- x
Qashqai yakıt tüketimi içerir !! Tatil dönüşü yakıt verilerimde güncellendi..
82 Cevap15231 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
192 Mesaj
11 Temmuz 2012; 0:59:41 

Evet arkadaşlar dün akşam bursaya döndüm.4.0 ile sarımsaklıya gitmiştim. yaklaşık bir 70 km de orada gezindim seytan sofrasına çıktım iki kez ayvalık sarımsaklı yaptık cts akşamüstü ayvalık trafiğini de bilen bilir.sonra bir kezde sarımsaklı cunda adası yaptım.daha sonra akşam üstü 6 gibi sarımsaklıdan balıkesire yola çıktım gömeç burhaniye asfaltına çıktığımda uzun bir süre 170 180 le gittim çünkü bir linea şirket aracı beni çok sinir etti yolda dümdüzdü biraz kapıştık beni her sartta gecemedi 2 kezde lambada kalktık yine geçemedi hırs yaptı bende ölmemek için baya bi bununla oynadıktan sonra sağa geçip yol verdim .dönüşte balıkesirdeki evime arkadaşımı misafirliğe çağırmıştım o bursadan geliyordu benden önce gelmiş kapıda kaldı onu bekletmemek için bulduğum en uygun yollarda ara ara 160 a sabitledim tabi bu arada çok tehkileli olmasına ragmen bi kaç resm çekmeye çalıştım ama net resimler elde edemedim. tabi havran ivrindi arası gene felaket durmadan süt kamyonları ve kargo şirketi kamyonetleirni sollamak zorunda kaldım.nihayetinde balıkesire geldiğimde 4.8 idi sarımsaklıdan 4.3 ile ayrılmıştım.balıksirde aracı hiç kullanmadan bir gece kalıp ertesi akşam üstü yola çıktım bu yolculukta da acelem olmadığı için 90 lı km lerde gelmeye özen gösterdim ve sonuç bursaya geldiğimde 4.7.. toplam yapılan km 665 güzel ve keyifli bir yolculuk bitti..
0





Merhaba sevgili donanım haber takipcileri geçtiğimiz hafta Nissan Qashqai 1.5 dci aracımla Bursa'dan yola çıkıp Ayvalık Sarımsaklıya gittim.Hareket etmeden önce yol bilgisayarımı ve km sayacımı sıfırladım.Bursa izmir yolundan karacabey sapağına kadar 106 ya sabitledim.karacabey sapagından sonra 94 km ye sabitledim susurluk yörsana kadar devam ettim.susurlukta kahvaltı molasından sonra tekrar 94 km ye sabitleyip balıkesir'e girdim ve girişimi fotografladım.
0

Balıkesirden sonra ivrindiye kadar 94 km hızla devam ettim
0

0

İvrindi havran arası yol yapım çalışmaları nedeniyle yeri geldi durma noktasına geldik yolun devamında havrana kadar tek serit olduğundan uzun arac kuyruklarıyla 40 ila 60 km hızla uzun süre devam ettim.
0

0

Daha sonra burhaniye yoluna saptım ivrindi havran yolundan sonra ilaç gibi geldi.burhaniye yolunda opet istasyonunda durup 10 dk mola verdim. gömeç taraflarında 2 3 trafik ışıgına yakalanma dışında acelemde olmadığı için 104 e sabitleyip ayvalığa kadar devam ettim.
Ayvalık'a vardığımda 283 km yi geri de bırakmıştım.
0

Daha sonra sarımsaklıya devam ettim yaklaşık 10 kmlik bir yol.Toplam 294 km ile tatil güzergahımı tamamladım.Kontagı kapattığımda 4.0 litreyi görmek beni mutlu etti ve ayrıca çok şaşırttı.Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texaas16 -- 18 Mayıs 2014; 15:20:56 >


_____________________________



1552 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:32:55 

gayet güzel değerler.

Aslında yol çalışmaları bır bitse çok güzel olacak.(ama sizin araç daha da az yakmaz herhalde)Sonuçta 4 litre gibi bir değerden bahsediliyor.


_____________________________

'12 Kia Rio CRDI Fancy İncelemesi
'06 Nissan Micra 1.2 Mood 3K
2014 YGS/LYS
Sonsuza kadar Del Sol...

