- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
ücretsiz hesap açan banka varmı?
103 Cevap3345 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
3160 Mesaj
23 Temmuz 2012; 19:30:35 

benim içni en önemlisi aylık yıllık falan kesinti olmaması.
finansbanktan almıstım aman yarabbaim 22tl üc ayda bir 6 tl extre gonderimler 3 tl neler neler...
bi 39tl yatmıstı hesabıma 2 ay sonra aliym dedim - deyim ya olcak şey değil.
kredi kartım var sıfır kesinti ala ala sasdım iban bu kadar paalımıydı

yokmudur arkadaslar bi hesabımız olsun para kesmeseinler zırpırt yahu

ptt var banka arıyorum iban lazımda



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtualdjcubase -- 23 Temmuz 2012; 19:32:33 >


_____________________________



 
3160 Mesaj
23 Temmuz 2012; 21:45:16 

?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2012; 21:48:33 

Bende arıyorum. Takip.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1884 Mesaj
23 Temmuz 2012; 21:50:41 

kuveytturk


_____________________________



Katılım zamanı: 16 Nisan 2002

Macaristan’daki Türk anıtları - tıkla


85 Mesaj
23 Temmuz 2012; 22:04:48 

kesinlikle kuveyttürk. hiçbişeyden ücret almıyorlar. Allah bozmasın.


_____________________________



910 Mesaj
23 Temmuz 2012; 22:06:43 

quote:

Orijinalden alıntı: Teselecta

kesinlikle kuveyttürk. hiçbişeyden ücret almıyorlar. Allah bozmasın.

Aynen herşey bedava


_____________________________

General Mobile Discovery


 
3160 Mesaj
23 Temmuz 2012; 23:44:28 

demek kuveyt turk arkadas guven olurmu ya buraya gerçi 50 -100 tl den fazla yatmıcak ama :)

ayrıca ben hiç bi yerde kuveyt turk gormedim ne yalan söylim şaka deil dmi


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2012; 23:46:15 

en iyisi ptt yada vakıfbank aylık 4 tl hesap işletim üc.


 
3160 Mesaj
23 Temmuz 2012; 23:48:17 

ptt en iyisi zaten de işte İBAN lazım sorun orda :)

aylık 4 tlde fazla hocam ya yılda 50 tl yapıyor ama internetten have ücretini bilmek lazım birde her iki banka için

kuveyt turk netten bas vurabiliyormuyuz ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtualdjcubase -- 23 Temmuz 2012; 23:50:30 >


_____________________________



635 Mesaj
23 Temmuz 2012; 23:52:16 

öğrenciysen hepsi beleş



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n0fx -- 23 Temmuz 2012; 23:53:34 >


_____________________________

Seat Cordoba 1.4 TDI Stylance 2006 Model 75 HP
LG Nexus 5 - 16 GB Siyah
Monster Abra A7 v3.1 // 17.3" Full HD // i7 4710MQ // GTX 860M // 8GB DDR3L 1600 Mhz // 1 TB 7200 Rpm HDD // CREATIVE Sound Blaster Cinema


 
3160 Mesaj
23 Temmuz 2012; 23:59:59 

quote:

Orijinalden alıntı: n0fx

öğrenciysen hepsi beleş

unuttuk be o yılları :)


_____________________________



 
3160 Mesaj
24 Temmuz 2012; 16:13:07 

help


_____________________________



 
2340 Mesaj
24 Temmuz 2012; 16:15:15 

kuveyttürk'te hiç bi ücret yok, hesap açmak için şubeye gitmen gerekiyor


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


954 Mesaj
24 Temmuz 2012; 16:45:01 

Hocam ben öğrenciyim ziraatte hesabım var kyk dan burs yattığı için hiçbir kesinti olmuyor.

