- x
VÜCUT GELİŞTİRME YAPANLAR
214 Cevap249527 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Mart 2006; 13:26:30 

ARANIZDA VÜCUT GELİŞTİRENLER VARSA BURAYA BEKLİYORUM.
ARTIK FUTBOL BASKETBOL DIŞINDA DA BİR ŞEYLER KONUŞALIM.


271 Mesaj
21 Mart 2006; 12:40:32 

ben 4 senedir yapıyorum her türlü yorumlara açığım




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 21 Mart 2006; 15:48:35 >


_____________________________



65 Mesaj
21 Mart 2006; 15:49:44 

bende yıllardır yapıyorum ama tamda yapıyorum sayılmaz :)
4-5 ay delı gibi calısıyorum sonra 1 sene felan uyuksukluga gelıyo bırakıyorum sonra tekrar 4-5 ay yapıyorum
göbek bi gidiyo bi geliyo :) ama pazular hep kalıyo bence en iyi yanıda bu . bıraktıktan sonra kollar yawas yawas erıyo ama eskısi kadar incelmıyo her seferınde uzerıne bıraz daha eklenmıs oluyo yanı


271 Mesaj
21 Mart 2006; 15:59:23 

pazular kalmıyo eskisi gibi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 21 Mart 2006; 15:59:37 >


_____________________________



271 Mesaj
11 Nisan 2006; 18:49:27 

kanatlar güzel kolay kolay bozulmuyo


_____________________________



4038 Mesaj
12 Nisan 2006; 14:35:30 

Arkadaşlar ben de uzun süredir bu sporu yapıyorum. Baya'da bilgi edindim. Bildiğim kadarıyla sizlere yardımcı olmaya çalışırım soru sorabilirsiniz. (Hareketler, Kaslar, Beslenme, Supplement (Protein vs..), Doping (Kesinlikle tavsiye edilmez ) hakkında vs..)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***CoNDoR*** -- 12 Nisan 2006; 14:36:24 >


_____________________________



 
1 Mesaj
13 Nisan 2006; 11:43:09 

hoca bana omuz genışletmek için ne yapmam gerekıo onu solesene walla pek makbule gecerr


_____________________________



 
1099 Mesaj
13 Nisan 2006; 11:49:45 

quote:

Orjinalden alıntı: hamaratovıc

hoca bana omuz genışletmek için ne yapmam gerekıo onu solesene walla pek makbule gecerr


yapabilecegin hareketler,ısınmaları ve hangi kas grubunu çalıştırdığı burda

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html

tabi bi salona gidip profesyonel birinden yardım al burdaki hareketlerin hepsini yaparsan ölürsün walla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subsonic -- 13 Nisan 2006; 11:50:58 >


_____________________________



271 Mesaj
14 Nisan 2006; 1:42:14 

mezaform insanlar daa çabuk ve güzel gelişio gerçek vücutçular onlar bence her yaptıı hareket bişi kazandırıo ve çok harika gelişiolar
ör:schwarzenegger günter schlierkamp lou ferrigno ayrıca bu insanlara ne kadar kas yaparlarsa yapsınlar kimse yetişemio vücutçular bence doğuştan gelen gelişmede sınır tanımayan kas oluşum süresi çok hızlı olan insanlardır vede gelişimlerinde fark yaratırlar tam king kong misali


_____________________________



271 Mesaj
14 Nisan 2006; 1:45:15 

schwarzenegger dünyanın en ii vücutçusu daa iisi yok adam sırf fiziğinin yüzünden film starı oldu milyon dolarlar kazandı iiler hep fakedilir


_____________________________



1287 Mesaj
15 Nisan 2006; 15:23:35 

...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KinGpAsCaL -- 28 Haziran 2006; 19:18:23 >


_____________________________



271 Mesaj
17 Nisan 2006; 16:11:13 


...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 14 Mayıs 2006; 1:58:15 >


_____________________________



271 Mesaj
18 Nisan 2006; 18:34:54 

yokmu başka resmi olan


_____________________________



271 Mesaj
19 Nisan 2006; 1:59:22 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 21 Eylül 2006; 22:47:12 >


_____________________________



1410 Mesaj
19 Nisan 2006; 16:55:54 

arkadaşlar bir kaç arkadaşım başlamak istiyoruz ancak beşiktaş civarında saunası hiç bişeyi olmayan sadece alet olan champion aylık 110 ytl civarı geliyor, başlangıç için bana biraz fazla geldi hem de kampanyalı hali çünkü karşıda arkadaşlarım 40-60 ytl aylık gidiyorlar
sizin bildiğiniz beşiktaş civarı bu fiyat aralığında bi yer var mı body building için?


