Şimdi Ara

--------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
6
Favori
227.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bende de Kgn57p01 buzdolabım var, 5 yıl üzerine arıza yaptı. Genelde yaşanan hep aynı sorun, alt soğutuyor-üst soğutmuyor.. Yardımcı olur diye paylaşıyorum.... Alt dondurucu kısmında alarm ile fark ettik sorunu, üst taraf +12 alt taraf -10 dereceye kadar düşmüştü. Araştırmalar sonucu dondurucu kısımın üstündeki tepsiye baktığımda karlanma ciddi boyuttaydı hatta plastik tepsi şişmişti, dolabı fişten çekip 1 gün bekledim. Özellikle alt kısım ve arka motor üstündeki beyaz hazneye su dolacak dikkat edin!

    Dondurucu kısmında tam karşı tarafta 2 adet vida var onları söküp üst tepsiye de destek olan havalandırma ızgarasını söktüm. Daha sonra kapağa yakın kısımda üst tarafta 3 adet tepsiyi tutan vida var bunları söktüm. Tepsi aşağıya düşmüyor ama yinede dikkatli olun. Ön tarafı hafif aşağı bastıırıp kendinize doğru çektiğinizde evap ile birlikte tepsi gelmeye başlıyor.



    Hareketlenmeyi görünce dondurucunun içine kafayı sokup arka sol üst köşede bağlantı jakları var, rezistansın siyah jakını veya foto çekip, hepsini sökebilirsiniz, kablolar bağlıyken tepsiyi çıkartırken kopma olabilir. Daha sonra tepsi dediğim rezistansı tamamen çıkarmak gerekiyor. En riskli kısım bu, ben evapı bir elimle üst kısma dayayarak rezistans kısmını yavaş yavaş geri ve aşağı doğru çekerek çıkardım. (zaten yanda sürgüleri var) Rezistansın direncini ölçtüğümde problem görmedim.


    Bu tür arızalarda bir kaç farklı sıkıntı olabiliyor
    1- anakat
    2- fan
    3- sensör
    4- sigorta
    5- kanal tıkanması
    6- rezistans

    Buzlar eridikten sonra fanın çalıştığını gördüm ve erime esnasında arka plastik kabın su ile dolduğunu gördüğümden kanalın tıkalı olmadığını da gördüm. Sigorta ve sensörün söktüğüm jaklarında avometre ile ölçtüğümde direnç göremedim yani açık devreydi ikiside.


    Bosch yetkili servisinde gidip bu iki parçayı sordum sağolsunlar 25+25 tl ye ikisini de orijinal olarak verdiler. Bu parçaların direncini ölçtüğümde ikisi de direnç gösterdi, yani buzdolabında takılı olanların bozuk olduğu netleşti.

    Daha sonra küçük kablo klipsleri yardımıyla sensör ve sigortayı söküp yerine yenilerini taktım.


    Son olarak ilk yaptığım işlemleri tersten giderek her şeyi geri taktım. Şu anda 4 gün oldu soğutma olarak hiç bir sorun yok. Evap üzerinde karlanma olmadığından rezistansın da problemsiz çalıştığını görüyorum. Kısacası sorun çözüldü diye düşünüyorum. Eğer yine aynı problemi yaşarsam anakart fiyatı 150tl imiş, olmadı onu değiştiririm. Yetkili servis gelse ne kadar hesap çıkartır cevabı size bırakıyorum, ben 50 tl ye hallettim. Buradan aynı sıkıntıyı yaşayanlara bi yardımım olur düşüncesiyle yazdım. Bildiğim sorularınıza cevap vermeye çalışırım, teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schu-mi -- 17 Ağustos 2017; 11:45:31 >




  • Merhaba arkadaşlar bende de Kgn57p01 buzdolabım var, 5 yıl üzerine arıza yaptı. Genelde yaşanan hep aynı sorun, alt soğutuyor-üst soğutmuyor.. Yardımcı olur diye paylaşıyorum.... Alt dondurucu kısmında alarm ile fark ettik sorunu, üst taraf +12 alt taraf -10 dereceye kadar düşmüştü. Araştırmalar sonucu dondurucu kısımın üstündeki tepsiye baktığımda karlanma ciddi boyuttaydı hatta plastik tepsi şişmişti, dolabı fişten çekip 1 gün bekledim. Özellikle alt kısım ve arka motor üstündeki beyaz hazneye su dolacak dikkat edin!

