Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
455
Cevap
12
Favori
45.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat


    NOT: Belirtmeden edemeyeceğim yurtdışından gelen mouse in tıklaması bile farklı daha güzel türkiyeye en dandikleri yolluyorlar orası kötü yahu.



    bu kısım bana da öyle gelir psikolojik diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: *ExtraTechx*

    Bende g500 aldım ve aldığımdan beridir mouse da bir çınlama var.Geceleri çok fazla rahatsız ediyor.Acaba garantiye yollasam değiştirirler mi?

    Bir de ürünü hızlıaldan aldım keşke cayma hakkımı kullanıp iade etseydim.




    çınlama dediğiniz şey benim yaşadığım sorunsa dayanılacak bir şey değildi bu

    http://forum.donanimhaber.com/m_64670093/mpage_2/tm.htm

    Sizinkinden çok farklı.Ses elektronik kısımdan geliyor.Hani trafolarda bir uğultu gibi ses olur ya onun gibi fakat daha ince frekanslısı.Yaş ne kadar gençse bu sesler o kadar rahatsız ediyor.Gece sessizliğinde insanın beynini kemiriyor resmen:D

    Logitech e mesaj attım fakat geri dönmediler halen.Bir de telefon numaralarını illa sabit hattan arayacakmışız.O yüzden telefonla irtibatta kuramadım.Açıkçası şu an elimde kalmış bir üründen başka bir şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcan0123

    Bende benim bozuk g300 için mail attım resinli felan bakalım ne olucak ? Bu arada bu destek numarasını arasam faturama çok para yansır mı ?

    destek numarası ücretsiz

    Logitech Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Logitech Gaming Mouse G300 ile yaşadığınız sorun için çok üzgünüm. Benim adım sansür ve memnuniyetle isteğiniz konusunda yardımcı olacağım.

    Maalesef ürününüzün bozuk olduğunu ve garanti kapsamı dahilinde değiştirilmesi gerektiğini belirtmek zorundayız.

    Verdiğiniz bilgilere göre ürününüz hala garanti kapsamı dahilindedir. Ürünün garanti kapsamı dahilinde değiştirilmesi için ilk olarak ürünü satın aldığınız satış noktasıyla irtibata geçmelisiniz.

    Eğer ürün satış noktası garanti kapsamında ürün değişimi konusunda size yardımcı olmayı reddederse tekrar Müşteri Hizmetlerimizle görüşmenizi rica ederiz.

    Bu durumda lütfen ürünü faturası ve garanti belgesiyle birlikte bir kutu içinde satış noktasına veya Türkiye distribütörümüze (Penta Bilgisayar : 0216 528 00 00) gönderin. Türkiye distribütörümüz Penta Bilgisayar'ın iletişim bilgileri aşağıdaki gibidir:

    Tel - 1: 0216 528 00 00
    Tel - 2: 0850 277 0 277
    E-posta: teknik_destek@penta.com.tr

    Ürünü distribütörümüze kargoyla ulaştırabilirsiniz. Kargo detayları için lütfen Penta Bilgisayar'ın telefon numarasını arayın.

    Not: 2 haftaya kadar tarafınızdan cevap alınamaması durumunda, talebinizin çözümlendiği düşünülerek dosyanız kapatılacaktır ve otomatik olarak e-posta adresinize görüşlerinizi değerlendirmek amacıyla bir anket gönderilecektir.

    Logitech Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz.

    Saygılarımla,
    Logitech Europe S.A.
    Teknik Destek - Avrupa, Orta Doğu ve Afrika
    Customer By Web Form (Ugurcan Sansür) 07/10/2013 12.34 PM
    G300 mouseumun sol tık özelliği tam çalışmıyor.1 kere tıklamama rağmen 2 kere algılıyor yada basıl tutmam gereken durumlarda basılı tutulmuyor.Sağ tuşda sert bastığım zaman bir problem yok.Ayrıca mouseun sağ tarafındaki şıklı yerin altında ki yumuşak kısım eridi.


    Adamlardan böyle bir cevap aldım ürünü pentaya yollamamı istiyorlar ama açıkçası bu konuda kararsızım çünkü mouse kutusunun içinden çıkan belgede
    Lütfen ürünlerin orjinal kutularını,tüm içeriklerini 2 nüsha olarak geln satış faturasını muhafaza ediniz.Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürünler için bizimle irtibata geçiniz.Ürün kontrol amaçlı istenirse size gönderildiği gibi eksiksiz hasarsız bir şekilde,2 nusha faturasıyla beraber tarafımıza gönderiniz.Ürünleri gönderirken bir kutu kullanınız.Orjinal kutuların üzerinde kargo etiketi veya benzeri tahribat olmamasına dikkat ediniz.
    Ben kargo kutularını felan hep attım sadece mouse kutusu var.Faturalarıda kaybetmiş olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiCRaN_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat


    NOT: Belirtmeden edemeyeceğim yurtdışından gelen mouse in tıklaması bile farklı daha güzel türkiyeye en dandikleri yolluyorlar orası kötü yahu.



    bu kısım bana da öyle gelir psikolojik diye düşünüyorum..

    psikolojik olması konusunda sizinle hemfikirim hocam..

    eyvallah canım kardeşim benim :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ExtraTechx*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: *ExtraTechx*

    Bende g500 aldım ve aldığımdan beridir mouse da bir çınlama var.Geceleri çok fazla rahatsız ediyor.Acaba garantiye yollasam değiştirirler mi?

