- x
METEB içi METEB dışı
6 Cevap2060 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


45 Mesaj
25 Eylül 2012; 0:50:51 

arkadaşlar gireceğim ön lisans bölümüne baktımda sağ tarafında mesela
12,2,D,93 yazıyor . Ben düz liseliyim. bu adam 250 puanla girmiş olsun diyelim. bendemi 250 puanla girmiş olacam ?
demek istedğimi anladınız mı ? çok kafam karıştı...

şimdi mesela adam meslek liseli ve bölüme en son o girmiş oldugu için bölümün taban puanıda 250 diyelim. Bu bölümün 4 tane açık boş yeri var. Hiç bir meslek liseli ek yerleştirme yapmadıgını varsayarsak bende 250 puan ile girebiliyorum değil mi . ?

ve önlisans bölümlerine ek tercih yapma için illaki puanın eşit veya aşağıdamı olmak zorunda fazla puanlı bölümlere terci yapılabmıyor mu ?


_____________________________

Milletimize fenalık edenleri tarihte okuduk ve milli kini ateşten damgalar gibi kalbimize yazdık .


45 Mesaj
25 Eylül 2012; 16:01:32 

+++++++++++++++++++++++


_____________________________

Milletimize fenalık edenleri tarihte okuduk ve milli kini ateşten damgalar gibi kalbimize yazdık .


 
4 Mesaj
25 Eylül 2012; 16:16:43 

aynı dertten ben de muzdaribim meslek lisesi elektrik mezunuyum ama dış ticaret falan istiyorum. yazsam gelmez mi acaba ya? ona göre ya 2 yıllığa ya da dersaneye gidicem. of dersanelerin açılışıyla aynı zamana denk geldi


_____________________________



45 Mesaj
25 Eylül 2012; 19:59:56 

quote:

Orijinalden alıntı: xcenkx

aynı dertten ben de muzdaribim meslek lisesi elektrik mezunuyum ama dış ticaret falan istiyorum. yazsam gelmez mi acaba ya? ona göre ya 2 yıllığa ya da dersaneye gidicem. of dersanelerin açılışıyla aynı zamana denk geldi

senlik bi durum yok sen yapabilirsin tercihin diyorum kardeşm


_____________________________

Milletimize fenalık edenleri tarihte okuduk ve milli kini ateşten damgalar gibi kalbimize yazdık .


 
4 Mesaj
25 Eylül 2012; 21:07:30 

quote:

Orijinalden alıntı: bozbora42


senlik bi durum yok sen yapabilirsin tercihin diyorum kardeşm

hocam öncelik alan içinde diyorlar. yani ticaret lisesi mezunları falan seçebilir diyorlar. ben yazsam gelir mi acaba?


_____________________________



 
0 Mesaj
26 Eylül 2012; 17:48:55 

quote:

Orijinalden alıntı: bozbora42

arkadaşlar gireceğim ön lisans bölümüne baktımda sağ tarafında mesela
12,2,D,93 yazıyor . Ben düz liseliyim. bu adam 250 puanla girmiş olsun diyelim. bendemi 250 puanla girmiş olacam ?
demek istedğimi anladınız mı ? çok kafam karıştı...

şimdi mesela adam meslek liseli ve bölüme en son o girmiş oldugu için bölümün taban puanıda 250 diyelim. Bu bölümün 4 tane açık boş yeri var. Hiç bir meslek liseli ek yerleştirme yapmadıgını varsayarsak bende 250 puan ile girebiliyorum değil mi . ?

ve önlisans bölümlerine ek tercih yapma için illaki puanın eşit veya aşağıdamı olmak zorunda fazla puanlı bölümlere terci yapılabmıyor mu ?

Bende düz lise mezunuyum 2 senelik yazıcam.Sınavsız geçiş hakkı bulunanlar(yani meslek liselerinin ilgili bölümünü okuyanlar) öncelikli yerleştirilir.ondan sonra düz liseliler girebiliyor.Düz lise mezunu olduğun için sana tavsiyem 4 seneliklere ağırlık ver veya 2 senelik burssuz vakıf üniversitelerini yaz, yoksa puanın ne olursa olsun işin zor, Umarın yerleşirsin...


_____________________________



99 Mesaj
26 Eylül 2012; 18:17:23 

quote:

Orijinalden alıntı: bozbora42

arkadaşlar gireceğim ön lisans bölümüne baktımda sağ tarafında mesela
12,2,D,93 yazıyor . Ben düz liseliyim. bu adam 250 puanla girmiş olsun diyelim. bendemi 250 puanla girmiş olacam ?
demek istedğimi anladınız mı ? çok kafam karıştı...

şimdi mesela adam meslek liseli ve bölüme en son o girmiş oldugu için bölümün taban puanıda 250 diyelim. Bu bölümün 4 tane açık boş yeri var. Hiç bir meslek liseli ek yerleştirme yapmadıgını varsayarsak bende 250 puan ile girebiliyorum değil mi . ?

ve önlisans bölümlerine ek tercih yapma için illaki puanın eşit veya aşağıdamı olmak zorunda fazla puanlı bölümlere terci yapılabmıyor mu ?

hocam önlisans programlarında en küçük puan koşulu aranmıyor yani puanınızın üstündeki yerleri de tercih edebilirsiniz ama bir bölümün puanı yazıyor ve yerleştirme önceliklerinde 12,2,d,94 gibi şeyler yazıyorsa o puan oraya son giren kişinin ygs değil ortaöğretim başarı puanıdır o puanı siz dikkate almayın siz tercihini yapın sınavsız geçişten size yer kalırsa yerleşebilirsiniz., puan yazıyor ve yerleştirme önceliklerinde ---- varsa o puan ygs puanıdır böyle durumdaki bölümlere yerleşme şansınız daha yüksek olabilir.


_____________________________

"Yalnız tek bir şeye ihtiyacımız vardır, çalışkan olmak. Servet ve onun tabii neticesi olan refah ve saadet yalnız ve ancak çalışkanların hakkıdır." Mustafa Kemal Atatürk
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » METEB içi METEB dışı
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.218