- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Limit Yok -- NZT-48 Gercekte Varmı Dersiniz?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
138
Cevap
8
Favori
57735
Tıklama
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


2434 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:38:59 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Beyler limit yok filmini bilirsiniz..bu hap gercekten varmı dersiniz..?bileşimini bir sitede okudum sanirim ama



edit ___satiliyor bugun arkadas almiş içtim birtane..

yanliz filmdeki hapla karşilaştirmayin beyler mulltivitamin bu..






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Key -- 14 Aralık 2012; 0:29:39 >
faruk1315 bu mesajı paylaştı
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!
En Çok Beğenilenler


1077 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:44:22 

Filmi daha yeni izledin etkisinde kaldın heralde.
_____________________________



4047 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:48:17 

yok
_____________________________



DH Adminlerini Sevmeyenler Kulübü


216 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:52:13 

Birkaç saate geçer merak etme
_____________________________



Technische Universität München

Fakultät für Informatik: Games Engineering


Lütfen üniversitemle ilgili sorular için PM atmayınız. Açmış olduğum konuda(link) gerekli bilgi mevcuttur.


6681 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:54:50 

Olsa ben durur muydum hiç.
_____________________________



272 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:56:21 

Hyr yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________


Bazen bilgeler bile sonu göremez


983 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:57:07 

bileşimini bir sitede okuduysan kesin yok
_____________________________



 
49 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:58:11 

en yakın eczaneden temin edebilirsin
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
38 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:58:15 

ben o filmi geçen sene izledim halada arıyorum sen düşün aslında gerekli araştırmalar yapılsa olabilir diye düşünüyorum. Ama bide şu var adam bulsa bize haber mi verir?
_____________________________



2266 Mesaj
7 Temmuz 2012; 12:59:54 

var kullanıyorum,arkadaşlarım bana aynştayn diyor
_____________________________



2434 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:04:09 

quote:

Orijinalden alıntı: HuzunSessizligi

Bir benzeri var ama çok pahalı ve filmdeki kadar etkili değil, 4-5 gün uyumadan götürüyor sonra da 2 saat uyku yetiyor. Ayrıca yasal değil, meşhur soğan-ipekyolu'nda bulabilirsiniz.



nedir dedigin?

ayrica buradan okumustum sanirim..

http://herbs.maxforum.o...08/01/real-life-nzt-48/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Key -- 8 Temmuz 2012; 13:10:45 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


 
42 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:16:09 


quote:

Orijinalden alıntı: Key




nedir dedigin?

ayrica buradan okumustum sanirim..

http://herbs.maxforum.o...08/01/real-life-nzt-48/

ilginc



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

True Evil Never Dies


2434 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:21:23 

quote:

Orijinalden alıntı: knightmert



ilginc

cevirisi iyi olan biri bizede anlatırsa ne oldugunu sevinirim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


2511 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:23:04 

Her final sınavından önce üçer beşer atmak lazım



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



409 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:24:39 

Hap ne ise yariyor filmi izlemedim de



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghost Buster -- 7 Temmuz 2012; 13:26:20 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________


Oh my God, they killed Kenny!

NEXUS 4


 
42 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:29:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Key


cevirisi iyi olan biri bizede anlatırsa ne oldugunu sevinirim

aksam evde belki yapabilirim ama cok fazla terim var yine de ... isin ozeti ise şu : bazi akilli hormon / bilesik ler vucudun sadece brlirli bi yerini aktiflestirip minimum zararla dusunme yetenegini ve dusuncelerin berrakligini arttirabiliyormus. kabataslak bi bilesen listesi bile verilmis linkte



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

True Evil Never Dies


2692 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:34:21 

_____________________________

24 / Band of Brothers / Banshee / Battlestar Galactica / Better Call Saul / Black Mirror / Blue Mountain State / Boardwalk Empire / Borgen / Boss / Breaking Bad / Bron/Broen / Carnivàle / Chuck / Da Vinci's Demons / Damages / Deadwood / Dexter / Entourage / Fargo / Fear the Walking Dead / Firefly / Forbrydelsen / Friends / Fringe / Game of Thrones / Gangland Undercover / Generation Kill / Hannibal / Homeland / House M.D / House of Cards / How I Met Your Mother / Jane Eyre / Justified / Lilyhammer / Lost / Luther / Mad Men / Narcos / New Girl / Olive Kitteridge / OZ / Peaky Blinders / Person of Interest / Prison Break / Pushing Daisies / Rome / Sherlock / Six Feet Under / Spartacus / Strike Back / Suits / The Americans / The Honourable Woman / The Mentalist / The Newsroom / The Pacific / The Sopranos / The Walking Dead / The Wire / True Detective / Vikings / White Collar


