- x
XP'de, 'Başlat Menüsü ve Görev Çubuğu Görünmüyor'
15 Cevap28475 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


128 Mesaj
4 Mart 2006; 14:06:03 

Arkadaşlar, Win Xp kullanıyorum ve nasıl oldu bilmiyorum, başlat menüsü ve görev çubuğu görünmüyor. Açılırken gözüküyor, 2 saniye sonra kayboluyor. Windows tuşuna basıldığında da sadece başlat menüsü çıkıyor, ancak görev çubuğu çıkmıyor.

geriye dönük sistem geri yükleme noktası da oluşturulmadı. Ayarlarımda bi problem yok. (en azından öyle biliyorum)

Bu sorunu nasıl aşabilirim?


_____________________________



385 Mesaj
4 Mart 2006; 20:26:53 

windows tuşuna bastığında mouse'unu taskbar'ın olması gereken yerine sürükle ve mouse'un şekil değiştirip değiştirmediğine baktın mı... mouse yukarı aşağı ok işareti şeklini alıyorsa mouse'u hafifçe clikleyip yukarı çekmeyi dene...eğer task bar görünürse üzerinde sağ clik yapıp görev çubuğunu kilitle de...


_____________________________



56 Mesaj
4 Mart 2006; 20:34:27 

sağ tıkla özellikler de;görev çubuğu gizle tik'ini kaldır,bi de böyle dene


_____________________________

INTEL P4 CPU 2.40 GHZ,512 MB RAM,
NVIDIA GE-FORCE FX5200 128MB,
LG CDRW,AKITA WEBCAM,LG 17'' MONİTÖR,DESKJET 890C


128 Mesaj
5 Mart 2006; 17:51:13 

2si de olmadı arkadaşlar


_____________________________



281 Mesaj
19 Haziran 2006; 0:17:57 

ya arkadaslar aynı sorun bendede oldu napmak lazım her yolu denedim olmuyo aha oncede oldu format attım baska yolu varsa soyleyın cubuk gitti gelmıyo acılırken 2 sanıye sonra kayıp oluyo. ama yeri belli.. baska kullanıcı hesabı acınca cubuk var ama benım butun belgeler bu hesapta yardım lutfen. bu arada benım pc laptop ilk ikisinde ben de değil kardesim oyun oynayınca olmustu sabahtan aksama kadar.. bugunde bende oldu pc 9 saattir acıktı bi alakası yoktur herhalde değilmi..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan24 -- 19 Haziran 2006; 0:21:00 >


_____________________________



466 Mesaj
19 Haziran 2006; 0:29:57 

Bilgisayarında ObjectDock programı kurulu mu?
Bu programın ayarlarında böyle bir seçenek var.Bir arkadaşım da aynı sorunu yaşamıştı, ama baştan aklımıza gelmediği için kullanıcıyı kaldırmıştık.


_____________________________



958 Mesaj
19 Haziran 2006; 0:36:07 

Sorunun yaşandığı tarihten bir gün öncesinde sistem geri yükleme yapın


_____________________________



281 Mesaj
19 Haziran 2006; 1:12:46 

EVET arkadasım ObjectDock kurulu ondanmı yapar acaba bakayım bi sistem geri yuklemeyle olmuyo zaten bi windovs ayarıyla oynamadımkı


_____________________________



281 Mesaj
19 Haziran 2006; 1:18:10 

Frozenmetal
buyksun sana nasıl tesekkur edebilirim allah klavyene zeval wermesın nasılda aklıma gelmedi yaa.. duzeldi şimdi çok tesekkur ederim..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Haziran 2006; 1:19:08 

eğer kalvyeyle baslata girebiliyorsan sistem geri yüklemeyle düzelte bileceğini sanıyorum


281 Mesaj
19 Haziran 2006; 1:29:22 

sağol kardes hallettım bu vista demosundanmıs program ayarından olduğu için sistem gerı yuklemeyı sallamıyo emrah kardes sağolsun ama neden oldugunuda anlamıs diilim hala ben degısmemıstım ayarını


_____________________________



466 Mesaj
19 Haziran 2006; 12:01:04 

Önemli değil

Başka birisi oynamıştır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frozenmetal -- 19 Haziran 2006; 12:02:48 >


_____________________________



27 Mesaj
19 Haziran 2006; 14:51:35 

eğer sen görev çubuğuna sol tıklayıp özelliklere girip otomatik olarak kaldır tuşunu seçtiysen ondadır.Başka sebebi yoktur.Yoksa sistemi geri yükle.Olsun bitsin...







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur_bulut -- 19 Haziran 2006; 14:56:28 >


_____________________________

Dünya kalmaz hiç kimseye
Gelin elele olalım
Gelin barış olalım
Gelin kardeş olalım...


56 Mesaj
16 Kasım 2006; 19:36:05 

bugün bu sorun başıma geLdi ve frozenmetaL sayesinde çözdüm kendisine teşekkürü borç biLirim..


_____________________________

Cort X-6 / Ibanez TB15 / Digitech RP50


 
1 Mesaj
25 Şubat 2012; 11:36:16 

görevyöneticisine yeni görev e tıklayın Explorer.exe bunu yazın belki olurrrrrr


_____________________________



816 Mesaj
25 Şubat 2012; 16:59:38 


quote:

Orijinalden alıntı: sinansonan25

görevyöneticisine yeni görev e tıklayın Explorer.exe bunu yazın belki olurrrrrr

tebrik ederim 6 senelik konu bravo. Tarihlere bakarsak daha iyi olacak sanırım. Çünkü yeni konular bu sefer aşağılarda kalıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » XP'de, 'Başlat Menüsü ve Görev Çubuğu Görünmüyor'
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.469