Şimdi Ara

Fiat linea neden sevilmiyor? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
508
Cevap
3
Favori
60.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tipine bir şey demem araba güzel kötü değil hususiden çok kurumsal bir havası var 1.3 disel az tüketiyor 32000 ama 1.6disel daha iyi oda pahalı nedense ikinci elde ekmek su gibi ben tipini değilde 1.3 olanın 2.elde daha iyi satmasını anlamadım hiç
  • Bugün Linea'nın yeni (ve gercek) rakipleri 301 ve c-elysee gördükten sonra bir kez daha anladimki Linea gerçekten iyi araba.. Sevmeyen sevmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baz model benzinli c sınıfı yerine dizel araç alıyorsun. ekonomi yapmak için iyi. ama araç dar, c sınıfı gibi heybetli durmuyor, arka koltuğa 3 kişi zor sığar. yüksek hızda yol tutuş sorunu yaşayabilirsin dar olduğu için ayrıca. İçinde sert plastik kullanılmış.

    Kötü araba değil yine de.
  • fiatın multijet gibi kendini ispatlamış çok güzel bi motoru olmasına rağmen araba yapmayı hala bilmiyor malesef tasarımlar çok kötü

    klasik lineanın dış tasarımından çok iç dizaynı asıl benim rahatsız olduğum.sanki 90 lı yıllardaki araçlar gibi.sanırsam bu yeni lineanın pop versiyonunun içi de böyleymiş.

    bir düşünün clio 4 gibi bir tasarım + multijet müthiş bi kombinasyon olurdu
  • Lineani sevilmemesi veya tipsiz bulunmasi gayet dogaldir.
    Bunun nedeni Ülkede en cok popüler araclardan birisi oldugu icin.
    Misal: kendim almanyadan ikamet eden birisi olarak Golfü hic sevmedim ve güzel bulmuyorum, neden? cünkü 30 seneden
    beri kendi sinifinda ve almanya genelinde en cok satilan arac oldugu icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 4 Kasım 2012; 11:00:06 >
  • bizim şirket araçları da linea. epeyce kullandım. benim için en kötü yanı 110 km/saat hızdan sonra aracın güven vermemesi ve çok titremesi. bunu haricinde alınıp binilebilecek bir araba. dış görünüşü de fena sayılmaz.

    bir buçuk ay önce imzamdaki aracı aldım. araba alma sürecinde linea almayı da ciddi ciddi düşündüm. ama sırf yüksek hızda güven vermemesi yüzünden tercih etmedim. aldığım araçta da 1.3 motor var. opelin cdti ve fiatın multijet motoruyla hemen hemen aynı motora sahip. aracım 130-140 km/saat hızda bile güven veriyor. titreme lineaya göre oldukça az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    bizim şirket araçları da linea. epeyce kullandım. benim için en kötü yanı 110 km/saat hızdan sonra aracın güven vermemesi ve çok titremesi. bunu haricinde alınıp binilebilecek bir araba. dış görünüşü de fena sayılmaz.

    bir buçuk ay önce imzamdaki aracı aldım. araba alma sürecinde linea almayı da ciddi ciddi düşündüm. ama sırf yüksek hızda güven vermemesi yüzünden tercih etmedim. aldığım araçta da 1.3 motor var. opelin cdti ve fiatın multijet motoruyla hemen hemen aynı motora sahip. aracım 130-140 km/saat hızda bile güven veriyor. titreme lineaya göre oldukça az.

    Araçta 110dan sonra titreme varsa bu o araca özgü bir balans ya da jant yamuklugu problemine işarettir.

