Şimdi Ara

DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.950
Cevap
27
Favori
176.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlarım,yeni aldığım bir bilgi itibariyle konuyu hortlatmaya karar verdim.Bilgi japonya çin ve hindistan bölgelerini,şu anki dsg nin durumunun bizzat vw firmasından yapılan açıklamayla ayan beyan kanıtını kapsamakta.Konunun 6.sayfasına ekleyeceğim,oradan takip edebilirsiniz.
    Arkadaşlar son günlerde dsg forumda bir fenomen halini aldı.
    Biz de duyduklarımızdan gördüklerimizden ötürü bu şanzımanı vw modellerinde mümkün mertebe araç alacaklara önermiyor,manuel vw vea başka araç tavsiye ediyoruz.
    Bu yüzden forumda belirli belirsiz tartışmalar çıkıyor,banlanmalara varan şeyler oluyor.
    Dış ülkelerde bu şanzımana uzun garanti oranları verildiğini biliyoruz,fakat bizde bildiğim kadarıyla 2 yılla sınırlı.
    Şimdi bunu açık ve net bir şekilde tartışalım,bu şanzımanın sorunlarını sıkıntılarını servisteki durumu paylaşalım.
    Soru şudur:
    Sizce;
    DSG problemli bir şanzıman mıdır?
    Problemi varsa çözümü kesin midir?
    Yani tekrar etmeyeceği konusu belli midir?
    Serviste bu problemi çözme konusundaki durum nedir?
    Servisten yani doğuştan bu konu ile ilgili bilgi almamız mümkün müdür?
    Ben servisi aradığımda bana verilen cevap özet olarak;
    ödüllü bir şanzıman olduğu,arıza elbette çıkabileceği,kullanımla da alakalı olduğu,ve zaten garanti verildiği yönünde.
    Mümkünse vw çalışanı bilen gören varsa o da yazsın esirgemesin.
    Konuyu açmaktaki amacım;eğer dsg ile ilgili paylaşım yapan olursa buradaki bilgiler referans olarak gösterilsin,insanlar boş yere tartışmasınlar.
    Saygılarımla.

    yönetici notu: başlık kurallara uygun olarak düzenlenmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Kasım 2013; 9:06:27 >







