- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te)
1774 Cevap83382 Görüntüleme23 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     2 [4] 6 7 8 9 10 11      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
34 Mesaj
8 Ekim 2012; 12:36:31 

teşekkür ederim kesbi.inşallah bir daha sorun olmaz.şu iki gün zarfında deneme şansım oldu.şanzıman pamuk gibi olmuş.ama dediğiniz gibi bir daha olurmu diye düşünmeden edemiyor insan.


_____________________________

Passat 2011 Tdi Higline


 
61 Mesaj
8 Ekim 2012; 19:10:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76

Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


Dear Volkswagen Management.

There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

I don’t want.

In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

Good Day.

tek kelimeyle mükemmel olmuş..


_____________________________



866 Mesaj
10 Ekim 2012; 10:25:48 

Bu da Doğuş'un benden aldığı pay..

Sayın Yetkili.

Bu yazıyı esasen Ferit ŞAHENK’in okumasını temenni ederim ancak bunun çok düşük bir ihtimal olduğundan hareketle en azından bu yazıyı biriminizde mevcut en yüksek yetkili kimse lütfen ona ulaştırın.

Ben de pek çok insan gibi distribütörlüğünü yaptığınız otomobil firmasını marka olarak seven ve genel olarak kaliteli otomobiller ürettiğine inanan bir insanım.

Yaklaşık 2 aydan beri eski kasa Jetta satın almak amacıyla piyasada araştırmakta yapmaktayım.

Daha önce sahip olduğu araçlar içinde otomatik araç bulunmayan bir insan olarak ve otomatik aracın keyfini, konforunu yaşamak düşüncesi içinde otomatik şanzımanlı bir araç almayı düşündüm.

Ancak son 5 yıl içinde bu araçlara sahip insanların yaşadığı ve internet ortamına yansıttığı olumsuz deneyimler ben ve benim gibi otomatik araç sahibi olmayı düşünen pek çok insanın kafasında çeşitli endişeler ve soru işaretleri meydana getirdi.

Satın almayı istediği aracın modelini, donanımını ve model yılını hemen hemen belirlemiş bir kullanıcı olarak şahsım adına tek ama büyük bir soru işareti kaldı ki o da ; DSG.

İnternette hakkında sayfalar dolusu malumat bulunan, servis geri dönüşleri neticesinde sahip olduğu kronik ve baş ağrıtan sorunları sizin de gayet iyi bildiğiniz, üstelik bu sorunları yaşamak için tüketicinin talep ettiğiniz yaklaşık 11.000 lira fark karşılığı satın almış olduğu adeta sorun yumağı olan şanzıman sistemi.

Sorun DSG’nin henüz geliştirme aşamasında olmasından ziyade tamir ve onarımı için istenilen devasa maliyetler, kullanıcı üzerinde yarattığı stres, tamir ve onarımı için araç sahibinin uğramış olduğu zaman kaybı ve diğer olumsuz hadiselerden kaynaklanıyor.

Tamir ve onarımı meşakkatli ve çok pahalı olan böyle bir şanzıman sistemi için verilen 2 yıllık garanti süresi kesinlikle yeterli değildir.

Volkswagen AG’nin Amerika veya Çinde ikamet eden kullanıcı tanınan 10 yıl/160.000 km garanti süresi neden Türkiye’de sadece 2 yılla sınırlıdır ?
Söz konusu ülkelerdeki kullanıcılar Türk tüketicisinden daha ayrıcalıklı, daha mı üstün ya da aynı araç için bizden daha fazla mı ücret ödüyorlar ki araçta kullanılan şanzımanın yaşatması muhtemel sorunlara karşı kendilerine tanınan 10 yıl/160.000 km garanti şemsiyesi altında araçlarını kullanıyorlar?

Neredeyse tüm DSG’li araç sahipleri gibi sizin de bildiğiniz bu çifte standartı ortadan kaldırmak için bugüne dek neden hiçbir girişimde bulunmadınız? Size göre her şey sadece kârdan, banka hesaplarını şişirmekten mi ibarettir ?

Yalnızca şişkin banka hesaplarının değil aynı zamanda müşteri memnuniyeti ve tüketicinin firmaya duyduğu güvenin de bir firma için son derece önemli olduğu aklınıza hiç gelmedi mi ?

Bilinçli ya da bilinçsiz olarak Dsg şanzımanlı bir araç satın alan ve 2 yıllık garanti süresi içinde yaşadığı kronik şanzıman sorunlarından bıkarak garanti süresi bitmeden aracını elden çıkarmaya çalışan ve bir daha bayilerinize uğramama konusunda yemin eden insanlardan ya da bu insanların ellerinden çıkardığı araçların mevcut sorunlarını tam anlamıyla bilmeyerek satın alan ve garantisi bitmiş sorunlu bir araçla baş başa kalan insanların firmanız hakkında ne düşündüğünden haberiniz var mı ?

Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.

Benzer bir arızanın herhangi bir DSG’li araçta garanti süresi bittikten sonra ortaya çıkmayacağını kim garanti edebilir ?

Paranın bu kadar zor kazanıldığı ve hayat şartlarının giderek zorlaştığı bir ülkede, kimse ortalama 45.000 lira gibi bir rakama üzerinde kronik sorunlu şanzıman bulunan bir araç alıp 2 yıllık kısa garanti süresini ailesiyle keyifli zaman geçirmek yerine servislerde tamir peşinde sürünerek tamamlamak istemez.

Sevdiğim markanın otomatik şanzımanlı bir aracını satın almak istiyorum ancak bu markanın Türkiyedeki temsilcisi olan ve Türk tüketicisinin haklarını sonuna kadar koruması gereken firmanın duyarsız tavrı nedeniyle istediğim aracı alıp gönül rahatlığı ile kullanamıyorum. Bu durum ne Türkiyede ne başka bir ülkede kesinlikle kabul edilemez.

Volkswagen’in Amerikada ve Çinde mevcut kullanıcılara tanımış olduğu söz konusu garanti süresi Türkiyede de mevcut olsaydı - ki olması gereken kesinlikle budur - ne DSG şanzıman sistemi bugün olduğu kadar konuşulan ve yaşattığı sorunlar nedeniyle tartışılan, olumsuz bakılan bir sistem olurdu ne de araç sahipleri acaba ne zaman arıza verecek düşüncesini sürekli kafalarına taşıyarak arabalarından alacakları sürüş keyfinden mahrum olurlardı.

Volkswagen’in Türkiye distribütörü ve aynı zamanda sattığınız ürünü kullanan Türk tüketicisinin hakkını koruma ve savunma sorumluğunu taşıyan bir firma olarak aynı garanti süresinin ülkemizde de geçerli olması için çabalamanız gerekir, çabalarınızın sonucu müsbet ya da menfi hangi şekilde neticelenirse neticelensin sizin Doğuş Grubu olarak bu çabayı göstermeniz gerekir.

Ya tüketicinin yaşadığı sorunların asgariye indirilmesi için çaba gösterecek, tüketici talep ve şikayetlerine kulak verecek, bunlara dair çözüm yolları arayacaksınız, ya da sorunlu olduğu bilinen bir şanzıman sistemini ve bu sistemle çalışan araçları Türkiye’ye getirip adeta bir el bombası gibi son kullanıcının üzerinde bırakmayacaksınız.

Bugünkü mevcut zihniyetinizle yola devam etmeniz, ne sizi tercih eden tüketici grubuna ne de piyasadaki rakiplerinize zarar verir, en büyük zararı gören kesinlikle siz olursunuz.

Bana cevap yazıp yazmamanız pek bir önem arzetmiyor, önemli olan varolan ve göz ardı edilemeyecek önemli bir sorunun ortadan kaldırılmasına dair çaba gösterilmesi gerekliliğidir.

İster kulak tıkar, göz ardı eder, üzerinde durmazsınız, ister müşteri memnuniyetini de kendi kârı kadar önemseyen bir firma tavrıyla bu sorunun üzerine eğilirsiniz.

İyi günler.


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


 
1925 Mesaj
10 Ekim 2012; 13:26:12 

bu doğuş un sonu uzanlar gibi olmayasın.
imar zedeler vardı hatırlar mısınız?...


_____________________________



6299 Mesaj
11 Ekim 2012; 10:04:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76



Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.




DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

Saygılar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 11 Ekim 2012; 10:18:30 >


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


12838 Mesaj
11 Ekim 2012; 10:23:22 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76

Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


Dear Volkswagen Management.

There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

I don’t want.

In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

Good Day.

Dilbilgisi açısından aralarda küçük hatalar olsa da girişimcilik ve döşemecilik ruhu açısından 10 numara olmuş.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


866 Mesaj
11 Ekim 2012; 12:08:58 

quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag


DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

Saygılar.

İşlem garanti dışı yapılsa 25.000 tutuyormuş, orda bahsettiğim mevzu o.


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


866 Mesaj
11 Ekim 2012; 12:20:20 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23


Dilbilgisi açısından aralarda küçük hatalar olsa da girişimcilik ve döşemecilik ruhu açısından 10 numara olmuş.

Evet, bazı yerlerdeki hataları ben de sonradan gördüm.


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


866 Mesaj
15 Ekim 2012; 15:41:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76

Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


Dear Volkswagen Management.

