- x
çamaşır makinesi nasıl kullanılır
50 Cevap20478 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 13:58:19 

Beyler evde yalnızım 2-3 hafta daha yalnız kalıcam gibi gözüküyor bu yüzden de çamaşırlar dağ gibi birikti.Şimdi ilk önce beyazları yıkıycam sonra renklileri ama nasıl yıkıycam hiç bilmiyorum.Anneme telefon açtım nasıl yıkanır diye ama bozarım diye yıkama,biraz daha birikince temizlemeye verirsin dedi ve anlatmadı.
bilen biri yazarsa beyazlar nasıl yıkanır,kaç derecede,hangi detarjanda kaç ölçek falan filan.Biri detaylı bir şekilde yazsın nolur hiçbir şey bilmiyorum hayatımda makinenin kapağını açmadım daha önce .Bu arada makine yeni model sanırsam dokunmatiğimsi ekranlı değişik bir şey işte.markası bosch maxx 7 falan yazıyor.neyse işte nolur yardım edin.beyaz t-shirt üm kalmadı giymeye .renkliler in max 2-3 gün ömrü var çıplak gezicem yoksa yaw


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ağustos 2012; 14:13:51 

bos konulara en azindan bir gif koyun ayiptir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 14:14:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Legola21

bos konulara en azindan bir gif koyun ayiptir

ne gifi ya yardım istiyoruz burda


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2535 Mesaj
8 Ağustos 2012; 14:17:56 

Bende öğrenci evinde çok sıkıntı çekmiştim bu makine yüzünden,o günler aklıma geldi.
Arkadaşım makinenin modelini söylerse veya resmini eklersen yardıcı olurum.


_____________________________



1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 14:40:55 

quote:

Orijinalden alıntı: anilxx92

Bende öğrenci evinde çok sıkıntı çekmiştim bu makine yüzünden,o günler aklıma geldi.
Arkadaşım makinenin modelini söylerse veya resmini eklersen yardıcı olurum.

hocam yanımda fotoğraf makinesi yok ne yazıkki babamlar götürdüler,telefondan çekebilirim veya modeli şu işte internetten buldum sanırım bu heralde

0



EDİT:Tamam bu şekil olarak aynısı link bu http://www.bosch-home.c...1STR.html?source=browse

local://upfiles/1002800/95ED296008E04AE3A9A636CB420D4978.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 8 Ağustos 2012; 14:50:39 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2667 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:01:14 

beyaz eşya topiğine taşısan anında cevap alırsın ama yardımcı olayım deterjanı koy sap çevir başlat düğmesine basmadan önce sıkma ve sıcaklığı ayarla başlat bitti


_____________________________




1447 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:13:38 

Muhtemelen 3 boşluk vardır deterjan gözünde. En soldaki büyük olana deterjan yanindakine de yumuşatıcı koyacaksın. En sağdakini bilmiyorum ama onyikama için deterjan koyulacagini düşünüyorum ama şimdilik gerek yok. Sıvı deterjan varsa bir kapak yeterli, elbiseler çok kirliyse 1.5 kapak koyarsin. Toz deterjan ile varsa içinde kaşık gibi bir şey vardır onda yazar ölçüsü 1olcu yeter. Beyazları 60da yika ama üzerinde renkli şekiller falan varsa tshirt gibi, akmasin boya 30-40da yika. Simdilik söyleceklerim bunlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur851 -- 8 Ağustos 2012; 15:16:15 >


_____________________________

Kafalarda hesaplar yapılır ve mesafeler konur, fakat bu kalp unutmaz, unutamaz ki zaten her kalp yıkılır ancak yenisi bulunamaz bir mesken, her anım birini özler, rüyada yolunu gözlediğim, düşünceler ve benliğimle canlanır tüm hatıralarım, bitince yalnızım, gözümü açtığımda kalmışım yanımda ailem ve birde arkadaşlarım....
Canon EOS 40D, Tamron 17-50mm F/2.8 Di-II XR IF AF, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Helios 44m-7 58mm f/2.0, Super Paragon 135mm f/2.8
Canon 60D'm çalındı seri no:2021202816


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:18:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Ugur851