Öğrenci değilsen ziraatten hesap açmak yine ücretsiz daha geçen gün 2.hesabımı açtırdım yalnız 3 ayda 60 tl mi ne bi ücreti var.Ondan kurtulmak için de otomatik ödeme talimatı vermen gerekiyor ya da hesabında en az 500 tl olması gerekiyor diye biliyorum yine de bi şubeye sor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
3160 Mesaj
24 Temmuz 2012; 19:36:54 

bilen varmı arkadaşlar öğrenci değilim en az kesinti yada hiç kesinti olmayan bir banka ?
lazım olan sadece İBAN.

otomatik vereyimde para oluyor bazen olmuyor o nası olcak 6 ay sıfır bakiye bazen ise 50tl olur yani


_____________________________



 
2340 Mesaj
25 Temmuz 2012; 9:28:13 

quote:

Orijinalden alıntı: senefro

kuveyttürk'te hiç bi ücret yok, hesap açmak için şubeye gitmen gerekiyor



_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


2727 Mesaj
25 Temmuz 2012; 9:37:23 

quote:

Orijinalden alıntı: virtualdjcubase

bilen varmı arkadaşlar öğrenci değilim en az kesinti yada hiç kesinti olmayan bir banka ?
lazım olan sadece İBAN.

otomatik vereyimde para oluyor bazen olmuyor o nası olcak 6 ay sıfır bakiye bazen ise 50tl olur yani

Kuveyttürk almıyor.

Akbankta 2 fatura talimatı verirsen almıyor, geniş hizmet ağından dolayı Akbank'ı tercih ediyorum.


_____________________________



 
3160 Mesaj
25 Temmuz 2012; 16:59:55 

quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci


Kuveyttürk almıyor.

Akbankta 2 fatura talimatı verirsen almıyor, geniş hizmet ağından dolayı Akbank'ı tercih ediyorum.

evet kuveyt turku en çok önerdiler.gideyim actırayım bari :)

bişey sorcam sitanbulun göbeğindeyim ve hiç kuveyt turk bank gormedim.acaba başka bankada çekilebiliniyormu dicem sacmamı olcak


_____________________________



 
2340 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:04:28 

quote:

Orijinalden alıntı: virtualdjcubase


evet kuveyt turku en çok önerdiler.gideyim actırayım bari :)

bişey sorcam sitanbulun göbeğindeyim ve hiç kuveyt turk bank gormedim.acaba başka bankada çekilebiliniyormu dicem sacmamı olcak

http://www.kuveytturk.c...risim_noktalarimiz.aspx


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


426 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:32:25 

Ziraat açtırırken para almadı hesap işletim ücreti de kesmeyecekler di ancak 15 tl hesap işletim ücreti kestiler Ziraat'e açtırma bende burs için katlanıyorum


_____________________________



1353 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:35:14 

quote:

Orijinalden alıntı: virtualdjcubase


evet kuveyt turku en çok önerdiler.gideyim actırayım bari :)

bişey sorcam sitanbulun göbeğindeyim ve hiç kuveyt turk bank gormedim.acaba başka bankada çekilebiliniyormu dicem sacmamı olcak

Kuveytürk'ten hesap açarsan sana visa veya maestro kard veriyorlar.Bu kartın geçerli olduğu tüm atm'lerde çekebilirsin.Kuveytürk atmsi olmasına gerek yok...


_____________________________



Galatasaray SK - Since 1905
∫ ∫ Elektrik-Elektronik Mühendisliği ∫ ∫


170 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:47:47 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet230023


Kuveytürk'ten hesap açarsan sana visa veya maestro kard veriyorlar.Bu kartın geçerli olduğu tüm atm'lerde çekebilirsin.Kuveytürk atmsi olmasına gerek yok...

kesinti oluyor o zaman. bakiyeye bile bakmak için para alıyor bu ortak atmler.


_____________________________



3006 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:48:26 

kesinlikle kuveyttürk 1 yıldan fazladır hesabım var hiç ama hiç bir şeye para ödemedim kredi kartı verdiler onda da aidat falan yok eğer extrenizi mail yolu ile kabul ederseniz bir çok yerde şubesi var nasıl görememişsiniz anlamadım ben eminönündeyim 500 mlik bir alanda 3 tane şubesi var ve benim için çok önemli bir şey girdiğim zaman adam gibi karşılanıyorum çok fazla param olmamasına rağmen güleryüz ilgi daha ne isteyeyim .