    Dondurucu kısmında tam karşı tarafta 2 adet vida var onları söküp üst tepsiye de destek olan havalandırma ızgarasını söktüm. Daha sonra kapağa yakın kısımda üst tarafta 3 adet tepsiyi tutan vida var bunları söktüm. Tepsi aşağıya düşmüyor ama yinede dikkatli olun. Ön tarafı hafif aşağı bastıırıp kendinize doğru çektiğinizde evap ile birlikte tepsi gelmeye başlıyor.
     --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------


    Hareketlenmeyi görünce dondurucunun içine kafayı sokup arka sol üst köşede bağlantı jakları var, rezistansın siyah jakını veya foto çekip, hepsini sökebilirsiniz, kablolar bağlıyken tepsiyi çıkartırken kopma olabilir. Daha sonra tepsi dediğim rezistansı tamamen çıkarmak gerekiyor. En riskli kısım bu, ben evapı bir elimle üst kısma dayayarak rezistans kısmını yavaş yavaş geri ve aşağı doğru çekerek çıkardım. (zaten yanda sürgüleri var) Rezistansın direncini ölçtüğümde problem görmedim.
     --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------

    Bu tür arızalarda bir kaç farklı sıkıntı olabiliyor
    1- anakat
    2- fan
    3- sensör
    4- sigorta
    5- kanal tıkanması
    6- rezistans

    Buzlar eridikten sonra fanın çalıştığını gördüm ve erime esnasında arka plastik kabın su ile dolduğunu gördüğümden kanalın tıkalı olmadığını da gördüm. Sigorta ve sensörün söktüğüm jaklarında avometre ile ölçtüğümde direnç göremedim yani açık devreydi ikiside.
     --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------

    Bosch yetkili servisinde gidip bu iki parçayı sordum sağolsunlar 25+25 tl ye ikisini de orijinal olarak verdiler. Bu parçaların direncini ölçtüğümde ikisi de direnç gösterdi, yani buzdolabında takılı olanların bozuk olduğu netleşti.

    Daha sonra küçük kablo klipsleri yardımıyla sensör ve sigortayı söküp yerine yenilerini taktım. --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------
     --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------

    Son olarak ilk yaptığım işlemleri tersten giderek her şeyi geri taktım. Şu anda 4 gün oldu soğutma olarak hiç bir sorun yok. Evap üzerinde karlanma olmadığından rezistansın da problemsiz çalıştığını görüyorum. Kısacası sorun çözüldü diye düşünüyorum. Eğer yine aynı problemi yaşarsam anakart fiyatı 150tl imiş, olmadı onu değiştiririm. Yetkili servis gelse ne kadar hesap çıkartır cevabı size bırakıyorum, ben 50 tl ye hallettim. Buradan aynı sıkıntıyı yaşayanlara bi yardımım olur düşüncesiyle yazdım. Bildiğim sorularınıza cevap vermeye çalışırım, teşekkürler.
  • devilucifer85 kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mai1520

    Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?

    Merhaba anakart değişti sorun çözüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    quote:

    Orijinalden alıntı: devilucifer85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    2012 yılında aldığım bosh marka bilmemne model olan buzdolabım maalesef arızalandı. Aldığım zaman en son model olandı, dondurucusu altta olan ekranı dijital olan vs. Bosh u birde uzun ömürlü olsun diye tercih edip 2012 de 2600 TL ye almıştım. Ama yanlış yapmışım sanırım, neyse. Yaklaşık 2 ay önce dondurucu kısmının alarmı önce aralıklarla ve sonra çok sık (günde 5-6 kez) çalmaya başladı, off yaptığımda -18 olan bölmenin -10 larda olduğunu gösterip birkaç saat sonra tekrar alarmı çalıyordu. Forumu okudum ve 3 gün boyunca fişini çekili bıraktım. Motor kısmındaki tozları vs temizledim. Sonrasında 2 hafta boyunca güzel şekilde çalıştı ama 10 gündür yine alarm veriyor ve bu sefer üst kısmı hiç soğutmuyor, yani oda sıcaklığı ile aynı ama ekrandaki göstergede 4 yazıyor ve alarm da vermiyor.

    Arkadaşlar benzer durumu yaşan varmı, nasıl çözüm bulabilirim, servisi çağırsam ne tutar, birde garantisi yeni bitti bosh servisi değilde sokak arasındaki servisi çağırsam daha ucuza olur mu sizce?

