Şimdi Ara

--PHILIPS 42PFL6877K/12 GENEL KONU-- (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.213
Cevap
45
Favori
276.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaşlar şu tvnin kendisini resetleme sorunu için bir şeyler yapabilir miyiz? Yaklaşık 400 küsur bölümlerde olduğum bir anime serisi izleyeceğim yarım saattir izleyemedim açmak istediğim bölüme gelemeden tv kendini resetliyor duvara vurmaktan elimi kırıyordum yemin ederim ya yok mudur bir çözümü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xLordRealx

    Ya arkadaşlar şu tvnin kendisini resetleme sorunu için bir şeyler yapabilir miyiz? Yaklaşık 400 küsur bölümlerde olduğum bir anime serisi izleyeceğim yarım saattir izleyemedim açmak istediğim bölüme gelemeden tv kendini resetliyor duvara vurmaktan elimi kırıyordum yemin ederim ya yok mudur bir çözümü?

    izlemeye çalıştığınız dosyada sorun olabilirmi? yani hep aynı dosyayı oynatırkenmi reset atıyor?
  • Hayır hddden izlediğim serinin klasörüne girdikten sonra kaldığım bölüme girmek için aşağı ok tuşuyla inerken daha izleyeceğim bölüme gelemeden reset atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkangl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orada Olmayan Adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumasi

    @escofly geçmiş olsun...

    Son 15 gündür sadece birkaç saatliğine stoklara girdi ve hemen tükendi..Teknosadaki elemanlar stoka 2 tane (1'i teşhir) olduğunu söyleyip bana satmaya kalktılar..

    2 tane 3 tane stokda kalan ürün muhtemelen müşteriler tarafından kusurlu bulunup iade edilen ürünler..

    Seninde durumun aynı olabilir..İade edilen ürünü kapalı kutuymuş gibi paketleyebilirler..

    Bazı arkadaşlar 3D (Film-Oyun) ve PlayStation performansı için büyük beklentideler..Büyük beklentiye girmeyin üzülürsünüz..

    Bu ürünün tek artısı 3 Ambilight...

    Hocam 3d film denemedim ama ps3 performansında ben bir tuhaflık görmedim.Tek kelimeyle şahane.Valla kendimden şüphe etmeye başladım şimdi.Sonuçta evde samsung es6100 de var,aylardır onda ps3 oynadım film izledim
    beklentimi fazlasıyla karşıladı hatta üstünde şimdilik

    Televizyon çok iyi bir televizyon, görüntü kalitesi muhteşem, hakeza 3 taraflı ambilight da cabası.Bazı arkadaşlar ya 10 bin tllik televizyon performansı bekliyorlar ya da çok abartıyorlar gerçekten. Ben de oyun oynuyorum bu televizyon, bizim buradaki playstation cafede var aynısı vip kısmında, her gün oynamaya doyamıyoruz. Muhteşem bir görüntü kalitesi ve 3 taraflı ambilight ile keyif.

    videolar her şeyi gayet objektif ve net bir şekilde gösterirken neyi abarttığımızı anlayamadım? izleyip de sıkıntıyı göremiyorsan biz ne yapalım.. belki sendeki cihazda aynı sorunlar yoktur,, öyle olduğuna emin olsam bir tane daha alarak şansımı denerdim, çünkü renk kalitesi, ambilight atraksiyonu cezbetmiyor değil.. ama şahsen bendeki cihaz ciddi oranda sorunlu ve diğer benzer yorumları okuyunca da cesaret edemiyorum değişim için. Kliksa nihayet iade talebime olumlu yanıt verdi. Belki sorunlar çözülürse ileride tekrar satın almayı göze alabilirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkangl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orada Olmayan Adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumasi

    @escofly geçmiş olsun...

    Son 15 gündür sadece birkaç saatliğine stoklara girdi ve hemen tükendi..Teknosadaki elemanlar stoka 2 tane (1'i teşhir) olduğunu söyleyip bana satmaya kalktılar..

    2 tane 3 tane stokda kalan ürün muhtemelen müşteriler tarafından kusurlu bulunup iade edilen ürünler..

    Seninde durumun aynı olabilir..İade edilen ürünü kapalı kutuymuş gibi paketleyebilirler..

    Bazı arkadaşlar 3D (Film-Oyun) ve PlayStation performansı için büyük beklentideler..Büyük beklentiye girmeyin üzülürsünüz..

    Bu ürünün tek artısı 3 Ambilight...

    Hocam 3d film denemedim ama ps3 performansında ben bir tuhaflık görmedim.Tek kelimeyle şahane.Valla kendimden şüphe etmeye başladım şimdi.Sonuçta evde samsung es6100 de var,aylardır onda ps3 oynadım film izledim
    beklentimi fazlasıyla karşıladı hatta üstünde şimdilik

    Televizyon çok iyi bir televizyon, görüntü kalitesi muhteşem, hakeza 3 taraflı ambilight da cabası.Bazı arkadaşlar ya 10 bin tllik televizyon performansı bekliyorlar ya da çok abartıyorlar gerçekten. Ben de oyun oynuyorum bu televizyon, bizim buradaki playstation cafede var aynısı vip kısmında, her gün oynamaya doyamıyoruz. Muhteşem bir görüntü kalitesi ve 3 taraflı ambilight ile keyif.

    ha bu arada şimdi dikkatimi çektiğinden söylüyorum. sen bu TV'de oyunu muhtemelen oyun modunda oynamışsındır ki bu modde zaten sıkıntı yok. otomatikman perfect motionu filan kapatıyor bu moda geçtiğinde..ancak TV izlerken oyun modunda izlemediğimiz için sorunlar açık bir şekilde ortaya çıkıyor. benim yolladığım videoları gördüysen sadece hızlı sahneler olduğu için göstermek amaçlı PES oynarken çektim. hele bir de TV'nin takılmaları var ki içler acısı, 30fps video çekimde maalesef net bir şekilde görülmediğinden video koymadım ama oyun modunu kapatarak çıplak gözle sen de görebilirsin. bir dene, ondan sonra abartıp abartmadığımızı buraya yazarsın,, sadece oyun oynayarak edindiğin fikirlerle yorum yapman mantıklı değil




  • Arkadaşlar ilgilenen olursa 42pfl6877k/12 tv mi satmayı düşünüyorum... Tv yi 2 Temmuz da Teknosa dan aldım.... Satma sebebim daha büyük ekranlı bir tv alacak olmam 42 küçük gelmeye başladı artık... Tv nin fotoları 2. sayfada mevcut paylaşmıştım ilgilenen olursa mesaj atabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escofly

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: escofly

    sindirmek için zorlamama rağmen sinmiyor, hala yazılım çıkar da düzelir mi acaba diyorum ama maalesef bunu beklemek için vaktim yok..
    en iyisi iade edip yeni bir indirim beklemek..


