Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.075
Cevap
54
Favori
638.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: himzo

    bende yavru kartalım 301 imi seviyorum. 2 defa uzun yol bir kaç defa orta yol yaptım. 19 bin km deyiz. canım benim yakıt olsun bagaj hacmi olsun yokuş yukarı sağa sola rampaları iyi bir şekilde sorunsuz hallediyor. flash a müziği yükledim bluetooth a telimi bağladım bismillah deyip yollarımı yaptım. bugünkü ülkenin şartlarında en makul araçlardan biridir. ama herkes hakaret olmadığı müddetçe her tür görüşünü yazar ve saygı ile okurum. çünkü bizler burda tecrübelerimizi ve düşüncelerimizi aktarıyoruz.

    Alıntıları Göster
    Klimanın sadece ayak kısmını soğutmasını istiyorum tek ayak kısmına ayarlıyorum ama olmuyor. Konsoldakileri ızgaraları kapatmam gerekiyor yoksa oralarda üflemeye devam ediyor. Ayrıca klima açıkken arada bir cızırtı sesi gelip kesiliyor. Sizin araçlarınızda da böyle mi? Bunlar normal mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: himzo

    ben aracımı geçen yıl ağustos sonunda aldım ve bir kaç gün sıkı bir şekilde klima kullandım. park ettikten sonra damla izlerini görüyordum.

    Klima belli bir süre kullanıldıktan sonra o görmüş olduğunuz damlacıklar normaldir
  • ExCaLiBuR58 kullanıcısına yanıt
    yok ses yok. ama o sadece ayağa versin diye olayı bende de oluyor. yani sadece ayak ayarı yapsan da üstten azıcık üflüyor. böylece üst ızgarayı kapatmak lazım. bu arada ayak bölgesinden üflediği yer ufak bir pencere gibi. ve uzun yolda sıcak veya soğuk sağ ayağını rahatsız eder. ben oraya buat kapağı koydum .havayı dağıtıyor .direkt bir bölgeye vermiyor. bu arada geçen yılı yaz sonu uzun bir yolda klima biraz rahatsız etti. az açsan olmuyor fazla açsan buz gibi kesiyor. bakalım bu yaz ona bir çare bulacağım.
  • biliyorum. arkadaşın klimasından su damlamıyor. ben de benimkinden damlıyordu dedim. gayet normal olduğunu da yazdım.çünkü tüm klimalar terler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: himzo

    yok ses yok. ama o sadece ayağa versin diye olayı bende de oluyor. yani sadece ayak ayarı yapsan da üstten azıcık üflüyor. böylece üst ızgarayı kapatmak lazım. bu arada ayak bölgesinden üflediği yer ufak bir pencere gibi. ve uzun yolda sıcak veya soğuk sağ ayağını rahatsız eder. ben oraya buat kapağı koydum .havayı dağıtıyor .direkt bir bölgeye vermiyor. bu arada geçen yılı yaz sonu uzun bir yolda klima biraz rahatsız etti. az açsan olmuyor fazla açsan buz gibi kesiyor. bakalım bu yaz ona bir çare bulacağım.

    Sizde de klima komple kapalıken soğuk hava geliyor mu ızgaralardan uzun yolda beni mahvetti kış boyu. Sıcağı açıyorum yakıyor kapatıyorum ızgaralardan soğuk esinti geliyor donuyorum. 3 gün önce ilk kez klimasını kullandım uzun yola çıktım ya çok soğuk üflüyor yada ılık ortasını bulamadım. Arada bir gaz sesi gibi bir tıslama cızırdama yapıp gidiyor. Belirli periyotlarla yol boyu yaptı. Klima gazının sesi mi anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cansss75

    quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: cansss75

    2014 model allure versiyonuna sahibim. Daha 8000 km de ama şu araca bir türlü ısınamadım (bundan önceki arabam palio idi). 2005 yılında aldığım hyundai accent admire yi hatırlatıyor bana. Allure olmasına rağmen bomboş. Virajlarda yüksek süratlerde hiç güven vermiyor. Cam tuşu ayna ayar tuşu saçma sapan yerlerde. Güya dijital klima ama manuel klimanın tuşlu ekranlısı. Bir ısı sensörü bir termostat koyupta auto tuşu koymamışlar. Şeytan diyor sat 2014 model 8000 km deki 301 i 2012-2013 fiat punto 95 bg veya bravo 120 bg al. Ne dersiniz arkadaşlar. 301 hakkında yanlışmı düşünüyorum.

    Aracınız hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eylesin.

    Öncelikle aracı alırken bizler beklentilerimizi listelemeliyiz sonrasında da bütçe dahilinde beklentilerimizi karşılayacak araç aramalıyız.Siz beklentileri belirlemeden aracı araştırmadan almışsınız belli ki.

