Şimdi Ara

Meşhur baskı balata fiyatları ne kadar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
74.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Küçüklüğümden beri bahsi geçer; yok vitese dokunma baskı balatayı yersin, yok yarım debriyaj yapma baskı balatayı yersin, yok vites değiştirirken devir-hız oranını tuttur yersin de yersin.

    Bu kolayca yenilebilen balatanın fiyatlarını merak ediyorum, hakikaten kullanım zevkinden ödün vermemize değiyor mu yoksa 3-5 kuruş birşey midir?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.



  • Normal bi orta direk araçta değişimi ile birlikte ortalama 500-600 lira maliyeti vardır..
  • Bir süre önce arkadaşın 2008 clio 3 hb dizel baskı balatası değişmişti, sanayide ustaya toplam 550 TL vermişti, yetkili servis ise 1000 küsür demiş(kullanılan parçalan aynı).
  • Renault 9 200 lira
  • Balata markası hep aynı aslında, kutulardan Valeo,Luk vs. gibi... Piyasadan Valeo kutusunda alırsın 200 TL, serviste kendi markasının kutusunda alırsın 750 TL...
  • Daha önceki aracımda değiştirmiştim parça+işçilik yanlış hatırlamıyorsam 200+150=350 TL ödemiştim toplamda.Sanayide kendi ustam yapmıştı.

    Araç Toyota Corolla Hb idi..
  • Marka, model ve stage olarak fiyatları değişir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Bir süre önce arkadaşın 2008 clio 3 hb dizel baskı balatası değişmişti, sanayide ustaya toplam 550 TL vermişti, yetkili servis ise 1000 küsür demiş(kullanılan parçalan aynı).

    clio nun parçası megane II ninkinden pahalı mı ya?ben kışın yetkili serviste baskı balata,bilya,yağ ve hidrolik yağ değişimine 700 tl verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Bir süre önce arkadaşın 2008 clio 3 hb dizel baskı balatası değişmişti, sanayide ustaya toplam 550 TL vermişti, yetkili servis ise 1000 küsür demiş(kullanılan parçalan aynı).

    Çok vermiş.
  • Daha komiğini söyleyeyim, 2000 model civarı benzinli Ford Focus ile aynı model yıllarında üretilmiş dizel ford fiesta nın baskı balataları birebir aynı.

    Fakat parçacıya gidip aracım dizel fiesta dersen 400 lira, benzinli focus dersen 200 lira gibi bir rakamdı tabi bizim arkadaşın aracı fiesta, focus diye alıp baskı balata bilya değiştirdik yarı fiyatına hallettik.

    Gerisini siz hesap edin yani.
    Hangi sektör olursa olsun, işten anlıyorsan ne ala, anlamıyorsan cebin sağlam olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ferrari F360 Modena 4.000 euro

    Ferrari F430 7.000 euro

    Ferrari 458 italia 12.000 euro

    Lamborghini Gallardo 6.500 euro

    Lamborghini Murcielago 13.500 euro

    Nissan GTR Stage 3 6.000 dolar.

    Corvette Z06 1.500 HP 7.000 dolar TR fiyati (Debriyaj merkezi ile birlikte)

    Nissan GTR ve Z06 nin modifiyeli debriyajlari twin plate olduklari icin omurleri 10.000 km rahat goturuyor..

    BMW M6 Debriyaji 2.500 euro

    BMW E46 M3 ve E90 M3 ise 1.500-2000 euro arasi debriyaji degistirmek mumkun.

    Ama Soz konusu bir Ferrari ise 5-10 Gazlama da bitirebilirsin. Yokus cikarken isinir yine balata yer..

    Zaten cogu aracta balata oranini gosteren % kacinin bittigini yazan bir sistem mevcut.