  • kardeşler s.a
    forumda son zamanlarda birkaç tane plaza çalışanı,vag grubu fanı vatandaş
    1-dsg nin garantisiz haliyle 150 liraya tamir edildiğini,
    2-hatta hiç para alınmadığını,
    3-şanzımanın sorun çıkarmadığını,
    4-falancanın 10 tane dsg alıp sattığını hiç problem yaşamadığını,
    ve bu tarz birçok bahaneyle yine hortlamış durumdalar.Bir kardeşimiz bunlardan bir tanesine,önüne dsg faturası konunca yardım alma amaçlı mesaj atmış,kendisine ukala ukala tavırlarla falanca serviste arkadaşım var selamımı söyle gibisinden dalga geçer gibi cevaplar verilmiştir.
    Diğer bir dsg fanboyu vatandaş da kendi ağzıyla arabaları GARANTİSİ BİTMEDEN ELDEN ÇIKARDIĞINI,yani bulduğu ilk garibana kakaladığını itiraf etmiş,buna savunma olarakta almayın kardeşim zorla mı satıyorlar? diyebilmiştir..
    aman kardeşler kanmayın,inanmayın,garantisiz dsg almayın,hatta mümkünse dsg almayın,kendinizi kazıklatmayın.Yazık cebinizdeki paraya..
    Burada size tavsiyede bulunanlar ya bu işten para kazananlar,ya da fanboyluk yapanlardır.
    kardeş buradaki fanboylara,satiş temsilcilerine,dsg ile ilgili vw fabrikasi açıklama yapimadan hiç bir iyileştirmeye inanmayin.bu konuda vw'nin şanziman sorunlu itirafi da var,o açıklamanın üstüne daha aciklama yapmadilar.beni shadow hoca caydirdi dsg den bu konuyu açan kişi Allah bin kere razı olsun adamı milleti bilinçlendiriyor diye forumdan attılar
    aracı ilk alırken vw servise gittik konuşma aynen şöyle:
    -dsg şanzıman arızalı diyorlar
    -abi olur mu yeaa alman teknolojisi en hızlı şanzıman bıdı bıdı
    -kardeşim 450 bin aracı geri çağırdı vw hani sorun yoku?
    -abi bir sorun vardı ama çözdüler onu yazılım değişti yağ değişti
    -iyi hoşta kardeşim bu sorun yazılımdan değil mekatronik denilen parçadan,o parça arızalanınca yazılımla değil parçanın komple değişimiyle çözülüyor sorun kavrama değişmeyen araç yok nerdeyse.
    -ve bakıyor ki müşteri bilinçli final cevap: abi laf aramızda ben de emir kuluyum burda bizde biliyoruz sorunlu olduğunu ama müşteriye mecburen sağlam diyoruz.siz alın,garantisi bitince zaten 2. eli hızlı hemen elden çıkarırsınız.yada bize getirin size 0ını veririz aracın.
    ve garantisi biten aracın sorununun 150 liraya çözüldüğü de koskocaman bir YALANDIR.
    Doğuşu aradılar forumdan,konusunu açtılar
    -arabanın garantisi bitmiş iyi niyette bitmiş ödeme nasıl olacak arıza durumunda?
    -cevap: ödeme PARÇA FİYATI VE İŞÇİLİK ÜZERİNDEN yapılır.
    Bu da minimum 5 BİN LİRADIR.
    kardeş foruma bakın,çıkan faturaları görün,14 bin liraya varan rakamlar var boşa değil.buradakiler hisse mi aliyor dsg satişindan ne yapiyorsa artik bunlar utanç verici ya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    quote:

    Orijinalden alıntı: devildod

    Merhaba Herkese,

    Bir çok aracımda DSG kullandım POLO,GOLF ve PASSAT araçlarım oldu,DSG kullanım anlamında rahat ,vites geçişlerini hiç hissetirmeyen ve bence teknolojisinin öncüsü bir sanzuman fakat sorunları her şanzumanın olduğu gibi yok değil,bence bu sorunların biraz fazla olmasının nedeni, VW bütün karoserlerinde DSG kullanması ve araç satışının yüksek olması,bende 2 aracımda sanzuman sorunu yaşadım biri :
    -2012 POLO 1.4 DSG ' idi aracın mekatronik unitesi garantiden değişti arac yaklaşık 10 gün serviste yattı bu sürede bana ikame araç tahsis ettiler.
    -Diğer sorun yaşadığım aracım 2009 1.4 TSI+DSG bir araçtı bu araçtada aynı sorun oluştu ve bu aracımında Mekatronik ünitesi değişti fakat bu aracımın garantsi bitmişti ancak aracımın bakımları yetkili serviste yapılmıştı VW Almanya 'ya yazı yazıldılar ve yaklaşık 5.000 TL olan MEKATRONIK unitesi VW tarafından değiştirldi yaklaşık 8 gün aracım serviste kaldı.Yani Müsteri İyi niyet garantisi kullanıldı.

    Şu an iki aracımda bir sorun yok ikisinide kullanıyoruz,bu yaşananların benim şansızlığım mı yoksa kronik bir arızamı olduğuna gelince ;
    Bence otomatikleştirilmiş düz vites şanzumanlar yani robotik ünitelerin halen zamana ihityacı var bir sonraki jenerasyon bu tip şanzumanların daha sorunsuz olacağı kanaatindeyim.
    Evet bazı DSG araçlar sorun çıkarıyor bu doğru ama bazıları da çıkarmıyor inanın benzer sorunlar diğer sanzumanlarda da yaşandığını arkadaşlarımın araçları vasıtası ile gördüm , polemik çıkmaması için marka vermeyeceğim.
    Ne VW fanatiğiyim nede düşmanıyım sadece kullandığım araçlar VW ortada bir sorun var evet ama bence aynı derecede önemli olan Üreticinin bu sorunun arkasında durup kullanıcıyı mağdur etmemesi.

