Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (1636. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33.437
Cevap
77
Favori
1.788.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16341635163616371638
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esdshs

    Arkadaşlar, son zamanlarda seyir halinde iken motor stop ediyor.(loosse connetion arızası veriyor) Benzin pompasını, krank sensörünü değiştirdim boğaz kelebeğini temizlettim ancak sorunum halen devam ediyor. bu arızayı yaşayan varsa çözüm buldu ise paylaşmasını rica edeceğim.

    http://www.stilotr.net/teknik-yardim-14/loose-connection-hatasi-1893/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudret_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: esdshs

    Arkadaşlar, son zamanlarda seyir halinde iken motor stop ediyor.(loosse connetion arızası veriyor) Benzin pompasını, krank sensörünü değiştirdim boğaz kelebeğini temizlettim ancak sorunum halen devam ediyor. bu arızayı yaşayan varsa çözüm buldu ise paylaşmasını rica edeceğim.

    http://www.stilotr.net/teknik-yardim-14/loose-connection-hatasi-1893/

    Alıntıları Göster
    [/simage]https://store.donanimhaber.com/c6/70/6d/c6706dfd2badff8e29c0ee733698d48e.JPGhttps://store.donanimhaber.com/6d/5b/d7/6d5bd705d2a38c2d787245b0501b04bd.jpg
     STILO FOREVER :) STILO FOREVER :) STILO FOREVER :) STILO FOREVER :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudret_19 -- 28 Mart 2014; 2:20:54 >




  • pulserkan P kullanıcısına yanıt
    Detaylıca göster sağını solunu servise çalışmayan bir yeri var mı kontrol ettir, bir de geçmişini iyice bi araştır 18000 yazmış pazarlıkla 500 daha kırabilirsen kaçırma derim. Araç fotolardan gayet temiz ve diri duruyor.
  • mehmet0637 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam çok sağol birde bu var buda izmirde kafama yatarsa önümüzdeki hafta gidip bakacağım ikisinede sizce bu nasıl
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stil-oooooo-fulll-fullll-158986260/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulserkan -- 29 Mart 2014; 14:16:21 >
  • pulserkan P kullanıcısına yanıt
    Bu da temiz gibi duruyor ama bence öteki daha güzel gibi. Hem kilometresi düşük hemde 2004 model. Resimlerden daha fazla bişey diyemeyeceğim. Tavsiyem ikisini de görmeden karar verme. Şimdiden hayırlı olsun dileklerimle...
  • ikinci el stilo alacak arkadaslar, bu aracların kilometresi ile oynama olayı bu stiller için çok yaygınlaştı malesef. özellikle 100bin civarında olan araçlara dikkat edin. iyice araştırın, piyasa çakal dolmuş, kul hakkı gözeten azaldı malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulserkan

    Eyvallah hocam çok sağol birde bu var buda izmirde kafama yatarsa önümüzdeki hafta gidip bakacağım ikisinede sizce bu nasıl
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stil-oooooo-fulll-fullll-158986260/detay/

    bordo olan daha temiz gibi duruyor.fikir vermek açısından söyliyeyim ben stilomu temmuzda 16500 tl ye aldım.1.6dynamic ama digital klima ve hız sabitleyici yok.ayrıca şimdi olsa skywindowlu tercih ederdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mudanyali137

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulserkan

    Eyvallah hocam çok sağol birde bu var buda izmirde kafama yatarsa önümüzdeki hafta gidip bakacağım ikisinede sizce bu nasıl
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-stil-oooooo-fulll-fullll-158986260/detay/

    bordo olan daha temiz gibi duruyor.fikir vermek açısından söyliyeyim ben stilomu temmuzda 16500 tl ye aldım.1.6dynamic ama digital klima ve hız sabitleyici yok.ayrıca şimdi olsa skywindowlu tercih ederdim.

    Alıntıları Göster
    2004 1.6 dinamic 98 000 deki Stilomuzu ilk sahibi olarak kullanıyoruz.
    BU konuda tecrübeli arkadaşlara ilk kez yaşadığımız sorunu danışmak istedim.

    Çeçen hafta termostat ve termostat müşiri değişimi için ilk defa sanayiye götürdüğümüz araçta bilgisayara bağladığımda Kam mil sensörü arızası gösterdiği için sensörü ve triger kayışını değiştirdik. Fakat araç bu sabah 6 -7 km gittikten sonra enjeksiyon lambası yanmakta ve motor gaz kesmeye başlıyor. Aynı şekilde bahsi geçen kilometreleri yaptığında hararet göstergesi anlık yükselerek lamba yakıyor fan çalışıyor stop edip çalıştırınca düzeliyor.
    Ayrıca kronik arıza airbag lambasının çözümünü de yazarsanız çok memnun olurum.
    Bu sebepler ile

    Ankarada Stilo konusunda önerebileceğiniz usta varmı?
    Benzer sorun yaşamış kimse var ise yardımcı olursa çok memnun olurum.




