Şimdi Ara

Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU] (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
786
Cevap
13
Favori
37.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tim Cain'den kalemizle ilgili bir update geldi;

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/588388?ref=activity


    Kaleye(veya sığınak) ilk bölümün sonlarında sahip olabilecekmişiz ama istersek, geri çevirme şansımız var uğraşmak istemeyenler için. İlk aldığımızda harap ve yıkık bir biçimde, tamir edip geliştirmek bize kalıyor.

    Bize sağladığı faydalar şöyle:
    -Dinlenme getirisi: Yeni eklediğimiz kısımlar, kalede dinlenince bazı özelliklerimizi geliştirecekler. Eğitim alanında çalışıp gücümüzü arttırabileceğiz veya kütüphanede bilgimizi arttırabileceğiz. Bazıları gayet pahalı olacak bu geliştirmelerin. Geliştirmeleri para ve hammaddemiz varsa hemen sipariş edebiliyoruz ama yapılması biraz zaman alıyor, biz bu sırada maceramıza devam edebiliyoruz, işler bittiği zaman bize bir mesaj gelecekmiş.
    -Tembellere iş: Gruba almadığımız parti üyelerine görev verebileceğiz, para, şan ve şöhret kazandıracaklar bize bu görevlerde tabii başarılı olabilirlerse. bu elemanlar kalede boş durdukları zaman bile belli işlere yardımcı olup, yarar sağlayacaklar. Ayrıca bizim elemanlar dışında paralı askerler de tutabileceğiz.
    -Hammadde: Savaş dışı yeteneklerimiz için gerekli olan ürünler de üretilebilecek. Botanik bahçesinde sağlık arttırıcı bitkiler toplarken, büyücüden eşya tanımlamak için parşomenler gibi şeyler alabileceğiz. Ayrıca zanaatkarlarda olacak bizim eşya yapmamıza yardımcı olacak.
    -Özel teklifler: Nadirde olsa bazı satıcılar başka yerde bulamayacağımız eşyalar, geliştirmeler getirecekler. Bunları bir sefere mahsus olmak üzere sunacaklar bize.
    -Para: Geliştikçe etrafımızdan vergi toplamaya başlayabileceğiz. Topladığımız vergi miktarı arttıkça prestijimiz de artacak. Bu suçluları çekecek tabi bölgeye, bunun içinde güvenliği arttırımak lazım.


    Bunlar çoğu pasif getiriler, daha aktif olanları da var. Arada çıkan rastgele görevler veya olaylar ile gelişecek. Bu olayların bazıları kısa süreliğine erişilebilir olacakken, bazılarında da süre sınır olmayacak.
    Arada sırada tüccarlar veya "uzmanlar" gelecek kalemize, bunlar bulundukları sürece bonus sağlayabilecek bize araştırmalar, yapım konusunda veya olay/masraf çıkaracaklar durduk yere. Yararlı olanlara yardım edip, para verip yanımızda tutabileceğiz. Zararlı olanları da güvenlik eşliğinde kaleden atmak veya para verip "defol!" demek gibi seçeneklerimiz var.
    Kalenin altındaki zindanı temizleyip, tamir ettikten sonra bazı görevlerden ve olaylardan sonra NPCleri öldürmek yerine tutsak alabileceğiz, fidye bile talep edebileceğiz kötü kalpliysek bazı durumlarda

    Eklenti: Ayrıca güvenliği düşük tutarsak, zindan dolduğunda ayaklanma ve "prison break" tarzı olaylar da olabilecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 4 Eylül 2013; 11:10:05 >




  • okuması bile heyacanlı düşünün oynadığımı ayrıca çok özellik çok bug demek bu oyunda ne istersek olucak gibi; isterim ki herşeyiyle harikulade olsun.
  • Ne zaman çıkıyor bu oyun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Necochea kullanıcısına yanıt
    Alfa ve beta sürecine oyuna destek çıkanlar dahil olacağı için çok ağır buglar olacağını sanmıyorum. Tabi sıfır hata ile oyun çıkması imkansız :P
  • Obsidian bana göre gelmiş geçmiş en sağlam senaryoyu yapan firma. Eksikleri olduğu halde Neverwinter Nights 2: Mask of The Betrayer'in konusu muazzamdı. Baskı yüzünden oyunu tam yapamadılarsada, ortaya çıkan sonuç çok iyiydi. Gidişat çok iyi durumda. Obsidian oyuncularını çok fazla bekletmez ama yinede kendi başlarına iş yaptıkları için ekstra vakitleri olacaktır.