There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

I don’t want.

In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

Good Day.

Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


Ref. no.: VW-2012/10-031442

15. Oktober 2012


Dear Mr. Erbektas,

Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

Yours sincerely,

i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579*
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to customercare@volkswagen.com
Homepage http://www.volkswagen.de

0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


VOLKSWAGEN AG
Sitz/Domicile: Wolfsburg
Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
Rechtscharakter der E-Mail zu.
Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



Seite 1


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


 
1424 Mesaj
15 Ekim 2012; 15:46:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76


Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


Ref. no.: VW-2012/10-031442

15. Oktober 2012


Dear Mr. Erbektas,

Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

Yours sincerely,

i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579*
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to customercare@volkswagen.com
Homepage http://www.volkswagen.de

0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


VOLKSWAGEN AG
Sitz/Domicile: Wolfsburg
Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
Rechtscharakter der E-Mail zu.
Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



Seite 1

adamlar ciddiye alıp yanıtlamış en azından...
Bakalım Doğuş'tan cevap gelecek mi?


866 Mesaj
15 Ekim 2012; 15:58:12 

Geleceğini sanmıyorum.


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 16:44:37 


quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag


DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

Saygılar.

18.000 tl komple dsg sanziman

3.000 tl kavramasi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


866 Mesaj
15 Ekim 2012; 16:53:03 

quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



18.000 tl komple dsg sanziman

3.000 tl kavramasi

Bu noktada yapılacak en güzel hareket yeni araç alacakların çok isteseler bile kendilerini dizginlemeleri belli bir netice alınana kadar Dsg'li araçları özellikle almamaları boykot etmeleri, araçların bayiinin elinde kalması olurdu ama o da bu ülkede olacak iş değil, biz tepkisiz bir toplumuz.

Vw Amerika'dan sonra Çin'e babasının hayrına vermedi 10 yıl garantiyi, yediği boykot neticesinde verdi, Çin hak verilmez alınır lafının canlı bir örneği.

Sanırım en güzeli Dsg'li araçlardan uzak durmak, Almanya apaçık olarak aracında sorun çıkmazsa iyisin, şanslılardansın sorun çıkarsa da arızanla başbaşasın benden bu kadar diyor, ki bu kabul edilecek bir olay değil.


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


3779 Mesaj
15 Ekim 2012; 17:03:22 

Sorunsuz yada daha saglam Dsg 6 varken neden 7de bu israr anlamiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


12838 Mesaj
16 Ekim 2012; 0:53:31 

quote:

Orijinalden alıntı: evolvo

Sorunsuz yada daha saglam Dsg 6 varken neden 7de bu israr anlamiyorum.

Daha az tüketim, daha düşük emisyon değeri sevgili evolvo :)

DSG 6'dan DSG 7'ye geçmek neymiş ki?


Adamlar düşük emisyon uğruna yıllardır tu kaka dedikleri common rail'e bile geçtiler.




_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


3901 Mesaj
16 Ekim 2012; 6:08:02 

Tiguan'da garantisi dolmuş, Dsg arızası yapmış araca Vw servisi, bu şanzuman tamir edilmez, yenisi 25 bin mi, 35 bin mi filan demiş sanırım arkadaşım anlatıyor. Söktüm taktım derken 12 bin liraya hallettim diyordu. 1,5 senedir biniyor sorun yok diyordu. Madem dsg şanzuman yapabiliyorsun sorunu olanları sana yönlendiririm dediydim.


_____________________________

İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, Kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...

Ölümden sonrası bile var senden sonrası neden olmasın ki...


2919 Mesaj
16 Ekim 2012; 9:12:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Stones_

Tiguan'da garantisi dolmuş, Dsg arızası yapmış araca Vw servisi, bu şanzuman tamir edilmez, yenisi 25 bin mi, 35 bin mi filan demiş sanırım arkadaşım anlatıyor. Söktüm taktım derken 12 bin liraya hallettim diyordu. 1,5 senedir biniyor sorun yok diyordu. Madem dsg şanzuman yapabiliyorsun sorunu olanları sana yönlendiririm dediydim.

