Şimdi Ara

Alın Size Powershift

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
0
Favori
8.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde bir üye vw aracının şanzımanının ısındığını ve aracın bilgisayarının uyarı verip şanzımanı dinlendirilmesi gerektiğine dair bir konu açmıştı sanırım ya da ben başka bir yerde okumuşta olabilirim ama bu durum yaşanmış ona eminim. Şanzıman tabiki hepinizin tahmin edeceğiniz gibi DSG yani Direct Saçma Geçiş.

    Aynı sorunun ben powershifttede olduğunu biliyorum zaten her iki şanzıman teknoloji açısından ruh ikizi aşağıda izleyeceğiniz trajik videoda neden powershift almamanız gerektiğini anlayacaksınız. Video da dikkatli şekilde araç bilgi ekranında ne yazdığına bakınız 1 sn gibi gözüküyor ama dikkatli bakın. Ben kıt ingilizcemle yanlış anlamadımsa araç diyorki "pampa ben yani powershift çok ısındım beni nolur kapat" ingilizcesi benden iyi olan liseli arkadaşlar bu konuda daha net bilgiler yazacaktır. 1.07 ye dikkatli bakın.

     Alın Size Powershift

     Alın Size Powershift


    bu da video. :http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=O1IAimmSpzA&NR=1




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 29 Ağustos 2012; 1:47:32 >







  • Isınan sanzuman var dedıler geldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben daha çok kendini niye bu kadar kastığını anlamadım.
  • Elektronik kontrollü otomatik şanzımanlar; ister tork konvertörlü olsun ister tek ister çift kavrama olsun ısınma uyarısı verebilirler.
  • bazı youtube videoları neden eklenmiyor çözemedim citizen dur feryadımızı. şimdi dsg de powershiftte kuru kavrama ikisinde de çok az yağ var makina mühendisi değilim ama sadece en içteki parçalara sanırım doğru hatırlıyorsam dsg de de powerda da 1.4 L yağ var o kadarcik yağ nereye yeter 1.4 L tefalin bir kızatma makinası vardı çok az yağ ile en çok patatesi kızartmak için o bile bundan çok yağ ile çalışır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 29 Ağustos 2012; 0:48:39 >
  • En iyisi kara düzen.
  • Benim ayak da demin Haliç trafiğinde sağa çek bi sigara iç abi dedi.
  • Toyota bu şanzıman ısınmasını MMT ile yıllar önce keşfetti,Almanlar daha yeni buldu.Ben hep diyorum Almanlar geriden geliyor diye dinlemiyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    bazı youtube videoları neden eklenmiyor çözemedim citizen dur feryadımızı. şimdi dsg de powershiftte kuru kavrama ikisinde de çok az yağ var makina mühendisi değilim ama sadece en içteki parçalara sanırım doğru hatırlıyorsam dsg de de powerda da 1.4 L yağ var o kadarcik yağ nereye yeter 1.4 L tefalin bir kızatma makinası vardı çok az yağ ile en çok patatesi kızartmak için o bile bundan çok yağ ile çalışır.

    Benim bildiğim DSG kuru tip çift kavrama, powershift ıslak tip çift kavrama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    bazı youtube videoları neden eklenmiyor çözemedim citizen dur feryadımızı. şimdi dsg de powershiftte kuru kavrama ikisinde de çok az yağ var makina mühendisi değilim ama sadece en içteki parçalara sanırım doğru hatırlıyorsam dsg de de powerda da 1.4 L yağ var o kadarcik yağ nereye yeter 1.4 L tefalin bir kızatma makinası vardı çok az yağ ile en çok patatesi kızartmak için o bile bundan çok yağ ile çalışır.

    Eklediğin linke dikkat et
    http://www.youtube.com/watch?v=O1IAimmSpzA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Elektronik kontrollü otomatik şanzımanlar; ister tork konvertörlü olsun ister tek ister çift kavrama olsun ısınma uyarısı verebilirler.

    yarbay o zaman istanbul trafiğinde değilsin sanırım adaın test ettiği rampların istanbulda ankarada ağa babası var o rampada dur kalk-dur kalk 10 km ile git yine dur kalk şanzımanı yanına alırsın. düşün yoğun tarfiktesin bu araçtan sende de var ambulans gelmiş dayanış tamponuna şanzımanın o kadar yorul muşki rampada "ben daha getmiyim himmet ağabey" diyor yani sana bu teknoloji mantıklı geliyormu. eğer mantıklı değilse adam gibi eski tam otomatik klasiklerden gitsinler yahut mcp, mmt, gibi şanzımanların daha iyilerini yapsınlar.
  • çift kavramalı şanzımanlardan uzak durmak lazım. en az 10 sene kadar veya yeni nesilleri çıkana kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    bazı youtube videoları neden eklenmiyor çözemedim citizen dur feryadımızı. şimdi dsg de powershiftte kuru kavrama ikisinde de çok az yağ var makina mühendisi değilim ama sadece en içteki parçalara sanırım doğru hatırlıyorsam dsg de de powerda da 1.4 L yağ var o kadarcik yağ nereye yeter 1.4 L tefalin bir kızatma makinası vardı çok az yağ ile en çok patatesi kızartmak için o bile bundan çok yağ ile çalışır.

