- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
İşletme Okuyan Bir Kişi Neler Yaparak Kendini Çok İyi Geliştirebilir??
53 Cevap7144 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:38:32 

Önerilerinizi Bekliyorum Arkadaşlar


_____________________________



126 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:39:55 

takip


_____________________________

PSN: mlucky1907


11373 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:41:13 

Dil bilmek her bölümde olduğu gibi bu bölümde de çok büyük avantaj olur.


_____________________________


نادي بشكتاش الجمباز

"Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

Eğitim Birliği: 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58 İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI / BURDUR MERKEZ / BURDUR
Esas Birliği: CUMBŞK.LIĞI MHF.A. LOJ.DES.K.LIĞI KIŞLA HİZ.BL. / ANKARA ÇANKAYA / ANKARA

KASIM 2014 !


 
6 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:43:07 

Büyük şehirde okuyacaksan alanınla ilgili panel ve seminerleri kaçırmayacaksın yetkinlik belgelerini edineceksin, dil öğreneceksin, birde sosyal aktivitelerin olsun CV'ye yazmak için, mesela bir kulüpte etkin ol, başkan veya başkan yardımcısı ol vs.


_____________________________



36 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:54:58 

takipteyim


_____________________________



29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 13:56:31 

hmm sosyal aktivitelere kuluplere fln çok düşkünüm şuanda ing öğrenyrm bu sene başlcm üniye erasmus fln düşünyrm bakacaz iştee başka önerilerr ??


_____________________________



29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 15:49:00 

uupppp



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



56 Mesaj
5 Ağustos 2012; 16:40:37 

örgün öğretimin yanında işletme okuyan bir kişi kendini nasıl geliştirebilir(y.lisans ve yabancı dil dışında)


_____________________________



377 Mesaj
5 Ağustos 2012; 16:45:01 

cv mizde dikkat cekicek en önemli şeyler nedir dil dısında


_____________________________



3 Mesaj
5 Ağustos 2012; 16:48:38 

Pokemon gibi düşünmelisin. Mesela su pokemonu ile elektirik karşılaşırsa elektirik alır. O yüzden kendini elektirik alanında geliştirmelisin.

Eş keçhamın derki iyi bir pokemon ustası olmak istiyorsan karadeniz dağlarının arkasındaki su pokemonu olan hamsiyi yakalamalısın.



_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 17:35:28 

up


29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 18:47:06 

olum bak up lan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 18:52:15 

işletme çkk havalıııı heea

sokaktan birinni seçsen işletmeci, diplomalı


491 Mesaj
5 Ağustos 2012; 18:56:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Hunter749

işletme çkk havalıııı heea

sokaktan birinni seçsen işletmeci, diplomalı

cahil cahil konuşmayın.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 18:59:17 

quote:

Orijinalden alıntı: Girrffe


cahil cahil konuşmayın.

tvde görmüştüm. yoldan birisi geçiyordu çevirdi başladı muhabbete sen ne iş yapıon?

işletme okudum abi ben



kıskanmıştım....


491 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:00:50 

quote:

Orijinalden alıntı: Hunter749


tvde görmüştüm. yoldan birisi geçiyordu çevirdi başladı muhabbete sen ne iş yapıon?

işletme okudum abi ben



kıskanmıştım....

eee...? Polisim de diyebilirdi.
işletmeciyim deyince ne çıkarımda bulundunuz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Girrffe -- 5 Ağustos 2012; 19:02:06 >


_____________________________



 
0 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:11:54 

takip


_____________________________



4 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:17:19 

quote:

Orijinalden alıntı: Hunter749


tvde görmüştüm. yoldan birisi geçiyordu çevirdi başladı muhabbete sen ne iş yapıon?

işletme okudum abi ben



kıskanmıştım....

kıskanmıştım...


_____________________________



1176 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:19:02 

elini atsan iktisat-isletme mezunu artık belirli üniversiteler dısında mezun olanların bence hic sansı yok.iyi bi yer icin saglam bi torpil lazım sadece bu bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:19:34 

beyler isletme okucaz neler yapmalyz onlari tartisalm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



127 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:22:20 

yerinde olsam açıktan işletme okur sonra çince kursuna yazılırdım 4 senede rahat öğrenirsin.


