Şimdi Ara

<<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
16.964
Cevap
182
Favori
1.168.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 Yılı aşkın kullanımda 39.000 KM'ye geldik aracımla, bu süre zarfında diğer modelleri hiç düşünmedim bile, düşündüğümde de iyiki Clio almışım dedim. Ara sıra eski Clio 2'min sert fakat hisli direksiyon tepkilerini özlüyorum sadece. Pek çok üst segment araca da bindim/kullandım uzun yol / yüksek hız vs. ihtiyaç olmadıkça Clio'yu her şekilde özledim / tercih ederim. Aracın ne olduğunu bilerek alan birinin bu araçtan memnun kalmaması bence imkansız, örn şehir dışı kullanım ve 4kişilik aile kullanımı olan biri gidip Clio alırsa bu aracın değil yapılan seçimin suçu olmalı :)

    Neleri sevdim

    +Gitmiyor dediğiniz motorun 2.viteste patinaja düşmesini ( 1.5 DCI, 90ps )
    +Yakıt tüketimin bindiğim diğer dizel araçlardan daha makul olmasını ( Istanbul şehir içi 4,8-5Lt aralığı , max 5.5lt ve min 3.2Lt leri de gördüm )
    +Yumuşak direksiyonu ve ufaklığı sayesinde tek şerit alanda U dönüşü yapabilmeyi
    +Kadıköy'de park yerine sığmayan sedan araçların yerine 2 hamlede yerleşmeyi
    +Sade ve kullanışlı R-Nav sistemini, kontrol kumandalarını
    +Her tarafında yer alan ufak tefek göz ve ceplerini
    +Makul fiyata sorunsuzca hallettiğim bakım ve servis işlemlerini
    +Arkaya oturacak arkadaşlarımın şaşkın bir şekilde ön kapıdan içeri girmeye çalışmalarını
    +Icon donanım tercih ettim, 2 yıldır donanım-opsiyon seçme vb. aklımın ucuna gelmiyor, araca sonradan eklediğim tek şey USB stick
    +1.5DCI 90ps motor daha önce kullandığım Turbo dizel araçlara göre (alt devirlerde) daha dengeli ve şehir içi kullanımda fazlasıyla yeterli.

    Neleri sevmedim
    - Nadiren de olsa çıktığım uzun yol sürüşlerinde 100km hızdan sonra başlayan rüzgar sesi ve yalıtım eksikliğini
    - Yakıt ibresinin ilk 200km boyunca hiç düşmeyişini çözemememi
    - Şehir içine yönelik tasarlanan aşırı yumuşak direksiyonun yüksek hızlarda hissiz kalışını
    - Tasarımı sebebiyle araca alışkın olmayan kişilerin görüşünün kısıtlı olmasını ( Aracı babama bırakınca tedirgin oluyorum )
    - ASR kapatma özelliğinin olmayışını

    Servis Tecrübelerim
    *Ön süspansiyonlardan soğuk havalarda gelen gırç gırç sesi ( Servis bakımında tek seferde çözüldü )
    *Arka bagaj kilidinden gelen ses ( Elektrik bant yöntemi ile çözüldü )
    *Rüzgar sesi şikayeti ( Serviste iyileştirme yapıldı 100km üzeri veya aşırı rüzgarlı havalarda hala sol camdan fısıltı geliyor )
    *Fren balatalarının erken bitmesi ( 15.000km civarı balataların değişmesi gerektiği belirtildi , 2 bakımda da değişim işlemi memnuniyet amacıyla ücretsiz yapıldı )
    *Direksiyon kutusu, sağa sola çekme vb. gibi sorunlarla henüz karşılaşmadım ( yaşayan arkadaşların şanssızlığı bence) yukarıda belirttiğim sıkıntılar dışında ( ki çoğu çözümleniyor ) kronik denilebilecek bir problemi de yok aracın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigitozcan -- 8 Mart 2015; 14:01:14 >




  • yahu bu renault amm araç yapmış ya...

    sahip olanların %90ı memnun, olmayan da satıyor kurtuluyor...
    Aracı kiralayanların, 1-2 gün kullananların, arkadaşımda gördümcülerin de %100 b.k atar seviyede :)
    aracı ilk alanlardanım, 2013 ocak ayında aldım o tarihten bu tarihe ısrarla başka araç kullanıcıları gelip "clio kötü" demek için yarışıyor adeta...

