Maybach Exelero | Fiyat : 8.000.000 $ ( Dünya'nın En Pahalı Arabası )
117 Cevap18694 Görüntüleme5 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:26:37 

Maybach ( MERCEDES Grubuna Ait ) Exelero

Namı Diğer Asfalt Katili ... TEKERLEĞİ PATLADIĞINDA , TEKERLEKLERİ KENDİ KENDİNİ ONARABİLME TEKNOLOJİSİNE SAHİP.

Motor : Çift Turbo , 12 Silindir

Beygir Gücü : 700 BG

Hızlanma : 0 - 120 km / h ye 4.4 saniyede ulaşmakta.

Max. Hız : 351 Km. / h

Uzunluk : 6 metre

Ağırlık : 3 Ton

YAKIT : 2 Kilometrede 8 Litre Yakıt Sarfiyatı.

FİYAT : 8.000.000 $



Resimler


















Videolar ( İLK VİDEOYU MUTLAKA İZLE , ÇOK ORJİNAL VE KOMİK BİR VİDEO











Buda Farklı Bir Video Çalışması






Buraya uygun bir atasözü yazmak isterdim ama şuan aklıma gelmedi , bilen varsa yazabilir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcilAkıllıAranıyor -- 15 Haziran 2012; 21:38:33 >


_____________________________



8346 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:29:04 

Yakıt 2 km'de 8 lt'mi ?

km'de 4 lt niye değil.

10 km'de 40 lt , 20 km 'de 80 lt.

100 lt depo olsa burdan markete anca gider gelirim. Çok pahalı zaten.


_____________________________



 
1 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:32:21 

bi tüp taktırır mis gibi gezersin


_____________________________



7599 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:32:31 

bir das auto değil


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:33:22 

quote:

Orijinalden alıntı: aanil

Yakıt 2 km'de 8 lt'mi ?

km'de 4 lt niye değil.

10 km'de 40 lt , 20 km 'de 80 lt.

100 lt depo olsa burdan markete anca gider gelirim. Çok pahalı zaten.

Kalkışta fazla yakıyor ya ondan 2 km. diye söylemişler ... İlk kilometre 5lt. ikincisi 3 lt. işte bunu annamıcak birşey yok.


_____________________________



1269 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:35:07 

bunu alan kişi peşine dünyanın en süratli yakıt tankerinide almalı


_____________________________


Marka Fanatikliğine Hayır!!!


3415 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:36:40 

Sonra niye Maybach batti...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
HTC One


13708 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:36:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

bir das auto değil



_____________________________



3125 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:40:22 

bunun yakıt deposu kaç litre acaba???


_____________________________

İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...


3275 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:43:08 

Bu Maybach üretimi durdurmamışmıydı yahu? (Yada ben öyle hatırlıyorum.)

Bu tekerleği kendi kendine onarma işi 15 TL'lik bir sıvı ile oluyor zaten, birde marifet gibi yazmışlar.


5635 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:43:08 

quote:

Orijinalden alıntı: aanil

Yakıt 2 km'de 8 lt'mi ?

km'de 4 lt niye değil.

10 km'de 40 lt , 20 km 'de 80 lt.

100 lt depo olsa burdan markete anca gider gelirim. Çok pahalı zaten.



Bu arada 8 milyon dolar verince tekerleği de onarsın yahu bir zahmet... Hatta kendini onarsın arıza yaparsa...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jovanovic -- 15 Haziran 2012; 0:44:10 >


_____________________________

TEOMAN ?
TEOMAN ?
TEOMAN ?




3495 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:44:56 

Ondan Sonra Vay Efendim Maybach Türkiyede Tutulmuyor ...


_____________________________

uyanın ulan #HırsızVar


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:46:25 

quote:

Orijinalden alıntı: lewel123

bunun yakıt deposu kaç litre acaba???




