- x
Farming Simulator 2013
1200 Cevap222220 Görüntüleme23 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     4 [6] 8 9 10 11 12 13      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1823 Mesaj
23 Aralık 2012; 14:55:02 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar bir türlü tankere su dolduramadım nereden dolduruyoruz yardımcı olur musunuz


_____________________________



79 Mesaj
23 Aralık 2012; 17:15:00 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan


Sadece taze çim ve saman veriyordum dediklerini bir gözden geçirecem.

quote:

Orijinalden alıntı: yasin57

Arkadaşlar bir türlü tankere su dolduramadım nereden dolduruyoruz yardımcı olur musunuz



Tanker ile dere kenarına veya içine gir R tuşu ile doldur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RRoRR -- 23 Aralık 2012; 17:16:24 >


_____________________________



1248 Mesaj
23 Aralık 2012; 18:00:02 

quote:

Orijinalden alıntı: yasin57

Arkadaşlar bir türlü tankere su dolduramadım nereden dolduruyoruz yardımcı olur musunuz
Seraları sulamak için kullandıgın tankeri soruyorsan bazı yerlerde su yalaklarından ve dereden doldurabilirsin ama unutma dereden bile doldursan paran gider bedava degil su.

Evimiz oldugu yerde ve inek çiftliğinin yukarısındaki su yalağı, tarlaları sulamak için kullandıgın sulama araçlarını mavi su tankından dolduruyorsun.

0
0
0


_____________________________



1602 Mesaj
23 Aralık 2012; 18:05:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan


Güzel map'e benziyor hangi map bu, bir de saatin altında ekstra bilgiler var bende böyle birşey arıyorum 96 sayfa mod inceledim bulamadım. Youtube'da bi videoda gördüm, o kadar soran olmuş söylememiş, hangi aracı kim kullanıyor, arkadaki ekipman ve doluluk oranı vs. bilgiler veriyor.

0


Mini mapı kullanıyorum hocam ama o ayrıntıların nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok mod klasörü o kadar dolu ve karışıkki :D


_____________________________



 
1566 Mesaj
2 Ocak 2013; 21:23:43 

'11 oynuyorum halen . Nedeni ise Savelerim


_____________________________

| Intel Core i3 2120 3.3 GHz 3MB 1155p | ASUS P8Z77-V LE Intel Z77 Soket 1155 DDR3 | Kingston DDR3 1333 MHz 4x4 16GB Ram | HIS HD5770 IceQ 5 TURBO 1GB 128bit GDDR5 |
| Toshiba 3.5" 1TB SATA3 HDD | WD Green 3.5" 2TB SATA3 HDD | Akasa Viper PWM Fan 2x 12CM - 2x 14CM | Akasa Flexa P5 PWM Çoklayıcı | Corsair Carbide 400R MidT ATX Kasa |
| Necron Spidy 850VA UPS | High Power 500W 80+ Güç Kaynağı | Avermedia Trinity TV Kartı | LG DVD RW |


 
5 Mesaj
3 Ocak 2013; 0:15:02 

arkadaşlar öncelikle hayırlı akşamlar dilerim hatta iyi geceler. benim şöyle bir sorunum var. ben ilk patates ektiğim tarladan 97 ton patates aldım. fakat 2. hasat zamanı geldiğinde 45 ton kaybım oldu. aynı tarladan üstelik. ilacını attım hasadı bekledim tarla 0 hatalı sürülmesine ramen nasıl 45 ton kaybım oluyor anlamış değilim. şöyle düşünüyorum da önceki hasatta çiiçekleri döküldükten 1-2 gün sonra beklemiştim hasat için ve sağanak yağmur da yemişti 2. gününde. 3. gün toplamıştım. fakat bu sefer çiçekler döküldükten hemen sonra toplamaya başladım acaba bununla ilgili bir kaybım olabilir mi. acil yardımcı olacak birileri varsa bilgi sahibi çok hayır duamı alır. şimdiden teşekkürler :)


_____________________________



1248 Mesaj
3 Ocak 2013; 7:05:42 

quote:

Orijinalden alıntı: influential35

arkadaşlar öncelikle hayırlı akşamlar dilerim hatta iyi geceler. benim şöyle bir sorunum var. ben ilk patates ektiğim tarladan 97 ton patates aldım. fakat 2. hasat zamanı geldiğinde 45 ton kaybım oldu. aynı tarladan üstelik. ilacını attım hasadı bekledim tarla 0 hatalı sürülmesine ramen nasıl 45 ton kaybım oluyor anlamış değilim. şöyle düşünüyorum da önceki hasatta çiiçekleri döküldükten 1-2 gün sonra beklemiştim hasat için ve sağanak yağmur da yemişti 2. gününde. 3. gün toplamıştım. fakat bu sefer çiçekler döküldükten hemen sonra toplamaya başladım acaba bununla ilgili bir kaybım olabilir mi. acil yardımcı olacak birileri varsa bilgi sahibi çok hayır duamı alır. şimdiden teşekkürler :)
Kaç nolu tarlaya ektin, ben de deneyeyim bakalım kaç ton verecek. Normalde ekim yapıp sadece su veriyorum her defasında 3-5 kilo farkla aynı miktarda ürün veriyor, gübre kullanmıyorum çok az fark oluyor. Oyunun zorluk derecesi nedir, şimdiye kadar hiç yagmur görmedim. Esc Map Views ekranında tarla yeşil olunca biçime başlıyorsun işte zamanı yavaşlatmayı unutma. Biçim için hangi aracı kullanıyorsun.


_____________________________



1602 Mesaj
3 Ocak 2013; 10:15:25 

Oyun başka haritalar ve modlarla cok zevkli oluyor oyunun orijinal haritası cok buyuk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



115 Mesaj
3 Ocak 2013; 14:24:39 

indiremedim daha bu oyunu aklımda, çok kasıyor mu?


_____________________________



1248 Mesaj
3 Ocak 2013; 16:46:41 

quote:

Orijinalden alıntı: nevintoprak

indiremedim daha bu oyunu aklımda, çok kasıyor mu?

Hayır, optimizasyon iyi, kasmıyor, işlemci %30-35, gpu %45-55 arası çalışıyor, amd1090T / gtx470.


_____________________________



115 Mesaj
3 Ocak 2013; 17:50:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan


Hayır, optimizasyon iyi, kasmıyor, işlemci %30-35, gpu %45-55 arası çalışıyor, amd1090T / gtx470.

teşekkürler :)


_____________________________



 
5 Mesaj
3 Ocak 2013; 19:23:47 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan

aç nolu tarlaya ektin, ben de deneyeyim bakalım kaç ton verecek. Normalde ekim yapıp sadece su veriyorum her defasında 3-5 kilo farkla aynı miktarda ürün veriyor, gübre kullanmıyorum çok az fark oluyor. Oyunun zorluk derecesi nedir, şimdiye kadar hiç yagmur görmedim. Esc Map Views ekranında tarla yeşil olunca biçime başlıyorsun işte zamanı yavaşlatmayı unutma. Biçim için hangi aracı kullanıyorsun.

28 numaraı tarlayı ekiyorum hocam. dün o mesajı attıktan sonra bir daha ekim yaptım. patates çiçeğini döktüktü ve 2 gün bekledim. bu sefer toplama yaptığımda ise 104 tona ulaştı. demek ki beklemek gerekiyormuş. gerçi günlük hayatımızda da böyle oluyor 2 -3 hafta sürüyor ama yaprakların iyice kuruyup , sararmasını bekliyorlar. oyuna da yansıtmışlar galiba. oyunun zorluk derecesi normalde hocam sen de bi dene istersen. ayrıca hocam ben de yağmur görmemiştim ama ilk kez o gün gördüm daha da yağmadı sürekli hava tahmini değişiyor. ama yağmur yağıyor yani oyunda.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi influential35 -- 3 Ocak 2013; 19:43:07 >


_____________________________



 
5 Mesaj
3 Ocak 2013; 22:45:00 

28 numaraı tarlayı ekiyorum hocam. dün o mesajı attıktan sonra bir daha ekim yaptım. patates çiçeğini döktüktü ve 2 gün bekledim. bu sefer toplama yaptığımda ise 104 tona ulaştı. demek ki beklemek gerekiyormuş. gerçi günlük hayatımızda da böyle oluyor 2 -3 hafta sürüyor ama yaprakların iyice kuruyup , sararmasını bekliyorlar. oyuna da yansıtmışlar galiba. oyunun zorluk derecesi normalde hocam sen de bi dene istersen. ayrıca hocam ben de yağmur görmemiştim ama ilk kez o gün gördüm daha da yağmadı sürekli hava tahmini değişiyor. ama yağmur yağıyor yani oyunda.

not:önceki mesaj şikayet edilmiş galiba terra hocam görememiş.