    biz niye A-B-C aracının forumuna gidip yorum yapma gereği duymuyoruz :)

    aracı 30bin km'dir şehiriçi şehir dışı 2.5 yıldır kullanıyorum, ne bir kere arıza verdi, ne bir kere yolda bıraktı ne de herhangi bir şekilde üzdü... bu bayram tatilinde yalova kuşadası arasını 80-85 tl gibi bir fiyata gittim (ICON 1.5dci)

    şidmi ailemiz büyüyeceği için aracı değiştirmeyi düşünüyorum 44.500e ilana çıtkım ilk gün 42500 verip almak isteyenler çıktı vermedim.

    gelen geçen polocolur,corsacular, alfacılar burada boş çene çalmaya devam etsin... siz burada clio ile yarışmaya çalıştıkça renault ne kadar güzel bir araç yapmış daha güzel kanıtlıyorsunuz.

    herkese kazasız belasız sürüşler...
    Niye bu kadar hiddetlendiginizi anlamadim.

    Sadece vermis oldugunuz ilanin daha cabuk neticelenmesi icin goruslerimi yazdim.

    Ilan paylasma yeri ayrica bu sayfa degil, ikinci el ilan sayfasi var. Madem ki buraya ilani koydunuz, incelemek ve yorum yazmak da bizim hakkimiz.

    Bu sayfadaki arkadaslarin cogu zaten clio sahibi. Bildiklerimizi yazmak da hakkimiz.

    Mesajimi gayet icten iyi dileklerimle sonlandirmistim. Daha once bu sayfada bir kac yorumunuzu gormustum. Sayfada yeni olsaniz zaten direk gidin ilaninizi ikinci el sayfasinda yayinlayin derdim. Sadece sizi aileden gibi dusunup (ne haddimize ama) uzerimize olmadan tavsiyelerde bulunmak istedim.

    Size ne yalanci dedim ne de ayipli malinizi ortmek istiyorsunuz dedim. Kendi capimda ve kibar ifadelerle fikirlerimi beyan ettim.

    Bilmiyorum diger arkadaslar ne dusundu ama ben gayet samimice ve iyi niyetimden dolayi yazdim, yazmaz olaydim.

    Sizi rencide ettiysem ozur dilerim...

    Ayrica arabanizi sattiginiza niye inanmayalim ki? Ne arabanizi bilirim ne sizi tanirim.

    Bu sayfada herkes bildiklerini yazma cabasinda. Bir seyler ogrenmek cabasinda. Bence siz sayfanin bu yonunu gorememissiniz.

    Arabanizi gonlunuzce satabilmenize cok sevindim.

    Paranin hayrini gorun insallah.
    gene arkadaşından ver bi tur atayım veya kırmızı ışıkta dururken gördüm Clio şöyle böyle diyenler türemiş forumda. ilk olarak segment farkı olayına girmek lazım sizinle ama arabanızın markasını da görünce ona bile gerek yok. Hocam, çok net bir konudur Fransız arabaları eğer kalitesizse onlardan daha kalitesizi İtalyan arabalarıdır. Lütfen gidin kendi forumunuzda arabanıza olan sevginizi paylaşın... yok kendi aracıyla 20 yapmışya falan filan, yapmayın hocam ya Alfa dan bahsediyorsunuz...
  • bu da benim beyaz güvercin dostlar .
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>> <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>




  • yahu bu renault amm araç yapmış ya...

    sahip olanların %90ı memnun, olmayan da satıyor kurtuluyor...
    Aracı kiralayanların, 1-2 gün kullananların, arkadaşımda gördümcülerin de %100 b.k atar seviyede :)
    aracı ilk alanlardanım, 2013 ocak ayında aldım o tarihten bu tarihe ısrarla başka araç kullanıcıları gelip "clio kötü" demek için yarışıyor adeta...

    biz niye A-B-C aracının forumuna gidip yorum yapma gereği duymuyoruz :)

    aracı 30bin km'dir şehiriçi şehir dışı 2.5 yıldır kullanıyorum, ne bir kere arıza verdi, ne bir kere yolda bıraktı ne de herhangi bir şekilde üzdü... bu bayram tatilinde yalova kuşadası arasını 80-85 tl gibi bir fiyata gittim (ICON 1.5dci)