_____________________________

Nefsine yenik düşen dervişin Dergahında izzet bekleyen şeyhin Nefesinden aşk dökülen fakirin
Dilinden HU, Yüreğinden HU, Zihninden HU dökülen garibin
Emeğinden ter damlayan işçinin
Diktatörün, zorbanın ve zalimin
Nefretin karanlığına yenik düşenlerin Haramdan medet, medetten hayır umanların
Hep birlikte buyurun;
EDEP YA HU! deme zamanı…


1353 Mesaj
25 Temmuz 2012; 17:52:42 

quote:

Orijinalden alıntı: Ctnkyx


kesinti oluyor o zaman. bakiyeye bile bakmak için para alıyor bu ortak atmler.

Valla kuveytürk için kesinti var mı yok mu bilmiyorum ben halkbank ile işbankası atmsinden para çektiğimde 3 tl işlem ücreti almışlardı.Kuveytürk'te yeni hesap açtım kartım gelmedi daha fakat hesap işlem ücreti ve kart ücreti diye bir şey yok ayrıca çoğu bankaya göre müşteriye gerekli ilginin fazlasını gösteriyorlar...


_____________________________



Galatasaray SK - Since 1905
∫ ∫ Elektrik-Elektronik Mühendisliği ∫ ∫


 
3160 Mesaj
25 Temmuz 2012; 20:03:58 

kuveyt turkle gorustum harbiden harikaymış hiç bir ücret yok online eft ucertide yok :)

yahu yıllarca boşuna soyulmuşum şok oldum adama dedim siz reklam falan neden vermiyosunuz kimse bilmiyor falan..

tek sorun kuveyt turk bulmak zor.okadarda olcak


_____________________________



2727 Mesaj
25 Temmuz 2012; 20:06:35 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmet230023


Kuveytürk'ten hesap açarsan sana visa veya maestro kard veriyorlar.Bu kartın geçerli olduğu tüm atm'lerde çekebilirsin.Kuveytürk atmsi olmasına gerek yok...

Ama komisyonla


_____________________________



1396 Mesaj
25 Temmuz 2012; 20:18:18 

kuveyttürk hakkaten allah bozmasın herşeyi ücretsiz eft'den bile para almıyorlar

birde atm'leri yaygın olsa güzel olacak

internet bankacılığı ile kolaylık olabilecek herşeyi müşteri hizmetlerine iletiyorum atm'lerle ilgilide iletiyorum kayıt alıyorlar iletiyorlar önerileri internet bankacılığıda yenilendi baya gelişti tabi daha gelişmesi lazım 2-3 ayrıntı daha var

ne kadar çok kullanıcı o kadar çok atm tabi sizde Kuveyt'e gelin atm sayısı artsın


_____________________________



2727 Mesaj
25 Temmuz 2012; 20:23:48 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

kuveyttürk hakkaten allah bozmasın herşeyi ücretsiz eft'den bile para almıyorlar

birde atm'leri yaygın olsa güzel olacak

internet bankacılığı ile kolaylık olabilecek herşeyi müşteri hizmetlerine iletiyorum atm'lerle ilgilide iletiyorum kayıt alıyorlar iletiyorlar önerileri internet bankacılığıda yenilendi baya gelişti tabi daha gelişmesi lazım 2-3 ayrıntı daha var

ne kadar çok kullanıcı o kadar çok atm tabi sizde Kuveyt'e gelin atm sayısı artsın

Aynen, tek sorun atm'nin olmaması.


_____________________________



 
3160 Mesaj
25 Temmuz 2012; 21:38:19 

peki arkadaşlar örnek vermek gerekirse malum bankalar kadar guvenlimidir


_____________________________



2011 Mesaj
25 Temmuz 2012; 21:41:41 

ING BANK nasıl arkadaşlar?


