Şimdi Ara

Accent Blue 1.6 Crdi Prime Yakıt Tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
51.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün 93 km şehirdışı (Kayser-Pınarbaşı ilçesi arası) yolculuğumda Accent blue dizel ile 3.8 lt / 100km yakıt tükettim. Arabada iki yetişkin ve iki çocuk vardı.
    Hız genelde 90 km- 110 km aralığında olup genelde 100km/saatte ve 6. vites kullanılmıştır.
    Daha önce Ankara Kayseri arasında ( birazda Ankara şehiriçi yaklaşık 40km ) 400 km kullanarak 4.5 lt / 100km ortalama tutturmuştum.
    Bu yolculukta da 2 yetişkin iki çocuk vardı. Ve yaklaşık 200km boyunca klima kullanılmıştı.
    Şehiriçi ise min 5.2 lt max. 5.6 lt / 100km yakıt tükettim.

    Accent blue yakıt tüketimi ile benim beğenimi kazandı. Sınıfına göre de sessiz sayılır.

    1275 kg ağırlığında 1.6 hacminde 128 ps gücünde dizel bir araç için; bu şartlardaki yakıt tüketimi sizce nasıl?

    Şehir dışı ortalama yakıt tüketimi, ve gidilen mesafe

     Accent Blue 1.6 Crdi  Prime Yakıt Tüketimi

     Accent Blue 1.6 Crdi  Prime Yakıt Tüketimi


    Şehiriçi ortalama yakıt tüketimi ve ortalama hız.
     Accent Blue 1.6 Crdi  Prime Yakıt Tüketimi


     Accent Blue 1.6 Crdi  Prime Yakıt Tüketimi



    _____________________________
    Ford Focus 1.5 TDCİ otomatik 2016
    Skoda Yeni Octavia 1.6 TDİ Elegance 2013
    Accent Blue CRDİ Prime 2012
    Kia Cerato CRDİ 2009




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai Accent Blue 1.6 Crdi Prime Yakıt Tüketimi

    Hyundai Accent Blue 1.6 Crdi Prime, yakıt verimliliğiyle öne çıkan bir otomobil modelidir. Dizel motor teknolojisi ve aerodinamik tasarımı sayesinde düşük yakıt tüketimi değerleri sunar.

    Gerçek dünya sürüş koşullarında, Hyundai Accent Blue 1.6 Crdi Prime'ın ortalama yakıt tüketimi şehir içi kullanımda 5,5-6,5 litre/100 km, şehir dışı kullanımda ise 4,5-5,5 litre/100 km civarındadır.

    Kullanıcı yorumlarına göre, Hyundai Accent Blue 1.6 Crdi Prime'ın yakıt tüketimi oldukça ekonomiktir. Birçok kullanıcı, aracın şehir içi kullanımda 100 km'de 6 litre civarında yaktığını bildirmektedir.

    Eğer yakıt verimliliği sizin için önemli bir kriterse, Hyundai Accent Blue 1.6 Crdi Prime, dikkate alınması gereken bir seçenektir. Düşük yakıt tüketimi değerleri sayesinde, uzun vadede yakıt masraflarınızı azaltmanıza yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • eşdeğer dizel araçlar da aynı skorları tutturabiliyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    eşdeğer dizel araçlar da aynı skorları tutturabiliyor..
    Güzel değerler bunlar. Araç hakkında bir inceleme yazmış mıydınız? Uzun dönem kullanıcı deneyimi yazısı faydalı olurdu aslında.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Güzel değerler bunlar. Araç hakkında bir inceleme yazmış mıydınız? Uzun dönem kullanıcı deneyimi yazısı faydalı olurdu aslında.