 
591 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:47:56 

Var tabi lan olmaz mı satam sana


533 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:51:19 

sanmıyorum
_____________________________


SONY XPERIA™ Z5 | Gold

Jandarma Astsubay Çavuş


5729 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:53:08 

Ben de dün gece izledim filmi Soruna gelince olduğunu sanmıyorum
_____________________________



90 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
CeSur_TurK
7 Temmuz 2012; 13:53:09 

var hocam 5 kutu NZT-48 sadece 100 lira ayrıca kargo bizden
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



602 Mesaj
7 Temmuz 2012; 13:56:45 

quote:

Orijinalden alıntı: knightmert



aksam evde belki yapabilirim ama cok fazla terim var yine de ... isin ozeti ise şu : bazi akilli hormon / bilesik ler vucudun sadece brlirli bi yerini aktiflestirip minimum zararla dusunme yetenegini ve dusuncelerin berrakligini arttirabiliyormus. kabataslak bi bilesen listesi bile verilmis linkte

Hayır böyle birşey değil, narkotikler ile yorgunluk hissi oluşturan hormonların salınımı engelleniyor.

Linkte bahsedilen daha farklı bir yöntem, ama işe yarayıp yaramayacağı pek bilinmiyor

Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
464 Mesaj
7 Temmuz 2012; 14:25:34 

Şeytanın en büyük hilesi, dünyayı var olmadığına inandırmakmış
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Victoria Concordia Crescit


2434 Mesaj
7 Temmuz 2012; 16:08:55 

quote:

Orijinalden alıntı: HuzunSessizligi


Hayır böyle birşey değil, narkotikler ile yorgunluk hissi oluşturan hormonların salınımı engelleniyor.

Linkte bahsedilen daha farklı bir yöntem, ama işe yarayıp yaramayacağı pek bilinmiyor



ilnginç

deneyen olursa yazsin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Key -- 8 Temmuz 2012; 16:09:26 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


602 Mesaj
7 Temmuz 2012; 19:32:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Key


ilnginç

deneyen olursa yazsin

Linkte yazanı denemedim ama diğerinin gerçekten etkisi var. Bir ay kullandım, param bitti bu ay alamadım
_____________________________



1985 Mesaj
7 Temmuz 2012; 19:55:35 

var kullanıyorum bir haftada 7 cm büyüdü beynim.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2434 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:35:13 

beyler tarla başina gitsek bulurmuyuz bu hapı dersiniz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Key -- 9 Temmuz 2012; 2:44:03 >
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


116 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:40:43 

Herkes ayrı kafada arkadaş ya
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



2434 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:48:30 

quote:

Orijinalden alıntı: Josemor.

Herkes ayrı kafada arkadaş ya

aga şurdan 2 epinefrin 4amfetamin türevi 1 tanede emdirilmiş lsd ..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Key -- 9 Temmuz 2012; 2:49:25 >
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


2841 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:51:11 

pekmez her derde deva.
_____________________________

...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!



1961 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:51:34 

beynin %100'ü deliliktir beyler kafayı sıyırırsınız...
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

xboxLive: Hezeyan
PSN:HezeyanTR
Origin: HezeyanTR


2434 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:53:54 

quote:

Orijinalden alıntı: rebellion

beynin %100'ü deliliktir beyler kafayı sıyırırsınız...

iyide her insan beyninin %100 üü zaten kullniyor.. yüzde 10 diye birsey yok yani
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İnsanda bozuk olunca maya; ne ar tanır, nede haya!


1961 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:55:43 

quote:

Orijinalden alıntı: Key


iyide her insan beyninin %100 üü zaten kullniyor.. yüzde 10 diye birsey yok yani

daha gribe çare bulamamışız.... yok beyni kullanalım falan filan...
_____________________________

xboxLive: Hezeyan
PSN:HezeyanTR
Origin: HezeyanTR


 
2 Mesaj
8 Temmuz 2012; 2:57:56 

Sadece DH Preminium kullanıcılarına dağıtılan özel bir madde var elimde. Satabilirim istersen
_____________________________



1961 Mesaj
9 Temmuz 2012; 13:19:00 

NZT filan bilmemde, eğer düzenli egzersiz yaparsanız düzenli beslenme yaparsanız; sağlıklı ürünler tüketmek bitkiler vitaminler mineraller( bunlara girersek çıkamayız ) vs... Bunlar hayat kalitenizi artırır stresten arınırsınız. Konuşmanız kendinize güveniniz psikolojiniz üst seviyede olur ve daha çok dikkat çekici olursunuz, aynı zamanda öğrenmek kitap okumak da cabası size çok şey katar.... o filmdeki adam gibi tam olarak demesekte yakın biri olursunuz
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

xboxLive: Hezeyan
PSN:HezeyanTR
Origin: HezeyanTR


819 Mesaj
9 Temmuz 2012; 14:02:09 

quote:

Orijinalden alıntı: berke1235

Filmi izlemeyenler izlemesin filmin sonunda adam zekilikten ölüyor filmin başında da görebilirsiniz

sende izlemedin herhalde filmi sonuna kadar..
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



737 Mesaj
9 Temmuz 2012; 14:04:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Jack Sniff


sende izlemedin herhalde filmi sonuna kadar..