_____________________________




1849 Mesaj
25 Temmuz 2012; 21:47:18 

Kuveyttürk'ün hiçbirşeyden ücret almaması olayı iyiymiş ben de açtırayım bari 1 hesap


_____________________________


F.C. INTERNAZIONALE MILANO 1908


●1 Handanoviç| ●2 Jonathan | ●4 Zanetti (c) |●5 Jesus | ●6 Andreolli | ●7 Belfodil | ●8 Palacio | ●9 Icardi | ●10 Kovaçiç | ●11 Ricky | ●12 Castellazi | ●13 Guarin | ●14 Campagnaro | ●16 Mudingayi | ●17 Kuzmanoviç | ●19 Cambiasso | ●20 Obi | ●22 Milito | ●23 Ranocchia | ●25 Samuel | ●26 Chivu | ●30 Carrizzo | ●31 Pereira | ●33 D'Ambrossio | ●55 Nagatomo |

●Forumdaki Inter'lilerin Buluşma Noktası -> Tıkla


 
2340 Mesaj
26 Temmuz 2012; 9:10:45 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago

kuveyttürk hakkaten allah bozmasın herşeyi ücretsiz eft'den bile para almıyorlar

birde atm'leri yaygın olsa güzel olacak

internet bankacılığı ile kolaylık olabilecek herşeyi müşteri hizmetlerine iletiyorum atm'lerle ilgilide iletiyorum kayıt alıyorlar iletiyorlar önerileri internet bankacılığıda yenilendi baya gelişti tabi daha gelişmesi lazım 2-3 ayrıntı daha var

ne kadar çok kullanıcı o kadar çok atm tabi sizde Kuveyt'e gelin atm sayısı artsın

kuveyttürk'ün internet bankacılığı baya yenilendi, şu anda test amacıyla çalışanlara açık. Yakın zamanda müşterilere de açılacaktır.
Eskisine göre baya değişik ama alışında çok daha iyi


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


454 Mesaj
26 Temmuz 2012; 9:39:50 

quote:

Orijinalden alıntı: senefro


kuveyttürk'ün internet bankacılığı baya yenilendi, şu anda test amacıyla çalışanlara açık. Yakın zamanda müşterilere de açılacaktır.
Eskisine göre baya değişik ama alışında çok daha iyi

Güzel haberler alıyorum.

Hesap tanıtma işini düzeltseler iyi olur. Karmaşık ve bazı yazılar diğer bilgileri doldururken siliniyor falan.

Biraz daha geliştirseler çok iyi olacak.

Kuveyttürk tam müşteri memnuniyeti diyorlar ya, işte öyle bir banka şu anda. Umarım değişmez.


_____________________________



1396 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:01:23 

quote:

Orijinalden alıntı: senefro


kuveyttürk'ün internet bankacılığı baya yenilendi, şu anda test amacıyla çalışanlara açık. Yakın zamanda müşterilere de açılacaktır.
Eskisine göre baya değişik ama alışında çok daha iyi

hocam kredi kartımız olmadan sanal kart açabiliyor muyuz internetten alışveriş için bu çok önemli benim için


_____________________________



9823 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:04:46 

Ne eft den ucret alinmiyormu hemen gidip basvuruyorum bugun kuveytturke



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Unutma, unutturma.
Çocukken her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Al Capone



 
2340 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:05:48 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago


hocam kredi kartımız olmadan sanal kart açabiliyor muyuz internetten alışveriş için bu çok önemli benim için

hayır şimdilik bu mümkün değil, ama benim bu konuda bi talebim oldu, ilgili birimler görüşüyorlar. Yakın zamanda bunun da mümkün olacağını umuyorum


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


1396 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:09:09 

quote:

Orijinalden alıntı: senefro

hayır şimdilik bu mümkün değil, ama benim bu konuda bi talebim oldu, ilgili birimler görüşüyorlar. Yakın zamanda bunun da mümkün olacağını umuyorum

aynen bende ilettim umarım yakın zamanda olur sırf bu yüzden garanti hesabımı kapatamıyorum 6 aylık ödemesi geldi para attığımda çekecekler artık garantidende birşey yapamıyorum gerçi

@senefro

hocam gurme mekan siteni beğendimde birde meta'larına baksan title ekle en azından google görmez bile böyle



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahago -- 26 Temmuz 2012; 10:11:44 >