    şidmi ailemiz büyüyeceği için aracı değiştirmeyi düşünüyorum 44.500e ilana çıtkım ilk gün 42500 verip almak isteyenler çıktı vermedim.

    gelen geçen polocolur,corsacular, alfacılar burada boş çene çalmaya devam etsin... siz burada clio ile yarışmaya çalıştıkça renault ne kadar güzel bir araç yapmış daha güzel kanıtlıyorsunuz.

    herkese kazasız belasız sürüşler...




  • Coilover kullanıcısına yanıt
    Niye bu kadar hiddetlendiginizi anlamadim.

    Sadece vermis oldugunuz ilanin daha cabuk neticelenmesi icin goruslerimi yazdim.

    Ilan paylasma yeri ayrica bu sayfa degil, ikinci el ilan sayfasi var. Madem ki buraya ilani koydunuz, incelemek ve yorum yazmak da bizim hakkimiz.

    Bu sayfadaki arkadaslarin cogu zaten clio sahibi. Bildiklerimizi yazmak da hakkimiz.

    Mesajimi gayet icten iyi dileklerimle sonlandirmistim. Daha once bu sayfada bir kac yorumunuzu gormustum. Sayfada yeni olsaniz zaten direk gidin ilaninizi ikinci el sayfasinda yayinlayin derdim. Sadece sizi aileden gibi dusunup (ne haddimize ama) uzerimize olmadan tavsiyelerde bulunmak istedim.

    Size ne yalanci dedim ne de ayipli malinizi ortmek istiyorsunuz dedim. Kendi capimda ve kibar ifadelerle fikirlerimi beyan ettim.

    Bilmiyorum diger arkadaslar ne dusundu ama ben gayet samimice ve iyi niyetimden dolayi yazdim, yazmaz olaydim.

    Sizi rencide ettiysem ozur dilerim...

    Ayrica arabanizi sattiginiza niye inanmayalim ki? Ne arabanizi bilirim ne sizi tanirim.

    Bu sayfada herkes bildiklerini yazma cabasinda. Bir seyler ogrenmek cabasinda. Bence siz sayfanin bu yonunu gorememissiniz.

    Arabanizi gonlunuzce satabilmenize cok sevindim.

    Paranin hayrini gorun insallah.




  • seven_7343 kullanıcısına yanıt
    gene arkadaşından ver bi tur atayım veya kırmızı ışıkta dururken gördüm Clio şöyle böyle diyenler türemiş forumda. ilk olarak segment farkı olayına girmek lazım sizinle ama arabanızın markasını da görünce ona bile gerek yok. Hocam, çok net bir konudur Fransız arabaları eğer kalitesizse onlardan daha kalitesizi İtalyan arabalarıdır. Lütfen gidin kendi forumunuzda arabanıza olan sevginizi paylaşın... yok kendi aracıyla 20 yapmışya falan filan, yapmayın hocam ya Alfa dan bahsediyorsunuz...
  • assslan A kullanıcısına yanıt
    adam bildiğin yokuş aşağı yolda video çekip koymuş .öyle her araba o sonuçlara ulaşır
  • Renault clio Paylaşım platformu



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>




     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>







    Joy versiyonu Başlıca Donanımlar:

    •Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları (baş/göğüs)
    •ABS, Acil Fren Destek Sistemi (AFU), ESP
    •Hız Regülatörü ve Limitörü
    •Yol bilgisayarı
    •Renault Kart Sistemi
    •Elektrikli ön camlar
    •Elektrikli yan aynalar
    •Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
    •Yükseklik ayarlı 2 arka koltuk başlığı
    •Arka koltuk sırtlığı 1/3-2/3 katlanma özelliği
    •Gövde Rengi aynalar ve kapı kolları
    •Manuel klima
    •Radyo MP3 - Bluetooth - Audio Bağlantı girişi :USB - İpod uyumlu
    •Renault Bass Reflex sistemi
    •15’’ Extreme tipi jant kapakları
    •Parlak Siyah ön panjur çıtası
    •LED gündüz farları

