Şimdi Ara

212- 473 73 73 ile görüşürken Dikkat!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
122.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ülkede digiturk ve benzeri tekele girmiş kurumlar resmen kara düzen ilerliyor ve S..S.. kuralını uyguluyorlar.


    yukarıda digiturk imzalı arkadaşın tarzı bile ne kadar hanzo bir şirket olduklarını kanıtlıyor.
    hangi platformda olursa olsun, müşterisine evet yada hayır derken daha saygılı bir açıklama yapması gerekir.


    karşılarında avrupa ayarında rakip 3-4 platform olsa görürüm ben onları.
    ya bambaşka işleyişe geçerler yada batarlar.

    örnek: avrupada kutunuz size kargoyla 24 saatte teslim edilir, arızalı ise karşı ödemeli kargo ile gönderirsiniz, hemen yenisi gelir. TR de sizden para isterler değişime.
  • Son mesajı anlayabilmek için de bir decoder lazım sanırım
  • İnternette okuyor ancak bugüne kadar memnuniyetimden olsa gerek, herhalde insanlar yanlış anlıyordur diyip Digiturk'ü haklı sanıyordum.
    Son yaşadığım olumsuz tecrübeden sonra kurumsal bir firmadan beklemediğim davranıştan dolayı çok şaşırdım ve burada herkesi haberdar etmek istiyorum.

    03Eylül'de bitecek taahhüdümün uzatılması için önerebilecekleri kampanya için 16.Temmuz tarihinde Digiturk müşteri hizmetlerini(473 73 73) aradım. Önerilen yeni şartlar "kredi kartı kampanyası" adı altında yıllık tutarın kredi kart ile 12 aya bölünmesinden oluşuyor ki bugünlerde ödediğim tutarın da altında olmasından dolayı hemen kabul ettim ve Eylül öncesinde Ağustos'ta bunu uygulamak üzerine telefon görüşmesini sonlandırdık.

    10.Ağustos tarihinde aradığımda böyle bir kampanyanın hiç olmadığını ve yanlış anladığım üzerinde ısrar etti ve neredeyse beni yalancılıkla suçlayacaktı. Israrlı talebim doğrultusunda görüşme kaydının dinlenip tarafıma dönülmesine karar verip telefon görüşmesini sonlandırdık.

    3 gün sonra arandığımda bu kurumsal firmanın hatasını kabul edip, hak vereceklerini düşündüm. Aslında telefon görüşmesinden dolayı bana HAK VERDİLER, ancak yine de müşteri hizmetlerinin hatasından dolayı şirketin sorumlu olamayacağını ve bu nedenle de önerilen kampanyayı uygulamayacaklarını söylediler.

    Firmanın hata yapmış olabileceğini kabul ediyorum ancak yaptıkları hatadan dolayı sorumluluğu benim üstlenmemin beklenmesini kabul etmiyorum. İyi niyet ile aboneliğimin en azından şu anda ödediğim tutar üzerinden zamsız devam etmesini talep ettim ancak bu yaklaşımıma da olumlu yanıt vermediler.

    Şirketlerin yazılı olmamasına rağmen (ki kayıt altında) sözleri firmaları bağlar ve bu nedenle 1 ay öncesinde önerilen kampanyanın geçersiz sayılmasını kabul edemiyorum. 1 ay önce kabul edemeyeceğim bir kampanya sunulmuş olsaydı, araştırıp gerekirse farklı bir şekilde halledebilirdim, ancak şu anda kısıtlı süre içersinde istediklerine boyun eğmek istemiyorum. Kabul de etmediklerinden dolayı da her türlü yasal haklarımı kullanmak ve haklılığımı ispatlama derdindeyim.

    Ben yine de bu boyuttaki kurumsal bir firmanın alt kademedeki elemanın yaptığı hatayı düzeltmek yerine, umarsızca, haksız olduğunu bilerek hatada ısrar edişinin nedeni olarak konunun henüz Digiturk yetkili birimlere eskale edilemediğinden olduğunu düşünmek / inanmak istiyorum.

    Bu etik dışı, müşteri odaklılıktan uzak yaklaşımın devam etmesi nedeniyle şu anda iptal başvurusunda bulundum. 15.Ağustos tarihinde BİMER'deki başvurumun sonuçlanmasını bekliyorum. Gerekli olması durumunda yasal süreci de başlatacağım.(BİMER: TC Başbakanlık İletişim Merkezi)

    Digiturk'e üye oluyorsanız öncelikle telefon görüşmelerini kaydetmek için kayıt cihazına ve iyi bir avukatınız olmasına dikkat edin.