    Aynı durum bende oldu. Muhtemel anakarttandır. Malesef 180 TL sıkışmış :D Yetkili servis çağır anlat durumu. Deneme yanılma ile çözülüyor arıza. Ya da dolabı alıyorlar servise götürüyorlar, uğraşmak istemedim ben. Ama anlattığına göre bende de aynı problem vardı. Değişince sorun kalmadı.

    Teşekkür ederim Cevabın için.
    Bu ne kardeşim ömürlük olsun diye bosh alıyorum garantisi biter bitmez arıza çıkartıyor, üstelik kiracı da değilim dolap yerinden hiç oynamadı bile. Müşteri hizmetlerini arayıp serzeneyim bakayım. 180 TL iyi para, olmadı dolabı kapının önüne koyup protesto amaçlı koca bi afiş yaptırayım, başkaları da aldanmasın

    Bence hiç deneme :D Ben de sinir olmuştum okadar malzememiz bozulmuştu. Ben de sinirden gidip BEKO nun 7 yıl garantili buzdolabını alacaktım, eşim vazgeçirdi, 180 TL veririz idare ettiği yere kadar kullanırız.

    Biliyorsun beyaz eşya şans işi. Bence sen de dene 170 TL ye yaptırmayı. Ben de kaç kere fişten çekip bekletmiştim 2 gün, 2 hafta düzeliyor sonra tekrar alarm veriyordu.

    Sonucu yazarsın buraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devilucifer85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    quote:

    Orijinalden alıntı: devilucifer85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    2012 yılında aldığım bosh marka bilmemne model olan buzdolabım maalesef arızalandı. Aldığım zaman en son model olandı, dondurucusu altta olan ekranı dijital olan vs. Bosh u birde uzun ömürlü olsun diye tercih edip 2012 de 2600 TL ye almıştım. Ama yanlış yapmışım sanırım, neyse. Yaklaşık 2 ay önce dondurucu kısmının alarmı önce aralıklarla ve sonra çok sık (günde 5-6 kez) çalmaya başladı, off yaptığımda -18 olan bölmenin -10 larda olduğunu gösterip birkaç saat sonra tekrar alarmı çalıyordu. Forumu okudum ve 3 gün boyunca fişini çekili bıraktım. Motor kısmındaki tozları vs temizledim. Sonrasında 2 hafta boyunca güzel şekilde çalıştı ama 10 gündür yine alarm veriyor ve bu sefer üst kısmı hiç soğutmuyor, yani oda sıcaklığı ile aynı ama ekrandaki göstergede 4 yazıyor ve alarm da vermiyor.

    Arkadaşlar benzer durumu yaşan varmı, nasıl çözüm bulabilirim, servisi çağırsam ne tutar, birde garantisi yeni bitti bosh servisi değilde sokak arasındaki servisi çağırsam daha ucuza olur mu sizce?

    Aynı durum bende oldu. Muhtemel anakarttandır. Malesef 180 TL sıkışmış :D Yetkili servis çağır anlat durumu. Deneme yanılma ile çözülüyor arıza. Ya da dolabı alıyorlar servise götürüyorlar, uğraşmak istemedim ben. Ama anlattığına göre bende de aynı problem vardı. Değişince sorun kalmadı.

    Teşekkür ederim Cevabın için.
    Bu ne kardeşim ömürlük olsun diye bosh alıyorum garantisi biter bitmez arıza çıkartıyor, üstelik kiracı da değilim dolap yerinden hiç oynamadı bile. Müşteri hizmetlerini arayıp serzeneyim bakayım. 180 TL iyi para, olmadı dolabı kapının önüne koyup protesto amaçlı koca bi afiş yaptırayım, başkaları da aldanmasın

    Bence hiç deneme :D Ben de sinir olmuştum okadar malzememiz bozulmuştu. Ben de sinirden gidip BEKO nun 7 yıl garantili buzdolabını alacaktım, eşim vazgeçirdi, 180 TL veririz idare ettiği yere kadar kullanırız.

    Biliyorsun beyaz eşya şans işi. Bence sen de dene 170 TL ye yaptırmayı. Ben de kaç kere fişten çekip bekletmiştim 2 gün, 2 hafta düzeliyor sonra tekrar alarm veriyordu.

