Şimdi Ara

S2000 vs POLO GTI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
3
Favori
16.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Böyle bir video izlemiştim zamanında paylaşmak istedim aynı şanzıman ve motora sahip ibiza cupra.

    Mantıken zaten s2000'nin geçmesi lazımki anormal bir durum oluşmaz.Fakat içinden geçme,dalga geçme,tur bindirme durumları oluşcağını zannetmiyorum.


    Nolursa olsunda s2000'nin yeri ayrıdır.

    Kısa bir süre sahibi olduğum polo gti'da gerçekten eğlenceli bir araç heleki çoğu kişinin 1.2-1.4 polo sanıp sizinle dalga geçmeye çalışırken madara olmaları ayrı bir zevk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf



    Böyle bir video izlemiştim zamanında paylaşmak istedim aynı şanzıman ve motora sahip ibiza cupra.

    Mantıken zaten s2000'nin geçmesi lazımki anormal bir durum oluşmaz.Fakat içinden geçme,dalga geçme,tur bindirme durumları oluşcağını zannetmiyorum.


    Nolursa olsunda s2000'nin yeri ayrıdır.

    Kısa bir süre sahibi olduğum polo gti'da gerçekten eğlenceli bir araç heleki çoğu kişinin 1.2-1.4 polo sanıp sizinle dalga geçmeye çalışırken madara olmaları ayrı bir zevk.

    Bu videodaki araçlar standart araçlarmı acaba?

    Standartsa çoğu kişi tarafından aşağılanan Polo GTI karşısında S2000'in işi pek kolay görünmüyor.




  • Arkadaşlar türkiyeden çıkmadan önceki son postum olsun.Benim 230 hp lik cupra ile panamera dizel cayenne s 200 210 a kadar önde gidebilen aktarma ve motora sahip ama s2000 rijitliğine sahip şase yok
  • Standart araçların verilerinde 0-200 hızlanmada 5.5 saniye fark var S2000 lehine.Araçların 6-7 saniyede 100 km hıza ulaştıkları düşünülürse 0-200 km hızlanmada ortalama hızlarının 100 km üstünde olacağına kesin diyebiliriz.Bu durumda en kötü ihtimal 100 km ile biri giderken diğerinin 5.5 sn beklediğini düşünelim ve ona göre yorum yapalım.Kısa ara hızlanmalar dışında Polo'nun hiç bir şansı yok , hatta 160 km üstü hızlarda sabun kalıbı formuyla Polo şamar oğlanı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 27 Mayıs 2012; 21:47:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Standart araçların verilerinde 0-200 hızlanmada 5.5 saniye fark var S2000 lehine.Araçların 6-7 saniyede 100 km hıza ulaştıkları düşünülürse 0-200 km hızlanmada ortalama hızlarının 100 km üstünde olacağına kesin diyebiliriz.Bu durumda en kötü ihtimal 100 km ile biri giderken diğerinin 5.5 sn beklediğini düşünelim ve ona göre yorum yapalım.Kısa ara hızlanmalar dışında Polo'nun hiç bir şansı yok , hatta 160 km üstü hızlarda sabun kalıbı formuyla Polo şamar oğlanı olacaktır.

    Hiçmi şansı yok gerçekten?

    Forumdan 1 Ad. standart S2000 sahibi ciksada su soruya cvp bulsak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Arkadaşlar türkiyeden çıkmadan önceki son postum olsun.Benim 230 hp lik cupra ile panamera dizel cayenne s 200 210 a kadar önde gidebilen aktarma ve motora sahip ama s2000 rijitliğine sahip şase yok

    Polo GTI'nin, özellikle de 3k'nın şasisi S2000'den çok daha yüksektir. S2000 şase rijitliği 2004 yılında gelen makyajla birlikte %10'a yakın artırılmıştır ayrıca. Sonuç olarak bir cabrio, ve günümüz koşullarına göre eski teknolojiyle üretilmiş çelikten oluşturulmuş bir şasisi var. İyi yolculuklar dilerim size şarapçı bey, mümkünse bir gün sizin şaraplardan denemek isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Arkadaşlar türkiyeden çıkmadan önceki son postum olsun.Benim 230 hp lik cupra ile panamera dizel cayenne s 200 210 a kadar önde gidebilen aktarma ve motora sahip ama s2000 rijitliğine sahip şase yok

    Polo GTI'nin, özellikle de 3k'nın şasisi S2000'den çok daha yüksektir. S2000 şase rijitliği 2004 yılında gelen makyajla birlikte %10'a yakın artırılmıştır ayrıca. Sonuç olarak bir cabrio, ve günümüz koşullarına göre eski teknolojiyle üretilmiş çelikten oluşturulmuş bir şasisi var. İyi yolculuklar dilerim size şarapçı bey, mümkünse bir gün sizin şaraplardan denemek isterim

    Ne demek yazın kapım herkese açık bir yaz buluşmasında muhakkak görüşürüz.Hadi kalın selametle




  • s2000 içinden geçer gti nin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf



    Böyle bir video izlemiştim zamanında paylaşmak istedim aynı şanzıman ve motora sahip ibiza cupra.