Hiçbiryerde bulamadım ... ama araç 6 m. ve 3 ton ağırlığında heralde bi 300 - 400 lt. vardır ( TAHMİNİ )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcilAkıllıAranıyor -- 15 Haziran 2012; 0:47:39 >


_____________________________



107 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:48:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

Bu Maybach üretimi durdurmamışmıydı yahu? (Yada ben öyle hatırlıyorum.)

Bu tekerleği kendi kendine onarma işi 15 TL'lik bir sıvı ile oluyor zaten, birde marifet gibi yazmışlar.



Exelero'nun tekerleğine 15 TL lik ilaçmı koyacaklar (: iyiymiş (:


_____________________________



3275 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:54:38 

quote:

Orijinalden alıntı: AcilAkıllıAranıyor

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

Bu Maybach üretimi durdurmamışmıydı yahu? (Yada ben öyle hatırlıyorum.)

Bu tekerleği kendi kendine onarma işi 15 TL'lik bir sıvı ile oluyor zaten, birde marifet gibi yazmışlar.



Exelero'nun tekerleğine 15 TL lik ilaçmı koyacaklar (: iyiymiş (:

Valla depoya 4.5 TL'lik benzin koyduklarına göre tekerleğede 15TL'lik onarım kitini koysunlar artık.


1967 Mesaj
15 Haziran 2012; 0:56:13 

Oldukça gereksiz bir araçmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2009 Mondeo 1.6 Titanium


1657 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:00:32 

Bir ben mi sevmedim sunun tipini yahu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3495 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:02:00 

quote:

Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

Bir ben mi sevmedim sunun tipini yahu.

Yok Yok Bencede Berbat


_____________________________

uyanın ulan #HırsızVar


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:02:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

quote:

Orijinalden alıntı: AcilAkıllıAranıyor

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

Bu Maybach üretimi durdurmamışmıydı yahu? (Yada ben öyle hatırlıyorum.)

Bu tekerleği kendi kendine onarma işi 15 TL'lik bir sıvı ile oluyor zaten, birde marifet gibi yazmışlar.



Exelero'nun tekerleğine 15 TL lik ilaçmı koyacaklar (: iyiymiş (:

Valla depoya 4.5 TL'lik benzin koyduklarına göre tekerleğede 15TL'lik onarım kitini koysunlar artık.

Hocam kilometrede 4 litreden bahsediyoruz , bu tekerlek muhabbeti 6 aylık veya 12 aylık muhabbet ...

Ayrıca

Yaptığınız bu orantıdan sonra artık matamatikle ilgilenemeyeceğim geçmişe sünger çekiyorum ve matamatiği unuttum şuan , yarın yepyeni birgün olacak benim için


_____________________________



3275 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:04:31 

quote:

Orijinalden alıntı: AcilAkıllıAranıyor

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

quote:

Orijinalden alıntı: AcilAkıllıAranıyor

quote:

Orijinalden alıntı: Fantastic Light

Bu Maybach üretimi durdurmamışmıydı yahu? (Yada ben öyle hatırlıyorum.)

Bu tekerleği kendi kendine onarma işi 15 TL'lik bir sıvı ile oluyor zaten, birde marifet gibi yazmışlar.



Exelero'nun tekerleğine 15 TL lik ilaçmı koyacaklar (: iyiymiş (:

Valla depoya 4.5 TL'lik benzin koyduklarına göre tekerleğede 15TL'lik onarım kitini koysunlar artık.

Hocam kilometrede 4 litreden bahsediyoruz , bu tekerlek muhabbeti 6 aylık veya 12 aylık muhabbet ...

Ayrıca

Yaptığınız bu orantıdan sonra artık matamatikle ilgilenemeyeceğim geçmişe sünger çekiyorum ve matamatiği unuttum şuan , yarın yepyeni birgün olacak benim için

Yaw isterse KM'de 100LT. yaksın, aracı TR'de kullanacaksa litresini 4.5 TL'den alacak.


2236 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:08:38 

1.6 dizel otomatiği varmı acaba ?


_____________________________



12493 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:09:28 

Ben kullandım. Biraz titreme var. Logitech Driving Force GT'yi G27 ile değiştirince düzelecektir muhtemelen.


