- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
İşler Güçler (2012-2013) | Star TV
Bu konudaki kullanıcılar:
 
6922
Cevap
52
Favori
248679
Tıklama
Sayfaya git: Sayfa: <<     71 [73] 75 76 77 78 79 80      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1785 Mesaj
2 Kasım 2012; 20:52:34 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

quote:

Orijinalden alıntı: uNPReTTieR


İkinci sezonda gelen Sedef ve Şirin doldursaydı diziden gönderilmezdi.

Şimdiki hiç uymadı, Sedef bile daha iyiydi.

Neyse İşler Güçler konusunu kirletmeyelim.

Bu arada Tuğçe Özbudak da konuk oyuncuymuş.




|
_____________________________



854 Mesaj
2 Kasım 2012; 23:12:41 

quote:

Orijinalden alıntı: gollory

ezgi asaroğlu ahmetin yeni menajeri olarak gelebilir bence

Yapım şirketinin reklamcısı olarak gelicekmiş buyuk ıhtımalle şenol baytarın kızı olarak
|
_____________________________



8369 Mesaj
3 Kasım 2012; 2:33:11 

quote:

Orijinalden alıntı: DXM06

http://www.startv.com.t...yfa/1/bipsiz-18-bolum/4

8:00 dakikadan sonrası kopuş

Bir si alabilir miyim (bipsiz)

90 lı yıllarda eski Türk filmlerindeki argo kelimeleri falan kesmezlerdi. Şimdi kestilerde yeni nesil çok mu terbiyeli oldu sanki. Ayrıca argo hayatın içinde olan birşey hangimiz kullanmıyoruz ki zaman zaman. Canlandırılan karakter kullanıyorsa kullanılması çok normal. Mafya dizisi çekiliyor ama argo yok. Sigara sansürlenmiş vs. O adamların gerçek hayatında küfürün bini beş para. Hiç gerçekçi değil. Eğitim seviyesini artırıp iyiyle kötüyü ayırt etme becerisini aşılamak yerine kötü olanı saklayıp daha da çekici hale getiriyorlar bunları yaptıkça.

Bazıları yukardaki sahne için oha falan demiş ama o sahnede en ufak abartı bile yok bence. Çünkü adam zaten psikopatın teki. Buradan da direk başlatabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=WCcwzsNPfr0#t=3m01s
|
_____________________________



 
2229 Mesaj
3 Kasım 2012; 16:39:57 

11. bölümün sonunda çalan gitarlı müziğin adını bilen var mı? Nette araştırdım birkaç kişi daha sormuş ama cevap yok..
|
_____________________________

Sarı-Lacivert


792 Mesaj
3 Kasım 2012; 16:51:29 

quote:

Orijinalden alıntı: WhiteLotus


Yapım şirketinin reklamcısı olarak gelicekmiş buyuk ıhtımalle şenol baytarın kızı olarak

bencede menajer olarak gelebilir ama senin dediginde olabilir.
|
_____________________________

Arrow - Breaking Bad - Game Of Thrones - How I Met Your Mother - The 100 - The Flash - The Walking Dead - Under The Dome


 
360 Mesaj
3 Kasım 2012; 18:03:25 

quote:

Orijinalden alıntı: EliNTeR

11. bölümün sonunda çalan gitarlı müziğin adını bilen var mı? Nette araştırdım birkaç kişi daha sormuş ama cevap yok..

http://www.youtube.com/watch?v=0DEle-a9mMI adını bilmiyorum diziye özel bir müzik olmalı
|
_____________________________



781 Mesaj
3 Kasım 2012; 18:23:14 

Aşırı bel altı vurmuşlar yaa böyle olması kalitesi açısından beni memnun etmiyor. Bu küfürlü, küfürsüz film başarı muhabbetine gidiyor.
|
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4286 Mesaj
3 Kasım 2012; 19:28:07 

Tüm bölümleri 720p olarak indirebilceğim bir siteyi link olarak atabilir misiniz?
|
_____________________________