    Hiç dert etme cayma hakkını kullanıp parayı indir cebe..İmkanın varsa 1-2 ay bekleyip 2013 medelleride bekleyebilirsin..

    quote:

    Orijinalden alıntı: darknessjack

    -Ne yani şimdi escofly nin TV si cumasi yemi satılacak ?


    Aynen öyle...Monutorü arızalı çıkan arkadaşım iade ettiğinde güzelce sarıp sarmalayıp rafa kaldırmışlar...Muhtemelen anlamayan birine yutturlmuştur

    KLİKSA'DAN ALIŞVERİŞ YAPANLAR BİR DAHA DÜŞÜNSÜN!!! KLİKSA 7 GÜNLÜK KOŞULSUZ İADE'DEN KAÇIYOR, SERVİS RAPORU İSTİYOR!!! Cihazın sorunlarını bildirdiğim için 7 günlük cayma hakkımdan faydalanamıyormuşum. Böyle bir şey var mı sevgili arkadaşlar??? Benim bildiğim yanlış bir şeyler varsa vazgeçeceğim bu hırlaşmadan ve 5 sene önceki kıytırk LG televizyonumdan daha boktan bir TV olan 6877'i kullanmaya s.. s... devam edeceğim (Hala da bu televizyonu alayımmı diyen arkadaşları da bu sinirle dövmek istiyorum!!!! derdiniz yok da dert arıyorsanız gelin görüşelim!!

    Neyse, Kliksa ile çok enteresen yazışmalar geçiyor ve iş sinir harbine döndü artık!!! buyrun yazışmalar, alışveriş yapmadan önce iyi düşünün!!!!!

    BEN 1. MAIL:

    Sayin yetkili,

    Sisteminize iptal nedenini girerken hatali bir sekilde henuz bitirmeden mesaji gondermis bulundum.

    Tv nin ambilight isiklarindan bazilarinin gomulu olmasina ek olarak goruntude titreme, kirilma ve kesik kesik donmalar oluyor. Bu seviyedeki bir cihazin kagit uzerinde belirtilen ozelliklerine istinaden normal olarak nitelenebilecek ve kabul edilebilecek turde bir sorun degil. 4 yil once aldigim ve cok daha dusuk ozellikleri sahip eski televizyonumda dahi bu gibi sorunlarla karsilasmadim.

    Konuyu philips merkeze de aktarmakla birlikte verecekleri yanita istinaden iptal veya degisim talep edecegim.

    İptal notuna eklenmesini rica ederim.

    KLIKSA 1. MAIL CEVAP:

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Öncelikle iade ürünün arıza durumunu içeren yetkili teknik servis tarafından servis raporu tutturmanız gerekmektedir.

    43682792 numaralı siparişiniz için web sitemiz üzerinden iptal isteğinde bulunmanız gerekmektedir.www.kliksa.com a girip üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim sayfasına gitmeniz, daha sonra iptal etmek istediğiniz siparişin numarasına tıklayarak siparişinizin içine girmeniz gerekmektedir. İptal/İade ye tıklayarak açılan formu doldurmanız ve göndermeniz yeterli olacaktır.

    Ayrıca aşağıda yer alan Gebze adresimize iade ürünün, servis raporuyla birlikte eksiksiz ulaşması akabinde, gerekli kontroller yapılarak tarafınıza bilgisi aktarılacaktır. İade ürünü ups kargo ile (anlaşma kodu:000E5E) karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

    BEN 2. MAIL

    Merhaba,
    İade koşulsuz değil mi 7 gün içinde? Servis çağırıp rapor tutturmam gerekiyorsa üründen memnun değilim bu şekilde iade etmek istiyorum.
    Geri bildiriminizi rica ederim.
    İyi çalışmalar

    KLIKSA 2. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. Ancak arızalı ürünlere ilişkin yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporu eşliğinden teslim aldığınız tarih itibariyle 30 gün için tarafımıza ulaşması akabinde iptal/iade talebiniz işleme alınabilmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 3. MAIL

    Sayın Yetkili,
    Ürün orijinal ambalajında tekrar satışa uygun vaziyettedir. Servis kurulumu yapmıştır, hatalar tespit edildikten sonra kullanım yapılmadan orijinal ambalajına yeniden konulmuştur. Uğraşmak istemediğim için orijinal ambalajıyla cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Yine de ürün sorunlu bir üründür, etik olarak yeniden satılmaması gerektiğini düşünüyorum. Ürünü teslim etmek için kargo firmasını beklemekteyim.
    Öncelikli olarak iade talep etmiştim, ancak konuyla ilgili Philips merkeze mail attım, gelecek yanıta göre iade talebimi ürün değişimi olarak revize edebilirim. Kargoya verdikten sonra belli olacak bu durum mümkün müdür?
    İyi çalışmalar dilerim

    KLIKSA 3. MAIL YANIT

    Sayın İlgili,

    kliksa.com a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. İade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com

    BEN 4. MAIL

    Merhaba,

    Kargo firması ürünü dün teslim almadı. Sevk irsaliye tarihiniz 02.01.2013, benim teslim aldığım tarih de ertesi günü 03.01.2013'tür. Servis kurulumu da 04.01.2013 te yapmıştır. Bugün kargo teslimatı almıştır, fatura&garanti belgesi&servis kurulum formu kutunun içindedir (Takip No UA00330400925)

    Bu arada göndermiş olduğunuz cevapları çok politik ve ucu açık buluyorum. Bir kaç vidaya ait küçük poşetin "mecburen" yırtık olmasını orijinalliğini mi bozuyor anlamış değilim, zira her yazınızda servisten bahsediyorsunuz, ben de 7 günlük iade hakkımı dile getiriyorum, ama bana net bir yanıt vermekten çekiniyorsunuz. Sonuç olarak ürünün arızalı olduğunu ben size ek bir bilgi olarak iletiyorum ve 7 günlük KOŞULSUZ iade hakkımdan istifade etmek istediğimi belirtiyorum, siz de ısrarla SERVİS RAPORU diyorsunuz. Koşulsuz bir iade hakkı tanınmışsa benden servis raporu istememeniz gerekir. Zira üzerinden 4 hafta geçmiş olsaydı yasal olarak servis raporu sunmam gerekecekti, yanılıyor muyum?