BalıkesirSpor


 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:35:58 

çok guzel deger bence de. Yol koşulları nasıl bu arada, o bolgede? Uzun suredır gecmedim de . Kaymak asfalt var mı, yoksa mıcırlı mı hala? Tamamen duble olmuştur tabi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1134 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:43:00 

fabrika verisi 4,6 sanırım gerçekten müthiş.


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI 2011 ASX Invite Ametis Siyah


1403 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:45:08 

Muthis. Yollar kotu arkadaslar, tarladan veriyorlar bazen o kadar yani. Ki bursa-balikesir arasi da dumduz degil, ozellikle susurluktan sonra bayir cikiyorsun. Balikesir-sahil yolunun da yarisinda tirmaniyorsun yarisinda iniyorsun.
Yollari bilen biri olarak soyluyorum: o hizlarla o deger mukemmel. Masallah.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 11 Temmuz 2012; 1:47:00 >


_____________________________




 
906 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:46:29 


quote:

Orijinalden alıntı: texaas16

Merhaba sevgili donanım haber takipcileri geçtiğimiz hafta Nissan Qashqai 1.5 dci aracımla Bursa'dan yola çıkıp Ayvalık Sarımsaklıya gittim.Hareket etmeden önce yol bilgisayarımı ve km sayacımı sıfırladım.Bursa izmir yolundan karacabey sapağına kadar 106 ya sabitledim.karacabey sapagından sonra 94 km ye sabitledim susurluk yörsana kadar devam ettim.susurlukta kahvaltı molasından sonra tekrar 94 km ye sabitleyip balıkesir'e girdim ve girişimi fotografladım.
0

Balıkesirden sonra ivrindiye kadar 94 km hızla devam ettim
0

0

İvrindi havran arası yol yapım çalışmaları nedeniyle yeri geldi durma noktasına geldik yolun devamında havrana kadar tek serit olduğundan uzun arac kuyruklarıyla 40 ila 60 km hızla uzun süre devam ettim.
0

0

Daha sonra burhaniye yoluna saptım ivrindi havran yolundan sonra ilaç gibi geldi.burhaniye yolunda opet istasyonunda durup 10 dk mola verdim. gömeç taraflarında 2 3 trafik ışıgına yakalanma dışında acelemde olmadığı için 104 e sabitleyip ayvalığa kadar devam ettim.
Ayvalık'a vardığımda 283 km yi geri de bırakmıştım.
0

Daha sonra sarımsaklıya devam ettim yaklaşık 10 kmlik bir yol.Toplam 294 km ile tatil güzergahımı tamamladım.Kontagı kapattığımda 4.0 litreyi görmek beni mutlu etti ve ayrıca çok şaşırttı.Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.

Dostum yolun yarısını eşekle mi gittin valla helal olsun qq ye.Ben de ilerde düüşünüyorum bir qq i.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1403 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:54:32 

Harbi Renault yapmis. Bakalim 1.6 ne yapacak.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 11 Temmuz 2012; 1:56:35 >


_____________________________




 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 1:57:22 

QQ'ların (7 kisiligin) arkadaki 2 sıra koltugu tamamen yatırınca dumduz bir zemin elde ediyor muyuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
192 Mesaj
11 Temmuz 2012; 2:20:56 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi

QQ'ların (7 kisiligin) arkadaki 2 sıra koltugu tamamen yatırınca dumduz bir zemin elde ediyor muyuz?

tabi ki.


_____________________________



 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 2:34:42 

çok iyi, bayide incelemiştim 1 yıl kadar önce, ve fiyat yuksekligi haric cok cok begenmistim, şimdi test sürüşü şart oldu, ses ve süspansiyon konforunu iyice anlamak icin.

Bir de mobil site yapsa Nissan süper olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



868 Mesaj
11 Temmuz 2012; 7:10:16 

maşallah güzel değerler yakalamısınız


_____________________________

2012 VW CADDY 1.6 TDI White
Samsung Galaxy S4 / White


1098 Mesaj
11 Temmuz 2012; 8:54:31 

Beyler bu yakıt tüketimi değeier , qhasqi'inin mahareti değil.Hatırlatırım motor renault motoru dci.QQ bu kadar yakıyorsa acaba megane ne yakar ?

Tek kelimele helal olsun.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6666 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:03:17 

Güzel değil,mükemmel bence...


_____________________________

psn:bkose24
Engelli araçları (alım,satım,uygunluk vs) hakkındaki her türlü sorunuzu özel mesaj yolu ile sorabilirsiniz...