_____________________________



6495 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
algebraic
15 Haziran 2012; 1:12:53 

Bir otomobil ancak bu kadar gereksiz olabilir.İlla maybach olacaksa landaulet falan olsun da bi işe yarasın.


_____________________________



Hayat kötü kahve içmek için çok kısa...
-I want to be famous.
-They're watching us anyway.


2630 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:14:59 

BatMobil...
Bu nedir böyle :)


_____________________________

İstanbul Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası | Istanbul Chamber of Certified Public Accountants | Bmw 3.20i EfficentDynamics


 
858 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:22:01 

Çöp.


_____________________________

Hatalı sollama yap, sonra KADER..
Elini makinaya kaptır, sonra KADER..
Afrika'da ortalama yaşam 50-55 yıl, Batı Avrupa'da ve
İskandinavya'da 80-85 , bu da mı KADER !


4294 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:24:55 

Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.


_____________________________



1786 Mesaj
15 Haziran 2012; 1:50:27 

Genelde aracın satış fiyatı yüksek olunca millette otomatik olarak bir beğenme söz konusu oluyor. Böyle görünüm ve fiyat olarak abartılı araçlar hoşuma gitmiyor. Trilyonlarım olsa alacağım araç max Porsche 911 Turbo olur.


_____________________________




2037 Mesaj
15 Haziran 2012; 2:33:12 

Bu arabayı kobra takibinde görmüştüm parça parça edip arabayı çalıyodular,son derece gereksiz bir araba


_____________________________


HONDA
Hamamatsu/Japan



2054 Mesaj
15 Haziran 2012; 2:53:34 

6 metre nedir lan saray mübarek evi taşırım ben bunla


bu arada maybach canlı olarak görüp inceledim(sedan olanı) kapı açık değildi ama camdan inceledim

1-kalite akıyordu
2-ön koltukla arası irice bir sehpa atıp oturulabilecek şekildeydi
3-bide mercede bayisinde bu araba için özel yer yapmışlardı(türkiyede incelemedim) ve s serisi de diğer arabalarla orda duruyordu zaten 88bin dolara bakıyor orda s serisi


_____________________________



6620 Mesaj
15 Haziran 2012; 3:00:42 

Bu ne yahu


_____________________________

Engelli araçları (alım,satım,uygunluk vs) hakkındaki her türlü sorunuzu özel mesaj yolu ile sorabilirsiniz...

...Jack_Daniel's...
...more Jack_ Daniel's...
...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...


 
2553 Mesaj
15 Haziran 2012; 3:55:22 

Dunyanin en pahali ve sacma arabasi demek daha dogru.
Bunu Arap seyhlerinden ve Rus zenginlerinden baskasina satamazlar.
100 km'de 400lt nedir yahu, Boeing 747 kadar benzin tuketiyor.
Bu arabayi alip gezemezsin ki, her kose basinda benzinciye girmen gerekir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2732 Mesaj
15 Haziran 2012; 4:09:53 

quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

Dunyanin en pahali ve sacma arabasi demek daha dogru.
Bunu Arap seyhlerinden ve Rus zenginlerinden baskasina satamazlar.
100 km'de 400lt nedir yahu, Boeing 747 kadar benzin tuketiyor.
Bu arabayi alip gezemezsin ki, her kose basinda benzinciye girmen gerekir.

Biraz mantıklı olalım.
O rakam muhtemelen max hızda yani 351 km'de tükettiğidir.
Normal bir kullanımda o kadar tüketmez.700 HP bir alet atla deve değil.
Yani elbette atla deve ama 400 lt yakacak hali yok normal seyirde.
Yanlış bilmiyorsam Bugatti max hızda iken 12 dk'da tüm depoyu bitiriyordu.


_____________________________

Gran Turismo 6



3164 Mesaj
15 Haziran 2012; 6:07:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Kubilay S.

quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

Dunyanin en pahali ve sacma arabasi demek daha dogru.
Bunu Arap seyhlerinden ve Rus zenginlerinden baskasina satamazlar.
100 km'de 400lt nedir yahu, Boeing 747 kadar benzin tuketiyor.
Bu arabayi alip gezemezsin ki, her kose basinda benzinciye girmen gerekir.

