Şimdi Ara

BMW Resimler, Modeller, Özellikler ve Videolar İle Tarihi Kronoloji (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
365
Cevap
1
Favori
488.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    alysentr arkadaşım.

    Çok teşekkürler yaa...





    rica ederim dostum

    önemli değill...
  • Yine ilgi kaybolmuş BMW sayfalarına?!?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    Yine ilgi kaybolmuş BMW sayfalarına?!?



    Haklısın. Yazık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wolfed

    prozium
    ellerine sağlık,muazzam bir çalışma.

    bmw nin parçası diğer avrupa araçlara göre(wv,ford,opel,renault,vs.vs)çokda pahalı değil.tabiki karşılaştırmayı aynı segmentteki arabalar ile yapacaksınız.ve parçayı borusandan almayacaksınız.işin birde şu boyutu var aracı temiz kullanırsanız ve kaza hali dışında kolay kolay arızalanacak araçlar değiller.10 ay önce 97 model 320ia aldık 103000km deydi.arabayı alırken 3 farklı yere götürdük kontrol için(ankara-iskitlerde dyno testi yapan bir yer,şaşmaz sanayide şimşek bmw ve başka bir özel servis) bu 3 yerde aracın motorunda,kaportasında,yürüyen aksamında hiçbir sorun veya hata bulamadılar.özellikle motor ve şanzıman için çok dikkat ettik malum en çok masrafı bunlar çıkarır.ama ikisindede hiç hata yok.10 aydır yaptığımız tek şey yağ ve filtre değişimi.bir bmw aldıktan sonra dikkat etmeniz gereken tek şey doğru düzgün bir özel servis bulmak.




    herkese selam,
    Bir BMW tutkunu olarak ilk mesajımda kendi deneyimlerimi aktarmak istiyorum. 2002 haziranında ince eleyip sık dokuyarak 1997 model 6 silindirli 3.20 iA cabrio aldım. 5 yaşına kadar garaj arabasıymış zaten. Çok temiz yani. Değişeni, vuruğu , çiziği, boyası yok. (hala öyle) Ben de 5 senedir garaj arabası olarak kullanıyorum. Aldığımda 98000 deydi. Şu an 165000 de. Göztepe Sanayi Sitesi'nde resmen kanka olduğum çok iyi ustalarım var. Hiç servise gitmedim. Bakımlarını çok düzenli ustalarıma yaptırıyorum. Parça değişimi gerekirse ya kendim Aksaray'dan, ya da ustalarım Bostancı'dan alıyorlar. Herhangi bir arızada BMW'ye göre çok ucuza sayılabilecek bir fiyata tamir ettiriyorum. Benimki otomatik vites. Şunu söyleyebilirim, motorundan çok memnunum. Aldığımda performansı nasılsa şu anda da öyle. Hiçbir sorun çıkartmadı. Kesinlikle en ufak bir yağ kaçırma ve ya yağ yakma olayı da yok. Ama tabii ki cabrio'lar nazik arabalar. Eskidikçe tente ile ilgili sorunlar çıktı, ama çıkan butun sorunlari çok çok makul fiyatlarla (ustalar sagolsun) hallettiriyorum. Kullanılmış BMW alacak olanlara tavsiyem, arabadan önce gidin iyi bir usta ile (BMW'ci olması gerekmez) anlaşın çünkü eğer titiz bir kullanıcı iseniz onları çok göreceksiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Snowboard


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfed

    prozium
    ellerine sağlık,muazzam bir çalışma.

    bmw nin parçası diğer avrupa araçlara göre(wv,ford,opel,renault,vs.vs)çokda pahalı değil.tabiki karşılaştırmayı aynı segmentteki arabalar ile yapacaksınız.ve parçayı borusandan almayacaksınız.işin birde şu boyutu var aracı temiz kullanırsanız ve kaza hali dışında kolay kolay arızalanacak araçlar değiller.10 ay önce 97 model 320ia aldık 103000km deydi.arabayı alırken 3 farklı yere götürdük kontrol için(ankara-iskitlerde dyno testi yapan bir yer,şaşmaz sanayide şimşek bmw ve başka bir özel servis) bu 3 yerde aracın motorunda,kaportasında,yürüyen aksamında hiçbir sorun veya hata bulamadılar.özellikle motor ve şanzıman için çok dikkat ettik malum en çok masrafı bunlar çıkarır.ama ikisindede hiç hata yok.10 aydır yaptığımız tek şey yağ ve filtre değişimi.bir bmw aldıktan sonra dikkat etmeniz gereken tek şey doğru düzgün bir özel servis bulmak.