1284 Mesaj
3 Kasım 2012; 20:35:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Hobar


90 lı yıllarda eski Türk filmlerindeki argo kelimeleri falan kesmezlerdi. Şimdi kestilerde yeni nesil çok mu terbiyeli oldu sanki. Ayrıca argo hayatın içinde olan birşey hangimiz kullanmıyoruz ki zaman zaman. Canlandırılan karakter kullanıyorsa kullanılması çok normal. Mafya dizisi çekiliyor ama argo yok. Sigara sansürlenmiş vs. O adamların gerçek hayatında küfürün bini beş para. Hiç gerçekçi değil. Eğitim seviyesini artırıp iyiyle kötüyü ayırt etme becerisini aşılamak yerine kötü olanı saklayıp daha da çekici hale getiriyorlar bunları yaptıkça.

Bazıları yukardaki sahne için oha falan demiş ama o sahnede en ufak abartı bile yok bence. Çünkü adam zaten psikopatın teki. Buradan da direk başlatabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=WCcwzsNPfr0#t=3m01s

Aynen öyle dostum, adam zaten dengesiz, düzgün bir karaktermiş gibi düzgün hareketler beklenemez
|
_____________________________


#9 - Johan Elmander!


 
2229 Mesaj
3 Kasım 2012; 21:01:10 

quote:

Orijinalden alıntı: kollektivist


http://www.youtube.com/watch?v=0DEle-a9mMI adını bilmiyorum diziye özel bir müzik olmalı

Bu da iyi oldu sağol
|
_____________________________

Sarı-Lacivert


504 Mesaj
3 Kasım 2012; 21:32:53 

büşraya ben de ısınamadım..mahşeri cümbüş oyuncuları gayet başarılı dizide..o grupta fırlama bi kız vardı, onu da alsalar güzel olabilir :)

umarım bu "KAYP" projesi bitmez...sırf o proje ayrı bi heyecan uyandırıyor bende :)

bu arada avrupa yakasından sonra baktıgım tek dizi bu...e tabi bi de LOST..
|
_____________________________

FITI FITI FITI FITI FITI


 
57 Mesaj
3 Kasım 2012; 21:35:11 

Merak ettim son bölümü olumlu yorumlar var izleyeyim hemen.
|
_____________________________



2040 Mesaj
3 Kasım 2012; 21:47:59 

Ilk 4 bolumunu izledim dun ve bugun, cok hosuma gitt ya la
|
_____________________________

Yet each man kills the thing he loves
By each let this be heard.
Some do it with a bitter look,
Some with a flattering word.
The coward does it with a kiss,
The brave man with a sword!


795 Mesaj
3 Kasım 2012; 22:05:21 

quote:

Orijinalden alıntı: fenercan

büşraya ben de ısınamadım..mahşeri cümbüş oyuncuları gayet başarılı dizide..o grupta fırlama bi kız vardı, onu da alsalar güzel olabilir :)

umarım bu "KAYP" projesi bitmez...sırf o proje ayrı bi heyecan uyandırıyor bende :)

bu arada avrupa yakasından sonra baktıgım tek dizi bu...e tabi bi de LOST..

Yok kardeş umutlanma KAYP 2. 13 bölümün hikaye kısmı idi yani öyle dizi içinde setler, dizi çekimleri olmuycak

Yani bişeylerin üzerinden gitmek için KAYP ı kullanıyolar yani çekim vs olmuycak

Öyle tahmin ediyorum ztn 3. 13 tede konu değişir

|
_____________________________



GALATASARAY



2139 Mesaj
4 Kasım 2012; 5:22:21 

Sansürsüz videoyu indirdim direk bana bi si verirmisini arayıp bulmustum gercekten bipsiz izleyince daha bi güzel
|


2139 Mesaj
4 Kasım 2012; 13:44:05 


Cazır cazır dolaşıyormuş
|


381 Mesaj
4 Kasım 2012; 14:52:19 

Bi kaç sroum olacak;
Dizi kaçıncı bölümünde şuanda?
Starda hangi gün ve saatte yayınlanıyor?
Günceli yakalamadan önce geçmiş bölümleri izleyebilecegım yüksek çözünürlüklü bir site biliyor musunuz?
|
_____________________________


Güller kırmızıdır, menekşeler mor... Çimenler yeşil, bulutlar beyaz.
Bazen siyah, bazen gri. Bilmiyorum ya. Havaya bağlı aslında.