Biraz mantıklı olalım.
O rakam muhtemelen max hızda yani 351 km'de tükettiğidir.
Normal bir kullanımda o kadar tüketmez.700 HP bir alet atla deve değil.
Yani elbette atla deve ama 400 lt yakacak hali yok normal seyirde.
Yanlış bilmiyorsam Bugatti max hızda iken 12 dk'da tüm depoyu bitiriyordu.

bugatti deponun sonunu göremez hiç bi şekilde çünkü max hızla lastikleri 6dakika dayanabiliyor( Ya da buna yakın bişeydi işte )


_____________________________


2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

2003 Otokar M2000 / 34 M 0537

YILDIZ 24


 
595 Mesaj
15 Haziran 2012; 6:59:05 


quote:

Orijinalden alıntı: unforgiv3n

Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.

+%100 :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1600 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
SinanATASOY
15 Haziran 2012; 7:42:39 

Yakıt tüketim değerinde kesin bir hata var.. 100 km de 8 litre deseler inanırım da 2 km de 8 litre yakabilecek bi motor yok.. Ha yakar nasıl yakar? Top speed'de yol alırken yakar.. Ortalama yakıtta ise yakacağı max. 15 litredir.


_____________________________

R 1 3 5 
╚╬╬╣ 
   2 4 6


 
2553 Mesaj
15 Haziran 2012; 9:57:29 

quote:

Orijinalden alıntı: SinanATASOY

Yakıt tüketim değerinde kesin bir hata var.. 100 km de 8 litre deseler inanırım da 2 km de 8 litre yakabilecek bi motor yok.. Ha yakar nasıl yakar? Top speed'de yol alırken yakar.. Ortalama yakıtta ise yakacağı max. 15 litredir.

12 silindir 3 tonluk bir araba ortalama 15 lt yaksin,
ben hemen yarin siparis veririm bir tane.


_____________________________



1600 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
SinanATASOY
15 Haziran 2012; 10:09:18 

quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

quote:

Orijinalden alıntı: SinanATASOY

Yakıt tüketim değerinde kesin bir hata var.. 100 km de 8 litre deseler inanırım da 2 km de 8 litre yakabilecek bi motor yok.. Ha yakar nasıl yakar? Top speed'de yol alırken yakar.. Ortalama yakıtta ise yakacağı max. 15 litredir.

12 silindir 3 tonluk bir araba ortalama 15 lt yaksin,
ben hemen yarin siparis veririm bir tane.

Hemen yarın sipariş verebilcek imkana sahipsen 2 km de 8 litre de yaksa sana koymaz..


_____________________________

R 1 3 5 
╚╬╬╣ 
   2 4 6


3398 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:11:26 

Fazlasıyla gereksiz.


_____________________________



2700 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:18:43 

çok pahalı vede gereksiz aslında zevk arabasıda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
2553 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:22:28 

quote:

Orijinalden alıntı: SinanATASOY

quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

quote:

Orijinalden alıntı: SinanATASOY

Yakıt tüketim değerinde kesin bir hata var.. 100 km de 8 litre deseler inanırım da 2 km de 8 litre yakabilecek bi motor yok.. Ha yakar nasıl yakar? Top speed'de yol alırken yakar.. Ortalama yakıtta ise yakacağı max. 15 litredir.

12 silindir 3 tonluk bir araba ortalama 15 lt yaksin,
ben hemen yarin siparis veririm bir tane.

Hemen yarın sipariş verebilcek imkana sahipsen 2 km de 8 litre de yaksa sana koymaz..

Yok hocam koyar,
gunde 50 km yol yapsam
50*365*4.5= 350 bin TL yapar.
Fazlasiyla kor.

Hem biz millet olarak arabaya dunyanin parasini verir (misal Mercedes, BMW hatta Ferrari ) sonra gider LPG takariz
ya da senede 5-6 bin km yapar, ancak gider dizel aliriz.




