Şimdi Ara

Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU] (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
787
Cevap
13
Favori
37.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyun an itibariyle çok sorunlu, betadan çok alfa diyebiliriz. Sayacağım şu üç sorun yüzünden düzgün test etme şansım olmuyor.

    1- Eşyalar kayboluyor rasgele, ölümcül bir hata. Wizardların kitabı kaybolunca (ki en çok kaybolan) hiç bir işe yaramıyorlar çünkü bütün büyüleri kitaptan yapıyorlar. Onbinlerce para verip aldığım büyülü kılıç daha elime almadan kayboluyor. Görevlere ait eşyların kaybolması iyice korku filmi. Çok sık rastlanan bir hata ve acil düzeltimesi lazım.
    2- Karakterler savaş esnasında aklını kaybediyor, sağa sola takılabiliyorlar, otomatik saldırıyı kesiyorlar, başka bir eleman saldırıyorlar veya kullanacakları yeteneği yarıda bırakıyorlar.
    3- Karakterler bazen oldukları yerde takılıp kalıyorlar, save-load yapınca çözülüyor ama tam savaş esnasında olursa can sıkıcı.

    bunlar dışında arada masa üstüne arıyor, bazı büyüler oyunu dondurma noktasına geliyor, görevler sapıtıyor, baya bir nesnenin görüntüsü veya açıklaması eksik, sınıflar arası pek denge yok özellikle bazıları tek başına haritayı silecek güçte (cipher)

    Oyun güzel ama bu saydıklarım düzelene kadar adam akıllı oynatmaz kendini. Önümüzdeki hafta bir yama gelecekmiş genişçe o zaman biraz daha oturaklı hale gelir. 2014 sonu gibi çıkacak diyorlardı ama biraz daha sarkar bence, 2015 ilk çeyrek daha mantıklı bir tahmin.

    -Karakter yaratma ekranı çok detaylı ve baya farklı geçmilere sahip karakterler yaratabiliyoruz ki bunlar az da olsa etkiliyor bazı konuşmaları veya insanların tepkilerini.
    -Müzikler ve sesler yerinde, efektler yeterli.
    -Grafikler için pek bir söze gerek yok zaten özellikle arka planlar için. Karakterler üzerinde biraz oynama gerekiyor, çok kayboluyorlar arka planda.
    -Animasyonlar az sayıda ama yeterli duruyor. Savaşta hasar alınca bir sarsılma/tepki animasyonu yok ama yoldaymış, onsuz odun kalıyor baya savaşlar.
    -İlk başta savaş çok karışık geliyor ve neler olduğunu çözemiyoruz. Direkt 5. seviye grupla başlamanın etkisi birazda. Alışıyor zamanla bünye.
    -Görevler ve diyaloglar çoheyi. Baya bir seçeneğimiz var, baştan sona asabi ve sabırsız bir cüce ile oynama şansı sunuyor oyun bize :) verdiğimiz cevap cinsine göre o yönümüz gelişiyor ve insanlar bizi o şekilde tanıyor bu da bazı kısımlarda yeni diyalog seçenekleri sunuyor. Bütün özellikler kullanılıyor bir şekilde diyaloglarda.
    -Arada çıkan karar verme sahneleri de aynı şekilde çok iyi düşünülmüş, gerek çizim gerekse olayların gelişmesi yönünden. Ejderha yumurtasını taşıyacak adamların biraz kabiliyetli ve akıllı olmasına özen göstermek gerekiyormuş:) Mundar ettik koca yumurtayı...
    -Sınıflar ve seviye atlama kısmı eski oyunlar tadında. Savaşçılara düz saldırı dışında özellikler eklenmesi gayet hoş olmuş ama mikro kısmı biraz artmış bu yüzden. Oyun pek de kolay değil, en basit hatada dayak yeniyor, ana karakter ölünce de oyun bitiyor. Stamina ve HP yi iyi ayarlamak ve kontrol etmek lazım.
    -Silah ve eşya çeşitliliği de iyi baya. Tüfekler çok eğlenceli ve fazla sırıtmıyor. Hepsinin kullanım yeri farklı ve gruba bütün çeşitleri yaymak mantıklı.
    -Alışveriş değişik eskilere göre, satıcıların belli parası var ve o bitince alamıyorlar sizden eşyları.




