Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
458
Favori
3.637.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedakt


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW


    quote:

    Orijinalden alıntı: sedakt

    Arkadaslar aracimin tum islemleri bitti yarin oglen iki gibi teslim alirim kismetse sonrada 3 saatlik yol yapicam ancak takildigim bikac bisey var yardimci olursaniz sevinirim.birincisi su oto el freni ben hic kullanmadim onceki arabamda kollu el freni vardi ama asiri yokuslar disinda el freni ihtiyacim hic olmamisti P konumunda ihtiyac duyulmuyordu bunda oto el fren sisteminde yokus disinda kullanmalimiyim kullanicaksam nasil yoksa sadece P konumu yeterlimidir ? Ikincisi araci teslim alirken fatura ve kasko evraklari,disinda almam gereken bir evrak vs varmidir ve Aracin donanimlari bu faturada yaziyormudur ? Ucuncusu Arabamda led xenox far donanimi var daha dogrusu araci bu donanimlarla buldum ama ben bunuda kullanmadim hic karsidan gelen araclar acisindan yanlis bisey yapmak istemem napmaliyim?son olarak araca bayide koltuk koruma,boya koruma ve kaput koruma yaptirdim bunlarin yapildigina dair bir evrakta verirlermi

    Değerli Hocam;
    Öncelikle hayırlı olmasını diliyorum.
    Aracınızı teslim edecekleri zaman test sürüşü yapılacak. Bu test esnasında sormak istediklerinizi sağ koltukta oturan servis görevlisine sorabilirsiniz.
    Bu test esnasında ilk yakıt istasyonuna veya bir lastikçiye girip lastiklerin basınçlarını 29 olarak ayarlayalım.
    Emniyet kemeri takılı değilse kapılardan biri açılırsa elektrikli el freni devreye girmez ya da devreden çıkmaz.
    Auto hold devredeyken el freni kendi kendine devreye girer ve çıkar. Yani otomatiktir. Ancak emniyet kemeri takmadan hareket ettirmek için sadece ayağınızı Frende tutarken tuşu aşağı doğru bastırarak el frenini kapatılması mümkündür.
    Ben auto Hold'u sıkışık trafikte ve park ederken dar alanda manevra yapmam gerektiğinde kapalı tutuyorum. Yokuş yukarı sıkışık trafikte ise önümüzdeki araçla biraz fazla mesafe bırakarak auto hold'u açarım.
    Zamanla alışırsınız.
    Aracınızın geçici ruhsatını, kredi kullanacaksanız kredi evraklarını; trafik tescil belgesini verecekler unutmayın.
    Faturada aracın tüm fabrika çıkışlı donanımları yazar.
    Aracınızın üzerinde bulunan gündüz Ledli Bi-Xenon farları sadece uzun ve kısa huzmeli olarak doğru zamanda kullanın yeter. =)
    Otomatik yükseklik ayarı arka aks üzerinde bulunur ve aracınızın yük durumuna veya yolun eğimine göre yüksekliği ayarlar.
    Yaptırılan boya koruma koltuk koruma ile ilgili fatura isteyince verirler.
    Heyecan tavan yapmış belli ki.
    Ilk kilometrelerde yolun müsait yerlerinde frenlerini deneyin ama sonuna kadar basıp lastiklerin rodajını bozmadan alışmaya çalışın.
    Ilk 1500 km'de hız denemesi yaparak rodajı bozmayın.
    Ben size bir sonraki mesajimda
    Auto hold ve elekro mekanik park freni ile teslimat esnasında dikkat edeceğinizi tavsiye edeceğim hususları yazarım.


    Tesekkur ederim arkadasim cevabin icin sabah bayide beklerken gordm ama o an yazamadim sorunsuz ve detali olarak arabami aldim ve sag salim evimize ulastik saolsunlar cok ilgili ve alakadar davrandilar.cok sagolun

    Değerli Hocam Merhaba;
    "Bir allahin kulu bana auto hold ve onun ustundeki butonu sade ve anlasilabilir bir dille anlatabilir mi ? "
    diyen Sabırsız karakterde olduğuna kanaat getirdiğim bir forumdaşımıza hitaben yazmış olduğum yazıyı sizinle ve yeni araçlarını teslim alan dostlarımızla paylaşmak istedim..
    (Orijinal Mesaj: 5 Mart 2014; 16:06:24 link:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=95506936)

    Kanaatimce sabırsız bir yapıdasınız ve tamamını okumaktan sıkılırsanız sadece koyu renkli yerleri okuyunuz yok ben hem eğleneyim hem de bu arada bilgileneyim derseniz sonuna kadar ve tüm yazılanları okumanızı öneririm.

    Sizi daha fazla bekletmeden ben Auto Hold ve Elektronik park frenini anlatmayı deneyeyim... Beceremezsem burada pek çok hocam var daha diye içim de rahat....

    Auto Hold her kontağı açtığınızda otomatik olarak devreye giren ve devrede olduğunu yeşil ışığının yanıyor oluşundan anladığımız, aracın ileri ya da geri kaymasını engelleyen sistemdir. Gereken durumlarda üzerine basarak devreden çıkartabiliriz. (söz gelimi çok sıkışık trafikte tampon tampona yokuş yukarı ya da yokuş aşağı pozisyonda durmak zorunda kalırsak, öne doğru hamle yaparak öndeki araca çarpma riskini ortadan kaldırmak için olabilir. Ancak ben aradaki takip mesafesini biraz daha geniş tutup Auto hold'u devrede tutmanızı öneririm.) Kontağı kapattığımızda ise devreden çıkarak benzer işlevini elektronik park frenini'ne devreder.