_____________________________



1760 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:44:41 


quote:

Orijinalden alıntı: masteropxxx

yerinde olsam açıktan işletme okur sonra çince kursuna yazılırdım 4 senede rahat öğrenirsin.

ben açıktan yazdım rusça veya japoncada öğrenmeyi planlıyorum :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 19:45:08 

diğer bölümlerde yokmu sanıyosunuz işsizde binlerce makine mühendisi var , pc mühendisi var iş letme yazacağımdan değil yazmam da ama herşey sende biter üniv. alakası yok oldu adam boğaz içi kazansın öyle götünü devirip yatsın sonrada iş beklesin boğaziçi mezunuyum diye öyle örnek çok : odtü fizik mezunu tüpçü adam yaa bildiğin tüp getirip götürüyor


 
295 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:45:51 

Apple'da CEO olcağını düşünerek kendini çok iyi geliştirebilir. Yani bütün işletme okuyanlar böyle bi düşünür genelde..


_____________________________



56 Mesaj
5 Ağustos 2012; 19:53:38 

açıktan işletme bitirmek genl kültür seviyesini yükseltir.bazı kpss kadrolarına başvurmanı sağlar.makine mühendisiysen yönetici olmand avantaj sağlayabilir.devlet hastanesinde sağlık memuruysan kıdemini artırır, maaşta artış sağlar,idareci kadrolarına başvurmasını sağlar.kısa dönem askerlik yaptırır,iki yıllık okuduktan sonra bu bölümü okuduysan bakanlıkta üst öğrenim olarak saydırabilirsin.bazı avantajlarıda yok değil.


_____________________________



377 Mesaj
5 Ağustos 2012; 20:02:01 

quote:

Orijinalden alıntı: murty006

diğer bölümlerde yokmu sanıyosunuz işsizde binlerce makine mühendisi var , pc mühendisi var iş letme yazacağımdan değil yazmam da ama herşey sende biter üniv. alakası yok oldu adam boğaz içi kazansın öyle götünü devirip yatsın sonrada iş beklesin boğaziçi mezunuyum diye öyle örnek çok : odtü fizik mezunu tüpçü adam yaa bildiğin tüp getirip götürüyor

güldüm valla sağol şaka bi yana en doğru düşünce bencede bu katılıyorum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Süpirman -- 5 Ağustos 2012; 20:04:01 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 20:04:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Süpirman


güldüm valla sağol şaka bi yana en doğru düşünce bencede bu katılıyorum

hahaha ya bende bir kez daha okudum da komik ama ne yazık ki gerçek dediklerim


1055 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
theturx
5 Ağustos 2012; 20:06:11 

microsoft yeni ceo arıyormuş.


_____________________________

çok olmadığımız kesin
çok olan tarafta değiliz
çok olan tarafta olmayacağız

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 20:17:31 

quote:

Orijinalden alıntı: theturx

microsoft yeni ceo arıyormuş.
hahhaha alakasız ama profil resmin güzelmiş koptummm


29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 20:45:15 

aciktan okuyani degilde 4 yillik okuyan neler yapmali sizcee



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



420 Mesaj
5 Ağustos 2012; 20:48:04 

işletme herkesin son en tercihi olarak gördüğü bölüm.yani işletmede boğaziçinden felan mezun değilseniz bence ne yapsanız boş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uLtRaMaRiNe -- 5 Ağustos 2012; 20:56:24 >


_____________________________



29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 20:54:39 


quote:

Orijinalden alıntı: uLtRaMaRiNe

işletme herkesin en tercihi olarak gördüğü bölüm.yani işletmede boğaziçinden felan mezun değilseniz bence ne yapsanız boş.

ama boyle dusundugunuz surece yuksek bir yere gelmeniz cok zor insan kendine inanp kendini ne kdar gelistirirse o kdar iyi bu tur bolumlerde her sey sende biter ne bogaziciler ne odtuler taniyorm hala baba parasi yiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



125 Mesaj
5 Ağustos 2012; 20:55:20 

bılıp bılmeden atanlar var dogru mezunu cok ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın gıt malıye muhasebe kursuna dılını gelıstır senı kımse tutamaz ısletmecı adam ac kalmaz tabı akıllıysan kapagı attım rahatım asla demezsen ısın garantı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



29 Mesaj
5 Ağustos 2012; 21:01:13 


quote:

Orijinalden alıntı: seytan41

bılıp bılmeden atanlar var dogru mezunu cok ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın gıt malıye muhasebe kursuna dılını gelıstır senı kımse tutamaz ısletmecı adam ac kalmaz tabı akıllıysan kapagı attım rahatım asla demezsen ısın garantı

aynen bnde boyle dusunyrm akilli olacaksn kendni gelstrceksn ama neler yaparak gelistirmen daha faydali olur onlari tartisalm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 21:02:17 

quote:

Orijinalden alıntı: Companero01



ama boyle dusundugunuz surece yuksek bir yere gelmeniz cok zor insan kendine inanp kendini ne kdar gelistirirse o kdar iyi bu tur bolumlerde her sey sende biter ne bogaziciler ne odtuler taniyorm hala baba parasi yiyor

2 tanesi baba parası yiyordur o üniversitedn çıkanlarda.ama iğer ünilerden 20.000

başarı yüzdesi diye bir şey var. %22 ile %92 aynımıdır?

bnce kahvehane işletsinlerrr

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 21:04:22 

quote:

Orijinalden alıntı: seytan41

bılıp bılmeden atanlar var dogru mezunu cok ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın gıt malıye muhasebe kursuna dılını gelıstır senı kımse tutamaz ısletmecı adam ac kalmaz tabı akıllıysan kapagı attım rahatım asla demezsen ısın garantı

ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın

çoktaaaa kolayddı adam basit üniversite sınavında bile farklı olamamış...

olur ama zor

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ağustos 2012; 21:06:59 

quote:

Orijinalden alıntı: seytan41

bılıp bılmeden atanlar var dogru mezunu cok ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın gıt malıye muhasebe kursuna dılını gelıstır senı kımse tutamaz ısletmecı adam ac kalmaz tabı akıllıysan kapagı attım rahatım asla demezsen ısın garantı

ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın

çoktaaaa kolayddı adam basit üniversite sınavında bile farklı olamamış...

olur ama zor


125 Mesaj
6 Ağustos 2012; 0:22:35 

quote:

Orijinalden alıntı: Hunter749


ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın

çoktaaaa kolayddı adam basit üniversite sınavında bile farklı olamamış...

olur ama zor

evet zoru başarır arkadaşta ne var yani niye insanları bir üniversite sınavıyla yargılıyosun önemli olan insan olmak boğaziçine gidip 5 para etmez birisi olduktan sonra hayattan zevk alamazsın


_____________________________



51 Mesaj
6 Ağustos 2012; 1:34:13 

İş alanı geniş falan hikaye okulda değil tecrübede biter iş benim tavsiyem direk iş hayatına girmen ve belli bir sektöre yönelmen olur. Örn. e ticaret, gıda, inşaat vs. gibi


_____________________________



2224 Mesaj
6 Ağustos 2012; 1:40:47 

quote:

Orijinalden alıntı: durmusic

İş alanı geniş falan hikaye okulda değil tecrübede biter iş benim tavsiyem direk iş hayatına girmen ve belli bir sektöre yönelmen olur. Örn. e ticaret, gıda, inşaat vs. gibi

doğru söylüyor. bende öyle yapacam mesela


_____________________________



274 Mesaj
6 Ağustos 2012; 1:47:09 

Takipteyim


_____________________________



49 Mesaj
6 Ağustos 2012; 1:55:44 

Önemli olan öne çıkmaktır hangi mesleği yaparsan yap.Sertifikalar , yabancı diller , iletişim konusundaki yeteneğin , işine hakimiyetin , kültür düzeyin ve daha bir sürü etken var geleceğin kapılarını sana açacak.Seninle birlikte kaç kişinin mezun olduğunun önemi yok.Sen daha iyi olmak için çabaladığın müddetçe iyi şeyler yapabilirsin.


_____________________________


İnsanların size karşı olması diye birşey yoktur dostlarım, onlar sadece kendilerinden yanadırlar o kadar.


