Şimdi Ara

Çekme belgeli aracı tekrardan trafiğe cıkartma hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
2
Favori
85.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ,

    3 gün önce , hasarlı olarak perte cıkmış audi a3 aldım , fiyatının uygun olması , 2012 model ve sadece 4400 km olmasından dolayı yaptırıp kendim için bineceğim kısmetse.

    Forumda çeşitli başlıklar altında az çok bilgi toplamaya çalıştım , fakat yorumlarda sene farkı ve çelişkiye düştüğüm için , bilen ve ilgilenen arkadaşlardan yorumlarını istiyorum.

    Aracı yarın arabamı yaptıracağım servise çekici yardımı ile götürteceğim , sorum bundan sonrası ile ilgili ;

    Öncelikle araç yapıldıktan sonra , muayene istasyonundan rapor alması gerektiğini okumuştum , fakat bazı yazılarda da , serviste rapor verilerekte halledilebiliyormuş tarzında yorumlar gördüm , hangisi doğrudur ? Arabayı illa ki götürmek mi lazım , yoksa serviste yapıldıktan sonra gösterilebilirmi , serviste bakılıp rapor verilebilirmi ?

    Aracın plakası istanbul plaka olmadığından dolayı değişecek fakat plaka değiştirmeyi en son aşama olarak mı yapıyoruz ? Muayene ye gitmek gerekli ise gitmeden önce eski plakayı mı kullanıyoruz yoksa geçici plaka mı almamız gerekiyor ?

    Bu aşamalardan sonrası hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa , yorumlarını rica ediyorum.

    Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.



  • konuya müdahil olmak istedim. Sigortadan kazalı araç önce yetkili servise çekilir. Yetkili servis fiyat çıkarır ve çıkarılan fiyat yüksektir sigorta şirketi pert e çıkarır ve aracı satışa arz eder. Pertçi firmalar aracı alır. Ancak şunu da kayda geçeyim. Araç serviste en az 10 günkalır bu süreçte araç adeta soyulur. Mesela farlar değiştirilir . Siz aracın farı var zannedersiniz .evet vardır ama arkadan o farın bağlantı ayakları kırık olduğu için o farı kullanamazsınız yüzde doksan serviste değiştirilmiştir. Aracın tekerleri yeniyse değiştirilir. Serviste önce ustabaşı sonra kalfa sonra kalfa yardımcısı sonra çırak (önce kurt sonra çakal sonra karga sonra kuşlar sonra börtü böcek) nasibini alır çalmazlar sadece değiştirirler,yerine de mutlaka hurdadan bir şeyler bırakırlar. Aynısı yoksa emsali ama mutlaka bırakırlar.Çünkü onlar yetkili servistirler. Ordan güvenli yer yoktur. mesela siz aracın üzerinde akü var zannedersiniz ama akü boş aku ile değiştirilmiştir. mesela elektronik aksamı . serviste yığınla arızalı araç vardır yedek parçaya ihtiyaç vardır ilk akla gelen pert araçtan sökmektir. Aracın içindekipaspas kalfanın paspasından kalıteli ise hiç şansı yoktur. Paspasakadarmı demeyin sivrisinek te nasibin i alacaktır. mesela yakıt tankının içindeki şamandırayı alsalar değeri 800 lira bunu kımse anlayamaz.Siz aracı satın almak için yetkili servise çekseniz anlayamaz. sonra araç satılır pertçi firma alir ezilen yerlerini hafiften düzelttirir. Siz çıtır kazalı araç zannedersiniz. Çok güvendiğiniz ustanız değil usta siz olsanız yakıt tankının içindeki şamandırayı anlayamazsınınız. sonunda içinizden söversiniz yada Allaha havale edersiniz .Pertçi firmaya aracın eski sahıbı kımdır diye sorun kesinlikle söylemezler çünkü siz onunla görüşürsen,z gerçekler ortaya çıkar. ANLATTIKLARIM MÜCERREPTİR.
  • Tam emin değilim ama aracını güzel bi yaptırıyorsun önce ondan sonrada bi sigorta acentesine gidip geçici plaka ile poliçe kestiriyorsun. Ve bu arada aynı yerden ek1 evragıda doldurmasını rica et. Sonra Turktuv ve en son trafik şubeden plaka ve ruhsatını alıyorsun işlemin bu kadar.
  • Trafikçi arkadaşlara sordum evet dedigim gibi işlem sırası.
  • Teşekkür ederim.
  • Rica ederim.
  • plaka, ruhsat ve sigorta işlemlerinin masrafı ne kadar tutuyor yani sadece muayene hariç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pubu

