Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.075
Cevap
54
Favori
637.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    bu adamlar cam açma tuşunu neden vites çevresine koyarlar? daha fazla kaza olması için mi? sağdaki camı acmaya calıssa vitesi attıramayacağız işe bak.

    eğilmeden yandaki camı açmak ve yandakine ekstra tuş koymamak için sola değil ortaya koyuyor
  • http://www.otomobilden.com/yeni-301-lansmani-gerceklesti/

    Yeni Peugeot 301 lansmanı Antalya...
    29.900 liradan başlıyor fiyatı tutacağa benziyor...
    Başarılı bir araç olmuş 208'den sonra kaliteye devam...
  • 301'in 2.65 lik aks mesafesi, 506 litre bagaj hacmi gayet güzel değerler

    Peugeot 301, Citroen C-Elysée, Skoda Rapid, Seat Toledo
    sedan pazarını hareketlendirecekler
  • Geçen gün mahallede gördüm,La ..... gibi bir adı vardı ve bu renkti ayrıca resimdeki gibi gösterişli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aahmety

    Araç B değil C sınıfı arkadaşlar. Ayrıca 309 daha önce çıktığı için 301'e döndüler.

    Ancak içinde hiçbir donanım navigasyon vs yok. Gösterişten uzak sade bir tasarım olmuş.. Ucuz olacak sanırım.

    Ayrıca ilk Türkiye pazarına sunulmasıda beni şaşırttı

    zaten bu tür araçları anca bizim gibi 3. dünya ülkelerine satıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU
     PEUGEOT 301-ANA KONU

    bu 2 aracın Türkiye'ye gelmesini bekliyorum aradığım özeliklere sahipler ama pejo 301 nedense itici geliyor




  • Arkası berbat, bildiğin Kia Rio.
  • Cam açma-kapama tuşları olmamış, Broadway 2'de vardı tuşların konsolda olması.
  • Uygun fiyatlı c sınıfı boyutlarında bir sedan yapmaya çalışmışlar. Hiçbir şeyden kısmadan nasıl bunu

    yapmalarını bekliyoruz ki. İnşallah akıllıca tercihler yapılarak kaliteden mümkün olduğunca az ödün vererek

    üretilmiştir.



    Mesela cam açma tuşlarının orta konsolda olması ve başka uyarlamalar eğer montaj hattında zaman

    kazandırıyorsa ve bu sayede günde 980 değilde 1000 araba üretilebiliyorsa ve bu fiyata yansıyorsa ,

    kimileri için güzel bir terch olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çardakçı -- 11 Ekim 2012; 1:38:49 >
  • çok satar bu cihaz iyi olmuş gercekten
  • Broadway ve Kuş serisinin modern hali, C sınıfı diyenler olsada Sümbülün ciddi rakibi.
  • Bu araç albea nın rakibi mi ?

    İç konsol C 3 e çok benziyor. Araba çok basit duruyor. İyi olmuş diyenlere de şaşıyorum nesini beğenmişler ? Dizelin fiyatı 35 bin den fazla olursa satmaz bence. Benzinliye de max. 30 bin verilir. (Bu arada bu fiyatlar dolu olan versiyonlar için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.Kalkan -- 15 Ekim 2012; 13:28:59 >
  • bagaj duyduğuma göre 630 lt. bi kaç blogda ve 8.etap programında böyle anmışlardı en azından. bazı salak yanları var 1.6 hdi 115 olmaması gibi . ama olmaması daha iyi o osurul auto6r şanzımanı koyarlardı olsada zaten. kapı açma düğmeleri vitesin yanında... şimdi clio symbol düşünsün! der gibi la bu ne . logan nın bile yeni nesilinde kapıda diye biliyorum. fakat iç mekan linea kadar kaliteli olmasada yine iyi olacaktır diye umuyorum. her şeye rağmen satar bu. şimdi linea düşünsün !
  • Aracın en büyük eksiği dizel ile otomatiğin birleştirilmemesi. Memleket otomatiği keşfetti, geride kalmamak gerekir, geride kalan satışda da geri kalır maalesef. Linea'ya satış rekoru kırdıran dizel-otomatik kampanyası bence...
  • direksiyonda yine fonksiyon yok ...
  • 29.900TL den Başlicakmış Fiyatları Araç Çok İyi Her Zevke Hitap Ediyor.Peugeot Türkiye Şartlarına Özel Üretmiş Bu Aracı Ve Şuan Testte 30 Sehir 1 Peugeot yani 301 diye 30 tane ilimizi 30 günde gezicek peugeot 301 şuan yalnış hatırlamıyorsam 8-9 ilden fazlasına dolaşmış olması lazım ve halen bir sıkınıt yaşanmamış hemde ben onların kullanışlarını biliyorum aracı son noktasına kadar zorlarlar arıza versin diye önceden tespit için ama halen bir sorun olmaması sevindirici bu aracı ben test edicem ve allah nasip ederse alabilirim
  • Ayrıca peugeot kullanmayanlar ve düşmanları kendilerini nası belli ediyolar karalamak için elinizden geleni yapın emi çok şık sınıfındaki araçların hepsine 100 basar ayrıca direksiyon fonksiyonu peugeotlarda bazı modelleri hariç direksiyonun altındaki koldan direksiyon üzeri düğmelerden daha kullanışlıdır peugeot kullananlar bilir psa araçlarını
  • euroncap testı neden yok ? cam acma dugmelerının yerı broadway dekı gıbı. ben hıc begenmedım bastan savma yapıp surmusler pıyasaya
  • ben aracı Denizli'de gördüm, geniş bira araç dıştan güzel bir görünümü var ancak içine binince tam bir hayal kırıklığı. Malzeme kalitesi o kadar düşük ki. "Ona göre fiyatı vardır" diye düşünmeyin satış elemanının dediğine göre benzinli 1.2 motor 30500 tl'den başlıyormuş dizeli ise 38000-42000 aralığındaymış. Dizel araç düşünüyor olsaydım 308 active dizel versiyonu için 44000 tl fiyat aldım onu almak daha mantıklı olurdu.
  • "alper_cakan" peugeot kullanmayanlar karalamasın dediği için belirtmek istedim, 2002 307 xt aracım var on yaşında ama 301'le konfor ve malzeme kalitesi bakımından kıyaslamam bile, aracın malzemesi gerçekten çok kötü.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.