  • Bicanli B kullanıcısına yanıt
    Yaşadığın sorun hakkıda hiç bir bilgim yok ama şaşmazda benim bir ustam var ona yönlendirebilirim seni. Telefonunu veriyim bi konuş aklına yatarsa götürürsün aracını. Tolga usta
    0505 733 7920

    Bu arada stilotr.net sitesine bi bak istersen. Seninle aynı sorunu yaşamış olan varsa yazmıştır çözümünü belki..

    Umarım en kısa sürede çözüm bulursun. Nasıl çözdüğünü de buraya yazmayı unutma..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0637

    Hocam ne yaptin o arizayi giderebildinmi?

    arkadaşlar stilo orjinal teyp arıyorum yok mu satan veya satılık oldugunu bilen birisi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16ss


    arkadaşlar stilo orjinal teyp arıyorum yok mu satan veya satılık oldugunu bilen birisi?


    hocam buldunuz mu teyp? ben de hem orjinal teyp var hem de connectnav+ ikisini de satmayı düşünebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linger

    quote:

    Orijinalden alıntı: 16ss


    arkadaşlar stilo orjinal teyp arıyorum yok mu satan veya satılık oldugunu bilen birisi?


    hocam buldunuz mu teyp? ben de hem orjinal teyp var hem de connectnav+ ikisini de satmayı düşünebilirim.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar. Fiat Stilo 1.6 Active sahibiyim. Herkesin yaşadığı kronik problemi ben de yaşıyorum. Birçok uygulama denenmiş. Ben de denedim ama problem hala çözülmedi. Sorunum şu:

    Araç (motor ve hava sıcak ya da soğuk fark etmeksizin), bir kaç saat bekledikten sonra, geç çalışıyor. Bir kere çalışınca kısa süreli beklemelerde yarım marşla çalışıyor araç. Çalıştıktan sonra bazen devir düşüp stop ediyor. Bazen de stop edecek gibi olup son anda toparlıyor. Stop etme problemi bazen kavşaklarda durduğumda da yapıyor. Dediğim gibi motorun sıcaklığı ya da havanın sıcaklığı fark etmiyor. Aynı sorun hem benzinde hem de lpg'de yapıyor. Kalkışlarda ve ikinci vitese geçişte titreme yapıyor. Ara sıra enjeksiyon sistemi arıza lambası yanıyor.Aracın bekledikten sonra geç çalışması istisnasız her zaman oluyor. Stop etme, titreme, arıza lambası yanması ise arada sırada yapıyor.

    Problem için akü değişti, boğaz kelebeği temizlendi, sente ayarları kontrol edildi. En son WÜRTH enjeksiyon temizliği katkısı koydum depoya. İki gündür kullanıyorum ve bir katkısını görmedim henüz. Hala bitirmedim ama çözüleceğini sanmıyorum. Benden önceki sahibi lamba sensörünü değiştirmiş.

    Aklıma gelen problemler emme manifoltundan, hava filtre kutusundan ya da kelebekten hava sızıntısı olması. Rolanti motorunun bozuk olması. Enjeksiyonların kirlenmiş olması, LPG montajının emme manifolduna hatalı bağlanması, EGR valfinin tıkanması vb.

    Bu sorunu yaşamış yüzlerce Stilo kullanıcısı var; ama kesin çözümü paylaşan kimse yok. En azından bir haftadır araştırmama rağmen ben bulamadım. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Problemin kaynağını kesin olarak çözebilen kimse var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi childrenofgrave -- 20 Nisan 2014; 14:47:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: childrenofgrave

    Merhaba arkadaşlar. Fiat Stilo 1.6 Active sahibiyim. Herkesin yaşadığı kronik problemi ben de yaşıyorum. Birçok uygulama denenmiş. Ben de denedim ama problem hala çözülmedi. Sorunum şu:

    Araç (motor ve hava sıcak ya da soğuk fark etmeksizin), bir kaç saat bekledikten sonra, geç çalışıyor. Bir kere çalışınca kısa süreli beklemelerde yarım marşla çalışıyor araç. Çalıştıktan sonra bazen devir düşüp stop ediyor. Bazen de stop edecek gibi olup son anda toparlıyor. Stop etme problemi bazen kavşaklarda durduğumda da yapıyor. Dediğim gibi motorun sıcaklığı ya da havanın sıcaklığı fark etmiyor. Aynı sorun hem benzinde hem de lpg'de yapıyor. Kalkışlarda ve ikinci vitese geçişte titreme yapıyor. Ara sıra enjeksiyon sistemi arıza lambası yanıyor.Aracın bekledikten sonra geç çalışması istisnasız her zaman oluyor. Stop etme, titreme, arıza lambası yanması ise arada sırada yapıyor.