_____________________________



 
2340 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:30:51 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago


aynen bende ilettim umarım yakın zamanda olur sırf bu yüzden garanti hesabımı kapatamıyorum 6 aylık ödemesi geldi para attığımda çekecekler artık garantidende birşey yapamıyorum gerçi

@senefro

hocam gurme mekan siteni beğendimde birde meta'larına baksan title ekle en azından google görmez bile böyle

aynı durumdayız demek ki, bugüne kadar ben de garantinin sanal kartını kullanıyodum ama temmuzda hesap işletim ücreti alındığı için para yatırmayı bıraktım ben de :)
kuveyt türkten kredi kartı aldım sanalı da oradan kullanıyorum.

site ile ilgili tavsiye için de teşekkürler, özelden bi sorum olacak


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


39 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:36:32 

quote:

Orijinalden alıntı: tahago


aynen bende ilettim umarım yakın zamanda olur sırf bu yüzden garanti hesabımı kapatamıyorum 6 aylık ödemesi geldi para attığımda çekecekler artık garantidende birşey yapamıyorum gerçi

@senefro

hocam gurme mekan siteni beğendimde birde meta'larına baksan title ekle en azından google görmez bile böyle

Garanti bankası hespalarından kesilen işletim ücretini ödememek için, 2 adet otomatik ödeme talimatı vermeniz yeterli. Ben öyle yapıyorum, yaklaşık 2 yıldır bir ücret ödemiyorum. Bigisayardan eft yapınca 2.5 tl alıyor, ama cepten girince "0" tl masraf alıyor. bende eft leri cepten yapıyorum.

ayrıca KuveytTurk bankası bence en iyi banka bu yönden, sizi sömürmeye-yolmaya çalışmıyor.

Zaten paramız bankada duruyor, banka bunu işletip para kazanıyor. Birde bizden neden para alıyor anlamıyorum... Millete kredi verip faiziyle büyüyor, ama verdiği kredilerin parası senin benim küçük birikimlerimin toplamıyla veriliyor. Bence devletin büyük bir açığı var bu konuda. Çıkartıcak aslanlar gibi yasayı, kimse zarttır zurttur diyip para almayacak müşterisinden.


_____________________________



6491 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:46:22 

Bencede kuveytturk çok iyi babam Bankası'ya kullanıyor 3 ayda bir 15 tl her işlem 1 tl kuveytturkte hepsi beles ogrenci bankasi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



İphone 6 16GB Space Gray
Playstation 4 500GB l Psn:Omers25


1396 Mesaj
26 Temmuz 2012; 10:47:00 

quote:

Orijinalden alıntı: OfkELiKaLaBaLIK


Garanti bankası hespalarından kesilen işletim ücretini ödememek için, 2 adet otomatik ödeme talimatı vermeniz yeterli. Ben öyle yapıyorum, yaklaşık 2 yıldır bir ücret ödemiyorum. Bigisayardan eft yapınca 2.5 tl alıyor, ama cepten girince "0" tl masraf alıyor. bende eft leri cepten yapıyorum.

ayrıca KuveytTurk bankası bence en iyi banka bu yönden, sizi sömürmeye-yolmaya çalışmıyor.

Zaten paramız bankada duruyor, banka bunu işletip para kazanıyor. Birde bizden neden para alıyor anlamıyorum... Millete kredi verip faiziyle büyüyor, ama verdiği kredilerin parası senin benim küçük birikimlerimin toplamıyla veriliyor. Bence devletin büyük bir açığı var bu konuda. Çıkartıcak aslanlar gibi yasayı, kimse zarttır zurttur diyip para almayacak müşterisinden.

