Şimdi Ara

Bmw 328i nin anlamı !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum .

    Bmw nin 328i olsun yada isterse 528i si olsun . Şuan örnek veriyorum Bmw 320 , 325 , 330 , 335 böyle düzenli devam ederken neden 328 eklendi ? Bu 28 sayısının bi özelliği mi var ? Şimdiden cevap verecek Tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim .



  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum .

    Bmw nin 328i olsun yada isterse 528i si olsun . Şuan örnek veriyorum Bmw 320 , 325 , 330 , 335 böyle düzenli devam ederken neden 328 eklendi ? Bu 28 sayısının bi özelliği mi var ? Şimdiden cevap verecek Tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim .

    320i ile 328i arasında beygir farkı olduğu için öyle. Diğerinden ayırt edebilebilmesi için.

    320i 184 bg
    328i 245 bg

    520i 184 bg
    528i 245 bg gibi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaytrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum .

    Bmw nin 328i olsun yada isterse 528i si olsun . Şuan örnek veriyorum Bmw 320 , 325 , 330 , 335 böyle düzenli devam ederken neden 328 eklendi ? Bu 28 sayısının bi özelliği mi var ? Şimdiden cevap verecek Tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim .

    320i ile 328i arasında beygir farkı olduğu için öyle. Diğerinden ayırt edebilebilmesi için.

    320i 184 bg
    328i 245 bg

    520i 184 bg
    528i 245 bg gibi..

    Yani farklı hiç bir özelliği yoktur anladım kadarıyla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaytrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    Arkadaşlar sadece merakımdan soruyorum .

    Bmw nin 328i olsun yada isterse 528i si olsun . Şuan örnek veriyorum Bmw 320 , 325 , 330 , 335 böyle düzenli devam ederken neden 328 eklendi ? Bu 28 sayısının bi özelliği mi var ? Şimdiden cevap verecek Tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim .

    320i ile 328i arasında beygir farkı olduğu için öyle. Diğerinden ayırt edebilebilmesi için.

    320i 184 bg
    328i 245 bg

    520i 184 bg
    528i 245 bg gibi..

    Yani farklı hiç bir özelliği yoktur anladım kadarıyla

    Beygir farkı bence önemli bir özellik :)




  • eski araçlarındada vardı , 320d -3,18d -3,16d bunların hepsi 2,0 litre hacimde olmasına rağmen motor güçlerine göre ayrışıyorlardı.
  • Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.

    Sanırım şuanda bmw 528i de 2000 motor kullanılıyor Öyle kalıplı bir araba için motor hacmi yetersiz gibi düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.

    Sanırım şuanda bmw 528i de 2000 motor kullanılıyor Öyle kalıplı bir araba için motor hacmi yetersiz gibi düşünüyorum

    Evet 2011 senesinde 528i modelinde motor değişikliği oldu ve 2.0 motorlar eklendi.Ayrıca 2.0 240 hp motor kesinlikle yetersiz değil.Bu kasa için yerinde bir motor.Tabi daha önce kullandığınız araç bir 535i veya 550i değilse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.

    Sanırım şuanda bmw 528i de 2000 motor kullanılıyor Öyle kalıplı bir araba için motor hacmi yetersiz gibi düşünüyorum

    Evet 2011 senesinde 528i modelinde motor değişikliği oldu ve 2.0 motorlar eklendi.Ayrıca 2.0 240 hp motor kesinlikle yetersiz değil.Bu kasa için yerinde bir motor.Tabi daha önce kullandığınız araç bir 535i veya 550i değilse.

    Şuanda 2.0 motordan yükseğine çıkamadım Bir başka sorum var bilgilendirirseniz sevinirim Bmw her modeli için kasayı kaç senede bir yeniliyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.

    Sanırım şuanda bmw 528i de 2000 motor kullanılıyor Öyle kalıplı bir araba için motor hacmi yetersiz gibi düşünüyorum

    Evet 2011 senesinde 528i modelinde motor değişikliği oldu ve 2.0 motorlar eklendi.Ayrıca 2.0 240 hp motor kesinlikle yetersiz değil.Bu kasa için yerinde bir motor.Tabi daha önce kullandığınız araç bir 535i veya 550i değilse.

    Şuanda 2.0 motordan yükseğine çıkamadım Bir başka sorum var bilgilendirirseniz sevinirim Bmw her modeli için kasayı kaç senede bir yeniliyor ?

