Şimdi Ara

Fiat linea neden sevilmiyor? (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
508
Cevap
3
Favori
60.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevmeyen almasın arkadaş, sanki bayiler milletin kafasına silah dayayıp zorla satıyor. bence parasına göre iyi bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty_tr -- 15 Mart 2014; 22:13:31 >
  • işyerinde bir arkadaş aldı 2013 1.3 dizel urban paketi biraz kullandım hoşuma gitmişti konforu ve gidişi..1 ay kadar yeni aldığım fluence kullandım sonra tekrar sürdüm lineayı biraz abartılı gelebilir ama şahine binmiş gibi oldum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aile arabı olarak sunulmasına rağmen çarpışma testlerini görememek. Sevmemek için yeterli bir sebep bana göre.
  • Tip siz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O paraya c sınıfı diye satılan ama sıfatını haketmeyen bir araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-Boş paketi alınmaz ne bir özellik var ne de güvenlik ama dolu paketi alınır.
    2-Güvenlik olarak boş versiyonu çok boş abs çift airbag hepsinde var şu an:D.Ama dolusu idealdir bence
    3-Alınma sebebi ucuzluk,parça ve servis bolluğu anlayan usta çok olması.
    4-1.3 multijet Motoru az yakan bir motor.1.6 multijet motoru da güzel kaçan bir motor.Benzinlisi lpg takılsın diye yapılmış bir motor.
    5-Filo ve kiralama da çokça kullanılması 2.elde almaktan insanların uzak durma sebebi.
    6-Sıfır araba alıyorum demek için araba almayanlar sevmez.
    7-Kaportası rakiplerine göre kötü olmasa da kaza anında biraz geride kaldığı açık ama bu kabine girmediği için sıkıntı olmaz.
    8-Konfor pek yok ama o arabayı konforlu yapsalar Türkiye yollarında servisten çıkmaz.Çünkü bu arabayı alan adam şantiyeye gidiyor,dağ yoluna bile giriyor.
    9-Yol tutuşu biraz kötü.
    10-Arıza çıkarması.
    11-Fiat'ın müşteriye olan ilgisizliği ve satış sonrası desteğinin rakiplerine göre kötü olması.Bu marka suçu denemez tam olarak distribütör kaynaklı ama Türkiye'de iyisi olmadığı için çokta sorun edilecek bir şey değil.
    12-Malzeme kalitesi.
    13-İşçilik
    14-Arabanın çok ses alması.

    Boşu alınmaz bir araba genelde taksiciler ile rent a carların elindedir piyasadaki araçlar.
    Onun dışında emekli ile memur alır.




  • Çapraz fotoğraflarda iyi duruyor ama önden bakıldığında çirkin. Dar olmasının etkisi var burada. Böyle tam oturmamış bir tasarımı var gibi geliyor bana. Bir Megane 2'nin, Toyota Corolla'nın bir önceki tasarımı beğenilir ya da beğenilmez ama en azından oturmuş bir tasarım. Ayrıca sınıf tartışması da var. Yani Linea bana alternatif gibi geliyor C sınıfına. Ben C sınıfı arayışında olsam; VW, Ford, Renault, Toyota alabiliyorken Linea'ya bakmam. Yol tutuşu sınıf ortalamasının altında , plastik kalitesi de öyle, performansı da 1.3 motorla çok iyi değil özellikle kalkışlarda. Vergi avantajı var, yakıtı da uygun, (Ama 1.5 dCi den çok da farklı değil mesela), parçası bol bulunuyor. Almak için sebepler var ama piyasadaki C sınıfı diğer araçlara fiyatı göz önünde bulundurmazsak rakip değil bence.
  • 2008 1.4 turbo 122bg emotion vardi bizde , cok guzeldi fakat satmak zorunda kaldik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 modelini şirket aracı olarak kullanıyorum. Eski 98 model Broadway'imin bile gözünü seveyim diyorum, o derece!

    Direksiyonu sanki hidrolik bile değil kazık gibi. Malzemesi de neyden yapılmışsa artık sanki Çin malı oyuncak direksiyon gibi kayıyor elden.

    Virajlarda bir yatıyor ki biraz zorlayınca hemen önden kayıp bariyerlere doğru yol alıyor.

    Oturma pozisyonu acayip yüksek, bir türlü rahat edilmiyor. Kol dayaması bile yok, içinde ellediğiniz her yer tahta gibi sert plastik.

    Aracın her yerinden trim sesleri geliyor.

    Ses sistemi berbat ötesi. Sadece gürültü üretiyor.

    Tepesindeki 30cm anteni gören uzayla haberleşiyor sanır ama radyoyu zor çekiyor hatta çekmiyor çoğu zaman.

    Soğuk havalarda çalışırken zorlanıyor, 120km hızı geçince bagajdan helvanı kavuran teyzeler çıkıyor.

    1.3 motorla şehir içi sürekli akıcı trafikte olduğum halde ortalama 5.7 litre mazot yakıyor.

    Yol ve motor sesi direkt içerde, yalıtım sıfır. Rüzgar sesi fena değil, az geliyor.

    Cam suyu iki fış fışta bitiyor. Ufacık deposu var 1 litre falan.

    Klimasının soğutma yeteneği yok sayılır. Kaloriferin ısıtması ise fena sayılmaz.

    Süspansiyonları yumuşak olmasına rağmen 65 yanak lastikle bile konforlu sayılmaz.

    Farları aydınlatmıyor.

    Hiç mi iyi yanı yok, var: Frenleri birazcık iyi tutuyor ve direksiyon tepkileri güzel.

    Son olarak, geçmişten bugüne hayatımda kullandığım en berbat otomobil olma özelliğini koruyor ve yıllar geçtikçe bu araba daha da kötüleşiyor. Tam bir çöp...