_____________________________



 
1402 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:34:04 

quote:

Orijinalden alıntı: 'Sefa

1.6 dizel otomatiği varmı acaba ?

Vosvos buraya el atarsa olur..
Bizim doğuş otonun talebiyle 105hp'lik tdi motoru ve kronik arızalı 7 ileri DSG'yikoyarlar buna


1961 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:39:51 

Bence tasaımı MUHTEŞEM hatta ÖTESİNDE. İnşallah yollarda ya da televizyonda 1 tane bile olsa görürüm.


_____________________________



2770 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:47:51 

evlat olsa sevilmez.


_____________________________


2011 Renault Megane 1.5 Dci 85 HP otantik


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:54:24 

Bu arabayada lpg takacak şahsiyet varmidir acaba , merak etmiyor değilim aslinda (:



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



107 Mesaj
15 Haziran 2012; 10:57:55 


quote:

Orijinalden alıntı: dark_elf

quote:

Orijinalden alıntı: 'Sefa

1.6 dizel otomatiği varmı acaba ?

Vosvos buraya el atarsa olur..
Bizim doğuş otonun talebiyle 105hp'lik tdi motoru ve kronik arızalı 7 ileri DSG'yikoyarlar buna

+1 , KESİNLİKLE DOGRU Bİ TESPİT



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2975 Mesaj
15 Haziran 2012; 11:09:00 

Tutulmaz bu ülkemizde


_____________________________



1501 Mesaj
15 Haziran 2012; 11:51:53 

F/p kralı.Cok satar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

'12 Kia Rio CRDI Fancy İncelemesi
'06 Nissan Micra 1.2 Mood 3K
2014 YGS/LYS
Sonsuza kadar Del Sol...

BalıkesirSpor


1716 Mesaj
15 Haziran 2012; 11:52:27 

Manchester City başkanı olsan veya bir Roman Abramovich olsan ancak alabilirsin bunu.Uzay aracı gibi mübarek.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Haziran 2012; 11:53:10 

Gorgusuz agaoglu gormesin 2 tane alir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


107 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:06:57 

quote:

Orijinalden alıntı: unforgiv3n

Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.

o kim ya ?


_____________________________



 
252 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:11:45 

Araçta meymelet yokki arkadaş


_____________________________

Geleceği satın alabilecek tek şey bugündür.




1837 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:17:49 

quote:

Orijinalden alıntı: unforgiv3n

Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.

süpersin hocam.


_____________________________



107 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:22:03 

quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT

Dunyanin en pahali ve sacma arabasi demek daha dogru.
Bunu Arap seyhlerinden ve Rus zenginlerinden baskasina satamazlar.
100 km'de 400lt nedir yahu, Boeing 747 kadar benzin tuketiyor.
Bu arabayi alip gezemezsin ki, her kose basinda benzinciye girmen gerekir.

Bu arabayı ilk alan 2 kişi adet ve amerikalılar öyle okudum biyerde ve son olarak JAY - Z aldı kendine ... (: ben snoop dogg alır diye bekliyodum ama önce Jay-z almış (:


_____________________________



 
3993 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:27:07 

Bir Veyron değil.


_____________________________



107 Mesaj
15 Haziran 2012; 12:28:33 

Fulda Maybach Exelero

Özel 700 beygirlik V-12 biturbo iki-koltuklu otomobil Maybach Exelero yüksek performans gösterisi araba arkasında bir daha da dikkat çekici hikaye ile dikkat çekici bir otomobil




ÖYKÜ ARAÇLAR





Maybach Exelero yüksek performans gösterisi araba bu hafta bunun arkasında daha da dikkat çekici hikaye ile dikkat çekici bir otomobil ilk kez dünyaya tanıttı. 700 beygirlik V-12 biturbo iki koltuklu geniş lastikler yeni geliştirilmiş bir nesil için bir referans aracı olarak Maybach Exelero kullanıyor lastik üreticisi Fulda Reifenwerke için üretilen benzersiz bir özel model. Lüks otomobillerin Alman üretici bu sayede o anda da aynı şekilde güçlü bir Maybach otomobil (SW 38) ve dayanan tarihsel selefi ile bir bağlantı dövme, 1930'ların efsanevi aerodinamik spor otomobil modern bir yorumu olarak eşsiz bir model inşa lastik testleri için Fulda tarafından kullanılır.





