Şimdi Ara

Dizel Renault Clio Kronik Problemleri?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
38.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A)turbo yağ kaçağı yapıp,manifold yapısı yüzünden 1.ve 3.(hatırladığım kadarıyla) silindirlere,emme sübaplarından yağ gönderiyor.. bu da zamanla çin işkencesi misali pistonları eritiyor.. motoru ilk çalıştırma-stop etme prosedürlerine uyup tam sentetik yağ kullanmak gerekiyor..
    B)enjektörler yüksek oranda sorun çıkarma potansiyeline sahip..kırsala-kaçağa gelmez,yakıtı özenle seçmek,deponun dibini çektirmemek gerek..
    C)65lik versiyonlarda ilk gaz tepkisi berbat,sanki sırtında 2ton yük varmış gibi.. ama ilk hareketi verecek kadar gazı yedirirseniz keçi gibi; diğer küçük hacimli t.dizellerin aksine.. yani aragaz haram
    D)motoru stop ederken,kopup düşecekmiş gibi sarsılıyor..doğası böyle..
    E)soğuk havalarda fazladan birkaç saniye daha marş istiyor,o esnadaki ses de marş motoru eziyet çekiyormuş gibi geliyor
    F)3500 hele ki 4000 devir üzeri isteksiz..
    G) v.s v.s.

    1500devir civarındaki turbo ıslığı,ilk hareketi aldıktan sonraki alt devir canlılığı,cimriliği,v.s. gibi güzel özellikleri de var..




  • Bir arkadaşta 2005 clio sümbül var.Aracın direksiyon pompası arızalandı servis bu problemin kronik Clio problemi olduğunu ayrıca sarj dinamosu arızalarının çok olduğunu söylüyormuş. Direksiyon pompası için 1.000 Ytl para istiyorlarmış? Nedir bu olay bilgisi olan varmı? Arkadaş Renaultu mahkemeye vermeyi düşünüyor.



  • yazıktır günahtır vermesim mahkemeye.
    zaten sümbül bir defa mahkemeye çıksa dahada kurtulamaz ordan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    Bir arkadaşta 2005 clio sümbül var.Aracın direksiyon pompası arızalandı servis bu problemin kronik Clio problemi olduğunu ayrıca sarj dinamosu arızalarının çok olduğunu söylüyormuş. Direksiyon pompası için 1.000 Ytl para istiyorlarmış? Nedir bu olay bilgisi olan varmı? Arkadaş Renaultu mahkemeye vermeyi düşünüyor.
  • Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.
  • Merhaba,
    Arkadaşınızın mahkemeye falan gitmesine gerek olduğunu sanmıyorum, eğer araç 2005 model ise garanti kapsamında renault servis tarafından değiştirilecektir. Selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shuma II

    Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.



    kardeş bu sümbülü bilerekmi yazdın bilerek yazdıysan bile güzel yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kürsad -- 11 Mart 2006; 9:28:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shuma II

    Dizel sümbül 10.000 km den sonra solar.

    Reno böyle işte. Servisi çok, parçası ucuz diye satılıyor ama bir çuval dolusu para gidiyor sonra. Benimde R19 vardı hidrolik direksiyon milinden yağ kaçırıyordu servis en az 1500 ytl fiyat çekti ama binersen 5 yıl gider sadece sık kontrol et hidrolik seviyesini dediler. Birçok modelde de aynı sorun olduğu duydum. Hatta bir oto dergisi test için aldığı renonun (scenic ti sanırım) direksiyonu teste yağ kaçırmaya başlamış ve garanti dahilinde değiştirilmiş diye de okumuştum.




  • clio sümbül yeni bir model mi?
  • Clio semboller çürük hocam.En azında bizim ki öyle.Bence Biraz daha para verip daha kaliteli bir dizel al.Ford fiesta gibi
  • Hehe Bizim dizel sümbül'ün de 90000 de motoru gitmeye başladı. Servis kompresyon düşük çıktı dedi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Hehe Bizim dizel sümbül'ün de 90000 de motoru gitmeye başladı. Servis kompresyon düşük çıktı dedi.