_____________________________



1248 Mesaj
4 Ocak 2013; 15:59:41 

quote:

Orijinalden alıntı: influential35

28 numaraı tarlayı ekiyorum hocam. dün o mesajı attıktan sonra bir daha ekim yaptım. patates çiçeğini döktüktü ve 2 gün bekledim. bu sefer toplama yaptığımda ise 104 tona ulaştı. demek ki beklemek gerekiyormuş. gerçi günlük hayatımızda da böyle oluyor 2 -3 hafta sürüyor ama yaprakların iyice kuruyup , sararmasını bekliyorlar. oyuna da yansıtmışlar galiba. oyunun zorluk derecesi normalde hocam sen de bi dene istersen. ayrıca hocam ben de yağmur görmemiştim ama ilk kez o gün gördüm daha da yağmadı sürekli hava tahmini değişiyor. ama yağmur yağıyor yani oyunda.

not:önceki mesaj şikayet edilmiş galiba terra hocam görememiş.
hocam dün [ONAY BEKLİYOR] şeklindeydi senin mesaj ama mesajında kural dışı bi durum yok belki teknik sorun olmuştur bilmiyorum.

28 nolu tarla yaklaşık 103 ton patates verdi sadece su verdim, senin 45 ton olayı belki yagmurdan dolayı fazla su yemiş olabilir, fazla suyu sevmiyo olabilir patatesler :p Çiçekleri döktükten sonra biçilmeye hazır hale geliyor ama 2 gün sürmüyor o iş, aşağıdaki duruma gelince alttaki harvester'la yaprakları toplamana gerek kalmadan biçiyorsun.

0
0
0


_____________________________



 
5 Mesaj
4 Ocak 2013; 17:37:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan

ocam dün [ONAY BEKLİYOR] şeklindeydi senin mesaj ama mesajında kural dışı bi durum yok belki teknik sorun olmuştur bilmiyorum.

28 nolu tarla yaklaşık 103 ton patates verdi sadece su verdim, senin 45 ton olayı belki yagmurdan dolayı fazla su yemiş olabilir, fazla suyu sevmiyo olabilir patatesler :p Çiçekleri döktükten sonra biçilmeye hazır hale geliyor ama 2 gün sürmüyor o iş, aşağıdaki duruma gelince alttaki harvester'la yaprakları toplamana gerek kalmadan biçiyorsun.

0
0
0


hocam ben de aynı şekilde yapıyorum zaten. hervesterle zahmetsiz ve kolay oluyo. ayrıca dediğin yağmurdan sonra olayı olabilir ama patates yağmurlu ve soğuk havayı sever. toprak nemli olursa daha iyi verim alırız diye biliyorum. neyse o kayıp yaşadığım gün tarlanın köprüye bakan tarafından hervesteri döndürmem zaman kaybettirdiği için tarlayı bir o şeklinde biçtim . daire çizerek topladım belki oyunun bugu olabilir ondan az da almış olabilirim. ama şu son 3 biçimde de oldukça iyi verim aldım artık o şekilde biçim yapmam :D teşekkür ettim hocam çok ilgilendiğin için. minnettarım


_____________________________



1248 Mesaj
4 Ocak 2013; 19:03:34 

quote:

Orijinalden alıntı: influential35
...

hocam ben de aynı şekilde yapıyorum zaten. hervesterle zahmetsiz ve kolay oluyo. ayrıca dediğin yağmurdan sonra olayı olabilir ama patates yağmurlu ve soğuk havayı sever. toprak nemli olursa daha iyi verim alırız diye biliyorum. neyse o kayıp yaşadığım gün tarlanın köprüye bakan tarafından hervesteri döndürmem zaman kaybettirdiği için tarlayı bir o şeklinde biçtim . daire çizerek topladım belki oyunun bugu olabilir ondan az da almış olabilirim. ama şu son 3 biçimde de oldukça iyi verim aldım artık o şekilde biçim yapmam :D teşekkür ettim hocam çok ilgilendiğin için. minnettarım

estağfirullah hocam rica ederim, olabilir belki tarlayı O şeklinde biçtiğin içindir, harvesteri otomatik pilota neden vermiyosun çok mu yakıyo



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terranfan -- 4 Ocak 2013; 19:05:46 >


_____________________________



 
5 Mesaj
5 Ocak 2013; 1:34:33 

düzgün biçmiyor o tarlada hep yarım yamalak kalıyor


_____________________________



1248 Mesaj
5 Ocak 2013; 7:52:18 

fabrika tarafındaki duvar işi bozuyor ama harvester işini bitirdikten sonra kontrolü alıp yanlamasına tarla kenarını alınca fazla fire olmuyor, ben 17 numaralı tarlayı kullanıyorum, 200 tona yakın patates veriyor ama sen fabrikaya yakın olsun topladıgımı direkt satim diyorsan başka.