Disarda mi 12000 e yaptirmis? Bi kia parasi be 2003 model :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

DH'ye beleş ALTIN danışmanlığı.
DH-ALTINCILAR (facebook). Özel Mesajdan gelen sorulara cevap vermiyorum lütfen ilgili başlığa sorunuz..
Renault Smybol 2009 1.4-Atiker LPG. 0.20 krş/km-Iphone-3GS-16gb- Canon_EOS550D

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Ekim 2012; 10:41:08 

Shadowgeist adli arkadasi banlatandan Allah razi olsun yoksa kendisi tarafimdan iyi bir kufur yiyecekti
Dsg adli skrunlu sanziman vw nin alnindaki kara bir lekedir sirf bu sanziman yuzunden vw den sogudum honda sapasaglamtomatik sanzimana 2bin tl isteken vw bozuk sanzimana 11 bin tl istiyor 10.000 km de sanziman ariza cikarinca garanti kapsaminda olmadigini tamamen kullanci hatasi oldugunu iddia ediyor ve 5.000 tl de oradan bindiriyor tdi motor icin istedikleri 12.000 tl de cabasi baskalari sadece 5.000 tl isterken vw almak mantiksiz ayrica arayinca bulamiyorsun da arabay ben hem o kadar kazik yiyecegim hem de dogus oto garajinda 5 tane satilmamis passat oldugu halde bana yok diyecek ve bir yil sonrasina sira vercek mercedes bmw gibi markalar oldugu halde vw e tapanlarartik uyansin neden sira alip bekleyesiniz ki 85000 tl verdikten sonra c180 alirim 10 gun beklerim cok daha iyi


3901 Mesaj
16 Ekim 2012; 21:37:05 

quote:

Orijinalden alıntı: cosef



Disarda mi 12000 e yaptirmis? Bi kia parasi be 2003 model :)

Servis o kadar para isterse yaptırırsın tabi. Ne olacak yaptırmasa?


_____________________________

İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, Kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...

Ölümden sonrası bile var senden sonrası neden olmasın ki...


 
380 Mesaj
17 Ekim 2012; 9:31:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Stones_

Tiguan'da garantisi dolmuş, Dsg arızası yapmış araca Vw servisi, bu şanzuman tamir edilmez, yenisi 25 bin mi, 35 bin mi filan demiş sanırım arkadaşım anlatıyor. Söktüm taktım derken 12 bin liraya hallettim diyordu. 1,5 senedir biniyor sorun yok diyordu. Madem dsg şanzuman yapabiliyorsun sorunu olanları sana yönlendiririm dediydim.

yeni ibiza ialdım 35.000 e yeni dsg olurmu okadar . bi hata var bu işte


_____________________________



6375 Mesaj
17 Ekim 2012; 9:56:19 

Daha bu birsey degil araclar 6 haneli kmlere gelsin, baski balatalar bitmeye baslasin iste o zaman ben gorecegim desege sahiplerini



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3901 Mesaj
17 Ekim 2012; 19:14:06 

quote:

Orijinalden alıntı: murrix


yeni ibiza ialdım 35.000 e yeni dsg olurmu okadar . bi hata var bu işte

Tiguan'daki farklı olmasın? Valla bana anlatılanı söylüyorum ama durduk yere yalan söyleyecek hali yok arkadaşımın.

Hatta kendisi yaparken arızayı tespit etmiş, gitmiş parça sormuş bayiye şu parça var mı elinizde diye. Oradakiler şaşırmış, ne yapacaksın sen bu parçayı? demiş. İşte dsg tamiri vs anlatmış. Neyine güvenerek o şanzumanı tamir etmeye çalışıyorsun muhabbeti olmuş. O da demiş yahu elinizde varsa verin yoksa yok deyin. Derken hallettim 1,5 senedir biniyor sorun yok dedi. 12 bin liraya yaptım dedi.


_____________________________

İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, Kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...

Ölümden sonrası bile var senden sonrası neden olmasın ki...


 
1925 Mesaj
18 Ekim 2012; 12:21:04 

netice nedir şimdi?
http://www.sahibinden.c...sat-dsg-102379371/detay
bu kasa model otomatık vıteslı alınır mı?...


_____________________________



603 Mesaj
18 Ekim 2012; 23:43:46 

merhabalar




2008 model 88000 de a3 1.4 tfsi stronik aracin sahibiyim , aracimin 52000 de 19-temmuz-2010 da garantisi bittikten sonra mekatronik arizasindan dolayi komple sanzuman degisti 12000tl tutan faturanin 3800tl si iyi niyet garantisi denilen seyden dolayi bana fatura edildi su anda aracimda 2. viteste silkeleme problemi ve on taraftan gelen ses sikayetiyle servise birakmistim gectigimiz cuma , bana baski balatanin bittigini ve direksiyon kutusunun bozuldugunu soyleyerek 7800 tl fatura cikacagini soylediler bunun balata nin parcasinin yuzde ellisi iyi niyet garantisinden dogus otonun kalaninin benim tarafimdan odenmesi gerektigini soylediler ve kullanici hatasiymis bu arizalar!! benim anlamadigim buyuk kentte asfaltta kullandigimiz araclarin nasil olupta bu kadar dikkatli kullanildigi halde bozuluyor olmasi ve kullanici hatasi olmasi... otomatik araci D ye ve R ye alip hareket ettirmek ve duruncada P ye almak disinda bisey yapmayarak kullandigim aracin baskisini nasil oluyoda 30000 de bitirebiliyorum? egimli yollara park ederken once el frenini cekip sonra P ye alip sanzumani korumaya calisacak kadar dikkatli kullanirim aracimi ama sanirim nafile ...



sizce ne yapmam gerekir?




saygilar.


