- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
OpeL Astra 1.3 CDTI Xenon Çözümü...!!! Opel Odak *750 ytl
60 Cevap28175 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


10889 Mesaj
29 Mart 2006; 12:01:57 

arkadaşlar 29 mart günü amcam opel astrasına uzun araştırma sonrasında Opel Odak servisinde Xenonları taktırdı ve sonuç olarak memnun

peki piyasada satılan kitlerden farkı nedir ?

-Opel servisi Japon malı Xenon kiti takıyor..!!
-Dışarda satılan kitlerde Aracın Beyini Xenon sonrası arıza kiti adı altında 250 ytl ye bir kit takılıyor (beyin arıza ışıkları yanıyor ABS,AIRBAG gibi) serviste böle bir işleme gerek kalmıyor..!!
-Orjinal serviste takılan Xenon kiti 2 sene servis garantisi altında..!!!

***piyasada 550ytl +250 ytl lik arıza kiti ile xenon kiti 800 ytl gibi bir fiyata geliyor ve yok elektirikçidir yok sanayicidir gibi yerlede sürünmek zorunda kalıyorsunuz en azından kendi servisinde hem kaliteli hemde içiniz rahat oluyor...

*Philipsin çıkartığı xenon kiti ise CMS shopta 1.050 ytl +250 ytl arıza kiti ile satılıyor (6000K)

resimler kapalı bir depo da çekildi ve parkları Beyaz Led ile değiştireceğiz o zamana yeni resimleri eklerim

0

0

0

0

0


_____________________________

Guest
29 Mart 2006; 12:08:06 

Piyasadaki kitlerin fiyatı 550 ile 800 arasında değişiyor. ( Uzak Doğu olanlar )

250 ytl lik arıza kitini takmadan da o arızaları halledebiliyorsunuz. Belli voltaj ayarları gibi ayarlar var o şekilde halledilebiliyor.

Her xenon kiti 2 yıl garantili.


Başka bi hatırlatma daha yapmak isterim , bu fotografları filtresis bir fotograf makinesi ile çekiyorsan makinenin lensine çok çok zararlı xenon ışınları.

Bu arada bizim aracımızda ( vectra- c ) cyclone xenon takılı ve gerekli ayarları yapıldı hata vermedi . Ama park takamıyoruz hiç bi türlü. Bir arkadaşımda daha vectra var kendi bile değiştirebiliyor parklarını ...

Yavuz adlı arkadaşımıza (Ref. da var ) megane 2 için yolladım onlardada herhangi bi montaj ve alarm sorunu yaşanmadı.

Ama 750 ytl büyük bi para değil Adam gibi bi kit size 550 600 ytl ye mal olucaktır. 150 daha fazla verip serviste yaptırabilirsiniz. 150 ytl de az bir para değil ama , serviste yaptırmak piskolojik rahatlık sağlıyor.



_____________________________



3035 Mesaj
29 Mart 2006; 12:39:19 

bende kendi aracıma yaptırdım . aracım focus 2. gayet memunum bende serviste yaptırdım.

0


0


0


_____________________________

KATATONIA



10889 Mesaj
29 Mart 2006; 18:53:36 

quote:

Orjinalden alıntı: Gkhn_

Piyasadaki kitlerin fiyatı 550 ile 800 arasında değişiyor. ( Uzak Doğu olanlar )

250 ytl lik arıza kitini takmadan da o arızaları halledebiliyorsunuz. Belli voltaj ayarları gibi ayarlar var o şekilde halledilebiliyor.

Her xenon kiti 2 yıl garantili.


Başka bi hatırlatma daha yapmak isterim , bu fotografları filtresis bir fotograf makinesi ile çekiyorsan makinenin lensine çok çok zararlı xenon ışınları.

Bu arada bizim aracımızda ( vectra- c ) cyclone xenon takılı ve gerekli ayarları yapıldı hata vermedi . Ama park takamıyoruz hiç bi türlü. Bir arkadaşımda daha vectra var kendi bile değiştirebiliyor parklarını ...

Yavuz adlı arkadaşımıza (Ref. da var ) megane 2 için yolladım onlardada herhangi bi montaj ve alarm sorunu yaşanmadı.

Ama 750 ytl büyük bi para değil Adam gibi bi kit size 550 600 ytl ye mal olucaktır. 150 daha fazla verip serviste yaptırabilirsiniz. 150 ytl de az bir para değil ama , serviste yaptırmak piskolojik rahatlık sağlıyor.