_____________________________



 
104 Mesaj
5 Ocak 2013; 22:22:51 

yav arkadaşlar benim bu oyunda hava durumu değişmiyor. ama bi yerde okumuştum hava durumu değişiyormuş. böylece yağışlı havalarda daha verimli ürün alınıyormuş. benim ayarlarda mı bi sorun var acaba. bilgisi olan var mı?


_____________________________



1602 Mesaj
5 Ocak 2013; 22:36:19 

arkadaşlar bu oyunun grafik ayarları nerden yapılıyor bir türlü bulamadım biri resim atar bilirmi ekran boyutu falan var sadece


_____________________________



4724 Mesaj
6 Ocak 2013; 0:01:15 

quote:

Orijinalden alıntı: PewDiePie

arkadaşlar bu oyunun grafik ayarları nerden yapılıyor bir türlü bulamadım biri resim atar bilirmi ekran boyutu falan var sadece

options gir salih orda grafik controls ve mods ayarlarını görürsün zaten

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .:Romeo_Redline:. -- 6 Ocak 2013; 0:04:43 >


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


1602 Mesaj
6 Ocak 2013; 0:21:18 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.


options gir salih orda grafik controls ve mods ayarlarını görürsün zaten

0


Eyvallah yasin abi çok yardımcı oldun galiba benim en yüksek ayar bu oluyor

0


_____________________________



4724 Mesaj
6 Ocak 2013; 1:06:57 

görüntü gayet iyi bu lastik izleri mod galiba?


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


 
104 Mesaj
6 Ocak 2013; 1:09:58 

quote:

Orijinalden alıntı: ygoksela

yav arkadaşlar benim bu oyunda hava durumu değişmiyor. ama bi yerde okumuştum hava durumu değişiyormuş. böylece yağışlı havalarda daha verimli ürün alınıyormuş. benim ayarlarda mı bi sorun var acaba. bilgisi olan var mı?

arkadaşlar bu sorumun cevabını bilen yok mu?


_____________________________



1602 Mesaj
6 Ocak 2013; 1:11:12 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.

görüntü gayet iyi bu lastik izleri mod galiba?

yok abi çiftliğin avlusunda o izler var


_____________________________



1602 Mesaj
6 Ocak 2013; 1:13:22 

quote:

Orijinalden alıntı: ygoksela


arkadaşlar bu sorumun cevabını bilen yok mu?


hocam sende sorun yok bendede öyle bu kadar zamandır oynarım 1 kez gördüm yağmur yağdığını


_____________________________



4724 Mesaj
6 Ocak 2013; 1:18:34 

hava değişiyor ama tabi ne zaman yağmur yağacağı belli olmuyor zaman ayarını biraz daha hızlandırın hava değişimleri daha çabuk olsun


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


 
104 Mesaj
6 Ocak 2013; 3:20:08 

ben de uzun süre oynadım ama hiç denk gelmedi yağmur yağdığı bana. sanki alanyada bizim tarla 365 gün güneşli :)


_____________________________



 
2 Mesaj
7 Ocak 2013; 21:23:04 

değerli farming oyuncuları bi konuda yardımınıza ihtiyacım var oyun hakkında detaylı bilgim yok bu yüzden ektiğim ürünü belli bir süre toplamazsam bozuluyor bunu acaba nasıl engelleyebilirim. Alakanızdan ötürü şimdiden teşekkür ederim :).


_____________________________



173 Mesaj
8 Ocak 2013; 19:15:22 

quote:

Orijinalden alıntı: rft1

değerli farming oyuncuları bi konuda yardımınıza ihtiyacım var oyun hakkında detaylı bilgim yok bu yüzden ektiğim ürünü belli bir süre toplamazsam bozuluyor bunu acaba nasıl engelleyebilirim. Alakanızdan ötürü şimdiden teşekkür ederim :).

oyunun ayarlarından oyun hızını düşürmelisin aksi taktirde ürünler hemen yetişir ve sen toplayamadan çürür. hızı oyun içinde sağ üst tarafta görebilirsin.