  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Grafikler gayet etkileyici ama şu bug sorunu çok ciddi sanırım.
  • En geç bir iki aya güzel cila çekerler diye umuyorum.
  • Ya okudum moralim bozuldu. Gerekirse 6 ay ertelesinler, ikinci bir KotOR 2 faciası yaşatmasın Obsidian bize.
  • Fabrice kullanıcısına yanıt
    Bu sefer suçu atabilecekleri bir dağıtıcı üst firma yok , o yüzden düzelene kadar her şey piyasa sürmezler. Saydığım hatalar korkunç olsa da, oyun özünde çok sağlam geliyor. Ama zamana ihtiyaç var, 4 ayda ne kadar cilalanır bilemem ki daha gördüğümüz 1000 de biri bile değil oyunun. Şatodur, mega zindandır, ana şehirlerdir ufak emaresini görmedik. Hepsi bitmiş gerçi sadece taşını ayıklama kalmış artık.
    Gokyabgu'nun bir önceki sayfada dediği gibi şu şekilde 30 tane RPG yapsalar 30 u da alınır. Sırf etrafı gezip, NPCler ile dedikodu yapmak için bile alınır. İlk köyde ilginç bir arka plan hikayesi var mesela, uzun zamandır kimsenin çocuğu olmuyor. Konuştuğunuz bir köylü en son topluca bıraktık artık denemeyi diyor esprili bir şekilde




  • Sınıflardan bahsedeyim biraz,genel olarak hepsini denedim dün. Şansım yaver gitti ve betayı da bitirebildim (5 saate yakın sürüyor toplamda)

    -Fighter, eski oyunlardaki düz savaşçı değil. Biraz defansif olmuş aslında ama talent seçiminize göre hasar kısmında da coşabiliyor. Düşmanları belli alanlarda tutmak için birebir, 3-4 tane düşmanı saldırı alanına hapsedebiliyor ve baya dayanıklı. Staminasını dolduran güzel pasif ve aktifleri var.

    -Barbar, kasap kendileri, özellikle 2 ellik ağır silahlar ve pasifi sayesinde toplu kesim şenlikleri düzenliyor. İNT ın işe yaradığı karakterlerden. Staminası çok yüksek ve aldığı hasarın bir kısmını direkt siliyor bu sayede baya da dayanıklı. Oyun zor gelirse iyi bir seçim ana karakter için.

    -Thief, klasik hırsız, silah seçiminize göre coşabiliyor veya yerlerde sürünüyor. Betada şu an için "piercing" (delici) saldırılara karşı dayanıklı olan çok düşman var ama kesici veya ezici silahlar ile coşuyor. Özellikle karşı tarafın büyücü, okçu gibikolay ölen hedeflerini rahatça kesip aradan kaçabiliyor.

    -Wizard, klasik büyücü olmuş, büyüleri yapabilmek için kitaba ihtiyacı var. Sapanla taş sallamak yerine artık ufak asalarımız var ve onları da iyi hasar verecek duruma getirebiliyoruz talentler ile. Arcene veil ile kısa süreliğine çok güzel savunmaya kavuşuyor. Büyüleri çoğunlukla ya alan etkili ya da yolu üzerindeki herkese vuruyor o yüzden dikkatli konumlandırmak lazım savaşta.

    -Cipher, düşmanları maymun ediyoruz. İnanılmaz bir kontrol karakteri körlük, felç, bayıltma, kendi tarafımıza çekme ne ararsak var. Ek olarak iyi hasar veren ve düşman özelliklerini düşüren büyüleri var. bunları yapmak için focusa ihtiyaç duyuyor, savaşların başında tamamen dolu olan focusu ancak normal saldırı yaparak doldurabiliyoruz. 1-2 talent ile doldurma hızını arttıran özellikler geliyor.

    -Chanter, betanın ezici sınıfı, tek başına oyunu değiştiriyor. Şarkıları çok güçllü tek başlarına bile ama normal büyüleri yapabilmek için şarkıları birleştirmek gerekiyor iyice coşuyor. Ve büyüleri de gaye kuvvetli, iskeletleri 3er 3er summonlıyor, iyi hasar veriyor, utanmadan partinin hasarını arttırıyor.

    -Cleric, iyileştirme (sadece stamina...) ve savunma dualarının yanında kendini savaş alanında da gösterebiliyor. MİGHT hem iyileştirmeyi hem de zararı arttırdığı için bu sınıfı uçuruyor biraz. İNT ile en basit iyileştirmelere bile alan etkisi verebiliyoruz.

    -Ranger, hayvan çeşitliliği gayet hoş ve hepsi farklı kulvarda takılıyor üstelik dayanıklılar. Ama dikkat edilmesi gereken ranger ile hayvanı aynı stamina havuzunu paylaşıyor, ikisi birden hasar alıyorsa çok kolay yatıyor karakter. Çoğunlukla uzaktan çalışmayı seviyor ranger ve seçilen hedefin iyi savunması, iyileştirme büyüleri yoksa kan kaybındam ölüyor 1-2 defa vursanız bile.

    -Monk, en az denediğim bu oldu. Klasik monktan farklı, wounds adı verilen sistem ile kendi acısını düşmanın acısına çeviriyor. Bayılma, yere düşme yaşamadığı sürece ölmeyecek bir karakter.