 
297 Mesaj
6 Ağustos 2012; 1:55:51 


quote:

Orijinalden alıntı: Hunter749


ama sen dıgerlerınden farklı olmalısın

çoktaaaa kolayddı adam basit üniversite sınavında bile farklı olamamış...

olur ama zor

Arkadasım nedir bu insanları aşagilama kompleksin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

100 YIL


260 Mesaj
6 Ağustos 2012; 2:15:05 

cidden forumda sırf milletin moralini bozayım diye dolananlar var cidden helal olsun ya öylesine giriyim dedim bazı mesajlar alakam olmadığı halde benim bile canımı sıktı


_____________________________



51 Mesaj
6 Ağustos 2012; 3:56:25 

Ne işsizler var şu forumda şurda milletin hevesini kıran. İshal olmuş şey gibi konuşuyorsunuz. Adam boğaziçi işletme mezunu okur bitirir iş bulamaz. Biri gider katü işletme okur ziraat bankasında müdür olur 8 milyar maaşı vardır. iş her zaman insanın kendisindedir kısaca. 4 yıl sadece dersi geçip mezun olursan evet açsın bu bir gerçek. Önemli olan senin ne koyduğundur ki bu sadece işletme için değil bir çok bölüm için geçerlidir. LYS de herhangi bir kişisel düzey ölçme veya zeka sınavı da değildir. Ot adam her zaman otdur.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Ağustos 2012; 4:17:18 

quote:

Orijinalden alıntı: mamito



Arkadasım nedir bu insanları aşagilama kompleksin?

k.bakma kardeşim

ciddi olmak gerekirse

kardeşim, şuanda işsiz inşaat,gıda,endüstri,maden,elekrk e. fln mühendisleri var bizzat bildiğim.

mimar var 800 ile çalışan, mimar var çizim bile yapamayan bildiğim.

diş mezunlarına 1000lira verenlerde var.

bence ingilizceye yoğunlaş.

yabancı programlar+siteler+yabancı arkadaşlar+erasmus+workandtravel+kurslar+yazları tatilvepratik....

akabinde 2.dili öğrenmen zor olmaz...

ya da kpss....

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Ağustos 2012; 4:19:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Companero01

Önerilerinizi Bekliyorum Arkadaşlar

k.bakma kardeşim

ciddi olmak gerekirse

kardeşim, şuanda işsiz inşaat,gıda,endüstri,maden,elekrk e. fln mühendisleri var bizzat bildiğim.

mimar var 800 ile çalışan, mimar var çizim bile yapamayan bildiğim.

diş mezunlarına 1000lira verenlerde var.

bence ingilizceye yoğunlaş.

yabancı programlar+siteler+yabancı arkadaşlar+erasmus+workandtravel+kurslar+yazları tatilvepratik....

akabinde 2.dili öğrenmen zor olmaz...

ya da kpss....

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Ağustos 2012; 4:21:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Girrffe


eee...? Polisim de diyebilirdi.
işletmeciyim deyince ne çıkarımda bulundunuz?

k.bakma kardeşim

ciddi olmak gerekirse

kardeşim, şuanda işsiz inşaat,gıda,endüstri,maden,elekrk e. fln mühendisleri var bizzat bildiğim.

mimar var 800 ile çalışan, mimar var çizim bile yapamayan bildiğim.

diş mezunlarına 1000lira verenlerde var.

bence ingilizceye yoğunlaş.

yabancı programlar+siteler+yabancı arkadaşlar+erasmus+workandtravel+kurslar+yazları tatilvepratik....

akabinde 2.dili öğrenmen zor olmaz...

ya da kpss....


 
75 Mesaj
6 Ağustos 2012; 4:24:06 

Ya bakma sen denenlere. İşletme - iktisatçı çok fazla var evet ama o kadar okudum iş bulamıyorum diyen adamlar ne okursa okusun bi halta yaramyacak adamlar zaten emin ol.

İngilizceyi geçtim o zaten mecbur, ikinci dili öğren.
Seminerler şunlar bunlar onlara katıl.
Okulda iyi bir derecen olsun 4 sene üniversitede yatıp zar zor sınıf geçersen mezun olduğunda memlekette iş yok diye ağlarsın.
Özel sektör genelde eski kafa yaapsındaki adamların elinde. O yüzden ne kadar hayata atılırsan o kadar sevdireceksindir kendini. Ne bileyim yaz tatillerinde işe gir çalış falan, emin ol eski toprak bi işverenle görüştüğünde ben hem okuyup hem çalıştım dersen bir adım önde olacaksın.

Devlet kurumlarına almak için yapılan sınavlarda en geniş yelpaze iibf'nindir ve ataması aslında çoğu bölüme göre fazla. En basitinden tm'nin en yüksek puanlı bölümlerinden biridir psikoloji aç 2011 atamalarına bak iibf mezunu için mi atama daha çok onlar için mi.