_____________________________

Intel Core 2 Quad Q8300 2.8 Ghz (O.C.)
Kingston 4 GB DDR3 1333 Mhz
Ati Radeon HD6850 1 GB GDDR5
Asus P5P41C G41 Chipset
Seagate 1 TB 7200 Rpm 64 MB HDD
High Power 500W
Windows 7 Ultimate 64 Bit


 
2 Mesaj
11 Ocak 2013; 14:15:49 

teşekkür ederim


_____________________________



960 Mesaj
14 Ocak 2013; 20:16:39 

Arkadaşlar oyun çok fazla sardı. Orjinal almayı düşünüyorum DR de 33 liraya düşmüş ancak online olayında durumlar ne yani ingilizcem açıkçası orta karar çok iyi anlaşamam o yüzden türk bir arkadaş lazım. Forumdan varmı alırsam benimle akşamları oynayabilecek arkadaşlar kaç kişi takılabiliyoruz. CEvaplarsanız sevinirm iyi oyunlar ...

Edit: Forumdan diye fotumdan yazmışım ne demekse kimsede demiyor aga fotum ne



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenah2007 -- 14 Ocak 2013; 20:30:30 >


_____________________________



1602 Mesaj
14 Ocak 2013; 20:18:58 

quote:

Orijinalden alıntı: fenah2007

Arkadaşlar oyun çok fazla sardı. Orjinal almayı düşünüyorum DR de 33 liraya düşmüş ancak online olayında durumlar ne yani ingilizcem açıkçası orta karar çok iyi anlaşamam o yüzden türk bir arkadaş lazım. Fotumdan varmı alırsam benimle akşamları oynayabilecek arkadaşlar kaç kişi takılabiliyoruz. CEvaplarsanız sevinirm iyi oyunlar ...

Ben alabilirim hocamda bende oyun kasıyor modlarla falan benim mod klasörü ağzına kadar dolu onlardan galiba orjinal alpta kasarsa boşa gider


_____________________________



960 Mesaj
14 Ocak 2013; 20:38:13 

Ben hocam modları oturttum düzene çok güzel oldu çok hileye kaçasını istemiyorum hatta özellikle denedim bi oyun hileli sarıyorsa ömrü kısa oluyor. Paramı 1 milyar yaptım 1 saat dayandım amacın kalmıyor. O yüzden 1-2 güzel mod buldumn mesela traktör var bitane eski çok hızlı çok güçlüydü fiyatıda 5.000 di onun hızını azalttım önden bişey takılamıyor diye onun ayarında 50 k olan trakötrü baz alarak fiyatını 30. 000 yaptım mesela kamyon indirdim 30.000 lik kamyonu 230.000e koymuş çok geldi onu 130.000 e düşürdüm. Böle böle kendimce ayarladım hileden uzak hale getirdim oyunun ekonomisine uygun hale soktum kasmadan çalışıyor modlar. Fakat türkçe felan olsa online olmasa bile destek için alırdım ETS 2 yi o yüzden aldım. Pişmanda değilim en çok oynadığım oyunların arasında. Bunda türkçe değil online seçenekte yaramazsaki birde ETS 2 gibi uzun sureçli olmaz. G27 var bende araç kullanma zevkimi bile3 gideriyorum oyun olmaktan çıktı ETS 2 şehir içi ders gibi bişey oldu bana . Neyse çok uzattım hocam eğer kasmayı çözebilrisek senlen el birliği ile çözelim sende almaya niyetliysen. Çözersek takılırız beraber.

İstersen mod klasörümü bi ara upload etmeye çalışayım bi dene tabi neler kullandığınada bağlı. Mesela öle fazladan harvester felan pek gerek kalmıyor çoğu ya çok ucuz modlardakilerin yada grafikleri kötü yada kesiciler çok abartı 11metrelik harvestir parçasından vardı adını unuttum utanmasalar tek gidişte tarlayı sürdürcekler.