...Jack_Daniel's...
...more Jack_ Daniel's...
...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...


3549 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:05:47 

Çok çok iyi değerler QQ gibi 1500 kg , rüzgar direnci fazla bir araç için , bizim peder cruise control'dan anlamadığı için uzun yolda en fazla 100/5 lt 'ye düşürebildik

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi

QQ'ların (7 kisiligin) arkadaki 2 sıra koltugu tamamen yatırınca dumduz bir zemin elde ediyor muyuz?


0

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NapoleonBonaparte -- 11 Temmuz 2012; 9:10:54 >


_____________________________



1963 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:19:34 

Hocam ben de uzun yolda kendimi tutup gebzeye kadar dikkatli kullandım 3,9 lt/100km ortalama elde ettim ama sonra dayanamayıp bastım yolculuğu 5,2 ile bitirdik. Klima açık ve 120 üstü süratlerde 5'in altına düşmüyor.


_____________________________

2011 Nissan Qashqai 1.5 Dci Tekna+Glassroof+NC Beyaz
2012 Hyundai i20 1.2 Mode Siyah
HTC Evo3d
Sony Vaio VPCF11S1E


7003 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:27:11 

Bende haftasonu Bursa-Altınoluk yaptım yol bilgisayarında 5 litre yazıyordum ama depoyu fulleyince 5.8 litre yaktığını hesapladım aracın.Yollar çok kalabalıktı sabir hızla gitmek mümkün olmadı.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Temmuz 2012; 9:28:46 

1.4-1.5-1.6 dizellerin hepsi az yakıyor zaten gitmediği için.


1408 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:36:24 

quote:

Orijinalden alıntı: bgs0

Beyler bu yakıt tüketimi değeier , qhasqi'inin mahareti değil.Hatırlatırım motor renault motoru dci.QQ bu kadar yakıyorsa acaba megane ne yakar ?

Tek kelimele helal olsun.

Bende her iki arabada var, Yol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimi Megane'da 6.4, Qashqai'de 5.6 gösteriyor.


_____________________________

2011 Renault Megane III 1.5 dci Dynamique
2010 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna Executive


 
6697 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:37:46 

quote:

Orijinalden alıntı: RAN99


Bende her iki arabada var, Yol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimi Megane'da 6.4, Qashqai'de 5.6 gösteriyor.



_____________________________



1408 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:39:30 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123




komik olan ne?


_____________________________

2011 Renault Megane III 1.5 dci Dynamique
2010 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna Executive


 
6697 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:41:01 

quote:

Orijinalden alıntı: RAN99
komik olan ne?

Megane'ın QQ'dan fazla yakması.


_____________________________



1403 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:42:35 


quote:

Orijinalden alıntı: CaipirinhaReloaded

1.4-1.5-1.6 dizellerin hepsi az yakıyor zaten gitmediği için.

Oyle mantik mi olur allah askina. Gidiyor ki az yakiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
6697 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:45:24 

quote:

Orijinalden alıntı: High Quality



Oyle mantik mi olur allah askina. Gidiyor ki az yakiyor.

"gitmek" fiilinin anlamı kişiden kişiye değişiyor.


_____________________________



 
69 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:46:49 

Çok güzel değer,maşallah diyelim.
Fakat dönüş yolunda daha fazla yakacaktır rakımdan dolayı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glf26 -- 11 Temmuz 2012; 9:47:58 >


_____________________________



1403 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:46:56 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123


"gitmek" fiilinin anlamı kişiden kişiye değişiyor.

Gitmek tamam da gitmemek degismez. Duyan da der yolda kaliyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 11 Temmuz 2012; 9:48:12 >


_____________________________




1408 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:47:54 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123


Megane'ın QQ'dan fazla yakması.