    Arabam.com uzun dönem testinde detaylı yorumlar var. Benim izlenimlerim de aynı şekilde.
    Yol tutuşu konusunda eleştiriler var.
    Dizelin yol tutuşu daha iyi. Bu durum yine arabam.com accent blue dizel modelin test sürüşünde dile getirilmiş.
    Amortisörler gereğinden biraz daha yumuşak. Daha sert olabilirdi.
    Bu anlamda bir sıkıntı yok. Sınıfına göre sessiz sayılır.
    Son 8 yıldır dizel araç kullanıyorum.
    Hiç bir aracımın yakıt tüketimi bu kadar ekonomik değildi.
    Yakıtın en pahalı olduğu bir ülkede bu tüketim değerleri bile aracı sevdirmeye yetiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 4 Nisan 2015; 8:15:21 >
    _____________________________
    Ford Focus 1.5 TDCİ otomatik 2016
    Skoda Yeni Octavia 1.6 TDİ Elegance 2013
    Accent Blue CRDİ Prime 2012
    Kia Cerato CRDİ 2009




  • Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    Aynı şeyi dün yolculuk esnasında hissettim. Üst donanım paketinde hız sabitleme olmalıydı.
    Bir de bagaj kapağının içerden ve sadece anahtarla açılması da büyük eksiklik. Uzaktan kumanda ile de açılabilmeli idi
    ESP, dijital klima vs koymuş ama böyle basit birşeyi koymamış.
    _____________________________
    Ford Focus 1.5 TDCİ otomatik 2016
    Skoda Yeni Octavia 1.6 TDİ Elegance 2013
    Accent Blue CRDİ Prime 2012
    Kia Cerato CRDİ 2009
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    Aynı şeyi dün yolculuk esnasında hissettim. Üst donanım paketinde hız sabitleme olmalıydı.
    Bir de bagaj kapağının içerden ve sadece anahtarla açılması da büyük eksiklik. Uzaktan kumanda ile de açılabilmeli idi
    ESP, dijital klima vs koymuş ama böyle basit birşeyi koymamış.

    Alıntıları Göster
    128 tane kisragi zaptetmek istememisler demek ki
    _____________________________
    \\\\Petrol Head////




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    i20 1.4 CRDİ Performans?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    128 tane kisragi zaptetmek istememisler demek ki

    Alıntıları Göster
    Ben boyle mukemmel 1.6 dizel motor gormedim. Aracı bugun test ettim ankara konya yolundaki bayide. Orana dogru cıktım yokus yukarı duz yolda gibi hızlanıyor mukemmel bir motor. Test aracı otomatik vites olmasına ragmen yol bilgisayarında 7 lt tuketim gosteriyordu. Duz viteste ne kadar zorlarsanız zorlayın sehir içinde 6 ltden fazla tuketmez bu arac. Mukemmel bir alet
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    hız sabitleme biraz tehlikeli bir olay. Acil durumlarda fren ve gaz pedalı karıştırılabiliyor. Başıma geldiği için ben kullanmıyorum açıkcası.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: occheetah16

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    hız sabitleme biraz tehlikeli bir olay. Acil durumlarda fren ve gaz pedalı karıştırılabiliyor. Başıma geldiği için ben kullanmıyorum açıkcası.

    Alıntıları Göster
    arabam accent blue 1.6 dizel manuel vites. adapazarı - izmit arası 100 km sabit hızla yol bilgisayarında 3.5 litreyi gördüm / istanbul izmit arası 120 km hız dan aşağı düşmedim 4,6 - 4,8 arası yaktı. bunlar yol bilgisayarına göre şehir içi ne ettiysem 6.0 litrenin altına düşemedim :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saricanary -- 7 Mart 2013; 23:18:50 >
    _____________________________