_____________________________



960 Mesaj
15 Ocak 2013; 23:46:25 

oyuna ilgi yok galiba konuya bakan yok


_____________________________



1248 Mesaj
16 Ocak 2013; 9:23:11 

Oyun 10 kişiye kadar multi oynanabiliyor ama multi'de rekabet ortamı olmadıgı için fazla uzun ömürlü olmuyor. Tarla ek biç bi yere kadar sonunda sıkıyor. Open world dünyada kendi çiftliğin, gıda şirketleri anlaşmalar, taşımacılık, gelişmiş hayvancılık yani yapmışken tam yapsalar tadından yenmezdi ama neticede oyunun müşterisi sınırlı o yüzden detaya inmemişler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terranfan -- 16 Ocak 2013; 9:23:44 >


_____________________________



960 Mesaj
16 Ocak 2013; 22:24:16 

Haklısın hocam eksik konular çok. Hatta benim ilk gözüme çarpan en büyük eksiklik kümes sistemi tavuklara kümes yapmak çokmu zordu ortaya yumurta yapıyorsun koca alanda sadece 57 yumurta duruyor baya sacma olmus kumes yaparsın kumesten ne kadar yumurta çıakrsa toplarsın bunda sınır olmaz saçma geldi. Eksikler var + bide monotonluk demekki almaktan vazgeçicez inş 2014 ü iyi yaparlar.


_____________________________



 
1 Mesaj
19 Ocak 2013; 20:21:32 

arkadaşlar benim inekler 7 den fazla alınca gözükmüyor nedeni nedir acaba bilen varsa söylesin :(


_____________________________



265 Mesaj
19 Ocak 2013; 21:52:30 

Çok zevkli oyuna benziyor ya çiftçilik yapmayıda istemişimdir hep zaten


_____________________________


İyiler ilk görüşte tanınmaz


960 Mesaj
20 Ocak 2013; 2:57:35 

quote:

Orijinalden alıntı: 112hasan

arkadaşlar benim inekler 7 den fazla alınca gözükmüyor nedeni nedir acaba bilen varsa söylesin :(

Hocam o ineklere özgü bi durum değil belirli sayıda gözüküyorlar o gözkükenler temsili ama sayılar artıkça sana gelicekler de artıyor 1 inek 1 gunde diyelim litre süt çıakrtıyor 100 inek 100 litre çıkartır ama orada 7 gozukmesi kalan 93 un sutunden yararlanamazsın anlamına gelmez için rahat olsun ben sana tavuk larımı bi göstereyim kumes gibi ayrılan yerde max 10 tavuk gozukuyor ama bende 500 var 2 gunde 250 yumurta topluyorum hatta daha fazla.


_____________________________



4724 Mesaj
20 Ocak 2013; 9:58:10 

güzel bir harita modu buldum Extre Nort 2013 tavsiye ederim

oyun içi birkaç resim paylaşayım (alıntı değildir):


0
0
0


0
0
0



http://www.ls2013.com/f...trenort-2013-v-1-0.html


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


1248 Mesaj
20 Ocak 2013; 12:12:16 

Oyunda koyunlar güzel para getiriyor, bin koyun günde 12 paket yün veriyor 120 bin para ediyor, iyi para. Rüzgar gülü sıfır bakım gerektiren seçim ama çok pahalı, 1 rüzgar gülü 1 milyon 200 bin dolar, bin koyun sadece 200 bin dolar. 1 rüzgar gülü 24 saatte 100 bin, 1000 koyun 24 saatte 120 bin kazandırıyor. Koyunlar sadece çim istiyor ve paketleri istifleyip satmak gerekiyor ama çiftçiyiz yani işimiz bu dimi, ben seviyorum koyunlarımı. İneklerin bakımı biraz daha fazla 100 civarında inegim var, günde 72 ton süt veriyor 110 bin dolar getiriyor.

Özetlicek olursak;

- 1000 koyun maliyeti 200 bin dolar, bakımı sadece çim, 24 saatte getirisi 120 bin dolar.
- 100 inek maliyeti 200 bin dolar, bakımı straw, grass, hay, silage, 24 saatte getirisi 110 bin dolar.
(inekler ayrıca tarlalar için sıvı, seralar için katı gübre veriyor)
- 1 rüzgar gülü maliyeti 1 milyon 200 bin dolar, bakımı sıfır, 24 saatte getirisi 100 bin dolar.




_____________________________



1248 Mesaj
20 Ocak 2013; 12:18:07 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.

güzel bir harita modu buldum Extre Nort 2013 tavsiye ederim

oyun içi birkaç resim paylaşayım (alıntı değildir):


0
0
0


0
0
0



http://www.ls2013.com/f...trenort-2013-v-1-0.html

Güzel mapmış sanki huzur dolu köy havası var, indirip bakalım


_____________________________



173 Mesaj
20 Ocak 2013; 20:27:44 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.

güzel bir harita modu buldum Extre Nort 2013 tavsiye ederim

oyun içi birkaç resim paylaşayım (alıntı değildir):


0
0
0


0
0
0



http://www.ls2013.com/f...trenort-2013-v-1-0.html

paylaşım için teşekkürler.


