Şimdi Ara

Ödediğim Fatura Ödenmemiş olarak görünüyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
45.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Avea hattıma ait faturamı bir telefoncudan, 1 TL ek ücret ödeyerek yatırdım.
    Ancak, Online İşlemlerden ve müşteri hizmetlerinden faturamın ödenip ödenmediğini sorguladığımda, Faturam ödenmemiş olarak görünüyor.
    Müşteri hizmetlerine 0212 478 68 78 numaralı fakstan Dekontu da faksladım.
    Faksın ulaşmadığını söylediler.
    19 TL için değmez ama, sorunum çözülmediği taktirde, Tüketici Hakem Heyetine başvurmak zorunda kalacağım.
    Sizlerden öğrenmek istediğim, Avea faturalarını güvenli olarak nerelerden ödeyebiliriz?
    Şimdiden vereceğiniz yanıtlar için hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum.



  • atmden, internet bankaciligindan ve avea bayilerinden ödeme yapmak daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4638581F3

    atmden, internet bankaciligindan ve avea bayilerinden ödeme yapmak daha iyi.
    Bir de son olarak şunu sormak istiyorum;
    Bu şekilde bir olayla karşılaşan bir arkadaşımız var ise, çözüm yolunu yazabilir mi?
    Gerçekten de, müşteri hizmetlerinde görevli arkadaşlar, kendilerine ezberletilmiş sözcüklerden fazlasını sunamıyorlar.
    Tek işleri dosya açmak.
  • fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.
  • Fatura ödeme merkezlerinde fatura yatırıp böyle şeyler başına gelen çok tanıdığım var.elektriği kesilen mi suyu kesilen mi dersin..elinde para yatirdigina dair bir belge vardır inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.

    @fusem hemen faturayı kesmiş merkeze
    Hocam bu tür yerler eğer sana makbuz verdiyse ve sen farzı misal dün ödediysen faturayı, sistemlere yarın yansır. Sistemleri gereği ertesi gün yansıyor ödemeler.

    Ancak üstünden 1 günden fazla geçtiyse kesinlikle ödenmemiştir. Çünkü bu kişilerde ya hesaplarındaki bakiyelerle yada kendi kredi kartlarıyla bu faturaları ödüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 13 Eylül 2012; 10:09:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Fatura ödeme merkezlerinde fatura yatırıp böyle şeyler başına gelen çok tanıdığım var.elektriği kesilen mi suyu kesilen mi dersin..elinde para yatirdigina dair bir belge vardır inşallah.

    Vallahi bu iş benim sinirimi bozmaya başladı.
    Elimde belge var. Dekontu faks çekiyorum. Ulaşmadığını söylüyorlar.
    Neyse, yapacak tek şey, tüketici hakem heyetine başvurmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.

    @fusem hemen faturayı kesmiş merkeze
    Hocam bu tür yerler eğer sana makbuz verdiyse ve sen farzı misal dün ödediysen faturayı, sistemlere yarın yansır. Sistemleri gereği ertesi gün yansıyor ödemeler.

    Ancak üstünden 1 günden fazla geçtiyse kesinlikle ödenmemiştir. Çünkü bu kişilerde ya hesaplarındaki bakiyelerle yada kendi kredi kartlarıyla bu faturaları ödüyorlar.

    Alıntıları Göster
    @yildirimr
    Faturayı ödeyeli 12-13 gün oldu.
    Sanırım üzerine bir bardak soğuk su içeceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?


    dekontu inceleyin sizin numaranız ve ödeme tutarı gibi bilgiler doğruysa tabi tarih v.s avea ya tekrar faks çekin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?


    dekontu inceleyin sizin numaranız ve ödeme tutarı gibi bilgiler doğruysa tabi tarih v.s avea ya tekrar faks çekin


    Hocam,
    Dekontu tarayıcıdan geçirip,
    Mail atmakla, faks yollamak arasında bir fark var mı?
    Yani, sizce ikisi de aynı hesaba gelmez mi?
    Yine de, öneriniz için teşekkür ederim.
    Mail atmayı, fakstan daha hızlı çözüm olur diye düşünmüştüm.
    Not: Tarih, ödeme tutarı, bayi adı, işlem kodu gibi bilgiler dekont üzerinde görülmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?