    Sonucu yazarsın buraya

    Bir gece uzunca çaldı alarmı. Bir iki üç kalktım kapattım, en sonunda sabaha karşı yine çaldı, uyandım ama kalkmadım, gözlerim açık yatakta bekliyorum. Bekle bekle beklee, kendi kendine susmayacağını biliyorum ama yine bekliyorum sinirden. Bir hışımla kalktım dolabın kapaklarını öyle bir açıp kapatarak çarpıyorum ki sanki karşımda düşman var, anlatamam o anı. Yaklaşık 30 saniye boyunca defalarca çarptım kapılarını, belki tamamen bozulur da susar diye, gürültüye eşim geldi de aldı dolabı elimden :)

    Haftaya servis çağıracağım, umarım gelenlere patlamam.
    Sonucu paylaşacağım.




  • Aynı sorun. Bendede var Siemens olanı aynı model rezil makina yarın servis gelecek. Sakin sakin buzdolabı çamaşır makinası bunlarda Siemens e bulaşmayın buzdolabı arıza yaptı çamaşır makinası köşesinden bildiğin paslandı ve boyası attı uzak durun
  • KGN57P01NE buzdolabim bu. Ayni sikintiyi yasadim. Parçalar 138tl+kargo tutuyor yukarida verilen web sitesinde. Evapor u sokemedigim icin yetkili servisi cagirdim. İşçilik dahil 230 tl aldılar.ugrasmaya degmez Ayrica 1 yil da parca garantisi mevcut. Taktigi iki sensörün kodu 615792 ve 619691



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MedicuS_ -- 21 Eylül 2019; 18:13:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schu-mi

    Merhaba arkadaşlar bende de Kgn57p01 buzdolabım var, 5 yıl üzerine arıza yaptı. Genelde yaşanan hep aynı sorun, alt soğutuyor-üst soğutmuyor.. Yardımcı olur diye paylaşıyorum.... Alt dondurucu kısmında alarm ile fark ettik sorunu, üst taraf +12 alt taraf -10 dereceye kadar düşmüştü. Araştırmalar sonucu dondurucu kısımın üstündeki tepsiye baktığımda karlanma ciddi boyuttaydı hatta plastik tepsi şişmişti, dolabı fişten çekip 1 gün bekledim. Özellikle alt kısım ve arka motor üstündeki beyaz hazneye su dolacak dikkat edin!

    Dondurucu kısmında tam karşı tarafta 2 adet vida var onları söküp üst tepsiye de destek olan havalandırma ızgarasını söktüm. Daha sonra kapağa yakın kısımda üst tarafta 3 adet tepsiyi tutan vida var bunları söktüm. Tepsi aşağıya düşmüyor ama yinede dikkatli olun. Ön tarafı hafif aşağı bastıırıp kendinize doğru çektiğinizde evap ile birlikte tepsi gelmeye başlıyor.



    Hareketlenmeyi görünce dondurucunun içine kafayı sokup arka sol üst köşede bağlantı jakları var, rezistansın siyah jakını veya foto çekip, hepsini sökebilirsiniz, kablolar bağlıyken tepsiyi çıkartırken kopma olabilir. Daha sonra tepsi dediğim rezistansı tamamen çıkarmak gerekiyor. En riskli kısım bu, ben evapı bir elimle üst kısma dayayarak rezistans kısmını yavaş yavaş geri ve aşağı doğru çekerek çıkardım. (zaten yanda sürgüleri var) Rezistansın direncini ölçtüğümde problem görmedim.


    Bu tür arızalarda bir kaç farklı sıkıntı olabiliyor
    1- anakat
    2- fan
    3- sensör
    4- sigorta
    5- kanal tıkanması
    6- rezistans

    Buzlar eridikten sonra fanın çalıştığını gördüm ve erime esnasında arka plastik kabın su ile dolduğunu gördüğümden kanalın tıkalı olmadığını da gördüm. Sigorta ve sensörün söktüğüm jaklarında avometre ile ölçtüğümde direnç göremedim yani açık devreydi ikiside.


    Bosch yetkili servisinde gidip bu iki parçayı sordum sağolsunlar 25+25 tl ye ikisini de orijinal olarak verdiler. Bu parçaların direncini ölçtüğümde ikisi de direnç gösterdi, yani buzdolabında takılı olanların bozuk olduğu netleşti.

    Daha sonra küçük kablo klipsleri yardımıyla sensör ve sigortayı söküp yerine yenilerini taktım.