  • Gayet güzel bir araba.önyargılı yaklaşıp bu kadar da kötülemeye hiç gerek yok.imkanı bu araca yetıp almayi düşünenler için çok güzel bir seçim.ayrıca güzel çirkin göreceli bir şey.piyasadaki içi küçücük birçok araçtan çok daha güzel ve oturaklı. Kullanıp denemeden karar vermemek lazım. Tabi 2 3 katı fiyatına bir araçla karşılaştırılması çok mantıklı olmaz ama aradaki fiyat farkına göre kullanımı çok çok güzel bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millet amma döşemiş sanırım herkez normal hayatında 5.20 ye biniyor ....
    1 ay önce hanımın kardeşi aldı 2013 model sıfır active plus ve 36.500 verdi verdiği 36.500 ü hakeden bir araç bu konu kesin piyasasa gezdi baktı ikinci el 36 liralık araba alıp tekeri yağı ıvırı zıvırıyla uğraşacağına tıkır tıkır biniyor ve bu fiyata bu köfte fazla bile....
    aynı aracı kayınpederde kullanıyor 3 yıldır (2008 modeli) hiç biryerine bişey olmadı sadece yağ ve su koyup devam

    hal böyle olunca insanların ihtiyacını karşılıyor herkez olaya bütcesine göre bakıyor..

    ayrıca insanların şirket araçlarına nasıl davrandığını çok iyi bilirim hal böyle olunca araçların dağılması gayet normal...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 16 Mart 2014; 8:02:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü çok çirkin bir araba nasıl sevsin millet Az yakar, ucuzdur bilmem nedir orası ayrı. Benim estetik takıntım yok, çirkin ama huyu güzel diyorsanız alın. Ama arabadan inip şöyle baktiginizda ulan ne zevksizmiş bunu yapan mühendis dedirtebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çirkin diye abartmaya gerek yok bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kim demiş sevilmiyor diye?kendi sınıfında parasına göre gayet güzel ve kullanışlı bir araç.multijet motoru sorunsuz.her türlü arazi şartında kullanılır.baş ağrıtmaz.bu gibi şeyler görecelidir.hatta böyle bir konunun tartışılması dahi bence anlamsız.Linea tutulan bir piyasa arabasıdır.ama tutup da Jetta,Corolla,Civic,Focus gibi araçlarla kıyaslayanlara sorarsanız"boşver alma" diye saçmalayacaklardır.Olay bundan ibaret
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    2012 modelini şirket aracı olarak kullanıyorum. Eski 98 model Broadway'imin bile gözünü seveyim diyorum, o derece!

    Direksiyonu sanki hidrolik bile değil kazık gibi. Malzemesi de neyden yapılmışsa artık sanki Çin malı oyuncak direksiyon gibi kayıyor elden.

    Virajlarda bir yatıyor ki biraz zorlayınca hemen önden kayıp bariyerlere doğru yol alıyor.

    Oturma pozisyonu acayip yüksek, bir türlü rahat edilmiyor. Kol dayaması bile yok, içinde ellediğiniz her yer tahta gibi sert plastik.

    Aracın her yerinden trim sesleri geliyor.

    Ses sistemi berbat ötesi. Sadece gürültü üretiyor.

    Tepesindeki 30cm anteni gören uzayla haberleşiyor sanır ama radyoyu zor çekiyor hatta çekmiyor çoğu zaman.

    Soğuk havalarda çalışırken zorlanıyor, 120km hızı geçince bagajdan helvanı kavuran teyzeler çıkıyor.

    1.3 motorla şehir içi sürekli akıcı trafikte olduğum halde ortalama 5.7 litre mazot yakıyor.

    Yol ve motor sesi direkt içerde, yalıtım sıfır. Rüzgar sesi fena değil, az geliyor.

    Cam suyu iki fış fışta bitiyor. Ufacık deposu var 1 litre falan.

    Klimasının soğutma yeteneği yok sayılır. Kaloriferin ısıtması ise fena sayılmaz.

    Süspansiyonları yumuşak olmasına rağmen 65 yanak lastikle bile konforlu sayılmaz.

    Farları aydınlatmıyor.

    Hiç mi iyi yanı yok, var: Frenleri birazcık iyi tutuyor ve direksiyon tepkileri güzel.

    Son olarak, geçmişten bugüne hayatımda kullandığım en berbat otomobil olma özelliğini koruyor ve yıllar geçtikçe bu araba daha da kötüleşiyor. Tam bir çöp...

    bi de 1,6 olanını kullan. 1,3 biraz fazla yakıyor doğru. babamda vardı. klima açıkken 1. viteste kalkış yapamıyor. o derece yani.




  • dış görüşünüşü kötü aracın birde pahalı biraz
  • 10mm alçalsa iyi araç aslında
  • bazı yorumları okuyorumda yuh artık diyorum fanatikligin bu kadarınada pes öyle bir anlatmışlarki sanki bezden kabin yapmışlar 4 teker birde motor koyup debam. etmişler yok klima Soğutmuyormus yok ses alıyormuş yok konfor yokmuş viraja girerken korkuyormus falan filan...

    anlaşılan fiat bize kıyak geçmiş özel seri linea vermiş galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kez kullandım dizelini arabadan soğudum yeminle o paraya gidilir fiat bravo gibi bir araç alınır. Ki bana göre fiatın alınası tek aracı da bravodur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bazı yorumlar bence abartılı,linea kullandım o kadar da kötü bir araç değil,bence tam fiyatının arabası,arabanın kasasını beğenip beğenmemek göreceli kişiden kişiye değişir
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.