Muhtemelen 3 boşluk vardır deterjan gözünde. En soldaki büyük olana deterjan yanindakine de yumuşatıcı koyacaksın. En sağdakini bilmiyorum ama onyikama için deterjan koyulacagini düşünüyorum ama şimdilik gerek yok. Sıvı deterjan varsa bir kapak yeterli, elbiseler çok kirliyse 1.5 kapak koyarsin. Toz deterjan ile varsa içinde kaşık gibi bir şey vardır onda yazar ölçüsü 1olcu yeter. Beyazları 60da yika ama üzerinde renkli şekiller falan varsa tshirt gibi, akmasin boya 30-40da yika. Simdilik söyleceklerim bunlar


çoğunda şekiller falan var renkli.Şimdi sağ büyük göze deterjanı koyucam 240 ml yeterli olur mu acaba max 240 yazıyor zaten beayzlar/renkliler e bastığımda makine kendi ayarlıyor sıcaklığı sıkmayı falan da detarjan kısmı sıkıntı yarattı bende.Neyse artık çalıştırıcaz patlamasın makine,kıyafetler biraz su görsün yeter.Bir de yumuşatıcı farketmez değil mi yumoş extra buldum hem beyazlara hem renklilere kullanılır değil mi bu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 8 Ağustos 2012; 15:23:05 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1447 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:23:31 

Bir kapak yeter, 240ml ne yaptın şişenin tümünü mu dökeceksin
Bizde maxx6 var şimdi baktım soldakine koyuyorum :)

Yumuşatıcı zorunlu degil koymasan da olur

Edit: tecrübeli birisi geldi neyseki tam yardımcı olur şimdi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur851 -- 8 Ağustos 2012; 15:27:06 >


_____________________________

Kafalarda hesaplar yapılır ve mesafeler konur, fakat bu kalp unutmaz, unutamaz ki zaten her kalp yıkılır ancak yenisi bulunamaz bir mesken, her anım birini özler, rüyada yolunu gözlediğim, düşünceler ve benliğimle canlanır tüm hatıralarım, bitince yalnızım, gözümü açtığımda kalmışım yanımda ailem ve birde arkadaşlarım....
Canon EOS 40D, Tamron 17-50mm F/2.8 Di-II XR IF AF, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Helios 44m-7 58mm f/2.0, Super Paragon 135mm f/2.8
Canon 60D'm çalındı seri no:2021202816


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:23:54 

çalıştırdın mı? çalıştırmadıysan yazacağım :)) (iki çocuk annesiyim :)) )


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:26:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki

çalıştırdın mı? çalıştırmadıysan yazacağım :)) (iki çocuk annesiyim :)) )

yemiyor bir türlü çalıştırmaya yaz sen

bir de kapakta en üst çizgi 240 ml ,toz deterjan buldum kaç ml ye ayarlıyım.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


10583 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:28:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki

çalıştırdın mı? çalıştırmadıysan yazacağım :)) (iki çocuk annesiyim :)) )

6 yıldır dh'liyim böyle yorum görmedim, duygulandım gerçekten


_____________________________


Asus Z97-A 5 Way İntel Haswell i5 4670K Asus GTX 770 2GB 256Bit DirectX 11.1
Corsair 450D WD Blue 1TB 7200 Rpm Corsair 2x4Gb Vengeance 1600Mhz CL9 1.5V Asus VX239H 1080p IPS 23"
Cooler Master Silent Pro M2 720W 80+ Hyper 212x Creative İnspire 5+1 Sound System
Samsung Evo 840 120 GB Logitech Gaming G105 Logitech Gaming G300

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:28:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Ugur851

Bir kapak yeter, 240ml ne yaptın şişenin tümünü mu dökeceksin
Bizde maxx6 var şimdi baktım soldakine koyuyorum :)

Yumuşatıcı zorunlu degil koymasan da olur

Edit: tecrübeli birisi geldi neyseki tam yardımcı olur şimdi

hocam 1 kapaktan kastın kaç ml oluyor.Toz deterjan bir de yumuşatıcı fark etmez değil mi yazmıyor çünkü burda renkli mi beyaz mı diye


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2535 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:30:18 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


hocam yanımda fotoğraf makinesi yok ne yazıkki babamlar götürdüler,telefondan çekebilirim veya modeli şu işte internetten buldum sanırım bu heralde