Tamamen şanzıman ile alakalı bir durum her ne kadar ikiside aynı motoru kullansalarda tamamen zıt bir şanzımanları var. örnek vermek gerekirse uzun yolda tek gidiş tek geliş yolda araba sollamaya kalkarken QQ ile 6.vitesten 4.vitese düşüyorum karşıdan araba geliyorsa ama megane ile 6.viteste aynı sollamayı yapabiliyorum. Sadece ağırlık ve ayrodinamik farkından farklı bişey bu. şehir içinde de yavaş giderken megane 1.vitese düşerken aynı yolu aynı hızda QQ ile 2.viteste gidebiliyorum. 2 araçla 100 km ile sabit giderken çevirdikleri devirde keza farklı oluyor. Ve tabi son olarak QQ daha büyük ve geniş olduğu için yılda 8 kere şehir dışına gidiyorsam 5 kere QQ ile 3 kere megane ile çıkıyorum. gülüncek bir durum yok yani.

edit:imla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RAN99 -- 11 Temmuz 2012; 9:48:56 >


_____________________________

2011 Renault Megane III 1.5 dci Dynamique
2010 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna Executive


1189 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:51:30 

Koklamış bırakmış koklamış bırakmış


_____________________________

193∞

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Temmuz 2012; 9:55:00 

Amacım kesinlikle polemik yaratmak değil ama bu yakıt konuları sıktı artık, küçük motorlu dizel araçların hatta büyük motorlu dizellerin az yaktığı bilinen bir gerçek zaten. ha 3.8 yakmışın uzun yolda ha 4.5 , bunlar normal.

Sanki ferrari 458 italia ya karma 12 litre yaktırıyorsun


 
987 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:57:18 

Müthiş bir değer! 250cc motorsikletim 3.3l/100km benzin yakıyor Kocaman bir araçtan bahsediyoruz, gerçekten harika bir değer.


_____________________________

2012 (FB7) Civic Elegance A/T


1090 Mesaj
11 Temmuz 2012; 9:59:42 

Gerçekten etkileyici değerler. QQ'nin hiç bu kadar ekonomik olabileceğini tahmin etmezdim.

1.5 dci motor ekonomiktir de, QQ gibi bin dörtyüz küsür kg. araçtada bu değerleri elde edebilmesi olayı ilginçleştiriyor.


 
135 Mesaj
11 Temmuz 2012; 11:04:48 

2011 1.5 dci platinum sahibiyim..istanbulda şehir içi yakıt ortalamam 7 litre..2 kere ist - ankara yolculugu yaptım.. araçta en az 4 kişiydik ve istanbuldan cıkana kadar yoğun trafik + otobanda en az 140 km hızla gittik..dolayısıyla yakıt ortalamamız şehir içi seviylerindeydi..yakın zamanda ist - altınoluk yolculugum olacak..arabada 4 kişi + bavullar olacak...100 -110 arası gitmeyi düşünüyorum..bakalım nasıl bir ortalama yakalacağız..tabi klimada açık olacak..


_____________________________



 
1556 Mesaj
11 Temmuz 2012; 11:14:53 

Qashqai nin 0.33 gibi iyi bir rüzgar direnci var, güncel corsa ile aynı.Şehir içinde genelde Qashqai ile 6.3 litre yakıt ortalaması tutturuyorum.
1.5 dci yerine 1.6 dci Qashqai ye daha çok yakışacaktır.
İleride bu araçlarda 1.6 atmosferik yerine örneğin 1.2 dig-s nissan motoru üzerine geliştirilen 1.2 tce energy Renault motoru gibi motorlarda koyarlar.
Motor içi sürtünmeyi azaltan ve motor ömrünü uzatan DLc teknolojiside yakıt tüketiminde etkili.
http://www.nissan-globa...OLOGY/OVERVIEW/dlc.html


_____________________________



 
6697 Mesaj
11 Temmuz 2012; 11:40:47 


quote:

Orijinalden alıntı: RAN99


Tamamen şanzıman ile alakalı bir durum her ne kadar ikiside aynı motoru kullansalarda tamamen zıt bir şanzımanları var. örnek vermek gerekirse uzun yolda tek gidiş tek geliş yolda araba sollamaya kalkarken QQ ile 6.vitesten 4.vitese düşüyorum karşıdan araba geliyorsa ama megane ile 6.viteste aynı sollamayı yapabiliyorum. Sadece ağırlık ve ayrodinamik farkından farklı bişey bu. şehir içinde de yavaş giderken megane 1.vitese düşerken aynı yolu aynı hızda QQ ile 2.viteste gidebiliyorum. 2 araçla 100 km ile sabit giderken çevirdikleri devirde keza farklı oluyor. Ve tabi son olarak QQ daha büyük ve geniş olduğu için yılda 8 kere şehir dışına gidiyorsam 5 kere QQ ile 3 kere megane ile çıkıyorum. gülüncek bir durum yok yani.

edit:imla

Aslinda gulme nedenim biraz daha farkli bir bakis acisindandi.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



7979 Mesaj
11 Temmuz 2012; 12:16:32 

gayet iyi, çok kasmadığın zaman küçük dizellerde her zaman alınabilen sonuç.