    Bekleyip görelim bakalım.

    İlk sayfada yazdığım, "Brian Fargo bir oyun daha yapacak" ibaresi doğru çıktı. Planescape: Torment... pardon, Torment: Tides of Numenera duyuruldu. Tam beklediğim gibi oldu .
  • Darkstrom kullanıcısına yanıt
    Dediğin gibi Neverwinter Nights 2: Mask of The Betrayer konu ve yazım bakımından şaheser olarak kabul edilir. İlk başlarda NWN2 nin kötü ünü yüzünden (kamera yeter...) değeri bilinmedi ama sonradan coştu.
    Aynı şekilde Planescape: Torment'i de yazanların emeği olacağını düşünürsek bu oyunda da, kafadan bir klasik geliyor gözüyle bakabiliriz hikaye bakımından.


    Bu arada T:ToN ekibi çok sessiz şu sıralar, İnxile Wasteland'ı bitirince 200 sayfalık bir update atacaklar gibi his var kafamıza
  • Fargo gizli çalışır, Kimse Torment: ToN'u beklemiyordu bile. Süpriz yapmış oldu adam. Ben Wasteland bittikten sonra Bard's Tale remake geleceğini düşünüyorum. Torment bitene kadar bir iki oyun daha duyurur. Aslında bu olay tamamen bizim elimizde. Adam yapmak istiyor ve bizimde almamız lazım ki daha iyi klasikler çıkarabilsin. Günümüz oyuncu profili çok "fast-food" olduğu için eski izometrik oyunlar pek ilgilerini çekmiyor. Üstünede oyun dağıtıcılarının baskısı ve ukalalığı yüzünden, RPG dalında ortaya saçma sapan ürünler çıkıyor. Zaten Fargo bundan çokça bahsediyor.

    Obsidian'a ilham verende Fargo oldu. Kickstarter çok işlerine yaradı. Bizden 3 istediler, biz 10 verdik. Gerisi onlara kalmış olan birşey. Ancak ben ortaya çıkacak sonuçtan şimdiden memnunum. Nasılsa başka oynanacak old-school RPG kalmadı. Hala Baldur's Gate, Planescape: Torment oynuyorsak bu bizimde suçumuz. Yeni jenerasyon FPS-sever olarak yetişti.




  • Numenera'dan sonra ya Bard's Tale gelecek zaten ya da cyperpunk tarzı bir oyun (Neuromancer olabilir!) bir röportajda bahsetmişti bundan. 400-500 bin gibi bir rakam satarsak kickstartera bile başvurmayabiliriz demişti hatta ama genel olarak bu şekilde yapmak istiyorlar artık oyunları.

    Bize gün doğdu harbiden :) Bu yıl ilk gelen meyveleri zevkle yedik KS den, FTL, Expeditions Conquistador ve Shadowrun Returns iyi geldi eksik yönlerine rağmen.
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Yeni update'i uzun süredir bekliyordum. Emeğine sağlık. Stronghold olayını bayağı bir geliştirmişler gözüküyor. Grupta olmayan NPC'lerinde görev yapabilmesi olayı da güzel (Yanılmıyorsam Dragon Age Origins de vardı). iyi olur inşallah. Çeviriler için teşekkürler.
  • Bu ara ses seda yok fazla ama geçenlerde Josh Sawyer oyunun prototipi hakkında tweetler attı(domuzun tek başına partiyi biçtiğinden bahsediyor :)). Yakınlarda görebiliriz elle tutulan bir video.

    Zorlukla ilgili de şunları söyledi, zorluk düşmanların canını, zararını arttırmak yerine sayısını ve savaşlardaki çeşitliliğini, durumunu arttıracak. Düz stat artışından çok daha mantıklı bence.
  • Konspet çizimleriyle ilgili biraz boş bir update geldi. Resimlerle gözümüz şenlendi en azından.

