Arkadaşlar 2006 yılında almış bu sene 6. senesini doldurmuş bir buzdolabım var ilk geldi günden beri değirmen gibi çalışıyor biz bu ses nedeni ile teknik servis çağırıyorlar adamların bişe yaptıkları yok seneye garantisi bitiyor onun için bende uğraşıyorum 6 senedir hiç bişey yapılmadı geçen aldılar atölyeye götürdüler geldiginde halen aynı ses devam ediyor arkadaşlar ha birde soğutmuyor o hatayı yazmıştık fakat halen çözüm bulabilinmiş değil yardımlarınızı ne yapabileğimi söyleyin arkadaşlar.
olamaz ya beyaz eşyaların kalitesi çok düşük
Arkadaş ver tüketici mahkemesine ne uğraşıyorsun?
quote:
Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit
Arkadaş ver tüketici mahkemesine ne uğraşıyorsun?
aynen katılıyorum hakkını ararsan kazanabilirsin
1 yıl içerisinde aynı arızanın 3. kez oluşması direkt iade sebebidir. Sizin yapacağınız ise servise tekrar arıza tespiti yaptırıp elinizdeki servis fişleriyle birlikte noterden Vestel'e tüketici kanununun açıklamasını içeren bir ihtarname çektirmektir. Böylece sorununuzu kanuni yollardan çözmek için ilk adımı atmış olacaksınız. Vestel sizin ciddiyetinizi anlayıp sorununuzu çözecektir. Ki yerinizde olsam tamiratı veya değişimi asla kabul etmez, paramı iade alırdım.