0



EDİT:Tamam bu şekil olarak aynısı link bu http://www.bosch-home.c...1STR.html?source=browse

local://upfiles/1002800/95ED296008E04AE3A9A636CB420D4978.jpg

Şimdi öncelikle çamaşırları renkliler,siyahlar ve beyazlar olarka üçe ayır,bunlar birbirine karışmasın.
Sonra ilk önce beyazları makineye at,büyük çevrilen tuşu programların üzerinde beyazlar/renkliler yazan bölüme getir ve atacağın çamaşırlar atlet,külot tarzı üzerinde baskı olmayan kumaşlarsa dereceyi 60 veya 70'e ayarla fakat üzerinde şekil,baskı olan çamaşırlar varsa 50 derece'ye ayarla.
Bundan sonra deterjan çekmecesinin sol kısmına iki çay bardağı toz deterjan,orta kısmına ise bir kapak (kendi kapağı) yumuşatıcı koy ve makineyi çalıştır.Makine yıkama,durulama,yumuşatma ve sıkma işlemlerinin hepsini kendi otomatik olarak yapar.
Renkliler ve siyahlar için yine aynı sistemi uygulayacaksın fakat renklileri ve siyahları 30 derecede yıkamalısın.


_____________________________



1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:33:59 

quote:

Orijinalden alıntı: anilxx92


Şimdi öncelikle çamaşırları renkliler,siyahlar ve beyazlar olarka üçe ayır,bunlar birbirine karışmasın.
Sonra ilk önce beyazları makineye at,büyük çevrilen tuşu programların üzerinde beyazlar/renkliler yazan bölüme getir ve atacağın çamaşırlar atlet,külot tarzı üzerinde baskı olmayan kumaşlarsa dereceyi 60 veya 70'e ayarla fakat üzerinde şekil,baskı olan çamaşırlar varsa 50 derece'ye ayarla.
Bundan sonra deterjan çekmecesinin sol kısmına iki çay bardağı toz deterjan,orta kısmına ise bir kapak (kendi kapağı) yumuşatıcı koy ve makineyi çalıştır.Makine yıkama,durulama,yumuşatma ve sıkma işlemlerinin hepsini kendi otomatik olarak yapar.
Renkliler ve siyahlar için yine aynı sistemi uygulayacaksın fakat renklileri ve siyahları 30 derecede yıkamalısın.

hocam sağol bir de tecrübeli bir abla var o da yazsın çalıştırıcam artık ama kafama takılıyor bende bir ölçü var orda ml cinsinden yazıyor bir şeyler toz deterjanda en üst sınır 240 ml ben yarısını mı koyıyım ne kadarını koyıyım


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:34:16 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


yemiyor bir türlü çalıştırmaya yaz sen

bir de kapakta en üst çizgi 240 ml ,toz deterjan buldum kaç ml ye ayarlıyım.

öncelikle beyaz thsirtlerinizin üzerinde resim,desen vs varsa onları ayırın.. iç çamaşırları ile onları bir arada yıkamayın.
iç çamaşırları ve resimsiz beyazları yıkamak için beyazlar/renkliler yazan yerin altında ki ön yıkama kısmına getirin düğmeyi..deterjanı ise hem A gözüne hem B gözüne koyun,çamaşır makineniz en fazla 7 kg çamaşır alıyor yani max. dolulukta koyacağınız deterjan miktarı en üst çizgide olmalı ama eğer daha azsa alt çizgiye kadar koyun.

resimli thsirtler için beyazlar/renkliler kısmına getirip deterjanı yine aynı şekilde doluluk oranına göre A gözüne koyun ve çalıştırın.

Not: Ütü işini kolaylaştırmak için solda ki Kolay Ütüleme düğmesine basın çalıştırmadan önce. Bu arada yumuşatıcı varsa onu da orta göze koyabilirsiniz.


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1643 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:36:41 

ÖNCELİKLE ÇAMAŞIR MAKİNASI ÇALIŞTIRMA KURSUNDAN BELGE ALMAN LAZIM.SONRA MAKİNEYİ UYGUN ŞART VE KOŞULLARDA UYGUN HIZDA UYGUN YÜKTE ÇALIŞTIRMAN LAZIM.BÖYLE KULAKTAN DOLMA BİLGİLERLE ÇAMAŞIR MAKİNASI KULLANILMAZ.YAKALANIRSAN CEZASI BÜYÜK.