    Son olarak demek istediğim işin içine elektronik ve devreler girince sorunlar artıyor bu sebeple :

    "This is what happens when you change CARS into computers !!!" .


    baş belası poloda bende benzer sorunları yaşadım size bayimi ikame araç verdi yoksa kaskodan mı aldınız
    bana bayi öyle bilgi vermedi araç 9 gün yattı onların yönlendirmesiyle kaskodan ikame araç aldım
    mekatronik ne zaman değişti bende 1000km sonra sorunlar yeniden başladı sizde durum nedir

    Hocam bende de POLO da mekatronik 2000 km de değişmişti yanlış hatırlamıyorsam hatta DH üzerinden konuda açmıştım ve video linki koymuştum.Aracı DOĞUŞ vermişti,şu an bir sorunumuz yok çok şükür...

    http://forum.donanimhaber.com/m_62761361/mpage_1/f_/key_polo+dsg//tm.htm#62761361

    http://www.youtube.com/watch?v=wuBBvcM49uI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu tip bir konu ile hiç bir şeye nokta konulamıyor. Çünkü konu 8-10 sayfa olunca ve arada abuk sabuk bir çok mesaj olunca OKUNURLUK KALMIYOR. TAKİP EDİLEMİYOR.

    Çözüm, lütfen kullanıcılar ankete katılsın

    ANKET :

    http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/mpage_1/key_/tm.htm

    Böyle olunca sonuçlar ecxcell tabloya geçer, hem kalıcı hem herkese faydalı olur.



    Edit: Sonucun negatif yada pozitif olmasında değilim ben dsg seviyorum. Fakat kullanıcı tecrübeleri nizami şekilde listelenirse kararsızlar için iyi olur

    katılıyorum...bu tur baslıklar bellı bır sureden sonra maksadını asan yerlere varıyor.anket daha mantıklı.




  • VW en azından 1.6 araca 1.4 motor takıp farkedilince mahkemeye ver demiyordur...
    http://forum.donanimhaber.com/m_65112330/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu tip bir konu ile hiç bir şeye nokta konulamıyor. Çünkü konu 8-10 sayfa olunca ve arada abuk sabuk bir çok mesaj olunca OKUNURLUK KALMIYOR. TAKİP EDİLEMİYOR.

    Çözüm, lütfen kullanıcılar ankete katılsın

    ANKET :

    http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/mpage_1/key_/tm.htm

    Böyle olunca sonuçlar ecxcell tabloya geçer, hem kalıcı hem herkese faydalı olur.



    Edit: Sonucun negatif yada pozitif olmasında değilim ben dsg seviyorum. Fakat kullanıcı tecrübeleri nizami şekilde listelenirse kararsızlar için iyi olur

    Peki neden "Ahmet marka otomobilin Mehmet model şanzımanı" hakkında yüzlerce konu açılmıyor da VW'in DGS'si hakkında tonlarca kelam mevcut?