    herkese selam,
    Bir BMW tutkunu olarak ilk mesajımda kendi deneyimlerimi aktarmak istiyorum. 2002 haziranında ince eleyip sık dokuyarak 1997 model 6 silindirli 3.20 iA cabrio aldım. 5 yaşına kadar garaj arabasıymış zaten. Çok temiz yani. Değişeni, vuruğu , çiziği, boyası yok. (hala öyle) Ben de 5 senedir garaj arabası olarak kullanıyorum. Aldığımda 98000 deydi. Şu an 165000 de. Göztepe Sanayi Sitesi'nde resmen kanka olduğum çok iyi ustalarım var. Hiç servise gitmedim. Bakımlarını çok düzenli ustalarıma yaptırıyorum. Parça değişimi gerekirse ya kendim Aksaray'dan, ya da ustalarım Bostancı'dan alıyorlar. Herhangi bir arızada BMW'ye göre çok ucuza sayılabilecek bir fiyata tamir ettiriyorum. Benimki otomatik vites. Şunu söyleyebilirim, motorundan çok memnunum. Aldığımda performansı nasılsa şu anda da öyle. Hiçbir sorun çıkartmadı. Kesinlikle en ufak bir yağ kaçırma ve ya yağ yakma olayı da yok. Ama tabii ki cabrio'lar nazik arabalar. Eskidikçe tente ile ilgili sorunlar çıktı, ama çıkan butun sorunlari çok çok makul fiyatlarla (ustalar sagolsun) hallettiriyorum. Kullanılmış BMW alacak olanlara tavsiyem, arabadan önce gidin iyi bir usta ile (BMW'ci olması gerekmez) anlaşın çünkü eğer titiz bir kullanıcı iseniz onları çok göreceksiniz.





    Daha önce de söylenildiği gibi aynen senin yorumlarına katılarak şunu söylüyorum. Eğer parça ve servis sorun diyorsanız sen bunu gayet iyi anlatmışsın.

    Forever BMW




  • prozium şevkin kaybolmadıysa devamını bekliyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    prozium şevkin kaybolmadıysa devamını bekliyoruz.



    Son olarak M6 Serisini sayfayı yeniden düzenleyerek mesajın sonuna ekledim. İncelemek isteyen arkadaşların bilgisine
  • Ok.Sağol
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    Ok.Sağol



    Önemli değil. İlgilenen bikaç arkadaş olduğu için güncelliyorum zaten
  • Prozium kardeş, sen ne düşünüyosun yeni 3 serisi ve 3 serisi coupe hakkında?
    Bide kafama takılan birşey var, audi denince akla quattro gelir, bmw'ninde gayet başarılı x-drive'ı olmasına rağmen çok az satılır,acaba arkadan itişli BMW 4x4 bmw'den sürüş dinamiği olarak daha mı üstün?
  • Forum sahibi cevap vermedi, bizde kendi cevabımızı bulduk zaten.
    http://www.canadiandriver.com/articles/ly/06bmw330xi.htm
  • Tabii oklumak için dil bilmek lazım.
    Eğitim şart!
  • Aboooo
    Bu nebiçim çalışma boyle yav
    Helal olsun, can-ı gönülden tebrik ediyorum.
  • BMW ÇOK HARİKA ARABA ÜRETİYO DA Bİ SORUNU WAR YAW

    PAHALI
  • quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Prozium kardeş, sen ne düşünüyosun yeni 3 serisi ve 3 serisi coupe hakkında?
    Bide kafama takılan birşey var, audi denince akla quattro gelir, bmw'ninde gayet başarılı x-drive'ı olmasına rağmen çok az satılır,acaba arkadan itişli BMW 4x4 bmw'den sürüş dinamiği olarak daha mı üstün?