_____________________________

...


2535 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:37:26 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


hocam sağol bir de tecrübeli bir abla var o da yazsın çalıştırıcam artık ama kafama takılıyor bende bir ölçü var orda ml cinsinden yazıyor bir şeyler toz deterjanda en üst sınır 240 ml ben yarısını mı koyıyım ne kadarını koyıyım

O ml. ibaresine takılma,genellikle çamaşırların doluluğuna göre ml artırılıp azaltılabilir.
Sen iki çay bardağı koyarsan yeter artar bile.


_____________________________



769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:38:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


öncelikle beyaz thsirtlerinizin üzerinde resim,desen vs varsa onları ayırın.. iç çamaşırları ile onları bir arada yıkamayın.
iç çamaşırları ve resimsiz beyazları yıkamak için beyazlar/renkliler yazan yerin altında ki ön yıkama kısmına getirin düğmeyi..deterjanı ise hem A gözüne hem B gözüne koyun,çamaşır makineniz en fazla 7 kg çamaşır alıyor yani max. dolulukta koyacağınız deterjan miktarı en üst çizgide olmalı ama eğer daha azsa alt çizgiye kadar koyun.

resimli thsirtler için beyazlar/renkliler kısmına getirip deterjanı yine aynı şekilde doluluk oranına göre A gözüne koyun ve çalıştırın.

Not: Ütü işini kolaylaştırmak için solda ki Kolay Ütüleme düğmesine basın çalıştırmadan önce. Bu arada yumuşatıcı varsa onu da orta göze koyabilirsiniz.

Makine dereceleri otomatik kendisi ayarladığı için derecelerini yazmadım.


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:43:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


öncelikle beyaz thsirtlerinizin üzerinde resim,desen vs varsa onları ayırın.. iç çamaşırları ile onları bir arada yıkamayın.
iç çamaşırları ve resimsiz beyazları yıkamak için beyazlar/renkliler yazan yerin altında ki ön yıkama kısmına getirin düğmeyi..deterjanı ise hem A gözüne hem B gözüne koyun,çamaşır makineniz en fazla 7 kg çamaşır alıyor yani max. dolulukta koyacağınız deterjan miktarı en üst çizgide olmalı ama eğer daha azsa alt çizgiye kadar koyun.

resimli thsirtler için beyazlar/renkliler kısmına getirip deterjanı yine aynı şekilde doluluk oranına göre A gözüne koyun ve çalıştırın.

Not: Ütü işini kolaylaştırmak için solda ki Kolay Ütüleme düğmesine basın çalıştırmadan önce. Bu arada yumuşatıcı varsa onu da orta göze koyabilirsiniz.

çok teşekkür ederim şimdi çalıştırıcam yumuşatıcı beyazlarda renklilerde aynı değil mi başka yok sanırsam yumuşatıcı evde.Bir de A gözü derken o nedir ben en büyük göze 1 ölçekten biraz fazla koydum yeter sanırsam.

Yani şöyle bir şey:

II * I

diye 3 bölme var burda ben kendime göre soldakine koydum yani II olana


Bir de ön yıkama yapıyım mı ne işe yarar o



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 8 Ağustos 2012; 15:45:47 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:46:14 

quote:

Orijinalden alıntı: cadillaccts

ÖNCELİKLE ÇAMAŞIR MAKİNASI ÇALIŞTIRMA KURSUNDAN BELGE ALMAN LAZIM.SONRA MAKİNEYİ UYGUN ŞART VE KOŞULLARDA UYGUN HIZDA UYGUN YÜKTE ÇALIŞTIRMAN LAZIM.BÖYLE KULAKTAN DOLMA BİLGİLERLE ÇAMAŞIR MAKİNASI KULLANILMAZ.YAKALANIRSAN CEZASI BÜYÜK.

sorma bozulursa annemden fena ceza yiycem zaten.Cezası büyük hakkaten


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2535 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:48:55 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


çok teşekkür ederim şimdi çalıştırıcam yumuşatıcı beyazlarda renklilerde aynı değil mi başka yok sanırsam yumuşatıcı evde.Bir de A gözü derken o nedir ben en büyük göze 1 ölçekten biraz fazla koydum yeter sanırsam.