    KLIKSA 4. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Ürünün arızasına ilişkin olarak aktarmış olduğunuz bilgiye istinaden koşulsuz iade süreci ne yazık ki işleme alınamamaktadır. Bu nedenle iade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 5. MAIL

    Ürün sorunlu değildir, ben çok kuruntulu ve psikolojik sorunları olan bir adam olduğum için kafaya takıp size yalan söyledim. Mis gibi tıkır tıkır çalışıyor. Ürün kutusunda altında imzam olan herhangi bir şikayette de bulunmadım. Dilediğiniz gibi başka müşterilerinize satabilirsiniz. Orijinal ambalajında, faturasıyla beraber size 7 gün içinde gönderdim, para iadesi talep ediyorum. 7 gün koşulsuz iade hakkım varken yasal bir dayanak göstermeden servis raporu istemenizi anlamsız buluyorum. Bu yaklaşımınıza istinaden, sizden alışveriş yapanların bu yaklaşımınızla ilgili bilgi sahibi olmaları ve mağdur olmamaları için sitenizden alışveriş yapmadan önce tekrar düşünmeleri adına bu yazışmaları tüm forumda paylaşmak durumunda olduğumu belirtmek isterim.

    Açıkçası yeterince vaktimi aldınız, hala da almaktasınız, bu vakit kaybından maddi zarara uğramamın yanından manevi ve psikolojik olarak da yıpranmaktayım. Yasal bir dayanağınız yoksa lütfen ürünü kontrol edin, orijinal ambalajında tekrar satışa uygun olduğu için iadesini kabul edip ücret iadesini sağlayın, aksi takdirde ürün ücretinden daha öteye taşımak durumunda kalacağım bu yaptığınız sayesinde beni soktuğunuz durumu.

    Sonuç itibariyle ürün sorunsuzdur ve orijinal ambalajındadır, son kararımdır!!!

    KLIKSA 5. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    İade ürünün tarafımıza ulaşması akabinde, gerekli kontroller yapılarak tarafınıza bilgisi aktarılacaktır.

    Bilgilerinize sunarız.

    KLIKSA 5. MAIL 2. CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    43682792 no.lu siparişiniz elimize ulaşmıştır. Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. İade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir. Servis raporunu göndermeniz akabinde iptal iade işleminiz gerçekleştirilecektir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 6. MAIL

    Sayın yetkili,

    Üründe herhangi bir arıza bulunmamaktadır, sonradan edindiğim bilgiler doğrultusunda doğru ayarları yapmadığımı öğrenmiş bulunmaktayım. Yine de üründen genel itibariyle tatmin olmadığım için 7 günlük cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum. Ürün orijinal ambajında size teslim edilmiştir. Orijinal ambajında olmadığını mı ediyorsunuz anlayamadım??? Yeninden belirtmek gerekirse, servis raporu yok, çünkü ben ayarları yanlış yaptığımdan size TV'nin hatalı olduğu bilgisini iletmişim, size de göndermiş bulunduğum için cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Servis gelseydi de bir rapor yazamazdı, çünkü cihaz sorunsuz. Benim yaptığım ilk beyanı dikkate alıyorsanız yeniden belirtmek isterim ki yanlış yaptığım ayarlar neticesinde ürünü hatalı sanıp size yanlış bilgi iletmişim. Cihazın hala sorunlu olduğuna inanıyorsanız lütfen kendiniz kontrol edip servis çağırın. Ücret iadenizi bekliyorum.

    Sizden hala aynı türde mailler alacaksam lütfen bir müdürünüzün telefon bilgisini iletiniz ya da benimle aşağıdaki numaramdan iletişime geçmesini sağlayınız.

    Ayrıca, sizden alışveriş yaptığıma yapacağıma bin pişman olduğumu belirtmek isterim.

    BEN 7. MAIL

    Merhaba,

    Aşağıda yer alan e-postamı yanıtsız bırakarak ürünü U000E5EA0331107 kargo takip numarasıyla adresime göndermişsiniz. Aşağıdaki postada yazdıklarımı tekrar inceleyerek sorularımı tek tek yanıtlamanızı rica edeceğim, makul bir gerekçeniz yoksa ürünü kabul etmeyeceğim.

    1- 7 gün koşulsuz cayma hakkımı hangi hallerde kullanabilirim (web sitenizdeki beyanlarla destekleyiniz)?
    2- 7 gün dolmadan ne olursa olsun koşulsuz iade etme hakkım varken servis raporu istemenize istinaden; 30 günlük servis raporlu ayıplı mal iadesi ile 7 günlük koşulsuz iade arasındaki farklar nedir? Size orijinal ambalajında tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz teslim ettim, dilerseniz paketlenirken çekilen resimleri de gönderirim. Bu yüzden sürekli olarak aynı gerekçeyi göstermeyi bırakın. Yani, bir ürünün arızalı olması durumunda 7 günlük cayma hakkımız otomatikman iptal mi oluyor? O zaman ayıplı veya iade edilmiş malları kakalayın bizlere (zaten bana gelen ürünün daha önceden açılmış ve yeniden paketlenmiş olduğuna şüphelenmiyor da değilim), biz de servislerde uğraşalım, işimizi gücümüzü bırakıp evde servisin gelmesini bekleyelim, bunu mu anlamamız gerekir?
    3- İlk olarak üründe arızalar olduğunu belirttiğim beyana takılarak iade işlemimi gerçekleştirmemeye direniyorsunuz. Sonrasında ise ayarları yanlış yaptığımı öğrendiğimi belirttim. Şu an ürünün arızalı olduğu konusunda ısrarcı olan sizsiniz. Madem beni ürünün bozuk olabileceğini tespit etme konusunda otorite olarak görüyorsunuz, ikinci beyanımı dikkate almamak konusundaki ısrarınız nedir? Servis miyim ben? Yanlış ayar yaptığımdan ürünün bozuk olduğunu ifade etmişim, sonrada hatamı fark edip sizi bilgilendirmişim. Ben otorite olmadığıma ve hata yaparak ilk seferinde yanlış bilgi verdiğimi belirtmeme rağmen ürünün hala sorunlu olduğunu iddia eden sizsiniz. Neden 2. beyanımı dikkate almıyorsunuz? Bu konudaki mazeretiniz nedir? Yoksa ürüne zarar mı verdiniz de ona mı güveniyorsunuz?
    4- Diyelim ki ben ürünü yarın kargodan teslim aldım, servis çağırdım ve hatamı fark ederek size ısrarla belirttiğim gibi servis de ürünün sorunsuz olduğunu onayladı. Bu durumda 7 günlük cayma hakkımdan nasıl istifade edeceğim ve bunu hangi yasal dayanaklara oturtacaksınız? Buna ek olarak, evde servis beklerken geçirdiğim boş gündeki iş kaybımın ve bu kadar yazışma esnasında kaybettiğim vaktin ve üzerimde yaratmış stresin hasarını nasıl ödeyeceksiniz?