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


    Ref. no.: VW-2012/10-031442

    15. Oktober 2012


    Dear Mr. Erbektas,

    Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

    We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
    market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

    We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

    In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

    Yours sincerely,

    i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

    Volkswagen AG
    38436 Wolfsburg
    Tel +49 (0) 1805 865579*
    Fax +49 (0) 1805 329865*
    Mail to customercare@volkswagen.com
    Homepagehttp://www.volkswagen.de

    0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


    VOLKSWAGEN AG
    Sitz/Domicile: Wolfsburg
    Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
    HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
    Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
    Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
    Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

    Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
    Rechtscharakter der E-Mail zu.
    Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
    representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



    Seite 1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


    Ref. no.: VW-2012/10-031442

    15. Oktober 2012


    Dear Mr. Erbektas,

    Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

    We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
    market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

    We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

    In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

    Yours sincerely,

    i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

    Volkswagen AG
    38436 Wolfsburg
    Tel +49 (0) 1805 865579*
    Fax +49 (0) 1805 329865*
    Mail to customercare@volkswagen.com
    Homepagehttp://www.volkswagen.de

    0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


    VOLKSWAGEN AG
    Sitz/Domicile: Wolfsburg
    Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
    HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
    Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
    Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
    Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

    Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
    Rechtscharakter der E-Mail zu.
    Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
    representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



    Seite 1

    adamlar ciddiye alıp yanıtlamış en azından...
    Bakalım Doğuş'tan cevap gelecek mi?




  • netice nedir şimdi?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-hatasiz-dizel-otomatik-passat-dsg-102379371/detay
    bu kasa model otomatık vıteslı alınır mı?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    ... Zaten 2,5-3 bin tl sanziman ama onlara sorsan 15 bin.

    Bir de ilk alımda manuele göre 8-10 bin TL fazla talep ediyorlar ki rakip firmaların bazılarının 2, bazılarının 3, bazılarının 4 katı falan oluyor bu para.

    Zaten garanti sürecinde yapılan ücretsiz değişim(ler)in parasını baştan kat be kat çıkartmış oluyorlar.

    İyiniyet garantisi () olayından yararlanabilmek için aracın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırma şartı da ararlar muhtemelen ki servisten de kazanıyorlar demektir.


    Tüm bunlarda bir iyiniyet(!!!) göremeyen bir tek ben miyim acaba bilemedim şimdi.


    sedefb arkadaşa da geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.

    Haluk bey, dsg nin mekatronik ünitesini zaten 780 dolara temin etmek mümkün, yani buna 10-15 bin fiyat çekip sonra "hadi iyiniyet yaptım gel 3.000 tl ver" diyen mi var diye düşünmeden edemiyor insan.

    http://www.ebay.com/itm/02E927770AJ-DSG-ECU-mechatronic-unit-/320994548136?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4abcc419a8&vxp=mtr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat
    Haluk bey, dsg nin mekatronik ünitesini zaten 780 dolara temin etmek mümkün, yani buna 10-15 bin fiyat çekip sonra "hadi iyiniyet yaptım gel 3.000 tl ver" diyen mi var diye düşünmeden edemiyor insan.

    http://www.ebay.com/itm/02E927770AJ-DSG-ECU-mechatronic-unit-/320994548136?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4abcc419a8&vxp=mtr



    Sen de haklısın arkadaşım ama bu durumda tarif ettiğin şekilde davranacak kişilerin genele oranı çooooook düşük kalacaktır diye düşünüyorum.

    Bu arada bir görüştüğümüzde DSG - EDC mukayesesi yapalım kendi araçlarımızla. :)


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    ... Zaten 2,5-3 bin tl sanziman ama onlara sorsan 15 bin.

    Bir de ilk alımda manuele göre 8-10 bin TL fazla talep ediyorlar ki rakip firmaların bazılarının 2, bazılarının 3, bazılarının 4 katı falan oluyor bu para.

    Zaten garanti sürecinde yapılan ücretsiz değişim(ler)in parasını baştan kat be kat çıkartmış oluyorlar.

    İyiniyet garantisi () olayından yararlanabilmek için aracın tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırma şartı da ararlar muhtemelen ki servisten de kazanıyorlar demektir.


    Tüm bunlarda bir iyiniyet(!!!) göremeyen bir tek ben miyim acaba bilemedim şimdi.


    sedefb arkadaşa da geçmiş olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.