271 Mesaj
19 Nisan 2006; 21:04:09 

resmi olanlar yokmu?


_____________________________



271 Mesaj
19 Nisan 2006; 21:18:13 

...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 20 Nisan 2006; 21:40:49 >


_____________________________



3164 Mesaj
19 Nisan 2006; 23:08:50 

4 yıldır yapıyorum bu sporu her yönden çok faydalı adamın uyku düzeni bile daha bi ii oluyor günde 5 saat uyku yetiyor bana.


1410 Mesaj
19 Nisan 2006; 23:59:36 

böyle bişey var mı gerçekten?


271 Mesaj
20 Nisan 2006; 19:53:15 

kesinlikle vücut çok ii direnç kazanıo bende hiç hastalanmadım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 20 Nisan 2006; 21:38:56 >


_____________________________



271 Mesaj
21 Nisan 2006; 2:29:46 

ama şunuda söylememek olmaz bu spor nankördür




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 21 Nisan 2006; 2:30:51 >


_____________________________



1287 Mesaj
26 Nisan 2006; 9:44:59 

quote:

Orjinalden alinti: kara_eylül

4 yildir yapiyorum bu sporu her yönden çok faydali adamin uyku düzeni bile daha bi ii oluyor günde 5 saat uyku yetiyor bana.


Bence saçmalyyorsun. Hatta sadece bence de?il saçmalady?yn ?üphesiz ortada. Spor yapan vucut daha çok efor sarfeder , daha çok yorulur buda daha çok dinlenmesini gerektirir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KinGpAsCaL -- 26 Nisan 2006; 9:46:30 >


_____________________________



1287 Mesaj
26 Nisan 2006; 9:47:51 


quote:

Orjinalden alinti: ironpump

yokmu baska resmi olan


Senin bu resim takyntyn nedir ben anlamadym.


_____________________________



797 Mesaj
26 Nisan 2006; 16:17:40 

ben bu yaz tenis yapmayı düşünüyorum


_____________________________

Iki medeni insan biz , Bu kadar olsun farkımız da ..


271 Mesaj
30 Nisan 2006; 22:43:57 

resim olsun tabiiii



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 18 Mayıs 2006; 4:46:36 >


_____________________________



1627 Mesaj
1 Mayıs 2006; 5:08:06 

omuz genısletme ve kol kasları ıcın yardımcı olurmusunuz bana arkadaslar

aslında amator olarak futbol ve basketbol oynuyorum ama kolkaslarım nedense hıc gelısmıyo sımdıden tskler


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
3 Mesaj
11 Mayıs 2006; 15:08:47 

arkadaşlar ben taekwondocuyum.bende ufaktanda olsa başlamayı düşünüyoum.sizce bunun bi zararı olurmu bilgisi olan varmı.yriyetten kendi başıma kol kaslarını geliştirebileceğim egzersiz bilen var mı bu konuda...


_____________________________

Romeo must die!


271 Mesaj
13 Mayıs 2006; 17:04:14 

eğer bu sporu taekwondayla berbaer yaparsan hem hareketlerin hemde fiziğin oldukça estetik kazanır
bak vandamme flex wheeler wesley snipes vs...

kol kasların için sadece bi dambıl yeter al evde istediin zaman çalış
FLEX WHEELER
local://upfiles/39940/F4EC3BF741D947A282F7F6F023168C3A.jpg

local://upfiles/39940/78BED029645D47E1A09DCD1F2FD35B24.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 14 Mayıs 2006; 1:53:36 >


_____________________________



271 Mesaj
14 Mayıs 2006; 1:54:11 

flex

local://upfiles/39940/9C8C93AACFCA4F659F182E2450FEAA43.jpg


Ekteki dosya (1)


_____________________________



271 Mesaj
14 Mayıs 2006; 1:57:06 

quote:

Orjinalden alıntı: ironpump

omuz genısletme ve kol kasları ıcın yardımcı olurmusunuz bana arkadaslar

aslında amator olarak futbol ve basketbol oynuyorum ama kolkaslarım nedense hıc gelısmıyo sımdıden tskler



bi uzun bar birazda ağırlık yeterli senin için

ayrıca vücudun direncide artar he şunuda söyliyeyşm vücut geliştirme tüm sporların temelidir şu anki bütün profesyonel sporcular bu işi yapmaktadır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 14 Mayıs 2006; 2:56:03 >


_____________________________



271 Mesaj
14 Mayıs 2006; 2:51:33 

ÖNEMLİ OLAN SİZİN DOĞAL GELİŞİM SÜRECİNİZDİR EĞER KASLARINIZ ÇOK HIZLI TEPKİ VERİYOR İSE NU İŞ TAMAMDIR
BU ARADA KENDİ YAPINIZI BİLİN GELİŞME YETENEĞİNZİİ GÖZZ ÖNÜNDE BULUNDURUN VÜCUDUNUZ GELİŞİME MÜSAİT İSE ÇOK HIZLI TEPKİ VERİYOR İSE BU İŞ BİTMİŞTİR
Bİ DAMBIL İLE BİLE HARİKALAR YARATABİLİRSİNİZ









< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 17 Mayıs 2006; 2:30:17 >


_____________________________



101 Mesaj
17 Mayıs 2006; 3:28:35 

ironpump... Karın kasları ve bel bölgesi için önereceğin birşey varmı? pc başında oturmaktan göbek bağladım...
Salona gitmeyi düşünmüyorum.. daha önce gittim...

yakında AB KING PRO diye bi alete 248 ytl vermeyi düşünüyorum...

Ayrıca.. bu www.vucut-gelistirme.com daki... L-ARGININ hapını nasıl buluyorsun..?

hızlı gelişim için ne önerirsin ..


_____________________________



271 Mesaj
18 Mayıs 2006; 4:28:40 

karın kasları için sadece mekik yeterli zamanla tabii bel içinde eğilere k ensede sopa çevirme hareketini uygulayabilirsin

böyle bir alet yerine daha çok özellikli ev tipi ağırlık sehpaları var üstelik body gitmene bile gerek kalmaz (tahtakalede bulabilirsin)

hızlı gelişim içinse çok çalışma ve karbonhidrat-protein içerikli besinler (bol bol pilav ve tavuk) bu arada strestende uzak durmalısın

ilaç konusununda maalesef yardımcı olamıycam çünki hiç ilaç kullanmadım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironpump -- 30 Mayıs 2006; 7:27:04 >


_____________________________



409 Mesaj
10 Haziran 2006; 22:51:20 

Sakın ab King Pro2ya falan Para vermeyin. Çok Kötü bir Alet. Hiçbir Özelliği yok. İllaki alet alacaksanız Gidip deneyip Öle alın. ama sakın ab king Pro2ya para vermeyin. Tabi En garanti ve Sağlıklısı Spor Salonunda çalışmaktır.


_____________________________

Uyan ey gözlerim gafletten uyan !


2981 Mesaj
11 Haziran 2006; 17:08:07 

Bendende Amator arkadaşlara Tavsiye

Eğer spor salonuna gidecek para ve zamanınız yoksa.taksit olayına girerek isterseniz Ortak arkadaşlarlada olabilir.Ev kullanımına uygun istasyonlar var.20 den fazla hareket yapabileceğiniz.Kol bacak sırt boyun her birşey mevcut.
Fiyatlarıda 500-600 arası değişiyor.Yani 5 aylık spor salonu ücreti.Eğer daha profesyonel düşünüyorsanız 1.5 milyara kadar bu aletlerin daha gelişmişleri var tercih edilebilir.
Spor saloınuna her an gitmek zor olabilir ama evde çalışmak daha kolaydır.