    Linea'nin hızla imtihanı 150-160'dan sonra başlıyor. O da titreme değil, stabilitesini koruyamama. Bunun da en büyük sebebi aerodinami.. Araç altına fazlaca hava alıyor ve kararsizlasiyor, şeritte gezmeye başlıyor. Direksiyon da salt hidrolik olduğu için sertlesmiyor, bu sebeple gezinmenin önüne geçmek zorlaşiyor. Bu da güven hissini öldürüyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    bizim şirket araçları da linea. epeyce kullandım. benim için en kötü yanı 110 km/saat hızdan sonra aracın güven vermemesi ve çok titremesi. bunu haricinde alınıp binilebilecek bir araba. dış görünüşü de fena sayılmaz.

    bir buçuk ay önce imzamdaki aracı aldım. araba alma sürecinde linea almayı da ciddi ciddi düşündüm. ama sırf yüksek hızda güven vermemesi yüzünden tercih etmedim. aldığım araçta da 1.3 motor var. opelin cdti ve fiatın multijet motoruyla hemen hemen aynı motora sahip. aracım 130-140 km/saat hızda bile güven veriyor. titreme lineaya göre oldukça az.

    Araçta 110dan sonra titreme varsa bu o araca özgü bir balans ya da jant yamuklugu problemine işarettir.

    Linea'nin hızla imtihanı 150-160'dan sonra başlıyor. O da titreme değil, stabilitesini koruyamama. Bunun da en büyük sebebi aerodinami.. Araç altına fazlaca hava alıyor ve kararsizlasiyor, şeritte gezmeye başlıyor. Direksiyon da salt hidrolik olduğu için sertlesmiyor, bu sebeple gezinmenin önüne geçmek zorlaşiyor. Bu da güven hissini öldürüyor..

    belki olabilir ama şirketteki tüm linealarda (4-5 tane) bu durumu yaşadım. Araçların bakımları da düzenli olarak yapılıyor. hepsinin balanslarında veya jantlarında bir problem olacağını sanmıyorum. özellikle sizin belirttiğiniz şeritte gezme durumuyla karşılaştım. 150-160 değil 120'li hızlarda.

    dediğiniz gibi durum aerodinami ile ilgili olabilir. çok yerinde bir tespit. şu anki aracımın ön kısmı yere çok yakın. çok dik rampa başlangıçlarında öndeki lastik yere sürtüyor. sanırım bu yüzden alt kısma hava geçisi olmuyor ve hatta daha çok üsten basınç sağlıyor olabilir. bu da yol tutuşu güçlendiriyor.




  • iki gündür bu konu altındaki tüm yorumları , tüm sürtüşmeleri tek tek okudum.... iyi diyen , kötü diyen , idare eder diyen , beş para etmez diyen bütün akadaşların görüşüne saygım var...
    önemli olan sizin arabadan ne beklediğiniz ve arabanın size ne verdiğidir... linea tam olarak böyle bir araba... sahibine prestij kazandırmaz , ortalama bir arabadır , havalı değildir.... genel olarak yapılan "tipsiz" yakıştırmasına bir nebze olsun katılıyorum ama sonuçta çok kötüde değil.... sınıf tartışmasında B mi C mi diye çok tartışılmış , bence araç C sınıfı bir araç... iç hacmide gayet yeterli derecede geniş bir aile için , bagajıda çok yeterli.... 1.6 multijet motorların performnsıda gayet yeterli düzeyde ( tabi ne beklediğinizde önemli burda ) , rampaları devir düşürmeden (hatta yükselterek) gayet seri tırmanıyor , koltuğu rahat , görüş mesafesi fena değil , ses sistemi iyi , işçilik kalitesi biraz şüpheli , yakıtı gayet ekonomik , fiyat olarak benzersiz , yol tutuşu güzel , güvenlik durumu çok tartışılıyor ama çok bariz bir genel şikayet yok (genelde kötü diyenler varsımlar üzerinden yorum yapmış ) , arka koltuk diz mesafesi fena değil , yedek parçe ve servis fiyatları uygun ve yaygın , amartisörleri iyi , ses yalıtımı iyi (dışardan arabanın sesini duyunca hayrete düşüyorsunuz bu kadar ses çıkarıyormu diye)... kısacası benim beklentilerimi karşılayan bir araç oldu... elbette arabadan ne beklediğiniz önemli...

    ha şunuda belirteyim , ben linea yı almadan önce jetta alma kararım vardı (55000 tl civarı ) , vw bayisi 3 ay gibi bir süreden bahsedince teslimat için ve çok yakın bir tanıdığın tavsiyesiyle lineada karar kıldım... aslına bakarsanız pişman olurmuyum diye çok korkarak aldım ama pişman değilim , iyiki almışım... sonuçta bir jetta değil belki ama beklentilerimi karşıladı , alacağım jettada yok lineada olan bazı donanımlar , 42500 1.6 multijet emotion plus aldım...

    fiata karşı önyargılarım vardı benimde kullanmadan önce (hatta alırkende kuşkuluydum) , kullandıkca baya ısındım araca ve sevmeye başladım , 2 cocuğum var bir aile için ihtiyaçlarımızı ve beklentilerimizi karşılayan bir araç oldu....