1287 Mesaj
4 Kasım 2012; 15:16:13 

quote:

Orijinalden alıntı: redway

Bi kaç sroum olacak;
Dizi kaçıncı bölümünde şuanda?
Starda hangi gün ve saatte yayınlanıyor?
Günceli yakalamadan önce geçmiş bölümleri izleyebilecegım yüksek çözünürlüklü bir site biliyor musunuz?

Bu Salı Saat 22:15'de 19. Bölüm yayınlanacak. Bu cümleyle ilk 2 soru cevaplanmış oldu.

Buna da TIKLA 3 olsun.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Real Madrid -- 4 Kasım 2012; 15:18:54 >
|
_____________________________

"İmkansızı çıkardığında elinde kalan şey gerçeklerdir."
Real Madrid - Beşiktaş

SSS || Forum Kuralları || Spor Bölümü Kuralları || İmza Kuralları || Şikayet Et Butonu || Nick Değişimi || SMS Onay Sistemi || Öneri ve Şikayetleriniz || Yönetim Kadrosu


298 Mesaj
4 Kasım 2012; 17:36:04 

quote:

Orijinalden alıntı: JessieJ

İmza olur bundan


Avatar yaptım
|
_____________________________



2173 Mesaj
4 Kasım 2012; 18:20:15 

quote:

Orijinalden alıntı: redway

Bi kaç sroum olacak;
Dizi kaçıncı bölümünde şuanda?
Starda hangi gün ve saatte yayınlanıyor?
Günceli yakalamadan önce geçmiş bölümleri izleyebilecegım yüksek çözünürlüklü bir site biliyor musunuz?

720p olarak burdan bakabilrsin
|
_____________________________

Aziz Başkan Cimbom Şampiyon

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Kasım 2012; 18:22:35 

beyaz show da gördümç gerçekten çok komikler
|


381 Mesaj
4 Kasım 2012; 19:58:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Real Madrid


Bu Salı Saat 22:15'de 19. Bölüm yayınlanacak. Bu cümleyle ilk 2 soru cevaplanmış oldu.

Buna da TIKLA 3 olsun.



Bi kaç sahnesi izlemiştim baya iyidi ondan başlıyım dedim yardımcı oldugunuz için tesekkur ederım
|
_____________________________


Güller kırmızıdır, menekşeler mor... Çimenler yeşil, bulutlar beyaz.
Bazen siyah, bazen gri. Bilmiyorum ya. Havaya bağlı aslında.



2549 Mesaj
4 Kasım 2012; 22:40:19 

quote:

Orijinalden alıntı: Boomcu


Avatar yaptım

çok iyi :D
|
_____________________________



849 Mesaj
5 Kasım 2012; 0:53:24 

quote:

Orijinalden alıntı: DXM06

http://www.startv.com.t...yfa/1/bipsiz-18-bolum/4

8:00 dakikadan sonrası kopuş

Bir si alabilir miyim (bipsiz)

|
_____________________________



2139 Mesaj
5 Kasım 2012; 1:10:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Boomcu


Avatar yaptım

çok iyi oldu çok ta güzel oldu taammı

|


28960 Mesaj
5 Kasım 2012; 11:25:53 

Ezgi Asaroğlu konuk oyuncuymuş.

Ecevit için tam uygun karakterdi işte, saçları siyaha boyattın mı al sana Kate.

http://www.startv.com.t...er-guclere-konuk-oluyor



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
|
_____________________________



105 Mesaj
5 Kasım 2012; 17:44:44 

Münür abi yi de KAYP dizisinde Ben Linus rolüyle görsek nasıl olur sizce?!
Yakışmaz mı :D
|
_____________________________



12071 Mesaj
5 Kasım 2012; 17:47:25 

quote:

Orijinalden alıntı: PHI

Ezgi Asaroğlu konuk oyuncuymuş.