+1
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



571 Mesaj
9 Temmuz 2012; 14:05:25 

Her akşam iki tane almadan yatmam. Kimse farketmesin diye uyuyarak geçiriyorum..
_____________________________



991 Mesaj
9 Temmuz 2012; 14:17:56 


quote:

Orijinalden alıntı: j4cksp4row58


+1

Dalgasına yazmıstım İzledigim tarihi bile biliyorum dogum gunumde izlemistik



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Başlamak için mükemmel olmana gerek yok ancak mükemmel olmak için, başlaman gerekir!
I'm watching you!


819 Mesaj
9 Temmuz 2012; 14:59:46 

quote:

Orijinalden alıntı: berke1235



Dalgasına yazmıstım İzledigim tarihi bile biliyorum dogum gunumde izlemistik

yoksa dedim sende mi nzt kullanıyorsun.. unutkanlık falan yapıyor ya aşırı doz da
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Temmuz 2012; 15:02:58 

Adamın eline bakın 666 işareti yapmış.


2068 Mesaj
9 Temmuz 2012; 15:04:12 

Gerçekte böyle bir şey bulunmuş olsa bile sizce üreten kişi bunu başkalarıyla paylaşır mı?Ben olsam paylaşmam.En azından uzun bir süre
_____________________________



5566 Mesaj
9 Temmuz 2012; 16:59:28 

çeşitli marketlerden ve manavlardan temin edebilirsin
_____________________________

Paris Saint-Germain

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Temmuz 2012; 17:05:20 



73 Mesaj
9 Temmuz 2012; 17:09:47 

quote:

Orijinalden alıntı: rebellion

NZT filan bilmemde, eğer düzenli egzersiz yaparsanız düzenli beslenme yaparsanız; sağlıklı ürünler tüketmek bitkiler vitaminler mineraller( bunlara girersek çıkamayız ) vs... Bunlar hayat kalitenizi artırır stresten arınırsınız. Konuşmanız kendinize güveniniz psikolojiniz üst seviyede olur ve daha çok dikkat çekici olursunuz, aynı zamanda öğrenmek kitap okumak da cabası size çok şey katar.... o filmdeki adam gibi tam olarak demesekte yakın biri olursunuz

Filmi izledin mi sen? İzlemediysen 'Ben nerdeyim sen nerde''.
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



1961 Mesaj
10 Temmuz 2012; 1:23:23 


quote:

Orijinalden alıntı: The Truman Show


Filmi izledin mi sen? İzlemediysen 'Ben nerdeyim sen nerde''.

3 kere izledim kardes...
Rüyalar aleminde degiliz en yakin sonuc almak istiyosan nzt denilen fantastik hap icerek degil, ben sana mantikli olarak soyledim. Ben aslinda bizzat somut ornek verdim sana iskembeden sallamiyorum. Hayat kaliteni artirirsan cabalarsan iste o filmdeki olaylari soyledim daa. Kendine guven ve dikkat cekici olmak aranan insan olmak(burdan sadece seksilik anlamak yersiz)
icin egzersiz iyi beslenme egitim almak bilgilenmek akabinde sosyallesmek. Baska ne olsun he sen tvde kungfu filmini izleyip hareketleri kapmak istiyosan fantastik bir durum :)) ama okudugunu hafizasinda tutmak. Yabanci dil vs icinde gerekli egitimler var hizli okuma teknikleri,ezberleme vs... Ama sen simdi ne istiyosunki ?
Bakarsan en mantikli dusunce bu yani ama durum fantastikse bosuna konustum sonucta sanal alem olay makaraysa baska bi yorumda
yaparim. Sonucta mumkun olmayan birsey. Bu insanlar bosuna cabalayip egitim aliyolar vs. Cak bi nzt hersey sana gelsin. En iyi dövuscu, en ideal erkek veya bayan, en iyi is adami, en iyi borsaci en en enler sende olsun :)) bi filmin etkisinde bu kadar kalmayin aslinda fantastikte olsa imkansiz degil cogu. Cabalarsan sende en olabilirsin. Yoksa bi nzt cak herrsey sende yok oyle bi dünya. Filmin etkiside gecmistir hadi simdi uyanin :))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

xboxLive: Hezeyan
PSN:HezeyanTR
Origin: HezeyanTR

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Temmuz 2012; 1:27:33 

Olmaz olur mu bizim mahalle bakkalı satıyo


776 Mesaj
10 Temmuz 2012; 1:48:02 

Filmin ismi ne
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



1383 Mesaj