    Problem için akü değişti, boğaz kelebeği temizlendi, sente ayarları kontrol edildi. En son WÜRTH enjeksiyon temizliği katkısı koydum depoya. İki gündür kullanıyorum ve bir katkısını görmedim henüz. Hala bitirmedim ama çözüleceğini sanmıyorum. Benden önceki sahibi lamba sensörünü değiştirmiş.

    Aklıma gelen problemler emme manifoltundan, hava filtre kutusundan ya da kelebekten hava sızıntısı olması. Rolanti motorunun bozuk olması. Enjeksiyonların kirlenmiş olması, LPG montajının emme manifolduna hatalı bağlanması, EGR valfinin tıkanması vb.

    Bu sorunu yaşamış yüzlerce Stilo kullanıcısı var; ama kesin çözümü paylaşan kimse yok. En azından bir haftadır araştırmama rağmen ben bulamadım. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Problemin kaynağını kesin olarak çözebilen kimse var mı?

    stilo dynamic sahibiyim ve dediğiniz problemlerin hiç biri bende yok.aracım 132000km de.devir düşmesi ve dalgalanması boğaz kelebeğinden olur temizlemekle düzelmediyse değişmesi lazım.Ağrı da öğretmenim -30 derecelerde tek marşta çalışıyor benim stil daha hiç ikiletmedi.
    Stiloda kronik sorundan çok kronik usta sıkıntısı var.dilinden anlayanı bulmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mudanyali137

    quote:

    Orijinalden alıntı: childrenofgrave

    Merhaba arkadaşlar. Fiat Stilo 1.6 Active sahibiyim. Herkesin yaşadığı kronik problemi ben de yaşıyorum. Birçok uygulama denenmiş. Ben de denedim ama problem hala çözülmedi. Sorunum şu:

    Araç (motor ve hava sıcak ya da soğuk fark etmeksizin), bir kaç saat bekledikten sonra, geç çalışıyor. Bir kere çalışınca kısa süreli beklemelerde yarım marşla çalışıyor araç. Çalıştıktan sonra bazen devir düşüp stop ediyor. Bazen de stop edecek gibi olup son anda toparlıyor. Stop etme problemi bazen kavşaklarda durduğumda da yapıyor. Dediğim gibi motorun sıcaklığı ya da havanın sıcaklığı fark etmiyor. Aynı sorun hem benzinde hem de lpg'de yapıyor. Kalkışlarda ve ikinci vitese geçişte titreme yapıyor. Ara sıra enjeksiyon sistemi arıza lambası yanıyor.Aracın bekledikten sonra geç çalışması istisnasız her zaman oluyor. Stop etme, titreme, arıza lambası yanması ise arada sırada yapıyor.

    Problem için akü değişti, boğaz kelebeği temizlendi, sente ayarları kontrol edildi. En son WÜRTH enjeksiyon temizliği katkısı koydum depoya. İki gündür kullanıyorum ve bir katkısını görmedim henüz. Hala bitirmedim ama çözüleceğini sanmıyorum. Benden önceki sahibi lamba sensörünü değiştirmiş.

    Aklıma gelen problemler emme manifoltundan, hava filtre kutusundan ya da kelebekten hava sızıntısı olması. Rolanti motorunun bozuk olması. Enjeksiyonların kirlenmiş olması, LPG montajının emme manifolduna hatalı bağlanması, EGR valfinin tıkanması vb.

    Bu sorunu yaşamış yüzlerce Stilo kullanıcısı var; ama kesin çözümü paylaşan kimse yok. En azından bir haftadır araştırmama rağmen ben bulamadım. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Problemin kaynağını kesin olarak çözebilen kimse var mı?

    stilo dynamic sahibiyim ve dediğiniz problemlerin hiç biri bende yok.aracım 132000km de.devir düşmesi ve dalgalanması boğaz kelebeğinden olur temizlemekle düzelmediyse değişmesi lazım.Ağrı da öğretmenim -30 derecelerde tek marşta çalışıyor benim stil daha hiç ikiletmedi.
    Stiloda kronik sorundan çok kronik usta sıkıntısı var.dilinden anlayanı bulmak lazım.

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi havanın sıcak ya da soğuk olması problem teşkil etmiyor. Benzinle veya LPG ile çalıştırmak da fark ettirmiyor. Sorun hem benzin hem de LPG'de olduğundan ateşleme ve elektronik aksamda bir problem varmış gibi geliyor bana. Çözüm önerilerinizi bekliyorum.




