Dizel Renault Clio Kronik Problemleri?
25 Cevap23286 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
1825 Mesaj
10 Mart 2006; 21:39:05 


Bir arkadaşta 2005 clio sümbül var.Aracın direksiyon pompası arızalandı servis bu problemin kronik Clio problemi olduğunu ayrıca sarj dinamosu arızalarının çok olduğunu söylüyormuş. Direksiyon pompası için 1.000 Ytl para istiyorlarmış? Nedir bu olay bilgisi olan varmı? Arkadaş Renaultu mahkemeye vermeyi düşünüyor.


_____________________________



6662 Mesaj
10 Mart 2006; 21:42:46 

yazıktır günahtır vermesim mahkemeye.
zaten sümbül bir defa mahkemeye çıksa dahada kurtulamaz ordan


quote:

Orjinalden alıntı: Cela Soylu


Bir arkadaşta 2005 clio sümbül var.Aracın direksiyon pompası arızalandı servis bu problemin kronik Clio problemi olduğunu ayrıca sarj dinamosu arızalarının çok olduğunu söylüyormuş. Direksiyon pompası için 1.000 Ytl para istiyorlarmış? Nedir bu olay bilgisi olan varmı? Arkadaş Renaultu mahkemeye vermeyi düşünüyor.



_____________________________




574 Mesaj
10 Mart 2006; 22:01:41 

Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.


_____________________________



 
149 Mesaj
10 Mart 2006; 22:26:44 

Merhaba,
Arkadaşınızın mahkemeye falan gitmesine gerek olduğunu sanmıyorum, eğer araç 2005 model ise garanti kapsamında renault servis tarafından değiştirilecektir. Selamlar


_____________________________



 
5655 Mesaj
10 Mart 2006; 22:36:08 

quote:

Orjinalden alıntı: shuma II

Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.



kardeş bu sümbülü bilerekmi yazdın bilerek yazdıysan bile güzel yani



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kürsad -- 11 Mart 2006; 9:28:30 >


_____________________________



378 Mesaj
10 Mart 2006; 23:02:39 

quote:

Orjinalden alıntı: shuma II

Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.

Reno böyle işte. Servisi çok, parçası ucuz diye satılıyor ama bir çuval dolusu para gidiyor sonra. Benimde R19 vardı hidrolik direksiyon milinden yağ kaçırıyordu servis en az 1500 ytl fiyat çekti ama binersen 5 yıl gider sadece sık kontrol et hidrolik seviyesini dediler. Birçok modelde de aynı sorun olduğu duydum. Hatta bir oto dergisi test için aldığı renonun (scenic ti sanırım) direksiyonu teste yağ kaçırmaya başlamış ve garanti dahilinde değiştirilmiş diye de okumuştum.


_____________________________

"Ehl-i tabın zîver-i tiğ-ü sinân_i dir sözüm."


 
992 Mesaj
10 Mart 2006; 23:07:51 

clio sümbül yeni bir model mi?


_____________________________



602 Mesaj
10 Mart 2006; 23:23:16 

Clio semboller çürük hocam.En azında bizim ki öyle.Bence Biraz daha para verip daha kaliteli bir dizel al.Ford fiesta gibi


_____________________________

Allah'ım senden başka hiçbir şeyi olmayan ben,senden başka her şeyi olanlara acırım...


1782 Mesaj
11 Mart 2006; 1:53:34 

Hehe Bizim dizel sümbül'ün de 90000 de motoru gitmeye başladı. Servis kompresyon düşük çıktı dedi.


_____________________________

2004 Accord 2.4 Executive


4113 Mesaj
11 Mart 2006; 3:20:30 


quote:

Orjinalden alıntı: cemsultan

Hehe Bizim dizel sümbül'ün de 90000 de motoru gitmeye başladı. Servis kompresyon düşük çıktı dedi.



sanırım bu sümbüllerin ortak sorunu kuzenimde var şirket arabası önceleri canavar gibi gidiyordu araba 110 bin civarı araba şimdi allah canımı alsa diyo resmen hatta bi ara 2. el temiz falan almayı düşünmüştüm ama öyle bi hatayı iyki yapmamışım alan bin pişman


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_70018429/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70018429


 
1825 Mesaj
11 Mart 2006; 12:58:22 

Vay be bir dokun bin ah işit... :)


_____________________________



615 Mesaj
11 Mart 2006; 16:06:11 

ya beyler siz clioyu nasıl kullandınız ben bi çok şirkette 120binde clio biliyorum hala ilk günkü gibi temiz arabalar


_____________________________

KulüPRenaulT
KulüPRenaulT

2005 Clio Sym. dci 140
1998 Ferrari 360 Modena F1


4113 Mesaj
11 Mart 2006; 16:17:47 


quote:

Orjinalden alıntı: no_fate

ya beyler siz clioyu nasıl kullandınız ben bi çok şirkette 120binde clio biliyorum hala ilk günkü gibi temiz arabalar



ya tabiyki kullanımda çok önemli arabayı ne kadar çok hırpalarsan o kadar erken ölür sonuçta şirket arabası olduğu için bi çok kişi kendi arabası gibi kullanmıyor