    Bir de ürünü hızlıaldan aldım keşke cayma hakkımı kullanıp iade etseydim.




    çınlama dediğiniz şey benim yaşadığım sorunsa dayanılacak bir şey değildi bu

    http://forum.donanimhaber.com/m_64670093/mpage_2/tm.htm

    Sizinkinden çok farklı.Ses elektronik kısımdan geliyor.Hani trafolarda bir uğultu gibi ses olur ya onun gibi fakat daha ince frekanslısı.Yaş ne kadar gençse bu sesler o kadar rahatsız ediyor.Gece sessizliğinde insanın beynini kemiriyor resmen:D

    Logitech e mesaj attım fakat geri dönmediler halen.Bir de telefon numaralarını illa sabit hattan arayacakmışız.O yüzden telefonla irtibatta kuramadım.Açıkçası şu an elimde kalmış bir üründen başka bir şey değil.

    yüksek frekanslı bir ses oluyor sanırım öyle bir şey, laser frekansıyla alakalı bir arızası var sanırım, değişim olacaktır ulaştırırsanız mutlaka. sabit hat olayı şartmış evet malesef.




  • ugurcan0123 kullanıcısına yanıt
    kargo kutularına ihtiyacınız yok, sadece ürünün kendi kutusuyla yollamanız yeterli, ancak eksiksiz olmasına önem gösterin, fatura fotokopisi istiyor penta, arayıp bilgi alabilirsiniz, faturanız kayıp ise satın aldığınız yerden fatura fotokopisi rica ederseniz verebilirler. Ben de bir arızadan dolayı 2.5 aylık g700s imi garanti kapsamında anlattığım şekilde pentaya gönderdim bir haftada yenisi geldi.
  • Cevap için teşekkür ediyorum dediğiniz gibi frekansı oldukça yüksek ve tiz bir ses daha doğrusu en rahatsız edici ses türü.İnşallah değişim olur.Fakat ben logitech e mesaj atarak ulaştım halen dönmediler.Bir yerden sabit hat mı bulmalıyım.Bir de ürünü distrübütöre mi yollayacaz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *ExtraTechx* -- 9 Ekim 2013; 0:29:33 >
  • *ExtraTechx* * kullanıcısına yanıt
    Garantisi devam ediyorsa hiç Logitech'le zaman kaybetmeyin ilk aşamada direk pentayla görüşün, eğer sorununuz çözülmezse ulaşın logiteche. garantisi devam eden ürünü pentaya göndermeniz gerekiyor.
  • başlığı okuduğumda bi an çok feci giydireceksiniz sandım klavyemi de faremi de logitech seçerek çok doğru bi seçim yapmışım öyleyse
  • Faturasını kaybettigimiz urunlerın faturasını tekrar alabılırmıyız Teknosa'dan arkadaşlar?
  • Arkadaşlar g500 ü çınlama yaptığı için pentaya göndermiştim.Logitech ide önceden haberdar etmiştim.Ürün penta dan geldi ve ürün sağlam diyerek hiçbir şey yapmamışlar.Logitech desteğe durumu anlattığımda bunun üzerine bana

    "Durumu Distirbutore yazili olarak bildirmeniz gerekecek. Malesef direk olarak Lojistik destegimiz yoktur. Yazali belge icersinde bizim sizin icin actigimiz dosya numarsinida xxxx kendilerine bildiriniz. "

    diye bir şey söyledi.Bende disrtübütör adresini ve yazılı bildirmekten kasıtın ne olduğunu sordum.Cevap bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ExtraTechx*

    Arkadaşlar g500 ü çınlama yaptığı için pentaya göndermiştim.Logitech ide önceden haberdar etmiştim.Ürün penta dan geldi ve ürün sağlam diyerek hiçbir şey yapmamışlar.Logitech desteğe durumu anlattığımda bunun üzerine bana

    "Durumu Distirbutore yazili olarak bildirmeniz gerekecek. Malesef direk olarak Lojistik destegimiz yoktur. Yazali belge icersinde bizim sizin icin actigimiz dosya numarsinida xxxx kendilerine bildiriniz. "

    diye bir şey söyledi.Bende disrtübütör adresini ve yazılı bildirmekten kasıtın ne olduğunu sordum.Cevap bekliyorum.