    Aracı almadan önce bakmadınız mı camları açma kapama tuşları nerede diye?Eğer bakmadan aldıysanız kusura bakmayın bu sizin suçunuz.Ben cam açma-kapama tuşlarının ortada olmasından çok memnunum.Neden diyecekseniz sol elim sürekli direksiyondayken sağ elimle vitesi değiştirip aynaları açıp kapayabiliyorum.Tersi olsaydı el değiştirmek zorunda kalacaktım belkide camı açarken vites büyültmem ya da küçültmem gerekecekken sıkıntıya düşecektim.

    Yine aracı almadan önce bakmadınız sanırım.Araçta otomatik klima yok.Dijital klima var.Aslında bunu sizde belirtiyorsunuz ama ikilimde kalarak açıklıyorsunuz.Güya araçta dijital klima var ama bi auto tuşu koymamışlar diyorsunuz.Satarkende aracın tanıtımında da Allure donanımda Dijital Klima var dendi otomatik değil Bunları bilmeyerek aldıysanız suç sizin,başkasının değil.

    Virajlarda güven vermiyor hede hödö demişsiniz.Hız limitlerine uyduğunuz sürece sizi asla sıkıntı sokmayacak bir araç sürüyorsunuz.ESP'sinin olması da cabası.Siz kalkıp 50 lira verdiğiniz araçla 180km hızla viraja girmek istiyorsanız tez vakitte mezar ücretinizi hazırlamanızı öneririm.Unutmayın bu araç B sınıfı bir araç.Palio alın,ciddiyim.ESP'si olmayan araç alın.Ardından mumla ararsınız bu aracı

    Yine belirtmek istiyorum.Aracı alırken A'dan Z'ye aracı anlatıyorlar.Tanıtıyorlar,bilgilendiriyorlar.Bak kardeşim benim aracımda bu bu şu şu var fiyatta şu ALACAKSAN ONA GÖRE AL!!! diyorlar.Sen bakmadan,araştırmadan alıp sonrada bıdı bıdı ediyorsan bu senden başkasının suçu değil.

    öncelikle iyi temennileriniz için teşekkürler.

    Bu araç ailemden birinin arsa satışından takasa girmiş. ''galericiye ucuz fiyattan satacağıma sana vereyim'' mantığınla almış olduğum bir araçtır. Beğenerek almadım, beğenerek kullanmıyorum. Tamamıyle satıp kar ederim düşüncesi ile almış olduğum bir araçtır. zaten önümüzdeki ay buna zevkle yol vereceğim.

    Bu aracı aldıktan yaklaşık 1 ay sonra sattım palio yu. 301 den inipte 301 in yarı fiayatına aınabilen palio ya binince öyle mum, el feneri vs. şeylere pek gerekte olmadığını bizzat gördüm.

    Sıfırı ile benim aldığım fiyat arasındaki farkı bilme açısından peugeot bayii ile görüşmem sonucu bu aracın 2015 sıfırını 52.000 tl ye verdiklerini öğrendim. 52.000 LİRAAA.

    Güvenlik testlerine girmemiş, ikizi olan c-elysse 3 yıldız almış, tasarruf etsinler diye neyi nereye koyacaklarını şaşırmış (birde görünmeyen yerlerden çalınan işçiliğide eklemek lazım) bir araca bence bu para çok. Kargaya yavrusu kartal görünürmüş mantığını bir kenara bırakıp objektif gözle bu araca bakarsanız esp, dijital klima, cruise control ile allanıp pullanıp satışa sunulmuş bir araç bence. Nice esp siz araçların yol tutuşları bundan çok daha iyidir. Hız limitlerine uyulduğu takdir de zaten esp ile işiniz olmaz. Ama Allah göstermesin bir hastanızı acile yetiştirmeniz gerektiiğinde veya bir yere yetişmeniz gerektiğinde limit dışına çıkma ihtiyacı duyduğunuzda 301'in esp sinin ne kadar işe yarayıp yaramadığını işte o zaman göreceksiniz. Çünkü bir araca ne kadar elektronik yol yardım koyarsanız koyun aracın denge, ağırlık, şaşe boyu vs. gibi şeyler sırf ticari amaç güdülerek yapılmışsa (ki bu araç şirketlere satmak amacınla çıkarılmıştır,) Allah kaza bela vermesin derim.

    sizlere burada danışmamdaki maksat benim göremediğim ''bir artısı varmı acaba'' diyedir. Ama görüyorum ki ''ben bu araca bi sürü para saydım, saydıysam herşeyiyle parasıyla hakediyor, en azından ben öyle düşünüp içimi rahatlatmam gerekiyor'' hede hödölerinle karşı karşıya kaldım.