    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Forum sahibi cevap vermedi, bizde kendi cevabımızı bulduk zaten.
    http://www.canadiandriver.com/articles/ly/06bmw330xi.htm




    Sevgili @allforone kardeş. Bikaç gündür netde olamadığımdan dolayı mesajlarına cevap yazamadım. Ama ikinci mesajında " Forum sahibi cevap vermedi, bizde kendi cevabımızı bulduk zaten." diye bir cümle kullanmışsın. Ben bu çalışmayı BMW'den hoşlanan hoşlanmayan bütün arkadaşların bakması, bilgi edinmesi ve birazda nostaljiyi yaşaması için hazırladım. Burada BMW ile ilgili sorulan bütün soruları ben cevaplandırayım diye bi iddam olamadı. Bu forumda BMW hakkında sorusu ve yapmak istediği yorumu olan herkezin buraya yazması ve karşılıklı bi tartışma ortamı yaratma fikrim vardı. Ayrıca @egeliefe arkadaşımın neye kızdığını da anlamadım ama ben yine de sana BMW X5 4.4i ve AUDI Allroad 2.7 V6 quattro modellerinin standart donanımları ve teknik özelliklerini yazayım. Çok tutulmadığını idda ettiğin X-drive serisinin neden çok tutulmadığına karşılaştırmaya bakarak sen karar ver.



    BMW X5 4.4i


    Standart Donanım:

    ABS, DSC (dinamik denge kontrolü), CBC (fren viraj kontrolü), ASC-X (otomatik stabilite kontrolü), DBC (dinamik fren kontrolü), HDC (eğim iniş kontrolü), ADB-X (otomatik diferansiyel kilidi), 8 adet havayastığı, aktif karbon filtre, elektronik klima, deri döşeme, Xenon farlar, yol bilgisayarı, servotronic (hıza duylarlı) deri kaplı, çok işlevli, otomatik hız kontrollü, elektrikli derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon, elektrik kumandalı, konum hafızalı ve ısıtmalı koltuklar, park mesafe kontrol sistemi, yağmur sensörü, radyo-teyp, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, otomatik şarjlı anahtar, parlak metalik boyalı ve kavak renginde ahşap kaplamalar, bakım göstergesi, 4 egzoz çıkışı. Ayrıca titan-line iç kaplamalar, 19 inç jantlar, 225/50 R19 ön lastikler, 285/45 R19 arka lastikler, çok işlevli spor direksiyon, sportif tasarımlı ön koltuklar, beyaz renkli sinyaller ve antrazit tavan döşemesinden oluşan spor paketi, 3 bin 265 mark ekstra ödemeyle satın alınabilir.

    Motor:
    Önde uzunlamasına yerleştirilmiş, 8 silindirli, silindir sırası başına üstten çift eksantrikli, silindir başına dört supap teknolojili (32 supaplı), elektronik kontrollü enjeksiyon sistemli V motor

    Motor Hacmi: 4398 cc

    Çap/Strok: 92x82.7 mm

    Sıkıştırma Oranı: 10.1:1

    Motor Gücü: 5400 d/d´de 210 kW (286 HP)

    Max. Tork: 3600 d/d´de 440 Nm

    Vites Oranları: 1-3.57, 2-2.2, 3-1.51, 4-1, 5-0.8, geri: 4.1

    Son Dişli: 3.64:1

    Frenler: Önde hava kanalcıklı disk, arkada disk ABS, CBC, DBC

    Bagaj: 465/1550 lt

    Ağırlık: 2095 kg

    Lastikler: 235 / 65 R 17





    AUDI Allroad 2.7 V6 quattro


    Standart Donanım:

    Sürücü, yolcu ve ön/arka yan havayastıkları, ESP, ABS, EBD, yükseklik ayarlı süspansiyon, xenon farlar, far yıkama sistemi, elektronik klima, deri döşeme, park destek sistemi, yol bilgisayarı, elektrik kumandalı koltuklar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu, elektrokrom iç ayna, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, ilkyardım çantası, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, ön/arka kol dayanakları ve tavan rayları

    Motor:
    Önde enlemesine yerleştirilmiş çift turbolu benzinli motor.

    Motor Hacmi: 2671 cc

    Çap/Strok: - mm

    Sıkıştırma Oranı: -:1

    Motor Gücü: 5800 d/d'de 250 HP

    Max. Tork: 1800 d/d'de 350 Nm

    Vites Oranları: 1-3.67, 2-2, 3-1.41, 4-1, 5-0.74, geri-4.1

    Son Dişli: 4.38:1

    Frenler: önde ve arkada hava kanallı disk

    Bagaj: 455/1590 lt

    Ağırlık: 1805 kg

    Lastikler: 225/55 R17


    TEST VERİLERİ



    İlk değerler BMW ikinci değerler AUDI'ye aittir.

