Şimdi Ara

NetMASTER CBW-383Z4 DOCSIS 3.0 wireless sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
319
Cevap
10
Favori
77.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    NetMASTER olarak Donanım Haber gibi pek çok forum ve sosyal mecrada aktif olarak bulunmamızın öncelikli nedeni kullanıcılarımızın bize ulaşmayan sorunlarını tespit edip birebir kontak kurarak yardımcı olmaktır. Ne yazık ki, burada konuşulan problemlerin çoğu destek merkezimize hiç ulaşmamaktadır.

    Ayrıca, belli bir konuda yoğun bir şikayet alındığında bu durum ürün geliştirme sorumlularımıza iletilmekte ve gerekli iyileştirmeler için değerlendirilmektedir. Örneğin, kablosuz yayını ile ilgili gelen şikayetler üzerine ürettiğimiz yeni yazılım ile performansta büyük bir artış gözlemlenmiş, hem Türksat hem de NetMASTER test merkezlerinde onaylanmıştır.

    Ancak, her zaman söylediğimiz gibi kablosuz iletişim konusu mekandan ve çevresel etmenlerden bağımsız düşünülemeyeceği gibi kullanıcı beklentileriyle de alakalıdır. Yeni nesil cihazlardan eski modemlerinizin sinyal gücünü beklemeniz doğru olmayacaktır. İlk olarak, cihazların anten çıkış güçleri Dünya Sağlık Örgütü tarafından sınırlandırılmış, dolayısıyla yayın alanları daralmıştır. İkincisi, her geçen gün etrafımızdaki kablosuz sinyal yayan diğer cihazların sayısı artmakta, enterferans oluşturmaktadır. Bu nedenle dünyanın her yerinde kablosuz ağ donanımı cihazları üretilerek bağlantı problemi yaşayan kullanıcıların hizmetine sunulmaktadır.

    Yine de, örneğin makul mesafelerde problem yaşadığınız durumda lütfen ilk olarak destek hattımızla iletişime geçiniz. Neticede bunlar elektronik cihazlar ve transfer, depo, raf şartlarıyla ilgili herhangi bir tasarrufumuz bulunamıyor. Cihazın donanımında bir arıza da söz konusu olmuş olabilir. En hızlı ve doğru çözümü bu alanda uzman arkadaşlarımızın yönlendirmesi ile bulabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi


    Merhaba arkadaşlar,

    Netmaster ile bugün telefonda görüştüm uzaktan erişim desteği aldım. Sorunun kontrol kanalı olduğu, kullandığım kanalda birden çok wireless cihazı olduğu bu sebeple kanalın değiştirilmesi gerektiği anlaşıldı. Modem arayüzünden uzaktan erişim ile basit bir ayar yapılarak sorunum çözüldü. Şu an N modu açık iken kopma olmadan sağlıklı bir bant genişliği ile Hem Tv hem de diğer cihazlarım modemi görüyorlar. TV ile DLNA üzerinden takılma olmadan media görüntüleme mümkün oluyor. 1 ya da 2 GB'lık bir dizi veya film DLNA sistemi aracılığıyla wireless üzerinden rahatça izlenebiliyor.

    Tekrar teşekkürler Netmaster yetkilileri. İlgi ve alakanız için.




  • Bu gün itibari ile uydunet kurulumum yapıldı .. Eğer bilgisayarınız wireless kartı Draft-N destekliyorsa 150mb/s ile baglana biliyorsunuz .. ama burda dikkat etmeniz gereken wireless kartınız default olarak 20 Mhz ayarlı (bunun yüzünden bluescreen hatası aldım) o yüzden "otomatik" olarak değiştirmeniz gerekli, NetMASTER CBW-383Z4 DOCSIS 3.0 wireless sorunu

     NetMASTER CBW-383Z4 DOCSIS 3.0 wireless sorunu modeminizde ki Hz ayarı ise 40 ' olarak bırakın ...