    Touch versiyonu Başlıca Donanımlar: Joy +

    •R NAV (18 cm dokunmatik ekran entegre navigasyon, Türkiye haritası, multimedya sistemi
    •Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
    •Yükseklik ayarlı 3 arka koltuk başlığı
    •Tam boy stepne
    •Lake parlak siyah yan aynalar
    •Korm çerçeveli ön sis farları
    •Lake parlak siyah kapı altı eteği & krom çıtalar
    •Lake parlak siyah arka tampon eteği
    •Bagaj altında krom çıta
    •Çift optikli krom çerçeveli siyah maskeli farlar
    •16'' "Fairway" tipi flexwheel jantlar

    Icon versiyonu Başlıca Donanımlar: Touch +
    •Elektronik Klima
    •Otomatik yanan farlar
    •Yağmur Sensörü
    •Deri direksiyon ve deri vites topuzu
    •Eller serbest Renault Kart Sistemi
    •Park Sensörü
    •Ön kol dayama
    •16'' "Passion" tipi alüminyum jantlar
    •Parlak Siyah iç kişiselleştirme paketi (Yan havalandırma çerçevesinde, kapı kolu altında , vites kutusu çerçevesinde çıta, direksiyon simidi dekorasyon)
    •Aktivasyon düğmeli ECO MODE (1.2 16V 75bg hariç)
    •Elektrikli katlanır ısıtmalı dış dikiz aynaları
    •Elektrikli arka camlar

    http://clio.renault.com.tr/tr-tr/turquie-60969.html


    İMZA






    [size=1][b][center][color=#000066] 
    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_63290689/mpage_1/key_/tm.htm][image]https://store.donanimhaber.com/59/3c/24/593c2461de5c9b9ec6dab6b5cac2c23b.jpg[/image]
    <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>[/link][/size][/b][/center][/color]



    [size=1][b][center][color=#000066] 
    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_63290689/mpage_1/key_/tm.htm][image]https://store.donanimhaber.com/30/6f/92/306f92d3642e11e274f12f24df486467.jpg[/image]
    <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>[/link][/size][/b][/center][/color]





    NOT: İLK SAYFADA OLMASINI İSTEDİKLERİNİZİ LÜTFEN ÖZEL MESAJ YOLU İLE İLETİNİZ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sessiz@Saglıkcı -- 11 Mayıs 2016; 15:50:09 >







  • Bu yazıyı aracı almayı düşünüp te karar veremeyenlere yardımcı olması açısından yazıyorum.

    Aracım Clio Icon 1.5 dci EDC. İki ayı geçin bir süredir araçla bereberiz. Daha önce Mercedes C220, Alfa Romeo Guilietta 1.4 TB TCT, BMW 325 gibi arabalarım oldu. Yaşanan büyük çaplı bir hırsızlık olayından dolayı da ekonomik bir araca geçmek zorunda kaldım. Bu aracı almamdaki en önemli etken EDC dedikleri yani çift kavramalı şanzımanı oldu. Robotize denilen tek kavramalı şanzımanlar özellikle yokuşlarda çok can sıkıcı oluyor.

    Araç gerçekten çok konforlu.Alırken önceki araclarımı arayacağımı düşünürken performans haricinde hiçbir şekilde aratmadı. Sürücüsünü yormuyor denebilir. Hız sabitleme ve hız limitleme sistemi gayet güzel Ben şahsen limitlemeyi çok daha fazla kullanıyorum. Klima ECO moddayken biraz zayıf kalıyor ama ECO dan çıkınca gayet güzel soğutuyor. Gayet güzel bir motora sahip. Maksimim tork u verdiği bantta kullanımı gayet zevkli ama dizellerin klasik özelliği olarak devri pek sevmiyor.

    Ben aracımı genelde 5-10 km lik kısa mesafelerde kullanıyorum bu tarz kullanımlarda araçlar aşırı yakıt tüketiyorlar. Mercedes te 100 km de 14Lt Alfada 13Lt BMW dada 13LT benzin karcarken Clio 6.5LT dizel ile yetiniyor ki bu benim için baya iyi bir rakkam.

    Biraz uzun yola cıktığınızda ki bu benim için kadiköy tuzla yada kadiköy maslak tarzı mesafeler oluyor yakıt sarfiyatı 5LT lere doğru gerilemeye başlıyor. Verdiğim veriler otomobilin bilgisayarındaki ortamala rakkamlardır.