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Auto hold devredeyken;
    İster yokuş aşağı isterse yokuş yukarı, siz aracınızın içinde ve araç çalışır durumda (start stop'unuz motoru durdursa bile ki aşırı bir eğim algılarsa start stop devreye girmeyecektir.)ve kemeriniz takılı ve de kapılar kapalıyken aracınızı bulunduğu pozisyonda tutar... Yani aracın öne veya geriye kaymasını önler... Bunu mevcut fren sisteminiz kullanarak ve dört tekerleği de kavrayarak tutmak suretiyle yapar.
    Bu pozisyonda yukarıdaki koşullar geçerli olduğu sürece durur.(Eski nesil adıyla Hill Holder'dan farkı da budur. Hill holder ancak belli bir süreliğine bunu yapar.) Daha önceleri bu lükse sadece lüks araçlarda "hill holder" sahipleri ve otomatik vites sahibi mutlu azınlık sahipken artık standart tüm golf sahipleri bu duyguyu hissedebilsinler diye Alman mühendisler kısa süreli aracın kaymasını önleyici ve çok pahalı Hill Holder'i geliştirerek Auto Hold'a dönüştürmüşlerdir.
    Fren pedalımızın iki kademeli olduğunu ilk kademesinin aracı kaymadan yerinde tutmaya yaradığını fark ettikten sonra şu Alman mühendislere bir kez daha hayran oldum. Dolayısıyla Freni hassas kullanmaya alışırsanız Auto Hold devrede olmasına karşın aktive etmeden fren yapmayı da öğrenebilirsiniz zamanla.
    Kısaca acemi şoförler için ideal, usta şoförler için gereksiz bir özelliğe sahip tuştur. Çünkü siz aracı, ileri ya da geri, harekete geçirecek gücü sağlayıp ara. hareket edecek duruma gelmeden aracı olduğu yerde tutacağından yokuş yukarı aracınızı stop ettirme derdiniz kalmayacaktır.
    Ancak gerek mantığımız, gerekse kılavuz kitapçık buyurur ki;
    "aracı yarım debriyaj tabir edilen kavrama durumunda uzun süre tutmak hem aktarma organlarına zarar verecek hem de ömürlerini kısa sürede tamamlamalarıyla sonuçlanacaktır."
    Bu arada bir ayrıntı daha...
    2012 Şasilerde öne doğru yerleştirilmiş bu tuş grubu; yapılan geri bildirimlerle olsa gerek tehlikeli adledilip, tespih kıvamında özellikle elektronik park freni tuşuyla ( kol dayamanın hemen bitiminde olduğundan) oynayanlar ve çocuklu ailelerde "hımmm bu neye yarıyormuş bakalım" diyen gözleri ve elleri fer fecir okuyup yazan; ebenlerine de sabır dilediğimiz çocuklardan korumak adına veya çocukların şimdilerde hiç duymadığı büyüklerimizin bize bolca ettikleri "elleme bozcaksın" sözündeki gibi 2014 şasilerde (2013 temmuz ayından itibaren üretilen araçlarda) biraz daha geriye ve ulaşılması güç bir noktaya konumlandırılmıştır.
    Gelelim Auto Hold tuşunun önünde yer alan ve çekilerek kullanılan elektronik park freninin Üzerinde şu işaret vardır ((P)) yani ki yeni nesil, son teknoloji el freni.... Ama biraz daha fonksiyonlusu... açıklayayım.. İlk olarak Auto Hold devredeyken ve emniyet kemeriniz takılıyken devrededir.
    Auto Hold kapalıysa kontağı kapattıktan sonra elle elektronik park frenini manuel olarak devreye sokmak suretiyle de kullanabilirsiniz. Devreden çıkması içinse kemerin takılı olması kapıların kapalı olması zorunludur. bu iki şart sağlandıysa manuel olarak devreye soksanız dahi yani Auto Hold kapalı olsa dahi tekerlekleri hareket ettirecek yeteri güç aktarıldığı anda devreden otomatik olarak çıkacağından herhangi bir tuşa basmanız çekmenize gerek yoktur.
    Araç durmaktayken sürücü tarafındaki emniyet kemerini çıkarttığınızda ya da kapıyı açtığınızda eğer daha önce elle devre dışı bırakmadıysanız otomatik olarak devreye giren ve araç çalışır haldeyken sadece vitese takıp gaz vermenizle devreden çıkan elektronik park frenidir. Ki bunu da eski usül geri geri gelirken arkada ne kadar mesafe kalmış diye eğilip bakmak maksatlı kapıyı açar açmaz zınk diye yeri kazıyarak durmamıza sebep olabileceğini de şimdiden size denemenize gerek yok diye kesinlikle saflık değil de cansiperane bir edayla diğer üstadlarımız gibi ben de denedim.
    Kötü haber, virajın tam ortasında şeytanın aklınıza soktuğu "Yav bakalım bu kitapçıkta yazan (ABS, XDS, EDL den bahsederek) üç harfli uyduruk teknolojik şeyler işe yarıyo mu?" deyip de Allah ne verdiyse asılıp aracın arkasını kaydırabileceğiniz ve arkadaşlarınıza "el mi yaman bey mi yaman" gösterebileceğiniz fırsattan yoksunsunuz demektir.
    Aslında bir kötü yanı da, aslen performans için üretilmiş araçlarda varlığı halen korunan mekanik "el freni" kontrollü biçimde aracın ağırlık dengesini değiştirip hani şu ecnebilerin "Drifting" dediği olayın ilk adımını kendi çapında gerçekleştiren Yağız Türk gençlerinin performans için elden geçirdikleri esnada feleğin de çemberinden gani gani geçirilmiş Doğan görünümlü Şahin'lerinde en nazik tabiriyle aracın arkasını kaydırarak sokak aralarını imkansızlıktan piste çevirme olanaklarını da elden aldığı için esefle kınanmaktadır..... Ayrıca Amerikan yasalarına göre henüz bu teknoloji güvenli kabul edilmediği için; daha doğrusu düşülmez denilen Ginger'den düşmeyi başaran, saç kurutma makinelerine dış ortamda kullanmayın diye uyarı yazmalarına neden olacak kadar zeka yoksunu bir milletin bu elektronik sistemin istisnai durumlarını derhal keşfederek kullanabileceklerine ve sonra bunu dava edeceklerine yönelik şüpheleri olmadığından halen mekanik el freni kullanmaya devam etmektedir.
    Ancak yurdumuzda sadece yaramaz çocuklar yok... ve araç hareket halindeyken merakına yenilip bu tuşun işlevini yerine getirip getirmediğini deneyen yetişkin sürücülerimiz de var. "Araç hareket halindeyken acaba nasıl olur?" diyerek denemiş cesaret sahibi kişilerden bahsederken isimlerini Zatı muhteremler olarak değiştirsem de forumun tozlu sayfaları arasında yerlerini almış satırlarda deneyimlerini paylaşan ve bizi denemekten kurtaran "cesaret" timsalleri ve hayat kurtarcılarımızın önünde bir kez daha eğilerek saygılarımı sunuyorum. Çünkü bu kişiler elektronik park freninin aynı zamanda aracın sağ salim durdurmaya yetecek denli kuvvetli bir icat olduğunu aktarmışlardır.... O halde nasıl oluyor da araç çalışır durumda frene basmadıkça devreden çıkartılamıyor da araç çalışır durumda ve hareket halindeyken devreye giriyor diye sorarsanız yanıtı şöyle: Ola ki fren sistemi zarar görürse ya da sürücü ek bir fren gücüne ihtiyaç duyarsa bu fren sisteminin tuşunu ilk çektiğinde sistem önce kısaca arka tekerlekleri kilitleyip bırakarak aynı zamanda uyarı sesiyle sesli biçimde uyarı vererek frenleri bırakır ancak 3 saniyeden uzun çekili tutarsanız "Acil fren destek sistemi" olarak devreye girerek aracın arka tekerleklerini siz çekili tuttuğunuz sürece kilitler ve dolayısıyla lastikler asfaltta sağa sola dalgalı izler bırakarak aracı durdurmaya ant içmişçesine kendisini tüketmek uğruna bu zorlu intihar görevini yerine getirir. Diğer bir deyişle hidrolik fren sisteminden bağımsız olarak bir elektrik motorundan tahrikle çalışan bu sistem frenlerin de bağlı olduğu hidrolik sistemin olası arızasında Acil durum fren sistemi olarak kontrollü biçimde durmanızı sağlamaktadır.
    Kılavuz kitapçıkta, elektronik park freninin kullanılması için emniyet kemeri tokalı ; pardon; takılı ve araç kapılarının kapalı olduğu durumda otomatik olarak aktive olan bir fren olduğundan bahsetmektedir.
    Eğer kemeriniz takılı değil kısa mesafe park manevrası yapıyorsanız Auto hold'un zırt pırt devreye girip sizi çileden aracı yoldan çıkartmasın diye aracın içerisine koydukları o tuştan veya elektronik park frenini ayağınızı frene basarak devreden çıkartabilirsiniz de...
    Üstatlardan bazıları teknolojinin bu denli hayatımızı kontrol etmesine karşıdır ve araca biner binmez ilk işleri (bilinç altlarında güvenli buldukları davranışlarını sürdürmek suretiyle) eski alışkanlıklarını devam ettirmek adına bu tuşları devreden çıkartmakta ve bunun gerekli hatta zorunlu olduğunu düşünmektedirler ki; fikirlerin hepsine saygılıyız....
    Bu arada "buzdolabının ışığı kapısını kapatınca boşuna yanıyo mudur?" diye merak eden efradın torunlarından biri olarak her iki tuşun da işevini yerine getirmeye devam ettesine rağmen kontağı kapattıktan 1 dk. sonra göstergedeki diğer ışıklarla beraber ışığının kapandığını test etmiş bulunmaktayım.
    Bazıları pratik kaygılarla bu tuşları işlevsizleştirmek için çözümler aramaktadırlar. Sundukları gerekçeler son derece sağlamdır:
    1. Lüzumsuz fren balatası israfı ve fren sistemi zorlanmasını engellemek için
    2. Gaz vermeden devreden çıkmadığı için lüzumsuz yakıt sarfiyatını engellemek için
    3. Sıkışık trafikte veya park manevrası yaparken sıkışık bir alanda sıçrayıp öndeki araca çarpmamak için
    Son bir sözüm daha var...
    Eğer sadece koyu renkli (Bold) yazıları okuduysanız, kesinlikle sabırsızsınız ve cevabın eğlenceli kısımlarını kaçırdınız ve bu kocaman hayatın satır aralarında gizli asıl lezzetini de hiç tatmamış, dahası ıskalamış olmanız muhtemeldir. Ancak daha önemlisi bu yazıda sadece koyu renkli kısımları okuyacak denli sabırsızsanız kemerinizi de takmayacağınızı varsayarak, ama dikkat!Auto Hold'u elle devreden çıkartmayınız uyarılarını kulak ardı edip tekrar elektronik park frenini manuel olarak devreye almadan aracı terk etmeniz kuvvetle muhtemel olduğundan aracınız da Allaha ve fizik kurallarına emanet olacaktır
    Saygılarımla; bu kadar uzun yazdığım ve bu esnada sizi sabırsızlığa sevk ettiğim için anlayışınıza sığınır, af dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 14 Aralık 2014; 11:53:02 >




  • otomatik vites araba alıyorsun; yok on dk n ye tak bekle çalıştır yok on dk n ye tak stop et. bi kere yağlama işlemi dakikalar almaz saniyeler alır. ikincisi konforlu bir kullanım için otomatik vites araba alıyorsun atomu parçalayacak seviyede hesaplamalar yapmaya ihtiyaç olmamalı. gaza basacaksın gidecek frene basacaksın duracak otomatik vitesin anlamı bu. ben de volkswagen araba sahibiyim ancak kötü ürünün savunulacak bir tarafı yok. otomatik vites arabada bunları yapma ihtiyacınız varsa o ürün hatalıdır. vaat ettiğini vermiyordur.
    bu yazdıklarınızla yıllardır sahibi olmadığınız bir aracın forumunda olduğunu ve sanki araç sahibiymiş gibi yazdığınızı izah etmeye çalışmışsınız ama beyhude. golf hakkında yorum yaparken bmw 1 serisini örnek göstermek de tam olarak golf sahibi olmayan birinin yapacağı bir iştir. ancak zaten siz bunu yıllardır yapıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: kudret1

    kıvırma aslanım benim yazım net 200 km. sen yaptığım km den emin ol.
    dansözlüğe gerek yok lafımı ya yersin yada yedirtirsin açık net

    Siz önce üslubunuzu düzeltin. Ya yaşınız küçük ya da eğitiminiz yetersiz.
    Alçaksın, kıvırma vs. nedir bu terbiyesizlik ?
    Önce seviyeyi tutturun sonra yazın.
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    Ekonomik kriz olması mümkün değil o yüzden onu eledim.

    Paramız dünya çapında sürekli değer kazandığı için devalüasyon ihtimali de yok.

    Ülkemiz savaş coğrafyasına da oldukça uzak olup bütün yatırım üretime yapılıyor. Kişi başına düşen milli gelir almış başını gitmiş durumda olduğu için bunu da eledim.

    Sanırım yine evrensel bir komployla karşı karşıyayız. Köprüleri de kıskanıyorlar zaten belki nazar değmiştir ülkeye komple.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi purepain -- 8 Kasım 2016; 23:27:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raymond Donovan

    1 haftadır Ankaradaydım. Babama ait olan 2016 1.16d BMW'yi kullandım. Aracımdan soğudum, bişiler yapmam lazım taktik verin

    1 hafta Şahin kullan.
  • hocam üzümün çöpü ? armudun sapı dersen meyve yiğemezsin. arabaya o bu şu olacak diye düşünürsen arabayı kullanamazsın...

    köprüden tas düşme veya tas atan kişilerde mevcut.
    benim aracıma köprüden taş parçası düştü bagaj kapagı göcük oldu, cama gelseydi ya patlardı masraf acardı yada kurtulurdum.
    bagaja geldi ustaya götürdüm cekme işlemiyle düzeltti.

    otobana girerken arabadan tas geldi ön sol çamurluga isabet geldi.

    hızlı giderken tas geldi cama. toplu iğne bası kadar çizildi.

    gel görki kaputtun ucunda nokta kadar ezik, iz hiçbirsey yoktu. 4 yıl 40.bin kmlik aracta.

    ne kadar önlem alırsan al bazı durumlara önlem alamazsın. fara denk gelse catlatır farlarada film cektirmek lazım..

    bence oldugu gibi kullan... aracını sattıgında kimse burda tas izi ,göçük. boya kalkması yok diye fazla para vermeyecek.

    koltukların yeni döşemesine sen oturmayacaksan. kim oturcak. dünya malı dünyada kalır sen keyifle kullanmana bak.