    artı bide yeni firmware sürümü ile geliyor modemler sanırım ..
    :mp1.799.019



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MEMORYSTICK -- 5 Ekim 2013; 15:55:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    Merhaba

    Bugun bizde 383Z4 modem kurulumu yaptirdik. Ancak kablolu baglantida hicbir sikinti yokken wifi baglantisinda airtirs rt210dan daha kotu bir performans almaktayiz. Oyleki modemden 4 adim uzaklasinca 20mbit kabloluda gordugum hiz, wifi ile 2mbiti gecmiyor. Telefon tablet laptop denedim fakat farketmiyo. Wifide hiz 2mbiti gecmiyor.

    Uyduneti aradim modem kanalini degistirdik guvenlik ayarlarina vs baktik. Banamisin demiyor. Wifida sorun var kablolu baglantida sorun yok. Dunya saglik orgutu cisco modemlerede boyle yapiyor? Yani modemden 4adim uzaklasinca wifi 2mbiti gecmeyecekse wifi denilen teknolojiyi sonlandirsinlar. bence modemde bir sikinti var. Firmware indirmeyi denedim fakat indirdigim rari yuklemeye calistigimda sayfa bulunamadi hatasi aliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci07


    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    Merhaba

    Bugun bizde 383Z4 modem kurulumu yaptirdik. Ancak kablolu baglantida hicbir sikinti yokken wifi baglantisinda airtirs rt210dan daha kotu bir performans almaktayiz. Oyleki modemden 4 adim uzaklasinca 20mbit kabloluda gordugum hiz, wifi ile 2mbiti gecmiyor. Telefon tablet laptop denedim fakat farketmiyo. Wifide hiz 2mbiti gecmiyor.

    Uyduneti aradim modem kanalini degistirdik guvenlik ayarlarina vs baktik. Banamisin demiyor. Wifida sorun var kablolu baglantida sorun yok. Dunya saglik orgutu cisco modemlerede boyle yapiyor? Yani modemden 4adim uzaklasinca wifi 2mbiti gecmeyecekse wifi denilen teknolojiyi sonlandirsinlar. bence modemde bir sikinti var. Firmware indirmeyi denedim fakat indirdigim rari yuklemeye calistigimda sayfa bulunamadi hatasi aliyorum.

    Sayın Kullanıcımız,


    Yazılım güncellemesinde aldığınız hata, muhtemelen modem güncel olduğundan dosyayı kabul etmediği içindir. Yazılım sürümüzünü kontrol etmenizi öneririz.

    Diğer taraftan, 4 adım takriben 3 metre mesafe demektir. Bu durumda ya antenle ilgili bir sorun olabilir ya da modemin bulunduğu yerde önemli bir sinyal kirliliği / yalıtım olabilir. Çözüm için Türsat Müşteri Hizmetleri'ni arayarak mobil ekip çağırıp yer ve cihaz kontrolü yaptırabilirsiniz. Ekip evinizdeyken destek hattımızı ararsanız danışmanlarımız Türksat personeliyle görüşerek en hızlı çözümü sağlayacaktır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,


    Yazılım güncellemesinde aldığınız hata, muhtemelen modem güncel olduğundan dosyayı kabul etmediği içindir. Yazılım sürümüzünü kontrol etmenizi öneririz.

    Diğer taraftan, 4 adım takriben 3 metre mesafe demektir. Bu durumda ya antenle ilgili bir sorun olabilir ya da modemin bulunduğu yerde önemli bir sinyal kirliliği / yalıtım olabilir. Çözüm için Türsat Müşteri Hizmetleri'ni arayarak mobil ekip çağırıp yer ve cihaz kontrolü yaptırabilirsiniz. Ekip evinizdeyken destek hattımızı ararsanız danışmanlarımız Türksat personeliyle görüşerek en hızlı çözümü sağlayacaktır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi



    Merhaba tekrar,

    2 gündür TÜRKSAT ekibini çağrıyorum fakat zahmet edip kapımıza gelmediler. Sizin telefonunuz arayıncada telesekreter çıkıyor. Uygun ayarları bize söylerseniz azbuçuk network işinden anlıyorum yapabilirim diye düşünüyorum. Hat sinyalimiz güzel, kablolu bağlantıda 19-20mbit arası görüyoruz. Kablosuz testteyse 4 adım ilerleyince odanın kapısı açık olmasına rağmen speedtest 2mbiti geçmiyor. Bazen de wifi'de kopmalar oluyor çok az saniyelerde (örn: 2 saniye wifi kopuyor geri geliyor)

    Türksata modemin anteni bozuk sanırım diye çağrı bıraktım, onlar binadaki uydunet kutusunu kontrol edip gitmişler ve rapor olarak "hatta problem yok" yazmışlar. Ben hattımdan memnunum modemden memnun değilim fakat bu arkadaşlara anlatamadım.

    İnşallah TTNET'i kapatıp uydunete geçmekle hata etmemişizdir. Bugünde 2.kez destek çağrısı bırakmama rağmen akşam 10 'a kadar gelirler mutlaka denildi, saat şuan 11 gelen giden yok yine...




  • hayalci07 H kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Ayar kaynaklı kablosuz performans problemleri genellikle cihazın kontrol kanalı değiştirilerek çözülür. Diğer taraftan anten dairesel olarak yayın yapar ve kurulum noktası sinyal dağılımı için çok önemlidir.

    Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve size ulaşmamızı istediğiniz saati belirtin, danışmanlarımız sizi arayarak ayarlarınızı kontrol etsin ve yönlendirsinler.

    Saygılarımızla,
    NetASTER Destek Merkezi
  • turksat a bagli taseron firmalar gercekten cok kotu calisiyorlar... tam bir rezillik...
    musteri kaybetmeme adina bu ise acilen cozum bulunmasi gerek bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhaba,

    Cumartesi günü akşam saatlerinde destek ekibiniz açık mı? Cumartesi günü için pm atabilirim iletişim bilgilerimi. İlginize teşekkür ederim.
  • bende uydunet kullanıcısıyım bu modemi 1,5 ay önce kampanyayla 24 ay taahhütlü ücretsiz aldım ve yukarıdaki sorunları birebir yaşıyorum hızım 10mbt kabloyla bir sorun yok ama laptop yada telefonla wayles bağlantıda modemin olduğu yerde bişey yok fakat salonda veya diğer odada hep internet bağlantım kopuyor sıkıntı yaşıyorum
    yukarıda yazılanları okuyunca modemin sorunlu olduğunu anladım turksat servisini aramaya gerek yok tecnosada hafta sonları turuncu indirimli modemler satılıyor hafta sonu gidip bakacağım ve ZYKSEL modem alacağım arkadaşım aldı çok memnun 300 megabit destekli
    NOT : Siteniz çok faydalı insanları dinleyip bilgilerndiriyorsunuz şimdiye kadar pekçok konuda yormları okuyup faydalandım yönetici ve emeği geçenlere çok teşekkür ederim saygılar sevgiler hoşçakalın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RED__ALERT -- 25 Ekim 2013; 13:46:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RED__ALERT

    bende uydunet kullanıcısıyım bu modemi 1,5 ay önce kampanyayla 24 ay taahhütlü ücretsiz aldım ve yukarıdaki sorunları birebir yaşıyorum hızım 10mbt kabloyla bir sorun yok ama laptop yada telefonla wayles bağlantıda modemin olduğu yerde bişey yok fakat salonda veya diğer odada hep internet bağlantım kopuyor sıkıntı yaşıyorum
    yukarıda yazılanları okuyunca modemin sorunlu olduğunu anladım bu modemi kimseye tavsiye etmiyorum
    turksat servisini aramaya gerek yok tecnosada hafta sonları turuncu indirimli modemler satılıyor hafta sonu gidip bakacağım ve ZYKSEL modem alacağım arkadaşım aldı çok memnun 300 megabit destekli
    NOT : Siteniz çok faydalı insanları dinleyip bilgilerndiriyorsunuz şimdiye kadar pekçok konuda yormları okuyup faydalandım yönetici ve emeği geçenlere çok teşekkür ederim saygılar sevgiler hoşçakalın...