    Haluk bey, dsg nin mekatronik ünitesini zaten 780 dolara temin etmek mümkün, yani buna 10-15 bin fiyat çekip sonra "hadi iyiniyet yaptım gel 3.000 tl ver" diyen mi var diye düşünmeden edemiyor insan.

    http://www.ebay.com/itm/02E927770AJ-DSG-ECU-mechatronic-unit-/320994548136?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4abcc419a8&vxp=mtr



    Bende tam bu soruyu soracaktım ki cevap verilmiş.

    Bu mekatronik ünitesi gerçekten bu kadara satılıyorsa ve bu üniteyi değiştirecek baba yiğit yok mu yani memlekette.

    Vardır herhalde dimi sanayide artık bu dsgnin uzmanı olmuş tamirciler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34
    ...ayrıca AMERİKA DA 10 YIL DSG GARANTİSİ VAR DİYE DUYDUM.

    Ben duyurmuştum:

    http://forum.donanimhaber.com/m_54048618/mpage_1/f_/key_//tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errddm


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    2007 model passat 1.6 benzınlı modellerınde fsı motorlu ıdı yanlıs hatırlamıyorsam dsg mı var trıptronık mı?
    bır de 2007-08 model 2.0 dızellerdekı otomatıkler hep dsg lı mı?
    passatturkıye sıtesıne bıraz baktım magdur olanda var olmayanda?...

    guncel...

    Dsg passatta tsi motorla kullanilmaya baslandi..fsi motorlarda triptronic sanziman var..2.0 tdi larda 6 dsg kullaniliyor

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-2008-volkswagen-passat-2.0-tdi-comfortline-dsg-trip-104397629/detay

    bu modellerde 6 ılerı dsg mı pekı?var mı sıkıntısı?...




  • 2011 Kasım ayında çıktıktan sonra 2012 ve sonrası model araçlarda hazır olarak gelen yazılım güncellemesi aşağıdaki gibidir. Servise gittiğinizde DSG yazılımınızın versiyonunu öğrenip aşağıdaki tablonun son sütunundaki versiyon numarası ile tutarlılığını kontrol edin.