    Sizce (TELE MARKETING) yöntemiyle müşterilerle anlaşma yapmaya yetkili çalışanların sözleri şirketleri bağlar mı?????












  • kesinlikle bağlar. tartışmaya biile gerek yok. maalesef benzer sıkıntı vodafone le başıma geldi. müşteri temsilcimizin hatası dendi. sonuç 1,5 ay ve nerdeyse 150 tl fazla fatura ödedim.

    ayrıca her görüşmemde digiturk müşteri hşzmetlerine spor paketini kapatıp sadece spor extra paketi açabilir miyim diye soruyorum. inanın her aradığımda farklı cevap alıyorum . kimi müşteri temsilcisi evet olabilir derken kimi olamaz diyor:) deneyin göreceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty1123 -- 23 Ağustos 2012; 15:41:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty1123

    kesinlikle bağlar. tartışmaya biile gerek yok. maalesef benzer sıkıntı vodafone le başıma geldi. müşteri temsilcimizin hatası dendi. sonuç 1,5 ay ve nerdeyse 150 tl fazla fatura ödedim.

    ayrıca her görüşmemde digiturk müşteri hşzmetlerine spor paketini kapatıp sadece spor extra paketi açabilir miyim diye soruyorum. inanın her aradığımda farklı cevap alıyorum . kimi müşteri temsilcisi evet olabilir derken kimi olamaz diyor:) deneyin göreceksiniz
    modlar bu msjı silebilir mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty1123 -- 23 Ağustos 2012; 15:42:24 >
  • mhz hatalı değildir kampanya 03 ağustosta fiyatları değişti aradığınız zaman kampanya vardı mhz doğru bilgi verdi ama kampanya 03 ağustosta bitti ve güncel fiyatlardan etkilendiniz :) herşey mhz suçu değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihdigiturk

    mhz hatalı değildir kampanya 03 ağustosta fiyatları değişti aradığınız zaman kampanya vardı mhz doğru bilgi verdi ama kampanya 03 ağustosta bitti ve güncel fiyatlardan etkilendiniz :) herşey mhz suçu değildir

    Mh ile yenilenmenin yapilacagi tarih konusulmus zaten ne zami? Ne yeni fiyati? Su ana kadar memnundum ama biraz midem bulandi yasadiklarinizdan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lord_kharon -- 24 Ağustos 2012; 15:01:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihdigiturk

    mhz hatalı değildir kampanya 03 ağustosta fiyatları değişti aradığınız zaman kampanya vardı mhz doğru bilgi verdi ama kampanya 03 ağustosta bitti ve güncel fiyatlardan etkilendiniz :) herşey mhz suçu değildir

    Fatih Bey, olayları gerçekten objektif değerlendirmek gerek. Yazılı olarak sadece forum üzerinden yazıştığımıza göre lütfen aşağıdaki sorularımın cevaplarını verir misiniz?

    1- Madem Mhz haklı, ben haksızım, o durumda 13.Ağustos saat 14:39'da Finans yetkiliniz Mustafa Bey (sicil # 20001862) beni arayıp neden "evet, dinledim haklısınız. Öyle bir kampanya yok, arkadaş hatalı ve bu nedenle önerilen kampanyayı size öneremeyeceğiz" dedi ???? Bu tutarsızlık neden? Hanginiz doğru siz mi o mu?

    2- 10.Ağustos tarihinde Digiturk'den gelen bir sms var. Aynen şöyle : "indirimli fiyatlardan yararlanmaya devam edebilmeniz için taahhudunuz yenilenecektir. Detaylı bilgi icin Agustos ayi icersinde 0212 4737373'u arayabilirsiniz."
    Madem ancak 03.Ağustos tarihine kadar geçerli bir kampanyanız var ki bu sms neden Temmuz'da gelmiyor? Hangi indirimden bahsediliyor? Bittiğini söylediğiniz kampanyadan mı?

    3- BİMER üzerinden başvurumu 15.Ağustos tarihinde yaptım ve şu anda ULAŞTIRMA,DENİZCİLİK VE HABERLEŞME BAKANLIĞI'nda değerlendirme sürecinde. Şayet özelden eMail atarsanız size başvuru numarasını iletebilirim.

    4-Madem bir kampanyanız var ve yakın bir zamanda taahhütü bitecek bir aboneniz var, kampanya avantajları ve bitiş tarihiyle ilgili eMail veya sms yoluyla bilgilendirmiyorsunuz?
    Varolan müşterileriniz nasıl olsa var düşüncesiyle, bu kampanyalarda sadece 0-km müşteri potansiyeli mi hedefleniyor?