Ecevit için tam uygun karakterdi işte, saçları siyaha boyattın mı al sana Kate.

http://www.startv.com.t...er-guclere-konuk-oluyor

Yasin Şahin
BÜŞRA PEKİN YERİNE EZGİ ASAROĞLU NU ALSAYDINIZ YAADİZİYE BÜŞRA PEKİN YÜZÜNDEN DİZİYİ İZLEMİYORUM ARTIK..

sanırım sensın.
|
_____________________________

Forumdaki hatadan dolayı imzamı kaybettim.Hükümsüzdür.


574 Mesaj
5 Kasım 2012; 18:06:40 

Antrenman koçu Münir Bey'i daha çok görmek istiyoruz. Adamın kendisi komedi malzemesi zaten
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Kasım 2012; 18:20:12 

diziyi yeni izlemeye başladım gerçekten müthişmiş.takip ettiğim 3 dizim olmuş oldu
|


2139 Mesaj
5 Kasım 2012; 18:23:27 

MünİR BEY DAHA FAZLA GÖZÜKMELİ SET İŞLERİYLE BİRLİKTE
|


2173 Mesaj
5 Kasım 2012; 21:57:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Deep Rex

Antrenman koçu Münir Bey'i daha çok görmek istiyoruz. Adamın kendisi komedi malzemesi zaten

Hiçbişey yapmasın normal bir konuyla alakalı konuşsun yine gülerim
|
_____________________________

Aziz Başkan Cimbom Şampiyon


2173 Mesaj
6 Kasım 2012; 17:19:37 

fıtı fıtı fıtı..
|
_____________________________

Aziz Başkan Cimbom Şampiyon


 
360 Mesaj
6 Kasım 2012; 17:37:15 

bakalım bu günkü bölüm ne olacak gerçi yeni karakterler geldiği için pek de bir şey beklemiyorum diziye ısınma falan derken ortaya iyi bir şey çıkacağını sanmam
|
_____________________________



1687 Mesaj
6 Kasım 2012; 21:14:18 

Fiti fiti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________




2549 Mesaj
6 Kasım 2012; 21:50:07 

fıtı fıtı fıtı
|
_____________________________



920 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:22:25 

Çalgı Çengi 2...0,5. fragman gibi bir şeyle başlayalım
|
_____________________________




5017 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:22:34 

Çalgı Çengi 2
|
_____________________________

Polo GTI 1.4TSI

iPhone 5 32GB | Gamecenter: wholet


2549 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:23:22 

çalgı çengi ile girmişler bu bölüme :D
|
_____________________________



920 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:24:34 

London,Paris bizi bozar İstanbul alalım

Karakter giriş...Ankara'nın yollarıylan

Selçuk Aydemir En dehşet dizi girişi bu oldu sanırım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sam.Fisher -- 6 Kasım 2012; 22:28:29 >
|
_____________________________




1418 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:27:36 

bomba gibi girdiler ya la

salih abi forever



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|
_____________________________

'Iskalasın beni insanlar, bunun ne önemi var!Ben alkışlarım kendimi,övünürüm Çekmecemdeki başarılarımla


13095 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:28:08 

Güzel başladı dizi.Selçuk Aydemir'ide gördük.
|
_____________________________

iOS Projeleriniz İçin PM Atabilir
Fiyat Teklifi Alabilirsiniz



PSN ID:re_charged21


527 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:28:43 

giriş güzeldi
|
_____________________________



3310 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:28:46 

Süper başlangıç süper
|
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2549 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:29:22 

çok iyi başladı
|
_____________________________



5017 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:33:14 

Çok güzeldi hepinizden aro
|
_____________________________

Polo GTI 1.4TSI

iPhone 5 32GB | Gamecenter: wholet


2139 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:34:18 

|


527 Mesaj
6 Kasım 2012; 22:34:27 

bu nasıl el lan ankara gençlik parkı gibi duyan kopup gelmiş
|