_____________________________



13812 Mesaj
18 Ekim 2012; 23:56:23 


quote:

Orijinalden alıntı: sedefb

merhabalar




2008 model 88000 de a3 1.4 tfsi stronik aracin sahibiyim , aracimin 52000 de 19-temmuz-2010 da garantisi bittikten sonra mekatronik arizasindan dolayi komple sanzuman degisti 12000tl tutan faturanin 3800tl si iyi niyet garantisi denilen seyden dolayi bana fatura edildi su anda aracimda 2. viteste silkeleme problemi ve on taraftan gelen ses sikayetiyle servise birakmistim gectigimiz cuma , bana baski balatanin bittigini ve direksiyon kutusunun bozuldugunu soyleyerek 7800 tl fatura cikacagini soylediler bunun balata nin parcasinin yuzde ellisi iyi niyet garantisinden dogus otonun kalaninin benim tarafimdan odenmesi gerektigini soylediler ve kullanici hatasiymis bu arizalar!! benim anlamadigim buyuk kentte asfaltta kullandigimiz araclarin nasil olupta bu kadar dikkatli kullanildigi halde bozuluyor olmasi ve kullanici hatasi olmasi... otomatik araci D ye ve R ye alip hareket ettirmek ve duruncada P ye almak disinda bisey yapmayarak kullandigim aracin baskisini nasil oluyoda 30000 de bitirebiliyorum? egimli yollara park ederken once el frenini cekip sonra P ye alip sanzumani korumaya calisacak kadar dikkatli kullanirim aracimi ama sanirim nafile ...



sizce ne yapmam gerekir?




saygilar.

Gecmis olsun, dsg li araç sahibi olarak sizin tarafınızı tutuyorum demekki garanti bitince saatli bomba patlıyor. Zaten burda bu mesajdan sonra meydan savası baslar. O zaman tam otm 5 yıl garantili ceed almak farz oldu bana.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?


603 Mesaj
19 Ekim 2012; 0:02:20 

2010 vw polo 1.6 tdi dsg var esimde onunda mekatronigi garantiden degisti yani ikide iki bizim ailede yasadigimiz sorunlar bu, Otomatik bir aracin saglam ve hatasiz baski balatasini 30000 de boz deseler kullanici nasil bozar ??? aklim almiyor













_____________________________



13812 Mesaj
19 Ekim 2012; 0:08:20 


quote:

Orijinalden alıntı: sedefb

2010 vw polo 1.6 tdi dsg var esimde onunda mekatronigi garantiden degisti yani ikide iki bizim ailede yasadigimiz sorunlar bu, Otomatik bir aracin saglam ve hatasiz baski balatasini 30000 de boz deseler kullanici nasil bozar ??? aklim almiyor













%100 orana bak. Sizin adınıza üzüldüm. İkisini de siz mi bozdunuz ? Pardon siz mi Kullanıyorsunuz?
Yalnız doğuşun ki bombaymis iyi niyet garantisi. Zaten 2,5-3 bin tl sanziman ama onlara sorsan 15 bin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?


12838 Mesaj
19 Ekim 2012; 0:20:16 

quote:

Orijinalden alıntı: umutsirvan
... Zaten 2,5-3 bin tl sanziman ama onlara sorsan 15 bin.

Bir de ilk alımda manuele göre 8-10 bin TL fazla talep ediyorlar ki rakip firmaların bazılarının 2, bazılarının 3, bazılarının 4 katı falan oluyor bu para.

Zaten garanti sürecinde yapılan ücretsiz değişim(ler)in parasını baştan kat be kat çıkartmış oluyorlar.

İyiniyet garantisi ( ) olayından yararlanabilmek için aracın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırma şartı da ararlar muhtemelen ki servisten de kazanıyorlar demektir.