_____________________________

birinci sayfa, ilk mesaj günceldir :)http://forum.donanimhaber.com/m_46528250/tm.htm email:ferhatde@hotmail.com


 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 15:23:34 

quote:

Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

Çok çok iyi değerler QQ gibi 1500 kg , rüzgar direnci fazla bir araç için , bizim peder cruise control'dan anlamadığı için uzun yolda en fazla 100/5 lt 'ye düşürebildik



0

0


Teşekkür ederim cevabınız için, benim merak ettiğim 2 sıranın birden yatırılınca dümdüz elde ediliyor mu? Yani orta sıra koltuklar da yatırıldığında. Sanırım o durumda da ediliyordur.


_____________________________



159 Mesaj
11 Temmuz 2012; 15:29:44 

Masallah inanilmaz rakamlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1362 Mesaj
11 Temmuz 2012; 15:37:52 

hiç kimse yazmamış ama korkunç sabırlısınız helal olsun


_____________________________

2013 Chevrolet Cruze SEDAN 1.6 124hp Sport


3549 Mesaj
11 Temmuz 2012; 15:55:03 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi


Teşekkür ederim cevabınız için, benim merak ettiğim 2 sıranın birden yatırılınca dümdüz elde ediliyor mu? Yani orta sıra koltuklar da yatırıldığında. Sanırım o durumda da ediliyordur.

Şöyle bir fotoğraf da var ama ne kadar yadımcı olur bilmem :)

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NapoleonBonaparte -- 11 Temmuz 2012; 15:56:11 >


_____________________________



 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 16:24:35 

Tekrar teşekkür ederim.

Bence gayet güzel. Gerektiği zaman araçta yatabilmek güzel olurdu, esasen bunu düşünerek sordum, bence yeterli konforu sağlıyor, orta sıranın yatması ciddi bir problem yaratmıyor gibi görünüyor, düzlük adına.


_____________________________



 
192 Mesaj
11 Temmuz 2012; 16:37:33 

quote:

Orijinalden alıntı: brky71

hiç kimse yazmamış ama korkunç sabırlısınız helal olsun

ortada çok sabırlık bir durum yoktu gayet makul gittim toplamda yarım saat mola da dahil 300 km yolu 4 saatte tamamladım.yol yapım çalışmaları da cabası.


_____________________________



 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 16:46:49 

Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.


_____________________________



 
192 Mesaj
11 Temmuz 2012; 16:54:57 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi

Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

Sizde gayet güzel degerler yakalamışsınız.Düz ve eğimsiz yollarda 3 litreyi çok rahat görebiliyorum.Belki bunu okuyanlar inanmayacaklardır ama sürekli gittiğim bir güzergah var bursada merkezden mudanya yolu bademli girişine kadar 2.8 litreyi görebiliyorum yaklaşık 13 14 kmlik bir yol.


_____________________________



 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:00:26 

quote:

Orijinalden alıntı: texaas16


Sizde gayet güzel degerler yakalamışsınız.Düz ve eğimsiz yollarda 3 litreyi çok rahat görebiliyorum.Belki bunu okuyanlar inanmayacaklardır ama sürekli gittiğim bir güzergah var bursada merkezden mudanya yolu bademli girişine kadar 2.8 litreyi görebiliyorum yaklaşık 13 14 kmlik bir yol.

Yarın test sürüşü için randevu aldım Baykoçlar'dan. QQ+2 yokmuş test aracı, artık QQ (dizel) ile test yapacagim.

Sanırım +2 ile aralarında ciddi performans farkı yoktur.


_____________________________



 
192 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:11:36 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi


Yarın test sürüşü için randevu aldım Baykoçlar'dan. QQ+2 yokmuş test aracı, artık QQ (dizel) ile test yapacagim.

Sanırım +2 ile aralarında ciddi performans farkı yoktur.