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_70018429/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70018429


274 Mesaj
11 Mart 2006; 16:23:04 

yahu arkadaşlar ben renoyu seven biri değilim ama yiğidi öldür ama hakkını ver derler. benim arkadaşta clio sembol dizel 3 yılda tam 275 000 km yaptı (taksi olarak) ve çok memnundu . sorun olarak 1.5 senelıkken turbo arızası çıktı onuda garantide değiştirdiler.herhalde kötü yakıtmı aldı artık bilmiyorum.275000 az km değil hemde takside.şimdi megan dizel aldı


_____________________________

Yokluğa kanat germeden,
İmkânsız yollar aşılmaz!
Sen, senden kurtulmadan
Dere tepe aşılmaz!


 
718 Mesaj
12 Mart 2006; 0:01:23 

ilk çıkanından almıştım 99 kasımda 10,5 milyardı 4 ay kadar önce sattım maximum arızarı 150 ytl idi 110 binde sattım


_____________________________



 
42 Mesaj
18 Haziran 2010; 22:26:35 

arkadaslar size basimdan gecen bi olayi anlatayim ben fransada kaliyorum tr tatile gelmistim yazin arabam espace 3 2.2 dci 115 hp yolda gelirken arabam gaza ani basilinca kendini korumaya aliyordu yani viteste kalmasina ve calisiyo durumda olmasina ragmen gitmiyordu kontagi kapatip aciyordum geri hersey normale donuyordu boylece tam 2500 km yaptim ve turkiyeye geldim arabam yinede beni yolda koymamisti neyse buyuk bir renault servisine goturdum orasiydi burasiydi ilk once bisey diyemediler sonra enjektorleri ve enjektor rampasi degisecek masraf iscilik haric 3500 ytl amaa kesindegil enjoktorler degisip bi bakilacak olmassa baska parcalar degisecek kulaklarima inanamadim fiyata degil enjektorler degisecek 3500 ytl olmassa baska parcalar boyle ismi olur arkadas neyse biyerde enjoktorleri sokturdum 3 u tamir oldu 1 tane yeni taktik bi ses geliyordu gaza basinca tirrrrr diye usta ilerde gecer dedi neyse fransaya geri dondum tiger kayisi degismesi icin kucuk bi tamirciye gittim bosh car servisi arabadaki sesi duyunca dediki bu enejektorler olmamis ya etme usta yeni yapildi falan dedim zaten birde 7.5 lt yakmasi gereken arac 11 lt yakiyordu
enjektorleri tekrar sokturdum ve 3 tanesi ayarsis 1 tanesi kompile olmus yaptirdim1100 euro ya saatgibi calisiyor yakit performan super sizinde arabaniz gittiginiz yerde kesiyorsa ya mazot filitreniz eski yada enjektorler olu baska yerde sorun aramayin bunu turkiyedeki servisler bilmiyor kucumsemiyorum ama gercek bu yani gideceginiz ustayi iyi secin arabaniza iyi bakin renautu fordu opeli yok arkadas bakimlisi bakimsizi var


_____________________________



1817 Mesaj
19 Haziran 2010; 12:45:18 

Ben renault dizel motorumu 36 000 km dir kullanıyorum. Tarafsız olarak şunları söyleyebilirim.

Dizellerin genel sorunudur ama bu renault motorunda barizdir alt devirlerde 16 valfe göre daha istekli davranıyor bunun sebebide şehir içi kullanım için yapılmış 8 valflik motorunun olması. Hız arttıkçada 16 valflik motor kadar hızlı tırmanamıyor. Yakıtınızı iyi yerden seçerseniz motorun sizi üzeceğini söylemek zor. bakım peryotlarını geçirmemekte önemli.

Kronik sorun ben duymadım görmedim. Triger seti en önemli parçası enjektörlerle beraber. Triger setini 60 000 km değiştirmek şart. renault bu motoru çok uzun yıllardır kullanmakta bu sürede kronik probleminin kalmaması lazım değilmi?


_____________________________

SONY W-110 - SONY DCR-HC 37E Huawei IDEOS X5 (U8800)


 
1212 Mesaj
19 Haziran 2010; 13:26:13 

1,5 dci'larda enjektör problemi kesinlikle kronik


_____________________________



1180 Mesaj
4 Temmuz 2010; 21:56:31 

yakıtı kaliteli ve temiz bir istasyondan aldığınız sürece enjektörlerin arıza yapması diye bir şey olmaz.benimki 108.000 km de ve canavar gibi elhamdülillah