Tüm bunlarda bir iyiniyet(!!!) göremeyen bir tek ben miyim acaba bilemedim şimdi.


sedefb arkadaşa da geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


866 Mesaj
19 Ekim 2012; 9:43:52 

quote:

Orijinalden alıntı: sedefb

merhabalar




2008 model 88000 de a3 1.4 tfsi stronik aracin sahibiyim , aracimin 52000 de 19-temmuz-2010 da garantisi bittikten sonra mekatronik arizasindan dolayi komple sanzuman degisti 12000tl tutan faturanin 3800tl si iyi niyet garantisi denilen seyden dolayi bana fatura edildi su anda aracimda 2. viteste silkeleme problemi ve on taraftan gelen ses sikayetiyle servise birakmistim gectigimiz cuma , bana baski balatanin bittigini ve direksiyon kutusunun bozuldugunu soyleyerek 7800 tl fatura cikacagini soylediler bunun balata nin parcasinin yuzde ellisi iyi niyet garantisinden dogus otonun kalaninin benim tarafimdan odenmesi gerektigini soylediler ve kullanici hatasiymis bu arizalar!! benim anlamadigim buyuk kentte asfaltta kullandigimiz araclarin nasil olupta bu kadar dikkatli kullanildigi halde bozuluyor olmasi ve kullanici hatasi olmasi... otomatik araci D ye ve R ye alip hareket ettirmek ve duruncada P ye almak disinda bisey yapmayarak kullandigim aracin baskisini nasil oluyoda 30000 de bitirebiliyorum? egimli yollara park ederken once el frenini cekip sonra P ye alip sanzumani korumaya calisacak kadar dikkatli kullanirim aracimi ama sanirim nafile ...



sizce ne yapmam gerekir?




saygilar.

Arızalı aracı kakaladım diye ileride vicdan azabı duymaman için, araçta mevcut arızayı, artık serviste mi olur sanayide mi orasını bilemem, mümkün olan en düşük maliyetle giderip aracı teslim alır almaz binmeden galeriye satışa koyman , illa Vw ya da Audi isterim dersen manuel, marka önemli değil ama otomatik şart dersen, başka markanın otomatiğine yönelip yeni bir araç alman gerekir.

Yapman gereken en akıllıca hareket budur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caesar76 -- 19 Ekim 2012; 9:44:28 >


_____________________________

Ey Türk evladı, sözüm sana; yaşadığın, nefes aldığın müddetçe Süleymaniye'de başına geçirilen çuvalı unutma, unutturma !!!


 
1925 Mesaj
19 Ekim 2012; 11:50:04 

pejo grubunun otomatıgı nasıl.sorunsuz mu?hıc arızalanan duymadım...


_____________________________



 
246 Mesaj
19 Ekim 2012; 11:53:36 

peki ıslak kavrama dgs ile sorun yaşayan var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


627 Mesaj
19 Ekim 2012; 12:04:12 

Konuyu hayretle okudum sıfır yepyeni araçlara çıkarılan masraflara bakın..!! bi dünya para verip Türkiyede tutulan parçası bol araç alıyorsunuz ve şanzımandı direksiyondu ıvır zıvır derken 10.000 tlye yakın para harcıyorsunuz olacak iş değil. 50-60 bin liraya sıfır araba alacağım ve 2 yıl sonra beni yolda bırakıcak servisın onunde yakarım arabayı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
678 Mesaj
19 Ekim 2012; 12:12:18 

yollarımız berbat. silme çukur, toz, toprak, yama, çakıl vs..
hava desen yaz aylarında 35-40 görüyoruz, kış aylarında eksi derecelere düşüyoruz.
trafik desen dur kalk, abd ve avrupanın çok üstünde dur kalk yapıyoruz.

kısaca ülke şartları arabaları ve şanzımanları zorlayacak cinsten.
bir de buna henüz gelişim sürecindeki narin dsg eklenince bu paylaştığınız üzücü senaryolar çıkıyor karşımıza.

kaldı ki hiçbir zaman bozulmayacak olsa bile tam otomatiğin ve cvt'nin konforuna yaklaşamayacağınızı bilin.
varsın 100 kilometrede 2 litre fazla yaksın, siz yine tam otomatikten şaşmayın bence.


_____________________________



13812 Mesaj
19 Ekim 2012; 12:15:24 


quote:

Orijinalden alıntı: manda kasa

pejo grubunun otomatıgı nasıl.sorunsuz mu?hıc arızalanan duymadım...

Tam otm veya manuel olmayan sanzimanlarin tamamına yakını sorunlu birader. Gel gor ki adam 50 bin tl nin üzerinde para sayinca sanzimanin avukatı kesiliyor. Kötü yanlarını söyleyince kıyamet kopuyor. Peugeot un ki yarım otm konforsuz pek satilmadigini düşünürsek duyacağımız sorun sayısı da düşük olacaktır. Saygılar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?