Yani şöyle bir şey:

II * I

diye 3 bölme var burda ben kendime göre soldakine koydum yani II olana


Bir de ön yıkama yapıyım mı ne işe yarar o

''B'' göz diye bahsedilen göz en sağdaki gözdür.
Bu göz sadece ön yıkama yapılırken kullanılır fakat çamaşırlar çok kirli değilse bu gözü kullanmak yani ön yıkama yaptırmak gereksiz.
Ayrıca siz acemi olduğunuz için deterjanı fazla koyma ihtimaliniz var eğer deterjanı fazla koyarsanız birde üstüne ön yıkamanın deterjanı eklenirse yüksek sıcaklıkta bu deterjanlar aşırı köpürme yapar ve makine köpük uyarısı verir.
Bu nedenle makine köpük azaltma programına geçer ve yıkama süreniz 1 saat uzar.
Dediğim gibi çok kirli olmayan çamaşırlarda ön yıkama su,elektrik,deterjan ve zaman israfıdır.


_____________________________



1643 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:49:05 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


sorma bozulursa annemden fena ceza yiycem zaten.Cezası büyük hakkaten

BENCE ANNEN BOZULMASINI İSTEYEBİLİR.YENİSİNİ ALIRSIN


_____________________________

...


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:50:25 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


çok teşekkür ederim şimdi çalıştırıcam yumuşatıcı beyazlarda renklilerde aynı değil mi başka yok sanırsam yumuşatıcı evde.Bir de A gözü derken o nedir ben en büyük göze 1 ölçekten biraz fazla koydum yeter sanırsam.

Yani şöyle bir şey:

II * I

diye 3 bölme var burda ben kendime göre soldakine koydum yani II olana


Bir de ön yıkama yapıyım mı ne işe yarar o

bazı makinelerde A-C-B şeklinde oluyor,doğru göze koymuşsunuz.. ön yıkama özellikle iç çamaşırlarında ve lekeli beyazlarda daha iyi temizlik için kullanılıyor,iç çamaşırlarınızı yıkıyorsanız tavsiye ederim yani I numaralı göze de deterjan koyacaksınız.yumuşatıcıda beyaz ya da renkli farketmez her iki türe de aynı yumuşatıcıyı kullanabilirsiniz.


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:53:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


bazı makinelerde A-C-B şeklinde oluyor,doğru göze koymuşsunuz.. ön yıkama özellikle iç çamaşırlarında ve lekeli beyazlarda daha iyi temizlik için kullanılıyor,iç çamaşırlarınızı yıkıyorsanız tavsiye ederim yani I numaralı göze de deterjan koyacaksınız.yumuşatıcıda beyaz ya da renkli farketmez her iki türe de aynı yumuşatıcıyı kullanabilirsiniz.

yok beyaz iç çamaşırı yok o yüzden I e detarjan koymama ve ön yıkamaya gerek yok sanırsam daha çok t-shirt havlu mavlu falan var makinede bir de 7kg etmez sanırım 5 yoktur bile attıklarım.Ama renkliler de 2 tur yapcaz sanırsam onda 2 göze de koyıyım mı


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:55:34 

quote:

Orijinalden alıntı: cadillaccts


BENCE ANNEN BOZULMASINI İSTEYEBİLİR.YENİSİNİ ALIRSIN

o zaman babamdan yerim cezayı yine aynı şey


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1643 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:57:33 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


o zaman babamdan yerim cezayı yine aynı şey

kardeş riske atmayalım bence kullanma sen makinayı elde yıka


_____________________________

...


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:57:48 

SEVGİLİ DH HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BU ZOR ZAMANDA BENİ YALNIZ BIRAKMADINIZ BANA ÇAMAŞIR MAKİNESİNİ KULLANMAYI ÖĞRETTİNİZ SAĞOLUN ŞİMDİ MAKİNEYİ ÇALIŞTIRIYORUM 1 SAAT 14 DK SONRA BİTİYOR PROGRAM.YARDIM EDEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SORUNUM OLURSA YİNE YAZACAĞIM HEPİNİZİN KLAVYESİNE SAĞLIK


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 15:57:57 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


yok beyaz iç çamaşırı yok o yüzden I e detarjan koymama ve ön yıkamaya gerek yok sanırsam daha çok t-shirt havlu mavlu falan var makinede bir de 7kg etmez sanırım 5 yoktur bile attıklarım.Ama renkliler de 2 tur yapcaz sanırsam onda 2 göze de koyıyım mı

o halde beyazlarda ön yıkama yapmanıza gerek yok,5 kg den azsa yarım ölçek koymanız yeterli deterjanı.
renklilerde ön yıkama yapmayın,ön yıkama yaparsanız yüksek sıcaklıkta yıkanır ve çamaşırlarınız bozulur.