    dekontu inceleyin sizin numaranız ve ödeme tutarı gibi bilgiler doğruysa tabi tarih v.s avea ya tekrar faks çekin


    Hocam,
    Dekontu tarayıcıdan geçirip,
    Mail atmakla, faks yollamak arasında bir fark var mı?
    Yani, sizce ikisi de aynı hesaba gelmez mi?
    Yine de, öneriniz için teşekkür ederim.
    Mail atmayı, fakstan daha hızlı çözüm olur diye düşünmüştüm.
    Not: Tarih, ödeme tutarı, bayi adı, işlem kodu gibi bilgiler dekont üzerinde görülmektedir.

    aslında aynı şey ama benden ısrarla faks istemişlerdi gerçe uzun zaman geçti ama faks çektikten sonra düzelmişti. Siz avea ya durumunuzu anlatan bir mail atın bence sitesinden detaylıca yazın sonra isterseniz faks isterseniz mail geçeyim diye belirtiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?


    nitelikli dolandiricilikta sınır yok hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4638581F3

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    fatura ödeme merkezi seni dolandırmış. savcılıga durumu bildir.


    Hocam, Cahilliğimi mazur görün lütfen ama; Fatura Ödeme Merkezi beni dolandırdıysa, Nasıl bilgisayar çıktısı dekont verebiliyor?


    nitelikli dolandiricilikta sınır yok hocam...

    Alıntıları Göster
    Bugün,
    musteri-memnuniyeti@avea.com.tr
    Adresine yaptığım başvuruya istinaden, Avea Genel Müdürlükten arandım.
    MH. Temsilcisiyle aramızda geçen konuşmayı aynen aktarıyorum:
    MH: XXX Nolu Hattınızla ilgili talepte bulunmuşsunuz.
    Talebinizle ilgili görüşmek için sizi aramıştık.
    Size Nasıl yardımcı olabiliriz?
    Ben: Size mail eki olarak, Ödemiş olduğum fakat sisteme yansımayan faturamın dekontunu göndermiştim.
    MH: "Bir saniye bakıyorum."
    Zaten ben dekontu göndermişim, Her şeyi taksit taksit söylemem mi gerekiyor?
    Sanki, gönderdiğim maili okumamış da beni öylesine muhabbet için aramış. :)
    Neyse, dekontu da gördü.
    Beni 2 dakika beklettikten sonra, (Beklerken de Avea'nın müziği çalıyor.) Sizinle başka bir arkadaş ilgilenmiş. Ben talebinizi oluşturdum. Dedi.
    Ben, Dekontu size daha önce faks olarak yollamıştım.
    Şimdi mail eki olarak yolladım. Sorunum çözülecek mi?
    MH: Bu departmanla ilgilenen arkadaşlarımız şu an çalışmıyor.
    Arkadaşlar, size dönüş yapacaklardır.
    Ben: Teşekkür edip telefonu kapattım.
    Gerçekten, bunların dilinden sadece BTK anlıyor.
    BTK kurumuna da şikayetimi ilettim.
    Zaten sorunumu çözse çözse BTK çözer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    Bugün,
    musteri-memnuniyeti@avea.com.tr
    Adresine yaptığım başvuruya istinaden, Avea Genel Müdürlükten arandım.
    MH. Temsilcisiyle aramızda geçen konuşmayı aynen aktarıyorum:
    MH: XXX Nolu Hattınızla ilgili talepte bulunmuşsunuz.
    Talebinizle ilgili görüşmek için sizi aramıştık.
    Size Nasıl yardımcı olabiliriz?
    Ben: Size mail eki olarak, Ödemiş olduğum fakat sisteme yansımayan faturamın dekontunu göndermiştim.
    MH: "Bir saniye bakıyorum."
    Zaten ben dekontu göndermişim, Her şeyi taksit taksit söylemem mi gerekiyor?
    Sanki, gönderdiğim maili okumamış da beni öylesine muhabbet için aramış. :)
    Neyse, dekontu da gördü.
    Beni 2 dakika beklettikten sonra, (Beklerken de Avea'nın müziği çalıyor.) Sizinle başka bir arkadaş ilgilenmiş. Ben talebinizi oluşturdum. Dedi.
    Ben, Dekontu size daha önce faks olarak yollamıştım.
    Şimdi mail eki olarak yolladım. Sorunum çözülecek mi?
    MH: Bu departmanla ilgilenen arkadaşlarımız şu an çalışmıyor.
    Arkadaşlar, size dönüş yapacaklardır.
    Ben: Teşekkür edip telefonu kapattım.
    Gerçekten, bunların dilinden sadece BTK anlıyor.
    BTK kurumuna da şikayetimi ilettim.
    Zaten sorunumu çözse çözse BTK çözer.