    Mantıken zaten s2000'nin geçmesi lazımki anormal bir durum oluşmaz.Fakat içinden geçme,dalga geçme,tur bindirme durumları oluşcağını zannetmiyorum.


    Nolursa olsunda s2000'nin yeri ayrıdır.

    Kısa bir süre sahibi olduğum polo gti'da gerçekten eğlenceli bir araç heleki çoğu kişinin 1.2-1.4 polo sanıp sizinle dalga geçmeye çalışırken madara olmaları ayrı bir zevk.

    Hocam bu videodaki cupra büyük ihtimalle chipli.

    Çünkü stock halde 2 aracın 0-200 ü arasında 5-6 saniye fark varki bu ciddi bir mesafeye tekabül ediyor.

    s2000 karşısında stok GTI ın şansı yok.Yazlılımısının şansı belli bir hıza kadar olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 27 Mayıs 2012; 22:50:18 >




  • s2000 gtı geçemez turbo farklıyla gtı her türlü alır ama s2000 kadar uzun ömürlü ve sağlıklı olacağnı düşünmüyorum gtı motorunun aşıırı besleme ve 1.4 motor ne kadar dayanır bilemem forumlarda gtı ile ilgili yağ yakma konularını görmüşsünüzdür.
  • GTI nasıl alıyor ya nasıl alıyor60 beygir fark var arada yahu nasıl alıyorgülüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Standart araçların verilerinde 0-200 hızlanmada 5.5 saniye fark var S2000 lehine.Araçların 6-7 saniyede 100 km hıza ulaştıkları düşünülürse 0-200 km hızlanmada ortalama hızlarının 100 km üstünde olacağına kesin diyebiliriz.Bu durumda en kötü ihtimal 100 km ile biri giderken diğerinin 5.5 sn beklediğini düşünelim ve ona göre yorum yapalım.Kısa ara hızlanmalar dışında Polo'nun hiç bir şansı yok , hatta 160 km üstü hızlarda sabun kalıbı formuyla Polo şamar oğlanı olacaktır.

    Hiçmi şansı yok gerçekten?

    Forumdan 1 Ad. standart S2000 sahibi ciksada su soruya cvp bulsak.


    Arkadaşım inat ettin kaldın anlamadım , niye bu kadar zorluyorsun , bire bir verilerle karşılaştırdığımda 0-160 hızlanmada çok fazla açılmamış olan fark 160 dan sonra açılmış, hatta baktığım bir sitede 0-200 hızlanmada 9 sn fark gözüküyor, artık arada nasıl bir fark olur sen düşün.DSG 7 ileri çift kavrama şanzımandan dolayı bir kaç ara hızlanmada GTİ alır , onun dışında hiç bir şansı yok .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Standart araçların verilerinde 0-200 hızlanmada 5.5 saniye fark var S2000 lehine.Araçların 6-7 saniyede 100 km hıza ulaştıkları düşünülürse 0-200 km hızlanmada ortalama hızlarının 100 km üstünde olacağına kesin diyebiliriz.Bu durumda en kötü ihtimal 100 km ile biri giderken diğerinin 5.5 sn beklediğini düşünelim ve ona göre yorum yapalım.Kısa ara hızlanmalar dışında Polo'nun hiç bir şansı yok , hatta 160 km üstü hızlarda sabun kalıbı formuyla Polo şamar oğlanı olacaktır.

    Hiçmi şansı yok gerçekten?

    Forumdan 1 Ad. standart S2000 sahibi ciksada su soruya cvp bulsak.


    Arkadaşım inat ettin kaldın anlamadım , niye bu kadar zorluyorsun , bire bir verilerle karşılaştırdığımda 0-160 hızlanmada çok fazla açılmamış olan fark 160 dan sonra açılmış, hatta baktığım bir sitede 0-200 hızlanmada 9 sn fark gözüküyor, artık arada nasıl bir fark olur sen düşün.DSG 7 ileri çift kavrama şanzımandan dolayı bir kaç ara hızlanmada GTİ alır , onun dışında hiç bir şansı yok .