    Benim bildiğim DSG kuru tip çift kavrama, powershift ıslak tip çift kavrama...





    hocam bende çok takıldım o mevzuya ikiside kuru kavrama bulursam sana linki atayım dur:

    http://translate.google.com.tr/translate?sl=en&tl=tr&js=n&prev=_t&hl=tr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.greencarcongress.com%2F2011%2F08%2Fford-now-offering-dual-dry-clutch-powershift-and-e85-options-for-new-focus-in-europe.html


    bu da orjinali makalenin:
    http://www.motortrend.com/features/auto_news/2011/1112_ford_focus_powershift_transmission_is_much_improved/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 29 Ağustos 2012; 0:58:03 >




  • bu da mı gol değil:




    bunuda toyota ve citroendeki mmp ve mcp şanzımanın geçişlerinin dsg ve powershiftten kötü olduğunu söyleyen arkadaşlara ithaf ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 29 Ağustos 2012; 1:02:28 >
  • Videonun son iki dk sı cöp. Bosuna izlemeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi getrag f1 manuel 6 ileri ♥
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Elektronik kontrollü otomatik şanzımanlar; ister tork konvertörlü olsun ister tek ister çift kavrama olsun ısınma uyarısı verebilirler.

    yarbay o zaman istanbul trafiğinde değilsin sanırım adaın test ettiği rampların istanbulda ankarada ağa babası var o rampada dur kalk-dur kalk 10 km ile git yine dur kalk şanzımanı yanına alırsın. düşün yoğun tarfiktesin bu araçtan sende de var ambulans gelmiş dayanış tamponuna şanzımanın o kadar yorul muşki rampada "ben daha getmiyim himmet ağabey" diyor yani sana bu teknoloji mantıklı geliyormu. eğer mantıklı değilse adam gibi eski tam otomatik klasiklerden gitsinler yahut mcp, mmt, gibi şanzımanların daha iyilerini yapsınlar.

    Ben İstanbul trafiği bilmem, ne hikmetse İstanbul'a geldiğim sıralarda sadece bir kez trafiğe yakalandım. Her neyse, hoş değil ısınma uyarısı vermesi zaten. Kendi aracımın tork konvertörü yandı ısınmadan dolayı zamanında. Trabzon-Uzungöl'e giderken yıllar önce sele yakalandık. Aracı kurtarmaya çalışırken şanzıman ısınma uyarısı vermeden yandı, garantiden değişti. Onun dışında da birkez Ordu'da köye çıkarken aşırı dik ve uzun bir rampada ısınma uyarısı verdi aşırı yüklenmeden dolayı. Yani tam otomatikler de ısınabiliyor. Çift kavramalı şanzımanlar halen geliştirilme sürecindeler, oldukça kompakt boyutlar ve iki kavramanın birbirine çok yakın olması nedeniyle ısınma sorunları ile karşılaşmaları doğal. Onlarca test yapılarak piyasaya sürülen bu ürünlerin bu kadar sorun çıkartması hoş değil. DSG, EDC, Powershift, veya herhangi bir çift kavramalı şanzımana çok temkinli yaklaşıyorum halen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Elektronik kontrollü otomatik şanzımanlar; ister tork konvertörlü olsun ister tek ister çift kavrama olsun ısınma uyarısı verebilirler.

    yarbay o zaman istanbul trafiğinde değilsin sanırım adaın test ettiği rampların istanbulda ankarada ağa babası var o rampada dur kalk-dur kalk 10 km ile git yine dur kalk şanzımanı yanına alırsın. düşün yoğun tarfiktesin bu araçtan sende de var ambulans gelmiş dayanış tamponuna şanzımanın o kadar yorul muşki rampada "ben daha getmiyim himmet ağabey" diyor yani sana bu teknoloji mantıklı geliyormu. eğer mantıklı değilse adam gibi eski tam otomatik klasiklerden gitsinler yahut mcp, mmt, gibi şanzımanların daha iyilerini yapsınlar.

    Ben İstanbul trafiği bilmem, ne hikmetse İstanbul'a geldiğim sıralarda sadece bir kez trafiğe yakalandım. Her neyse, hoş değil ısınma uyarısı vermesi zaten. Kendi aracımın tork konvertörü yandı ısınmadan dolayı zamanında. Trabzon-Uzungöl'e giderken yıllar önce sele yakalandık. Aracı kurtarmaya çalışırken şanzıman ısınma uyarısı vermeden yandı, garantiden değişti. Onun dışında da birkez Ordu'da köye çıkarken aşırı dik ve uzun bir rampada ısınma uyarısı verdi aşırı yüklenmeden dolayı. Yani tam otomatikler de ısınabiliyor. Çift kavramalı şanzımanlar halen geliştirilme sürecindeler, oldukça kompakt boyutlar ve iki kavramanın birbirine çok yakın olması nedeniyle ısınma sorunları ile karşılaşmaları doğal. Onlarca test yapılarak piyasaya sürülen bu ürünlerin bu kadar sorun çıkartması hoş değil. DSG, EDC, Powershift, veya herhangi bir çift kavramalı şanzımana çok temkinli yaklaşıyorum halen.

    sizdeki yanan şanzıman edc miydi model ve şanzımanı yazarsak ifşa etmiş olur insanlığa hizmmet ederiz yoksa ülkemiz otomatik araba çöplüğüne dönecek.






  • bence bu donanım haberde ünlü olacak bu da reklam arası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 29 Ağustos 2012; 1:40:38 >
  • videoyu izlemedim ama şöyle de bir ihtimal var: belki araç saatlerdir kullanımda?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.