hocam artık 3 oldu o otomatik ödeme talimati, kredi kartından 2 olabilir fakat oda otomatik ödemede (atıyorum) faturan 67tl ise 70tl alıyor adamlar her yerden yoluyorlar ya cepten eft için önce internetten girip hızlı eft tanımlamak adresi kayıt etmek gerekiyor uzun iş 2,5tl değilde 4tl diye hatırlıyorum sadece bunlarda değil 10 kuruş ordan 1 lira şurdan 5 lira şurdan diye o kadar çok kesiyorlarki
ben hesabı açarken öğrenci hesabı işletim ücreti alınmayacak diye söz aldım ve işletim ücreti aldıkları gün garanti benim için bitti kredi kartı almıştım yurtdışnda ondan harcarım diye öğrencilik durumu vardı orada fakat gidemedim burada kaldım ve kartı kapadım kapamayayım diye 70tl bonus üstüne karttan hiç bir işletim ücreti alınmayacağını söylediler fakat kabul etmedim 1 sene almazlar sonra alırlar
hesapladımda bonus veriyoruz diyorlar bizden aldıkları paralar verdikleri bonusları kat kat geçiyor, garanti kadar paragöz başka banka var mı bilmiyorum

Bizim devletin bankalar konusunda iyi denetlemesi var kriz çıkmaması için bankaların batmaması için risk felan sattırmıyor bazen fakat cart curt ücretini anca peşinde koşup başvuran geri alabiliyor herkeste alamıyor bu konuda net yasalar yapılsa ne kadar güzel olur gerçekten

Kısacası kuveyt türk candır


_____________________________



 
81 Mesaj
26 Temmuz 2012; 11:10:15 

Sakın ziraat açtırma 3 ayda bir 30TL çekiyor okulla konuşup değiştircem burs parasının yarısı bankaya gidiyor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1344 Mesaj
26 Temmuz 2012; 11:30:41 

İNG GÜNLÜK HESAP AÇTIRIN TÜM İŞLEMLER ÜCRETSİZ..

SADECE 1 TANE FATURA ÖDEME TALİMATI VERİYOSUNUZ..


_____________________________

Devlet-i Aliyye-i Osmaniyye 1299-∞


 
3160 Mesaj
26 Temmuz 2012; 18:19:04 

anlaşılmıştır arkadaşlar herkese teşekkürler.kuvettürk faturamla başvurdum %100 herşey beleş kısacası :) ya umarım değişmez ne eft ne bişe ala ala şok oldum

türkiye de tek bu olay.hani alternatifimiz yok umarım kuvettürk buyumez çünkü büyürse diğer bankalar gibi oda para alacak. :)

ayrıca guvenilirlik konusunda kimse bişe yazmamış kuveytürk kimdir bilen varmı


_____________________________



 
2340 Mesaj
27 Temmuz 2012; 9:10:08 

quote:

Orijinalden alıntı: virtualdjcubase

anlaşılmıştır arkadaşlar herkese teşekkürler.kuvettürk faturamla başvurdum %100 herşey beleş kısacası :) ya umarım değişmez ne eft ne bişe ala ala şok oldum

türkiye de tek bu olay.hani alternatifimiz yok umarım kuvettürk buyumez çünkü büyürse diğer bankalar gibi oda para alacak. :)

ayrıca guvenilirlik konusunda kimse bişe yazmamış kuveytürk kimdir bilen varmı

çalıştığım bankadır
ayrıca hiç korkun olmasın, uzun vadede müşterilerden herhangi bir hizmet için para alınması gibi bir ihtimal yok. Hatta bunun hiç bir zaman mümkün olmadığını bile söyleyebilirim. Çünkü bankanın işleyişi diğer bankalardan biraz farklı.


_____________________________

http://www.gezmelikedi.com Phuket - Bangkok - Kamboçya - Malezya Gezi Tecrübelerim


910 Mesaj
27 Temmuz 2012; 9:21:47 

quote:

Orijinalden alıntı: senefro


çalıştığım bankadır
ayrıca hiç korkun olmasın, uzun vadede müşterilerden herhangi bir hizmet için para alınması gibi bir ihtimal yok. Hatta bunun hiç bir zaman mümkün olmadığını bile söyleyebilirim. Çünkü bankanın işleyişi diğer bankalardan biraz farklı.

