksanı isterseniz fooğur skuveır


1107 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:36:47 

quote:

Orijinalden alıntı: Genesis.


türlü aksanlı toefl ingilizcemle söyledim, doğru valla bak.

amerikan aksanı isterseniz fooğur skuveır

Doğru bir okunuş cidden ama Türkçe olarak ifade etmek çok zor. Garip gözüküyor.


_____________________________



1105 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:36:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Genesis.


türlü aksanlı toefl ingilizcemle söyledim, doğru valla bak.

amerikan aksanı isterseniz fooğur skuveır

biliyorum hocam öylesine yazdım dalga amaçlı amerikan ingilizcesi köy türkçesi gibi biraz


_____________________________



388 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:39:27 

For skuer


_____________________________

Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki,
Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler,
müritler, meczuplar memleketi olamaz.
En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.


Atatürkçü Düşünce Topluluğu


110 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:40:56 

For şukur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




320 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:42:20 

Foğr Sukeğır


_____________________________

Aviation,Piano and Basketball is my life..


14 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:42:43 

Jamiryuu


_____________________________

Galatasaray

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Rap,Hip-hop,Dubstep



668 Mesaj
26 Eylül 2012; 19:59:19 

quote:

Orijinalden alıntı: saksıfon

Forskuer. R yi yutup yavşatsan da olur skueğğ gibi



_____________________________

MSI 970A-G46 AM3 2133MHz(O.C.) | AMD FX X4 4100 3.6GHz | SAPPHIRE HD7770 Edition | KINGSTON 4GB Hyperx DDR3 1600MHz | High Power 600 W | LG Flatron Wide 17'' LCD
PSN: Turkishstar20


358 Mesaj
27 Eylül 2012; 10:34:23 



_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Foursquare nasıl okunuyor beyler ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328