    Yukarıda yazdıklarımı daha iyi idrak etmeniz için bir viraja girdiğinizde sanki önünüze bir engel çıkmış gibi frenlere asılın. Bakalım neler olacak. Ama direksiyon kabiliyetiniz iyi değilse tavsiye etmem.

    Veya bildiğiniz bir virajı aynı süratle bir p301 ile bir de puntoyla alın. Ben geçen hafta sonu yaptım ve kararımı verdim.

    Burada sizlere herhangi bir terbiyesizlik veya malınızı kötülemek değildir maksadım. Sadece peugeot gibi firmaların (mesela buna 45000 tl istenen dacia sandero spetwayi de dahil edebiliriz) 40-50.000 gibi rakamları haketmeyen araçları (padon tabutları demeliydim) allayıp pullayıp millete pazarlamalarıdır.

    Para kolay kazanılmıyor. Bu tip araçları lütfen burada övmeyelim. Prim yaptırmayalım ki alırsak ta hakettiği ücret karşılığı alabilelim.

    Saygılarımla...

    Megane da 3 yıldız aldı zamanında 37 üzerinden 37 puan alarak 5 yıldız almıştı. Arka koltuklara emniyet kemeri ikazı koyup yeniden sokmuşlar ve 4 yıldız almış. N-cap artık aracın yardımcı güvenlik sistemlerine daha çok önem veriyor. Mesela bu araçalarda ki hız sınırlayıcı pasif olduğu için 1.3 puan alırken aktif olan 3 puan alıyor. Emniyet kemeri sesli uyarı sistemi olsa araç 4 yıldız alacak.Emniyet kemeri hatırlatıcısı 3 puan getiriyor. Millet olanlarda takmayınca ötmesin diye arkadan bağlıyor. Şimdi uyarıcı var diye daha mı güvenli oldu? Böyle saçmalıklarda var. Girin iyice inceleyin. 2009 öncesi 5 yıldız alan araçları aynı şekilde teste soksalar kaç tanesi 5 yıldız alır yeni kriterlere göre? Aracı birde palio ile kıyaslamışsınız hiç teste bile girmemiş. Punto 2007 de teste girmiş kaç kez değişti ama bir daha teste girmedi. Her marka yenileyince teste sokar. Çünkü 5 yıldızı rüyasında görür. Bir ara Puntoların da direksiyonu kitleniyordu. N-captaki hızlara bir bakın komik rakamlar. Ayrıca dacia sandero 4 yıldız almış yeni corsada 4 yıldız almış. O zaman Corsada tabut. Yüksek hızlarda her araba tabut. Bende 2001 Polo Classic vardı 4 yıldız almış ama bundaki kadar güvende hissetmiyordum. 90la zorlandığı viraja bununla 110la giriyorum. En basidinden metal yorulmasından dolayı ne kadar koruma sağlayacağı meçhul. Ayrıca şuan hiçbir araç fiyatını haketmiyor. Puntonunda sıfır fiyatına bir bakın. Araç fiyatlarının bu kadar yükselmesinin tek sebebi vergiler olduğunu düşünmüyorum. Bayiler arasında 3-4 bin lira fiyat farkı oluyor. Ama hepsi 300-400 lira kazandığını söyler. Tüm firmalar yüksek kar marjıyla araç satıyor bence. Mesela ben aracımı alırken megane ile fluence arasında 9 bin lira fark vardı. Donanım aynı özellikler aynı. Başka hangi firmada sedan farkı bu kadar? Mesela Focusun benzinlisiyle dizeli arasında 13 bin lira fark var. Bu araçtaki gibi 5 bin lira fark olsa biraz daha zora girer alırdım. ESP konusuna gelince zaten espsiz olsa alanların çoğu almazdı bence. Kasımda lineaların tüm modellerine ESP geldi. Aynı sorun linealarda da vardı. Linea ile bu araç arasında kaldım. 0 faiz diyip peşinin üstüne 3000 tl eklediler. 650 Tl kredi masrafı istediler.Bu araç için peşinde de aynı fiyatı çektiler kredide. 20bin 20 ay 0 faizden yararlandık. 4 ay içinde 5600 km yol yaptım. Kışın Sivas-Kayseri arası çok kötü koşullarda gittim. Allah'a şükür hiçbir sıkıntı çıkarmadı. ESP si de kaza yapmaktan kurtardı. 70bin civarı param olsa alırmıydım? Kesinlikle almazdım. Piyasadaki dizel diğer araçlarla f/p kıyaslaması yaparsak aldığı parayı hakeder. Ha derseniz ki sedan araca geniş olmasına ihtiyacım yok o zaman bu araba alınmaz. Diyorsanız ki ben sürat yaparım 140-150 ile giderim gene alınmaz.(110'u asla geçmem aracım ne olursa olsun) Yada ikinci el daha iyi araçlar var temizini bulurum alırım gene tamam(Zaten bu aracı alanlar genellikle ikinci ele bulaşmamak için almış). Ama palio ile de karşılaştırmak haksızlıktır. Allah herkese kazasız belasız sürmeyi nasip eylesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: cansss75

    quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: cansss75

    2014 model allure versiyonuna sahibim. Daha 8000 km de ama şu araca bir türlü ısınamadım (bundan önceki arabam palio idi). 2005 yılında aldığım hyundai accent admire yi hatırlatıyor bana. Allure olmasına rağmen bomboş. Virajlarda yüksek süratlerde hiç güven vermiyor. Cam tuşu ayna ayar tuşu saçma sapan yerlerde. Güya dijital klima ama manuel klimanın tuşlu ekranlısı. Bir ısı sensörü bir termostat koyupta auto tuşu koymamışlar. Şeytan diyor sat 2014 model 8000 km deki 301 i 2012-2013 fiat punto 95 bg veya bravo 120 bg al. Ne dersiniz arkadaşlar. 301 hakkında yanlışmı düşünüyorum.

    Aracınız hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eylesin.

    Öncelikle aracı alırken bizler beklentilerimizi listelemeliyiz sonrasında da bütçe dahilinde beklentilerimizi karşılayacak araç aramalıyız.Siz beklentileri belirlemeden aracı araştırmadan almışsınız belli ki.

    Aracı almadan önce bakmadınız mı camları açma kapama tuşları nerede diye?Eğer bakmadan aldıysanız kusura bakmayın bu sizin suçunuz.Ben cam açma-kapama tuşlarının ortada olmasından çok memnunum.Neden diyecekseniz sol elim sürekli direksiyondayken sağ elimle vitesi değiştirip aynaları açıp kapayabiliyorum.Tersi olsaydı el değiştirmek zorunda kalacaktım belkide camı açarken vites büyültmem ya da küçültmem gerekecekken sıkıntıya düşecektim.

    Yine aracı almadan önce bakmadınız sanırım.Araçta otomatik klima yok.Dijital klima var.Aslında bunu sizde belirtiyorsunuz ama ikilimde kalarak açıklıyorsunuz.Güya araçta dijital klima var ama bi auto tuşu koymamışlar diyorsunuz.Satarkende aracın tanıtımında da Allure donanımda Dijital Klima var dendi otomatik değil Bunları bilmeyerek aldıysanız suç sizin,başkasının değil.

    Virajlarda güven vermiyor hede hödö demişsiniz.Hız limitlerine uyduğunuz sürece sizi asla sıkıntı sokmayacak bir araç sürüyorsunuz.ESP'sinin olması da cabası.Siz kalkıp 50 lira verdiğiniz araçla 180km hızla viraja girmek istiyorsanız tez vakitte mezar ücretinizi hazırlamanızı öneririm.Unutmayın bu araç B sınıfı bir araç.Palio alın,ciddiyim.ESP'si olmayan araç alın.Ardından mumla ararsınız bu aracı

    Yine belirtmek istiyorum.Aracı alırken A'dan Z'ye aracı anlatıyorlar.Tanıtıyorlar,bilgilendiriyorlar.Bak kardeşim benim aracımda bu bu şu şu var fiyatta şu ALACAKSAN ONA GÖRE AL!!! diyorlar.Sen bakmadan,araştırmadan alıp sonrada bıdı bıdı ediyorsan bu senden başkasının suçu değil.

    öncelikle iyi temennileriniz için teşekkürler.

    Bu araç ailemden birinin arsa satışından takasa girmiş. ''galericiye ucuz fiyattan satacağıma sana vereyim'' mantığınla almış olduğum bir araçtır. Beğenerek almadım, beğenerek kullanmıyorum. Tamamıyle satıp kar ederim düşüncesi ile almış olduğum bir araçtır. zaten önümüzdeki ay buna zevkle yol vereceğim.

    Bu aracı aldıktan yaklaşık 1 ay sonra sattım palio yu. 301 den inipte 301 in yarı fiayatına aınabilen palio ya binince öyle mum, el feneri vs. şeylere pek gerekte olmadığını bizzat gördüm.

    Sıfırı ile benim aldığım fiyat arasındaki farkı bilme açısından peugeot bayii ile görüşmem sonucu bu aracın 2015 sıfırını 52.000 tl ye verdiklerini öğrendim. 52.000 LİRAAA.