    Suanki düşüncem şehir içinde kullanmak için pahalı araçar almaya hiç gerek olmadığı bu tarz araçların hertür gereksinime yettiği özellikle park konusunda çok rahat ettirdikleri (Park demişken park sensörü sanki biraz geç algılama yapıyor oyuzden park ederken çok seri olmamak lazım o algılayıp ötmeye başlayana kadar arka araca değmiş olabiliyorsunuz.) Benimgibi az araç kullananların 39LT ile 580 km civarı yol yaptım tamamı kısa mesafe bu beni bir aydan uzun idare ediyor. Yani demem o ki konforlu güzel seri ve ekonomik bir araç isteyenler özelliklede adam gibi çalışan bir vites kutusu isteyenler CLİO yu gönül rahatlığı ile alabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adrion

    Vay be 2013 de 40.300 liraya almıştım 0 km 1.5 dci joy paket aracımı şu an 54.500 lira amma zamlanmış yahu
    Bu arada ben o ıslık problemini çözdüremedim gitti. Servis bile çözülmeyeceğini söylüyor artık

    Aslinda siz araci o zaman cok pahali almissiniz. Nasil yani derseniz:

    2013 mayis 1$= 1,79 tl araciniz:40300 tl= 22500 $

    2015 eylul 1$= 2,94 tl araciniz 54500 tl= 18500 $


    Yani aracda muthis indirim var. Siz yaklasik 4000$ daha pahaliyken almissiniz....

    Turkiye'nin gercekleri...
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Hocam senin algidaki sorunun devam ediyor. Cok param var diyorsan bu forumu engin fikir ve goruslerinle kirletme, cunku sadece kotulemek icin giriyorsun her konuya. Dedigin gibi kus pisligi nedeniyle Clio'nun farkli renklerinde sorunlar olabiliyordur ama diger markalarin Opel, Bmw, VW vs farkli renklerinde de oluyor. Sana bi ton ornek paylastim ama sen sadece tampon ornegini algilamissin :) o yuzden burdan umutsuzca ve yetersiz bilginle cevap yetistirmeye calisma google denilen arama motorunu kullan ve kus pisliginin araba boyasina ne tur zararlar verdigini arastir.
    Anlamamakta israci oldugun nokta ise benim renault yada clio da boyle sorunlarin olmayacagini savundugumu dusunmen. Ben halbuki baska bir seyden bahsediyorum, bu tarz sorunlarin her marka modelde olabilecegini anlatmaya calisiyorum.neyse sana kolay gelsin, bakalim bu sefer derdimi anlatabildim mi? Yoksa sen halen beni mais mi saniyorsun




  • Kaza ile ilgili tartışmaları görünce, nedense aklıma üniversite hocam geliyor... ve sizlerle bu anımı paylaşmak istedim. " Örümcek ağının çelik zırhtan daha güçlü olduğu biliniyor, ve mühendislerin bu ham maddeyi kullanıp, otomobil düşünelim... Bu araç yüksek hızda kaza yapıyor sizce ne olur?" diye sormuştu. Hemen ardından forumdaki bazı arkadaşların yanılgıya düştüğü gibi yolcular zarar görmez diye düşünenler oldu. Ama hocamız şöyle devam etti; "Evet hiç birsey olmaz ama otomobile olmaz. İçindeki yolcular direk o çarpışma enerjisini hissedecekleri için daha ölümcül olur"demişti. Yani diyeceğim o ki araç ne kadar dağılırsa enerji de aracın parçalarına dağılmış olur,ve en az hissiyat ile kaza atlatılmış olur. Her zaman ki gibi dış görünüş sizi aldatmasın...(edit:imla)
  • Merhaba bende yaklaşık 1.5 senedir 1.2 joy 75 hp kullanıyorum ve genel anlamda aractan memnunum hani alırken zaten araştırıp ona göre almıştım arabanın hareket kabiliyetini biliyordum ki ihtiyacıma da fazlasıyla karşılık verdi. Bende aldığım zaman forumları inceledim inciğini cincigini çıkardım ve bir süre sonra paranoyak oldum yok rüzgar sesi yok tıkırtı vs derken aracı 2-3 kere servise götürdüm (bunlar ilk 1 ayda gercekleşenler). Daha sonrasında iş yoğunluğu vs derken uzaklaştım konulardan ve yeni oluşun etkisini attıktan sonra 32500 km lere geldim. Geriye dönüp baktığımda ne rüzgar sesi kalmış ne tıkırtı ne gıcırtı bunlar yeni olmanın verdiği ve forumda aracları kullanmadan birilerinden duydukları ile yorum yapan tiplerin paranoyası olduğunu düşündüm kendimce(olumsuz yorum yapanların genelde ya arkadasında var bu arac ya abisinde :))) Evet satmaya karar verdim bende bu dönemde çünkü yeni yuva kurmuş olmam daha büyük bir araca ihtiyacımız olması ve birazda SUV tarzı bir araca olan özentim den dolayı severek kullandığım aracımı satıyorum.