  • childrenofgrave C kullanıcısına yanıt
    Hiç bilgisayara bağlatıp tüm sensör değerlerini kontrol ettirdiniz mi? Bi çok sensör var biliyorsunuz. Bunlardan birinde sorun olabilir yada ateşleme sisteminde, bobinlerinde olabilir. Sente ayarı doğru olmayabilir. Bizim en büyük sorunumuz iyi usta olmayışı maalesef ki... Sorununu çözdüğünde buraya yazarsan seviniriz bizimde bilgimiz olur.
  • esdshs E kullanıcısına yanıt
    Aradan yaklaşık bir ay kadar geçmiş. Siz naptınız arızayı giderebildiniz mi?? Devam mı ediyor??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0637

    Hiç bilgisayara bağlatıp tüm sensör değerlerini kontrol ettirdiniz mi? Bi çok sensör var biliyorsunuz. Bunlardan birinde sorun olabilir yada ateşleme sisteminde, bobinlerinde olabilir. Sente ayarı doğru olmayabilir. Bizim en büyük sorunumuz iyi usta olmayışı maalesef ki... Sorununu çözdüğünde buraya yazarsan seviniriz bizimde bilgimiz olur.

    Bilgisayara bağlandı değerler normal dendi. Triger de yeni sente düzgün. Artık sırayla tek tek sensörleri fiziki kontrol ettirmek zorundayız. Her usta şurdan burdan diyor ama hepsi fal bakıyor sanki.
    Sorun çözülürse mutlaka paylaşırım burdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi childrenofgrave -- 21 Nisan 2014; 8:04:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: childrenofgrave

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0637

    Hiç bilgisayara bağlatıp tüm sensör değerlerini kontrol ettirdiniz mi? Bi çok sensör var biliyorsunuz. Bunlardan birinde sorun olabilir yada ateşleme sisteminde, bobinlerinde olabilir. Sente ayarı doğru olmayabilir. Bizim en büyük sorunumuz iyi usta olmayışı maalesef ki... Sorununu çözdüğünde buraya yazarsan seviniriz bizimde bilgimiz olur.

    Bilgisayara bağlandı değerler normal dendi. Triger de yeni sente düzgün. Artık sırayla tek tek sensörleri fiziki kontrol ettirmek zorundayız. Her usta şurdan burdan diyor ama hepsi fal bakıyor sanki.
    Sorun çözülürse mutlaka paylaşırım burdan.

    Alıntıları Göster
    stilimi satıyorum yeni bakımdan çıktı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: childrenofgrave

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0637

    Hiç bilgisayara bağlatıp tüm sensör değerlerini kontrol ettirdiniz mi? Bi çok sensör var biliyorsunuz. Bunlardan birinde sorun olabilir yada ateşleme sisteminde, bobinlerinde olabilir. Sente ayarı doğru olmayabilir. Bizim en büyük sorunumuz iyi usta olmayışı maalesef ki... Sorununu çözdüğünde buraya yazarsan seviniriz bizimde bilgimiz olur.

    Bilgisayara bağlandı değerler normal dendi. Triger de yeni sente düzgün. Artık sırayla tek tek sensörleri fiziki kontrol ettirmek zorundayız. Her usta şurdan burdan diyor ama hepsi fal bakıyor sanki.
    Sorun çözülürse mutlaka paylaşırım burdan.

    Bu arada aracı 2 gündür benzinde kullanıyorum. Depoyu bitirip bir de öyle gelişmeleri kontrol etmekti amacım. Bu akşam aracımla otobana çıkıp motor performansını ölçmek amacıyla biraz gazladım. 160 km/s hıza ulaşınca yine motor arıza lambası yandı. Hızımı 90'a sabitleyince 5 dk sonra arıza lambası söndü.
    Çok garip; bu arıza lambası nadiren yanıyor. Yandığında araç tekleyerek çalışıyor ve stop ediyor ya da güç bela toparlıyor rorantiyi.
    Motor performansı da gayet iyi. Araç 128.000 km'de. Yağ yakma, su eksiltme, duman vb yok.
    Bunlar da ipucu olabilir ilgilenen arkadaşlar için.




  • childrenofgrave C kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarına göre sensör arızası gibi. Lambda sensörlerinden biri arızalı olabilir. 2 tane var lambda sensörü. Bilgisayara bağladığında hiç bir hata gözükmüyor mu? Kendiliğinden siliniyor mu? Keşke arıza lambası yandığı anda pcye bağlayıp kontrol etme imkanın olsa da arızanın nerden geldiğine bakabilsen.. Bi noktaya odaklanmış olurdun en azından...
  • 
Sayfa: önceki 16341635163616371638
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.