_____________________________

Intel Core 2 Quad Q8300 2.8 Ghz (O.C.)
Kingston 4 GB DDR3 1333 Mhz
Ati Radeon HD6850 1 GB GDDR5
Asus P5P41C G41 Chipset
Seagate 1 TB 7200 Rpm 64 MB HDD
High Power 500W
Windows 7 Ultimate 64 Bit


4724 Mesaj
20 Ocak 2013; 21:27:32 

iyi eğlenceler


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


 
99 Mesaj
22 Ocak 2013; 19:40:56 

harıtada bırtakım degısklıkler yaptım agacları kaldırdım cok rahatladım bırde bazı yerlerın egımını azaltabıslem faha guzel olacak

+
yumurtaları satacak yer bulamadım henuz birde su koyun yunlerını kaldıracak adam gıbı bır palet varmı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr-krall -- 23 Ocak 2013; 1:39:14 >


_____________________________

Tek Başına KOCAMAN Savaştır Fenerbahçe


1248 Mesaj
23 Ocak 2013; 8:58:18 

quote:

Orijinalden alıntı: tr-krall

harıtada bırtakım degısklıkler yaptım agacları kaldırdım cok rahatladım bırde bazı yerlerın egımını azaltabıslem faha guzel olacak

+
yumurtaları satacak yer bulamadım henuz birde su koyun yunlerını kaldıracak adam gıbı bır palet varmı

Hocam yumurtalar pda'daki yumurta simgesi olan yerlerden satılıyor. Pda'nin sağ alt köşesinde koordinatlar yazıyor. Şu ucuz teneke traktörlerden birini yumurtacının önünde bekletirsen kolayca satabilirsin ama yumurta faza para etmiyor, tavukların gıdaklaması hoşuma gidiyor zevk için beslenebilir.
0
0
0


Palet yüklemek için Deutz Agrofarm 430 kullanıyorum, yalnız ucuna pallet fork degil bale fork takıyorum paleti kontrol etmek daha kolay oluyor, yükleme yaparken bazen paletleri ucundan ve sağa yakın tutmak gerekiyor bale fork'la oldukça kolay oluyor. Traktörün full yükle çekiş hızı da iyi, 11 palet yükle 21-22 mil hız yapıyor, 11 palet yün 100 bin papel getiriyor.

0
0
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terranfan -- 23 Ocak 2013; 15:55:11 >


_____________________________



4724 Mesaj
23 Ocak 2013; 15:54:44 

paletler için forklift aldım yüklemede biraz daha pratik oluyor

(buna benzer)

0


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


1248 Mesaj
23 Ocak 2013; 16:06:53 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.

paletler için forklift aldım yüklemede biraz daha pratik oluyor

(buna benzer)

0


Hocam dikkat et onunla balyaların yerini değiştirmek istersen balyalar kafana dökülüyor. Dikey çubuklar hayali, içinden geçiyor balyalar.

500 inek aldım öküz gibi yiyolar, 1 günde 120 ton mixed yem yediler doymadılar işi gücü bıraktık ineklere yem yetiştirmek için didiniyorum, 40 nolu tarlanın yarısına barley ektim. Günde 500 bin doların üstünde süt veriyolar en kazançlı ürün ama deli gibi yiyolar napcam bilmiyorum.


_____________________________



42 Mesaj
23 Ocak 2013; 19:48:32 

merhaba,
ben bu oyunu 2 gündür oynuyorum. iyi güzel hoş mesela çimleri yere serdim pervaneli bişeyle üstünden geçtim ama onları yerden nasıl toplayacağımı bilmiyorum.
1- nasıl olacağını söyler misiniz?
2- bir mixer aldım böyle traktörün arkasına bağlananlardan değil, kendi gidebiliyor. b tuşuna bastığımda çalışıyor. bunu nasıl kullanacam.
3- fermetasyon branda filan diyonuz bunları anlatın da biz de bilelim.
bunları alıntı yaparak cevaplarsanız duamo alırsınız oyun güzel ama oynamasını bilene.. ayrıca bug imparatorluğu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

BENİM MESAJLARIMI CEVAPLAYACAĞINIZ ZAMAN ALINTI YAPIN...