    Merhabalar ,

    3 gün önce , hasarlı olarak perte cıkmış audi a3 aldım , fiyatının uygun olması , 2012 model ve sadece 4400 km olmasından dolayı yaptırıp kendim için bineceğim kısmetse.

    Forumda çeşitli başlıklar altında az çok bilgi toplamaya çalıştım , fakat yorumlarda sene farkı ve çelişkiye düştüğüm için , bilen ve ilgilenen arkadaşlardan yorumlarını istiyorum.

    Aracı yarın arabamı yaptıracağım servise çekici yardımı ile götürteceğim , sorum bundan sonrası ile ilgili ;

    Öncelikle araç yapıldıktan sonra , muayene istasyonundan rapor alması gerektiğini okumuştum , fakat bazı yazılarda da , serviste rapor verilerekte halledilebiliyormuş tarzında yorumlar gördüm , hangisi doğrudur ? Arabayı illa ki götürmek mi lazım , yoksa serviste yapıldıktan sonra gösterilebilirmi , serviste bakılıp rapor verilebilirmi ?

    Aracın plakası istanbul plaka olmadığından dolayı değişecek fakat plaka değiştirmeyi en son aşama olarak mı yapıyoruz ? Muayene ye gitmek gerekli ise gitmeden önce eski plakayı mı kullanıyoruz yoksa geçici plaka mı almamız gerekiyor ?

    Bu aşamalardan sonrası hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa , yorumlarını rica ediyorum.

    Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.





    bende bu aralar çok araştırıyorum kazalı bir çekme belgeli araç alıp tamir ettirip kullanma olayını. lütfen yaşadığınız evreleri buraya yazın bizlerede yol göstermiş olursunuz.
  • Kendim çekme belgeli hasarlı araç alıp yaptırdım.... işlemler sırasıyla şöyle:

    1- Noterden aracın satışı alınıyor plaka değişikliği olacaksa noterde belirtiliyor ( hasarın durumuna göre plaka değişikliği yapılması tavsiye edilir...Eger hasar 1 ayda bitmeyecek gibiyse plaka değişikşliğinin bir anlamı kalmıyor eski plakadan ruhsat çıkıyor..)

    2- Aracın hasarı tamir edildikten sonra sigorta yapılarak ek 1 formu doldurulup muayene istasyonuna gidilecek

    3-Muayeneden geçtikten sonra eldeki evraklarınla beraber trafiğe gidip plaka ve ruhsat çıkartıyorsun...

    4- Ruhsat çıkarttıktan 1 gün sonra bağlı olduğunu vergi dairesine gidilip ruhsatı vererek işlettiriyorsun....

    Bu kadar yani çok fazla bir teferruat yok... Muayeneye giderken eski plakadan bastırıp arabaya taktırmakta fayda var en azından trafikte plakasız yol almaktan iyidir.. Ben öyle yaptım ...

    4- servisten rapora felan gerek yok... Aracın eski muyanesi devam ediyorsa bile hasar yaptırılıp tekrar muayene sokulacak....


    sorularınız olursa cevaplayabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DİYARIM -- 11 Temmuz 2012; 18:57:11 >
  • Konu hortlamış , diyarım zaten az çok cevap vermiş , ben şöyle birşey eklemek istiyorum.

    Eğer ki araçtan emin değilseniz , yani kısaca güvenlik açısından herhangi bir problem teşkil etmeyecekse düşünmenizdir , aksi halde düşünmeyin üzerine para ekleyin yada gerekirse daha düşük bir model alın ama içiniz rahat olsun.