    Aslıda bir çok yazıyı okudum geriye dönük olarak doğru olanlar saptıranlar vs vs birçok şey mevcut demem o ki araç almak zor iş evet araştırmak lazım ama en önemlisi önceliklerinizi ve nasıl araç kullandığınızı tartmanız. Kimilerine göre öncelik görüntü aksesuar kimilerine göre yakıt kimilerine göre de hız performans. Siz ilk önce bunlardan hangisini istediğinize karar verip sonrada almak istediğiniz araçların isteklerinizle segmentlerinin ne kadar uyuştuğuna bakın. B sınıfı bir aractan çok şey beklemek çok akıllıca değil gibi geliyor. Ben ilk arabam güzel olsun (bana göre), az yaksın ve zaten sakin kullanıyorum performans aracına ihtiyacım yok gibi düşünerek almıştım ve iyiki de almışım diyorum.

    Son olarak bende HER ŞEY UNUTULUR, İLKLER KALIR diyorum ve diyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mlhozkn -- 28 Ocak 2015; 13:44:57 >




  • Denemesi bedava. Hazit araba almissiniz madem basit bakim islemlerini siz sanayide yaptirin. Sonra kendinize nasil muhattap bulursunuz bilemem.
  • Captur'un ziplatmasi, clio'nun ruzgar sesi, sportage'in yakiti/tup uyumu, corolla'nin yol tutusu/malzeme kalitesi, vw'nin dsg'si... Bu ne arkadas yaaa!!! Komsum cc aldi, gogsunden tikirti geliyor. Eskiden firmalar araba uretip fiyat belirliyormus. Simdi ise fiyat belirlenip ona gore araba uretiyorlar. Bizim muteahhitler gibi malzemeden caliyorlar.




  • meryem_54 M kullanıcısına yanıt
    Konfor seviyesi için öncelikle bu aracın b segmenti olduğunu göz önünde bulundurun ve bir passat, mondeo veya talisman konforu beklemeyin. Kendi sınıfı içinde fiesta kadar sert değil, polo kadar konforlu değil arada. Bence yeterli bir konfor seviyesi var. Ses izolasyonu idare eder; ancak, 120 km/s ve üstünde rüzgar sesi biraz fazla. Buna karşılık yol tutuşu bu konuda sınıfının en iyisi sayılabilecek fiestayla neredeyse aynı seviyede. İç hacmi de sınıfının üzerinde.