250 ytl lik kiti takmadan anca kapı kapı dolaşarak sorun halloluyor bu ülkede...Burası almanya değil ama..!!!!

bir sürü iş bilmeyen tamirci elektirici uğraşıyor arabanın içine ediyor üstüne üstlük bir sürü paran ve en önemlisi canın sıkılıyor...!!!

bu işlem öncesi 206cc kullanan bir arkadaşım lanet oluyup söktürmüştü xenon kitini o kadar çok arıza çıkardı ki araba tam 2500 ytl lik elektirik aksamına zarar verdi araba haşat oldu...!!!

150 ytl aslında hiçbirşey değil biryerden bakacak olursan

şurda söylediğin ''serviste yaptırmak piskolojik rahatlık sağlıyor'' bırak 150 ytl yi 15000ytl bile verseler sağlayamazlar


_____________________________



10889 Mesaj
29 Mart 2006; 19:00:50 

quote:

Orjinalden alıntı: alysentr

bende kendi aracıma yaptırdım . aracım focus 2. gayet memunum bende serviste yaptırdım.

0


0


0



o kadar güzel durmuşki

optik farlara xenon uygulaması yapılamıyor diye birşey zırvalaşmıştı auto shop Cevizlibağda çalışan bir görevli bende yapılıyor diyerekten biraz atıştık orda (daha öncesi mazda3 ve seat leon da görmüştüm)...!!!

araç gerçekten çok güzel nazarlar değmesin


_____________________________



3035 Mesaj
29 Mart 2006; 20:50:19 

quote:

kadar güzel durmuşki

optik farlara xenon uygulaması yapılamıyor diye birşey zırvalaşmıştı auto shop Cevizlibağda çalışan bir görevli bende yapılıyor diyerekten biraz atıştık orda (daha öncesi mazda3 ve seat leon da görmüştüm)...!!!

araç gerçekten çok güzel nazarlar değmesin



çok teşekkür ederim. iyi dileklerin için. bende baya araştırdım olmaz diyen çok çıktı ama demekki oluyomuş .
astrada 10 numara olmuş. güle güle kullanın.


_____________________________

KATATONIA



3598 Mesaj
29 Mart 2006; 20:54:16 

arkadaşlar şimdi benim astra da xenon far war ama şöyle bir durum war benim farın ortasında yuvarlak göbek war bi de yine ışığı beyaz olup da normal far gibi duranlar war onlar ne oluyor???mesela sorentoda öle


_____________________________



3035 Mesaj
29 Mart 2006; 21:07:09 

quote:

Orjinalden alıntı: ThE GaSeS

arkadaşlar şimdi benim astra da xenon far war ama şöyle bir durum war benim farın ortasında yuvarlak göbek war bi de yine ışığı beyaz olup da normal far gibi duranlar war onlar ne oluyor???mesela sorentoda öle


o bahsettiğin göbek mercektir. optik far olarak geçer. benimkide öyle. sorentolarda ise halojen fara takılan xeonodur. yani bir mercek felan yoktur.


_____________________________

KATATONIA



3598 Mesaj
29 Mart 2006; 21:59:20 

quote:

Orjinalden alıntı: alysentr



o bahsettiğin göbek mercektir. optik far olarak geçer. benimkide öyle. sorentolarda ise halojen fara takılan xeonodur. yani bir mercek felan yoktur.


hangisi daha iyi aydınlatır peki?


_____________________________



3035 Mesaj
29 Mart 2006; 22:20:55 

eğer optik far varsa ışık daha homojen dağılır. karşıdaki trafiği rahatsız etmez. daha hoş durur.


_____________________________

KATATONIA



1244 Mesaj
30 Mart 2006; 2:52:07 


quote:

Orjinalden alıntı: Gkhn_

Piyasadaki kitlerin fiyatı 550 ile 800 arasında değişiyor. ( Uzak Doğu olanlar )

250 ytl lik arıza kitini takmadan da o arızaları halledebiliyorsunuz. Belli voltaj ayarları gibi ayarlar var o şekilde halledilebiliyor.

Her xenon kiti 2 yıl garantili.


Başka bi hatırlatma daha yapmak isterim , bu fotografları filtresis bir fotograf makinesi ile çekiyorsan makinenin lensine çok çok zararlı xenon ışınları.

Bu arada bizim aracımızda ( vectra- c ) cyclone xenon takılı ve gerekli ayarları yapıldı hata vermedi . Ama park takamıyoruz hiç bi türlü. Bir arkadaşımda daha vectra var kendi bile değiştirebiliyor parklarını ...

Yavuz adlı arkadaşımıza (Ref. da var ) megane 2 için yolladım onlardada herhangi bi montaj ve alarm sorunu yaşanmadı.