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


2535 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:00:05 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


o halde beyazlarda ön yıkama yapmanıza gerek yok,5 kg den azsa yarım ölçek koymanız yeterli deterjanı.
renklilerde ön yıkama yapmayın,ön yıkama yaparsanız yüksek sıcaklıkta yıkanır ve çamaşırlarınız bozulur.

Bosch 207 serisinde ön yıkama soğuk su ile yapılır.
Bu seride ki makinelerde yapılan ön yıkama,renkli çamaşırlara bir zarar vermez.


_____________________________



769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:02:11 

quote:

Orijinalden alıntı: anilxx92

Bosch 207 serisinde ön yıkama soğuk su ile yapılır.
Bu seride ki makinelerde yapılan ön yıkama,renkli çamaşırlara bir zarar vermez.

hımm peki


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:02:33 

quote:

Orijinalden alıntı: cadillaccts


kardeş riske atmayalım bence kullanma sen makinayı elde yıka

yok hocam çalıştırdım bile artık Allah a emanet


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1643 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:04:12 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


yok hocam çalıştırdım bile artık Allah a emanet

hadi hayırlısı Allah mahçup etmesin.
makina yıkıyorda çıkırıp asmak sonra ütü yapmak kadar pis bir durum yok.okurken gına geldi çamaşır ve ütüden.


_____________________________

...


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:05:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


o halde beyazlarda ön yıkama yapmanıza gerek yok,5 kg den azsa yarım ölçek koymanız yeterli deterjanı.
renklilerde ön yıkama yapmayın,ön yıkama yaparsanız yüksek sıcaklıkta yıkanır ve çamaşırlarınız bozulur.

çalıştırdım makineyi şimdi renklilerde yapsam mı ön yıkama yapmasam mı arkadaş yapılır dedi ama kararsız kaldım şimdi


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:07:17 

quote:

Orijinalden alıntı: cadillaccts


hadi hayırlısı Allah mahçup etmesin.
makina yıkıyorda çıkırıp asmak sonra ütü yapmak kadar pis bir durum yok.okurken gına geldi çamaşır ve ütüden.

kazasız belasız yıkasında asıp ütülemeye razıyım.Bu arada ütü nasıl yapılıyor diye konu açıcam yarın hepinizin bilgisine.Önce kurusun bugün çamaşırlar.1 günde kururlar heralde.Sahi ne zaman kurur bunlar bilen var mı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 8 Ağustos 2012; 16:08:49 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:11:52 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


kazasız belasız yıkasında asıp ütülemeye razıyım.Bu arada ütü nasıl yapılıyor diye konu açıcam yarın hepinizin bilgisine.Önce kurusun bugün çamaşırlar.1 günde kururlar heralde.Sahi ne zaman kurur bunlar bilen var mı

geceye kurur hava sıcak :) çok kirliyse yapın ön yıkama değilse gerek yok.


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:14:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Bir Kedi Gördüm Sanki


geceye kurur hava sıcak :) çok kirliyse yapın ön yıkama değilse gerek yok.

çok sağolun yazdıklarınız için ön yıkama yapmıycam renklilere de bu arada yarın ütü nasıl yapılır diye konu açıcam mutlaka yardımlarınızı bekliyorum


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:19:25 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


çok sağolun yazdıklarınız için ön yıkama yapmıycam renklilere de bu arada yarın ütü nasıl yapılır diye konu açıcam mutlaka yardımlarınızı bekliyorum

rica ederim :))


_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


1643 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:20:00 

quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk


kazasız belasız yıkasında asıp ütülemeye razıyım.Bu arada ütü nasıl yapılıyor diye konu açıcam yarın hepinizin bilgisine.Önce kurusun bugün çamaşırlar.1 günde kururlar heralde.Sahi ne zaman kurur bunlar bilen var mı

ütü yapcaksan sakın sonuna kadar sıkmasını bekleme ütü açmaz hemen.hava sıcak.sıkmaya başladımı az sıksın çıkar as kururlar.sonra rahat ütülersin.hatta gömlek kumaş pantalon tişört filan az nemli ütülersen daha çabuk şekillenir.