Exelero istek üzerine özel özel çözümler sunan Maybach bireyselleştirilmesi stratejisinin bugüne kadar en yüksek ifadesini temsil etmektedir. İtalya'da yüksek hızlı Nardo test pistinde yapılan ilk testlerde, Exelero 351,45 kmh bir hıza ulaştı.

Fulda lastikleri test etmek ve pazarlamak için hangi ile yüksek hızlı konsept araba bina uzun bir geçmişi vardır. Yüzyıldan uzun geçmişinde, neredeyse her zaman yeni bir lastik temsil ve pazarlamak için bir imza makinesi üretti ve bu yüzden yeni top-of-the-range spor performans lastiği Fulda Carat Exelero ile durum böyle oldu - yüksek lastik için şirketin hedeflerine göre, yani performans lastiği "herhangi bir önceki Fulda ürün ile mukayese edilemeyecek lastik."

Önceki Fulda "büyükelçi otomobil"

Fulda lastiklerinden bir otomotiv tezahürü inşasında gidecek kadar aşırı uzunlukta iki önceki örneklerde Porsche 993 Extremo ve dördüncü nesil 2000 yılında şirketin 100. yıldönümü için inşa "High-Tech-Emotions" gösteri kamyonu vardır. 1997 yılında Fulda Carat Extremo tanıtımı için oluşturulan araç aşırı fazla 600 hp, 350 km / s ve 0 den az 7.2 saniyede 200 kmh ivme maksimum hız ile değiştirilmiş bir Porsche 993 oldu. Araba etkileyici kesinlikle nefes kesici performansıyla Extremo lastiğin nitelikleri göstermiştir.

Fulda Reifen şirketin 100. yıldönümü dördüncü ve en son showtruck nesil doğum işaretlenmiş. Büyüleyici sonucu kamyon mühendislik inşaat teknikleri kombine bir kamyon vardı, bir spor araba esinlenen lüks otobüs segmentinde ve taşıma ayrıntılandırmaları. Kamyon kısa Gizmag kendi başına bir özellik tabi olacaktır ve herhangi bir mekanik-meyilli erkek için şaşkınlık teknoloji ve kaynak bir hazine olarak beklemeye değer olacaktır. , Işlevsel inandırıcı optik etkileyici ve önümüzdeki teknik olarak her zaman sokaklarda: showtruck marka ve ürünlerinin eşsiz bir yansımasıdır.

Lastik için bir uyumlu otomobil yaratmak için meydan okuma

Şirket Fulda Carat tasvir istedi

Bir şekilde dünyaya Exelero lastik "yeni bir teknoloji boyutu, bir state-of-the-art lastik tasarımı içine girdi."

Buna göre, yeni bir lastik nesil bir elçisi üretiminde, tasarımcının vizyonları için kapsamı bol, yaratıcı alanda bir maksimum ve hayal veya bütçe ayarlamak hiçbir sınırı yoktu. Şirketin üst düzey Exelero için nihai araç arama vardı ve beklenen şeyleri abartılardan dolu bir otomobil başka bir şey değildi.

Bir Maybach dayalı bir otomobil kurulması kararı, şirketin 100. kuruluş yıldönümünü araştırma edildiğinde bulma şansı kaynaklanıyordu.

1938 - gerekli yüksek hızda lastik test araç

100. araştırma, çizimler ve fotoğraflar Fulda tarafından sipariş edilmiş 1938 Maybach aerodinamik araç GB 38, ve keşfedildi. 1930'ların sonunda, belgelerin ortaya koyduğu gibi, Fulda, yüksek hızda lastik test amaçlı aerodinamik karoser ile bir araba geliştirmek için, ünlü Frankfurt coachbuilders Dörr ve Schreck istedi.