603 Mesaj
19 Ekim 2012; 15:21:37 

quote:

Orijinalden alıntı: Caesar76


Arızalı aracı kakaladım diye ileride vicdan azabı duymaman için, araçta mevcut arızayı, artık serviste mi olur sanayide mi orasını bilemem, mümkün olan en düşük maliyetle giderip aracı teslim alır almaz binmeden galeriye satışa koyman , illa Vw ya da Audi isterim dersen manuel, marka önemli değil ama otomatik şart dersen, başka markanın otomatiğine yönelip yeni bir araç alman gerekir.

Yapman gereken en akıllıca hareket budur.





Düşüncelerimi okudun arkadasım bende zaten bunu dusunuyorum , dogus otoya sikayette bulundum gelecek sonuca göre direk audi almanyaya mail atıcam oda olmazsa yurtdisindan yada turkiyeden cıkma parca vs ile hallettirir hallettirmez satıcam aracı çünkü serviste yapılsa bile tekrar aynı arızayı vermesi cok yuksek olasılık ..


bir tanıdıgımda 2 aylık audi a7 aracında direksiyon kutusu problemi yasadı garantiden degişti simdi tekrar aynı sorunu cıkardı arac onada kullanıcı hatası dedi ve degistirmediler oda mahkemeye basvurdu dava devam ediyor..


Bir daha asla audi almayacagım sanırım..


_____________________________



3102 Mesaj
19 Ekim 2012; 15:36:53 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23


Bir de ilk alımda manuele göre 8-10 bin TL fazla talep ediyorlar ki rakip firmaların bazılarının 2, bazılarının 3, bazılarının 4 katı falan oluyor bu para.

Zaten garanti sürecinde yapılan ücretsiz değişim(ler)in parasını baştan kat be kat çıkartmış oluyorlar.

İyiniyet garantisi ( ) olayından yararlanabilmek için aracın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırma şartı da ararlar muhtemelen ki servisten de kazanıyorlar demektir.


Tüm bunlarda bir iyiniyet(!!!) göremeyen bir tek ben miyim acaba bilemedim şimdi.


sedefb arkadaşa da geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.

Haluk bey, dsg nin mekatronik ünitesini zaten 780 dolara temin etmek mümkün, yani buna 10-15 bin fiyat çekip sonra "hadi iyiniyet yaptım gel 3.000 tl ver" diyen mi var diye düşünmeden edemiyor insan.

http://www.ebay.com/itm...=item4abcc419a8&vxp=mtr



12838 Mesaj
19 Ekim 2012; 16:09:54 

quote:

Orijinalden alıntı: günerkanat
Haluk bey, dsg nin mekatronik ünitesini zaten 780 dolara temin etmek mümkün, yani buna 10-15 bin fiyat çekip sonra "hadi iyiniyet yaptım gel 3.000 tl ver" diyen mi var diye düşünmeden edemiyor insan.

http://www.ebay.com/itm...=item4abcc419a8&vxp=mtr



Sen de haklısın arkadaşım ama bu durumda tarif ettiğin şekilde davranacak kişilerin genele oranı çooooook düşük kalacaktır diye düşünüyorum.

Bu arada bir görüştüğümüzde DSG - EDC mukayesesi yapalım kendi araçlarımızla. :)


Selamlar.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
140 Mesaj
19 Ekim 2012; 16:10:41 

Babamın 2010 model dsg şanzıman Golf aracı var.Bu sene yazlıktan getirirken 2.vites kavramasında titreme olduğunu tespit ettim.Garantisi bitmiş olmasına rağmen aracın kavramasını garantiye dahil ettiler.İşçiliğin %30 unu ödedim.Yaklaşık 160-180 lira gibi bir rakam tuttu.Araç 21.000km civarında ve ben kullandığım zaman çok keyif alıyorum.


_____________________________



 
246 Mesaj
19 Ekim 2012; 16:13:25 

önümüzdeki yıl tiguan 2.0 tdi+dsg almayı düşünüyordum lakin şu konu başlığı altında yazılanları okuyunca içime şüphe düştü...konunun takibindeyim,şikayetler bu şekilde devam ederse varsın olsun biraz daha yaksın deyip tam otomatik alırım belkide tabi inşAllah....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


2209 Mesaj
19 Ekim 2012; 16:35:51 

quote:

Orijinalden alıntı: sbrburak

Konuyu hayretle okudum sıfır yepyeni araçlara çıkarılan masraflara bakın..!! bi dünya para verip Türkiyede tutulan parçası bol araç alıyorsunuz ve şanzımandı direksiyondu ıvır zıvır derken 10.000 tlye yakın para harcıyorsunuz olacak iş değil. 50-60 bin liraya sıfır araba alacağım ve 2 yıl sonra beni yolda bırakıcak servisın onunde yakarım arabayı

+1
20.000 km de aracın şanzımanı arıza yapacak, adamlar garantisi bitmiş araca merhamet edecek de onaracak(ya etmezsesi de var) üste bir de hata benimmiş gibi işçilik bedelinin bilmem ne kadarını isteyecek, aynı arızanın tekrarlanmayacağının garantisi olmayacak sonra ben de Polyanna modunda hiç birşey olmamış gibi davranacağım. Ne güzel İstanbul be :)


_____________________________



 
7868 Mesaj
19 Ekim 2012; 20:20:20 

quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23


Bir de ilk alımda manuele göre 8-10 bin TL fazla talep ediyorlar ki rakip firmaların bazılarının 2, bazılarının 3, bazılarının 4 katı falan oluyor bu para.