    Alıntıları Göster
    Bedaş - ING bank Yetkili Ödeme Merkezi işletiyorum..

    Malesef fatura konusunda yetkili çok az yer bulunmakta..

    Eğer İstanbulda oturuyorsanız, Avea Faturalarınızı

    Avea Bayi (Bunlar her zaman almaz)
    Türk Telekom
    yada Yetkili Ödeme Merkezleri (Bedaş logolu) nyerlerde güvenle ödeyebilirsiniz..

    Bu tarz durumlarda yapmanız gereken tek şey, şikayetçi olmak isterseniz Belediyelerin Beyaz Masasına şikayet etmektir..

    Onlar Zabıtalarla durum incelemesi yapıyorlar. Bir çok yerine ruhsatı yok zaten..

    Ancak ödeme yaptığınız yaptığınız yer yaptığını iddaa ederse BANKA DEKONTUNU isteyiniz. Eğer onu verebilirse sorun Aveadadır o zaman fax ile muhatap olabilirsiniz..

    Avea yada diğer kurumlar hiç bir Ödeme Merkezinin dekontunu kabul etmez. O yüzden mutlaka Banka dekontunu alman lazım..

    Ancak o kadar az kaldıki yetkisiz yer senin ki biraz şans olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Bedaş - ING bank Yetkili Ödeme Merkezi işletiyorum..

    Malesef fatura konusunda yetkili çok az yer bulunmakta..

    Eğer İstanbulda oturuyorsanız, Avea Faturalarınızı

    Avea Bayi (Bunlar her zaman almaz)
    Türk Telekom
    yada Yetkili Ödeme Merkezleri (Bedaş logolu) nyerlerde güvenle ödeyebilirsiniz..

    Bu tarz durumlarda yapmanız gereken tek şey, şikayetçi olmak isterseniz Belediyelerin Beyaz Masasına şikayet etmektir..

    Onlar Zabıtalarla durum incelemesi yapıyorlar. Bir çok yerine ruhsatı yok zaten..

    Ancak ödeme yaptığınız yaptığınız yer yaptığını iddaa ederse BANKA DEKONTUNU isteyiniz. Eğer onu verebilirse sorun Aveadadır o zaman fax ile muhatap olabilirsiniz..

    Avea yada diğer kurumlar hiç bir Ödeme Merkezinin dekontunu kabul etmez. O yüzden mutlaka Banka dekontunu alman lazım..

    Ancak o kadar az kaldıki yetkisiz yer senin ki biraz şans olmuş.


    Allahtan fazla bir miktar değil.
    Bir de, Aldığımız dekonta da mı güvenemeyeceğiz?




  • Dekont kagit parcasi...

    Burada temel sorun bunlara ruhsat veren belediyeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Dekont kagit parcasi...

    Burada temel sorun bunlara ruhsat veren belediyeler
    faturalarımı her zaman internet bankacılığından öderim. En sağlamı budur. Aynı anda da makbuzu mail olarak gelir. Sorgulattığımda ise borcunuz yoktur der
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet©

    faturalarımı her zaman internet bankacılığından öderim. En sağlamı budur. Aynı anda da makbuzu mail olarak gelir. Sorgulattığımda ise borcunuz yoktur der

    Alıntıları Göster
    Bugün bayi ile iletişim kurdum.
    Faturamın son ödeme tarihi 18'i olduğu için, 18'inde kesin olarak sisteme yansıyacağını, herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
    Bilmiyorum, bir nevi oyalama taktiği midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan9090

    Bugün bayi ile iletişim kurdum.
    Faturamın son ödeme tarihi 18'i olduğu için, 18'inde kesin olarak sisteme yansıyacağını, herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
    Bilmiyorum, bir nevi oyalama taktiği midir?

    Alıntıları Göster
    son ödeme tarihine kadar parayı faize repoya yatırıyorlar galiba

    iyi iş

    inşallah ayın 18 inde problem kalmaz..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.