Arada hissedilir bir fark olacağını düşünmüyorum 0-100 verilerinde yarım saniye civarı bir fark var.Şunu söyleyebilirim 1.5 240 tork 110 hp dci motor bana gayet yeterli geliyor.Yarın bi sınırları zorlayın bakalım :)


_____________________________



1134 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:25:16 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi

Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

hız sabitleyici olmadan zor olmuştur ya bu değeri elde etmek ayakla sabitleyerek, yakın bir arkadaşım 1,5 ay evvel corolla aldı dizel onda da hız sabitleyici yok, tasarruf için konfor için olmassa olmaz bi opsiyon cruıse control


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI 2011 ASX Invite Ametis Siyah


 
823 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:32:14 

quote:

Orijinalden alıntı: enrique.xs


hız sabitleyici olmadan zor olmuştur ya bu değeri elde etmek ayakla sabitleyerek, yakın bir arkadaşım 1,5 ay evvel corolla aldı dizel onda da hız sabitleyici yok, tasarruf için konfor için olmassa olmaz bi opsiyon cruıse control

Kesinlikle doğru, çok sık uzun yol yaptığım için eksikliğini çekiyorum. Gerçekten ayak yoruluyor. Ama tasarruf için eldeki malzemeyle en iyisini çıkarmaya da çalışıyorum bir yandan. E arada 88'inip 93'e çıktığım da oluyor.

Düz ve kesintisiz yol olması çok önemli. Bir de gereksiz ağırlık olmayacak, klima kapalı olacak. Ben baharda bu ortalamayı yaptım, şimdilerde 4 civarında oluyor, klimanın etkisi ile.

Yarın QQ testini merakla bekliyorum bakalım. Konya Yolu'na vuracağım. Gerçi 70 radarları performans testini kısıtlayacak.


_____________________________



 
566 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:33:45 

Benim aracım laguna 1.9 dci Çerkezköy ve Edirne ortalamam 5.0 5.5 civarında hız 110 - 130 ( yokus asagi bastin tabi) arası gayet makul 1.9 motor için reno motor işinde gayet iyi bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1134 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:46:46 

quote:

Orijinalden alıntı: arabasevdasi


Kesinlikle doğru, çok sık uzun yol yaptığım için eksikliğini çekiyorum. Gerçekten ayak yoruluyor. Ama tasarruf için eldeki malzemeyle en iyisini çıkarmaya da çalışıyorum bir yandan. E arada 88'inip 93'e çıktığım da oluyor.

Düz ve kesintisiz yol olması çok önemli. Bir de gereksiz ağırlık olmayacak, klima kapalı olacak. Ben baharda bu ortalamayı yaptım, şimdilerde 4 civarında oluyor, klimanın etkisi ile.

Yarın QQ testini merakla bekliyorum bakalım. Konya Yolu'na vuracağım. Gerçi 70 radarları performans testini kısıtlayacak.

camların kapalı olması, havadaki rüzgar bile etkileyebiliyor tüketimi, bahsi geçen qq yakın dostum serhatın arabasıdır bende onun 2,8 litre yaktığı parkuru benzinli asx ve cruıse controlle 3,4 ile tamamlıyorum, bagajımda asla gereksiz eşya taşımam arka camlarımı çok gerekmedikçe acmam direnç oluşturmaması için tasarruf odaklı kullandığım zamanlarda. yakıt olsun donanım olsun iç mekan genişliği olsun qq sizi mutlu edecektir ama pahalı bir araç cam tavanlı nissan connct li 17 alaşım jantlı bir qq+2 dizel 73 000 tl liste fiyatıyla sunuluyor 2 bin tl indirim aldığınızı varsayalım 71 000 tl gerçekten uçuk bir rakam. Piyasada ucuz araç varmı derseniz yok, b sınıfı dizeller için bile 45 bin li rakamlar telaffuz edilir oldu.


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI 2011 ASX Invite Ametis Siyah


1442 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:47:18 

Tüketim değerleri güzel, gidilen güzergah burnumda tütüyor, en kısa zamanda inşallah



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlı -- 11 Temmuz 2012; 17:48:17 >


_____________________________

гi∂єг ๏ภ tђє รt๏г๓


1914 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:49:25 

güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim


_____________________________

KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

>>(Cornering specialist)<<


1134 Mesaj
11 Temmuz 2012; 17:53:10 

quote:

Orijinalden alıntı: extrem_015

güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI 2011 ASX Invite Ametis Siyah


1914 Mesaj
11 Temmuz 2012; 18:02:04 

quote:

Orijinalden alıntı: enrique.xs


4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz


_____________________________

KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

>>(Cornering specialist)<<


1134 Mesaj