    Ömer Bey'in 16.Temmuz tarihindeki görüşmemizde verdiği enformasyonda sizce hatalı bir durum yok ve ben yanlış anladım ancak kabul ettiğimi kabul eder cümleler kullandım ("oldu, süper, bu durumda ben de Eylül öncesinde arayıp uzatırım" diyorum), bu kampanyayı yine de uygulatmak imkansız mı?
    Ben ısrarla Mhz hatalı ve yanlışlıkla çook düşük imkansız bir kampanya önermiş olabilir. Ancak ben de olabildiğince olumlu bir öneriyle yani, bu durumda şu anda kullandığım paket fiyatından devam edilmesini önerdim ki bu imkansız bir durum değildi.

    Neden 7-8 yıldır Digiturk abonesi olan birinde müşteri memnuniyeti sağlamak bu kadar kolay iken, zorlaştırılıyor. Bakınız sizin, Mustafa Bey, Ömer Bey ile olan görüşmelerde çelişkili ifadeler mevcut. Ben halen yaşananların sadece iletişimde yaşanan hatalar olduğuna inanmak istiyorum ve bu denli büyük kurumsal bir firmada alt kademelerde yaşanan iletişimsizliğin yöneticiler tarafından düzelilmesi gerektiğini düşünüyorum. Tahminen bu konudan haberdar değiller, ancak sizi temin ederim ki bu konudan 03.Eylül'den sonra haberdar olacaklardır.




  • Fatih Bey,
    Bu arada 212 473 73 73'deb Nilay Hn aradı ve o da 16.Temmuz'daki görüşmede Ömer Bey'in hatalı bilgi verdiğini ve uyarıldığını söyledi.

    Durumu özetlersek;

    "Müşteri Hizmetleri 212 473 73 73 DOĞRU söyledi" diyen : 1 kişi *FatihDigiturk

    "Müşteri Hizmetleri 212 473 73 73 hatalı bilgi verdi" diyen : 2 kişi * Mustafa Bey, Nilay Hanım

    Hatalı bilgi verildiğini kabul etmek bu kadar mı zor?! Çözüm yolu için bunu kabul etmek ve yaklaşım göstermek gerek. Bir hata olması durumunda hatalı yerine hatasız, 7 yıldır Digiturk üyesi olan biri mi karşılamalı?!!!

    Bu konunun Digiturk içersinde eskale edilmesi gerektiğini ancak sosyal medya ajansınız krizin ne denli derinleşebileceği konusunda Digiturk'e yeterli bilgi vermediğini düşünüyorum.

    Derinleştiğinde ise yönetim Müşteri Hizmetlerinden bu soruların cevaplarını arayacak;
    - 7 yıllık müşteride nasıl olur da memnuniyetsiz yaratılmış?
    - Ne yapıldı da müşteri bu kadar kızdırıldı?
    - Kim hatalı?
    - Digiturk olarak hata karşılığında ne yaptık?

    Derinleştirmek ve Digiturk yönetimin dikkatini çekmek için, Digiturk üyesi olup da haksızlıktan dolayı iptal etmek isteyen 10 kişiyi bir araya getirmek yeterli olacaktır.

    Biliniz ki, memnuniyetsizlik yaşayan kişilerin size bunu iletmesi, çözüm bulup memnuniyet yaratma şansı nedeniyle bir hediyedir.