_____________________________



369 Mesaj
30 Haziran 2006; 10:41:49 

Arkadaşlar ben de iki haftadır çalışıyorum. Gerçi vücut çalışıyorum denemez ama koşu bandında koşuyorum. Mekik şınav falan da çekiyorum. Sadece göbekte yağlanma var onu eritmek istiyorum. Şu an başka bi beklentim yok. Eğer göbeği eritebilirsem belki kol, omuz falan da çalışırım.
Kilom 83, boyum 187. Aslında kilom iyi ama göbekte baya bi yağ var. Böyle öne doğru eğilince göbeğimde yamrı yumru bi kütle olduğunu görüyorum.
Beslenmeme dikkat etmeye başladım. Birayı azalttım. Yağlı yiyecekleri de aynı. Ekmeği de kestim.
Karın bölgesindeki yağları eritmek için tavsiye edeceğiniz herhangi birşey var mı?
Bir de merak ettiğim başka bir konu var. İp atlama göbekteki yağları eritmeye yardımcı olur mu? Oluyosa ne kadar olur? örneğin koşudan daha mı etkilidir ya da daha az mı etkilidir?


_____________________________

A64 3000+ | MSI K8N Neo2 platinium fx | samsung sata 80 gB | 512 Twinmos DDR400 | MSI Ati radeon 9550 128 mb-64 bit | Philips 107 | Asus TA231 | Samsung tsh 552u dvd writer | Philips 48x16x48 cd writer | Lg 16x dvd rom | logitech x530 | creative audigy value
Canon 40 | tamron 28-75 f 2.8 | Tamron 90mm f 2.8 macro | Sigma 10-20 | canon speedlite 430ex
Panasonic viera TH-42PX80E


 
1767 Mesaj
27 Ağustos 2006; 13:57:21 

göbekteki yağlar işte bütün meselede bu mekik çok zorluyo birde yattığınız yerde ayakları yukarıya çapraz duracak şekilde kaldırın ve öyle durabildiğiniz kadar durun ve göbek kaslarının nasıl çalıştığını görün fakat buda zor bir hareket
bir eritemedim şu göbeği yav 5kg fazlam var kurtulmam lazım spor yapıyorum dumpel kullanıyorum ama en zoru rejim


_____________________________



Bize Her Yer Trabzon

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Ağustos 2006; 22:39:23 

şu vücüt geliştirmenin boy uzamasına etkisi varmı??? yada yapılan bazı hareketlerin?


 
77 Mesaj
23 Eylül 2006; 16:39:31 

selam arkadaslar ....


bende burdayım


sitem www.cuneytturna.net


ayrıca www.sporcubesinleri.net


_____________________________

CÜNEYT TURNA
VÜCUT GELİŞTİRME MİLLİ SPORCU & MİLLİ HAKEM & ANTRENÖR

NATURALSPOR SPORCU GIDALARI


 
2431 Mesaj
23 Eylül 2006; 16:43:45 


quote:

Orjinalden alıntı: hakoşsayar

ARANIZDA VÜCUT GELİŞTİRENLER VARSA BURAYA BEKLİYORUM.
ARTIK FUTBOL BASKETBOL DIŞINDA DA BİR ŞEYLER KONUŞALIM.

neredeyse bütün sporlara ilgi duyan biri olarak her konuda konuşmaya varım.
bizzat vucut geliştirme yapıyorum başlayalı sadece 2,5 ay oldu


_____________________________

أصلينده بوتون حياتيميز شرفلى بر آولوم إيچيندر
ميليونلرجه إينسانين تكبير سسلرى أشليغينده أبدى إستراتگاحينه آوغورلنير إيكن بو سوز كلدى أقليمه
بن شرفلى بر آولومون نه ديمك آولدوغونى آنين جنازسينده آوغرنديم نجمالدين أربكان إننديغى كيبى يشادى


845 Mesaj
23 Eylül 2006; 21:27:26 

vücut geliştirme boy uzatıbalir mi??


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
1 Mesaj
28 Eylül 2006; 14:18:55 

Merhaba arkadaşlar,forumda yeniyim herkese selamlar
21 yaşındayım ve omuzlarım çok dar. Bu saatten sonra omuzlarımı genişletmem mümkün mü ?