    Allah kaza bela göstermesin yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 26 Nisan 2015; 20:47:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: albea_koliq

    Arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar öncelikle.
    Birkaç sorum olacak golf 6 ile ilgili. Golf6 sayfasını bulamadım kusuruma bakmayın.
    Sorum şu golf 6 bluemotion tdi özel bir seri midir? Benim bildiğim sadece yakıt tasarrufu sağlayan donanımsız bir araç. Golf6 dizel alacak olsam bluemotion mu olmalı yoksa comfortline daha mı iyidir donanım açısından. Bunlar ayrı bir seri mi bilmiyorum. Hangisi daha dolu bir araç.

    şu an tüm golf'lerde bluemotion var ama golf 6'da var mıydı bilmem.

    Bilgin varsa yaz yoksa sus be adam, her konuda birşey yazmana gerek var mı?
    Golf 6 sorulmuş 7 lerde var 6 larda bilmiyorum yazmaya gerek var mı?

    Gılf 6 larda bluemotion bir donanjm seviyesi
    Alçaltılmış ve rüzgar direnci azaltılmış şasi, yine rüzgar direncini azaltmak için body kit parçaları ile dış donanım tamamlanmış 1.6 dizem manuel şanzıman kombinasyonu, comfortline benzeri donanım ama bazı kalemleri eksik bazı ekstraları var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HuseyinHD

    astra 200hp

    söyle babana alsın. sen de o arada dershanene devam et. forumlarda dolaşma ders çalış.  VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Belirttiğim gibi okudugumu paylaştıgım için kumaşın tüylenmesi hata olarak gectiği için kaymakamlık veya mahkeme yoluyla halledildiğini belirttim..

    Dediğin gibi bende ugraşmam kullanmama bakarım.



    Araba fiyatları aldı başını gitti.. kimse dur diyemiyor halile bize alıştık, alışmaya calışıyoruz...



    Ben orta tabaka bi insanım. 65 bin bütce ayırarak bu işe giriştim kalkıştım.. halen bütcem aynı üstüne çıkamıyorum.

    Turbo motorlu full donanım arabalara bakarken şimdi sıfır baz donanımlı atmosferik motorlu arabalara bakar oldum.

    Genelde 2. El 50 bin bandında arabalara bakınıyorum.



    Alın teri belli, piyasa belli.

    Alın teri milimal seviyede yükselirken, piyasa kat kat düzensiz şekilde yükseliyor.



    Şuanki düzeni bozmak elimizde degil, bir şekilde piyasa yükselişte. HAYIR diyerek bi nebze yavaşlatabiliriz :)
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Oluyor hatta sunroof düğmesine uzun basınca aracın komple üstü açılıyor. Motora da +150hp gibi düşünebilirsiniz
  • 2016 Golf 1.2 tsi 110 hp DSG kurşun gri aldık. Motor sesi yol rüzgar sesi kabin içerisinde yok. Motor çok canlı performans tatminkar.şehir içi tüketim şimdilik uzun dönem ortalaması 7.7km /100km. Daha ne olsun :-)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • Aracınızla ilgili az bilinen gizli özellikler.
    Yakıt azaldıkça medya ekranındaki araç İstasyona gittikçe yaklaşır..
    İnce düşünülmüş bir animasyon

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
  • beyler bu akınhoca ya ve onun gibilerine artık bir cevap vermeyelim bakalım. ben şikayeti yaptım. sizde cevap vermeden şikayet edin. Yeniden alevlenmesin tartışmalar.

    bakalım görelim sayın adminler nasıl değerlendirecek olayı. sabahın 7 sinde tartışmayı alevlendirici tahrik mesajını ilk o atmış. bu açıkca görülüyor. ona söz hakkı doğuran herhangi bir mesaj da atılmamış. Buna rağmen.

    bahsettiğimiz konu işte buydu. bakalım görelim ne olacak. Hatta bundan önce konuyla ilgilenen değerli admini de haberdar edim.

    Ayrıca hemşerim olan diğer bir admin Güven hocanın da dikkatini çekelim. o da konulara vakıf başından beri. en azından olayı ve tahriki ve buna karşı cevap vermeyip yanlızca şikayet butonuna bastığımızı görsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SATURNUS2015 -- 7 Mayıs 2015; 8:53:22 >




  • Arkadaşlar merhaba, golf aracım var. Dün bakar körün biri tali yoldan gelip göz göre göre aracıma çarptı. 100 de 100 kusurlu çıkacak muhtemelen. Kaskomu sigortam.net aracılığıyla yaptırmıştım(Sompo Japon). Başıma öyle saçma birşey geldi ki rezillik. Baştan söyleyeceğimi şimdiden söyleyeyim sigortam.net aracılığıyla bence kesinlikle vw aracınız varsa kasko yaptırmayın..

    Konuya dönecek olursak sigortam.net i aradık dedik böyle bişey geldi başımıza ,aracı yetkili servise götürücez onarım için (Kasko yaptırırken özellikle,herhangi bir kaza halinde yetkili servis dışında işlem yaptırmayız ona göre kasko önerin diye) Ankara da oturanlar bilir yetkili servis deyince Doğuş oto gelir akla.. Sigortam.net ne derse beğenirsiniz. Doğuş otoya götürürseniz Kasko sizden işçilik farklı alır. Ben de dedim ne alaka karşı taraf kusurlu, gitsin ondan alsın. Neymiş doğuş işçilik çok çıkarıyormuş... da bundan bana ne diğer tarafın sigortası düşünsün bunu değil mi?

    Sonra tartıştık ses kayıtlarını dinlemişler işte, kasko yaptırdığımız dönemdeki. Evet siz yetkili servis kaskosu istemişsiniz ama Doğuş otoyu sormamışsınız dahil mi diye!!, sorsaydınız size fark aldıklarını söylerdik diyorlar. Resmen sahtekarlık. Ben tek tek sormak zorunda mıyım hangi firma dahil diye adı üstünde yetkili servis!!!

    Anlatım bozukluğu olduysa yazdığımda kusura bakmayın sinirliyim hala. Bilgilendirmek için paylaştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    1.Dinamik far asistanı:
    Light Assist de denen uzun far yardımcısı donanımına sahip olanların herhangi bir ekstra donanıma ihtiyaç duymadan VAG kablosuyla bir iki özelliği aktive edebildiklerini okudum.

    Dolayısıyla;
    Özellikle U Ledli far düşünenlere önerim;
    PXB kodlu "Gündüz U Led Farlı Bi-Xenon Farlar " donanımı yerine
    PXD kodlu "Gündüz U Led Farlı Bi-Xenon Farlar ve Dinamik Far asistanı" seçilmesi halinde PFD Dinamik Light Assist alınması zorunlu oluyor ve toplamda; PXB ile PXD farkı 12 TL ile PFD kodlu 850 TL'lik Dinamik far asistanına vergiler eklenince 1474 TL'ye mal olur.
    Bunun yanında 65 km/s hızların üzerinde yumuşak virajları kendi kendine alan ve şeritten dikkatsizlik sonucu çıktığınızda önce müdahale edip sonra da uyaran bir sisteme sahip olunur...Böylece 1745 TL'lik "Lane Assist "denen PFC kodlu donanım ile sign assist denen trafik işaretlerini tanımlayan ve MFA ekranında gösteren sistem de size bedavaya gelir..
    Peki Nedir Lane Assist?
    Detaylar burada:

    Volkswagen’in Lane Assist'i istenilen şeritte yolculuk yapmak için sürücüye yardımcı olmak amacıyla geliştirilmiş bir sistemdir. 65 km/s üzerindeki hızlarda ön camın üst kısmında dikiz aynasının arkasına monte edilmiş bir kamera aracın önündeki yol çizgilerini algılar. Kameradan gelen bilgi aracın hızı ve gitmekte olduğu yön ile birleştirilerek bir yol çizgisi geçilmeden önce gereken süre ve mesafe hesaplanır. Bu parametrelerden biri veya diğeri kritik değere çok yaklaştığında, Lane Assit Passat'a takılı olan elektrikli hidrolik direksiyona hafif bir düzeltme yaparak müdahale eder. Direksiyona uygulanan tork küçüktür ve kolayca karşı konulabilir, böylelikle sürücü her zaman aracın tüm kontrolüne sahip olur. Sistem istem dışı şerit değiştirme durumlarında sürücüye yardımcı olmak için dizayn edilmiştir. Sistem şerit değiştirmeyi düzeltemediyse (örneğin eğim çok keskin olduğundan) sistem sürücüyü ek olarak direksiyon titreşimi ile de uyaracaktır. Lane Assist yol çizgisinin ne zaman bilinçli olarak geçildiğini algılar: sürücü sinyalleri kullandığı takdirde ya da hidrolik direksiyon ünitesi kararlı bir direksiyon hareketi algılarsa düzeltici direksiyon hareketi iptal edilir. Sistem belirli bir süre boyunca sürücüden direksiyon girdisi olmadığı takdirde de iptal olur. sürücü arabayı yönetmek için Lane Assist'e güvenmektedir.
    Şerit bilgisinin alınamadığı yerlerde lane assist devreden çıkar peki şu şeritlere Lane assist ne napsın?
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




    Lane assist





     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Kalın şerit çizgileri Lane Assist'in aktif olduğunu gösterir.
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




    Sign Assist




    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    U Ledli Farın en büyük artısı dinamik viraj farları ve hızınıza göre odak noktası ileriyi gösteren mercekli farları..

