- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
SİVİLCE VE SİYAH NOKTALAR İÇİN BAL
66 Cevap13386 Görüntüleme18 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 15:55:24 

Arkadaşlar selam. Yüzümde sivilceler bazen yaralar oluşturacak kadar büyüyordu, ben de ailemin tavsiyesi üzerine yüzüme bal maskesi yaptım. Ve çok olumlu sonuçlar aldım.
Malzemeler: 1 çay kaşığı limon, 1 çay kaşığı zeytinyağı, 1 tatlı kaşığı da bal.
Tamamen krem kıvamına gelene kadar karıştırıp yüzüme sürdüm, 30 dk bekledim ve yıkadım.
Bütün yüzüm yumuşacık oldu ve yaralar da yumuşadı, biraz parmakla sürtünce yaranın kabuk bağlamış kısmı döküldü.
Size de tavsiye ederim

2) Bir türlü geçmeyen sivilceler için:
1-2 damla balı sivilcenin üstüne sürüp, sivilceyi yara bandı ile kapattım ve gece o şekilde uyudum. Sabah baktığımda sivilce çok az belli oluyordu. Bunu da tavsiye ederim

Bantlı yöntem oluşumu engellemek için değildir, var olan sivilceyi yok eder test edilmiştir

Siyah nokta için tavsiye isteyenler: T bölgesi için bantlar satılıyor ama 20 tl, sık sık almak zorunda kalacağınız için öğrenci bütçesini aşar. Aynı bal yöntemini öneririm.
Siyah nokta burnunuzdaysa yine aynı şekilde 2-3 damla balı kalın tabaka halinde sürüp üstüne Betaipek flaster bantlarından kapatın (yara bandı değil) o şekilde uyuyun (veya en az 8 saat bekleyin) sonra bantı banyodayken çıkarın çünkü yere bal dökülebilir. Yüzünüzü de kese ile hafifçe sürtün ve sürtülerek tahriş olan cildi banyo sonrasında kremleyin. Birkaç defa uygulamayla bebek gibi bir cilde kavuşursunuz

EDİT: Arkadaşlar sivilce sorunu 2-3 tane ile sınırlı olanlara yardımcı olabilirim sadece, diğer yüz temizleme jeli ve tonikler hakkında bilgim pek yok sadece BAL denen mucizenin 1001 faydasından birini paylaşmak istedim ilginiz için teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psydia -- 6 Temmuz 2012; 9:00:08 >


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1040 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:02:20 

Daha önce adamın biri de yapmıştı hatta sürmanşet olmuştu haberlerde faydası var bilinen birşey.


_____________________________



451 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:03:24 

Yıkaması zor olmuyor mu


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


487 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:05:43 

siyah noktalar icin tavsiyen varmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Istediklerim olmali..


2636 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:07:16 

Akşam deneyeceğim.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2012; 16:07:18 

millet yemeye bulamıyor biz oramıza buramıza sürüyoruz bende denicem kardeş sağolasın


3750 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:07:39 

ilginçmiş denenebilir


_____________________________

Giden Her Sevgilinin Ardından,
Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
Sadece Galatasaray.
Umut K.


6319 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:11:01 

0


_____________________________



677 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:12:30 

Bildiğin dandik market balıyla da oluyor mu bu?


_____________________________



467 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:13:29 

quote:

Orijinalden alıntı: skllmyh

siyah noktalar icin tavsiyen varmi


bana da lazım


_____________________________


All we know is that we don't know,
How it's gonna be, please brother let it be,
Life on the other hand, won't let us understand,
We're all part of a masterplan.

Noel Thomas David Gallagher

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2012; 16:13:43 

quote:

Orijinalden alıntı: duygusal-adam

İnanamayın beyler kendisi arı, işleri açılsın diye reklam yapıyor



92 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:14:27 

siyah noktalara çözüm var mı burnumda var benm


_____________________________



3963 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:14:51 

quote:

Orijinalden alıntı: *siteci*

Bildiğin dandik market balıyla da oluyor mu bu?

Arkadaşlar boş verin balı falan. Clindoxyl kremi alın(5tl) gece yatmadan önce yüzünüze sürün sabah yıkarsınız daha etkili bir ilaç yok.
Yalnız buzdolabında saklanmalı.