Ama 750 ytl büyük bi para değil Adam gibi bi kit size 550 600 ytl ye mal olucaktır. 150 daha fazla verip serviste yaptırabilirsiniz. 150 ytl de az bir para değil ama , serviste yaptırmak piskolojik rahatlık sağlıyor.




Bizde de 2004 Model Vectra C var.Gökhan serviste orjinalini ne kadara takıyorlar bir bilgin var mı?Astra'ya taktıkları gibi 750 YTL'ye takacaklarsa bende taktırırım....


_____________________________

SONY LBT-XGV8 ..... O Bir Efsane ..... LBT Efsanesi 2x340=680 Watt RMS Güç İle Devam Ediyor.....LBT-XGV8'i Takip Edin........

2011 1.3 CDTI Astra Cosmo


4021 Mesaj
30 Mart 2006; 3:17:19 

Grande Puntoya Xeon acaba takrıtrabilirmiyiz?


_____________________________



 
3832 Mesaj
30 Mart 2006; 11:21:54 

Montaj ve usta çok önemli. Birçok xenon kitinde röle zorunlu olarak değil opsiyonel olarak monte edilebilir diyor. Aslında xenon kitlerin çoğunda aşırı yüksek gerilim koruması olmasına rağmen gelen elektriğin düzenliliği açısından role çok önemli bence.

Megane-2 dci.de mercekli far yok ancak çift optik halojen far olduğu söyleniyor. Bende beyin ya da herhangibir elektrik arızası olmadı. Işığın dağılımı mercekli far kadar olmasa da fena değil ve karşıdan geleni rahatsız etmiyor.


_____________________________

İnandığı gibi yaşamayan, yaşadığına inanmaya başlar


 
1072 Mesaj
30 Mart 2006; 11:55:25 

arıza kiti nedir ? biraz daha açabilir misiniz?
teşekkürler


_____________________________

HYUNDAİ İ30 MODE 1.6 CVVT OTOMATİK SİYAH
SONY 40EX500 -TOSHIBA A300-15A (**SATILIK**)-
* IPHONE4 16GB *




10889 Mesaj
30 Mart 2006; 22:06:57 

quote:

Orjinalden alıntı: smartcard




Bizde de 2004 Model Vectra C var.Gökhan serviste orjinalini ne kadara takıyorlar bir bilgin var mı?Astra'ya taktıkları gibi 750 YTL'ye takacaklarsa bende taktırırım....


fiyat aynıdır taktırabilirsin


_____________________________



10889 Mesaj
30 Mart 2006; 22:10:37 

quote:

Orjinalden alıntı: Reanimate

Grande Puntoya Xeon acaba takrıtrabilirmiyiz?


taktırılmaması için bir sebeb mi vardır ? xenon her tip araca uygulanmaktadır


_____________________________



10889 Mesaj
30 Mart 2006; 22:13:33 

quote:

Orjinalden alıntı: grcim

arıza kiti nedir ? biraz daha açabilir misiniz?
teşekkürler


tamamen servisten duyduklarımı aktarıyorum

xenon beyninin aküden gelen enerjiyi 25.000V gibi bir değere çıkarması sonucu araç içersindeki elektronik aksamı bozuyormuş...!!!

araç üzerindeki orjinal sistem beyin tarafından hatalı bulunuyor ve böylece araçta bulunan ABS AIRBAG gibi uyarı ışıkları ekranda beliriyor...!!!

bu arıza kiti bu hataların düzelmesine yarıyor


_____________________________



14846 Mesaj
30 Mart 2006; 22:35:31 

Evet 2 araç da son derece güzel olmuş. Gkhn'ınkini zaten biliyorum o da çok güzel.

Ben bizim Caddy'ye taktırmak istiyorum ama ikilemde kaldım;

Birincisi; VW Servisinde taktırsam acayip kazık yiyeceğimden eminim ki sis farını 500'e hallederiz demişlerdi . Ancak VW Servisin çok katı uygulamaları var ve aracımızın garanti dışı kalması sorunu ortaya çıkabilir. Bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi?

İkinci seçenek de Gkhn'dan bir kit almak. Hadi arabanın garantisine birşey olmadı diyelim, peki onu İstanbul Avrupa yakasında nerede taktırabilirim?


