Şimdi Ara

golf vs bugatti veyron objektif amadeus99 testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
2.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iş bu yazı mizahidir ciddiye almayınız.
    volvo s ya da v40, mercedes a serisi, audi a3, bmw 1, alfa romeo gibi sefil araçlara fark atan veya atacağı kesin olan golf ile fransız pisliği çok yakar az kaçar bugatti veyronun testidir efem. hiç vw bugatti'yi aldı ama demeyin fransız aracı fransızdır. buyrun ikisine de kullandığım(öhömm antalya bentley bayiisine bugatti veyron test aracı geldi de geçenlerde:) 1.4 tsi dsg golf ile bugatti veyron'un en az autoshow ya da benzeri dergiler kadar objektif test sonuçları.

    performans: 1.4 golf tsi 122 beygirlik yeni ödüllü motoru ve dsg şansızman ile 0 100 km'ye 9.5 saniyede çıkarak göz dolduruken, bugatti veyron 8000 cc'lik 1200 beygirlik sınıfına göre zayıf sayılabilecek motoru ile pek stabil bir performans sağlayamıyor. yinede hafif motor gücü farkı ile golf'ü sadece 7 saniye ile geçmeyi başarıyor. hayatınızda 7 saniye nedir ki. şunu okuyana kadar geçti bile. teyy teyy, evet tam 2.5 saniye 0 100 km'si bariz kötü cık cık cık spor olacak birde.

    golf 8 bugatti 9 puan

    yol tutuş: tam gaz verdiğinde açıkça kıç atan bugatti veyron yüksek hızlarda da güven vermedi. 400 km hızda iken resmen korkuyorsunuz. oysa golf son hızlarda bile stabil, rahat.

    golf 9 bugatti 4 puan

    tasarım: golf'ün yıllara meydan okuyan klasik çizgileri elbette bugatti'ye burada da fark atıyor. herkese uyan golf'e göre bugatti ancak futuristik tasarım isteyenlere hitap ediyor. yinede bugatti'nin biraz daha modern olduğunu kabul ediyoruz.

    golf 8 puan bugatti 6 puan.

    konfor: 2 kişilik bağajı bile olmayan, açıkça kötü yollarda altını vuran, tamamen yol tutuşa odaklı süspansiyonları ile bugatti burada da sınıfta kaldı. ayrıca araç resmen inanılmaz bir motor sesi alıyor. golf ise sessizliği ve konforu ile göz dolduruyor.

    golf 9 bugatti 2 puan.

    tüketim: 100 km'de 7.8 litre yakıt tüketen bugatti golfe göre daha tutumlu..., lan 78'miş o ohaa. eee golf daha iyi.

    golf 10 bugatti -7.8 puan.

    görüleceği üzere golf mercedes, audi, volvo gibi zavallı markalardan sonra bugatti'ye de fark atıyor test toplamnda golf 44 puan bugatti veyron ise 13.2 puan alabildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 17 Eylül 2012; 0:52:25 >







  • Yol tutus incelemesinde yarildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu bunu alın dışarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaşıran var mı?
  • test biraz yanlı olmuş gibi. özellikle konfor konusunda golf'ün açık ara önde olması gerekirdi.

    bir de lpg durumu nedir her iki araç için. atikerin bugatti'ye özel bir kit üzerinde çalıştığını duymuştum

    düzeltme: sanırım konfor konusun 9'a 2 golf üstün. yetmez ama evet diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trexin -- 15 Eylül 2012; 15:42:06 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault motorlu c180 gerçek mi?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    test biraz yanlı olmuş gibi. özellikle konfor konusunda golf'ün açık ara önde olması gerekirdi.

    bir de lpg durumu nedir her iki araç için. atikerin bugatti'ye özel bir kit üzerinde çalıştığını duymuştum

    düzeltme: sanırım konfor konusun 9'a 2 golf üstün. yetmez ama evet diyorum

    atiker çalışıyor ama depoyu koyacak yer sorun hocam. stepnenin yerine koydukları simit tank ile bugatti sıralı sistemle şehir içi tam 14 km gidiyormuş. o biraz sorun yaratıyormuş. yoksa motor lpg'ye uyumluymuş.

    golf ise onu bile düşünmüş kalite burada ortaya çıkıyor işte, adamlar araca bağaj bile koymuş bizde halen bugatti daha iyi diyen sefiller var.




  • bugattinin boşline fakir arabası olduğunu yazmamışsın. Oysa ki ağzına kadar dolu aracı 40ta 1 fiyatına veriyor vw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Komik ve ozgun bir konu olmus:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW birinici gösteren test dergilerine mükemmel bir gönderme olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    bugattinin boşline fakir arabası olduğunu yazmamışsın. Oysa ki ağzına kadar dolu aracı 40ta 1 fiyatına veriyor vw

    ya vergi dezavantajı var aracın biraz biliyor musun o yüzden türkiye'de biraz pahalı bugatti, objektifim ya ondan yazmadım. ötv farkı neyse de mtv farkı yüksek biraz golf 750 tl yıllık bugatti 17.500 tl gibi bir şey. yürütmesi de zor bu bugatti'yi hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    test biraz yanlı olmuş gibi. özellikle konfor konusunda golf'ün açık ara önde olması gerekirdi.

    bir de lpg durumu nedir her iki araç için. atikerin bugatti'ye özel bir kit üzerinde çalıştığını duymuştum

    düzeltme: sanırım konfor konusun 9'a 2 golf üstün. yetmez ama evet diyorum

    atiker çalışıyor ama depoyu koyacak yer sorun hocam. stepnenin yerine koydukları simit tank ile bugatti sıralı sistemle şehir içi tam 14 km gidiyormuş. o biraz sorun yaratıyormuş. yoksa motor lpg'ye uyumluymuş.

    golf ise onu bile düşünmüş kalite burada ortaya çıkıyor işte, adamlar araca bağaj bile koymuş bizde halen bugatti daha iyi diyen sefiller var.

    golf'ün rekabetsiz mükemmelliyetçiliği ortada. asırlık çınar. 7 nesildir sınıflar üstü bir güzelliğe ve kaliteye sahip.

    veyron'un yeni neslinde bu sorunlar ortadan kaldırılır diye düşünüyorum ama nihayetinde bir tarafta alman diğer tarafta fransız. tecrübe meselesi.