    Son olarak ilk yaptığım işlemleri tersten giderek her şeyi geri taktım. Şu anda 4 gün oldu soğutma olarak hiç bir sorun yok. Evap üzerinde karlanma olmadığından rezistansın da problemsiz çalıştığını görüyorum. Kısacası sorun çözüldü diye düşünüyorum. Eğer yine aynı problemi yaşarsam anakart fiyatı 150tl imiş, olmadı onu değiştiririm. Yetkili servis gelse ne kadar hesap çıkartır cevabı size bırakıyorum, ben 50 tl ye hallettim. Buradan aynı sıkıntıyı yaşayanlara bi yardımım olur düşüncesiyle yazdım. Bildiğim sorularınıza cevap vermeye çalışırım, teşekkürler.
    Hocam çok teşekkür ederim. Benzer sorunu kgn57p72ne modeli buzdolabında yaşadım ve bahsettiğiniz şekilde hallettim.
    Parçaları (no frost sensörü ve termal sigorta) 68 liraya temin ettim. 3 gündür sorunsuz kullanıyoruz. İlerleyen zamanda yine dolabın durumu hakkında bilgi vermeye çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enozturk -- 20 Mayıs 2020; 22:49:57 >




  • arkadaşlar evdeki KGN57P01NE model buzdolabını kullanıyoruz çok memnunuz ancak 3 sene oldu alalı hiç bir sorun yok fakat şu günlerde buzdolabının alarmı yerli yersiz çalmaya başladı neden olduğunu pek anlamadım eskiden kendim bi ayar felan yapıyordum ancak unuttum böyle bir sorunla karşılaşan var mı bana yardımcı olabilecek bri var mı?



  • Alarm vermesinin sebebi dondurucu bölmesinin soğukluğunun -18 üzerine çıkması, yani dondurucudaki gıdaların tazeliğinin tehlikede olmasıdır.

    Buzdolabınızın dondurucu kapağının tam kapandığına emin olun, lastiğini kontrol edin.

    Elektrik kesilmesi, kapının açık kalması vb. bir durumdan ötürü bloklanma oluşmuş olabilir. Mümkünse buzdolabını tamamen boşaltıp 2 gün buzlarının çözülmesi için dinlendirin ve temizleyip tekrar çalıştırın. Sorun tekrarlarsa buzdolabında bir arıza vardır.
  • Ayrıca cihazın kurulduğu tarihe dikkat ederek garanti süresini geçirmeden servisi çağırmanızı öneririm.
  • arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum
  • bence garanti bitmeden servis çağırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkwolf33

    arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum

    Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candogan62 -- 1 Eylül 2012; 9:59:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkwolf33

    arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum

    Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.

    buzdolabı normal olsa gerek derken neyi kastediyorsunuz ve buzdolabının kapağı kullanım haricinde hiç açık kalmıyor




  • Cihaz sağlamsa alarmın sebebi açıkladığım nedenlerdir. Ya dediğim gibi aşırı yükleme, ya da kapı açık kalmasından alarm verir. Bu tarz durumların dışında alarm verme söz konusu ise cihazın soğutmasında sorun vardır.
  • konuyu hortlatıyorum çünkü aynı sorun bendede oldu araştırdım konuyu buldum ne yaptınız en son çözüm olarak? çünkü bende erittim felan olmadı zaten üst kısımda soğutmuyordu servis geldi baktı sensör termik ve kart arızası dedi toplam fiyat 277 tl çıktı size ne kadar çıktı o zaman lütfen bir cvp yazın sorun halloldu mu?
  • arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm üst bölmenin sıcaklığını 04 dereceye alt tarafı ise-20 derece aldığımdan beri hiç bir sorun yaşamadım bilginize
  • Gece gece alarm verdi benim dolabım da 4 sene oldu, alt kısım -16 derece olması gerekirken alarm verdiği anda sıcaklığı ölçtüm 3.5 derece çıktı.... servis çağırmıştım daha önceki alarmında, ama sorunu bulamamıştı. Kafasına göre takılıyor dolap. Nalet olsun dolaba... servis teşhisi koyamadı çünkü alarmdan sonra düğmeye basınca normal çalışmaya devam ediyor. sizce ne yapayım? 4 senelik dolabı çöpe mi atayım???
  • devilucifer85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba sorun dondurucu bölmesinin sıcaklığının yüksek olmasindan kaynaklaniyor. Tavsiyem süper dondurma tusuna başmanız ve dondurucu bölmesinin sıcaklığını geçici olarak en düşük sıcaklığa almanizdir. Ve ayrıca bunları yapınca 6 7 saat hic kapagi açmayın ki dolap kendine gelsin
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.