Bu arada infinite hocam galiba sen bize yakın bir yerlerde oturuyorsun. Cevizlibağ Autoshop'taki elemanların ne kadar kaba ve bilgisiz olduklarını da iyi bilirim


_____________________________





10889 Mesaj
30 Mart 2006; 22:40:59 

ben anadolu yakasında oturuyorum ümraniye ataşehir arası bir yer...!!! ama avrupa yakasında tabi yıllarım geçti ve hala eşimiz dostumuz orda

aracına xenon farı birçok yerde taktırabilirsin aslında illa kendi servisi olacak diye birşey yok ama bence bir soruştur


_____________________________



14846 Mesaj
30 Mart 2006; 23:15:26 


quote:

Orjinalden alıntı: infinite

ben anadolu yakasında oturuyorum ümraniye ataşehir arası bir yer...!!! ama avrupa yakasında tabi yıllarım geçti ve hala eşimiz dostumuz orda

aracına xenon farı birçok yerde taktırabilirsin aslında illa kendi servisi olacak diye birşey yok ama bence bir soruştur



Teşekkürler


_____________________________





 
51 Mesaj
1 Haziran 2006; 23:26:14 

Astra için serviste takılan xenon farın gücü kaç k?


_____________________________



 
5405 Mesaj
2 Haziran 2006; 0:33:29 

İnfinite arkadaş biliyorsun belki bende de aynı araç var. Hatta benim kendime ait odaktan filo arabası olması nedeni ile % 20 indirimimde var. Park sensörünü taktırırken kullandım. Şimdi şunu sormak istiyorum. Eğer sonradan servisde Xenon taktırırsam ; arabayı baştan orjinal haliyle xenonlu almış olsaydım ikisinin arasında bir fark olur mu?

Orjinal xenonla sonradan servisde tekılan xenonarasında???


_____________________________

finding nemo
Canon eos 40D
Canon 70-200mm L
f/4 IS USM


 
14179 Mesaj
2 Haziran 2006; 1:37:49 


quote:

Orjinalden alıntı: gorele2000

İnfinite arkadaş biliyorsun belki bende de aynı araç var. Hatta benim kendime ait odaktan filo arabası olması nedeni ile % 20 indirimimde var. Park sensörünü taktırırken kullandım. Şimdi şunu sormak istiyorum. Eğer sonradan servisde Xenon taktırırsam ; arabayı baştan orjinal haliyle xenonlu almış olsaydım ikisinin arasında bir fark olur mu?

Orjinal xenonla sonradan servisde tekılan xenonarasında???


orjinal xenonlu araçlarda far yıkaması kesinlikle olmak zorunda ....(yasal olarak)......serviste yapacağınız uygulamda far yıkaması takarlarmı bilmiyorum (ama hiç hiç hiç sanmıyorum)....aslında prensip olarak yapmamaları lazım ....prensip sahibi kurallı bir servis far yıkaması olmadıkça sonradan xenon takmaz....

far ayarı xenonlarda otomatik olarak ayarlanıyor....sonradan takılanlarda kendiniz ayarlıyacaksınız.....


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
14179 Mesaj
2 Haziran 2006; 1:47:03 


quote:

Orjinalden alıntı: infinite



tamamen servisten duyduklarımı aktarıyorum

xenon beyninin aküden gelen enerjiyi 25.000V gibi bir değere çıkarması sonucu araç içersindeki elektronik aksamı bozuyormuş...!!!

araç üzerindeki orjinal sistem beyin tarafından hatalı bulunuyor ve böylece araçta bulunan ABS AIRBAG gibi uyarı ışıkları ekranda beliriyor...!!!

bu arıza kiti bu hataların düzelmesine yarıyor



yaw çok ilginç yahu....normalde h7 ye giden elektirk ballasta a gidiyor xenon takınca ballast bu elektiriği bir an lığına 21000 volt kadar yükseltiyor....sadece farı ilk açtığınızda patlama anında yani......sonra gene normal elektriğe dönüyor.....neden hata werir hiç anlamadım ....ki 2 xenon montajı yaptık hiç böyle birşey olmadı....xenonu bilgisayarın güç kaynağına takarak bile çalıştırdık ewde=)...çok müthiş bir şey.....bııııııı diye ince sesi war=).....ama genede denemeyin ewde....abim bildiği için yaptı...yanlış birşeye fln bağlarsanız kötü olur sonra.....


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2047 Mesaj
2 Haziran 2006; 12:02:07 


quote:

Orjinalden alıntı: alysentr

bende kendi aracıma yaptırdım . aracım focus 2. gayet memunum bende serviste yaptırdım.

0





Hangi servis?


 
5405 Mesaj
2 Haziran 2006; 12:52:54 

Tekekkürler whisper arkadaş. Yalnız bir kaç sorum daha olacak...

Orjinal xenonda neden far yıkama olmak zorunda???