    http://www.golfmk6.com/forums/attachment.php?attachmentid=14402&d=1320788229
  • Auto bild kaynaklı yeni bir bilgi geldi:
    http://indianautosblog.com/2013/05/vws-dsg-problems-with-asian-climate-75182
    DSG nin asya bölgesindeki problemleri.Makaleye vw yetkilisinin yorum yaptığı tarih de ilginç===> 8 mayıs 2013.
    Yani forumumuzdaki birtakım vw fanboylarının dsg nin artık problem çıkarmadığını söylediği günlerde yaşanıyor olay.
    Yazıyı kısaca türkçeye çevirirsek,asya bölgesinde yüksek oranlı dsg problemlerinin var olduğu, belirtiliyor,400 binleri bulan geri çağırmalardan bahsediliyor.
    Bu arada fanboylara ve ilgili herkese hatırlatırım,bizde tek bir geri çağırma yapılmadı şu ana kadar(nedense).
    Buraya kadar her şeyi biliyoruz.Fanboylara kabul ettiremiyoruz ayrı konu.
    Ancak dikkatimi çeken başka bir şey var.
    Beni vw düşmanı ilan edenler için buyurun bizzat firmanın kendi ağzından açıklaması.:
    A VW spokesman has commented on 8 May 2013, saying that the “hot and humid climate mixed with the traffic chaos makes the DSG incompatible” while not revealing the problem that would occur. VW further says that the DSG gearbox would need a fair amount of “cooling by the wind” to work efficiently.
    Çevirirsek,sıcak ve nemli hava(ülkemizde mevcut),sıkışık trafik(itiraz edenimiz olmaz herhalde) dsg yi uyumsuz hale getiriyor ve oluşabilecek problemler kestirilemiyor.Daha sonra aynı vw şöyle bir açıklama yapıyor: dsg etkili çalışabilmek için rüzgar tarafından soğutulmaya ihtiyaç duyuyor.
    Orada burada "abee yazılımı güncelleyolar abee sorunlar bitti abeee" diye yorumlar yapan vatandaşları konuya beklerim.
    Yazılımla dsg yi nasıl soğutuyorlarmış bize anlatsınlar.
    Sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 9 Mayıs 2013; 11:52:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Auto bild kaynaklı yeni bir bilgi geldi:
    http://indianautosblog.com/2013/05/vws-dsg-problems-with-asian-climate-75182
    DSG nin asya bölgesindeki problemleri.Makaleye vw yetkilisinin yorum yaptığı tarih de ilginç===> 8 mayıs 2013.
    Yani forumumuzdaki birtakım vw fanboylarının dsg nin artık problem çıkarmadığını söylediği günlerde yaşanıyor olay.
    Yazıyı kısaca türkçeye çevirirsek,asya bölgesinde yüksek oranlı dsg problemlerinin var olduğu, belirtiliyor,400 binleri bulan geri çağırmalardan bahsediliyor.
    Bu arada fanboylara ve ilgili herkese hatırlatırım,bizde tek bir geri çağırma yapılmadı şu ana kadar(nedense).
    Buraya kadar her şeyi biliyoruz.Fanboylara kabul ettiremiyoruz ayrı konu.
    Ancak dikkatimi çeken başka bir şey var.
    Beni vw düşmanı ilan edenler için buyurun bizzat firmanın kendi ağzından açıklaması.:
    A VW spokesman has commented on 8 May 2013, saying that the “hot and humid climate mixed with the traffic chaos makes the DSG incompatible” while not revealing the problem that would occur. VW further says that the DSG gearbox would need a fair amount of “cooling by the wind” to work efficiently.
    Çevirirsek,sıcak ve nemli hava(ülkemizde mevcut),sıkışık trafik(itiraz edenimiz olmaz herhalde) dsg yi uyumsuz hale getiriyor ve oluşabilecek problemler kestirilemiyor.Daha sonra aynı vw şöyle bir açıklama yapıyor: dsg etkili çalışabilmek için rüzgar tarafından soğutulmaya ihtiyaç duyuyor.
    Orada burada "abee yazılımı güncelleyolar abee sorunlar bitti abeee" diye yorumlar yapan vatandaşları konuya beklerim.
    Yazılımla dsg yi nasıl soğutuyorlarmış bize anlatsınlar.
    Sevgiler.

    Bizimki güncellendi sorun yok . Ben sanamı inanıyim , bu sözü söyleyenemi .

    Ben gördüğüme inanıyorum . Araç 45 Bin km . Şuanda Vw Erel serviste bakımda .

    Herşey ortada belli . Ben artık Vw Dsg korkmam satsak yine DSG alırız .

    Sonuçta hata yok bizde sorunda yok . Ama senin bu sorunu HERKESTE VARMIŞ GİBİ göstermen büyük bir Anti Vw fanı olduğunu belirtti .

    Ama sen şimdi dersin seninde Dsg övmen Vw fan boyu ama bilmediğin şey - DSG SORUNSUZ ve harika bizde .




  • Almanyanın en büyük otomobil forumu motor-talk.de'de 1.5 aydır dsg anketi sürüyor.

    Dsg'nizle ilgili sorununz var mı sorusuna;

    7 ileri kuru tip kullanıcısı 1605 kişiden 866'ı sorun olduğuna,

    6 ileri ıslak tip kullanıcısı 1993 kişiden 588'i sorun olduğuna,

    7 ileri yüksek torklu ıslak tip kullanıcısı 607 kişiden 189'u sorun olduğuna dair oy kullanmış.

    7 ileri kuru tip için oran sorun oranı %60'a yakın, diğerlerinde ise %30'larda kısaca.