    Güvenlik testlerine girmemiş, ikizi olan c-elysse 3 yıldız almış, tasarruf etsinler diye neyi nereye koyacaklarını şaşırmış (birde görünmeyen yerlerden çalınan işçiliğide eklemek lazım) bir araca bence bu para çok. Kargaya yavrusu kartal görünürmüş mantığını bir kenara bırakıp objektif gözle bu araca bakarsanız esp, dijital klima, cruise control ile allanıp pullanıp satışa sunulmuş bir araç bence. Nice esp siz araçların yol tutuşları bundan çok daha iyidir. Hız limitlerine uyulduğu takdir de zaten esp ile işiniz olmaz. Ama Allah göstermesin bir hastanızı acile yetiştirmeniz gerektiiğinde veya bir yere yetişmeniz gerektiğinde limit dışına çıkma ihtiyacı duyduğunuzda 301'in esp sinin ne kadar işe yarayıp yaramadığını işte o zaman göreceksiniz. Çünkü bir araca ne kadar elektronik yol yardım koyarsanız koyun aracın denge, ağırlık, şaşe boyu vs. gibi şeyler sırf ticari amaç güdülerek yapılmışsa (ki bu araç şirketlere satmak amacınla çıkarılmıştır,) Allah kaza bela vermesin derim.

    sizlere burada danışmamdaki maksat benim göremediğim ''bir artısı varmı acaba'' diyedir. Ama görüyorum ki ''ben bu araca bi sürü para saydım, saydıysam herşeyiyle parasıyla hakediyor, en azından ben öyle düşünüp içimi rahatlatmam gerekiyor'' hede hödölerinle karşı karşıya kaldım.

    Yukarıda yazdıklarımı daha iyi idrak etmeniz için bir viraja girdiğinizde sanki önünüze bir engel çıkmış gibi frenlere asılın. Bakalım neler olacak. Ama direksiyon kabiliyetiniz iyi değilse tavsiye etmem.

    Veya bildiğiniz bir virajı aynı süratle bir p301 ile bir de puntoyla alın. Ben geçen hafta sonu yaptım ve kararımı verdim.

    Burada sizlere herhangi bir terbiyesizlik veya malınızı kötülemek değildir maksadım. Sadece peugeot gibi firmaların (mesela buna 45000 tl istenen dacia sandero spetwayi de dahil edebiliriz) 40-50.000 gibi rakamları haketmeyen araçları (padon tabutları demeliydim) allayıp pullayıp millete pazarlamalarıdır.

    Para kolay kazanılmıyor. Bu tip araçları lütfen burada övmeyelim. Prim yaptırmayalım ki alırsak ta hakettiği ücret karşılığı alabilelim.

    Saygılarımla...