Orjinan xenonda otomatik ayar ile sonradan takılan xenonda manuel ayar ne demek? Manuel ayar zor bir şey mi???


quote:

Orjinalden alıntı: Whisper911




orjinal xenonlu araçlarda far yıkaması kesinlikle olmak zorunda ....(yasal olarak)......serviste yapacağınız uygulamda far yıkaması takarlarmı bilmiyorum (ama hiç hiç hiç sanmıyorum)....aslında prensip olarak yapmamaları lazım ....prensip sahibi kurallı bir servis far yıkaması olmadıkça sonradan xenon takmaz....

far ayarı xenonlarda otomatik olarak ayarlanıyor....sonradan takılanlarda kendiniz ayarlıyacaksınız.....



_____________________________

finding nemo
Canon eos 40D
Canon 70-200mm L
f/4 IS USM


 
1287 Mesaj
2 Haziran 2006; 13:15:09 

BENDE TAM BUNU SORCAKTIM, OTOMATİK AYAR YAPMASI LAZIM FARIN KENDİLİĞİNDEN. MESELA BEN MEGANE KULLANDIM VE ORJİNAL XENON VARDI BU ARAÇTA. İLK AÇTIĞINIZDA FARI DİREK YERE BAKIYOR VE YAVAŞCA YÜKSELİYORDU FAR. ARACIN HIZINA GÖREDE KENDİNİ AYARLIYORDU. ZATEN OTOMATİK AYAR VE YIKAMA BENİM BİLDİĞİM KADARIYLA DA YASAL OLARAK ZORUNLU.

SERVİSTE BUNU NASIL HALLETTİLER YA DA BİR ŞEY SÖYLEDİLER Mİ BUNUN HAKKINDA?


_____________________________



 
5405 Mesaj
2 Haziran 2006; 19:27:05 

İnfinite arkadaş ek bilgi istiyoruz zamanın olursa


_____________________________

finding nemo
Canon eos 40D
Canon 70-200mm L
f/4 IS USM


1455 Mesaj
2 Haziran 2006; 21:30:42 

Arkadaşlar orjinal xenonda otomatik far yükseklik ayarı ar denmiş nedeni şu: xenon çok güçlü ışığa sahip ve insanın gözüne denkgeldiğinde halojene göre daha fazla göz alıyor rahatsızlık veriyor bunuda önüne cisim olduğunu farkeden farlar otomatik olarak aşağı eyiliyorlar önde cisim olmazsa geriye yükseliyorlar. yıkamada zorunlu xenon ışığın far camı kirlendipğinde dağılmasını önlemek için.

sonradan takılanlarda ise bunları takmak hayli masraflı ve çok zor. çoğu kişide bunu önemsemiyor. merceksiz farlarda karşıdan gelenleri rahatsız etme ihtimali hayli fazla meercekli de ise sorun yok yani mercekli fara sonradan xenon taktığınızda fazla sorun çıkarmaz karşıdan gelenler açısından.


_____________________________


...::: VW CADDY 2012 2.0 TDI GÜMÜŞ GRİ :::...


1455 Mesaj
2 Haziran 2006; 21:36:26 


quote:

Orjinalden alıntı: infinite



taktırılmaması için bir sebeb mi vardır ? xenon her tip araca uygulanmaktadır

eğer grande puntolar h4 ampül kullanıyorsa bence bir sorun var. h4 lerde uzun kısa aynı ampülden yanıyor. h4 xenon kit takındığında farlar kapalıyken gündüz sellektör yapıldığında xenon aniden kısa süreliğine yanacak ve buda ampülün ömrünü kısaltacak ve hatta xenonun güç kaynağı olan ballastın da yanmasına sebebiyet verebilir. ayrıca h4lere xenon kit takıldığında daha fazla göz alıcı oluyor yani ışık çok dağılıyor h7 ve diğerlerine oranla. ben bu yüzden bora aracıma h4 xenon kit taktırmadım ve şimdi fk far aldım ve onların merceklerini orjinal xenon mercekleriyle değiştireceğim daha sonra da orrjinal xenon takacağım.


_____________________________


...::: VW CADDY 2012 2.0 TDI GÜMÜŞ GRİ :::...