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


 
103 Mesaj
15 Mart 2011; 14:37:37 

arkadaşlar hava filtreside çok önemli


_____________________________



2943 Mesaj
15 Mart 2011; 23:05:16 

A)turbo yağ kaçağı yapıp,manifold yapısı yüzünden 1.ve 3.(hatırladığım kadarıyla) silindirlere,emme sübaplarından yağ gönderiyor.. bu da zamanla çin işkencesi misali pistonları eritiyor.. motoru ilk çalıştırma-stop etme prosedürlerine uyup tam sentetik yağ kullanmak gerekiyor..
B)enjektörler yüksek oranda sorun çıkarma potansiyeline sahip..kırsala-kaçağa gelmez,yakıtı özenle seçmek,deponun dibini çektirmemek gerek..
C)65lik versiyonlarda ilk gaz tepkisi berbat,sanki sırtında 2ton yük varmış gibi.. ama ilk hareketi verecek kadar gazı yedirirseniz keçi gibi; diğer küçük hacimli t.dizellerin aksine.. yani aragaz haram
D)motoru stop ederken,kopup düşecekmiş gibi sarsılıyor..doğası böyle..
E)soğuk havalarda fazladan birkaç saniye daha marş istiyor,o esnadaki ses de marş motoru eziyet çekiyormuş gibi geliyor
F)3500 hele ki 4000 devir üzeri isteksiz..
G) v.s v.s.

1500devir civarındaki turbo ıslığı,ilk hareketi aldıktan sonraki alt devir canlılığı,cimriliği,v.s. gibi güzel özellikleri de var..


_____________________________

smoky;from idle to redline
09 SEAT Cordoba Stylance 1.4TDI magicblack
& Megachips tuned; 105HP - 260NM


 
103 Mesaj
16 Mart 2011; 12:33:11 

Turbo hava filtresinden yeterli hava alamazsa motorun karter havalandırmasından ve turbonun emme sekmanından yağ emer ve bu yağ pistonların üzerinde zengin yakıt karışımı yapar ve pistonlar erir veya kafadan sarar çok masraflı bir iş olur basit bir filtre yüzünden motor ölür


_____________________________



3332 Mesaj
16 Mart 2011; 12:48:50 


quote:

Orijinalden alıntı: rallier_61

A)turbo yağ kaçağı yapıp,manifold yapısı yüzünden 1.ve 3.(hatırladığım kadarıyla) silindirlere,emme sübaplarından yağ gönderiyor.. bu da zamanla çin işkencesi misali pistonları eritiyor.. motoru ilk çalıştırma-stop etme prosedürlerine uyup tam sentetik yağ kullanmak gerekiyor..
B)enjektörler yüksek oranda sorun çıkarma potansiyeline sahip..kırsala-kaçağa gelmez,yakıtı özenle seçmek,deponun dibini çektirmemek gerek..
C)65lik versiyonlarda ilk gaz tepkisi berbat,sanki sırtında 2ton yük varmış gibi.. ama ilk hareketi verecek kadar gazı yedirirseniz keçi gibi; diğer küçük hacimli t.dizellerin aksine.. yani aragaz haram
D)motoru stop ederken,kopup düşecekmiş gibi sarsılıyor..doğası böyle..
E)soğuk havalarda fazladan birkaç saniye daha marş istiyor,o esnadaki ses de marş motoru eziyet çekiyormuş gibi geliyor
F)3500 hele ki 4000 devir üzeri isteksiz..
G) v.s v.s.

1500devir civarındaki turbo ıslığı,ilk hareketi aldıktan sonraki alt devir canlılığı,cimriliği,v.s. gibi güzel özellikleri de var..


Bunlar nasıl özellik böyle


_____________________________



 
1 Mesaj
21 Ocak 2012; 15:48:08 

2005 model reno clio dreksiyon pompası sağ çamurluğun içersinde ustanıza gidip onu söktürün yerinden bir oto elekrik cisine götürüp o pompanın kömürlerini kontrol ettirip gerekiyor ise yenisi ile değiştirin pompanız çalışacaktır genelde servislerde komple değişime gidiliyor bu arızar basit halledilebilir .


_____________________________



 
2 Mesaj
9 Eylül 2012; 17:18:52 

2000 model clio hb arabam var marş bastıgımda çalısmıyo ses yapıyo araba çalısmıyo marş sinomosunu söktüler baktılar motoru yaptırdım şanzumanı yaptırdım yine aynı seyi yapıyo maars basmıyoo araç çalısmıyo vurdurmadan giç birsekılde calısmıyo bu sorun nedir nbasıl cözübiliriz bu sorunuu ...


_____________________________



1252 Mesaj
9 Eylül 2012; 17:39:07 

Konuyu görünce aklıma clio vitesinin erekte olması konusu geldi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


SAMSUNG GALAXY S III
4.8" Super AMOLED 720p HD Gorilla Glass 2 Ekran | Exynos 4412 Quad Chipset | Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9 İşlemci | Mali-400MP GPU | 16/32/64 GB Depolama | 64 GB kadar MicroSD ile Arttırılabilir Hafıza | 1 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 pixels, Autofocus, LED Flash Kamera | 1080p HD Video Kayıt | TV - Out MHL | Android OS, v4.0.4 (Ice Cream Sandwich) İşletim Sistemi
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.203