    Karar ekranı;
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Ejderha!;
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Konsept;
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Çalışana zulüm;
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]




  • O kadar sayfalara baktim da hala anlamadim tam dizayni. RPG diyorsunuz da genis bir kavram o da, Diablo tarzi birseye benziyor acikcasi? O tur bir oyun mu? ve MMO degil sanirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LasciateSperanza

    O kadar sayfalara baktim da hala anlamadim tam dizayni. RPG diyorsunuz da genis bir kavram o da, Diablo tarzi birseye benziyor acikcasi? O tur bir oyun mu? ve MMO degil sanirim?

    Mmorpg değil, Diablo gibi hiç değil. Diablo'ya zaten rpg denemez dense dense hack&slash denir (vur, kır, parçala oyunu).

    Baldur's Gate, Planescape Torment, Icewind Dale gibi oyunlar örnek gösterilerek yapılıyor. Bu oyunları incelemenizi öneririm. Oyun, gelişmiş bir 2d engine kullanılarak hazırlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir update geldi;

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    Cipher sınıfı Glanfathan zihin avcılarının ortaya çıkardığı bir sınıf ve yakın dövüşe giren bir büyücü. Yakın dövüşte "ruh kırbacı"(soul whip) adı verilen özellikleri ile karşı tarafın akıl sağlığından çalıyorlar her vuruşta, bu özellik aktif olunca silahı mor bir alevle kaplanacak cipherın ve sınıfın "odağını"(focus) arttıracak. Cipherlar özelliklerini kullanmak için odağa ihtiyaç duyuyorlar, savaşa ortalama bir odakla başlıyorlar ama özellikleri kullandıkça hızlı bir şekilde tükeniyor odak özellikle ileri seviye yetenekler tüm odağı isteyebiliyor bu durumda savaşa girip birilerine vurmak gerekiyor gene.

    Cipherların ana özellikleri zihin manupilasyonu ile ilgili olsa da değişik yetenekleri de var. Birinin ruhunun sızıntı yapmasını sağlayıp yakabiliyorlar veya bir şok dalgası ile etraftaki herkesi yere serebiliyorlar.

    Ruh kırbacı dışındaki bütün özellikler odak ve yakınlarda bir ruh isteyecek. Cipher yetenekleri her zaman yakın bir hedefi olmalı ister dost, ister düşman olsun. Kendilerini, çok uzaktakileri veya boş alanı hedef alamıyorlar.

    Ruh kırbacı (soul whip): Cipher ın ana saldırısı, karlı tarafın zihin direncini azaltırken, kendi odağını arttırıyor ama verilen fiziksel hasarı azaltıyor.
    Zihin dalgası(mind wave): Düşmanın zihnine amansızca yapılan bir saldırı, ana hedefi bayarken arkasında bir koni biçimindeki alanda kalanları yere seriyor.
    Ruh şoku (soul shock) : Dost bir hedefin ruhunu çatlatarak enerji açığa çıkarıyor, bu enerji hedef dışında etraftakilere elektrik hasarı veriyor.
    Psikovampirik kalkan (Psychovampiric Shield): Etraftaki düşmanların zekasını ödünç alan cipher aynı zamanda kendi savuşturma özelliğini arttırıyor. Ne kadar çok zeka çalınırsa o kadar yükseliyor defans.
    Zihin bıçakları (mind blades) : Cipher etraftaki düşmanların ruhlarını kullanarak, onlara zarar veriyor. Her hedef bir kere keskin hasar aldıktan sonra yakın bir hedefe sıçrıyor bu özellik, en fazla 5 hedefe sıçrayabiliyor. Kalabalık mekanlarda güzel olacak gibi.
    Acıyı hatırlatma (recall agony) : Hedefin yakın zamanda aldığı hasarı tekrar yaşamasını sağlıyoruz. Orijinal zararın belli bir yüzdesi ama zırh dinlemeden direkt veriyor hasarı.
    Zihinsel yankı (Ectopsychic Echo) : Cipher, dost bir hedefle kendi arasında seken bir güç yaratıyor. Bu belirli aralıklar seken güce yakalananlar ezici hasar alıyorlar.