  • Buna benzer sorunu geçen yıl bende yaşadım. Yanlış bilgi verip taahhüt aldılar. Sonra itiraz edince evet haklısınız dediler ancak düzeltmek yerine taahhütü iptal ettiler. Verecekleri de doğru dürüst maliyeti olamayan 2 tane keyif paketi idi. Olan benim 40 TL ödeyerek 3 ay daha izleyebileceğim eko spor paketine oldu. Şampiyonlar paketine döndüm, bir sürü kanalı iptal ettim 70 TL paket fiyatı çıktı. Üzerine birde play off lar için 120 TL isteyince üyeliğimi iptal ettirmek için faks çektim. Ondan sonra 50 kere aradılar aman yapmayın 7 yıllık üyemizsiniz iptal etmeyelim dediler. Çakallıkla taahhüt almaya çalıştılar. Sonunda iptal ettirdim. Bu yıl bimeks kampanyasından 480 TL' ye şampiyonlar paketini aldım kafam rahat. Bundan sonra bunlarla iş yaparken çok dikkatli olacağım zira müşteri mağduriyeti giderme gibi bir tasaları yok.
  • bnce önce iade-i taahütlü bir posta ile olayı yazılı hale döküp işlemlerinizin yapılmasını isteyin. Ardından yapılmadığı takdir de noter kanalıyla ihtar gönderin. Seve seve yapacaklardır. (Eğer siz haklıysanız zaten seve seve size dönüp isteğinizi kabul edeceklerdir.)
  • 1- Madem Mhz haklı, ben haksızım, o durumda 13.Ağustos saat 14:39'da Finans yetkiliniz Mustafa Bey (sicil # 20001862) beni arayıp neden "evet, dinledim haklısınız. Öyle bir kampanya yok, arkadaş hatalı ve bu nedenle önerilen kampanyayı size öneremeyeceğiz" dedi ???? Bu tutarsızlık neden? Hanginiz doğru siz mi o mu? ( o zaman kredi kartı kampanyası vardı siz eğer önceden iptal ettirdiysen 1-2-3 ay ücretsiz yayın aldıysanız kredi kampnyasından yararlanamazdınız taahütünüzz bitene kadar mhz bilmiyordu 03ağustosto kredi kampnyasında fiyat değişeceğini sadece normal fiyatların değişeceğini biliyodu ama kredi kartı kampanyasıda tamamen değişti , 53.74 - 49.49 eutelsat turksatta 33.50 - 36.75 bunun gibi bit fiyat çıkartmıştır ama dediğim gibi mustafa beyde kampanya yok dedi 13 ağustosta çünkü tamamen kampanya değişti oda bişey yapamaz .

    2- 10.Ağustos tarihinde Digiturk'den gelen bir sms var. Aynen şöyle : "indirimli fiyatlardan yararlanmaya devam edebilmeniz için taahhudunuz yenilenecektir. Detaylı bilgi icin Agustos ayi icersinde 0212 4737373'u arayabilirsiniz."
    Madem ancak 03.Ağustos tarihine kadar geçerli bir kampanyanız var ki bu sms neden Temmuz'da gelmiyor? Hangi indirimden bahsediliyor? Bittiğini söylediğiniz kampanyadan mı? (bütün taahütü biten üyelere bu mesaj gidiyor size özel değil )

    3- BİMER üzerinden başvurumu 15.Ağustos tarihinde yaptım ve şu anda ULAŞTIRMA,DENİZCİLİK VE HABERLEŞME BAKANLIĞI'nda değerlendirme sürecinde. Şayet özelden eMail atarsanız size başvuru numarasını iletebilirim. ( yasal hakkınızı savunabilirsiniz birşey diyemeiyeceğim )

    4-Madem bir kampanyanız var ve yakın bir zamanda taahhütü bitecek bir aboneniz var, kampanya avantajları ve bitiş tarihiyle ilgili eMail veya sms yoluyla bilgilendirmiyorsunuz?
    Varolan müşterileriniz nasıl olsa var düşüncesiyle, bu kampanyalarda sadece 0-km müşteri potansiyeli mi hedefleniyor? ( sms yönlendiriliyor , sizde üste belirtmişsiniz üyeler aranmıyor sadece giriş spor - ekospor paketleri aranıyor bunlarda çok eski pakette olduğu için )

    Ömer Bey'in 16.Temmuz tarihindeki görüşmemizde verdiği enformasyonda sizce hatalı bir durum yok ve ben yanlış anladım ancak kabul ettiğimi kabul eder cümleler kullandım ("oldu, süper, bu durumda ben de Eylül öncesinde arayıp uzatırım" diyorum), bu kampanyayı yine de uygulatmak imkansız mı?
    Ben ısrarla Mhz hatalı ve yanlışlıkla çook düşük imkansız bir kampanya önermiş olabilir. Ancak ben de olabildiğince olumlu bir öneriyle yani, bu durumda şu anda kullandığım paket fiyatından devam edilmesini önerdim ki bu imkansız bir durum değildi. (kullanmış olduğunuz paketten devam etmek olmuyor , güncel fiyatlardan taahütünüz bittiyse etkilenirsiniz )