    7-8 sene arası diye biliyorum.Ayrıca 3-4 sene içinde makyaj yiyor araçlar genellikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW-Gpower

    quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Önceden F10 kasadada kullanılan 3.0 motor vardı.Gücü 240 hp civarındaydı yanılmıyorsam.Atmosferik bir motordu.N20 kod adı yanılmıyorsam taşıyan bu motor 28i seçeneği adı altında konumlandırıldı.3.0 eski motorun yerine geldi.Tüketimde bariz bir düşüklük ve turbo motorun artısı olan tork ile daha atik bir araç haline geldi.

    Sanırım şuanda bmw 528i de 2000 motor kullanılıyor Öyle kalıplı bir araba için motor hacmi yetersiz gibi düşünüyorum

    Evet 2011 senesinde 528i modelinde motor değişikliği oldu ve 2.0 motorlar eklendi.Ayrıca 2.0 240 hp motor kesinlikle yetersiz değil.Bu kasa için yerinde bir motor.Tabi daha önce kullandığınız araç bir 535i veya 550i değilse.

    Şuanda 2.0 motordan yükseğine çıkamadım Bir başka sorum var bilgilendirirseniz sevinirim Bmw her modeli için kasayı kaç senede bir yeniliyor ?

    7-8 sene arası diye biliyorum.Ayrıca 3-4 sene içinde makyaj yiyor araçlar genellikle.

    Bu sayılar sabit mi yoksa değişkenliği var mı




  • Sabit degil elbette, sartlara gore degisiklik gosterir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw ve Mercedes firmaları 7 senede bir kasa yeniliyorlar.. Ayrıca 2-3 senede bir makyajlanabiliyor arabalar. 5 serisi için söylemiş olduğunuz 2000lt motor yeterli değil cümlesini anlamadım :P Gayet yeterli bence; fazlası için atraksiyon istiyorsan M5 yatıyor showroomda :)
  • Bildiğim kadarıyla eski kasalarda BMW genellikle modellerindeki ilk sayı (3,5,7 gibi) hariç sonraki 2 rakam kullanılan motorun cm3-cc cinsinden hacimlerini belirtirdi ve orada ne yazıyorsa (18-20-23-25-28 gibi) motor hacimleride o büyüklükte olurdu ve bir kaç istisna dışında öyle de giderdi.

    Değişen motor teknolojilerine uyum sağlamak ve güçtende taviz vermemek için aynı cc li motorlara atmosferik dışında turbo-biturbo gibi küçük hacimli motorlardan yüksek güçler elde edilmeye başlandı bunu yaparkende yakıt tüketimlerini en aza indirmeyi başardılar, şöyle ki eski 3.28 yada 5.28 modellerinde kullanılan 2800 cc motordan 193+ hp alınırken şimdi 2000 cc hacimden 245+ alıyorlar ve yakıt tüketimleriyse neredeyse yarı yarıya.

    Benim kendi yorumum BMW hem zamanın çok tutulan (5.28-3.28 gibi) modellerinden vazgeçmemiş oluyor hemde bizim gibi (bizi kimse geçemez...) vergisi yüksek olan ülkerde pazar payını yükseltiyorlar. Amerika BMW sitesine girip bakarsınız orada dizel motor olmadığı gibi küçük hacimli motor seçeneğinin çok az olduğunu göreceksiniz...




  • 2012 528 kullandıktan sonra daha hızlı bir araca gerçekten ihtiyaç duyulmadığını anlarsınız. 0-100 6.5 saniye.
    Bundan daha hızlı bir araç kullanacaksanız, sadece motor gücü farkı değil, arabanın da şasi ve süspansiyon olarak sertleşmesi daha sağlıklı olur.
    Yani spor otomobil dediğimiz araçları tercih etmelisiniz.
  • Turbo is turbo. . . Bir yandan bir süre sonra sorunlu, bir yandan ekonomik, bir yandan performanslı. Japon performans araçlar nedense hep turbolu oluyor...
    Bilmeyenler için:
    Twin turbo ( 2 kademeli turbo - düşük devir + yüksek devir). Toyota corolla, fiat linea, ford ve diğer araçlar gibi değil. Tork eğrisine bakınız, sorunuz kalmaz...
    BMW direkt enjeksiyon. Çok performanslı ve ekonomik, bir yandan dizel gibi sesi var. Daha önce 6 silindirli BMW'ye binmeyenler farkı göremezler...
    Artık arkada yazılan numaralar performansı semgiler, motor hacmini değil... Sadece BMW'de değil, bir çok markada bu durum böyle: Mercedes 200 Compressor , 1800CC+turbo vs...
    Bir BMW almadan önce eski model alıp binilir... BMW bir efsanedir, baştan yaşayıp bırakamayanlar var...
  • Güzel konu yazanların eline sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.