1287 Mesaj
2 Haziran 2006; 21:51:32 


quote:

Orjinalden alıntı: infinite



o kadar güzel durmuşki

optik farlara xenon uygulaması yapılamıyor diye birşey zırvalaşmıştı auto shop Cevizlibağda çalışan bir görevli bende yapılıyor diyerekten biraz atıştık orda (daha öncesi mazda3 ve seat leon da görmüştüm)...!!!

araç gerçekten çok güzel nazarlar değmesin

aynen bencede mükemmel olmuş güle güle kullan.
şu senin arabayı görünce focus alasım geliyo


_____________________________



 
5405 Mesaj
2 Haziran 2006; 22:04:16 

Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı


_____________________________

finding nemo
Canon eos 40D
Canon 70-200mm L
f/4 IS USM


1455 Mesaj
3 Haziran 2006; 0:25:48 


quote:

Orjinalden alıntı: gorele2000

Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı

Hayır onda yok. çünkü arkadaş taktırdığını söylemedi ve yaptığı masraftan da anlaşılıyoki far yıkama ve otomatik yüks yaptırmamış zaten baya bi masraf onları yaptırmak. yani orjinal olarak xenona sahip olmayan ve sonradan takılan xenonlarda bu iki özellik olmaz ayrıca yaptırman lazım o da çok zor. bi kere aracının orjinal xenon opsiyonu olacak sonra orjinal xenon farları alacaksın ve orjinal far yıkama ve otomtk far yükseklik ayarlama mekanizmalarını alman lazım. opel astrada olduğu gibi kit takıldıysa zaten onlara sonradan yapılamaz far yıkama ve otamtık far yüks ayarı. bu ekipmanlar sadece orjinal xenon farlara takılabilir. buarada opel astranin ışığı da biraz dağınık duruyo ama rahatsız edici değil resimlerden anladığım kadarıyla.


_____________________________


...::: VW CADDY 2012 2.0 TDI GÜMÜŞ GRİ :::...


3035 Mesaj
3 Haziran 2006; 15:07:49 

quote:

aynen bencede mükemmel olmuş güle güle kullan.
şu senin arabayı görünce focus alasım geliyo



teşekkür ederim


_____________________________

KATATONIA



 
10 Mesaj
30 Haziran 2006; 14:10:04 

Arkadaşlar nedir bu 800 900 YTL xenon fiyatları yahu. Arkadaşım 1.4 2006 Astraya H7 xenon kit taktırdı hepsi yaklaşık 400 YTL ye bitti yaklaşık 3 ay önce Gerçi xenon ampuleri ucuzundan seçti pahalı olmasın diye ama yinede çok memnun Zaten zenon ampule kimse garanti vermiyor, sadece ballastlar garantili. Sadece takmasına sanayide ozan oto 50, otofar 90ytl istemiş, ama başka yerde taktırsanızda garanti geçerli demişler bizimkide otofardan sadece xenonun takımını 220 euroya aldı o zaman. takmasınıda beşiktaşta 40ytlye yaptırdı bitti. Nerdeyse 3 aydır arıza marıza da olmadı zevkle kullanıyor. Şimdi fiyatlar euro olarak düşmüş ama döviz yükseldiğinden son durumları güncel takip etmek lazım. Bu arada fiatları araştırmıştık Philips Hella filan zaten pahalıydı ama uzakdoğudan gelenleride yüksek fiyattan satıyorlar mesela Hipernex.com da satılan mtec diye bir marka var üstünde mtec tokyo japan filan yazıyor. Ama internetten araştırınca mtec zenon un japon malıyla alakası olmadığını tayvanda yapıldığını öğrendik Almanyada üretilen markalarla nerdeyse aynı fiyata satıyorlar burada Yurtdışından yazıştığımız bir türk arkadaş Tayvandakilerinde hemen hepsinin ballast kasasını ve iç elektronik malzemelerini belirli yerlerden aldıklarını söylemişti Hatta avrupadaki bazı markalarında singapurda tayvanda yaptırdıklarını söylemişti. Zaten Singapur satışlarında Kore tayvan Singapur Çin mallarını birarada bulabiliyorsunuz.


86 Mesaj
30 Haziran 2006; 16:18:40 

bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı



0




0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safako -- 30 Haziran 2006; 16:22:26 >


_____________________________



 
20 Mesaj
1 Temmuz 2006; 12:54:56 



_____________________________



 
5405 Mesaj
24 Temmuz 2006; 23:03:37 

Infinite sana pm attım ama cevabını topiğe yazarsan sevinirim.


_____________________________

finding nemo
Canon eos 40D
Canon 70-200mm L
f/4 IS USM


6883 Mesaj
24 Temmuz 2006; 23:17:40 

Megane II Sedan'a takılıyor mu Mercekli Xenon far ?


_____________________________



1912 Mesaj
24 Temmuz 2006; 23:21:23 

quote:

Orjinalden alıntı: safako

bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı



0




0



dostum senin xenonlar 4300K mı. tonu çok naturel duruyor hoşuma gitti.


