- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
8 km Ne Kadar Zamanda Yürünür?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
110
Cevap
27482
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


514 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:06:19 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Soru açık; ortalama bir hızla, akşam serinliğinde 8 km mesafe kaç saatte yürütür?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DursunBey -- 20 Temmuz 2012; 21:07:58 >
_____________________________

imza


2076 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:06:45 

1.5 - 2 saat
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

https://www.g2a.com/r/royer33


368 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:08:00 

2 Saat.
_____________________________



614 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:08:29 

2 saat.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

ALIGN


8081 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:08:36 

6 km 45 dakikada yürüyorum kasmadan, sanırım 1 saat
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

birinci sayfa, ilk mesaj günceldir :)http://forum.donanimhaber.com/m_46528250/tm.htm email:ferhatde@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Temmuz 2012; 21:09:39 

İnsan ortalama saniyede 2 adım atar, bir adım 75cm ise iki adımdan 1,50m/sn olur.

8km=8000m
8000/1,5=5333sn
5333sn=88dk
88dk=1,4 saat
Buna gelen 1 yanıtı gör.


 
1721 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:13:48 

quote:

Orijinalden alıntı: hunter06

6 km 45 dakikada yürüyorum kasmadan, sanırım 1 saat

bende 4km yi hızlı tempoda 30 dkkda yürüyorum bencede 1 saat
_____________________________

Burası D.H. burda yalan yok,burda herşey gerçek.


79 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:14:17 

okul evden 1.1 km uzaklıkta hiç kasmadan 10 dk da yetişiyorum gerisini sen hesapla :D
_____________________________



163 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:17:00 

uçakla 3 saat yürüyerek 1 saat
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Temmuz 2012; 21:18:55 

ya sizmi kaplumbağasınız ben mi çitayım :D
ben sağlı sollu sokak cadde falan 1 km yi 7 dakikada yürüyorum
Buna gelen 3 yanıtı gör.

Uzaklaştırılmış
8 gün cezanın,
1 gün 14 sa. 57 dk. kadarı kaldı.
20 Temmuz 2012; 21:20:22 

1.30 saat


1642 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:20:35 

quote:

Orijinalden alıntı: DestroyeR33

1.5 - 2 saat

Aynen bu cevabı yazmak için girdim.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.


15 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:22:23 

Hızlı yürürsen 1 saat.
_____________________________



923 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:23:31 

sen şimdi yolda yürürken karıya kızada bakarsın öyle böyle derken 2.5 saat anca
Buna gelen 1 yanıtı gör.


4359 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:24:37 

1 saat bizim burdan köy mesafesi
_____________________________

Let Vigilance Be Our Sword




379 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:24:42 

75-80 dk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


45 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:25:23 

1.5 i geçmez
_____________________________



2664 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:26:38 

Ben 1 saatte yürüyorum ama ben hızlı yürürüm. Normal hızda 1.5 saat sürer sanırım.
_____________________________

Düşünebilme rehberi



5819 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:27:22 

1.5-2 saat arası.
_____________________________



776 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:28:45 

96 dk +10 -10
_____________________________



21900 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:30:40 

Ortalama bir adım 0,3mt ise
8.000 mt' de 0,3 mt den kaç adet vardır?
1 metrede 30cm 3 adet olduğuna göre:
8.000 X = 24000 yani 24000 adım atmamız lazım.

Her saniye 1 adım atarsak 8Km' yi 24000 sn. de yani yaklaşık 6 saatte gideriz
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...


514 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:41:52 


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

Ortalama bir adım 0,3mt ise
8.000 mt' de 0,3 mt den kaç adet vardır?
1 metrede 30cm 3 adet olduğuna göre:
8.000 X = 24000 yani 24000 adım atmamız lazım.

Her saniye 1 adım atarsak 8Km' yi 24000 sn. de yani yaklaşık 6 saatte gideriz


hesapta bı yanlıslık mı var acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 3 yanıtı gör.
_____________________________

imza


2632 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:43:03 

6 km yi 45 dakikada hızlı tempoda kat ettim takriben 1 saat veya 1 saat 15 dakika sürebilir.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Temmuz 2012; 21:48:27 

40 dk fln yürürsün


4582 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:50:25 

hızlı bir şekilde 50 dakika sürer, normal bir tempoda 70 dakika.
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


6666 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:52:03 

quote:

Orijinalden alıntı: DursunBey



hesapta bı yanlıslık mı var acaba?

Sağa-sola bakma olarak hesaplamış heralde de burası Rusya/Ukrayna değil ki o kadar bakacak takılacak nesne olsun etrafta.
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



767 Mesaj
20 Temmuz 2012; 21:54:04 

quote:

Orijinalden alıntı: hunter06

6 km 45 dakikada yürüyorum kasmadan, sanırım 1 saat

+1
_____________________________

i5 6500-Sapphire R9 380x-MSI H110M-Pro-VD


644 Mesaj
20 Temmuz 2012; 22:15:43 

quote:

Orijinalden alıntı: bilgehankalkan


Sağa-sola bakma olarak hesaplamış heralde de burası Rusya/Ukrayna değil ki o kadar bakacak takılacak nesne olsun etrafta.

_____________________________

Yapacak hiçbir şey kalmadığında, hiçbir şey yapmamak en iyisidir. Sonra hayal etmeye devam etmek gerekir. Sırf hayatın bir anlamı kalsın diye.