_____________________________



 
77 Mesaj
4 Ekim 2006; 14:18:18 

agırlık calısarak hacımlenırsın ve bu sayede omuz basların kalınlastıkca dısarı dogru buyumus olarak gozukecektır.farkı yaptıtkan sonra gorebılırsın


_____________________________

CÜNEYT TURNA
VÜCUT GELİŞTİRME MİLLİ SPORCU & MİLLİ HAKEM & ANTRENÖR

NATURALSPOR SPORCU GIDALARI


231 Mesaj
4 Ekim 2006; 15:16:31 

Arkadaşlar ben de spor salonuna yeni gitmeye başladım.Ancak üniversitenin salonu olduğundan düzenli bi spor hocası yok akılverecek. Ben de de göbek var,85 kiloyum. İlk başlarda ne yapmam gerekiyor, koşu bandı vs..?. Bilgisi olanlar bi program hazırlamada yardımcı olurlarsa çok iyi olur şimdiden teşekkürler. Özelden mesaj atabilirsiniz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ekim 2006; 15:18:40 

arkadaşlar 18 yaşındayım sakarya da okuyorum.boy 168 kilo 60 .burda bi salona yazılcam 50 ytl civarı istiyolar.kayıt yaptırmadan önce nelere dikkat etmem gerek?bi de vucut geliştirme boy uzamasını engeller mi?boyumu nasıl uzatabilirim?


845 Mesaj
5 Ekim 2006; 23:40:38 

bende 183 boyundayım ve 88 kiloyum tabiki fazlalık var siz hangi hareketleri önerirsiniz??karın kası için? mekikten başka


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
5 Mesaj
10 Ekim 2006; 10:30:41 

SELAM BANA YARDIM LAZIIIM ACİLL!!
ZAYIFLAMADAN GÖBEĞİMİ FORMA SOKMAK İSTİYORUM,BİRA İÇE İÇE BİŞEY OLMAZ DİYE DİYE ANENMİNKİ GİBİ GÖBEK OLDU NERDEYSEE
KİLO VERMEDEN NASIL YAPABİLİRİM?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkegunes -- 10 Ekim 2006; 10:34:27 >


_____________________________



2049 Mesaj
10 Ekim 2006; 14:13:30 


quote:

Orjinalden alıntı: ilkegunes

SELAM BANA YARDIM LAZIIIM ACİLL!!
ZAYIFLAMADAN GÖBEĞİMİ FORMA SOKMAK İSTİYORUM,BİRA İÇE İÇE BİŞEY OLMAZ DİYE DİYE ANENMİNKİ GİBİ GÖBEK OLDU NERDEYSEE
KİLO VERMEDEN NASIL YAPABİLİRİM?


Kilo vermeden göbeğin ufalmaz. Kilo vermek durumundasın göbeğini eriticem diyosan, ama daha sonra düzgün ve düzenli ağırlık çalışırsan o kiloları kas olarak tekrar geri alabilirsin. Yapman gereken öncelikle öğünlerini bölmek, günde en az 5 öğün ye, yediğin tabaklar da ufak olsun, ekmeği kes, onun yerine makarna, pilav ye. Tabii birayı da kes, tamamen kesmene gerek yok, haftada 1-2 kere abartmadan içmekten bir zarar gelmez. Uyku düzenine de dikkat et, erken yat erken kalk. Bunları yaparsan göbek gider, tatilden sonra benim de göbek fazla büyümüştü, sadece 2 haftada bunları yaparak iki kemer deliği incelttim mideyi.


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
4 Mesaj
11 Ekim 2006; 21:26:34 

arkadaşlar bende bu sporla ilgileniyorum aynı zamanda antrenörüm ve şunu farkettim sizlelede paylaşmak istiyorum -dünyada yanlış anlaşılmış yanlış anlatılmış eline halter almayanın bile yorum yaptığı bu yeryüzünde başka bir spor daha yoktur resmimi yandaki linkten görebilirsiniz http://img152.imageshack.us/img152/3138/srtir0.jpg

0


local://upfiles/196458/C5BF703E3FA042EC8C8ECB2F8A919611.gif


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can-can -- 12 Ekim 2006; 16:55:18 >


_____________________________



845 Mesaj
12 Ekim 2006; 22:09:21 

vücut fena yapmışsın.ben karın kası yapmakistiyorum onu yapsam yeter.bence karın kası olduğu zaman daha havalı oluyo


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
4 Mesaj
13 Ekim 2006; 0:40:09 