 
99 Mesaj
23 Ocak 2013; 20:07:53 

quote:

Orijinalden alıntı: .:Romeo_Redline:.

paletler için forklift aldım yüklemede biraz daha pratik oluyor

(buna benzer)

0


bende tam bunu soracaktım hocam
bldum
http://www.ls2013.com/?s=komatsu+ex+50


Hocam yumurtalar pda'daki yumurta simgesi olan yerlerden satılıyor. Pda'nin sağ alt köşesinde koordinatlar yazıyor. Şu ucuz teneke traktörlerden birini yumurtacının önünde bekletirsen kolayca satabilirsin ama yumurta faza para etmiyor, tavukların gıdaklaması hoşuma gidiyor zevk için beslenebilir.
0
0
0


Palet yüklemek için Deutz Agrofarm 430 kullanıyorum, yalnız ucuna pallet fork degil bale fork takıyorum paleti kontrol etmek daha kolay oluyor, yükleme yaparken bazen paletleri ucundan ve sağa yakın tutmak gerekiyor bale fork'la oldukça kolay oluyor. Traktörün full yükle çekiş hızı da iyi, 11 palet yükle 21-22 mil hız yapıyor, 11 palet yün 100 bin papel getiriyor.

0
0
0




hocam bılgler ıcın cok tesekkurler


_____________________________

Tek Başına KOCAMAN Savaştır Fenerbahçe


4724 Mesaj
23 Ocak 2013; 20:10:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Terranfan


Hocam dikkat et onunla balyaların yerini değiştirmek istersen balyalar kafana dökülüyor. Dikey çubuklar hayali, içinden geçiyor balyalar.

500 inek aldım öküz gibi yiyolar, 1 günde 120 ton mixed yem yediler doymadılar işi gücü bıraktık ineklere yem yetiştirmek için didiniyorum, 40 nolu tarlanın yarısına barley ektim. Günde 500 bin doların üstünde süt veriyolar en kazançlı ürün ama deli gibi yiyolar napcam bilmiyorum.

hocam benim sadece koyunlarım var bakımı masrafı kolay oluyor tarla işini de bıraktım biçerdöveri alet edevatı sattım tarla balya vs ile uğraşmıyorum sadece grass biçiyorum bu forklift işimi görüyor oyunum orjinal olsa yardıma gelirdim

edit:

@tr-krall rica ederim mod konusunda kaynaklarım geniş isteyen arkadaşlara yardımcı olurum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .:Romeo_Redline:. -- 23 Ocak 2013; 20:14:33 >


_____________________________

_____DH /// E30 KULÜBÜ___ __
/// Intel® Core™ i7-2600K@5Ghz /// ASUS ROG MAXIMUS V EXTREME /// G.SKILL RipjawsX Dual kıt 8GB 2133 Mhz
/// GIGABYTE GTX 680 SLI Windforce 3X OC Edition /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Black 1TB 1002FAEX
/// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
///
Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset ///


42 Mesaj
23 Ocak 2013; 20:59:23 

yukarıdaki soruma cevap yok mu??


_____________________________

BENİM MESAJLARIMI CEVAPLAYACAĞINIZ ZAMAN ALINTI YAPIN...


4724 Mesaj
23 Ocak 2013; 21:27:51 

quote:

Orijinalden alıntı: yenibirhesap

merhaba,
ben bu oyunu 2 gündür oynuyorum. iyi güzel hoş mesela çimleri yere serdim pervaneli bişeyle üstünden geçtim ama onları yerden nasıl toplayacağımı bilmiyorum.
1- nasıl olacağını söyler misiniz?
2- bir mixer aldım böyle traktörün arkasına bağlananlardan değil, kendi gidebiliyor. b tuşuna bastığımda çalışıyor. bunu nasıl kullanacam.
3- fermetasyon branda filan diyonuz bunları anlatın da biz de bilelim.
bunları alıntı yaparak cevaplarsanız duamo alırsınız oyun güzel ama oynamasını bilene.. ayrıca bug imparatorluğu


1-) çimleri bu vagonu alıp traktörün arkasına bağlayıp toplayacaksın hocam

0



2-) o inekler için yem makinası içine gerekli kararda çim balya vs doldurup ineklere özel yem yapıyorsun

3-) naylon brondo dan benimde haberim yok onu cem yılmaza sormak lazım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değişti