    2. elde durum nasıl acaba ?




  • 2.elde de piyasası yok hocam. Emmioğlu tertemiz istetmesi değişmemiş veyronu bel altı boyalı diye yarı fiyatına satamadı. Boyalı golfü olsa 2 kat boyası var diye karla satardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    test biraz yanlı olmuş gibi. özellikle konfor konusunda golf'ün açık ara önde olması gerekirdi.

    bir de lpg durumu nedir her iki araç için. atikerin bugatti'ye özel bir kit üzerinde çalıştığını duymuştum

    düzeltme: sanırım konfor konusun 9'a 2 golf üstün. yetmez ama evet diyorum

    atiker çalışıyor ama depoyu koyacak yer sorun hocam. stepnenin yerine koydukları simit tank ile bugatti sıralı sistemle şehir içi tam 14 km gidiyormuş. o biraz sorun yaratıyormuş. yoksa motor lpg'ye uyumluymuş.

    golf ise onu bile düşünmüş kalite burada ortaya çıkıyor işte, adamlar araca bağaj bile koymuş bizde halen bugatti daha iyi diyen sefiller var.

    golf'ün rekabetsiz mükemmelliyetçiliği ortada. asırlık çınar. 7 nesildir sınıflar üstü bir güzelliğe ve kaliteye sahip.

    veyron'un yeni neslinde bu sorunlar ortadan kaldırılır diye düşünüyorum ama nihayetinde bir tarafta alman diğer tarafta fransız. tecrübe meselesi.

    2. elde durum nasıl acaba ?

    türkiye piyasasında vw zaten hocam. fransız allerjisi olan bir milletiz. artı alanlar da memnun değil bu bugatti'yi sahibinden'i açın bir yığın düşük kilometreli bugatti yarı fiyatına duruyor. golf'ü koy anında gider.

    bugatti türkiye yollarına uygun değil bir defa, nazlı bir araç. 1 sene sonra her yerinden ses geliyormuş. gerçi motor sesinden duyulmuyor ama olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    bugattinin boşline fakir arabası olduğunu yazmamışsın. Oysa ki ağzına kadar dolu aracı 40ta 1 fiyatına veriyor vw

    hocam bugatti tek donanım geliyor zaten, oysa golf öyle mi her bütçeye uygun, her kullanıcıya uygun bir yığın donanımla, motor vites seçeneği ile geliyor. bugatti'nin yaptığı tam ya tutarsa, ben belki dizel düz istiyorum kardeşim. benzinli otomatik getirmişler sadece, onu da içiyor. hayır piyasayı hiç mi okuyamıyorsunuz.

    türkiye'de bugatti satacaksan 1.6 dizel otomatik olacak. nokta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 15 Eylül 2012; 16:13:27 >
  • golf ün malzeme kalitesi daha iyi. içine oturunca üst sınıfa oturmuş gibi hissediyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    test biraz yanlı olmuş gibi. özellikle konfor konusunda golf'ün açık ara önde olması gerekirdi.

    bir de lpg durumu nedir her iki araç için. atikerin bugatti'ye özel bir kit üzerinde çalıştığını duymuştum

    düzeltme: sanırım konfor konusun 9'a 2 golf üstün. yetmez ama evet diyorum

    atiker çalışıyor ama depoyu koyacak yer sorun hocam. stepnenin yerine koydukları simit tank ile bugatti sıralı sistemle şehir içi tam 14 km gidiyormuş. o biraz sorun yaratıyormuş. yoksa motor lpg'ye uyumluymuş.

    golf ise onu bile düşünmüş kalite burada ortaya çıkıyor işte, adamlar araca bağaj bile koymuş bizde halen bugatti daha iyi diyen sefiller var.

    golf'ün rekabetsiz mükemmelliyetçiliği ortada. asırlık çınar. 7 nesildir sınıflar üstü bir güzelliğe ve kaliteye sahip.

    veyron'un yeni neslinde bu sorunlar ortadan kaldırılır diye düşünüyorum ama nihayetinde bir tarafta alman diğer tarafta fransız. tecrübe meselesi.

    2. elde durum nasıl acaba ?

    türkiye piyasasında vw zaten hocam. fransız allerjisi olan bir milletiz. artı alanlar da memnun değil bu bugatti'yi sahibinden'i açın bir yığın düşük kilometreli bugatti yarı fiyatına duruyor. golf'ü koy anında gider.

    bugatti türkiye yollarına uygun değil bir defa, nazlı bir araç. 1 sene sonra her yerinden ses geliyormuş. gerçi motor sesinden duyulmuyor ama olsun.

    o zaman veyron'dan tamamen vazgeçiyorum hocam. hanımı da ikna edersem 60 bin TL civarına titrek, klimasız bir golf almayı düşünüyorum. malum kış geliyor klima bir ihtiyaç sayılmaz artık. varsa çıtır hasarlı da olabilir. yaza doğru da 65 - 70 bin TL civarına satabilirim sanırım.




  • Üste kalan paraylada bir sürü Golf alınır.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.