    Arkadaşlar ilk seferde hiç bir şey yapaılmadan geri gelen g 500 ü tekrar yolladım ve şu an sıfır g500s ile değişimi yapılmış.Penta bilgisayar ve logitech e teşekkür ediyorum




  • Benimde klavye ayaklarindan biri kirildi.Destege mesaj attim ellerinde varsa satabilirler mi diye.2gun icinde ucretsiz kargoladilar.Gece saat 10 da ups kargo ile geldi.Gercekten ilgili bir firma :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisinin 2 yılı dolmuş, 3. yılı devam eden M310 faremi M325 ile bedelsiz değiştirdiler. Logitech'e teşekkürler. (Direkt desteği, 2 yılını dolduran ürünlere veriyorlarmış.)
  • Benimde garantisi 4 gun once bitmis mouse'u degistirdiler musteri memnuniyetine cok deger veriyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • garanyi sorgulamasini nereden yapiyoruz ben bulamadim

    ilk sayfada ki ni denedim ordada yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yaklasik 1.5 sene once aldigim mx5500 revelution klavye mouse setim vardi. 3 kez mouse arizalandi cift tiklama ile kalmadi sol tusun tamamen islev yitirmesine kadar. Neyse 2ci servis gidis gelisinde klavyenin ayagi kirik geldi. Klavye saglam olmasina karsin set diye illa istiyorlar. Bunuda soyledim kargoda olabilir suc bizim degil dediler basta ama sonra sizi magdur etmemek adina yollucaz lakin elimizde bu parca yok geldigi an ulastiricaz dediler. Yaklasik 4-5 ay bekledim aralarda aradim ama nafile. Bu arada distribütörüm logosofttu onlar destegi cekti is pentaya kaldi. Pentada logosoftun yaptiklari bizi ilgilendirmez ayagina yatti ucret talep etti. En sonunda yurt disini aradim genel merkezi derdimi bir bir anlattim sete 400 lira verdigimi soyledim birde mouse arizaya devam etti 4cu kere yollamadim onun yerine 7 sene once aldigim mxlazer 1000 kullanmaya devam ettim. Gerekenleri anlattiktan sonra oncelikle yeni set onerdiler ancak onerdikleri model fiyat acisinan asagidaydi ve baska model yoktu bunun yeterli olmicagini soyledim. Birazda israr ci davranmam sonucunda g510 s +g700s yolladilar. Logitech gercekten musterileriyle cok ilgili bir firma lakin Turkiyede klasik olarak distribütörler kazancina odakli.




  • şimdi bu logitech mouseların garantisi 2 yıl mı 3 yıl mı. aradım teknik servisi 2 yıl dedi.
  • Elimde Logitech m185 faresi var. 1 seneye yakın kullanıyorum. Ama bir kaç haftadır fareden arada bi çınlama sesi geliyor ve fare imleci donup kalıyor, ses gittikten sonra çalışmaya devam ediyor. Garanti belgesinde mersa elektronik yazıyor. orayı aradım müşteri temsilcisine bağlıyorum diyor ama bağlamıyor. Şimdi ne yapmalıyım. Logitechin yurtdışı numarasını mı aramalıyım? Eğer gerekiyorsa numarayıda yazarsanız sevinirim. Ürünün orjinal kutusu yok ve faturasının da olduğundan emin değilim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halsin

    Elimde Logitech m185 faresi var. 1 seneye yakın kullanıyorum. Ama bir kaç haftadır fareden arada bi çınlama sesi geliyor ve fare imleci donup kalıyor, ses gittikten sonra çalışmaya devam ediyor. Garanti belgesinde mersa elektronik yazıyor. orayı aradım müşteri temsilcisine bağlıyorum diyor ama bağlamıyor. Şimdi ne yapmalıyım. Logitechin yurtdışı numarasını mı aramalıyım? Eğer gerekiyorsa numarayıda yazarsanız sevinirim. Ürünün orjinal kutusu yok ve faturasının da olduğundan emin değilim...

    Kardeşim benimde g500 üm vardı ve sürekli çınlama yapıyordu ben sesden çok rahatsız oluyordum.Herhangi bir sorunu yoktu bunun dışında.6 ay kullanıp bir kenara atmıştım sonra servise gönderdim ilkinde ilgilenmediler.2. de de telefonla arayıp mouse a bakan teknik servis sorumlusuna durumumu anlattım.Bir mouse u kullanamamak için illa tuşu mu basmamalı dedim ben bunu çınladığı için kullanamıyorum felan diyerek bir şekilde yeni g500s ime kavuştum.Size tavsiyem logitech le ilk önce iletişime geçin.Biraz sabır birazda logitech müşteri hizmetleri sayesinde Türkiye deki servisne değişim yaptırırsınız inşallah




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.