Bankacılık aslında çok iyi bi sektör bence. Tabi sınavları çok zor ve bir o kadar da zor mülakatı var. Eniştem enndüstri müh o da girdi ziraat sınavına kazandı 2500 e yakın maaşla uzman yardımcsı. Ve sadece o mühendis tüm çalışma arkadaşları işletme iktisatçı mühendisler genelde o sektöre kaymazlar.

Daha sonra tekrar uzmanlık sınavına giriyorsun müfettişlik sınavlarına giriyorsun bunun şube müdürlüğüne kadar yolu var. Teftişe çıkarsan 4000 - 7000 tl civarı maaşlar alabilirsin ek gelirleriyle beraber ki rahaat da meslektir çok seyahat edersin ama. Ancak dediğim gibi bu dediğim şeyler öyle kolay değildir, armuz piş ağzıma düş olmaz. Sınavları cidden çok zordur uzman yardımcılığı sınavını kazanmak için bile enişte bey 1 yıl it gibi çalıştı diyebilirim.

Bir diğer enişte de İstanbul iktisat mezunu olarak maliye bakanlığında uzman yaardımcısı. 3500 tl maaşla başlamıştı ama bakanlığa girmek için torpil falan da gerekiyor bir iki kişi soktu araya. Ancak her şey de torpille değil bu de lazım sınav ve mülakatta en iy performansı gösterdikten sonra gene de elde kalan adam ihtiyaçtan fazlaysa torpil giriyor devreye. Öyle hiçbir halt bilmeyen adam şunun bunun tanıdığı diye önüne geçemez kolay kolay sen en iyisini yaptıktan sonra.

La olum en kötü okulda kalırsın araştırma görevlisi oalrak. Elini sallasan iibf var zaten hocadan daha çok neye ihtiyaç var. Ama şu da var fark yaratacak özgüveni kendinde görmüyosan İİBF'nin kapısından bile geçmeyin arkadaşım.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Ağustos 2012; 4:28:50 

ALİ ATİF BİR ‏@ALIATIFBIR
twitter.

Siz ODTU Bogazici Koc Sabanci mezunu issiz yok mu saniyorsunuz is meselesi ogrencinin bireysel performansi ile de ilgili birseydir..


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
3 gün 18 sa. 32 dk. kadarı kaldı.
6 Ağustos 2012; 4:55:52 

Materyalist İmam adlı arkadaş haklı. bakma sen çok mezun var , potansiyel işsizsin laflarına. Artık neredeyse her bölümde çok mezun var . Devlet her yere üni açıyor . Ama mesela İşletme bölümünün mühendisliğe göre en büyük avantajı mühendislik kadar zor bir bölüm değildir. Dolaysıyla kendini geliştirmek , dil öğrenmek için fazlaca zamanın olacak. bir de ilgi meselesi. ilgi duyulan bir alansa okunmalı. Kpss'de ataması fazla, A kadro şansı var. benim tavsiyem A kadrolara hazırlanman olur. Devlette üst düzey memur olursun 4000-6000 tl arası maaş alırsın saygınlığın olur maaşına ek olarak harcırah filan alırsın. Ya da finans sektörüne yoğunlaşırsın.

İnsan var oldukça para da olacak para oldukça iktisadi idari blimlere her zaman ihtiyaç olacak. Yeter ki severek oku zaten kendini geliştirirsin seversen.


1323 Mesaj
6 Ağustos 2012; 5:09:56 

Boğaziçi işletme kazanan abiye sordum, dedim şimdi okul bitince ne yapıcan babam bi sosislici açar orayı işletirim dedi.

Yanlış anlama güzel bölüm yani,önerim olarak insan içine karışıp çevreni genişletmen ne yazıkki türkiyede genelde işler iyi yapandan çok ahbap akraba ilişkisine göre yürüyor


_____________________________



29 Mesaj
6 Ağustos 2012; 10:31:49 

bogazici mezununa bak nasil dusunyr ya insanin hedefi yuksekler olmadigi surece issizlige veya ufak tefek seylere mahkum kalacaktr



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



503 Mesaj
6 Ağustos 2012; 13:28:28 

Burdaki bazıları gibi umutsuzluğa kapılırsan hiçbir şey olamazsın. Hiç kimseye bakma, kendini geliştirmeye bak


_____________________________

Flickr
Instagram
Tumblr
Grooveshark
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » İşletme Okuyan Bir Kişi Neler Yaparak Kendini Çok İyi Geliştirebilir??
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



1.508