_____________________________

...


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:33:44 

quote:

Orijinalden alıntı: cadillaccts


ütü yapcaksan sakın sonuna kadar sıkmasını bekleme ütü açmaz hemen.hava sıcak.sıkmaya başladımı az sıksın çıkar as kururlar.sonra rahat ütülersin.hatta gömlek kumaş pantalon tişört filan az nemli ütülersen daha çabuk şekillenir.

hocam dur sağ salim atlatalım yıkama faslını ütüye de geçicez sonra eyvallah verdiğin bilgiler için


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


769 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:46:25 

quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*


6 yıldır dh'liyim böyle yorum görmedim, duygulandım gerçekten



_____________________________

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün,saat 14:00'ten sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilir. Perşembe saat 14:00'ten sonra ve Cuma - Cumartesi - Pazar günleri gelen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.


 
131 Mesaj
8 Ağustos 2012; 16:46:42 


quote:

Orijinalden alıntı: brk-bjk

Beyler evde yalnızım 2-3 hafta daha yalnız kalıcam gibi gözüküyor bu yüzden de çamaşırlar dağ gibi birikti.Şimdi ilk önce beyazları yıkıycam sonra renklileri ama nasıl yıkıycam hiç bilmiyorum.Anneme telefon açtım nasıl yıkanır diye ama bozarım diye yıkama,biraz daha birikince temizlemeye verirsin dedi ve anlatmadı.
bilen biri yazarsa beyazlar nasıl yıkanır,kaç derecede,hangi detarjanda kaç ölçek falan filan.Biri detaylı bir şekilde yazsın nolur hiçbir şey bilmiyorum hayatımda makinenin kapağını açmadım daha önce .Bu arada makine yeni model sanırsam dokunmatiğimsi ekranlı değişik bir şey işte.markası bosch maxx 7 falan yazıyor.neyse işte nolur yardım edin.beyaz t-shirt üm kalmadı giymeye .renkliler in max 2-3 gün ömrü var çıplak gezicem yoksa yaw

Bulasikta yikiyabilirsin yanlız renklilerle beyazları karistirmayasin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 17:08:05 

quote:

Orijinalden alıntı: savaskerem37



Bulasikta yikiyabilirsin yanlız renklilerle beyazları karistirmayasin

Bulaşık makinesi kullanmayı biliyorum bak o daha kolay,koyuyosun tableti 55 dk programa ayarlayıp başlata basıyosun çalışıyo


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 17:37:06 

EVEEET DH ÇAMAŞIRLARI ÇIKARDIM ÇOK GÜZEL KOKUYORLAR DOĞRUSU,HAFİFTEN KENDİMLE GURUR DUYUYORUM.NEYSE İŞTE BİR GÜZEL YIKANMIŞLAR ASTIM DIŞARIYA ŞİMDİ RENKLİLERİ YIKIYCAM BİR PROBLEM YOK.TEŞEKKÜRLER DH


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1403 Mesaj
8 Ağustos 2012; 20:07:53 

RENKLİLERİ DE YIKADIM DH ÇAMAŞIR OLAYI TAMAMLANMIŞTIR.HERALDE 1-2 HAFTA İDARE EDEBİLİRİM SANIRSAM.AMA KURUDUKTAN SONRA ÜTÜLEME SIKINTI OLACAK GİBİ NEYSE İŞTE.SONUÇ OLARAK GÖREV TAMAMLANDI


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2096 Mesaj
14 Ağustos 2012; 17:47:46 

eski bir arçelik model çamaşır makinam dün çamaşırlar içinde kaldı. kapak açılmıyor. içindeki suyuda tahliye edemiyor..ne yapabilirim..


_____________________________

“Allah'ın kanununda asla değişiklik bulamazsın.” ( Ahzab 62)


389 Mesaj
14 Ağustos 2012; 17:54:58 

quote:

Orijinalden alıntı: ali282

eski bir arçelik model çamaşır makinam dün çamaşırlar içinde kaldı. kapak açılmıyor. içindeki suyuda tahliye edemiyor..ne yapabilirim..

modeli yaz.