    sanırım bu sümbüllerin ortak sorunu kuzenimde var şirket arabası önceleri canavar gibi gidiyordu araba 110 bin civarı araba şimdi allah canımı alsa diyo resmen hatta bi ara 2. el temiz falan almayı düşünmüştüm ama öyle bi hatayı iyki yapmamışım alan bin pişman
  • Vay be bir dokun bin ah işit... :)
  • ya beyler siz clioyu nasıl kullandınız ben bi çok şirkette 120binde clio biliyorum hala ilk günkü gibi temiz arabalar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: no_fate

    ya beyler siz clioyu nasıl kullandınız ben bi çok şirkette 120binde clio biliyorum hala ilk günkü gibi temiz arabalar



    ya tabiyki kullanımda çok önemli arabayı ne kadar çok hırpalarsan o kadar erken ölür sonuçta şirket arabası olduğu için bi çok kişi kendi arabası gibi kullanmıyor
  • yahu arkadaşlar ben renoyu seven biri değilim ama yiğidi öldür ama hakkını ver derler. benim arkadaşta clio sembol dizel 3 yılda tam 275 000 km yaptı (taksi olarak) ve çok memnundu . sorun olarak 1.5 senelıkken turbo arızası çıktı onuda garantide değiştirdiler.herhalde kötü yakıtmı aldı artık bilmiyorum.275000 az km değil hemde takside.şimdi megan dizel aldı
  • ilk çıkanından almıştım 99 kasımda 10,5 milyardı 4 ay kadar önce sattım maximum arızarı 150 ytl idi 110 binde sattım
  • arkadaslar size basimdan gecen bi olayi anlatayim ben fransada kaliyorum tr tatile gelmistim yazin arabam espace 3 2.2 dci 115 hp yolda gelirken arabam gaza ani basilinca kendini korumaya aliyordu yani viteste kalmasina ve calisiyo durumda olmasina ragmen gitmiyordu kontagi kapatip aciyordum geri hersey normale donuyordu boylece tam 2500 km yaptim ve turkiyeye geldim arabam yinede beni yolda koymamisti neyse buyuk bir renault servisine goturdum orasiydi burasiydi ilk once bisey diyemediler sonra enjektorleri ve enjektor rampasi degisecek masraf iscilik haric 3500 ytl amaa kesindegil enjoktorler degisip bi bakilacak olmassa baska parcalar degisecek kulaklarima inanamadim fiyata degil enjektorler degisecek 3500 ytl olmassa baska parcalar boyle ismi olur arkadas neyse biyerde enjoktorleri sokturdum 3 u tamir oldu 1 tane yeni taktik bi ses geliyordu gaza basinca tirrrrr diye usta ilerde gecer dedi neyse fransaya geri dondum tiger kayisi degismesi icin kucuk bi tamirciye gittim bosh car servisi arabadaki sesi duyunca dediki bu enejektorler olmamis ya etme usta yeni yapildi falan dedim zaten birde 7.5 lt yakmasi gereken arac 11 lt yakiyordu
    enjektorleri tekrar sokturdum ve 3 tanesi ayarsis 1 tanesi kompile olmus yaptirdim1100 euro ya saatgibi calisiyor yakit performan super sizinde arabaniz gittiginiz yerde kesiyorsa ya mazot filitreniz eski yada enjektorler olu baska yerde sorun aramayin bunu turkiyedeki servisler bilmiyor kucumsemiyorum ama gercek bu yani gideceginiz ustayi iyi secin arabaniza iyi bakin renautu fordu opeli yok arkadas bakimlisi bakimsizi var




  • Ben renault dizel motorumu 36 000 km dir kullanıyorum. Tarafsız olarak şunları söyleyebilirim.

    Dizellerin genel sorunudur ama bu renault motorunda barizdir alt devirlerde 16 valfe göre daha istekli davranıyor bunun sebebide şehir içi kullanım için yapılmış 8 valflik motorunun olması. Hız arttıkçada 16 valflik motor kadar hızlı tırmanamıyor. Yakıtınızı iyi yerden seçerseniz motorun sizi üzeceğini söylemek zor. bakım peryotlarını geçirmemekte önemli.

    Kronik sorun ben duymadım görmedim. Triger seti en önemli parçası enjektörlerle beraber. Triger setini 60 000 km değiştirmek şart. renault bu motoru çok uzun yıllardır kullanmakta bu sürede kronik probleminin kalmaması lazım değilmi?
  • 1,5 dci'larda enjektör problemi kesinlikle kronik
  • yakıtı kaliteli ve temiz bir istasyondan aldığınız sürece enjektörlerin arıza yapması diye bir şey olmaz.benimki 108.000 km de ve canavar gibi elhamdülillah
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.