  • Dizel otomatik olabini kullabiyorum.sehir ici 6 litreyi geçmiyor ankarada yasıyorum.cekis mukemmel ötesi.hem dizel hem tam otomatik habozuldu haa bozulcak diye şanzimani kafaya takmaya gerek yok.dizel olum tam otomatik vites kombinasyonlu genis bagaj hacimli baska bir arac yok.arayin araştirın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    milhan
  • 2015 model yılına kadar tam otomatik daha sonra üretilenler yarı otomatik vites var değil mi?
    Tam otomatik için 6litre değer çok iyi.
    _____________________________
  • Şuan taksi olan araçların çoğu accent olduğu için kuş tutsa yaramaz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saricanary

    arabam accent blue 1.6 dizel manuel vites. adapazarı - izmit arası 100 km sabit hızla yol bilgisayarında 3.5 litreyi gördüm / istanbul izmit arası 120 km hız dan aşağı düşmedim 4,6 - 4,8 arası yaktı. bunlar yol bilgisayarına göre şehir içi ne ettiysem 6.0 litrenin altına düşemedim :(

    Şehiriçi dizel aracı 6 dan düşük yaktım diyen olursa o kişilerle fazla muhatap olmayın zaten. Değerleriniz gayet güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    2015 model yılına kadar tam otomatik daha sonra üretilenler yarı otomatik vites var değil mi?
    Tam otomatik için 6litre değer çok iyi.

    Hyundai nin hiç bir modelinde yarı otomatik vites yoktur arkadaşım. Ya tork konvektörlü tam otomatik, ya da çift kavramalı tam otomatiktir (DCT).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tefennili -- 24 Temmuz 2017; 12:48:24 >
    _____________________________
    Dacia DUSTER 1.0 TCe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    2015 model yılına kadar tam otomatik daha sonra üretilenler yarı otomatik vites var değil mi?
    Tam otomatik için 6litre değer çok iyi.

    Hyundai nin hiç bir modelinde yarı otomatik vites yoktur arkadaşım. Ya tork konvektörlü tam otomatik, ya da çift kavramalı tam otomatiktir (EDC).

    EDC Renault'un kullandığı isim bu arada. DCT (Dual Clutch Transmission) olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eski Kullanıcı adı: FilozofTR &amp; Lee Van Cleef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    2015 model yılına kadar tam otomatik daha sonra üretilenler yarı otomatik vites var değil mi?
    Tam otomatik için 6litre değer çok iyi.

    Hyundai nin hiç bir modelinde yarı otomatik vites yoktur arkadaşım. Ya tork konvektörlü tam otomatik, ya da çift kavramalı tam otomatiktir (EDC).

    EDC Renault'un kullandığı isim bu arada. DCT (Dual Clutch Transmission) olacak.

    Teşekkür ederim, düzelttim.
    _____________________________
    Dacia DUSTER 1.0 TCe




  • quote:

    Orijinalden alıntı: occheetah16

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    Bir de şu araca neden hız sabitleme koymadıklarını anlayabilsem keşke. :)

    hız sabitleme biraz tehlikeli bir olay. Acil durumlarda fren ve gaz pedalı karıştırılabiliyor. Başıma geldiği için ben kullanmıyorum açıkcası.

    Hayatımda gördüğüm en saçma mazeret .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MERCEDES
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    çift kavramalı sistemlerin tamamı yarı otomatiktir.dsg,edc,powershift,dct(merso),dct(hyundai) vsvs. hepsi yarı otomatiktir.

    tam otomatik olarak geçenler ya tork konvertörlü ya da cvt dediğimiz değişken oranlı sistemlerdir.
    _____________________________
    Mercedes-Benz B180 CDI URBAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BAYOKAN84

    çift kavramalı sistemlerin tamamı yarı otomatiktir.dsg,edc,powershift,dct(merso),dct(hyundai) vsvs. hepsi yarı otomatiktir.

    tam otomatik olarak geçenler ya tork konvertörlü ya da cvt dediğimiz değişken oranlı sistemlerdir.

    Bunu çift kavramalar da baskı balata olduğu için söylediyseniz doğru. Yalnız yarı otomatik deyimi genelde yarı robotize şanzumanlar için söyleniyor, örnek Fiatın dualogiç, Toyatanın Multimod, Opelin easytronic, Citroenin MCP, Hondanın I-shift gibi.
    _____________________________
    Dacia DUSTER 1.0 TCe
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.