    Hızlanma:
    0-50 km/s :2.7 sn----------------------3.2 sn
    0-100 km/s :7.6 sn----------------------7.7 sn
    0-130 km/s :12.1 sn---------------------14.1 sn

    Esneklik:
    4. Viteste:5.6 sn-------------------------5.5 sn
    5. Viteste:- sn---------------------------6.4 sn

    Max. Hız: 207 km/s---------------------234 km/s

    Fren mesafesi: 40 m/3.3 sn-----------38 m sn

    Tüketim:17.4 lt/100 km----------------14.1 lt/100 km




  • prozium,

    Ben birşeye kızmadım.
    allforone arkadaşımızın verdiği link'e girdim ve yetersiz İngilizcem'den dolayı hayıflandım.

    Bu arada BMW dışında merakın var mı diğer otomobillere?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    prozium,

    Ben birşeye kızmadım.
    allforone arkadaşımızın verdiği link'e girdim ve yetersiz İngilizcem'den dolayı hayıflandım.

    Bu arada BMW dışında merakın var mı diğer otomobillere?



    Aslında şu anda bir benim bir BMW'em yok. Geçen sene e21 kasa aracımla kaza yaptım ve ondan sonra ucuza bir Tipo denk getirdim ve onu aldım. Yeni bir BMW almayı düşünüyorum fakat E30 ve E36 arasında kararsız kaldım. Fiyat açısından 3.000 4.000 YTL kadar oynuyor ama E36 tip olarak daha güzel durmasına rağmen E30'un sürüş keyfi bi başka
  • Sevgili prozium,
    Benim kastettiğim şey X5 değil, 3 ve 5 serisinin x-modelleridir, bu modellerin satış yüzdesi toplam satılan 3 ve 5 serisi içinde çok düşüktür, bu ise audide böyle değildir.Tabi işin içinde pazarlama politikası var, A6 ve A8'ler quattro ile pazarlanır ayrı. Yanlız benim sorum arkadan itişli ve 4x4 sedan bmw'nin sürüş kalitesi üzerineydi, 4x4 sedan bmw kullanmadığım için merak ediyordum, ki verdiğim linkte açıkça cevabı yazıyor zaten. Bu arada egeliefe'nin niye kızdığını bende anlıyamadım, senin verdiğin emeğe bende saygı duyduğum ve senin de bmw 3.35 topiğindeki yorumun üzerine tartışmayı buraya taşımaya karar verdim. Sevgili egeliefe, burada ingilizce link vererek hava attığımı veya saçma bir hareket yaptığımı düşünmüyorum. Aradığım şeylerin cevaplarına malesef ingilizce olan web sitelerinde ulaşıyorum, bu arada ilgilenen olursa diye linklerinide ekliyorum. Tabiki bunları türkçeleştirmek mantıklı olacaktır, ancak seninde anlayacağın üzere bu bir zaman meselesi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Sevgili prozium,
    Benim kastettiğim şey X5 değil, 3 ve 5 serisinin x-modelleridir, bu modellerin satış yüzdesi toplam satılan 3 ve 5 serisi içinde çok düşüktür, bu ise audide böyle değildir.Tabi işin içinde pazarlama politikası var, A6 ve A8'ler quattro ile pazarlanır ayrı. Yanlız benim sorum arkadan itişli ve 4x4 sedan bmw'nin sürüş kalitesi üzerineydi, 4x4 sedan bmw kullanmadığım için merak ediyordum, ki verdiğim linkte açıkça cevabı yazıyor zaten. Bu arada egeliefe'nin niye kızdığını bende anlıyamadım, senin verdiğin emeğe bende saygı duyduğum ve senin de bmw 3.35 topiğindeki yorumun üzerine tartışmayı buraya taşımaya karar verdim. Sevgili egeliefe, burada ingilizce link vererek hava attığımı veya saçma bir hareket yaptığımı düşünmüyorum. Aradığım şeylerin cevaplarına malesef ingilizce olan web sitelerinde ulaşıyorum, bu arada ilgilenen olursa diye linklerinide ekliyorum. Tabiki bunları türkçeleştirmek mantıklı olacaktır, ancak seninde anlayacağın üzere bu bir zaman meselesi.




    Yanlış anlaşılma olmuş kusura bakma. Ben X serisini kasteddiğini düşünerek cevap verdim. Bende aynı senin gibi 4x4 sedan kullanmadım ama inşallah bu konu hakkında yorumu olan arkdaşi çıkar. Ayrıca linki incelerim ben de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prozium -- 28 Nisan 2006; 13:08:19 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.