_____________________________

" Ö l ü m _ O l m a s ı n _ R e z i l l i k _ Ç e k i l i r ! "


 
2047 Mesaj
25 Temmuz 2006; 0:32:23 

quote:

Orjinalden alıntı: kapadokyalı



Hayır onda yok. çünkü arkadaş taktırdığını söylemedi ve yaptığı masraftan da anlaşılıyoki far yıkama ve otomatik yüks yaptırmamış zaten baya bi masraf onları yaptırmak. yani orjinal olarak xenona sahip olmayan ve sonradan takılan xenonlarda bu iki özellik olmaz ayrıca yaptırman lazım o da çok zor. bi kere aracının orjinal xenon opsiyonu olacak sonra orjinal xenon farları alacaksın ve orjinal far yıkama ve otomtk far yükseklik ayarlama mekanizmalarını alman lazım. opel astrada olduğu gibi kit takıldıysa zaten onlara sonradan yapılamaz far yıkama ve otamatik far yükseklik ayarı. bu ekipmanlar sadece orjinal xenon farlara takılabilir. buarada opel astranin ışığı da biraz dağınık duruyo ama rahatsız edici değil resimlerden anladığım kadarıyla.


Ayrıca astraların orjinal xenonları bixenon, yani uzun farları açtığında xenonlar yukarı kalkıp ışık veriyor + olarak H7 ampullerde yanıyor, felaket güçlü bir ışık veriyor. Sonradan takılan dandik kitlerin bu performansın yanına yaklaşmaları bile imkanı yok. En iyisi arabayı alırken dar görüşlülük etmeyip orjinali almak ama sonradan pişman olanlar için gene de orjinal farları almaya çalışmakta fayda var en azından far kısmı alınabilir. Biraz daha pahallı olacaktır (biraz mı??) ama değeceğini düşünüyorum.


_____________________________



 
14179 Mesaj
25 Temmuz 2006; 0:45:17 

yahu sanayideki çıkmacılar ne güne duruyor........adamlarda bütün parçalar war.....

bmw e 46 kasanın bi-xenon projektörlerinin çiftini 60 milyona aldık......gayet te güzel hiç bi şeyi yok....olsa nolur 30 milyon tanesi ....depo 150 200 e doluo bea=)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6784 Mesaj
25 Temmuz 2006; 1:35:19 

Dogus otoda a3 e xenon takmak icin 6.500 ytl istiyor mantıklı düşünürsek o 6500 ytl ye 2.el 1 araba daha alabiliriz.Ama servistekiler bu kadar mantıklı dusunmuyor maalesef.


_____________________________



2296 Mesaj
25 Temmuz 2006; 8:55:43 

quote:

Orjinalden alıntı: safako
bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı
0


Silverline araban 2006 mı? Bendeki 2004 Essentia için uzunlar da kısalar da H7 ampul kullanıyor. Ama mercek yok malesef.

30.000 bakımda servise durumu sordum (Bursa, Neskar), daha önce böyle bir uygulama yapmamışlar. Ama yedek parça listelerinde 600-650 gibi fiyat verdiler. İki saat kadar süreceğini tahmin ettikleri işçiliğini de ekleyince 750'ye halledebileceklerini söylediler. "Biz de böyle bir 'ilk deneyim' yaşamak isteriz" dedi servisteki görevli bayan

Şimdiye kadar taktırıp da memnun olmayan kimse görmedim, ama okuduğum bir iki kişi var. Bir de bu memnuniyeti arkasına geçtiğiniz veya karşıdan gelen kişilere sormak lazım. 4300°K'da çok isabetli bir karar. Tabi sizin için de fonksiyon görünüşten önemliyse

Safako! Senden biraz daha detay almak isterim: Nerede takıldı, kaç saat sürdü, site varsa bir link, ekstra aksesuar istediler mi, zamanla ışık performansı düşüyor mu vs. Bir de, Xenon ışıkların siste ve yağmurda Halojen kadar verimli olmadıkları, dolayısıyla çok mavi tonların seçilmsinin tavsiye edilmediğini biliyorum. Ben ise halojenlerimin yağmurdaki asfalt yansımasında ve yoğun siste yetmediğini gördüm ve bir metre de olsa ötesini görebilmek için bunu istiyorum. Sendeki durum nedir?

Arabama şimdilik düşündüğüm tek modifikasyon ışık konusunda olacak gibi: 1-Xenon kit, 2-Sis farı. Bunlar da fonksiyona yönelik.

.oO°Oo.