  • Arkadaşların dediği gibi en-boy oranı biraz saçma ve ek olarak arka duruşu hiç hoşuma gitmiyor. Aynı şekilde Focus 2 sedanlar da hoşuma gitmiyordu arka duruşlarından dolayı, biraz fazla yukarıda gibi. Ama motora ve ulaşılabilirliğine söz yok.
  • Linea gibi bir aracı almak isteyen zaten ekonomik olduğu için alıyor, aranızda kaç kişi 150-160 la iki üç saat yolculuk yapıyor da yok virajda savruluyor, yok şerit değiştiriyor diye biliyor?? Bayramda hem de yokuş yukarı 130 u geçtim hiç de öle dedikleriniz olmuyor? F/P aracı bu paranız varsa eğer gidin BMW, Mercedes alın.. Önüne gelen yorum yapıyor (bilende - bilmeyende).. Google da slalom testi diye aratın bakalım neler çıkacak..

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QhellThosh -- 5 Kasım 2012; 16:19:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Lineayı az kalsın alıyorduk , ki ben fluenceyi görene kadar. Bu iki aracı kıyaslama gereği duymuyorum bile. Bayiye gidip binin konforuna bakın vs sonra birde gidin diğer araçlara bakın . O zaman o yorumlara hak vericeksiniz.

    +1

    fluence varken linea'ya para vermek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evo9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Lineayı az kalsın alıyorduk , ki ben fluenceyi görene kadar. Bu iki aracı kıyaslama gereği duymuyorum bile. Bayiye gidip binin konforuna bakın vs sonra birde gidin diğer araçlara bakın . O zaman o yorumlara hak vericeksiniz.

    +1

    fluence varken linea'ya para vermek.

    fluence denen teneke ördeğide fazla abartmayın ben olsam o parayı ikisinede vermem gider temiz ikinci el bir volvo alırım ama tercih meselesi işte fazla kötülemeden yorum yapmak gerek bence linea da fluence de o parayı hak edecek araçlar değiller ama malum devletimiz sağolsun vergiler yüzünden bu araçlar bu paralara çıkıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evo9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Lineayı az kalsın alıyorduk , ki ben fluenceyi görene kadar. Bu iki aracı kıyaslama gereği duymuyorum bile. Bayiye gidip binin konforuna bakın vs sonra birde gidin diğer araçlara bakın . O zaman o yorumlara hak vericeksiniz.

    +1

    fluence varken linea'ya para vermek.

    fluence denen teneke ördeğide fazla abartmayın ben olsam o parayı ikisinede vermem gider temiz ikinci el bir volvo alırım ama tercih meselesi işte fazla kötülemeden yorum yapmak gerek bence linea da fluence de o parayı hak edecek araçlar değiller ama malum devletimiz sağolsun vergiler yüzünden bu araçlar bu paralara çıkıyor

    O fiyata 2. el almak he ?
    Fluence teneke ?
    Siz sanırım ferrari kullanıyorsunuz(!).Yada arabanız yok..
    Çünkü o para az bir para değil ve fluence 1 yıla yakın var çok memnunuz.Allah'a şükür tık demedi ve özellikle uzun yolda çok iyi oldu.Tabi siz kullanmadığınız için yorumunuz normal..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Bugün Linea'nın yeni (ve gercek) rakipleri 301 ve c-elysee gördükten sonra bir kez daha anladimki Linea gerçekten iyi araba.. Sevmeyen sevmesin.

    fiyat avantajı var yoksa onlar kötü değiller
  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sahsen hic bir fiat modelini sevmiyorum

    50.000 ustu parayi

    Pejoya,renoya,fiata,citroene asla vermem

    Fiat alacagima reno alirim



    Fluence esp li full versiyon 57.000 tl , linea lounge 43000 tl

    FLUENCEo paraya insignia değil yeni astra sedan cosmo var 1.4 140 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evo9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Lineayı az kalsın alıyorduk , ki ben fluenceyi görene kadar. Bu iki aracı kıyaslama gereği duymuyorum bile. Bayiye gidip binin konforuna bakın vs sonra birde gidin diğer araçlara bakın . O zaman o yorumlara hak vericeksiniz.