    Netice itibariyle cihaz sorunlu olsun veya olmasın; 2. soruda belirttiğim gibi 7 günlük iade hakkının nasıl kullanabildiğini merak ediyorum. Madem sorunlu bir ürünse 7 günlük iade hakkıyla 30 günlük sorunlu/ayıplı ürün iadesi hakkının arasındaki farkları bilmek istiyorum. Yeniden dikkatinizi çekerim ki ürünü orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz teslim ettim, bu yüzden bunun dışında bir gerekçe göstermenizi rica ederim, zira sürekli olarak aynı şeye vurgu yapmaktasınız.

    İletmiş olduğum sorulara yine maddeler halinde tek tek yasal dayanaklarıyla birlikte makul gerekçeler göstermeniz durumunda ürünü kabul edeceğim. Aksi takdirde 7 günlük iade işlemi konusunda ısrarımı sürdüreceğim, zira sizin keyfinize göre evde oturup servis bekleyecek bir lükse sahip olmadığımı belirtmek isterim.

    En kısa sürede geri bildiriminizi rica eder, iyi çalışmalar dilerim

    hocam gerçekten çok yıpranmışsın, tek tek okudum ve tam bir empati ile hissettiklerinizi burda yaşadım resmen. inşallah sonuç mutluluğunuzla neticelenir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAKSİL

    6877 ler yeniden teknosalara girmiş daha önceki mesajlarımdan hatırlayacaksınınz tamamen taktik arkadaşlar bu arada fiyatlarınıda yukarı çekmişler turuncuda ne olur bilmem ama ben sorunlar nedeniyle hala 46pfl7007 veya 46 es7000 taraftarıyım bir arkadaşın dediği gibi amblight sizi yanıltmasın dünya kadar para dökülüyor neticede sorunların çoğu çözüldüyse de bir şey diyemeyeceğim tabiki kullanan arkadaşların yorumlarına bakacağız artık




    Rezalete bakın %41 indirimli 2059 TL...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumasi -- 18 Ocak 2013; 21:26:15 >




  • Almak isteyen varsa bugun Yenibosna Koçtaş'taki Darty magazasinda 1899 tlye satıldığını gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Aklı olanda almaz, indirim neye indirim ? Bu kadar ahlaksızlık olmaz ya, bu hareketleri kanunun sıkı şekilde işlediği bir ülkede yapsalar ya. Bu resmen tüketiciye hakaret. Ah bir dayanışma örgütlenme olsa, insanlar bir bir tavır alıp almasa, şöyle fiyatını 2000 lerde görsek, 42 olanınında 1500 lerde. Hakkettiği yerde olması için duacıyım.

    - Sabırlı olun almayın kardeşim, burunları sürtene kadar en azından. 1-2 ay kimse ölmez beklemekle. Bakın ben ps3 te en sevdiğim oyunu 72 ekranda ve kötü bir görüntüde oynuyorum, çok canımı sıkıyor ama bunlara asla muhtaç olmam. Param cebimde hazır istesem anında alırım, ama bu haldeyken asla almam ! Sırf bir kaç kişinin amblight yorumu resim kalitesi yorumu ile satışı hızlandığı için bi yerleri tavanda bunların. Mevcut sorunlarına rağmen fiyat düşürmek yerine artırmanın çakallığındalar. Terbiyesizler ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darknessjack

    - Aklı olanda almaz, indirim neye indirim ? Bu kadar ahlaksızlık olmaz ya, bu hareketleri kanunun sıkı şekilde işlediği bir ülkede yapsalar ya. Bu resmen tüketiciye hakaret. Ah bir dayanışma örgütlenme olsa, insanlar bir bir tavır alıp almasa, şöyle fiyatını 2000 lerde görsek, 42 olanınında 1500 lerde. Hakkettiği yerde olması için duacıyım.

    - Sabırlı olun almayın kardeşim, burunları sürtene kadar en azından. 1-2 ay kimse ölmez beklemekle. Bakın ben ps3 te en sevdiğim oyunu 72 ekranda ve kötü bir görüntüde oynuyorum, çok canımı sıkıyor ama bunlara asla muhtaç olmam. Param cebimde hazır istesem anında alırım, ama bu haldeyken asla almam ! Sırf bir kaç kişinin amblight yorumu resim kalitesi yorumu ile satışı hızlandığı için bi yerleri tavanda bunların. Mevcut sorunlarına rağmen fiyat düşürmek yerine artırmanın çakallığındalar. Terbiyesizler ya.

    +1
    aynı durumdayım ve şu an almayı düşünmüyorum.
    özellikle bu forum sayesinde satışları artan ve buna binaen rakamları dalga geçer gibi yükselten teknosaya haddini bildirmek de bizim görevimiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NumberOneMercury

    Almak isteyen varsa bugun Yenibosna Koçtaş'taki Darty magazasinda 1899 tlye satıldığını gördüm.

    Darty'de bu ürün yok o 6687
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xLordRealx

    Ya arkadaşlar şu tvnin kendisini resetleme sorunu için bir şeyler yapabilir miyiz? Yaklaşık 400 küsur bölümlerde olduğum bir anime serisi izleyeceğim yarım saattir izleyemedim açmak istediğim bölüme gelemeden tv kendini resetliyor duvara vurmaktan elimi kırıyordum yemin ederim ya yok mudur bir çözümü?