_____________________________


iPhone 6|Space Gray


1068 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:15:06 

quote:

Orijinalden alıntı: duygusal-adam

İnanamayın beyler kendisi arı, işleri açılsın diye reklam yapıyor



_____________________________



1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:17:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Fero10

Yıkaması zor olmuyor mu

Azıcık sabunla yıkayınca hemen çıkıyor


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:20:15 

quote:

Orijinalden alıntı: skllmyh

siyah noktalar icin tavsiyen varmi


Siyah nokta için de aynısını tavsiye ederim çünkü bal yüzü yumuşatıyor bu sayede siyah noktalar sivilceler daha rahat temizleniyor. Bal maskesinden sonra banyoda yüzünü keseyle sürtersen pamuk gibi cildin olur


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


677 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:21:59 

quote:

Orijinalden alıntı: *siteci*

Bildiğin dandik market balıyla da oluyor mu bu?

Oluyorsa omzum ve çevresindeki sivilceler için bal banyosu yapacam hemen


_____________________________



1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:23:09 

quote:

Orijinalden alıntı: *siteci*

Bildiğin dandik market balıyla da oluyor mu bu?

Yok hocam dandik glikozlu balı asla tavsiye etmem, ne yemek için ne de herhangi bir yerimize sürmek için
Mümkünse bal üreticisi tanıdığınız varsa ondan alın petekli haliyle, bizim memleketten geliyor çok güzel bal


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1023 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:23:53 

Sivilce sonrası değilde öncesinde size bir şey söyleyeyim.

[img[http://www.dermobakim.com/images_buyuk/f30/Garnier-Saf-Temiz-3u-1-Arada-Tem_3030_1.jpg[/img]

Yağlı bir suratınız varsa hergün bunu maske şeklinde uygulayın. Gözenekleri acayip açıyor. Yüzünüzü yıkadıktan sonra öyle bi rahatlatıyorki. Yüzünüz arınıyor resmen.

Uzun lafı kısası sivilce ve siyah nokta oluşumunu engelliyor fakat oluşmuşu geçirmiyor.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


1532 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:26:43 

quote:

Orijinalden alıntı: duygusal-adam

İnanamayın beyler kendisi arı, işleri açılsın diye reklam yapıyor



_____________________________




 
399 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:27:13 

ben yemeye bulamıyom panpa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1064 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:27:46 

quote:

Orijinalden alıntı: gtr5000


Arkadaşlar boş verin balı falan. Clindoxyl kremi alın(5tl) gece yatmadan önce yüzünüze sürün sabah yıkarsınız daha etkili bir ilaç yok.
Yalnız buzdolabında saklanmalı.

Clindoxyl hiçbir etki yapmadı bana


_____________________________


Atam izindeyiz... 1881-193∞
Bir kişinin namazı sizi aldatmasın, onun dirhem ve dinarla kurduğu münasebete bakın.
Hz Muhammed


 
437 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:30:17 

Ben burnumla oynayinca yag oluyo elim bide hafif koku yapiyo gecirir mi bu karisim



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



47 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:30:49 

evet bu formul iyi geliyor..tabi bal iyiyse


_____________________________



215 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:31:03 

dostum bal maskesi demişsinde malzemelerin içinden balı çıkarıp yap, balın cilde bir faydasını görmedim, limon ve zeytinyağını farklı maskerlerde kullandım işe yarıyor


_____________________________



467 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:32:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Cruzer26

Ben burnumla oynayinca yag oluyo elim bide hafif koku yapiyo gecirir mi bu karisim

sümüktür o


_____________________________


All we know is that we don't know,
How it's gonna be, please brother let it be,
Life on the other hand, won't let us understand,
We're all part of a masterplan.

Noel Thomas David Gallagher


382 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:32:59 

quote:

Orijinalden alıntı: skllmyh

siyah noktalar icin tavsiyen varmi


Buhar banyosu, kil maskesi.


_____________________________

“There are no secrets in life; just hidden truths that lie beneath the surface”



3186 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:40:23 

Memleket balı olacak bide ulan öyle balı bulsam yemeye kıyamam bide suratımamı sürücem


_____________________________



1023 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:49:37 

quote:

Orijinalden alıntı: gtr5000


Arkadaşlar boş verin balı falan. Clindoxyl kremi alın(5tl) gece yatmadan önce yüzünüze sürün sabah yıkarsınız daha etkili bir ilaç yok.
Yalnız buzdolabında saklanmalı.