    Benim aracım , kaporta hasarlı olduğu için , içim bu konu da rahat çok şükür. Bunun yanı sıra , aracı tekrardan toplamanın gerçekten maliyetli ve zahmetli olduğunu da bilmeniz gerekiyor , ben yaşadıklarımı ve süreçleri merak edilmesinden ötürü , sıkıntısını stressini paylaşmak isterim.

    Aracı ilk gördüğümde aracın kaputunun değiştiği apaçık belliydi , eskisiyle değişmişti.

    Aldığım araç arka taraflardan hasarlıydı genel olarak sağ ve sol çamurluk olarak ve perte çıkması için olduğunu varsaydığım 3kapıda ufak tefek çizikler vardı , ve parçalar değişmemişti.

    Aracın tavan kısmının sol üst ve ufak bir yerinde taş izleri vardı.

    Aracı gören herkesin tek söylediği laf , aracın dövüldüğünü , hasarın ve pertin nasıl olduğunu anlam verememesiydi.

    Aracı alıp , sürekli olarak çalıştığım , kendi kullandığım aracımda dahil olmak üzere , şirket araçlarının da gittiği yetkili ve özel servise çektim.

    Araç çalışır ve yürür vaziyetteydi , aracı aldıktan sonra yaptıkdıklarım ;

    Ilk olarak Doğustan fiyat alıp az çok kafamda bir rakam belirledim hatta çoğu parçasını orjinal olarak ordan aldım çıkma yerine ,

    3 Jantı güzelcene temizletip , boyattım , ufak tefek çiziklerinden ötürü.

    Fren disklerini ve balatalarını değiştim , birazcık pimpirikli olduğum için :)

    Kapı ve cam fitillerini komple değiştim , arka ufak camı ufak çatlağından ötürü yeniledim.

    2 kapı açma kolu çatlaktı , değiştirdim.

    Marşpiyel yamuktu , yenilettim.

    Sağ çamurluk düzelttirdim , sol çamurluğu komple 0 aldım.

    Tavan kısmı ufak yer için , düzgün görünmesi için ufak bir boya vuruldu , geri kalanı verniklendi.

    Kapılarda ki ufak çizikleri boyattım ( Evet çizik seven biri değilim , gördüğüm de boyatıyorum )

    Sağ stop iç kısmı çalışmıyordu , yenilendi.

    2 tane Radyatörü yeniledim , üzerindekiler bozuklarıyla değiştirilmiş.

    Araç bilgisayara bağlandı , kazadan ötürü beyinde ki hata kayıtları silindi.

    Sonuç olarak , aracım bugun tam anlamıyla hazır oldu , yarın muayeneye gidip , evrakları bitirilecek ve akşamında tam hazır haliyle teslim olacak.

    Yukarı da yazdığım şeyler , tam olarak 40 gün sürdü , ve yaklaşık olarak , parça ücretleri , servis ücreti ve ufak tefek ıvır zıvırlar dahil yaklaşık olarak 7.000 TL. Servis devamlı olarak çalıştığımız için ve aslında bu tarz işleri yapmadıkları halde beni kıramadılar. Şunu ekleyeyim , parçaları bizzat ben gidip kendim aldım , servisin aldığı ücret sadece boya ve kaporta onarımıydı.

    En son olarakta bugun , muamele işlemleri için , 850 TL verdim , muameleciye , hepsi bu kadar.

    Yarın yapılacak işlemler ,

    Eski plakası yoktu aracın , tekrardan çıkartılacak ( Geçici plaka ve poliçe çok yüksek miktar tuttuğundan , eskisini kullanıp , öyle muayeneye gidecek araç )

    380 TL trafik sigortası için genel olarak verdim , 1 günlük eski plakaya ait olacak , daha sonra 34 plakaya döndüğünde ondan devam edilecek.

    Genel olarak ; Muayene ücreti , ruhsat çıkarması , trafik sigortası , yeni plakanın çıkarılması ( plaka değişikliği ) ve muameleci ücreti 850TLye geldi.