    Daha önce bende de olmuştu (47PFL6097k). Ama HDDden film izlemeye çalışırken değil, Menüden tuşlara hızlı basıp menuler arasında hızla dolaşırken , özellikle de aşağı yön tuşuna üst üste hızlı bastığımda üst üste 2-3 kez resetlemişti tv kendisini.

    Çözüm olarak sa kumanda tuşlararına yavaş aralıklı basmakla ve menude daha yavaş dolaşmakla buldum. Yani Tv kibar davranılamsını istiyormuş :).

    Size tavsiyem;
    1- aşağı yön tuşuna ardarda hızlı değil aralıklı basmanız, veya
    2- bu şekilde 400. dosyaya gitmek uzun sürecekse bölümleri 40-50 şerli alt dosyalara ayırın.

    Böylece hem ulaşmak daha kolay olur hemde reset sorunu büyük ihtimalle hallolur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehmi02

    quote:

    Orijinalden alıntı: xLordRealx

    Ya arkadaşlar şu tvnin kendisini resetleme sorunu için bir şeyler yapabilir miyiz? Yaklaşık 400 küsur bölümlerde olduğum bir anime serisi izleyeceğim yarım saattir izleyemedim açmak istediğim bölüme gelemeden tv kendini resetliyor duvara vurmaktan elimi kırıyordum yemin ederim ya yok mudur bir çözümü?


    Daha önce bende de olmuştu (47PFL6097k). Ama HDDden film izlemeye çalışırken değil, Menüden tuşlara hızlı basıp menuler arasında hızla dolaşırken , özellikle de aşağı yön tuşuna üst üste hızlı bastığımda üst üste 2-3 kez resetlemişti tv kendisini.

    Çözüm olarak sa kumanda tuşlararına yavaş aralıklı basmakla ve menude daha yavaş dolaşmakla buldum. Yani Tv kibar davranılamsını istiyormuş :).

    Size tavsiyem;
    1- aşağı yön tuşuna ardarda hızlı değil aralıklı basmanız, veya
    2- bu şekilde 400. dosyaya gitmek uzun sürecekse bölümleri 40-50 şerli alt dosyalara ayırın.

    Böylece hem ulaşmak daha kolay olur hemde reset sorunu büyük ihtimalle hallolur.

    Sanırım 2. yöntem en mantıklısı olacak. Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geometri76

    quote:

    Orijinalden alıntı: escofly

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: escofly

    sindirmek için zorlamama rağmen sinmiyor, hala yazılım çıkar da düzelir mi acaba diyorum ama maalesef bunu beklemek için vaktim yok..
    en iyisi iade edip yeni bir indirim beklemek..


    Hiç dert etme cayma hakkını kullanıp parayı indir cebe..İmkanın varsa 1-2 ay bekleyip 2013 medelleride bekleyebilirsin..

    quote:

    Orijinalden alıntı: darknessjack

    -Ne yani şimdi escofly nin TV si cumasi yemi satılacak ?


    Aynen öyle...Monutorü arızalı çıkan arkadaşım iade ettiğinde güzelce sarıp sarmalayıp rafa kaldırmışlar...Muhtemelen anlamayan birine yutturlmuştur

    KLİKSA'DAN ALIŞVERİŞ YAPANLAR BİR DAHA DÜŞÜNSÜN!!! KLİKSA 7 GÜNLÜK KOŞULSUZ İADE'DEN KAÇIYOR, SERVİS RAPORU İSTİYOR!!! Cihazın sorunlarını bildirdiğim için 7 günlük cayma hakkımdan faydalanamıyormuşum. Böyle bir şey var mı sevgili arkadaşlar??? Benim bildiğim yanlış bir şeyler varsa vazgeçeceğim bu hırlaşmadan ve 5 sene önceki kıytırk LG televizyonumdan daha boktan bir TV olan 6877'i kullanmaya s.. s... devam edeceğim (Hala da bu televizyonu alayımmı diyen arkadaşları da bu sinirle dövmek istiyorum!!!! derdiniz yok da dert arıyorsanız gelin görüşelim!!

    Neyse, Kliksa ile çok enteresen yazışmalar geçiyor ve iş sinir harbine döndü artık!!! buyrun yazışmalar, alışveriş yapmadan önce iyi düşünün!!!!!

    BEN 1. MAIL:

    Sayin yetkili,

    Sisteminize iptal nedenini girerken hatali bir sekilde henuz bitirmeden mesaji gondermis bulundum.

    Tv nin ambilight isiklarindan bazilarinin gomulu olmasina ek olarak goruntude titreme, kirilma ve kesik kesik donmalar oluyor. Bu seviyedeki bir cihazin kagit uzerinde belirtilen ozelliklerine istinaden normal olarak nitelenebilecek ve kabul edilebilecek turde bir sorun degil. 4 yil once aldigim ve cok daha dusuk ozellikleri sahip eski televizyonumda dahi bu gibi sorunlarla karsilasmadim.

    Konuyu philips merkeze de aktarmakla birlikte verecekleri yanita istinaden iptal veya degisim talep edecegim.

    İptal notuna eklenmesini rica ederim.

    KLIKSA 1. MAIL CEVAP:

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Öncelikle iade ürünün arıza durumunu içeren yetkili teknik servis tarafından servis raporu tutturmanız gerekmektedir.

    43682792 numaralı siparişiniz için web sitemiz üzerinden iptal isteğinde bulunmanız gerekmektedir.www.kliksa.com a girip üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim sayfasına gitmeniz, daha sonra iptal etmek istediğiniz siparişin numarasına tıklayarak siparişinizin içine girmeniz gerekmektedir. İptal/İade ye tıklayarak açılan formu doldurmanız ve göndermeniz yeterli olacaktır.