    Docsis uyumlu ZyXEL kablo modem? Var mı böyle bir model Türkiye'de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    NetMASTER olarak bizim verebileceğimiz destek modeminizin ayarlarının yapılandırılması, modemde ortaya çıkabilecek çeşitli arızaların giderilmesini kapsar. Eğer modeminizde bir arıza var ise tamir/değişim işlemleri bizim tarafımızdan yapılacaktır.

    Bunun dışında, bahsettiğiniz gibi dolapla, şebekeyle ilgili sorunlar da biz size yardımcı olamayız. Uydunet bizden farklı bir firmadır.

    Döndüğünüzde iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız, telefonda sorunun ne olduğunu daha iyi anlayarak sizi yönlendirebiliriz.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    modemin en son firmware sürümü nedir
    hangi tarihte yayınlanmıştır ne gidi değişiklikler vardır, web sayfanızda bu konuda bir açıklama bulamadım
    lütfen açıklarmısınız.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    arkadaşım ben modemlerden pek anlamam bilgim pek yok sadece zyxel modemler iyi diye biliyorum
    internette oyun oynamam film,müzik ve proğram indirir o şekil oyalanırım cevap yazdığın için sağol
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    MODEM ÖZELLİKLERİ ŞUNLAR

    Standart Uyumluluk DOCSIS 3.0
    Donanım Sürümü 1.10
    Yazılım Sürümü 81.524.392112mp1.799.017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RED__ALERT -- 25 Ekim 2013; 13:45:59 >
  • NetMASTER sitesinden 19 versiyonu bilgisayara indirip modemin versiyonunu güncelledim wireless kopma sorunu yaklaşık bir saat düzeldi sonra tekrar koptu sorunum düzelmedi...
    NetMASTER servisini arayıp konuşacağım
    sizlere bilgi veririm...
    teşekkürler saygılar...
  • Merhaba,

    Netmaster ekibi dün akşam beni aradı ve modem için teknik destek verdiler. İlginize teşekkür ederim. Wi-fi sorunumuz şuan için çözüldü ve gayet ilgililerdi. Saolun.
  • NetMASTER Destek Hattı
    216 366 66 96
    destek@netmaster.com.tr

    biraz önce yukarıda ki destek hattını aradım telefonla modemimin ayarlarını yaptırdım sorun düzeldi
    tekrar sorun çıkarsa bilgi veririm.
    teşekkürler NetMASTER
    Saygılar, sevgiler,kolay gelsin...
  • benim modemde 17 yüklü 19’a güncellemem gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    benim modemde 17 yüklü 19’a güncellemem gerekiyor mu?

    Sayın Kullanıcımız,

    Firmware versiyonlarını Türksat hat üzerinden otomatik olarak güncellediğinden versiyonu yükseltmenize gerek yoktur.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    benim modemde 17 yüklü 19’a güncellemem gerekiyor mu?

    Sayın Kullanıcımız,

    Firmware versiyonlarını Türksat hat üzerinden otomatik olarak güncellediğinden versiyonu yükseltmenize gerek yoktur.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    bende de aynı ürün var. evin ortasına bir yere koydum en uçtaki odalar 1-2 diş te olsa sorun yok çekiyor. Fakat 2 üst komşum internetime ortak olmak isteyince sıkıntı oldu. Hiç görmüyor ağı.
    Acaba üstündeki 3 dbi antenler yerine kaçlık anten takarsam sıkıntıyı ortadan kaldırırız?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.