_____________________________

Athlon II X3 450 - ASUS M4A78-VM - ATI Radeon HD 5750 - Samsung 226BW - Kingston 3GB - WDC WD20EARS-00MVWB0 - Lite-On Combo SOHC-5232K - Asus SDRW-08D2S-U External - AsusTA9 - A4Tech_F KR-73 - Logitech G500 - Inca6800i - Billionton BT - CanonMX340 - AirTies RT5341
Honda Civic Elegance 2012 Otm Füme + BRC 24MY11 - Navitech NX-220r - Samsung GT-I9300 Galaxy S III 32GB Pebble Blue +Sandisk 64GB Cl10 µSD - Panasonic P55ST50E NeoPlasma - LG BH6730T Home Theater - Next Minix HD Cool Sat. - Canon A510 - Kodak Z915 - Bursaspor - Galatasaray - Kdz.Ereğli


 
12 Mesaj
31 Ağustos 2006; 16:44:21 

Texon Mtec filan alacağıma Philips alırım. hepsiburada.com hipernex.coma baktım MTEC JAPAN yazısıyla satıyor japonla hiçbir ilgisi olmayan uzakdoğu malını kimsede çıkıp halkı kandırıyorsun bu etiket yanıltıcı demiyor. Avrupada olsa toplatırlar hemen Telefon edince önce japon diyorlar sıkıştırınca biz satıcıyız deyip çamura yatıyorlar Alman philips fiyatına uzakdoğu malı olurmu gözleri doysun Çiçek xenon blender oto kılıfı motor yağı trafik seti bahçe makası bilmem ne hepsi aynı dükkanda bilmedikleri malları satıyorlar bize O kadar para vereceksek philipse verelim Boşuna dememişler uzmanına yaptırın diye


 
20 Mesaj
29 Haziran 2007; 8:20:24 

İstanbulda Kozyatağı Doğan Otoda montaj dahil xenon far kiti yaptırmak 410 ytl. otofar.comda fiatları indirmiş. Son gelen mailde montaj hariç 250 ytl kampanya diyordu. Bu gidişle xenonlarda cep telefonları gibi iyice ucuzlayacak.


_____________________________



1257 Mesaj
30 Haziran 2007; 0:31:26 


Konuyu açan arkadşa selamlar..


Ankara OPAN da 2 yıl servis garantılı CYLONE marka Xenon ampul set 450 milyona takılıyor..Opel için oldukça araştırma bende yaptım.Arıza vermemesi için.Cylone marka set kesinlikle arıza ışığı yakmıyor..Ayrıca parklar için Led taktırcam demişsin.Emin ol o ledleri 5 saniyeden fazla çalıştıramıyorsun.Çünkü 5 defa yakıp söndürüyor ve birdaha farı açıp kapatana kadar işe yaramıyor..ampulleri alman..sisler ve parklar için marka bilgisi için düşünürsen bana pm den mesaj at ne marka olduğunu söyleyeyim.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



2403 Mesaj
30 Haziran 2007; 1:53:54 


quote:

Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

Dogus otoda a3 e xenon takmak icin 6.500 ytl istiyor mantıklı düşünürsek o 6500 ytl ye 2.el 1 araba daha alabiliriz.Ama servistekiler bu kadar mantıklı dusunmuyor maalesef.


Konu hortlamış ama yinede bi yorum yapayım.



_____________________________



 
1 Mesaj
2 Temmuz 2007; 10:52:25 

ben de 2006 vectra c var
aracıma xenon taktırmak istiyorum ama
sadece h7 olduğunu biliyorum
diğer ölçütleri nedir.benim anlamadığım 3000k 6000k gibi terimler var bunlar nedir
biliyosan paylaşır mısn benimle??


_____________________________



5629 Mesaj
2 Temmuz 2007; 12:00:04 


quote:

Orjinalden alıntı: gorele2000

Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı

elbette yok.olsaydı ben kendi aracıma kırk kere taktırmıştım.maalesef yükseklik ayarını kendin yapmalısın.Kendisi yükseklik ayarı yapmayan bir xenon far kiti bence daha çok görsellik için.


4899 Mesaj
2 Temmuz 2007; 12:26:55 

Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.

Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.

Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.

Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.

Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.

Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.

Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.


Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;

Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)

2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.

Iyi Gunler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLLyC -- 2 Temmuz 2007; 12:35:31 >


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



 
1125 Mesaj
2 Temmuz 2007; 20:14:21 

ne güzelde acıklamışsın ustad


_____________________________



1358 Mesaj
17 Temmuz 2007; 15:06:09 

gayet güzel ama bunlar göz alır yaw


_____________________________



1257 Mesaj
31 Ağustos 2007; 15:43:57