    Ayrıca aşağıda yer alan Gebze adresimize iade ürünün, servis raporuyla birlikte eksiksiz ulaşması akabinde, gerekli kontroller yapılarak tarafınıza bilgisi aktarılacaktır. İade ürünü ups kargo ile (anlaşma kodu:000E5E) karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

    BEN 2. MAIL

    Merhaba,
    İade koşulsuz değil mi 7 gün içinde? Servis çağırıp rapor tutturmam gerekiyorsa üründen memnun değilim bu şekilde iade etmek istiyorum.
    Geri bildiriminizi rica ederim.
    İyi çalışmalar

    KLIKSA 2. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. Ancak arızalı ürünlere ilişkin yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporu eşliğinden teslim aldığınız tarih itibariyle 30 gün için tarafımıza ulaşması akabinde iptal/iade talebiniz işleme alınabilmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 3. MAIL

    Sayın Yetkili,
    Ürün orijinal ambalajında tekrar satışa uygun vaziyettedir. Servis kurulumu yapmıştır, hatalar tespit edildikten sonra kullanım yapılmadan orijinal ambalajına yeniden konulmuştur. Uğraşmak istemediğim için orijinal ambalajıyla cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Yine de ürün sorunlu bir üründür, etik olarak yeniden satılmaması gerektiğini düşünüyorum. Ürünü teslim etmek için kargo firmasını beklemekteyim.
    Öncelikli olarak iade talep etmiştim, ancak konuyla ilgili Philips merkeze mail attım, gelecek yanıta göre iade talebimi ürün değişimi olarak revize edebilirim. Kargoya verdikten sonra belli olacak bu durum mümkün müdür?
    İyi çalışmalar dilerim

    KLIKSA 3. MAIL YANIT

    Sayın İlgili,

    kliksa.com a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. İade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com

    BEN 4. MAIL

    Merhaba,

    Kargo firması ürünü dün teslim almadı. Sevk irsaliye tarihiniz 02.01.2013, benim teslim aldığım tarih de ertesi günü 03.01.2013'tür. Servis kurulumu da 04.01.2013 te yapmıştır. Bugün kargo teslimatı almıştır, fatura&garanti belgesi&servis kurulum formu kutunun içindedir (Takip No UA00330400925)

    Bu arada göndermiş olduğunuz cevapları çok politik ve ucu açık buluyorum. Bir kaç vidaya ait küçük poşetin "mecburen" yırtık olmasını orijinalliğini mi bozuyor anlamış değilim, zira her yazınızda servisten bahsediyorsunuz, ben de 7 günlük iade hakkımı dile getiriyorum, ama bana net bir yanıt vermekten çekiniyorsunuz. Sonuç olarak ürünün arızalı olduğunu ben size ek bir bilgi olarak iletiyorum ve 7 günlük KOŞULSUZ iade hakkımdan istifade etmek istediğimi belirtiyorum, siz de ısrarla SERVİS RAPORU diyorsunuz. Koşulsuz bir iade hakkı tanınmışsa benden servis raporu istememeniz gerekir. Zira üzerinden 4 hafta geçmiş olsaydı yasal olarak servis raporu sunmam gerekecekti, yanılıyor muyum?

    KLIKSA 4. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Ürünün arızasına ilişkin olarak aktarmış olduğunuz bilgiye istinaden koşulsuz iade süreci ne yazık ki işleme alınamamaktadır. Bu nedenle iade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 5. MAIL

    Ürün sorunlu değildir, ben çok kuruntulu ve psikolojik sorunları olan bir adam olduğum için kafaya takıp size yalan söyledim. Mis gibi tıkır tıkır çalışıyor. Ürün kutusunda altında imzam olan herhangi bir şikayette de bulunmadım. Dilediğiniz gibi başka müşterilerinize satabilirsiniz. Orijinal ambalajında, faturasıyla beraber size 7 gün içinde gönderdim, para iadesi talep ediyorum. 7 gün koşulsuz iade hakkım varken yasal bir dayanak göstermeden servis raporu istemenizi anlamsız buluyorum. Bu yaklaşımınıza istinaden, sizden alışveriş yapanların bu yaklaşımınızla ilgili bilgi sahibi olmaları ve mağdur olmamaları için sitenizden alışveriş yapmadan önce tekrar düşünmeleri adına bu yazışmaları tüm forumda paylaşmak durumunda olduğumu belirtmek isterim.

    Açıkçası yeterince vaktimi aldınız, hala da almaktasınız, bu vakit kaybından maddi zarara uğramamın yanından manevi ve psikolojik olarak da yıpranmaktayım. Yasal bir dayanağınız yoksa lütfen ürünü kontrol edin, orijinal ambalajında tekrar satışa uygun olduğu için iadesini kabul edip ücret iadesini sağlayın, aksi takdirde ürün ücretinden daha öteye taşımak durumunda kalacağım bu yaptığınız sayesinde beni soktuğunuz durumu.

    Sonuç itibariyle ürün sorunsuzdur ve orijinal ambalajındadır, son kararımdır!!!

    KLIKSA 5. MAIL CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    İade ürünün tarafımıza ulaşması akabinde, gerekli kontroller yapılarak tarafınıza bilgisi aktarılacaktır.

    Bilgilerinize sunarız.

    KLIKSA 5. MAIL 2. CEVAP

    Sayın İlgili,

    kliksa.com a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    43682792 no.lu siparişiniz elimize ulaşmıştır. Koşulsuz iade süreci ürünün orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz olması halinde geçerli olmaktadır. İade ürünün paylaşmış olduğunuz arızalarını içeren yetkili teknik servis tarafından düzenlenen servis raporuyla birlikte tarafınıza göndermeniz gerekmektedir. Servis raporunu göndermeniz akabinde iptal iade işleminiz gerçekleştirilecektir.

    Bilgilerinize sunarız.

    BEN 6. MAIL

    Sayın yetkili,

    Üründe herhangi bir arıza bulunmamaktadır, sonradan edindiğim bilgiler doğrultusunda doğru ayarları yapmadığımı öğrenmiş bulunmaktayım. Yine de üründen genel itibariyle tatmin olmadığım için 7 günlük cayma hakkımı kullanıp iade etmek istiyorum. Ürün orijinal ambajında size teslim edilmiştir. Orijinal ambajında olmadığını mı ediyorsunuz anlayamadım??? Yeninden belirtmek gerekirse, servis raporu yok, çünkü ben ayarları yanlış yaptığımdan size TV'nin hatalı olduğu bilgisini iletmişim, size de göndermiş bulunduğum için cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Servis gelseydi de bir rapor yazamazdı, çünkü cihaz sorunsuz. Benim yaptığım ilk beyanı dikkate alıyorsanız yeniden belirtmek isterim ki yanlış yaptığım ayarlar neticesinde ürünü hatalı sanıp size yanlış bilgi iletmişim. Cihazın hala sorunlu olduğuna inanıyorsanız lütfen kendiniz kontrol edip servis çağırın. Ücret iadenizi bekliyorum.

