mozilla firefox tıklıyorum iexplorer açılıyor
9 Cevap12016 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
13 Mesaj
3 Haziran 2012; 16:12:52 

merhaba arkdaşlar.

ben bugün pc den bazı proğramları kaldırdım ve birkaçta proğram kurdum.

mozilla firefox açılıyodu ancak şimdi simgesine bastığımda internet explorer açılıyor kaldırdım tekrar kurdum mozillayı yine internet explorer açılıyor.

internet explorerde de internet seçeneklerine bastığımda bir ağ görmüyor internete wireless aracılığya bağlanıyorum internet explorer düzgündü ama ne olduysa bugün oldu bilgisayrı 3 tane güvenlik proğramıyla taradım sorun yok ama mozillaya basıyorum explorer açıyor.

i.explorerde ana sayfam www.google.com ama google gelmden önce site yazma çubuğunda arama2.info ya benzer bişey geliyor ardından google.com açılıyor

ve arada mozillaya bastığımda ''windows belirtilen yolu C/ proğram files,mozilla firefox,firefox exe yolunu bulamıyor veya izniniz yok'' hata verior

yardım edermisiz.


teşekkürler


_____________________________



 
5 Mesaj
4 Haziran 2012; 7:30:33 

aynı sorun bugün bende de oldu yokmu bunun bi çözümü arkadaşlar.


_____________________________



792 Mesaj
10 Haziran 2012; 22:29:34 

aynı sorun bende de var, çözüm arıyorum.


_____________________________

ıvırını zıvırını, herşeyini imzasına yazanlara gıcık olanlar kulübü

486 bilgisayar ( 4 GB ) +
Nokia 1101 cep telefonu ( bulutut yok, ama feneri var ) +
Kol saati Q&Q marka ( Sünnet hediyesi )+
ipod yok onun yerine çift kaset çalarlı YU-MA-TU var ( iplikli elle arama modlu ) +
Giydiğim don GÜNEŞ marka % 100 yerli..


4305 Mesaj
10 Haziran 2012; 23:08:55 

bende de oldu hiçbir virüs bulunamadı. bende biryerde crack arıyordum, inen program bişey kurdu gitti bilgisayar. sonra bilgisayar açılırken f8 e bastım sistem geri yükleme noktasına geri dön dedim. döndü düzeldi.


_____________________________

drrah diyorum başka birşey demiyorum.


792 Mesaj
10 Haziran 2012; 23:48:42 

combofix i indirin ve sorundan kurtulun.
combofix i indirdikten sonra antivirüs programınızı kapatın yada combofix in çalışmasına izin verin.
combofix yaklaşık 1 saat kadar çalıştı, programa müdehale etmeyin, sabırlı olun.
Haydi geçmiş olsun.


_____________________________

ıvırını zıvırını, herşeyini imzasına yazanlara gıcık olanlar kulübü

486 bilgisayar ( 4 GB ) +
Nokia 1101 cep telefonu ( bulutut yok, ama feneri var ) +
Kol saati Q&Q marka ( Sünnet hediyesi )+
ipod yok onun yerine çift kaset çalarlı YU-MA-TU var ( iplikli elle arama modlu ) +
Giydiğim don GÜNEŞ marka % 100 yerli..


1508 Mesaj
15 Haziran 2012; 17:54:12 

quote:

Orijinalden alıntı: dondurmaci

combofix i indirin ve sorundan kurtulun.
combofix i indirdikten sonra antivirüs programınızı kapatın yada combofix in çalışmasına izin verin.
combofix yaklaşık 1 saat kadar çalıştı, programa müdehale etmeyin, sabırlı olun.
Haydi geçmiş olsun.


program işe yaradı, sağolasın...


_____________________________



 
21 Mesaj
26 Haziran 2012; 23:02:55 


Selamunaleyküm arkadaşlar odo789 isimli arkadaşımızın başına gelen aynı sorun benimde başıma geldi . birçok yerde araştırdım fakat virüs mü ne haltsa artık pc ye hükmetmiş çözmedi. çalıştıra girin regedit mi ne yazın diolar yazıorm ama açmıor onada hükmetmiş. birçok şey denedim olmadı tek çare sistemi geri almakta fakat oda olmuordu ancak pc yi en başta açarken F8 bastımızda güvenli mod ile açarsak işler bizim elimizde olabilior. sistemi geriye aldık ve düzelme oldu. sonunda google chrome tıkladığımda artık girebiliyorum Allah a çok şükür... kaygerya arkadaşımızda bunu belirtmek istemiş bende uzun bi açıklama yapmayı bi görev olarak hissettim kolay gelsin.


_____________________________



 
4 Mesaj
25 Eylül 2012; 20:39:15 

Ben bu olayı çözdüm bu bir çeşit virüs bende de oldu yapacağınız http://www.avg.com/tr-tr/homepage bu antivirüsü indirin ve bilgisayarı taratın %50 de chrome kullanıyorsanız chrome mozilla kullanıyorsanız mozillaya tıklayın virüsü algılayacaktır ben virüsten böyle kurtuldum formata gerek yok ! umarım yardımcı olmuşumdur


_____________________________



 
1 Mesaj
10 Ekim 2012; 20:22:20 

arkadaşlar merhaba aynı sorun bende de var bir haftadır yazılan çözüm önerilerini denedim,hiçbiri fayda sağlamadı ayrıca sistemide geri yükleyemiyorum,farklı bir çözüm önerisi olan var mı?


_____________________________



 
1 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:09:41 

arkadaşlar aynı sorunu bende yaşadım combofix i indirin ve çalışmasına izin verin sorun kendiliğinden hallolacak formata filan gerek yok şimdiden gözünüz aydın


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İşletim Sistemleri ve Yazılımlar] » Yazılım Genel » İnternet » mozilla firefox tıklıyorum iexplorer açılıyor
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.203