Bu iddialı proje için arka araç üretim ve yol ağının gelişmesinin önemli bir artış oldu. Otuzlu otomobil üretim süreci devrim. Ve Fulda Bu yükseliş parçasıydı.

Devrimci Autobahn yol sisteminin büyük bölümü tamamlanmıştı sonra 1933 yılında, uzun mesafelerde ve uzun süreler için yüksek hızlarda korumak için ilk kez mümkün oldu. Lastik endüstrisi yüksek performanslı ve sert yıpranmaz ürünleri ile hesaba bu yeni koşullarda almak gerekiyordu.

Fulda zaman işaretleri tanınan ve maksimum hızda ilgi odağı olan bir test araç için planlama başladı. Amaç o zaman 200 km / h "ses bariyeri", kesinlikle inanılmaz bir hız ve aerodinamik önemli bir faktör olduğunu kanıtladı bir kırmak oldu.

Motor olağanüstü performans sunduğu için ön görüşmelere dayalı olarak, Maybach şasi en hızlı değil, dikkate alınan otomobil tasarımları arasında mantıksal gözdesi oldu. Fulda zaten önceden Maybach araba için OEM lastik tedarikçisi olarak yer kalmıştı, çünkü Ayrıca, yakın iş ilişkileri zaten, iki şirket arasında var oldu.

Özel amaçlı araç ilk tasarım bir on iki silindirli motora sahip Maybach "Zeppelin" modelinin şasi üzerine dayanıyordu. Ağırlığı nedenlerden ötürü, bununla birlikte, en sonunda silindir 6, 3,6 litre kapasiteli ve 140 bhp ile daha küçük bir Maybach GB 38 seçildi.

Aerodinamik uzmanı, Freiherr Reinhard Koenig Fachsenfeld yönünde altında, efsanevi Fulda Maybach aerodinamik araba 200 kmh bir sansasyonel maksimum hız ile geliştirilmiştir.

Tanınmış Alman aerodinamik uzmanı böylece akıcı bir başyapıt ve aracın arka sonunda rahat bir hava akışı oluşturmak için özel olarak tasarlanmış ilk automotibiles biri haline getirmiştir. Araç üzerinde yapılan aerodinamik çalışmalar tasarımcıları tanecikli seviyede ne olduğunu görselleştirmek böylece karoserin birçok parçadan bağlanmıştır yün iplikler kullanılarak WindTunnel yapıldı.

Çalışmaları 27 Temmuz 1939 tarihinde tamamlanmıştır. Bu eşsiz ve özel bir aracın teslimi uzman ve uzman basın büyük bir rezonans tarafından büyük ilgi ile takip edildi. Dünya Savaşı'nın başlangıç ​​nedeniyle, planlanan ölçekte Maybach kullanmak artık mümkün oldu. Dünyanın küresel bir savaşın içine dalmış gibi birkaç ay içinde modern araç kayboldu - bunu bugüne kadar bulunamamıştır.

2005: Fulda Maybach dönüşü.

Bir yüzyılın üçte ikisi ünlü aerodinamik otomobil tamamlanmasından sonra, Maybach ve Fulda şirketlerin kamu ilgi odağı birlikte duruyoruz. Yeni araç ne de özgün bir reprise, ne de son yüzyılda bir retro tasarım. Mevcut işbirliğinin şaşırtıcı sonucu: - ve yine çok özel bir tür yüksek teknoloji vurgulamak selefi açık bir hediyedir.

1938 aerodinamik aracın modern yorumu ile geleceğe tarihin bir parçası yansıtma niyeti ile, yaratıcı beyinlerin bir dizi yeni Fulda Maybach Concept Car için proje ekibi monte edildi. Güç ve zarafetin büyüleyici bir karışım oluşturmak için görevlendirilen Pforzheim Politeknik Tasarım Bölümü ve DaimlerChrysler AG Tasarım Bölümü tekrar hareket içine uzun yıllardır başarıyla faaliyet gösteriyor işbirliği ilişkisi ayarlayın.