    Son olarak şunu belirtmeliyim ki , hasarlı araç yaptırımı , gercekten zaman , zahmet ve kesinlikle sabır isteyen birşey olduğunu anladım. Bir defa daha böyle birşeye karışırmısın derseler inanın bulaşmam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pubu

    Konu hortlamış , diyarım zaten az çok cevap vermiş , ben şöyle birşey eklemek istiyorum.

    Eğer ki araçtan emin değilseniz , yani kısaca güvenlik açısından herhangi bir problem teşkil etmeyecekse düşünmenizdir , aksi halde düşünmeyin üzerine para ekleyin yada gerekirse daha düşük bir model alın ama içiniz rahat olsun.

    Benim aracım , kaporta hasarlı olduğu için , içim bu konu da rahat çok şükür. Bunun yanı sıra , aracı tekrardan toplamanın gerçekten maliyetli ve zahmetli olduğunu da bilmeniz gerekiyor , ben yaşadıklarımı ve süreçleri merak edilmesinden ötürü , sıkıntısını stressini paylaşmak isterim.

    Aracı ilk gördüğümde aracın kaputunun değiştiği apaçık belliydi , eskisiyle değişmişti.

    Aldığım araç arka taraflardan hasarlıydı genel olarak sağ ve sol çamurluk olarak ve perte çıkması için olduğunu varsaydığım 3kapıda ufak tefek çizikler vardı , ve parçalar değişmemişti.

    Aracın tavan kısmının sol üst ve ufak bir yerinde taş izleri vardı.

    Aracı gören herkesin tek söylediği laf , aracın dövüldüğünü , hasarın ve pertin nasıl olduğunu anlam verememesiydi.

    Aracı alıp , sürekli olarak çalıştığım , kendi kullandığım aracımda dahil olmak üzere , şirket araçlarının da gittiği yetkili ve özel servise çektim.

    Araç çalışır ve yürür vaziyetteydi , aracı aldıktan sonra yaptıkdıklarım ;

    Ilk olarak Doğustan fiyat alıp az çok kafamda bir rakam belirledim hatta çoğu parçasını orjinal olarak ordan aldım çıkma yerine ,

    3 Jantı güzelcene temizletip , boyattım , ufak tefek çiziklerinden ötürü.

    Fren disklerini ve balatalarını değiştim , birazcık pimpirikli olduğum için :)

    Kapı ve cam fitillerini komple değiştim , arka ufak camı ufak çatlağından ötürü yeniledim.

    2 kapı açma kolu çatlaktı , değiştirdim.

    Marşpiyel yamuktu , yenilettim.

    Sağ çamurluk düzelttirdim , sol çamurluğu komple 0 aldım.

    Tavan kısmı ufak yer için , düzgün görünmesi için ufak bir boya vuruldu , geri kalanı verniklendi.

    Kapılarda ki ufak çizikleri boyattım ( Evet çizik seven biri değilim , gördüğüm de boyatıyorum )

    Sağ stop iç kısmı çalışmıyordu , yenilendi.

    2 tane Radyatörü yeniledim , üzerindekiler bozuklarıyla değiştirilmiş.

    Araç bilgisayara bağlandı , kazadan ötürü beyinde ki hata kayıtları silindi.

    Sonuç olarak , aracım bugun tam anlamıyla hazır oldu , yarın muayeneye gidip , evrakları bitirilecek ve akşamında tam hazır haliyle teslim olacak.

    Yukarı da yazdığım şeyler , tam olarak 40 gün sürdü , ve yaklaşık olarak , parça ücretleri , servis ücreti ve ufak tefek ıvır zıvırlar dahil yaklaşık olarak 7.000 TL. Servis devamlı olarak çalıştığımız için ve aslında bu tarz işleri yapmadıkları halde beni kıramadılar. Şunu ekleyeyim , parçaları bizzat ben gidip kendim aldım , servisin aldığı ücret sadece boya ve kaporta onarımıydı.

    En son olarakta bugun , muamele işlemleri için , 850 TL verdim , muameleciye , hepsi bu kadar.