Evet arkadaslar böle bi foruma böyle bi bölüm açmanız gerçekten çok hoş..Dünyanın en yaygin sporu olan Body Building Sporuna Türkiye'de verilen önem gerçekten çok çok az.Bircok sporda da basarisiz olmamizin en buyuk sebebi budur.Cunku tüm sporlarin temelidir vucut gelistirme.Ve vucut gelistirmenin beslenmeyle ne kadar ic ice oldugunu hepimiz biliriz.Tek vg icin degil aslinda tum sporlar icin gecerlidir bu.Bu yuzden turkiyede sporcu gidalarina onemin artmasi gerekmektedir.Supplement dedigimiz urunler ya cok pahali cok az cesit piyasada ..Bu yuzden sizi gercekten inanilmaz cesit sundugumuz ve urunleri kapida nakit kredi karti,taksitle alabileceginiz bir sanal magaza actik.Gerci acilali cok oldu.Ama duymayanlara duyurmak amaclidir.

www.silverspor.net - Weider , Allstars , Optimum , Hardline , Universal , Ultimate , Vitalife , Sport Fitness , Bitkisel Ürünler , Body Building Giyimi ve daha neler neler. Türk Body Buliding'çilerine hizmet olarak sundugumuz bu siteyi siddetle gezmenizi tavsiye ediyorum. 151 ayri cesit ürün ve uygun fiyat..

Proteinler,aminoasitler, yag yakicilar , performans arttiricilar, özel sporcu gidalari vs...


www.silverspor.net www.silverspor.net


_____________________________

www.silverspor.net


 
285 Mesaj
19 Ekim 2006; 18:42:58 

Dostum www.silverspor.net e iyice baktım.Öncelikle böyle bir site olması çok güzel.Fakat marka sayısı az ve keşke biraz daha hesaplı olsa Malum türkiye şartlarında bu ürünleri almak bütçeleri zorluyor.Doğal olarak doping kullanmaya teşvik ediyor.Birde kıyafetler bölümündeki seçenekler çogalırsa çok iyi birçok arkadaşım body kıyafetleri bulmakta zorlanıyor.


_____________________________



 
77 Mesaj
20 Ekim 2006; 1:46:43 

MErhaba

Ya ben resimlerimi koyamadım burayada

o nedenle www.cuneytturna.net ten bakabılırsınız..

Aynı zamandada sporcu gıdaları satısı yaptıgımız bir web sitemiz mevcut :

www.naturalspor.com www.sporcubesinleri.net

(silver arkadasımın reklamını gorunce,bende yazayım dedım )selamlar




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arnoldjr -- 20 Ekim 2006; 2:36:11 >


_____________________________

CÜNEYT TURNA
VÜCUT GELİŞTİRME MİLLİ SPORCU & MİLLİ HAKEM & ANTRENÖR

NATURALSPOR SPORCU GIDALARI


 
4 Mesaj
20 Ekim 2006; 3:46:11 

yaw cüneyt abi heryerde karsima cikiosun:P


www.silverpor.net - www.sporcubesinleri.net ;) kardeşiz ölene kadar :P


_____________________________

www.silverspor.net


 
5 Mesaj
20 Ekim 2006; 16:22:18 

fotoda arka planda kalmış bi arkadaş var...o noktaya dikkat çekmek lazım...valla vücut yapayım diye içinden canavar çıkçakmış gibi olmayın yaa komik bu.:))))))))))))))


_____________________________



845 Mesaj
20 Ekim 2006; 17:58:39 

ya bu uzama ilaçları gerçekten uzatiomu bide riskleri varmı??


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
77 Mesaj
21 Ekim 2006; 10:41:40 

mauhauu sitelerin kardeşliği :)

kardesım benimmm:)



_____________________________

CÜNEYT TURNA
VÜCUT GELİŞTİRME MİLLİ SPORCU & MİLLİ HAKEM & ANTRENÖR

NATURALSPOR SPORCU GIDALARI


 
98 Mesaj
22 Ekim 2006; 21:52:15 

arkadaşlar ben de yaklaşık 1 seneden beri vücut geliştirme yapmaktayım aşağıdaki linkte 1 sene içindeki ilerlememi görebilirsiniz.. Bu arada rate verirseniz sevinirim. :)

http://www.ratemybody.c..._757264_ToutVaBien.html




_____________________________



 
4 Mesaj
25 Ekim 2006; 19:24:38 

www.vucutcuyuz.biz ... Forumumuza herkezi bekleriz..


_____________________________

www.silverspor.net


 
77 Mesaj
27 Ekim 2006; 11:37:15