- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Viagra'nın son kullanma tarihi varmı ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Nisan 2006; 17:15:32 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar dün bir arkadaşım viagra almış ama tane ile. Yani kutusu filan yok. Ama üzerinde viagra diye yazıyor hapların. Bu halt insanı nasıl etkiliyor deneyeceğiz ama endişemiz hapların son tarihi varsa geçmiş olması. Bilgisi olan varsa bi el atıversin de mort olmayalım


 
2482 Mesaj
12 Nisan 2006; 17:40:18 

içtikten sonra 1-2 saatin var ne yaptıysan yaptın ondan sonrası ..
_____________________________

Satılık Bose Acoustimass 15


2908 Mesaj
12 Nisan 2006; 18:45:07 

_____________________________

2013 Opel Astra 1.4 Turbo Sport Active Select

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Nisan 2006; 18:48:41 


quote:

Orjinalden alıntı: we[AGRA]





 
783 Mesaj
12 Nisan 2006; 18:58:25 


quote:

Orjinalden alıntı: zanetti35

Arkadaşlar dün bir arkadaşım viagra almış ama tane ile. Yani kutusu filan yok. Ama üzerinde viagra diye yazıyor hapların. Bu halt insanı nasıl etkiliyor deneyeceğiz ama endişemiz hapların son tarihi varsa geçmiş olması. Bilgisi olan varsa bi el atıversin de mort olmayalım



kullanmadım ama en fazla cort cort olursun
_____________________________

Düzce


3974 Mesaj
12 Nisan 2006; 19:05:17 

Valla çalısan mekanizmaya uygulandıgında pert etkisi varmış
_____________________________

TRABZONSPOR


 
1464 Mesaj
12 Nisan 2006; 19:32:52 

quote:

Orjinalden alıntı: zanetti35

Arkadaşlar dün bir arkadaşım viagra almış ama tane ile. Yani kutusu filan yok. Ama üzerinde viagra diye yazıyor hapların. Bu halt insanı nasıl etkiliyor deneyeceğiz ama endişemiz hapların son tarihi varsa geçmiş olması. Bilgisi olan varsa bi el atıversin de mort olmayalım
Aman ters tepmesin .Arkadaşın 50 yi geçti mi öyle viagradan falan medet umuyo
_____________________________



3207 Mesaj
12 Nisan 2006; 21:25:38 

hocam çalışan makinada denendi bi etkisi görülmedi



50lik şekilde alıncak unutma yani yarım
_____________________________

I started to watch myself with a mirror's eyes,
And I begin to slip away.
And no one's here to reach the other side with me.
Why don't you see me go this way?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Nisan 2006; 13:33:23 

Şİmdi bu orgazm cigarasımı oluyor
quote:

Orjinalden alıntı: we[AGRA]





2908 Mesaj
13 Nisan 2006; 13:42:34 


quote:

Orjinalden alıntı: zanetti35

Şİmdi bu orgazm cigarasımı oluyor




evt nickimden kullanırsan sende yakabilirsin
_____________________________

2013 Opel Astra 1.4 Turbo Sport Active Select


 
1999 Mesaj
13 Nisan 2006; 13:49:36 

_____________________________



1855 Mesaj
13 Nisan 2006; 15:47:53 

son kullanma tarihi geçmişse hapı yutarsınız



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi porcelain -- 13 Nisan 2006; 15:48:41 >
_____________________________


2005'ten beri burada !
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Gereksiz Mesajlar » Viagra'nın son kullanma tarihi varmı ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.250