    -Paladin, parti lideri, hem güzel gaza getiren olayları hem de savunması var. D&D nin kutsal savaşçı olayından biraz uzak kalmış, komutan gibi daha çok diyebiliriz. Partiyi güzel ayakta tutuyor ama ofansif yönü biraz zayıf.

    -Druid, çok sağlam büyülere sahip ve dönüştüğü hayvan formları ile iyi hasar veriyor ama iyi bir zırhı olsa bile büyücü formunda biraz kırılgan. Büyüleri alan etkili olduğu için dikkatli kullanmak gerekiyor.




  • Hocam hatalarla ilgili geri dönüş yaptınız mı umarım en kısa zamanda düzeltirler gerçekten can sıkıcı hatalar yeni indirmiştim bende haftaya gelecek yamadan sonra başlayayım oyuna.Hataları düzeltip güzel bir oyun çıkartacağı için Obsidian a güvenim tam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dimitrixxx

    Hocam hatalarla ilgili geri dönüş yaptınız mı umarım en kısa zamanda düzeltirler gerçekten can sıkıcı hatalar yeni indirmiştim bende haftaya gelecek yamadan sonra başlayayım oyuna.Hataları düzeltip güzel bir oyun çıkartacağı için Obsidian a güvenim tam

    Knights of the Old Republic 2 oynamadınız herhalde. Obsidian'a bu kadar güvendiğinize göre.

    Daha kötüsü de mutlaka vardır ama benim kişisel bilgisayar oyunu tarihimde gördüğüm en bug'lı oyundu kendileri.




  • Hocam KOTOR 2 de dağıtımcı firmanın gazabına uğradılar diye biliyorum Fallout New Vegas tan sonra güvenimi kazanmışlardı :)

    Bu sefer şikayet edecekleri dağıtımcı firma yok ortada. inşallah sorunsuz güzel bir oyun sunarlar bize
  • Fabrice kullanıcısına yanıt
    Kotor 2 cennetten çıkmaydı New Vegas'a göre. New Vegas'ın ilk zamanlarında oyun içeriğinden çok bug vardı resmen. Ama işin öbür yüzü de var, Lucas Arts Kotor2 için herhangi bir geniş içerikli yama veya enhanced edition çıkmasını istemedi, destek çok az gördü oyun çıktıktan sonra çürümeye bırakıldı anca modcular birşeyler yaptı. New Vegas ise tam tersine daha bir ay içinde düzeldi çoğunlukla ve sürekli yama ve DLC ile iyice coştu.

    Edit: Aslında yakın zamanda çıkan oyunları genel olarak bugsız Obsidian'ın. Dungeon Siege 3 ve South Park ta ciddi buglarla karşılaşmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 21 Ağustos 2014; 12:17:14 >
  • İlk yama geldi, ölümücül bugların bir kısmını düzeltiyor imiş. göreceğiz... En önemli olan eşya kaybolma ve görev silinmesini düzeltmiş gibiler.



    Save/Load

    Items are disappearing on save/load and transitions
    Quests/Tasks are lost when loading while in a game
    Saving games causes the zoom in/out feature to function improperly
    Currency, Quest items, Crafting items, and Camping Supplies are placed in the inventory after loading a game
    Status icons revert to temp icons and text after loading a game

    Spells/Abilities/Classes/Gameplay

    Adventurers are always hired at level 1
    Characters will get stuck in attack or casting animation loops
    Health values are the same for all classes
    The Game Over screen is sometimes shown when the player character is knocked out
    Deep Wounds effect is dealing far too much damage
    Paladin's Zealous Charge is slowing/rooting characters after saving
    Fix to an issue where weapons would occasionally disappear on start of new game on slower machines.
    Party member responsiveness has been improved
    New icons for first level spells
    Added new hairstyles
    Added new portraits
    Pathfinding is more accurate
    Improved pathing around creatures
    Scene transitions are more tolerant when switching scenes
    Added fades to transitions
    Fixed issues with ambient map levels being set too high
    PC being knocked unconscious will not end the game.
    Fixed maximum health issues on level up
    Many other spell/ability fixes (too numerous to list)

    Items

    Shops have incorrect pricing
    Items and loot bags appear on the ground randomly
    Dropped loot reappears after being looted
    The Skull Key cannot be used to open the entrance to Temple Skaen
    Added "page" system to the stash to improve performance when there are hundreds of items in the stash