    F430 ve F360 da olcup oyle ogreniyordunuz.. Ne yazik ki hevesle kullandigim 458 tam bir baski balata canavari cikt
    i.
  • Palionun ne kadar tutar acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06
    quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui
    Bir süre önce arkadaşın 2008 clio 3 hb dizel baskı balatası değişmişti, sanayide ustaya toplam 550 TL vermişti, yetkili servis ise 1000 küsür demiş(kullanılan parçalan aynı).

    clio nun parçası megane II ninkinden pahalı mı ya?ben kışın yetkili serviste baskı balata,bilya,yağ ve hidrolik yağ değişimine 700 tl verdim


    Servisten servise fiyat farkı olabilir yada yerse diyip yüksek fiyat vermişte olabilirler, belkide gerçekten clio3'ünki magane2'den daha pahalıdır ama şunu söyliyim birkaç yere sormadan birşey yaptırmamak gerekir; konuyla alakasız olacak ama örnek vermek için söyliyim, komşumuz geçen hafta evine pimapen yaptırdı, 5-6 yere sormuşlar ve aynı malzeme olmasa rağmen 2.500 TL ile 3.400 TL arasında fiyat vermişler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ferrari F360 Modena 4.000 euro

    Ferrari F430 7.000 euro

    Ferrari 458 italia 12.000 euro

    Lamborghini Gallardo 6.500 euro

    Lamborghini Murcielago 13.500 euro

    Nissan GTR Stage 3 6.000 dolar.

    Corvette Z06 1.500 HP 7.000 dolar TR fiyati (Debriyaj merkezi ile birlikte)

    Nissan GTR ve Z06 nin modifiyeli debriyajlari twin plate olduklari icin omurleri 10.000 km rahat goturuyor..

    BMW M6 Debriyaji 2.500 euro

    BMW E46 M3 ve E90 M3 ise 1.500-2000 euro arasi debriyaji degistirmek mumkun.

    Ama Soz konusu bir Ferrari ise 5-10 Gazlama da bitirebilirsin. Yokus cikarken isinir yine balata yer..

    Zaten cogu aracta balata oranini gosteren % kacinin bittigini yazan bir sistem mevcut.

    F430 ve F360 da olcup oyle ogreniyordunuz.. Ne yazik ki hevesle kullandigim 458 tam bir baski balata canavari cikt
    i.

    Benim ihtiyarın gözünü seveyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ekim 2011 de imzamdaki aracın baskı balatasını Skoda özel servisinde 350 TL'ye değiştirdim. LUK adlı kaliteli bir marka. Şu anda da o civarlarda. Ana serviste 550 TL civarıydı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Ferrari F360 Modena 4.000 euro

    Ferrari F430 7.000 euro

    Ferrari 458 italia 12.000 euro

    Lamborghini Gallardo 6.500 euro

    Lamborghini Murcielago 13.500 euro

    Nissan GTR Stage 3 6.000 dolar.

    Corvette Z06 1.500 HP 7.000 dolar TR fiyati (Debriyaj merkezi ile birlikte)

    Nissan GTR ve Z06 nin modifiyeli debriyajlari twin plate olduklari icin omurleri 10.000 km rahat goturuyor..

    BMW M6 Debriyaji 2.500 euro

    BMW E46 M3 ve E90 M3 ise 1.500-2000 euro arasi debriyaji degistirmek mumkun.

    Ama Soz konusu bir Ferrari ise 5-10 Gazlama da bitirebilirsin. Yokus cikarken isinir yine balata yer..

    Zaten cogu aracta balata oranini gosteren % kacinin bittigini yazan bir sistem mevcut.

    F430 ve F360 da olcup oyle ogreniyordunuz.. Ne yazik ki hevesle kullandigim 458 tam bir baski balata canavari cikt
    i.

    f puntoya 150 lira + 50 tl işçilikle değiştirdim bir 100 bin daha gider . Bu süperspor araçların bir baskı balatası sıfır araba parası :)

    Düzeltme: imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 22 Haziran 2012; 15:56:06 >




  • Accent era 130 lira.. Renault 12'ninki 70 lira..

    10 yıl kadar önce şanzıman başka bir sebepten açıldığında yarı ömründeki balatayı da yenileyiverdik.. Bi para değil nasıl olsa..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen sene lada samaranınkini değiştirmiştim .Baskı balata bilye set olarak 55 liraydı
  • Aracim otomatik vites, 8 yilda hic bir seyi degismedi. Hala ilk gunku gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yukarıda bahsi geçen uçuk arabaların (bu forum ortamı için) baskı-balata fiyatları ne işe yarayacak bilemiyorum!

    ama;

    iyi ki ferrarimiz yok!...

    diyeyim bari.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.