    Sizden hala aynı türde mailler alacaksam lütfen bir müdürünüzün telefon bilgisini iletiniz ya da benimle aşağıdaki numaramdan iletişime geçmesini sağlayınız.

    Ayrıca, sizden alışveriş yaptığıma yapacağıma bin pişman olduğumu belirtmek isterim.

    BEN 7. MAIL

    Merhaba,

    Aşağıda yer alan e-postamı yanıtsız bırakarak ürünü U000E5EA0331107 kargo takip numarasıyla adresime göndermişsiniz. Aşağıdaki postada yazdıklarımı tekrar inceleyerek sorularımı tek tek yanıtlamanızı rica edeceğim, makul bir gerekçeniz yoksa ürünü kabul etmeyeceğim.

    1- 7 gün koşulsuz cayma hakkımı hangi hallerde kullanabilirim (web sitenizdeki beyanlarla destekleyiniz)?
    2- 7 gün dolmadan ne olursa olsun koşulsuz iade etme hakkım varken servis raporu istemenize istinaden; 30 günlük servis raporlu ayıplı mal iadesi ile 7 günlük koşulsuz iade arasındaki farklar nedir? Size orijinal ambalajında tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz teslim ettim, dilerseniz paketlenirken çekilen resimleri de gönderirim. Bu yüzden sürekli olarak aynı gerekçeyi göstermeyi bırakın. Yani, bir ürünün arızalı olması durumunda 7 günlük cayma hakkımız otomatikman iptal mi oluyor? O zaman ayıplı veya iade edilmiş malları kakalayın bizlere (zaten bana gelen ürünün daha önceden açılmış ve yeniden paketlenmiş olduğuna şüphelenmiyor da değilim), biz de servislerde uğraşalım, işimizi gücümüzü bırakıp evde servisin gelmesini bekleyelim, bunu mu anlamamız gerekir?
    3- İlk olarak üründe arızalar olduğunu belirttiğim beyana takılarak iade işlemimi gerçekleştirmemeye direniyorsunuz. Sonrasında ise ayarları yanlış yaptığımı öğrendiğimi belirttim. Şu an ürünün arızalı olduğu konusunda ısrarcı olan sizsiniz. Madem beni ürünün bozuk olabileceğini tespit etme konusunda otorite olarak görüyorsunuz, ikinci beyanımı dikkate almamak konusundaki ısrarınız nedir? Servis miyim ben? Yanlış ayar yaptığımdan ürünün bozuk olduğunu ifade etmişim, sonrada hatamı fark edip sizi bilgilendirmişim. Ben otorite olmadığıma ve hata yaparak ilk seferinde yanlış bilgi verdiğimi belirtmeme rağmen ürünün hala sorunlu olduğunu iddia eden sizsiniz. Neden 2. beyanımı dikkate almıyorsunuz? Bu konudaki mazeretiniz nedir? Yoksa ürüne zarar mı verdiniz de ona mı güveniyorsunuz?
    4- Diyelim ki ben ürünü yarın kargodan teslim aldım, servis çağırdım ve hatamı fark ederek size ısrarla belirttiğim gibi servis de ürünün sorunsuz olduğunu onayladı. Bu durumda 7 günlük cayma hakkımdan nasıl istifade edeceğim ve bunu hangi yasal dayanaklara oturtacaksınız? Buna ek olarak, evde servis beklerken geçirdiğim boş gündeki iş kaybımın ve bu kadar yazışma esnasında kaybettiğim vaktin ve üzerimde yaratmış stresin hasarını nasıl ödeyeceksiniz?

    Netice itibariyle cihaz sorunlu olsun veya olmasın; 2. soruda belirttiğim gibi 7 günlük iade hakkının nasıl kullanabildiğini merak ediyorum. Madem sorunlu bir ürünse 7 günlük iade hakkıyla 30 günlük sorunlu/ayıplı ürün iadesi hakkının arasındaki farkları bilmek istiyorum. Yeniden dikkatinizi çekerim ki ürünü orijinal ambalajında, tekrardan satışa uygun, hasarsız ve eksiksiz teslim ettim, bu yüzden bunun dışında bir gerekçe göstermenizi rica ederim, zira sürekli olarak aynı şeye vurgu yapmaktasınız.

    İletmiş olduğum sorulara yine maddeler halinde tek tek yasal dayanaklarıyla birlikte makul gerekçeler göstermeniz durumunda ürünü kabul edeceğim. Aksi takdirde 7 günlük iade işlemi konusunda ısrarımı sürdüreceğim, zira sizin keyfinize göre evde oturup servis bekleyecek bir lükse sahip olmadığımı belirtmek isterim.

    En kısa sürede geri bildiriminizi rica eder, iyi çalışmalar dilerim

    hocam gerçekten çok yıpranmışsın, tek tek okudum ve tam bir empati ile hissettiklerinizi burda yaşadım resmen. inşallah sonuç mutluluğunuzla neticelenir.

    eyw. geometri.. Kliksa iade talebimi sonunda kabul etti,, şirket adına satın aldığım için faturayı muhasebeleştirmediğime dair bir yazı gönderdim ve iade işlemini gerçekleştireceklerini belirttiler..Son mailimden sonra nihayet birileri beni dinlemek için iletişime geçti. Ancak 7 günlük koşulsuz iade hakkı ve 30 günlük ayıplı mal iadesi hakkında bir bilgi edinemedim.. TV değiştirmek/iade etmek isteyenlere tavsiyem hiç bir surette dürüstlük edip TV'nin sorunlu olduğunu düşündüklerini dile getirmesinler, direk keyfi olarak caydıklarını belirtsinler yoksa benim gibi günlerini kaybedip yoğun bir stres altına girebilirler.