    Yani kuru tip kötü ıslak tip iyi genellemesi de doğru değil, biri kötü diğeri katastrofik...

    http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?viewResultsOfPoll=8027



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 9 Mayıs 2013; 22:06:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Almanyanın en büyük otomobil forumu motor-talk.de'de 1.5 aydır dsg anketi sürüyor.

    Dsg'nizle ilgili sorununz var mı sorusuna;

    7 ileri kuru tip kullanıcısı 1605 kişiden 866'ı sorun olduğuna,

    6 ileri ıslak tip kullanıcısı 1993 kişiden 588'i sorun olduğuna,

    7 ileri yüksek torklu ıslak tip kullanıcısı 607 kişiden 189'u sorun olduğuna dair oy kullanmış.

    7 ileri kuru tip için oran sorun oranı %60'a yakın, diğerlerinde ise %30'larda kısaca.

    Yani kuru tip kötü ıslak tip iyi genellemesi de doğru değil, biri kötü diğeri katastrofik...

    http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?viewResultsOfPoll=8027

    Bu mesajı görmek işine gelmeyen kaç kişi vardır bu forumda ?


    Resmen kitap gibi bilgi var ortada , 1 kişi bile lan şuna bak dememiş hayret.


    Kardeş honda'nın da varsa böyle anketi bulsana , sorunlarım var benimde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Almanyanın en büyük otomobil forumu motor-talk.de'de 1.5 aydır dsg anketi sürüyor.

    Dsg'nizle ilgili sorununz var mı sorusuna;

    7 ileri kuru tip kullanıcısı 1605 kişiden 866'ı sorun olduğuna,

    6 ileri ıslak tip kullanıcısı 1993 kişiden 588'i sorun olduğuna,

    7 ileri yüksek torklu ıslak tip kullanıcısı 607 kişiden 189'u sorun olduğuna dair oy kullanmış.

    7 ileri kuru tip için oran sorun oranı %60'a yakın, diğerlerinde ise %30'larda kısaca.

    Yani kuru tip kötü ıslak tip iyi genellemesi de doğru değil, biri kötü diğeri katastrofik...

    http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?viewResultsOfPoll=8027

    Keşke milletin neye oy kullandığını tam açıklasaydınız.

    Sorun olarak görülen şey sessiz ortamda camı açıp kafayı dışarı çıkarıp bozuk zeminde ilerlerken şanzımandan çıkan ses ki bu birçok şanzımanda olabiliyor.Uğraşmadan duymak zor zaten.Dİğeride Tİtreşim.

    Millete bunlar var mı diye sorulmuş.Onlarda var demiş veya dememiş. Mekatronik vs problemlerden bahsedilmemiş.Sadece ses duyan insan bile bu ankette sorunlu kısma oy vereceği için bu anketin kesin sonuçları yansıttığını veyahut bizim aradığımız sonucu yansıttığını söyleyemeyiz.

    Zaten şanzımanın bu sesini herkes söylüyor.Titreşim konusunda ise evet sıkıntılı bir durum

    Açıklamaları daha tam yapmalısınızki "objektifliğiniz" vukuu bulsun.

    Bu arada anket sonuçlarının fotosu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 10 Mayıs 2013; 0:23:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m

    Bu fiyatların böyle olduğuna emin misiniz ? Bora Comfortline o yıllarda hatırladığım kadarıyla 12-13 bin TL civarlarıydı. Ama yanlışta hatırlayabilirim. Elinizde o zamanki fiyat listelerinden varsa ekleyebilir misiniz ? Cidden dikkat çekici fiyatlar yazdıklarınız.

    2002 yilinda Marea Exclusive'in fiyati 30.453.153.704 TL.

    http://www.arabam.com/Test/Fiat-Marea-16/Detay-78

    2001 yilinda Marea 1.9 JTD'nin fiyati 32.9020.000.000TL

    http://www.arabam.com/Test/Fiat-Marea-Jtd/Detay-79

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.