    Megane da 3 yıldız aldı zamanında 37 üzerinden 37 puan alarak 5 yıldız almıştı. Arka koltuklara emniyet kemeri ikazı koyup yeniden sokmuşlar ve 4 yıldız almış. N-cap artık aracın yardımcı güvenlik sistemlerine daha çok önem veriyor. Mesela bu araçalarda ki hız sınırlayıcı pasif olduğu için 1.3 puan alırken aktif olan 3 puan alıyor. Emniyet kemeri sesli uyarı sistemi olsa araç 4 yıldız alacak.Emniyet kemeri hatırlatıcısı 3 puan getiriyor. Millet olanlarda takmayınca ötmesin diye arkadan bağlıyor. Şimdi uyarıcı var diye daha mı güvenli oldu? Böyle saçmalıklarda var. Girin iyice inceleyin. 2009 öncesi 5 yıldız alan araçları aynı şekilde teste soksalar kaç tanesi 5 yıldız alır yeni kriterlere göre? Aracı birde palio ile kıyaslamışsınız hiç teste bile girmemiş. Punto 2007 de teste girmiş kaç kez değişti ama bir daha teste girmedi. Her marka yenileyince teste sokar. Çünkü 5 yıldızı rüyasında görür. Bir ara Puntoların da direksiyonu kitleniyordu. N-captaki hızlara bir bakın komik rakamlar. Ayrıca dacia sandero 4 yıldız almış yeni corsada 4 yıldız almış. O zaman Corsada tabut. Yüksek hızlarda her araba tabut. Bende 2001 Polo Classic vardı 4 yıldız almış ama bundaki kadar güvende hissetmiyordum. 90la zorlandığı viraja bununla 110la giriyorum. En basidinden metal yorulmasından dolayı ne kadar koruma sağlayacağı meçhul. Ayrıca şuan hiçbir araç fiyatını haketmiyor. Puntonunda sıfır fiyatına bir bakın. Araç fiyatlarının bu kadar yükselmesinin tek sebebi vergiler olduğunu düşünmüyorum. Bayiler arasında 3-4 bin lira fiyat farkı oluyor. Ama hepsi 300-400 lira kazandığını söyler. Tüm firmalar yüksek kar marjıyla araç satıyor bence. Mesela ben aracımı alırken megane ile fluence arasında 9 bin lira fark vardı. Donanım aynı özellikler aynı. Başka hangi firmada sedan farkı bu kadar? Mesela Focusun benzinlisiyle dizeli arasında 13 bin lira fark var. Bu araçtaki gibi 5 bin lira fark olsa biraz daha zora girer alırdım. ESP konusuna gelince zaten espsiz olsa alanların çoğu almazdı bence. Kasımda lineaların tüm modellerine ESP geldi. Aynı sorun linealarda da vardı. Linea ile bu araç arasında kaldım. 0 faiz diyip peşinin üstüne 3000 tl eklediler. 650 Tl kredi masrafı istediler.Bu araç için peşinde de aynı fiyatı çektiler kredide. 20bin 20 ay 0 faizden yararlandık. 4 ay içinde 5600 km yol yaptım. Kışın Sivas-Kayseri arası çok kötü koşullarda gittim. Allah'a şükür hiçbir sıkıntı çıkarmadı. ESP si de kaza yapmaktan kurtardı. 70bin civarı param olsa alırmıydım? Kesinlikle almazdım. Piyasadaki dizel diğer araçlarla f/p kıyaslaması yaparsak aldığı parayı hakeder. Ha derseniz ki sedan araca geniş olmasına ihtiyacım yok o zaman bu araba alınmaz. Diyorsanız ki ben sürat yaparım 140-150 ile giderim gene alınmaz.(110'u asla geçmem aracım ne olursa olsun) Yada ikinci el daha iyi araçlar var temizini bulurum alırım gene tamam(Zaten bu aracı alanlar genellikle ikinci ele bulaşmamak için almış). Ama palio ile de karşılaştırmak haksızlıktır. Allah herkese kazasız belasız sürmeyi nasip eylesin.

    Alıntıları Göster
    Müslüman bir ülkede yaşasaydık 2. el bir araba alabilirdim. Ama insanlar sahtekarlık yaptıkları için kimseye güven olmaz. Ben de o yüzden gittim ve aldım. Hiç kimseye sormadım, girdim aldım. İçi de güzel dışı da güzel. Eğer bu özelliklerde bir araca 10-15-20 bin fark vermeyi gözünüz kesiyorsa kesinlikle almayın bu aracı. Ama bu fiyatlara bence alınacak en güzel araba. 55 bine bir sürü 2. el araba bulabilirdim. Almıyorum milletin kullandığı arabayı. İlk ben kullanıyorum arabamı, önü belli ardı belli. Kazası var mı, değişeni var mı, satan kişinin bana söylemediği bir problemi var mı, vuruğu, kırığı, çıkığı var mı gibi sorularla kafamı meşgul etmiyorum. Bence insanın kafası rahat olmalı. Yakıt fiyatları belli ülkemizde. 2200 km yol yaptım ortalama yakıt tüketimim 5. 5litre. Bu daha başlangıç. 5-10 bin km'den sonra fabrika değerlerine düşünce veriler, o zaman bu araba tadından yenmeyecek... Kesinlikle tavsiye ediyorum, hiç tereddütsüz alın, gönül rahatlığıyla binin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAVAŞ6058

    Müslüman bir ülkede yaşasaydık 2. el bir araba alabilirdim. Ama insanlar sahtekarlık yaptıkları için kimseye güven olmaz. Ben de o yüzden gittim ve aldım. Hiç kimseye sormadım, girdim aldım. İçi de güzel dışı da güzel. Eğer bu özelliklerde bir araca 10-15-20 bin fark vermeyi gözünüz kesiyorsa kesinlikle almayın bu aracı. Ama bu fiyatlara bence alınacak en güzel araba. 55 bine bir sürü 2. el araba bulabilirdim. Almıyorum milletin kullandığı arabayı. İlk ben kullanıyorum arabamı, önü belli ardı belli. Kazası var mı, değişeni var mı, satan kişinin bana söylemediği bir problemi var mı, vuruğu, kırığı, çıkığı var mı gibi sorularla kafamı meşgul etmiyorum. Bence insanın kafası rahat olmalı. Yakıt fiyatları belli ülkemizde. 2200 km yol yaptım ortalama yakıt tüketimim 5. 5litre. Bu daha başlangıç. 5-10 bin km'den sonra fabrika değerlerine düşünce veriler, o zaman bu araba tadından yenmeyecek... Kesinlikle tavsiye ediyorum, hiç tereddütsüz alın, gönül rahatlığıyla binin...