Bende kullanıyorum ama benimki banyoda minik sepet var onun içinde duruyor. Sorun olur mu ?


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


1951 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:53:04 

Ya arkadaşım şurada 3 senede geçicek bişey için niye bu kadar dert ediyosunuz anlamıyorum ya, kendinizle barışık olun biraz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Hesaplanamadı
5 Temmuz 2012; 16:55:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Reid Rider


Clindoxyl hiçbir etki yapmadı bana

+1905 bir de doktor vermişti bana.Dedik o kadar hap var diye ama yok ağır vakalara veriliyormuş da...Ulan aynada yüzümü göremiyorum daha ne olsun.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2012; 16:55:26 

quote:

Orijinalden alıntı: duygusal-adam

İnanamayın beyler kendisi arı, işleri açılsın diye reklam yapıyor



3963 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:56:33 

quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.


Bende kullanıyorum ama benimki banyoda minik sepet var onun içinde duruyor. Sorun olur mu ?

15 derece altıysa sorun olmaz


_____________________________


iPhone 6|Space Gray


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:56:49 

quote:

Orijinalden alıntı: QuickPlay

Memleket balı olacak bide ulan öyle balı bulsam yemeye kıyamam bide suratımamı sürücem

Usta sürdüğün 5 gram ya var ya yok iyi görünüp kendini iyi hissetmekten değerli mi


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1023 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:58:03 

quote:

Orijinalden alıntı: gtr5000


15 derece altıysa sorun olmaz

ilacpedia.com da 25'nin altındaki sıcaklıklarda saklayabilirsiniz diyor. Buzdolabından saklanması gerektiğini nerden çıkardın ? Element uydurmuşun.


_____________________________

LORD OF THE RINGS STORE


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 16:59:02 

quote:

Orijinalden alıntı: k8aan

Ya arkadaşım şurada 3 senede geçicek bişey için niye bu kadar dert ediyosunuz anlamıyorum ya, kendinizle barışık olun biraz

Her şeye rağmen insanın bu gençlik yaşlarında kendine güvene ihtiyacı oluyor ama, "3 sene sonra geçecek" deyip de geçmemesi ihtimali de var ayrıca


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


3963 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:02:58 

quote:

Orijinalden alıntı: DaY_WaLkeR.


ilacpedia.com da 25'nin altındaki sıcaklıklarda saklayabilirsiniz diyor. Buzdolabından saklanması gerektiğini nerden çıkardın ? Element uydurmuşun.

yav he he.
5. CLINDOXYL
®
’in saklanması
CLINDOXYL
®
’i çocukların göremeyeceği, erişemeyeceği yerlerde ve ambalajında
saklayınız.
2°C-8°C arasındaki sıcaklıklarda (buzdolabında) saklanmalıdır. Dondurmayınız.


_____________________________


iPhone 6|Space Gray


919 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:08:55 

quote:

Orijinalden alıntı: The Hobbit


bana da lazım

banada


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2012; 17:10:53 

Geçmesini istiyorsanız Zerotanin/roaccutane kullanacaksınız. Benim 3 . Ayım bitmek üzere sorularınızı cevaplayabilirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:25:54 

Konu güncel


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii

Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
1 gün 5 sa. 19 dk. kadarı kaldı.
5 Temmuz 2012; 17:33:38 

quote:

Orijinalden alıntı: k8aan

Ya arkadaşım şurada 3 senede geçicek bişey için niye bu kadar dert ediyosunuz anlamıyorum ya, kendinizle barışık olun biraz

25 yaşındayım ben mayın tarlası gibi yüzüm var kaç üç sene de geçiyor net birşey söyleyebilirmisin ?


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:34:35 

quote:

Orijinalden alıntı: ayanozer


25 yaşındayım ben mayın tarlası gibi yüzüm var kaç üç sene de geçiyor net birşey söyleyebilirmisin ?

Hocam senin işin zor Allah kolaylık versin doktora göründün mü hiç?


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1094 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:36:07 

quote:

Orijinalden alıntı: gtr5000


yav he he.
5. CLINDOXYL
®
’in saklanması
CLINDOXYL
®
’i çocukların göremeyeceği, erişemeyeceği yerlerde ve ambalajında
saklayınız.
2°C-8°C arasındaki sıcaklıklarda (buzdolabında) saklanmalıdır. Dondurmayınız.