    Ben inat etmekten ziyade doğruyu bulmaya calisiyorum.
    Polo GTI gibi bir araca hicbir sekilde şans vermiyorsa gerçekten S2000'i tebrik etmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • s2000 VAR BENDE

    Polo Gt si olan varsa yapıştırabiliriz :)



    veriler sonuçlar resim video sizden gaza basmak bizden :)

    He bu arada yazılım mod teker turbo lastik kanat fren ne ararsan var sonra sende o bu var demeyin hea :)

    arabayı JB yaptım fenalardayım
  • Polo alabilir. Çünkü 'GTI a giren VTEC açılmaz.'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Life 'Til Leather

    Polo alabilir. Çünkü 'GTI a giren VTEC açılmaz.'

  • adaletsiz bir eşleştirme daha
  • Meraklısı varsa romanya'da bir meraklı Golf R yüklemeye devam ediyor, ara bakıyorum, kurcalamadığı yeri kalmadı,
    sökmedik parça kalmadı, döşemesinden şanzımanına, pistonlardan egzosuna kadar, dışında sadece jantlarla oynadı o kadar,
    en son ulaştığı veri

    Golf .:R Revo Technik - 586HP & 618Nm




    http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=11912
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: No Life 'Til Leather

    Polo alabilir. Çünkü 'GTI a giren VTEC açılmaz.'



  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    S2000'in yanında polo ossuruktur Bırakın polo'yu golf r'ı bile kaale almam, iki kişilik üstü açık, 2.0 atmosferik 240hp, önden motorlu arkadan çekişli bir spor araç ile sıradan bir binek aracın spor versiyonunu kıyaslamak bence normal bir durum değil. Type-R deseniz tamam derim ama s2000

    Bu arada polo gti stokta s2000'i imkansız geçemez. Chip Tuning ile iyi yürüyor ama tek seferlik yürüyor sonra şişiyor. Revo'lu gti sahiplerinin yorumlarına bir bakın isterseniz aracın daha ikinci denemede şiştiğinden ve üst üste bir kaç denemeden sonra stock gti'ın bile arkasında kaldığından bahsediliyor. Zaten ciddi olarak yağ yakan bir motor ve hassas bir şanzıman olan DSG'ye sahip bir aracı yükleyince ne kadar dayanır orasıda ayrı mesele.

    Sen Golf R yi kaale almayabilirsin ama dragda o da S2000i kaale almaz. Saygilar...

    Abartmamak lazım

    Biraz abarttim cidden ama arkadas kaale almam falan deyince ben de tutamadim kendimi. Yanlis anlasilmasin VW fanatigi falan degilim ama Golf R de oyle kaale alinmayacak bir arac degil. Bircok spor arabaya arka dizaynini incelemesine bile firsat vermeden acar arayi.

    Amaç sadece drag ise vti yada tayyar alır yüklerim. Hatta hulk satılıktı bir aralar, drag ve rollde golfü 3 ile toplar 5 ile çarpar.

    S2000 yanında Golf'ü kale almam dememin sebebi performans değil, s2000 gerçek bir spor ve zevk aracı iken golf standart binek bir aracın sportifleştirilmiş hali.

    Ona bir lafim yok hocam. Zaten VWnin niyeti de standart binek bir araca guclu bir motor koyarak gunluk kullanim sartlarindan cok fazla odun vermeden performans saglayan bir arac uretip satmak. Kimse Golf R dan S2000 in verdigi tadi vermesini beklemez. Tartismayi uzatmak istemem ama vti alip yukleyerek Golf R i 3 ile toplayip 5 ile carpmaniz icin Golf R in stock olmasi lazim. Malum Golf R da modlanabiliyor. Olay modifiyeye gelince hepimizin bildigi gibi turbolu araclar ayni yontemler uygulandiginda atmosferiklere gore daha fazla HP ve tork artisi sagliyorlar.

    Yükleme konusunda Honda VW'den çok daha avantajlı bence. Golf'ü üç ile toplar 5 ile çarpar dediğim Hulk'un bir videosunu paylaşayım isterseniz. Bu araç stage 4 golf'ün(hızlanma videoları youtubeda mevcut) içinden geçer. Bir ara satılıktı ve 70,000 civarı bir para istiyorlardı yanlış hatırlamıyorsam.



    Hocam kaç beygir şuan bu alet?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.