    Lore (peyniri ?!? ) Cipher ağırlıklı gene;

    Neredeyse bütün sınıflar ruh gücünü kullanarak yeteneklerini ortaya çıkarıyorlar. Paladinler ruhlarını "yakarak" auralarını güçlendiriyor, büyücüler ruh parçacıklarını kitaplara aktararak büyülerin kavuşuyor, monklarda ruhlarının çektiği ızdırabı başkalarıyla paylaşıyor. Sınıflar her ne kadar başkalarını etkileyen özelliklere sahip olsalarda bunu hep kendi ruhlarını kullanarak, kendi güçleriyle yapıyorlar.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Animancy bilim çalışmaları (ruh bilimi diyebiliriz, necromancy gibin) yüzyıllardır başka bir insanın veya barlığın ruhuyla bağlantı kurmaya çalışıyor sadece ruhlara saldırmak yerine. Büyücüler ve ruhbanlar zihinlere ilham veya zarar verebilmelerine rağmen ruha dokunmayı başaramamışlardır. Animencerlar bir ruhun başka bir ruha değebileceği teorisini ortaya atsalarda somut bir kanıt bulamamışlardır. Bazı büyücüler "gözetleyici" adı verilen adı verilen köy efsanelerini takip etmişler, kişilerin ruhlarının eski yaşamlarını ve kayıp ruhları gördüklerini ima eden bu tipler ya şarlatan ya da zır deli çıkmıştır hep.
    Bazı iyice umutusuz büyücüler yukarıda resmi olan, vithrack adındaki inzivaya çekilmiş örümcekimsi ırktan bilgi almaya bile çalışmışlardır. Bu ileri derecede zekaya sahip böcekimsiler başkalarının ruhları ile bağlantı kurma bilgisine sahiptirler ama çoğunlukla korkunç yan etkileri görünür bu birleşmenin. Korkunç görüntüleri ve doğaları ile çok nadir ortaya çıkan bir ırk olmaları, onlarla iletişime geçme olayını çok zor yapsa da cevap arayan animancerlar için pek fazla seçenek yoktur.


    Yüzyıl önceki Kırık Taş Savaşından sonra (Broken Stone War), Dyrwood askerleri arkdaşlarının savaş sırasında kendilerini kaybettikleri, zihinlerinin ele geçirlidiğini ve Glanfathan'a bağlı elf ve orlanların mor alevle yanan kılıçlarla insanların ruhlarını kestiğine dair hikayeler anlatmaya başlar. Bu kadar büyük bir savaş katılan herkes için ilk tecrübe olduğundan bunlara söylenti, hayal gözüyle bakılır. Ama yıllar geçtikçe yeni yerleşimcilerden aynı tarz hikayeler duyulmaya başlanır, özellikle Glanfathan gerilla tarzı saldırılarından sonra. Kara ağaçlar Savaşında (The War of Black Trees) Dyrwood animancerları bu olayları doğrular çoğunlukla kendileri de karşı karşıya kaldığı için. Fakat Glanfathan hala savaş halinde oldukları için bu konuda konuşmaya istekli bir düşman ele geçiremezler.


    Dyrwood bağımsızlık ihtilalinden sonra, Dyrwood Aedyr imparatorluğunun savaşın tetiklemiş olduğu, Eir Glanfath harebelerinin araştırmasını ve yağmalamasını tamamen durdurur. Takip eden yıllarda Eir Glanfath'ın bazı kabile prensleri Dyrwood animancerlarının kendi zihin avcıları ve savaşta onlara çok kayıplar verdirten seçkin askeri birlikleri olan brîshalgwin ile konuşmalarına izin verirler. Büyücüler brîshalgwin lerin fiziksel bir kaba bağlı ruhları algılama ve onlarla bağlantı kurma yeteneklerinin olduğunu öğrenirler. Bu yeteneği harebeleri korumak için ruhlar temase geçip, yemin ettikleri sürede kazanmışlardır. Bu yetenek kabile liderleri tarafından uygunsuz ve tehlikeli gözüktüğünden brîshalgwinleri genellikle savaş alanında görevlendirmeye başlamışlardır.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    Ortaya çıkan bu yeni yeteneğin heyecanıyla büyücüler brîshalgwin ile çalışmaya ve sırlarını öğrenmeye başlarlar. Bu sırada gizemli doğalarından ötürü brîshalgwinlara Cipher adı verirler. (bir nevi şifre/şifre çözücü anlamına geliyor) Cipher daha kolay telaffuz edildiğinden herkes onlardan bu şekilde bahsetmeye başlar. Onlarca yıl birlikte çalışan cipher ve animancerlar sayesinde bu yetenek bugünlere kadar gelişerek gelmiş ve çok uzaktaki Rauatai lere kadar bile yayılmış durumdadır. Dükün yardımıcılarından olan Leydi Webb cipherların yararlarını ve kabiliyetlerini görerek Dyrwood ileri gelenlerine sadece cipherlardan oluşan bir ajan ağı kurmayı tavsiye eder. Yetkililerin hoşuna giden bu proje hayata geçirilir ve Dunryd Row adında saygı duyulan ama aynı zamanda korkulup, pek de güvenilmeyen bir örgüt kurulmuş olur.