Hatırı sayılır bir planlama çaba ve titiz ayrıntılı çalışma önümüzdeki birkaç ay boyunca ekip üyelerinin günlük tur baskın özelliği idi. Özellikle, üniversite Ulaştırma Tasarımı Bölümü dört kişilik, eşsiz aracın tasarımı üzerinde çalışma kesinlikle unutulmaz bir meydan okuma temsil etti.

Zarafet ve yüksek performans uygun kombinasyonu Kurt Seebers tarafından tasarım hedefiydi. Özellikle, radyatör ızgara hatlarını açıkça karakteristik Maybach tasarım ilhamı göstermektedir. Kokpitten kuyruk bölümüne hattı, aksine Formula 1 tasarım stili, yakın bir benzerlik taşıyan iki adımda tasarlandı.

Andreas Hellmann önerdiği tasarım başka bir yöne gitti. Onun konsepti hakkında çok Amerikan bakış vardı ama, aynı zamanda, tarihsel selefi kusursuz izleri sahipti. Iki-renkli boya seçimi, örneğin, 1939 ile ünlü test araca çekici bir görsel bir referanstır.

Andreas Hellmann gelen modeli gibi, Stefan Barth'dan tasarım çalışması, yeni Fulda Maybach Concept Car için iki renk boya işi için çağrıda bulundu. Kuyruk ünitesi tasarımı ve böylece bir teknenin kıç modeline dayanıyordu. Barth'ın kavramı en çarpıcı değişiklik: Burada orijinal kaputtaki yüzgeçleri çatı çizgisi uyum içine uzatılır.

Fredrik Burchhardt tarafından tasarım çalışması, farklı dernekler yol açtı: Bazı paralel diğerlerine, bir Corvette bölünmüş pencere önemli izleri fark ederken bir katamaran inşaatı ile karşılaştırmalar çekti. Renkleri kırmızı ve siyah yapılan tasarım radyatör ızgarasının üzerinde açıkça odak koymak ve kasten önünde bir usturmaça kullanımı engellenmelidir. Başlangıçta, kazanan olarak ortaya Fredrik Burchhardt tasarım oldu. Ama Barth, Hellmann ve Seebers üstün yaratıcı çabaları aşağıdaki uygulama aşamasında göz ardı edilmemiştir.

Tüm dört tasarımları 01:04 modelleri ve sunulan tasarımlar her birinden haline getirildi, önemli fikirleri ve dürtüler aldı ve eşsiz bir aracın olağanüstü bir tasarıma dahil edilmiştir.

Konsept tasarımlar olduğu gibi olağanüstü olarak, bunların uygulanması hem profesyonel oldu. Günümüz Maybach 57 bazında muhteşem bir spor araba kombine limuzin ve coupe en çarpıcı stil öğeleri, bir usta düzenleme - ve aynı derecede ayrıcalıklı bir sonucudur.

Bir tamamen yeni bir tasarım oluşturmak zorunda kalmadan mevcut bir limuzin temelinde bir coupé geliştirme zorlu amacı dikkate alındığında Fulda Maybach Konsept Otomobili tamamlanması daha da dikkat çekici görünür. Sıkı bir zaman çizelgesi rağmen, Jürgen Weissinger birlikte ekibiyle Maybach, gelişmenin sorumlu proje mühendisi ve yöneticisi, başarılı bir proje gerçekleştirmek başardı.

Spor coupé Mayıs 2004 sonunda şekil aldı: üç modeli aşamaları başarıyla tamamlandı edildikten sonra, dış, iç ve şasi, test edilmiş ve mükemmel adapte edilmiştir. Inşaat ve test süreci: 01:01 modeli rüyalarda, vizyon ve fikirlerin gelişiminde belirleyici adım için son başvuru nesne somut bir biçim aldı.

Ancak, 1938 aerodinamik araba yeniden yorumlanması ile, sadece modern otomobil üretim optik bir yenilik oluşturmak için tasarlanm