    Statik Viraj Farı ile Dinamik Viraj farı
    Volkswagen araçlar ailesi için;
    Dönüşlerde ve manevra halinde manevra yapılan istikameti aydınlatmak suretiyle aydınlatma sağlayan sistem "Statik Viraj Farı" olarak adlandırılıyor.
    Volkswagen sözlükte kendisinden sitayişle şöyle bahsediliyor:

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Burada bahsedildiği gibi Bi-Xenon temelli araçlarda bu far aydınlatma sistemine entegre olarak geliyor.
    Biraz daha mütevazı tercihte bulunan Volkswagen sahiplerine ise aynı görevi sis farları üstleniyor. Direksiyon hareketine bağlı olarak döneceğiniz yöndeki mütevazı sis farı mütevazı biçimde yanıyor ve direksiyon hareket etmeyince mütevazı biçimde sönüyor.
    Xenon temelli farlarda ise şöööyle vıııın diye afilli bi sesle yanar ve dönüş bitince söner.
    Şimdi bir de bunun amca oğlu var...
    Zengin şımarık bi şey, mercekleri hareketli olduğundan gözleri fıldır fıldır fer fecir okur
    Soyadları (viraj farı) benziyor ve sıklıkla karıştırılıyor birbirlerine ama adları ve karakterleri bambaşka..."Dinamik Viraj Farı"
    Şimdi bu sözlükte bile diğerine 2 satır yazılıp geçiştirilmişken kendisinden böyle uzuuuun uzuuun bahsedilmesinden mütevelli havalara girmiş....

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Şöyle ki...
    Bi dolu para verip gırtlağına kadar dolu en üst donanım paketi olan Highline aldınız
    işte bu araçta bile standart olarak bulunmuyor... Bunun için bir daha fark ödeyip gündüz vakti de U biçiminde farları yanan karizmatik sert ve haşin bakışlı Bi-Xenon farlar ve LED Gündüz farları alıyorsunuz.
    Yaşları uygun olanlar bilir... Gündüz vakti alimallah kısa uzun veya park fark etmez farlarınız açık unutursanız, elalemin maskarası olurdunuz... gelip geçen size oooo hey yavrum hey tarzında ellerini sallayaraktan akıl uçmuş bunda yazık başına getirivereyim bari diye korna selektör ve yetmezse kavşak veya trafik ışıklarında kıstırdıklarında hafiften alaylı, müstehzi bir gülümseme ve ses tonuyla "farlar açık kalmış farla gündüz vakti" diye azarlanırdınız. Hatta ve hatta trafik polisi tarafından "kısa farlarınız gündüz vakti yanıyo hayırdır?" diyebileceği gibi; " farlarınız açık kalmış beyefendi "deyip kafayı camdan içeri sokup gizlice ortamı koklamak suretiyle yapacağı alkol muayenesine de maruz kalabilirdiniz.
    Hey gidi günler hey....
    Eeee gün oldu devran döndü bu sisleriyle gece gündüz gidenleri durduramayınca bari bunlara kimi sisin eksik olmadığı Avrupa memleketlerindeki gibi kontağı çevirince açılan bir daha da istesen de kapanmayan sis farı verelim diye düşünmüşler, incelik göstermişler sağ olsunlar.... Eğer Comfortline donanımlı mütevazı, standart halojen farlı bir araç aldıysanız ve bu durumda şimdiki liste fiyatına göre vergiler dahil 3310 TL olduğuna göre 1987 model aslan gibi Şahin yerine bu farları da alabilirsiniz. Ama baştan söyleyeyim bu araba Şahinin saygınlığı, havası ve karizmasına sahip değildir malum camiada... Hem buna 245 25 19R jant ve lastik de takamazsınız LPG de...

    Neyse konumuz dönelim.
    Şimdi eğer ben yüksek hızlarda kullanırım ve aydınlatması yeterli gelmeyecek kadar (ışıktan kaçacak denli hızlı gidemezsiniz pek tabii ); hızlıyım diyorsanız ya da yol kenarındaki aydınlatması olmayan ya da zayıf olan yerlerde kelle koltukta kullanmaktan hoşlanırım, night rider rolünü severim ve karaşimşek benim en sevdiğim dizidir diyorsanız bu tam da aradığınız şey değil.... o zaman baştan söyledim şahin alın diye... Hakikaten bunların tersini arıyorsanız bu farlar size göre; çünkü virajlarda uzun/kısa huzmeli farların virajın içini aydınlatmak suretiyle sürüş güvenliğine yardımcı olması biçimindeki görevi yetmeyip bir de üstüne vazife olmayan işlere girişip hızınız arttırdığınızda ışığın dağılımı ve şiddeti gibi ışık hızındaki şeyleri ışık hızında hesap edip hızınıza adapte etmesi mevzu bahis....
    bir başka deyişle Gece direksiyon hareketiyle birlikte içindeki mercekler hareket ederek ışık hüzmesine yön veriyor. Karanlık ve virajlı yollarda ışık hüzmesinin hareketi gireceğiniz virajı önceden aydınlatıyor. Düşük hızlarda ise mercek hareketi anlaşılmayacağından 40 kilometrelik hıza kadar olan hızlarda Dinamik viraj farının yerini "Statik Viraj Farı" alır. Bak işte para satın almaya gücünün yetmeyeceği şey daha alt modelde daha düşük hızlarda ihtiyaç duyacağınız işte bu "Statik Viraj Farı" adlı dönüş aydınlatmasıdır.
    Sizin aracın her bir hücresine kadar o muhteşem yakın planlar sayesinde tanıdıkları için okurlar sizin farlarınızın Bi_Xenon Basic olduğunu ve sözlük sayesinde bu farlarınıza entegre olarak geldiğini de biliyorlar... demek ki siz beni deniyor ya da bir sohbet için asist yapıyor, benimle latife yapıyor olabilirsiniz olsa olsa... İmkan tanıdığınız için Var olun sağ olsun...
    İşte bu da mercek hareketlerini görebileceğiniz "Dinamik Viraj Farı"videosu:



    aşağıdaki de onun gariban amca oğlu "Statik Viraj Farı"





    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Farlarla ilgili daha önce paylaştığım ayrıntılı bir çalışmayı gözden kaçırmış olabilirsiniz diye tekrar paylaşmak istedim.
    Standart Highline donanımda gelenler Basic BiXenon denilen U şeklinde Gündüz Ledleri olmayan Xenon farlar. U Ledli BiXenon Pluslar sadece GTi'da standart. Diğer tüm U Ledli araçlar opsiyonel donanımlı. Malum sitede U Led yazan araçların çoğunda U Led mevcut değil. Opsiyon biraz pahalı olduğu için musteri adayının ilgisini çekmek için U Led diyorlar oysa sadece Krom bölümler mevcut. U Ledlerde sadece gündüz led farları gelmiyor ayni zamanda xenon mercekleri de direksiyon hareketine göre yön değiştiren Dinamik Viraj Farı özelliği sunuyor. Mercekler de hareketli özetle.

    Görsel ayrım açısından; siyah araçta standart Basic Xenon mevcut diğeri ise U Ledli.

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    ilk başta
    1. Halojen farlar var....Bunlara farların "standart"ı dersek
    Diğerleriyle karşılaştırılınca;
    Midline ve comfortline araçlarda standart olarak gelir.
    Bunların aydınlatmaları sarı ışık veren halojen ampulle sağlanır
    Elbette standart ve beklenen düzeyde bir aydınlatma sağlar..
    Şöyle görünür:
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    2. Bi-Xenon Basic "Bi-Xenon'un Atası" olarak adlandırılırsa
    Bildiğiniz gibi bunlar Highline donanım paketinde standart ancak diğer donanımlara sahip olsanız da opsiyonel olarak da alınabiliyor.
    Park farları halojen ampullüdür ve üzerindeki metalik kep ışığın dağılmasını engelleyip reflektöre yönlendirilmesini ve böylece istenen yönde aydınlatmayı sağlar.
    Bunlarda standart halojen farlardan farklı olarak uzun ve kısa huzmeli farlar için farklı güçteki ampullerin yer aldığı iki farklı kısımdan oluşmaz. motorlu bir mekanizmayla Mercekli far hem uzun hem kısa huzmeli olarak görev yapar. ve bunların üzerine sadece 1600TL ekleyerek de U led tabir edilen gündüz farları alabilirsiniz; çünkü üzerindeki Basic Bi-Xenonlar yaklaşık 1700TL'ye sayılıyor...
    Sizi vesile edip Üstadımın eşsiz güzellikteki fotoğraflarını paylaşayım....
    Huzurlarınızda; Basic Bi-Xenon detay fotoğrafları ve göz alıcı estetiği
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    3. U Ledli tabir edilen Bi-Xenon Gündüz Led farlı ya da Bi-Xenon Plus'lar ise bu durumda Bi-Xenonların "Babası" olur
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
    İlki PXA opsiyon kodlu Basic Bi-Xenon bu farlarda da bu farlarda da Xenon aydınlatma gücünü ve gece yolculuklarında net ve yormayan ışınının farkını fark ettirecektir. Bu farların içerisinde statik dönüş farı da denilen ve 40km'ye kadar hızlarda döneceğiniz yöne yaptığınız direksiyon hareketiyle viraj içerisini aydınlatmak suretiyle sürüş emniyetine eşsiz katkısı olan bir sistemle birlikte geliyor. Diğer farlarda da bu sistem var ancak farların içerisinde entegre biçimde. Halojen farlara sahip araçlarda ise işlevi dönüş yönünde yanan sis farları alır.
    Volkswagen sözlükte Bi-Xenon Plus olarak isimlendirilen bu farlar için şu açıklamalar şöyle.

    quote:

    Bi-Xenon Plus farlar, normalde tüm Bi-Xenon Basic farlarda bulunan otomatik far yükseklik ayarına sahip olmalarının yanı sıra, modelden modele farklılık göstermekle birlikte, dinamik viraj aydınlatmasına ve Gelişmiş Ön Aydınlatma Sistemi “AFS”ye de sahiptir. Direksiyon açı sensörlerinden alınan dönüş açısına göre aracın far mercekleri, otomatik olarak gerekli açılarda dönerek viraj içlerini, daha viraja girmeden aydınlatır. Bu, ek bir aktif güvenlik özelliği sunar.
    Gelişmiş Ön Aydınlatma Sistemi “AFS” ise alışılagelmiş sabit bir aydınlatma karakteri yerine, değişken sürüş koşullarına ayak uyduran esnek bir aydınlatma karakteri sunar. Değişen hız değerlerine göre farlar, örneğin düşük süratlerde şehir içinde yol alındığını anlayarak daha yakın bir mesafeyi aydınlatırken sağ ve sola doğru açılırlar. Böylece kaldırımlar da aydınlatma alanına sokulur. Hız yükseldiğinde ise alan daraltılır ancak aydınlatma mesafesi uzatılır. Böylece daha yüksek süratlerde çabuk katedilen uzun mesafeler daha erken aydınlatılmış olur. Daha da yüksek süratlerde ise farlar iyice yükseltilir. Ancak bu kez de karşıdan gelen trafiği tehlikeye sokmamak için sol far biraz daha aşağıda konumlandırılır. Akıllı aydınlatma fazlarıyla Gelişmiş Ön Aydınlatma Sistemi “AFS”, çok daha güvenli bir yolculuk için imkan sağlar


    Özetle bu ikisi arasındaki yegane fark ilk bakıldığında görülen U biçindeki gündüz LED farları ancak 1600Tl edecek tek fark değil elbette....
    Belki de en önemli fark Basic modelinde de olan ancak sabit farların PXB opsiyon kodlu Bi-Xenon farlar ve gündüz LED farlarında hareketli mercek farlara dönüştürülmüş olması. Bu farlar diğerinden farklı ve fazlalık olarak viraj aldığınız esnada hızınıza bağlı olarak 15 km/h hızdan itibaren virajın içerisini aydınlatıyor. Ayrıca sürüş hızına duyarlı ve hızınız arttıkça daha ileri bir noktaya ve daha kuvvetli aydınlatma sağlıyor.
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
    [https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1686410/63fff3c3-5f80-4945-b4db-2bd45e0e6242.jpg
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    4. U Led li Bi-Xenon ve Dinamik far asistanı ise Bi-Xenonların "Ağa babası" olur
    U Led li Bi-Xenon'un dışarıdan görünüşü tamamen aynı ancak geliştirilmiş bir üst versiyonunu ise Dinamik light assist donanımı içeren PXD opsiyon kodlu U Led li Bi-Xenon. Eğer kısaltma yaparken haksızlık etmezsek Akıllı uzun far olarak da adlandırılabilir. Dışarıdan bakıldığında herhangi bir görsel farklılık yok... Ancak çoook dikkatli bir göz orta dikiz aynası kısmındaki taralı alandaki yağmur ve ışık sensörlerinin yanındaki kamerayı seçebilir. İşte bu kamera karşıdan gelen araç, yaya ve yol kenarındaki aydınlatmalara göre kısa ya ya uzun huzmeli farlara geçiş yapması yanında gerektiğinde perdeleme yapıyor.



    5. Bi-Xenon 'Top' farlar ise Bi-Xenonların "kralı" olur
    Sadece R versiyonunda bulunan bu model faların en ayırt edici özelliği diğerlerinde tek olan U Led'in çiftinin de yanması ve sinyallerinin Led olmasıdır.
    Bu tip farlara şimdilik opsiyonel olarak ulaşılamıyor.
    Uygulama yapan Ender Elektronikte ise ateş pahası..

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Otomatik mi? Manuel mi?
    ilk olarak DSG otomatik değildir...
    Ne demek istediğimi anlamanız için öncelikle normal bir otomatik vitesi sonra da DSG'yi kullanmalısınız.
    Pürüssüz ve kesintisiz geçişleri, doğru ve hızlı vites geçişleri sanki tek bir vites varmış gibi algılamanıza yol açacak kadar başarılı..
    DSG, manuelle yarışan ve hatta ekonomik kullanımda yakalayıp geçen yegane otomatikleştirilmiş çift kavramalı şanzımandır.
    Eğer imkanım olsaydı DSG alırdım. Öncelikle çok medeni bir şey.. Siz yolla ve trafikle ilgilenmek için daha fazla imkana sahip oluyorsunuz.
    Sadece acemiler, manuel vitesli kullanamayanlar için değil uzun yıllardır araç kullanan ve hele hele 6 ileri olduktan sonra gittikçe külfet haline gelmeye başlayıp durmadan vites değiştirmekten helak olmanızı engellemekte mahir.
    Malumunuz üzere bayanlar manuel vitesli araçlardan hoşlanmadıklarından; Eşiyle ortak olarak araç kullanacaklar için en uygun seçenek.
    Ayrıca sağ eliniz boşa çıktığından sevdiğiniz kişinin elini tutmanıza imkan tanıdığından yeni evliler, sevgili yapanalar ve hızlı gençler için ideal..
    Genellikle şehir içinde kısa mesafelerde veya sıkışık trafikte kullanacaksanız ideal.
    Burası çok önemli....
    Ekonomi odaklı sürüş alışkanlıklarınız varsa..
    Mutlaka DSG sürüş profili değişikliği donanımı ile birlikte alınmalıdır.
    Bu özelliği de içeren DCC hem sürüş dinamiklerine hem de ekonomik kullanıma ve yanı sıra da DSG'nin ömrünü uzatmaya muktedir.
    Çünkü böylece düz yolda veya hafif aşağı doğru meyilli yollarda süzülme yaptığı gibi dur kalk trafikte vitesi de boşa alarak hem ekonomi hem de DSG ömrünü uzatmaya hizmet etmekte.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    DCC Nedir?
    Süspansiyon,direksiyon sertliği, gaz pedalı hassasiyeti konusunda hassasiyetleriniz veya alışkanlıklarınız var ise size DCC'yi öneririm.
    Adaptif şasi kontrolü anlamına gelen DCC, Sürüş profil seçiminin geliştirilmiş halidir.
    Spor süspansiyon paketiyle araç 15 mm alçalacak; araçta DCC olursa 10 mm daha alçalacaktır. Ancak aklınıza gelen ilk soruyu tahmin ederek; bu ikisi bir arada alınamıyor." demeliyim

    DCC ile süspansiyonun, gaz pedalının, vites kutusunun, motorun, direksiyon tepkilerinin, ACC varsa araçlar arasındaki mesafenin kontrolünü seçilen Comfort, Normal, Sport, Eco veya kişiselleştirilmiş Moda göre yapar.
    DCC alınca "Sürüş profili seçimi"ni de zaten zorunlu olarak kapsayan ve bir de ilave olarak işin içine süspansiyon ile aracın temel sürüş dinamiklerine doğrudan etkili olacak yatma, eğilme, ağırlık merkezinin değişimi, ağırlık merkezinin yüksekliği ve aerodinamik gibi pek çok konuda aynı anda müdahaleyi mümkün kılacağından;
    daha sert karakterli, daha virajlarda daha güvenli ya da tersi özellikteki karakterlerin hepsini bir arada barındıran ve istediğiniz şekilde biçimlendirmenize de olanak sağlayan bir opsiyona sahip olabilirsiniz. . Fiyatı ise Sunrooftan da hesaplı.1510TL x 1.711=2584TL

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Yer Tasarruflu stepne:



    Comfortline da 205 55 16R lastiklerin yerine takılan yer tasarruflu stepne 125 70 16R ölçülerinde
    Golfte kullanılan 16" olsun 17" ve 18" olsun lastiklerin yanak genişlikleri ve tabanları farklı olsa da dış çapları birbirine çok yakın. Bu lastiklerin çapları arasında mutlaka fark vardır ama milimetrelerle ölçülebilir kanaatimce.
    o denli bir fark olsa tehlike yaratacağı için kesinlikle tavsiye edilmez.
    + yer tasarruflu stepnenin fotoğrafını paylaşayım....
    Bizdekiler dolma teker değil hava basılıyor (hem de ne hava : Max 60psi) ...
    Sizce normal stepne ile arasında fark olsa yuvalarının kenarlarında da ciddi boşluk olmaz mı?
    Patlayan ön lastikse kesinlikle ön lastiğe takılması önerilmediğini ben de duymuştum.
    İki lastik arasında o denli ciddi fark olsa maksimum 80 km/h hıza çıkmaya da izin vermez.
    Yer tasarruflu stepneyi ön aksa takmak çok doğru değil, uzun kilometreler boyunca veya hız limiti üstünde kullanılırsa ön düzeni bile bozabilir.
    O yüzden ince stepnenin ön aksa takılması önerilmez . Ön lastik bile patlasa arka sağlam lastiklerden birinin sökülmesi, ince stepnenin oraya takılması ve sonra arka akstan çıkan sağlam lastiğin patlak olan ile değiştirilmesi önerilir ki bu halde bile fazla gezmemek , en yakın lastikçiye gidip onartmak veya onarılamıyorsa yeni lastik almak önerilir.
    Şehir içi kullanım ağırlıklıysa kesinlikle öneririm.
    Şehirler arası kuş uçmaz kervan geçmez yurdumun yollarında çok da kullanışlı olmayacaktır.
    Şehirler arası yola stepnesiz çıkmak lüzumsuz bir özgüven patlamasının sonucu olur, ama bu patlama kendini imha anlamına da gelebilir.
    Alimallah kamyoncuların insafına kalıverirsiniz ıssız yollarda sonra...
    stepnesiz şehirler arası yola çıkmaz demek "..... aracını benzini dök yak demek "
    Dynaudio ses sistemi alacaksanız yer tasarruflu stepne almanız zorunludur.
    Nedeni ise ikinci fotoğrafta gizli...
    Bu arada ikinci fotoğraftaki yer tasarruflu stepnenin ortasındaki " yer tasarruflu" dynaudio ses sistemine ait amplifikatördür.=)
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Dynaudio Excite ses sistemi...
    Şimdiye kadar İnanç Hocam hariç almayı düşünen ve ancak şu ana kadar almayı başaran bildiğim kadarıyla olmadı...
    8 Kabinli ses sistemi standart kullanıcının beklentilerinin ötesinde netlikte ve güçte...
    Dinledikleriniz yüksek çözünürlükte ve kalitede olmasına dikkat etmeniz yeterli sanırım.
    Bunun yerine Ergo koltuklar alınabilir....
    MK7'de opsiyonel donanım olarak sunulan stepne yuvasına takılan devasa subwoofer hariç Dyno Audio sistemi diğerleriyle tamamen aynı yerlere takılmalıysa Ebay'da satılanlar görünce inandım... Onlarda da görünürde 6 tane var...
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Bildiğiniz ve bilmediğiniz Koltuklar Hakkında herşey:



    1. Yanal destekleri yükseltilmiş ve güçlendirilmiş spor koltukların yanları kumaş ortaları güderi olanlar Alcantara/Global kumaşa sahip Comfortline ve Highline'da standart

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    2. Bunlar ise Midline plus'ta kullanılan standart zoom döşeme kumaşı ve tüm donanım paketlerinde yükseklik ayarı ve ayarlanabilir bel desteği standart

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    3. GTI ve R'da standart olan Alcantara / 'Race' kumaş koltuk döşemesi ise harika
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




    4. Bir de opsiyonel olan Newyork/Vienna' da sadece kumaş değil suni deri seçeneği de var.

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    5. ErgoActive koltuklar ise yanları ve kol destekleri deri orta kısımları kumaş olan, masaj ve ısıtma özellikleriyle uzun yolculukları zevkli hale getirmenin en iyi yollarından biri... Sürücü tarafı masaj özellikli Yalnızca siyah renkte olduğunu hatırlatmalıyım...
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    5. Golf'ün 40.yıl özel serisinin inanılmaz renkteki gerçek deri koltukları...
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




    İç döşemede kullanılan Üç temel renk var...
    1. Opsiyon listesinde Shetland olarak anılan kum beji / opsiyon kodu (XW)
    Kum beji iç döşeme rengi seçtiğinizde ön ve arka kol dayama yerleri ile kapı kolların iç kısmı leke ve kirlenmeye karşı bej renginde deri geliyor.
    Göreceksiniz ki ton farkı olmadan iç tavan, torpido ile Direksiyon altındaki kaplamaları ile koltukları kum beji rengindedir
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
    . VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    2. Kuvarsit diye anılan açık gri / opsiyon kodu (JW)
    Kuvarsitte ön ve arka kol dayama yerleri ile kapı kolların iç kısmı aynı renkte kumaş geliyor.
    Bu fotoğrafları mümkünse kaydedip dikkatle incelerseniz göreceksiniz ki kum beji iç döşemeden farklı olarak;
    iç tavan, torpido ile Direksiyon altındaki kaplamaları kum beji renginde ama koltukları açık gri renktedir.
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    3. Titantum siyahı olarak anılan ve aslen çok koyu bir gri olan antrasit / opsiyon kodu (TW)
    Titanyum siyahında ön ve arka kol dayama yerleri ile kapı kolların iç kısmı aynı renkte kumaş geliyor.

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    iç döşemede kullanılan kaplama ya da dekorlar:

    Avrupa standartlarında Comfortline ile bluemotion donanımında " dark silver brushed " denen fırçalanmış alüminyum görüntüsüne sahip iç dekor kaplaması kullanılır.
    Ülkemizde aşağıdaki fotoğraftaki örneğine benzer biçimde Midline plus donanımında ve yeni çıkan 1,6 TDI Bluemotion 110 Hp'de mevcuttur ve opsiyonel olarak alamıyorsunuz.
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Bizde Comfortline ve Highline'da piano black kaplamalar var
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Bunların haricinde GTI'da ve R'da kullanılan opsiyonel olarak alınamayan "carbon touch" da denen karbon iç mekan kaplamaları da var..
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan





    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Geri Park Kamerası
    *Bu kamera amblemin arkasında gizlidir
    Böylece çarpma, hava koşullarından etkilenme, meraklı kişilerin gazabına uğrama, kirlenme ve akla gelmedik pek çok görünmez belayı bertaraf eder görünmezliğiyle...
    * Gece dahi renkli olmasa da görüntü verir.
    *Arkanızdan iş çevirmelerine mani olur =)
    *Sensörlerin görmesine imkan olmayan demir çubuk, çit vb. şeylere karşı korunmanızı sağlar.
    *Sağ koltuğa oturanları etkilemeyi sağlar.
    ama en çok da
    "Allah Allaaah bu adam nasıl geri giderken öne bakıyo?" diyerek dışarıdan bakanları ise şaşırtmayı...
    * Bir işe daha yarar; ki bu gerçekten işe yarar mı bilmem?
    Valeler ya da parkçıları arkanızdan koşturtur ve/veya arkanızdan ıslık eşiliğinde "Hooop abeeey bagaj açık kalmış!" diye bağırmalarını sağlar...
    (Aktaran Tarık ve Emir Hocama selamlar=)

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Daha fazlasını öğrenmek için Kullanma kılavuzu sayfa 207
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Renkli ekranlı yol bilgisayarı kendisine ödenen tutarı sonuna kadar hak eden bir opsiyon. Highline'larda 2015 modellerde standart oldu.

    Nedir bu? derseniz:

    Sürekli gözünüzün önünde duracak ve devir ve hız göstergesi arasındaki MFA denen bilgi ekranının oldukça yüksek çözünürlüklü ve hızlısı...

    işte böyle bi şey... basitçe Bizimkiler Nokia 3310 ekranıysa bu I phone 5s ekranı gibi

    Bir de navigasyon varsa navigasyonla birlikte harika bir görüntü veren yönlendirmeleri ve uyarıları aktaran navigasyon ekranına da dönüşüyor.

    Bu arada çok fonksiyonlu renkli yol bilgisayarına dair istediğim görsele bir türlü ulaşamasam da kaliteli bir video buldum sonunda..
    Özellikle Navigasyonunuz varsa bir harika.



     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    Sizlerle paylaşmak istedim.


     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Yeni Golf Car Of the Year 2013 Seçildi!

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Toyota GT86'nın 202 puan , Volvo V40'ın 189 puan topladığı seçmelerde, 414 puan toplayan 7. nesil Golf Car Of The Year 2013'ü kazandı.

    Yılın en iddialı modellerinin yarıştığı COTY 2013'ün sonuçları belli oldu. 414 puan alan 7. nesil Golf en yakın rakibine 200 puan üzerinde fark atarak Car of Year 2013'ü açık ara farkla kazandı.

    ☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♥.¸¸.•*´¯`♥ Volkswagen Golf 7 Kullanan Araç Sahipleri ♥´¯`*•.¸¸.♥.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ MİDLİNE PLUS █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 MİDLİNE PLUS 1.2 TSİ 105 PS DSG BEYAZ DRKTEK

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ COMFRTLİNE █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 COMFORTLİNE 1.4 TSİ 122 PS BEYAZ yşengür
    2. GOLF 7 COMFORTLİNE 1.4 TSİ 122 PS DSG TUNGSTEN GRİ Bİ-XENON salvadordali03

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ HİGHLİNE █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG GECE MAVİSİ Magnat_HiFi
    2. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG SİYAH 1UMR1
    3. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG DERİN SİYAH U LED SUNROOF rgulseven
    4. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG BEYAZ kunfeyekun

    ☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♥.¸¸.•*´¯`♥ Volkswagen Golf 7 Sıraya Yazılanlar ♥´¯`*•.¸¸.♥.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ MİDLİNE PLUS █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 MİDLİNE PLUS 1.2 TSİ 105 PS BEYAZ gurcangg

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ COMFRTLİNE █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 COMFORTLİNE 1.2 TSİ 105 PS DSG GECE MAVİSİ terapist70
    2. GOLF 7 COMFORTLİNE 1.2 TSİ 105 PS drkun
    3. GOLF 7 COMFORTLİNE 1.2 TSI 105 PS DSG BEYAZ Athlonyus

    ♥▂ ▃ ▅ ▆ █ HİGHLİNE █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥

    1. GOLF 7 HİGHLİNE 1.4 TSI 122 DSG BEYAZ carabiner1
    2. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG PASİFİK MAVİ PARANOMİK CAM TAVAN frt06
    3. GOLF 7 HİGHLİNE 1.4 TSİ ACT 140 PS DSG KIRMIZI kcin
    4. GOLF 7 HİGHLİNE 1.6 TDİ 105 PS DSG DERİN SİYAH mycan34
    5. GOLF 7 HİGHLİNE 1.4 TSI 122 DSG BEYAZ serhattnm

    VOLKSWAGEN GOLF 7 2012

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Perth" (5-Arm-Flächendesign) - 4 Leichtmetallräder 6 1/2 J x 16 - Reifen 205/55 R 16

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Toronto" (5-Doppelspeichen-Design) - 4 Leichtmetallräder 6 1/2 J x 16 - Reifen 205/55 R 16

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Dover" 6 1/2 J x 16 (5-Arm-Design)

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Geneva" (7-Doppelspeichen-Design) - 4 Leichtmetallräder 7 J x 17 - Reifen 225/45 R 17

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Madrid"(5-Doppelspeichen-Design) - 4 Leichtmetallräder 7 J x 17 - Reifen 225/45 R 17

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Dijon" (10-Speichen-Design) - 4 Leichtmetallräder 6 J x 17 - Mobilitäts-Ganzjahresreifen 205/50 R17

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    "Durban" (5-Doppelspeichen-Design) - 4 Leichtmetallräder 7 1/2 J x 18 - Reifen 225/40 R 18

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Räder / Reifen - 15 4 Stahlräder 6 J x 15

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan










    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic
    MOTORLAR VE YAKIT TÜKETİMLERİ

    Yakıt Deposu 50 lt.