    Öte yandan, ben de bu TV'nin öncelikle görüntüyle ilgili sorunların düzelmesini ve sonrasında fiyatının hak ettiği yere düşmesini bekleyeceğim, yahut başka bir TV bakacağım (görüntüyle ilgili problemler düzelsin yine anı parayı öderim).. Bana göre ambilight'ın mali değeri 300TL ve bu TV 47inch 2300TL'yi (2600-300TL) hak edecek hiç bir şeye sahip değil, zira üstüne basa basa tekrar söylüyorum, 4 senelik 50hz'lik LG TV'm bile hızlı sahnelerde takılmazken bundaki ekran takılmaları adamı kanser eder,, menüler yavaşmış Smart TV yavaşmış altyazı çıkarmıyormuş şahsen benim umurumda değil (bir de onlar umurumda olsa idi iade etmeden camdan aşağı atardım), ama bir panele bu kadar para ödüyorsan ekran kartı on-board olan PC'de oyun oynar gibi takılmayacak arkadaş. Ben ıvır zıvıra bakmıyorum, görüntüye bakıyorum sadece. Bu TV'yi alıp sadece Kanal D ATV izleyenler bir problem görmeyebilir diyeceğim onu da diyemiyorum, çünkü en basitinden altyazı geçişlerindeki kesik kesik titremeleri, kameranın hızlı hareketi esnasında zaman zaman meydana gelen takılmaları (perfect motion kapalıyken bile) fark etmemek bana göre çok güç. Bu yazdıklarım sadece benim ürünüme mahsus ise söz meclisten dışarı diyeceğim ama daha önce de bir Teknosa mağazasındaki Philips satan temsilcinin bu TV'nin bahsettiğim kronik sorunları olduğunu, değişim istesem de yeni TV'de aynı sorunları yaşayacağımı itiraf ettiğini belirtmiştim. Demek ki herkese denk gelmese de en azından olmaması gerektiği kadar yoğun bir oranda sorunlu bu seri, ki satan kişiye bile bu yorumu yaptırabiliyor. Lafı fazla uzatmadan, bana göre bu TV'nin performansının karşılığı olarak 47inc fiyatı ambilight faydası dahil 1800'ü geçmez, zira 1500TL'lik 47 inç 100hz TV'ler bundan daha hızlı. Test ettin mi derseniz, evet 50 hz lik eski televizyonum ile test ettim ve o bile hareketi takılmadan daha net veriyordu..

    bu TV'nin sorunları çözülmeden benim gibi bile bile lades demek isteyenlere hayırlı olsun, TV stoklara girmiş:)




  • evet arkadaşlar bugün itibarıyla bende 47PFL6877K/12 televizyonumu teknosadan 2.680 tl ye satın almış bulunmaktayım buna duvara asacağım askı aparatıda dahil olmak kaydıyla.
    televizyonu kütahya teknosaya gittigimde ilk olup olmadıgını sordum tv nin ellerinde oldugunu ve teşhir reyonunda olmadıgını belirttiler ve depodan adresime göderebileceklerini söylediler bu yüzden cayacaktım almaya ama sonra açıp görebilecegimi söylediler
    bende açıp tvyi teknosanıjn reyonunda elemanlarına kurdurttum kendi gözlerimle belki 2 saate yakın tvnin güncellemesini bile ordaki elemanlara yaptırdım alacagımı söyledikten sonra.tv yi kendi gözlerimle birebir denedim 2d yayını 3d yayını hd yayını kablosuz internete baglanmasını kablosuz mause ve klavyeye baglandındaki hızına kanallar arasında geçiş hızını ve ölü piksel olup olmadını arkadaki ledlerin yamuk olup olmamasına burdaki bi arkadaşın ki öle çıkmıştı sanırım sırf o yüzden jelatinlerine kumandasına incigine cincigine varıncaya kadar baktım ve tvyi çok begendim. ve bu tvyi sarın götürücem dedim.elemanlar abi siz gidin elimizde depoda şu an yok 2 gün sonra kapalı cihaz yollayalım dediler bende yoookk kardeşim ben bunu alıcam götürücem olursa bu cihaz dedim kıllandım forumdaki kliksadan alınma cihazlardan dolayı onlarda ok dedi ve cihazı aldım evimi yeni taşıyorum cihazı servise kurduktan sonra foto paylaşımı yapıcam inşallah...burdaki arkadaşlar yavaş falan dediler evde daha belli olur ama çokta yavaş gelmedi bana evdeki plazma panasonic tvmden alışkın oldugum için sanırım :))açıkcası sonuçta tv bu evde laptop varken internete tvden girmem heralde bana görüntü lazım filmi bile laptopu baglar izlerim sıkıntı olmaz bunlar benim fikrim tabiki herkese hayırlı ugurlu olsun derim ismim şahin yaş 33 kütahyadan yazıyorum...çünkü bende forumlara bakarak ürün kullanıcı yorumlarını önemsiyorum alacak arkadaşlarada inşallah yardımcı olurum saygılar...




  • Bende 42 liğini sorunsuz kullananlardanım. Bu kadar kötü yorumu görünce şaşırıyorum açıkcası. Şikayet ettiğim tek şey biraz yavaş. Çok sık olmamakla birlikte ps3 de oynuyorum takılma kırılma falan yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BakimsizTarzan

    Bende 42 liğini sorunsuz kullananlardanım. Bu kadar kötü yorumu görünce şaşırıyorum açıkcası. Şikayet ettiğim tek şey biraz yavaş. Çok sık olmamakla birlikte ps3 de oynuyorum takılma kırılma falan yaşamadım

    Olumlu mesajlara devam edelim

    Bende 2,5 aydır 47" olanını kullanıyorum, ilk günlerde sabaha karşı kendiliğinden açılma sorunum vardı, güncelleme ve fabrika ayarlarına dönüş sonrası bu sorunum çözüldü.

    Her ne kadar albani ustamız bu paneli beğenmese de görüntü kalitesinden de, Smart özelliklerinden de memnunum. TV'ye bağlı bir HTPC kullandığımdan USB'den video oynatmıyorum. Dahili uydu alıcıyı da henüz kullanmadım.

    Sonuç olarak kesinlikle tavsiye edebileceğim bir TV. Kendilerine sorunlu cihaz gelenleri ayrı tutuyorum, onların tabii ki değiştirilmesi gerekir ama bu TV'yi kötülemek için yeterli değil, olsa olsa satıcının hizmet kalitesini eleştirebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NumberOneMercury

    Almak isteyen varsa bugun Yenibosna Koçtaş'taki Darty magazasinda 1899 tlye satıldığını gördüm.

    pes ama yaa... 30 sayfaya yakın yazı okuduk, artık 6877 ile 6687 yikarıştırmayın noolur yaa..




  • Bende tv'yi ilk alanlardanım, philips hmp3000 birlikte sorunsuz kullanıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.