    Neden 7-8 yıldır Digiturk abonesi olan birinde müşteri memnuniyeti sağlamak bu kadar kolay iken, zorlaştırılıyor. Bakınız sizin, Mustafa Bey, Ömer Bey ile olan görüşmelerde çelişkili ifadeler mevcut. Ben halen yaşananların sadece iletişimde yaşanan hatalar olduğuna inanmak istiyorum ve bu denli büyük kurumsal bir firmada alt kademelerde yaşanan iletişimsizliğin yöneticiler tarafından düzelilmesi gerektiğini düşünüyorum. Tahminen bu konudan haberdar değiller, ancak sizi temin ederim ki bu konudan 03.Eylül'den sonra haberdar olacaklardır. ( ben burdan yardımcı olmaya çalıştım ama ark ellerinden geleni yapıyolardır inanabilrsiniz buna çünkü onlarında görüşmeleri dinleniyor ve geri dönüşleri hoş olmuyor mhz ne )




  • Yahu Allah askina neyin pesindesiniz siz hala? Mh nin soyledikleri firmayi baglar ki bu yuzden kayit altina alinir. Oradaki personelin is bilmezliginden kaynaklanan maliyet musteriden alinamaz. Digiturk'un calisanlarinin hepsi sizin gibiyse isimiz var gelecek sene sonunda.

    Hocam bence hic firma ile ugrasmayin cunku bu adamlar ne musteri odakli ne kanun tanir. Orman kanunu ile isletmecilik yapiyorlar ve bunda israrlilar. Yapilan terbiyesizlikten sonra ozur dileyip bir de jestiyon vereceklerine hala bu platformda bile kendilerini savunmaya kalkiyorlar. Yukarida bir arkadasin dedigi gibi ilk gorusmenizin tarih ve saatini ekleyerek hakkinizi isteyin yazili olarak. Cevap gelmezse ihtar cekin. Son olarak da gecen surenin de tazmin edilmesi icin gerekli kanuni islemleri baslatin. Adam olmayani adam edin. Size degil kanun adamlarina anlatsinlar dertlerini, pardon cakalliklarini.

    Saka gibi adamlar hala hakliyiz biz diyorlar. Ormanda siz, kanunda musteri hakli kusura bakmayin.




  • Öncelikle forum üzerinden ve özelden mesajla destek veren herkese teşekkürler...

    İlk önce iadeli taahhütlü posta ve sonrasında noter ile talebimi Digiturk'e ileteceğim. Gelişmelerden ilgilenenleri haberdar edeceğim.

    *
    Fatih Bey,

    Ne olursa olsun cevap verdiğiniz için teşekkürler. Özellikle de ilk mesajınızdaki olumsuz/suçlayıcı yaklaşımlarınızın ("mhz doğru bilgi "), daha olumlu ve hatayı kabullenir yaklaşıma ("mhz bilmiyordu 03ağustosto kredi kampnyasında fiyat değişeceğini") dönmesi güzel oldu. Bu durumda skoru şu şekilde oldu :

    "Müşteri Hizmetleri 212 473 73 73 hatalı bilgi verdi" diyen : 3 kişi * Mustafa Bey, Nilay Hanım, FatihDigiturk

    ama netice --> MÜŞTERİ HAKLI AMA DIGITURK'UN NEDEN OLDUĞU MAĞDURİYETİ MÜŞTERİ ÜSTLENECEK

    Evet, müşteri odaklı bir yaklaşım oldu. Tebrik ederim.

    Burada bilmenizi isterim ki, konu uzadıkça sizi de gerçekten konuyu çözüm için yeterince eskale etmemiş olmanızdan dolayı da sorumlu tutacağım.




  • Olumsuz bir yaklaşımda şikayet ettiğim gibi olumlu bir yaklaşımda sonucunu da iletmek isterim. Konunun Digiturk içersinde eskale edilmesinden sonra, Digiturk yetkilisi beni aradı. Samimi ve çözüm odaklı yaklaşımı ile sıkıntımızı çözebildik.

    Sonuç olarak memnun ayrılmakla birlikte bu süreçteki iyileştirme noktasının firma çalışanların problem karşısında insiyatif almamaları olduğunu belirtmem gerek.

    Müşteri problemle karşılaştığında anlık mutsuzluk yaşayabilir ve problemin firmaya iletilmesi, firma için bir hediyedi. En önemlisi müşteri haklarını dikkate alarak HIZLI problem çözümünde, müşteri -problem yaşamayan müşteriye oranla- daha çok mutlu olacak ve aidiyet duygusu yaşayacaktır.

    Bu sürecin çözülmesinde emek ve yorumlarıyla destek veren herkese ve siteye teşekkürler.
  • Çözüm bulunmasına çok sevindim. İnşallah seneye bu şekilde bizi uğraştırmazlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.