    Yine Renault'un hakkının yendiği bir konu var, güvenlik. Hem en baz donanımda bile var olan güvenlik donanımı hem de genel tasarımıyla, clio sınıfının en iyilerindendir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khayyin -- 22 Mart 2016; 23:01:26 >
  • Birde yeri burası değil kusura bakmayın ama,şu renault düşmanlığı yapan arkadaşlar da beni ayrıca şaşırtıyor.bende clio 1.2 aracimdaki motorun güçsüzlüğünden memnun değilim ama,rüzgar sesiymiş,kapılardan gelen tıkırtılarmış,sert süspansiyonmuş,sert plastikmiş vs vs gibi şeylere hiç takılmadım,takılmıyorum,hatta farkında bile değilim bu seslerin..
    Amacım ukalalık değil,çokta teknik bilgim yoktur ama genel olarak ben renault kadar diğer araclara göre,daha az sorun çıkaran bir araç görmedim. Kaldı ki yerden yere vurulan reno ve ozelliklede clio. Siz latitude yada talisman aldınız mı,bunlarda böyle bir ses duydunuz mu? Herşey parası kadar,ederi kadar. Benim öz ağabeyim 30 yıllık renault motor ustasi ve 25 yıldır yetkili matsaş renoda.. ( 4~5 ay kadar once ayrıldı,suan çizmeci oto yetkili serviste)
    Diyebilirsiniz,o zaman niye burda yardım arıyorsun,abine sorsana.. Bi muddettir dargınız,konuşmuyoruz:)
    Neyse : 100 binden sonra tereddütlü bakılan dizel renaultlardan bahsetmistik birgün ve hayret ediyorum,100 binde 200 binde reno motoruna ne olur ki diye demişti. Anlaşmalı olduğumuz şirket araçları ve kamu araçları var bizim.. Mesela en son rektefe yaptığımız 2007 megane 2 dizel motoru,770 bin kmde idi demişti ve ikk defa anahtar vurulmuş motora..
    Türkiye şartlarında ve özelliklede kırsal kesimlerdeki tozlu yollarda,en basitinden hava filtresini bile her bakımda değil,her 5 bin kmde bakim daha gelmeden değiştirmek,başlı başına motorun ömrüne 100 bin km belkide daha fazla + kazandırır demişti.
    Bu muhabbetimizi hiç unutmam..ayrıca clio,symbol,dacia gibi araçlar şirket filoları için üretiliyor arkadaşlar. Yani donanımına,konforuna değil,ön takımına,yuruyenine ve motoruna önem veriliyor..Baba parasıyla araba alıp,neyin ne olduğunu bilmeyenler,dün şahinle gezip bugün clio 4 e bok atanlar.. Yıllardır eleştirilen bir marka renault ama yıllardır da herşeye rağmen tercih ediliyor.
    Boş konuşmaları bırakalım,clio 4 ; ne kadar kendi segmentinde rakibi varsa,hepsine de 10 basar,her bakımdan.. Polo olsun,ibiza olsun,ne olursa olsun,hiçbiri ne donanim olarak,ne görünüş olarak yanına bile yaklasamaz..
    Orasi plastik değilde,demir olsa,öyle olmasada şöyle olsa vs vs bu araç hafif olup,az yakabilirmiydi.. Yiğidi öldürün,hakkını verin, ve ne aradığınızı bilip ona göre araba alın.
    Saygılarımı sunarim,uzattığım için de özür dilerim..




  • 60 ile 70 bin arası bir fiyata sıfır araç alıp km de yakacağı yakıtı hesap etmek benim için hep ilginç olmuştur..
    100 km de 5 lt yakıt tüketen bir araç ile 4 lt tüketen araç arasındaki 1 ltlik yakıt farkı, atıyorum 1000 kmlik bir yolculukta toplamda 10 lt fazla yakması demektir ki buda günümüz fiyatları ile 45-50 liraya denk geliyor..hickimse 50 lira için 1000 kmlik bir mesafeyi 90 km hız ile kamyonlarla arka arkaya gitmez..
    Şehir içinde de 3-5 lira için kafa yormaya değmez çünki kafasını bunlara yoracak insan onbinlerce lira verip araç almaz,alırsa da eger bunları düşünecekse 1.4 alıp lpg takar keyfine bakar..
    Sonuca gelirsek clio4 sahibiyim,gaza yuklenirsek yakıyor,ki gaza yüklendiğinde her araç yakar. Şehir içi zaten mecbur yavaş gidiyoruz ama dur kalktan dolayı çok yakıyor.. Şehir dışında da çabuk gidip gelebilmek adına basıyoruz da yakıyor. Ama o 0.5 ile 1 lt arasında ki yakıt farklarını kafama takmiyorum. Sizde takmayın. ( zengin biride değilim,eski symbolumu satıp,üstüne ekleyip ikinci el aldım cliomu )




  • Arkadaşlar 1.5 dCi icon paketle aranıza katılmış bulunmaktayım.


    Allah kaza bela vermesin :)

  • parmak ile bastırarak güvenlik testi, tam türk işi . enkep memkep te neymişşşş...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.