    1.2 litre TSI 85 PS / 5 ileri manuel 5.9-4.2-4.9 l/100km tüketim ve 113 gr / km CO2 emisyonu.

    1.2 litre TSI 105 PS / 6 ileri manuel 5.9-4.3-4.9 l/100 km tüketim ve 114 gr/km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 5.6-4.4-4.8 l/100km.

    1.4 litre TSI 122 PS / 6 ileri manuel 6.6-4.3-5.2 ı/100 km tüketim ve 120 gr/km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 6.2-4.3-5.0 l/100km.

    1.4 litre TSI 140 PS / 6 ileri manuel 6.6-4.5-5.3 l/100 km tüketim ve 112 gr / km CO2 emisyonu. 7 ileri dsg 6.1-4.4-5.0l/100 km.

    1.4 litre TSI ACT (silindir kapama) 140 PS / 6 ileri manuel 5.9-4.3-4.8 l/100 km tüketim ve 112 gr / km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 5.9-4.3-4.8 l/100 km

    1.6 litre 105 PS TDI / 5 ileri manuel 4.6-3.3-3.8 l/100 km tüketim ve 99 gr / km CO2 emisyonu. 7 ileri dsg 4.6-3.5-3.9l/100 km.

    1.6 litre 4 MOTION 105 PS TDI / 6 ileri DSG 5.5-4.0-4.5 l/100 km tüketim ve 119 gr / km CO2 emisyonu.

    2.0 litre 4 MOTION 150 PS TDI / 6 ileri DSG 5.7-4.1-4.7 l/100km tüketim ve 122 gr / km CO2 emisyonu.

    2.0 litre 150 PS TDI / 6 ileri manuel 5.0-3.6-4.1 l/100km tüketim ve 106 gr / km CO2 emisyonu. 6 ileri dsg 5.2-4.0-4.4l/100 km.

    Ayrıca 85 g / km CO2 emisyonu olan ve 3.2 l/100km tüketim sunan BlueMotion versiyonu olacak.

    AĞIRLIKLAR VE HIZLANMALAR

    1.2 TSI 85 hp 1200 kg , 12 sn 0-100, 180 km maksimum hız.

    1.2 TSI 105 hp 1210 kg , 10.2 sn 0-100 , 192 km maksimum hız.

    1.4 TSI 122 hp 1225 kg , 9.3 sn 0-100 , 203 km maksimum hız.

    1.4 TSI 140 hp 1270 kg, 8.4 sn 0-100, 212 km maksimum hız.

    1.6 TDI 105 hp 1300 kg, 10.7 sn 0-100 , 192 km maksimum hız.

    2.0 TDI 150 hp 1354 kg, 8.6 sn 0-100, 216 km maksimum hız.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS1977

    Arkadaşlar yeni tescil araç işlemleri aşağıdaki gibidir.

    Bayiye araç geldiğinde tescil ve plaka işlemlerini yapmak istediğimizde elden takip etmek için bayinin bize bir dosya hazırlaması lazım, bu dosya ile ilgili emniyete gidiyoruz, bu dosyanın içinde ;

    1- aracın uygunluk belgesi
    2-Araç için bayi tarafından tanzim edilen faturası
    3-Bayinin araç satmaya yetkili olduğuna dair genel merkezinden almış olduğu Yetki belgesi,
    4-yatırılmış olduğuna dair maliyeden alınan kara taşıtlarına ait öTV ödeme belgesi ve buna bağlı tahakkuk fişi,

    Bu dosyayı bayiden aldıktan sonra sigortacıya gidip,

    5- aracın motor ve şase numarasına göre tarafımızdan yaptırıldığına dair zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçesi, bu sigorta içerisinde henüz aracımızın plakası yazmıyor olacak, bizim ad soyadımız ve t.c.numaramız yazılı, (yani bir nevi geçici sigorta ) yaptırıp dosyanın içine ekliyoruz,

    Ayrıca

    6- nüfus cüzdan fotokopimizi

    7- Sigortacıdan aldığımız 2 adet EK-1 tabir edilen tescil müracaat işlem formunu dosya içinde muhafaza ederek emniyete gidiyoruz. Herkes mutlaka adres itibariyle kayıtlı olduğu tescil birimine gitmesi lazım.

    İSTİSNAİ İŞLEMLER OLARAK BİLİNMESİ İÇİN YAZDIM: Eğer araç sahibi özürlü ise özre ilişkin, özürlü sağlık kurulu raporu ile ve eğer işlemleri başkası sizin adınıza yapacaksa kendisine notorden verdiğimiz vekaletname ) evrakları ayrıca dosyanın içine ekliyoruz.

    Bazen akrabalarından özürlü şahsın üzerine araç tescilini yaptırarak, ötv yi hiç ödemeyan şahıslar var ve bu aracı adına tescil yaptırılan şahsıntan başkası kullanabilir. fakat 5 yıl süre ile ötv farkı ödenmeden bu araç devredilip satılamıyor.


    Tamamladığımız dosyayı emniyete veriyoruz, emniyet boş olan EK-1 belgesini dolduruyor ve bize imzalatıyor. kanunen sıradaki plakayı bize vermesi gerekiyor veya boşta plaka varsa seçim yapılıyor, sizin beğendiğiniz boşta bir plaka var ise emniyet sizi bağış için derneğe gönderiyor ve makbuzu geri getirip sonradan veriyorsunuz, böylece dosyayı kabul ederek müracaat işlemleri başlamış oluyor,

    Emniyette 155 TL 50 Krş tescil ve trafik belgelelari ücretini ödüyoruz, görevli polis en son plaka fişi kesiyor ve bize veriyor, bununla Şoförler cemiyetine gidip, plakayı bastırıyoruz. Orada yaklaşık 25-40 TL arası plaka ücreti veriyoruz. Bu fiyat büyük küçük yerleşim yerlerine göre değişiyor. Sonradan emniyete gelip ruhsatımızı alıyoruz.

    Toplamda nerden baksak en fazla 200 TL yapıyor. Bayinin yaptığından 280 TL daha hesaplı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extreme_oki -- 20 Şubat 2015; 3:46:26 >







  • Golf 7'ye neden bu kadar ödül verildiğini geçen akşam daha net anladım...Şöyle ki bacanağın 2012 Astrasını kullandım...daha şoför koltuğuna
    oturur oturmaz araç bana oyuncak gibi geldi,koltuk inanılmaz derecede kötü,şoför bölümü dar,vitese ulaşma ve kullanma beni resmen yordu,dikizden arka cama
    baktım geri görüş yok denecek kadar az,gaza biraz bastım ama sanki yerinde say marş misali araç zorla gidiyor gibiydi,süspansiyon rahatsız etti 3-4 km'lik yolculukta.
    Bacanağı evine bıraktım ve kendi aracıma bindim hemen ve işte bu dedim hem konfor hem kullanım hem de çekiş olarak dağlar kadar fark vardı....Aracımızın kıymetini anlamak
    için arada farklı markalar da sürmek lazım :)
    Not:Bacanağın aracı dizel klasik full ve sedan Astra....20 bindedir ancak...tüm bakımlarını yetkili serviste yapar,kapalı garajda tutar ve araca gözü gibi bakar...
  • Golf'e car'a sevdam

    39'umun bitimine günler şu iç muhasebeyi yapmıştım.
    Elimdeki peşinatla bir ev taksidine girip on yıl sonra ev sahibi mi olayım?
    Sonra geçip giden gençliğimin peşinden yazıklanıp 50 yaşımdan sonra bir araba sahibi mi olayım?
    Yoksa Elimdeki peşinatla araba taksidine girip önümdeki üç-dört yılı çalışıp borcunu ödedikten sonra birikim yapıp emekliliğimde alacağım ikramiyeye ekleyerek ev mi alabilirim?
    Ben geçip giden yaşanacak tek bir ömrü uzun vadeli yatırım için tüketmeyi seçmeyenlerdenim.
    Özel sektörde ancak büyük bir şirkette çalışıyorum. Yani nispeten iş güvencesi sorunum yok.
    7 yıllık evliyim, çocuğumuz yok ve benim de eşimi ikna etmem oldukça güç oldu.
    Malum, kulağımıza söylene söylene aklımızda çakılı kalmış klişeleri, dilimize pelesenk olmuş söylemleri aşmaktan bahsediyorum.(Önce ev alın, sonra çocuk vs.vs.)
    Daha önce yaptığım iş gereği şehir şehir denetim için gezerken bir hayli marka ve bir hayli modelle de tanışıklığım oldu.
    Uzuuun yıllar boyu otomobil dergileri alıp okuyarak açlığımı gidermeye çalıştım.
    Taa ki hayatın geçip gittiği ve keşkelerle dolmuş bir hayatım olduğunu anlayana kadar....
    Kendime bir iyilik yapıp hayallerimden birini gerçekleştirmeye karar verdim.
    Önce teorik araştırmalar sonrasında test sürüşleri. Alfa, Honda, Seat, Opel vb. pek çok markayı test etme imkanım oldu. Eminim herkesin bir araçtan beklentileri farklı farklıdır.
    Ancak hayatımda kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim Golf VII'nin direksiyonuna oturduğumdaki gibi. O kadar ki, test aracından dahi ayrılmak istemedim.. Bu araca ne bir yatırım ne güvenlik ne bir hız makinesi ne de prestij aracı olarak baktım ama bir de dönüp baktım ki bunların hepsinin bir arada olduğu muhteşem bir harmoniyle karşı karşıyayım..
    Hani sloganı olan bir söz var ya "Das Auto" diye... ben onu şuna dönüştürdüm. Eğer bir şey sizin hayal ettiğinizden ve beklentilerinizden fazlasını içeriyorsa o şey hayalden daha mükemmel ve dahası gerçektir. Çünkü eğer o şey beklentilerinizin tamamını içeriyor olsaydı yalnızca hayalinizin tezahür ettiğinden bahsedebilirken fazlasını içerdiğinden sizin hayaliniz olamaz anlamına gelir ki slogan şuna dönüşür. "Hayal ötesi"
    ben benimkini fırtınalı bir araştırma, sipariş, sonra siparişin iptali ve son olarak hazır bir araç bularak almak biçiminde izdivacımı 13 Ocak 2013'te evliliğe benzer biçimde arabalılıkla sonuçlandırdım.
    Mutluyuz.....