    User Interface

    Inventory is acting as though it is full when it is not
    Main menu options text is disappearing
    Loss of control when closing the stash while holding a stashed item
    The Continue button loads the oldest save instead of the most recent
    Right clicking portraits moves the selected character
    Turning the HUD off and invoking a menu locks the HUD as invisible
    Opening and closing the map quickly allows you to see the entire area without fog
    Added UI indicator for Fast and Slow modes
    Updated look and feel of selection circles
    Added new death screen art
    The area map should match the look of the area
    Fixed mixed glyph issue with dynamic fonts. This was causing text to look LiKe It wAs MiXIng SiZEs
    Added scroll speed options in the settings
    Control mapping is now saved

    Audio

    SFX are looping in slow motion, while pausing, or when knockdown is played

    Other

    Formations are not spaced properly/evenly
    Water becomes black between 5 and 7 am
    Pace in the back of Dyrford Tavern is translucent
    Added SetZoomRange console command



    On Known Issues List (that weren't fixed)

    Save/Load

    Dead party members will rejoin the party after transitions and save/load

    Spells/Abilities/Classes/Gameplay

    Problem with AI instruction sets where sometimes enemies will stop attacking
    Charmed/Dominated creatures will attack themselves
    Wizard, Cipher, and Chanter do not receive talents at level 3 and 6

    User Interface

    Cannot cancel Character Creation, Level Up, or Adventurer Creation
    Character Creation buttons can have a significant delay when clicked
    Steps can be skipped in Character Creation

    There are many other known issues, but I wanted to list the ones that were on the known issues list that we are still looking into. We will continue to add to the list in the bug forum.




  • Eski usul kapak bu şekilde olur :) PC gamer ı pek sevmem gerçi.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
  • Yeni bir yama geldi alfa için baya bir değişiklik ve detay ekliyorlar yeni. Wasteland 2 yüzünden vakit ayıramayacağım gerçi :) Önümüzdeki hafta anca bakabilirim, ama dengeler üzerinde oynamışlar gibi baya.

    Mesela statları düşük tutmanın önemi yoktu eskiden ama şimdi başlangıç olan 10 altına düşünce yan etkileri oluyor, özelliklerimiz düşüyor yavaştan.
    Stamina ismi endruance olarak değişmiş insanları kafası karıştığı için(...) ve artık alınan zarar eşit olarak dağıtılacakmış HP ile Endruance arasında.
    Stealth te değişmiş baya, düşmanın farketme menziline girince rengi değişen bir halka olacakmış etrafımızda. Gizlilik yeteneğimize ve düşmanın fark etme kabilyetine bağlı olarak bizi farketme ve bize doğru yaklaşma süresi değişecekmiş.Bize doğru yaklaşmaya başlayınca hemen fark etmeyecekler belli bir mesafeye kadar güvendeyiz hemen uzaklaşmak,arayı açmak şartıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 26 Eylül 2014; 10:50:59 >




  • Oyunun çıkış tarihi 2015 in ilk çeyreği olarak değişti. Beklenen bir gelişmeydi genel olarak, savaş sistemi tam oturmaktan uzak hala.
  • Yeni bir video geldi, ejderhaları görebiliyoruz bütün ihtişamlarıyla :)




    Ve oyun ön siparişe açıldı, aşağıdaki sitede bütün yerler var alabileceğiniz.


    http://buy.pillarsofeternity.com/?utm_source=Press+List&utm_campaign=dbf7acaef4-Pillars_of_Eternity_Now_Available_for_Pre_order&utm_medium=email&utm_term=0_037e11b010-dbf7acaef4-141666581


    edit: Aslında en mantıklısı steamden almak şu an için 24 Kasım'a kadar 58,50 TL oyun, 25 dolar gibi bir rakama denk geliyor, neredeyse yarı fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 12 Kasım 2014; 12:13:53 >




  • Hocam bu oyun çıktığında çok bug olur mu sence?Şimdi ben bu oyunu alsam çıktığında hemen oynarım ama sonra bug'ları adamı delirtip yama bekletmesin ?
  • DMUKKS kullanıcısına yanıt
    Şu an için buglı alfa aşaması ve her yamada çözdükleri kadar bug ekleniyor Ama genel olarak savaşı dengelemek istedikleri için ortaya çıkıyor buglar, hikaye ve diyalog kısmı tertemiz.
    Original Sin ve Wasteland 2 az sayıda bug ile çıktı, ki onlarda gayet kötü durumdaydı. 2015 başına kadar düzelir gibi geliyor bana, üstelik firma olarak adları çıktığı için bug konusunda, kötü bir çıkış yapmak istemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi
    edit: Aslında en mantıklısı steamden almak şu an için 24 Kasım'a kadar 58,50 TL oyun, 25 dolar gibi bir rakama denk geliyor, neredeyse yarı fiyat.

    Görür görmez aldım.
  • Fabrice kullanıcısına yanıt
    Oh oh gelsin komisyon gitsin komisyon


  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Oh oh gelsin komisyon gitsin komisyon


    />


    ben steamden tekrar aldım oyunu




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.