- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sizce En İyi Bisiklet Markası Hangisi?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
16
Cevap
28208
Tıklama
Sayfa: [1]
[Poll]

Sizce En İyi Bisiklet Markası Hangisi?


Bianchi
  28% (34)
Sedona
  15% (19)
Salcano
  14% (17)
Trek
  11% (14)
Kron
  7% (9)
Giant
  7% (9)
Bisan
  6% (8)
Carraro
  4% (5)
Delta
  2% (3)
Ümit
  2% (3)


Toplam oy : 121


(en son oy tarihi : ) 
Giriş
Mesaj


30 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:22:21 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar.Yaz geldi malum.Kendime gezmek için bir bisiklet arıyorum.Ama markasına karar veremedim. Sizce en iyi marka hangisi?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhan6034 -- 18 Haziran 2012; 22:35:30 >
_____________________________



1234 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:23:32 

Benim ümit trooper var mtb dağ bisikleti dayanıklı
herkes trek kron bianchi önerecek izleyelim
_____________________________

MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2007 & MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2012 6 sıra silindir 422 Bg
ECZACI


843 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:24:10 

bunların arasından salcano yada bianchi al. ama paran yetiyorsa sedona borla, sedona 701 yada carraro 419 grunge alabilirsin.

şuraları bi incele.

http://sedonabisiklet.com/products/q/act/showProduct/id/16
http://www.carrarobisiklet.com/urunler.aspx?urunid=43

edit : imla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Geometric -- 18 Haziran 2012; 22:25:24 >
_____________________________



1718 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:28:24 

ne bianchi si ne ümiti,çocuk musun?
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________




1393 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:31:21 

quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG

ne bianchi si ne ümiti,çocuk musun?

çocuk derken? bisiklet sürmek çocuklukmu oluyor?
_____________________________

iPhone 5s Kullanıcı Kulübü iPhone 5S 16GB Uzay Grisi



1234 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:31:22 

quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG

ne bianchi si ne ümiti,çocuk musun?

al işte
adamın parası belki onlara yetiyor çocuuklukla ne alakası var usta?
600 tl krona verecek parası yok belki
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2007 & MERCEDES-BENZ TRAVEGO 15 SHD 2012 6 sıra silindir 422 Bg
ECZACI


1718 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:40:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Akin_Tr



quote:

Orijinalden alıntı: MERTKN

quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG

ne bianchi si ne ümiti,çocuk musun?

çocuk derken? bisiklet sürmek çocuklukmu oluyor?

yahu yuh yorumumu nerelere çektiniz.

bianchi ve ümit çocuklara yönelik bisiklet üretimi yapan ve kalitesiz malzeme kullanan bisiklet markalarıdır.buna istinaden o mesajı attım.
arkadaş bütçesini söylerse en uygun bisikleti önerebilirim.
_____________________________




1393 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:40:31 

bu ay içinde bende alıcam bütçe 200 tl civarı. öneri bekliyorum
_____________________________

iPhone 5s Kullanıcı Kulübü iPhone 5S 16GB Uzay Grisi



7825 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:41:18 

bence giant
_____________________________

Acı su da tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma. Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan HAL ehli olandır! (Hz.Mevlana)


843 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:42:59 

quote:

Orijinalden alıntı: oguzhan6034

Arkadaşlar.Yaz geldi malum.Kendime gezmek için bir bisiklet arıyorum.Ama markasına karar veremedim. Sizce en iyi marka hangisi?

hocam imzamdaki konuya bi git. benden bilgili tecrübeli abiler var. sor anında cevap alırsın. powerless var orda. ona pm ile yada alıntıyla mesaj at.burda net bi sonuç alamayabilrsin.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2790 Mesaj
18 Haziran 2012; 22:44:15 



Bana sorarsanız bu. Hatta nick imza vs uyumu combo.
_____________________________


DH Japonya Hayranları
||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar


30 Mesaj
18 Haziran 2012; 23:14:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Geometric


hocam imzamdaki konuya bi git. benden bilgili tecrübeli abiler var. sor anında cevap alırsın. powerless var orda. ona pm ile yada alıntıyla mesaj at.burda net bi sonuç alamayabilrsin.

Sağol hocam.Bakıcam.
_____________________________



594 Mesaj
19 Haziran 2012; 16:17:59 

Her bisiklete bindim Bisan'a binemedim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

"Tanrı Türk'ü korusun!"





Red Fang \\ Nirvana \\ Kyuss \\ Alice In Chains \\ Fu Manchu \\ Melvins \\ Pearl Jam \\ Depeche Mode \\ Rammstein \\ Stone Temple Pilots \\ The Black Keys \\ Deftones \\


130 Mesaj
19 Haziran 2012; 16:18:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Kahrolsun MW3!

Her bisiklete bindim Bisan'a binemedim

Bisan'a binmek güzeldir
_____________________________

Önemli olan zihniyet..


3174 Mesaj
19 Haziran 2012; 16:24:44 

specialized
_____________________________



494 Mesaj
21 Ocak 2014; 9:54:52 

up arkadaşlar var mı önerisi olan
_____________________________



 
19 Mesaj
1 Mayıs 2014; 11:00:19 

Bisiklet yani sonuçta :)
Scott Addict CX RC INTSP



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Swoot -- 1 Mayıs 2014; 11:01:35 >
_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Sizce En İyi Bisiklet Markası Hangisi?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR6
0.273