Zaten garanti sürecinde yapılan ücretsiz değişim(ler)in parasını baştan kat be kat çıkartmış oluyorlar.

İyiniyet garantisi ( ) olayından yararlanabilmek için aracın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırma şartı da ararlar muhtemelen ki servisten de kazanıyorlar demektir.


Tüm bunlarda bir iyiniyet(!!!) göremeyen bir tek ben miyim acaba bilemedim şimdi.


sedefb arkadaşa da geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.

Abi ben hep yazıyorum.

ABD'de 6 ileri dsg için 1900 Dolar istiyorlar.
Almanya'da 7 ileri dsg için 1800 Euro istiyorlar.

Yedek parçada ötv olmadığı da düşünülürse burada iyiniyet garantisi diye istedikleri para zaten komple şanzıman parası.

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 19 Ekim 2012; 20:20:58 >


_____________________________


  • 3 Kasım 2002: 0-1600cc ÖTV'si %27
  • 1 Ocak 2014: 0-1600cc ÖTV'si %45


7954 Mesaj
19 Ekim 2012; 20:29:10 

Yıl olmuş 2013 hala daha DSG yi savunanlar kaldı mı yahu.


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


3102 Mesaj
19 Ekim 2012; 20:31:47 


quote:

Orijinalden alıntı: The Division Bell

Yıl olmuş 2013 hala daha DSG yi savunanlar kaldı mı yahu.

Ben varım; hedef 2023



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


7954 Mesaj
19 Ekim 2012; 20:32:21 

quote:

Orijinalden alıntı: 19can84


Abi ben hep yazıyorum.

ABD'de 6 ileri dsg için 1900 Dolar istiyorlar.
Almanya'da 7 ileri dsg için 1800 Euro istiyorlar.

Yedek parçada ötv olmadığı da düşünülürse burada iyiniyet garantisi diye istedikleri para zaten komple şanzıman parası.

0


ABD de DSG 3400tl / 10 yıl garantili.

TR de DSG 10.000tl / 2 yıl garantili.



İyi yere dükkan açmış doğuş.


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ekim 2012; 20:40:27 

Temel sorun dsg'de

Vites aralari cok kisa 50 km hizda 6 viteste gidiyor araba

Teker 1 tur donmeden 2. Vitese geciyor

Kesinlikle 6 ileri olmali dsg vites aralari daha uzun olmali




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ekim 2012; 20:41:45 


quote:

Orijinalden alıntı: The Division Bell


ABD de DSG 3400tl / 10 yıl garantili.

TR de DSG 10.000tl / 2 yıl garantili.



İyi yere dükkan açmış doğuş.

Ben leonda dsg farki 5000 tl verdim

48.000 manuel vitesti




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


7954 Mesaj
19 Ekim 2012; 20:48:52 

quote:

Orijinalden alıntı: günerkanat



Ben varım; hedef 2023

Plaket verecekler zaten sana wolfsburg tan yakında.



_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


 
7868 Mesaj
19 Ekim 2012; 21:16:21 

quote:

Orijinalden alıntı: cihanair



Ben leonda dsg farki 5000 tl verdim

48.000 manuel vitesti



O 5 bin liranın içinde ESC + EBA + DSR +XDS + Lastik Basınç Uyarısı + Hill Hold (Yokuş Kalkış Sistemi falan da aldığını düşünürsen dsg'ye 4 bile vermemişsin.



_____________________________


  • 3 Kasım 2002: 0-1600cc ÖTV'si %27
  • 1 Ocak 2014: 0-1600cc ÖTV'si %45

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ekim 2012; 21:36:20 


quote:

Orijinalden alıntı: 19can84


O 5 bin liranın içinde ESC + EBA + DSR +XDS + Lastik Basınç Uyarısı + Hill Hold (Yokuş Kalkış Sistemi falan da aldığını düşünürsen dsg'ye 4 bile vermemişsin.



Copa paket dahil

1500 tl copa paket onu dus 3500



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
360 Mesaj