    Masalımızın sonuna geldik :) Yakın zamanda oyun içi bir video gelir umuduyla çekiliyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 2 Ekim 2013; 11:00:19 >




  • Vithrack lardan AD&D deki zihin yüzücüler olan illithid kokusu aldım. Bunlarda beyin yiyecek mi acaba
  • Önümüzdeki hafta büyük bir update gelecek büyük olasılıkla ama video olmayabilir. 2 hafta önce demişlerdi yakın zaman için büyük bir olayımız var diye.

    Eklenti:


    Cadegund'un fan çalışması;



     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 24 Ekim 2013; 10:41:49 >
  • http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/645170?ref=activity

    Update geldi ama büyük update değil gene... Oyalamak için verdikleri bir update. 1.yıllarını kutluyorlar. Pek bir şey anlatmıyor.
    En iyi kısmı kalemizin görüntüsü var, tedaviden önce ve sonra.


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    Ayrıca yeni web sitesine ait ekran grüntülerinden birinde oyunun olası ismide grünüyor. Pillars of Eternity.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 30 Ekim 2013; 8:49:26 >




  • Yakın zamandaki konferanslarıyla ilgili resimler var. Bazıları yeni ama kalite yok çekim olduğu için. Yeni bilgiler de var.


    BG1 ile karşılaştırmışlar mekanı.
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Biten mekanlar, dehşet görünüyor bu kalitede bile.
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Zorluk başlarda dedikleri gibi sadece düşmanlarının HPsinin artaması gibi basit bir olay olmayacak.
    Savaş için; zorluğa göre düşman çeşidi ve sayısı değişecek, savaştan sonra ölme/ağır yaralı kalma olacak, büyülerin etki alanı gözükmeyecek (böyle bitirdik biz eskileri :)), savaş hakkında daha az bilgimiz olacak(silah ıskalıyor mu yoksa o tarz düşmana işlemiyor mu bilemeyeceğiz), saldırı ve isabet oranları gösterimi değişecek ve otomatik durdurma seçenekleri azalacak.
    Savaşlar dışında da artacak zorluk; diyaloglarda "kandırma" cümleleri, başarısız olacaksa bile gösterilecek, gerekli yetenek ve ün sayıları gösterilmeyecek ve görevlerin açıklaması daha yüzeysel olacak.
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Bazı olaylar ve mekanlarda karar verme ekranı aşağıdaki gibi olacak (Darklands e göz kırpma :))
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Vereceğimiz kararlar ve nasıl dallanıp, budaklanacaklarının şeması.
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    Ufak çapta bir update de geldi, yapım aşamasının zorluklarında bahsediyor. Oyalama taktileri bunlar hep :P

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/660384?ref=activity

    Üzeride çalışılan bir zindan;


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 13 Kasım 2013; 9:30:56 >




  • Chris Avallone oyun hakkında konuşuyor. Birazcık uzun :) Arada güzel resimler yakalamışlar.





    Portreler tam Baldurs Gate tadında olmuş. Birincisi ilk tanıştığımız Edair'in portrasıi zenci hatunun kim olduğu belli değil ama tanrıların dokunuşu var gibi. VEya kuş gribinin ilerlemiş hali
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    Bir de bunlar var :)


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 14 Kasım 2013; 14:54:31 >




  • Konferanstan yeni görüntüler geldi, bazılarının kalitesi kötü olsa da içimi ısıtmaya yetti :)
    Özellikle savaşın olduğu ve karakterlerin kıyafetlerinin olduğu ekranlar.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.