1333 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:10:25 

quote:

Orijinalden alıntı: 15KisiyeSaldirdim

ya sizmi kaplumbağasınız ben mi çitayım :D
ben sağlı sollu sokak cadde falan 1 km yi 7 dakikada yürüyorum

salladığın isminden belli oluyo
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1648 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:11:23 

10 km 30 dk da yürüyorum
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1271 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:13:30 

Her sabah saat 6 da sahilde 10km yürüyorum 55dk arada koşarak. Hadi sen normal hız 8km gitsen 1sa 10dk aşmaması gerekir bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________




1084 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:14:08 

3 km'yi 20 dk'da yürüyorum. 8 km 70 dk'yı bulur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



128 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:15:53 

fazla kasmadan 70-80 dk arası
_____________________________

Her Canlı Ölümü Tadacaktır.


112 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:16:09 

ben 8,8 km yi 1 saatte yürümüştüm sanırım 45 dakikada yürüyebilirsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



5766 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:17:20 

Uçanlar var
Normal bir yürüyüş 6km/saattir. 8km'yi 1 saat 15 dakikada gider ortalam bir insan. Ama insanların yürüyüş hızları farklıdır, 15 dakika aşağısı 15 dakikası yukarısı olur.
_____________________________


ANIME&MANGA Origin:DHadilazimdegilx Steam:dhadilazimdegilx Nintendo 3DS FC: 2337-4451-5701
MSI Z77A-GD55 - Intel i7 2600K - Corsair H80 - 4x4GB Crucial Ballistix Tracer LP 1600Mhz CL8 1.35v - 2x Sapphire 7850OC 2GB Crossfire - Crucial MX100 256GB + 2xSamsung F3 500GB - Aerocool Xpredator X1 Evil Black - Philips 231E 23" - A4Tech X7 Klavye&Mousepad Logitech G300 Fare - Logitech X530 5+1 & Logitech G35 - Logitech F510 Gamepad & Logitech Driving Force GT - NETBOOK: Acer Aspire One AO722-C68KK



21900 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:17:49 

quote:

Orijinalden alıntı: DursunBey



hesapta bı yanlıslık mı var acaba?

Dakikada 60 mt gidiyorsun işte
Sen 10 sn. de 100 mt giderim dersen ona yürüme değil dünya rekoru derler
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...


2418 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:20:26 

Eskişehir'de okulumla evim arası 2.5 km falan. 25 dakkada yürüyorum. Sen hesapla işte. Öyle koştur koştur gittiğim söylenemez. Müzikle normal bi tempoda gidiyorum. Haa sallanmıyorum da.
_____________________________

Arsenal

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Temmuz 2012; 23:21:01 

quote:

Orijinalden alıntı: 827sukru


salladığın isminden belli oluyo

evet isim öyle ama sallamıyorum mümin kardeşim
Buna gelen 1 yanıtı gör.


1333 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:25:15 

quote:

Orijinalden alıntı: 15KisiyeSaldirdim


evet isim öyle ama sallamıyorum mümin kardeşim

o zaman sen çıtaın
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1972 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:25:24 

800 metreyi 8 dakikada tempolu yürüyorum. 80 dakikada 8km'yi yürürüm sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



729 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:25:56 

biraz önce yürüyüşe çıktım 10 km yi 2,5 saatte geçtim. uzun aradan sonra yürüyüşe çıktım. evde otura otura kilo yaptık
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2790 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:30:14 

quote:

Orijinalden alıntı: DursunBey



hesapta bı yanlıslık mı var acaba?

6 saatte buradan Balıkesir e giderim be
_____________________________


DH Japonya Hayranları
||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar


1006 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:31:42 

quote:

Orijinalden alıntı: Einstein


Aynen bu cevabı yazmak için girdim.

Aynen bende.
_____________________________

Diesel PoweR
Volkswagen Passat 1.6 TDI Comfortline '13 Dark Blue


514 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:31:43 

yarın aksam ıftardan sonra 8 km yürüyecem, bakalım kac dakıka sürecek. yarın yazarım sonucu...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

imza


1690 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:37:48 

Orta tempoda 2 saat civarı.Hızlı tempoda 1 saat 20 dkda yürürsün.
_____________________________



1445 Mesaj
20 Temmuz 2012; 23:42:01 

Belgrad ormanı yanlış hatırlamıyorsam yürüme mesafesi olarak 7km idi 1 saat 15 dk da bitiyordum herhalde taş çatlasa 1.5 saat falandır çok yavaş gidersen 2 ye dek vurur.
_____________________________



 
3548 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Hayat Lokumu
20 Temmuz 2012; 23:43:01 

geçen 6 km parkur yürüdüm hızlı hızlı tempoyla 1 saat 10 dakika gibi filan sanırım.Tam saatte yoktu yanımda o yüzden emin değilim.Rahat yürümek için bozuk paraları saati telefonu filan vermiştim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ölüm Lokumu -- 20 Temmuz 2012; 23:45:49 >
_____________________________

İnsan, insan olduğu için mutludur. Başka bir şey için değil, ulan!


10998 Mesaj
21 Temmuz 2012; 0:02:02 

yokuş yoksa düz ise 55dk 1 saat içinde tempolu yürüyebilirsin!
_____________________________



 
238 Mesaj
21 Temmuz 2012; 20:13:42 

duzse 1 saat
_____________________________



 
67 Mesaj
21 Temmuz 2012; 20:15:11