    +1

    fluence varken linea'ya para vermek.

    fluence denen teneke ördeğide fazla abartmayın ben olsam o parayı ikisinede vermem gider temiz ikinci el bir volvo alırım ama tercih meselesi işte fazla kötülemeden yorum yapmak gerek bence linea da fluence de o parayı hak edecek araçlar değiller ama malum devletimiz sağolsun vergiler yüzünden bu araçlar bu paralara çıkıyor

    O fiyata 2. el almak he ?
    Fluence teneke ?
    Siz sanırım ferrari kullanıyorsunuz(!).Yada arabanız yok..
    Çünkü o para az bir para değil ve fluence 1 yıla yakın var çok memnunuz.Allah'a şükür tık demedi ve özellikle uzun yolda çok iyi oldu.Tabi siz kullanmadığınız için yorumunuz normal..

    neden o paraya ikinci el alınmazmı bal gibide alınır ve senin tenekenden çokta daha kalitelisi alınır neyse sana fluence nle mutluluklar




  • Tipsiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evo9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Lineayı az kalsın alıyorduk , ki ben fluenceyi görene kadar. Bu iki aracı kıyaslama gereği duymuyorum bile. Bayiye gidip binin konforuna bakın vs sonra birde gidin diğer araçlara bakın . O zaman o yorumlara hak vericeksiniz.

    +1

    fluence varken linea'ya para vermek.

    fluence denen teneke ördeğide fazla abartmayın ben olsam o parayı ikisinede vermem gider temiz ikinci el bir volvo alırım ama tercih meselesi işte fazla kötülemeden yorum yapmak gerek bence linea da fluence de o parayı hak edecek araçlar değiller ama malum devletimiz sağolsun vergiler yüzünden bu araçlar bu paralara çıkıyor

    O fiyata 2. el almak he ?
    Fluence teneke ?
    Siz sanırım ferrari kullanıyorsunuz(!).Yada arabanız yok..
    Çünkü o para az bir para değil ve fluence 1 yıla yakın var çok memnunuz.Allah'a şükür tık demedi ve özellikle uzun yolda çok iyi oldu.Tabi siz kullanmadığınız için yorumunuz normal..

    neden o paraya ikinci el alınmazmı bal gibide alınır ve senin tenekenden çokta daha kalitelisi alınır neyse sana fluence nle mutluluklar

    Gayette mutluyuz. Teşekkür ederim. Ama ben zengin değilim ve bu kadar paraya ikinci el arabada istemem. Ya arabanız yok yada zenginsiniz. 4 kişilik aile aracı olarak kullanıyoruz ve Allah'a şükür fluencemle gayet mutluyuz.
    Allah herkese dilediği arabayı nasip eder işallah.




  • Fiat linea'nın bu kadar çok satılma nedeni belli teknik destek ve servisi yaygın parçası uygun ve en önemli etken kendisini kanıtlamış olan multijet motoru vede benzinli fiyatına satılması.

    Fakat bu araba Türkiye yol şartlarına uygun değil yeni yapılan duble yollar bile yamalı köstebek yuvasına dönüşmüş çoğu şehiriçi yollar standartların çok altında bu araba avrupada sorunsuz binilir yolların çoğusu betondur ve araç neredeyse hiç hırpalanmaz...

    Bozuk yol şartlarında son model c sınıfı araçlarınız bir bir dökülüyor

    Ama bir şahin doğana bakın tam bu yollar için biçilmiş kaftan hele hele fiat albea mini jeep ve çok dayanıklı

    Fiat linea tempra, marea gibi efsane olacak buna eminim ama sağlamlığı ile değil dökülmesiyle!
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.