Full Automatic 2100 yada 2200 falan mı?


_____________________________

BEYLER GELİN KONUŞALIM TARTIŞALIM MİKROFONLA.DÜN TAM 12 SAAT ODAMIZ AÇIK KALDI. GAYET GÜZEL BİR ORTAM VAR.

http://tinychat.com/p1ti7

Mikrofonu olanlar gelsin. KONUMUZ TAKSİM OLAYLARI VE 2002 DEN BU YANA OLAN OLAYLAR.


 
2096 Mesaj
14 Ağustos 2012; 23:38:36 

full otomatik.10 yıl once alındı.modeli üstünde silinmiş yazı. evde bir kilim vardı onu koydym sonra makina kapağı bir daha açılmadı. basıyorum düğmeye açılmıyor. suda görünüyor içerden sıkmıyor birde..ne oldu anlamadım.


_____________________________

“Allah'ın kanununda asla değişiklik bulamazsın.” ( Ahzab 62)


2535 Mesaj
15 Ağustos 2012; 0:51:18 

quote:

Orijinalden alıntı: ali282

eski bir arçelik model çamaşır makinam dün çamaşırlar içinde kaldı. kapak açılmıyor. içindeki suyuda tahliye edemiyor..ne yapabilirim..

Makinenin altında bir kapak olur,o kapağı çıkarın karşınıza pompa kapağı çıkar.
O kapağı açıp suyu oradan tahliye edebilirsiniz,ayrıca kapağı açtığınızda pompanın içerisinde pislik veya yabancı madde varsa onları da temizleyin.
Sonra makineyi tekrar çalıştırmayı deneyin.
Yine kapak kilidi açılmazsa bazı makinelerde acil durum kapak açma tuşu olur,o tuştan kapağı açarsınız.
Eğer o tuş da yoksa servisi çağırmaktan başka çare kalmıyor.



_____________________________



2667 Mesaj
15 Ağustos 2012; 1:15:23 

quote:

Orijinalden alıntı: anilxx92


Makinenin altında bir kapak olur,o kapağı çıkarın karşınıza pompa kapağı çıkar.
O kapağı açıp suyu oradan tahliye edebilirsiniz,ayrıca kapağı açtığınızda pompanın içerisinde pislik veya yabancı madde varsa onları da temizleyin.
Sonra makineyi tekrar çalıştırmayı deneyin.
Yine kapak kilidi açılmazsa bazı makinelerde acil durum kapak açma tuşu olur,o tuştan kapağı açarsınız.
Eğer o tuş da yoksa servisi çağırmaktan başka çare kalmıyor.



o makinede tuş yok arkadaş beyaz eşyada makine arayışında


_____________________________




 
2096 Mesaj
15 Ağustos 2012; 21:11:40 

quote:

Orijinalden alıntı: anilxx92


Makinenin altında bir kapak olur,o kapağı çıkarın karşınıza pompa kapağı çıkar.
O kapağı açıp suyu oradan tahliye edebilirsiniz,ayrıca kapağı açtığınızda pompanın içerisinde pislik veya yabancı madde varsa onları da temizleyin.
Sonra makineyi tekrar çalıştırmayı deneyin.
Yine kapak kilidi açılmazsa bazı makinelerde acil durum kapak açma tuşu olur,o tuştan kapağı açarsınız.
Eğer o tuş da yoksa servisi çağırmaktan başka çare kalmıyor.



teşekkürler bu gece deneyeceğim..zaten yeni bir çmşr makinası alacam nasipse..bu 1 ay falan çalışıp dayasaydı maaş alana kadar:)..ayrıca bir hafta öncede içinde yün koydum.acaba yünler o dediğiniz pompayı tıkamasın:)) ama yünleri yıkadıktan sonra bir defa sorunsuz çalıştı..ikinciye kilim koydum sanırım makina zorlandı.


_____________________________

“Allah'ın kanununda asla değişiklik bulamazsın.” ( Ahzab 62)
En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git bos konulara en azindan bir gif koyun ayiptir Legola21 - 8 Ağustos 2012; 14:13:51 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » çamaşır makinesi nasıl kullanılır
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.688