    Buradaki forumun sayfalarını görmeden önce pek çok yerde pek çok şey okudum elbette...
    Elbette pek çok marka ve model aracı kullanmışlığım vardır 1993 yılında ehliyetimi aldığımdan bu yana...
    Almaya en çok yaklaştığım model seat leon'du ama bir şeyler eksikti adını koyamadığım...
    Sonra Volkswagen tutkunu bir ağabeyimin verdiği cesaretle, Volkswagen Bayiinin yolunu tuttuk.
    Showroom'da merakımı giderecek araç bulmayınca arkadaki servis alanına sızma harekatımız servis görevlisinin "bu araçlar teşhir için değildir" diyerek bizi püskürtme gayretleri bizi daha da galeyana getirdi.
    "Yahu nasıl olur da araç satmak için kurulan bir yerde araç olmaz?"
    sorusunu
    " gören alıyor demek ki... hatta teşhir aracını bile"
    diye içimden yanıtlayıvermiştim.
    Neyse ki gelen test aracı servise gelen araçları elimizden kurtarmıştı...
    içimizdeki merak yangınını söndürür diye umarken daha da körükledi insafsızca deneyimlerim.
    Hayatımda Renault, Ford,Tofaş, Opel gibi pek çok markanın yanısıra Volkswagen'in Bora ve Passat modellerini de kullanma imkanım olmuştu.
    Evet evet bir milat olmalıydı bu... Golf'ten önce ve Golf'ten sonra diyebileceğim bir nirengi noktası....
    Bundan sonra geriye kalan araçlar daha güçlü, daha karizmatik, daha sportif, daha ekonomik, daha ergonomik, daha ve daha herhangi bir şey olabilirdi;
    elbette aklı başında hiç kimse bunun aksini reddedemezse de bu benim tercihim olarak yaşantımın bir parçası oldu....
    Kendimi ve sevdiklerimi içerisinde rahat ettirdiğim, güvende hissettirdiğim, yani kısacası kendini iyi hissettirdiğim başka bir araç yok....
    Aldığım kararı almamda, hayallerime doğru yaklaşırken yardımı geçen dostlarıma ne kadar teşekkür etsem azdır.
    Ama aslında minnettarlığım bana karşılıksız olarak sundukları içtenlikleri, hesapsızca paylaştıkları tecrübeleriydi, bilgileri, zamanları ve en önemlisi, tutkuyla paylaştıkları yürek dolusu aşkları....

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • maverick666 M kullanıcısına yanıt
    "...dizel almanın mantığı yılda 15000 20000 km yapanlar içindir..." derlerdi inanmazdım..şimdi inanıyorum..bence dizel ile benzinli arasındaki tüketim farkı ilk satın alma maliyetini ancak 3-4 yılda çıkartıyor.4 yıl sonra ilk alınan fark gibi de satılamıyor..bakın ben 2010 corsa 1,3 dizeli benzinliden o zamanın sartlarına göre 3-4 bin tl fazla para vererek aldm..şimdi satarken aynı satılıyor bazen de benzınlı daha pahalıya satılıyor. çünkü dizelde yaş ilerledikçe masraf listesi uzuyor..benim corsada debriyaj değişecekti 600 tl ama dizel oldugundan volanttada sıkıntı cıkıyor oda 1500 tl..bir anda 2500 tl masraf ve yaptıgınız ekonomi çöpe gidiyor.benzınlıde böyle arızalar çok daha doğrusu ileri yaş masrafı az.. ben bu arabayı alırken cebimdeki para ortalama 3-4 yıl kullanım vergi 10000km/yıl sürüş vs vs hesap ederek aldım..dizelin benzınlıden iyi olması için şu anki satış rakamlarının yuzde 20 düşmesi gerekir diye düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: leonart16

    Merhaba arkadaşlar.

    Ben bu klima olayını çözemedim ya. Bursa'da yaşıyorum, araba 1.6tdi highline, sabah 7'de arabayı çalıştırdım ve 20km iş yerine ve bi türlü ısınmıyor arabanın içi, bildiğin donuyorum. AC Modunu falan açtım ama nafile. 15 km gittikten sorna anca sıcak üfledi lanet. İçerisinin sıcaklığını 29 yapıp AC açıyorum ama nafile. Önceki arabam focustu ve onda da dijital klima vardı AC yi açtım mı hamam gibi olurdu 1 dk sonra içersi. Nedir bu klimanın derdi. Kışın mesela ön cam sabahları buz tuttu mu focusta ön cama sıcak hava bi verirdim eritirdi, bunda düşünemiyorum o günlerde naparım.

    klima soğuk havayı kendi üretir, sıcak havayı ise motordan alır. dizeller geç ısındığı için kısa mesafelerde dizel araçla üşümen normaldir. aslında bu iyi bişey. dizellerin benzinlilere göre daha verimli olduğunun göstergesi. havaya giden enerji daha az.

    Bazı şeyleri tekrar hatırlatmakta fayda var:

    SYNC:
    Senkronizasyon, yani çift bölgeli klimanın iki tarafının da aynı sıcaklığa ayarlanması.
    AUTO:
    Ayarladığınız sıcaklığı sabit tutar, fan ayarını, sıcaklığı vs. herşeyi otomatik ayarlar. Dışarısı soğuksa daha sıcak üfler, ortam ısısı yükseldikçe fan ayarını düşürür, dışarıda güneş açarsa ona göre fanı ve fan ısısını ayarlar. Kısacası her şeyi otomatik yapar.
    A.C.
    Air Conditioning, yani iklimlendirme. Ama bundan kasıt soğuk hava dolaşımının açılması. AC ışığı yanıyorsa klima kompresörü devreye girer. Kışın buna gerek yok. Çünkü soğutma ihtiyacınız olmaz. Serinlemek istediğinizde ısı ayarından ısıyı düşürün, dışarıdaki hava içeriyi serinletmeye yeter. Ama ayda bir AC ışığını yakıp klima gazının devir daim yapmasının klimanın ömrü açısından sağlıklı olduğu söylenir.
    AC MAX:
    Bu düğmeye basarsanız yazın sıcakta arabaya bindiğinizde araç klimayı ve fanı tam kapasite çalıştırır ve iç hava sirkülasyonunu açarak ortam ısısını en kısa sürede düşürür. Kışın da araca bindiğinizde buğulanma olmaması için bu düğmeyi kullanabilirsiniz. AUTO'ya aldığınızda kışın da bu ışığın yandığını görürseniz şaşırmayın.
    SETUP:
    Bu düğmeye bastığınızda multimedya ekran üzerinden klimanın tüm ayarları yapmanızı sağlayan bir menü açılır. Yani ayarları ekran üzerinden de yapabilirsiniz.

    Bütün bunların sonucunda sabah AC'yi açmanız aracı ısıtmaz. Gelelim Focus niye öyle de bu niye böyle: Benzinli ve dizel arasında elbette fark var. Ama bu fark Focus ile Golf arasındaki farkı açıklamaz. Burada aracın motor tasarımı, radyatör yapısı vb. diğer unsurlardan kaynaklı farklılıklar var. Bu tasarım farkları araçların ısıtma süre ve performansları konusunda farklılığa yol açacaktır. Ben de 1.2 TSI Leon kullanıyorum. Bana da sorarsanız sabahları Clio II daha çabuk ısınıyordu.
    Peki sorun nasıl çözülür? Buz kazıyıcı ile camı kazımak zorundasınız. Araç içine girdiğinizde camlarda buharlaşma olursa AC MAX düğmesine basıp buharlaşmayı ortadan kaldırabilirsiniz. Ha diyeceksiniz ki AC hani soğutuyordu. AC MAX ı açtığınızda soğuk hava üfler ve soğuk havanın nem oranı düşük olduğundan daha nemli olan camlarınızdaki nemi havanın içine hapsederek buharlaşmayı ortadan kaldırır. Camlardaki buğu ortadan kalkınca bütün havalandırmayı kapatabilirsiniz. Burada soğutma suyu ısısını orta ekrandan takip etmelisiniz. Soğutma suyu ısısı 60'a çıkana kadar araçlar ılık hava bile üflemiyor. Siz de aracınızın huyunu zamanla öğrenirsiniz. Peki aracın hemen ısınmasını umarak ısıtmayı sona dayayıp fanı da açarsak ne olur? O zaman soğuk hava ılımaya başlayan motor suyunun içinden geçerek ısınma süresini uzatacak siz de 20 km sonra bile sıcak havaya kavuşamayacaksınız. Burada bir etken daha var onu da unutmayalım: Eğer sabah evinizden işe giderken ağırlıklı yokuş aşağı gidiyorsanız aracınız zaten yakıt harcamayacak ve motor suyu da geç ısınacaktır. Bu da sizin sıcak havaya kavuşmanızı yine geciktirecektir.




  • Kuşaklardır Türkiye'de yaşayıp bu memleketin ekmeğini yiyip Türkçe konuşamayanları ne yapcaz? Adamlar en azından Almanca konuşamıyor
  • Yanlış anlamayın da bindiğiniz araba Golf, tripleriniz Lamborghini.. :) Ufacık farkları ilahlaştırarak lanse ediyosunuz..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.