    Alıntıları Göster
    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/peugeot-301-motor-kaput-alti-ses-fitili-161924341

    bu ürünü kullanan arkadaş varmı?
    tavsiye edermisiniz?
     PEUGEOT 301-ANA KONU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia


    quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    herkese merhaba
    dizel allure için kaporayı cuma günü verdim
    araç teslim alırken nelere dikkat etmek gerekir




    Öncelikle hayırlı olsun Allah kazasiz belasiz sürmeyi nasip eylesin.

    - bagaj kapagini kontrol edin hafif kaldirdiginizda kaldirdiginiz yerde mi duruyor yoksa durmuyor mu diye
    - bluetooth kontrol edin
    - forumda bi abi yasamisti aracta yag cok az teslim etmisler motoru zarar gordu yagini kontrol edin
    - lastiklerin michelin yedek lastigin bridgestone olmasi lazim kontrol edin
    - ilk yardim cantasi stepnesi parcalar tam mi kontrol edin


    En sonda da orada ki elemana bahsis vermeyi unutmayin:)

    Teşekkürler
    bu hafta aracı teslim edecekler
    ilk sıfır aracım olacak
    heyecanla bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/peugeot-301-motor-kaput-alti-ses-fitili-161924341

    bu ürünü kullanan arkadaş varmı?
    tavsiye edermisiniz?
     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Sese işe yarar mı bilmiyorum ama toz toprak için yarayabilir. Şu şekilde alırsanız daha iyi olur bence. Seste biraz farkediyor.

    http://www.halibagajhavuzu.com/peugeot-301-motor-kaput-fitili-ve-izolatoru-urun496.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/peugeot-301-motor-kaput-alti-ses-fitili-161924341

    bu ürünü kullanan arkadaş varmı?
    tavsiye edermisiniz?
     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Sese işe yarar mı bilmiyorum ama toz toprak için yarayabilir. Şu şekilde alırsanız daha iyi olur bence. Seste biraz farkediyor.

    http://www.halibagajhavuzu.com/peugeot-301-motor-kaput-fitili-ve-izolatoru-urun496.html

    Alıntıları Göster
    Bagaj kapağı altı keçe alan oldu mu? Şunu gördüm ama 301 için bulamadım bizim araçlara uyar mı sizce?

    http://www.halibagajhavuzu.com/citroen-c-elysee-bagaj-kaput-alti-hali-kaplama-urun525.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halibagajhavuzu

    Bu mesaj silindi.
    Merhaba. Kullanmakta olduğum dizel 301'in direksiyonununda fark ettiğim bir durum var. Şöyle izah edeyim örneğin 80 ve üstü hızlarda direksiyonu çok hafif çevirdiğimde (mesela şerit değiştirmek için) direksiyon kendiliğinden toplamıyor araç direksiyonu bırakınca sola veya sağa gitmeye devam ediyor. Böyle bir şey dikkatini çeken oldu mu? Daha önce çok sayıda farklı araç kullandım ilk defa bu araçta bu durumu yaşıyorum. Ancak şehiriçi kulanımda dönüşlerden sonra falan bir sorun yok. Dediğim gibi sadece direksiyonu çok az çevirdiğimde bu durum oluyor. Zannedersem bu arabadaki direksiyon sistemi elektrik destekli acaba bundan dolayı normal olan bir durum mu bilmiyorum bir de lastikler kışlık bunun da bir etkisi var mı bilmiyorum... Herkese iyi akşamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ea16

    Merhaba. Kullanmakta olduğum dizel 301'in direksiyonununda fark ettiğim bir durum var. Şöyle izah edeyim örneğin 80 ve üstü hızlarda direksiyonu çok hafif çevirdiğimde (mesela şerit değiştirmek için) direksiyon kendiliğinden toplamıyor araç direksiyonu bırakınca sola veya sağa gitmeye devam ediyor. Böyle bir şey dikkatini çeken oldu mu? Daha önce çok sayıda farklı araç kullandım ilk defa bu araçta bu durumu yaşıyorum. Ancak şehiriçi kulanımda dönüşlerden sonra falan bir sorun yok. Dediğim gibi sadece direksiyonu çok az çevirdiğimde bu durum oluyor. Zannedersem bu arabadaki direksiyon sistemi elektrik destekli acaba bundan dolayı normal olan bir durum mu bilmiyorum bir de lastikler kışlık bunun da bir etkisi var mı bilmiyorum... Herkese iyi akşamlar...