Eczanedeyken öyle kullanım sırasında 25 derecenin altında saklanır ama 2 ay sonra atılır.


_____________________________



1951 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:36:39 

quote:

Orijinalden alıntı: ayanozer


25 yaşındayım ben mayın tarlası gibi yüzüm var kaç üç sene de geçiyor net birşey söyleyebilirmisin ?

Yağlı yiyeceklerden uzak dur, spor yap


_____________________________



660 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:40:08 

quote:

Orijinalden alıntı: duygusal-adam

İnanamayın beyler kendisi arı, işleri açılsın diye reklam yapıyor
İnanamadık.


_____________________________


Californication|Person of Interest|Fringe|How I Met Your Mother|Iron Maiden|Scorpions|Pink Floyd|Gamma Ray|Manowar|Metallica|AC/DC||Guns N' Roses|Korpiklaani|Kiss|Dream Theater||David Bowie|Tool|Megadeth|Helloween|Black Sabbath|Judas Priest|GALATASARAY

Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
1 gün 5 sa. 19 dk. kadarı kaldı.
5 Temmuz 2012; 17:40:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Psydia


Hocam senin işin zor Allah kolaylık versin doktora göründün mü hiç?

Yok hayır görünmedim abim dede 30 yaşına kaçar yüzünde sivilce çıkmaya devam etti. Çok şey denemişti o bni faydasını göremedi. Şimdi sırtında kocaman kocaman sivilceler çıkmaya başladı.

Doktora gitmek aklımda var da gitmişken yüzümde ki lekelerid e temizletmek istiyorum ben. Tavsiyeni müsait olduğumda deneyeceğim dostum teşekkürler.


2024 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:43:12 

Sivilce ve siyah noktalar için bence doktorunuzla görüşün ve yan etkisi fazla olmayan bir krem alın.(Losyon falan farketmez) Bu kremi kullanmadan önce de mutlaka buhar ile gözenekleri açın yani bir suyu kaynatırken kafanıza bir havlu gibi bir şey tutun buhar direk suratınıza gelsin.Gözenekleri açtıktan sonra da kremi kullanın çok etkili olur.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Temmuz 2012; 17:47:31 

Daha yeni mi anladınız.

Kimyasallardan uzak durun beyler. Mesela çok sık makyaj yapan kızlara bakın bir kaç yıldan sonra ne kadar makyaj yaparsa yapsın cildleri solgun ve yıpranmış gözüküyor.

Şampuanlar saçları ilk başta dolgun ve parlak göstersede 1 gün sonra solgun ve yağlı yapıyor.

Kimyasallar sentetikler hızlıca sonuç verip çabuk yıpratıyor.

Ben saçıma jöle yerine bal sürüyorum.


Traş olduktan sonra bazen kolanya yerine maden suyu sürüyorum.

Bildiğimiz bal o pahalı kremlere taş çıkartır.

Şampuanlarıda içeriğinde 6 7 tane madde olan bitki şampuanlarını kullanın.

Nivalin şampuanları pahalı ama güzel mesela.


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 17:47:58 

quote:

Orijinalden alıntı: upower

nanamadık.

+1


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1569 Mesaj

[3 Şubat 2015; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Temmuz 2012; 17:48:54 

ama sadece balderesinde işe yarıyormuş 5 kavanoz 100 tl cik


_____________________________

Covert intelligence involves a lot of waiting around. Know what it's like being a spy? Like sitting in your dentist's reception area twenty-four hours a day. You read magazines, sip coffee, and every so often, someone tries to kill you


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 18:15:25 

Benim paylaştığım ve diğer arkadaşların paylaştığı yöntemleri deneyip olumlu/olumsuz sonuç alanlar litfen burada paylaşsınlar


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


17 Mesaj
5 Temmuz 2012; 18:18:21 

Konu niye başka yerlere çekilmemiş acaba.


_____________________________

~ Özü doğru olanın sözüde doğru olur ~


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 18:24:02 

quote:

Orijinalden alıntı: cirmak

Konu niye başka yerlere çekilmemiş acaba.

Anlamadım hocam neden ki


_____________________________

Sağırı, dilsizi tedâvi ettim, ölüyü dirilttim. Fakat cehl-i mürekkebin ilâcını bulamadım. -Hz. İsa
40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim. -İmam Şafii


1163 Mesaj
5 Temmuz 2012; 18:27:18