Ben 2 aydır kullanıyorum çok iyi eft ler 5 dk da diğr hesaba geçiyor


_____________________________

General Mobile Discovery


 
18 Mesaj
28 Temmuz 2012; 13:24:46 

arkadaşlar ben öğrenciyim ve banka kartı çıkarmak istiyorum 3-5 birikim olsun gerektiğinde de alışverişte yemekte internette vs. kullanmak için fakat hesap ücreti diye bir ücret alıyorlar acaba kuveyttürkte banka kartı varmıdır dediğim işlemler için kullanmak için yoksa 3 ayda bir 12 tl alan bank asyanın banka kartınımı çıkarsam daha mı cazip olur atm sıkıntısı falan kuveyte oranla daha az diye ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malkolik -- 28 Temmuz 2012; 13:25:58 >


_____________________________



3006 Mesaj
28 Temmuz 2012; 15:10:58 


quote:

Orijinalden alıntı: malkolik

arkadaşlar ben öğrenciyim ve banka kartı çıkarmak istiyorum 3-5 birikim olsun gerektiğinde de alışverişte yemekte internette vs. kullanmak için fakat hesap ücreti diye bir ücret alıyorlar acaba kuveyttürkte banka kartı varmıdır dediğim işlemler için kullanmak için yoksa 3 ayda bir 12 tl alan bank asyanın banka kartınımı çıkarsam daha mı cazip olur atm sıkıntısı falan kuveyte oranla daha az diye ?

Banka kartı tabi ki var ve en ufak ücreti yok .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Nefsine yenik düşen dervişin Dergahında izzet bekleyen şeyhin Nefesinden aşk dökülen fakirin
Dilinden HU, Yüreğinden HU, Zihninden HU dökülen garibin
Emeğinden ter damlayan işçinin
Diktatörün, zorbanın ve zalimin
Nefretin karanlığına yenik düşenlerin Haramdan medet, medetten hayır umanların
Hep birlikte buyurun;
EDEP YA HU! deme zamanı…


2727 Mesaj
28 Temmuz 2012; 15:17:49 

quote:

Orijinalden alıntı: malkolik

arkadaşlar ben öğrenciyim ve banka kartı çıkarmak istiyorum 3-5 birikim olsun gerektiğinde de alışverişte yemekte internette vs. kullanmak için fakat hesap ücreti diye bir ücret alıyorlar acaba kuveyttürkte banka kartı varmıdır dediğim işlemler için kullanmak için yoksa 3 ayda bir 12 tl alan bank asyanın banka kartınımı çıkarsam daha mı cazip olur atm sıkıntısı falan kuveyte oranla daha az diye ?

Eğer 2 tane otomatik ödeme talimatı verirsen Akbank'tan açtır. Canı sıkıldığı yere şube-atm açıyorlar.

Ben iki ay önce açtırdım, fatura talimatı verdim(vermeyenlerden kesildi hesap işletim ücreti) herhangi bir kesim olmadı.

Chip parada kazanıyorsun.

Hizmet ağı zaten ortada.


_____________________________



 
18 Mesaj
28 Temmuz 2012; 15:35:42 

quote:

Orijinalden alıntı: kara duman



Banka kartı tabi ki var ve en ufak ücreti yok .

peki kartı alışverişte internette de kullanabiliyorum değil mi sorunsuz bir şekilde


_____________________________



2727 Mesaj
28 Temmuz 2012; 15:37:02 

quote:

Orijinalden alıntı: malkolik


peki kartı alışverişte internette de kullanabiliyorum değil mi sorunsuz bir şekilde

Kartı pos makinelerinde sorunsuz kullanırsınız, fakat internette bazı sitelerde kullanırsınız, O sitelerde 3d secure desteklenmeli, Hepsiburada gibi.


_____________________________



 
18 Mesaj
28 Temmuz 2012; 15:37:44 

quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci


Eğer 2 tane otomatik ödeme talimatı verirsen Akbank'tan açtır. Canı sıkıldığı yere şube-atm açıyorlar.

Ben iki ay önce açtırdım, fatura talimatı verdim(vermeyenlerden kesildi hesap işletim ücreti) herhangi bir kesim olmadı.

Chip parada kazanıyorsun.

Hizmet ağı zaten ortada.

dediğin gibi olabilir tabi ki ama fatura olayı beni bozuyor


_____________________________