    Valla bizim kayınpeder elektrik destekli direksiyon olduğu için diyor...




  • ea16 E kullanıcısına yanıt
    Benim araçta da aynı durum var. Test aracı da aynıydı. Galiba normal direksiyon sistemi böyle.
  • Yağ değişim filitre dahil 200 TL sen %25 indirimler 150 TL ye geldi. Bilginiz olsun arkadaşlar, kaput kecesinin fiyatı serviste 175 TL.
  • Herkese iyi forumlar araç şuan 8000 kmde bazı aracın bahsetmiş olduğunuz güvenlik eksiklerini detaylandırmak istiyorum araç ESP var ama saçma bir şekilde devreye giriyor ve geç devreye giriyor bagaj hidrolik sistem değil bu çok büyük bir eksi bence far ayarı yaptığımız yer yetersiz ve araçta kör noktaların eksisini esgeçmemek lazım kendi rakipleri arasında belki alınabilir ama şirket arabasından öte gidemez müzik sistemi çooook kötü 15 i geçemedim ses kirliliğinden dolayı tek artısı şehir içi ortalama 5.8 yakması...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ea16

    Merhaba. Kullanmakta olduğum dizel 301'in direksiyonununda fark ettiğim bir durum var. Şöyle izah edeyim örneğin 80 ve üstü hızlarda direksiyonu çok hafif çevirdiğimde (mesela şerit değiştirmek için) direksiyon kendiliğinden toplamıyor araç direksiyonu bırakınca sola veya sağa gitmeye devam ediyor. Böyle bir şey dikkatini çeken oldu mu? Daha önce çok sayıda farklı araç kullandım ilk defa bu araçta bu durumu yaşıyorum. Ancak şehiriçi kulanımda dönüşlerden sonra falan bir sorun yok. Dediğim gibi sadece direksiyonu çok az çevirdiğimde bu durum oluyor. Zannedersem bu arabadaki direksiyon sistemi elektrik destekli acaba bundan dolayı normal olan bir durum mu bilmiyorum bir de lastikler kışlık bunun da bir etkisi var mı bilmiyorum... Herkese iyi akşamlar...

    Aracın hızına göre direksiyon sertleşiyor. birçok araçta böyle artık. özellikle 60-70 den sonra sert oluyor. sebebi bu. bizde de aynı. bu hızlarda aracın direksiyonunu toplaması beklenmeyeceği için sorun yok.

    şehiriçi düşük hızlarda direksiyon gayet yumuşak ve viraj dönüşlerinde kendisi topluyor.
    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İLHAN AJANS

    Yağ değişim filitre dahil 200 TL sen %25 indirimler 150 TL ye geldi. Bilginiz olsun arkadaşlar, kaput kecesinin fiyatı serviste 175 TL.

    Yetkili servis fiyatı mı bunlar? Bir de bagaj altı halı bulunuyor mu serviste bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: İLHAN AJANS

    Yağ değişim filitre dahil 200 TL sen %25 indirimler 150 TL ye geldi. Bilginiz olsun arkadaşlar, kaput kecesinin fiyatı serviste 175 TL.

    Yetkili servis fiyatı mı bunlar? Bir de bagaj altı halı bulunuyor mu serviste bilginiz var mı?

    Alıntıları Göster
    Okuyup cevap veren arkadaşlara teşekkürler. O zaman çözüm direksiyonun işleyişine alışmak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ea16

    Merhaba. Kullanmakta olduğum dizel 301'in direksiyonununda fark ettiğim bir durum var. Şöyle izah edeyim örneğin 80 ve üstü hızlarda direksiyonu çok hafif çevirdiğimde (mesela şerit değiştirmek için) direksiyon kendiliğinden toplamıyor araç direksiyonu bırakınca sola veya sağa gitmeye devam ediyor. Böyle bir şey dikkatini çeken oldu mu? Daha önce çok sayıda farklı araç kullandım ilk defa bu araçta bu durumu yaşıyorum. Ancak şehiriçi kulanımda dönüşlerden sonra falan bir sorun yok. Dediğim gibi sadece direksiyonu çok az çevirdiğimde bu durum oluyor. Zannedersem bu arabadaki direksiyon sistemi elektrik destekli acaba bundan dolayı normal olan bir durum mu bilmiyorum bir de lastikler kışlık bunun da bir etkisi var mı bilmiyorum... Herkese iyi akşamlar...

    Denemesi bir çok hızda yaptım benim aracımda böyle durum söz konusu yok.

    Hala orjinal fabrika çıkış lastikleri kullanmaktayım araç 49 K Km de. Mic. En.Sever




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.