    Yarın yapılacak işlemler ,

    Eski plakası yoktu aracın , tekrardan çıkartılacak ( Geçici plaka ve poliçe çok yüksek miktar tuttuğundan , eskisini kullanıp , öyle muayeneye gidecek araç )

    380 TL trafik sigortası için genel olarak verdim , 1 günlük eski plakaya ait olacak , daha sonra 34 plakaya döndüğünde ondan devam edilecek.

    Genel olarak ; Muayene ücreti , ruhsat çıkarması , trafik sigortası , yeni plakanın çıkarılması ( plaka değişikliği ) ve muameleci ücreti 850TLye geldi.

    Son olarak şunu belirtmeliyim ki , hasarlı araç yaptırımı , gercekten zaman , zahmet ve kesinlikle sabır isteyen birşey olduğunu anladım. Bir defa daha böyle birşeye karışırmısın derseler inanın bulaşmam :)

    valla iyiki bu süreçleri üşenmeyip yazmışsın

    bir çok kişi böyle yüksek model marka araç alma hayaliyle hasarlı alıp yaptırma düşüncesinde

    belkide siz tanıdığınız servis sayesinde kazık fiyata yaptırmamışsınız ama herkesin böyle durumu yok.gidecek bir özel servise herşeyini teslim edecek kim ne faturalar çıkacak..zaten özel servislerde faturayı kabartma için ellerinden geleni yapıyorlar(resmi servisler kadar olmasada)

    yani eninde sonunda sıradan bir vatandaş arabasını yaptırdımı belki 3-5 bin tl ye ucuza getirebilecek ama değermi?siz cevaplamışsınız zaten

    birde eğer sorgulamada hasar kaydı görünecekse kesinlikle değmez
  • merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak benim ticari minibüsüm var ama minibüs kaza yaptı şimdi bitane yeni minibüs alaçam plakaları nasıl yeni minibüse taktırcam bu konu hakkında bana bilgi verimisiniz
  • konuya müdahil olmak istedim. Sigortadan kazalı araç önce yetkili servise çekilir. Yetkili servis fiyat çıkarır ve çıkarılan fiyat yüksektir sigorta şirketi pert e çıkarır ve aracı satışa arz eder. Pertçi firmalar aracı alır. Ancak şunu da kayda geçeyim. Araç serviste en az 10 günkalır bu süreçte araç adeta soyulur. Mesela farlar değiştirilir . Siz aracın farı var zannedersiniz .evet vardır ama arkadan o farın bağlantı ayakları kırık olduğu için o farı kullanamazsınız yüzde doksan serviste değiştirilmiştir. Aracın tekerleri yeniyse değiştirilir. Serviste önce ustabaşı sonra kalfa sonra kalfa yardımcısı sonra çırak (önce kurt sonra çakal sonra karga sonra kuşlar sonra börtü böcek) nasibini alır çalmazlar sadece değiştirirler,yerine de mutlaka hurdadan bir şeyler bırakırlar. Aynısı yoksa emsali ama mutlaka bırakırlar.Çünkü onlar yetkili servistirler. Ordan güvenli yer yoktur. mesela siz aracın üzerinde akü var zannedersiniz ama akü boş aku ile değiştirilmiştir. mesela elektronik aksamı . serviste yığınla arızalı araç vardır yedek parçaya ihtiyaç vardır ilk akla gelen pert araçtan sökmektir. Aracın içindekipaspas kalfanın paspasından kalıteli ise hiç şansı yoktur. Paspasakadarmı demeyin sivrisinek te nasibin i alacaktır. mesela yakıt tankının içindeki şamandırayı alsalar değeri 800 lira bunu kımse anlayamaz.Siz aracı satın almak için yetkili servise çekseniz anlayamaz. sonra araç satılır pertçi firma alir ezilen yerlerini hafiften düzelttirir. Siz çıtır kazalı araç zannedersiniz. Çok güvendiğiniz ustanız değil usta siz olsanız yakıt tankının içindeki şamandırayı anlayamazsınınız. sonunda içinizden söversiniz yada Allaha havale edersiniz .Pertçi firmaya aracın eski sahıbı kımdır diye sorun kesinlikle söylemezler çünkü siz onunla görüşürsen,z gerçekler ortaya çıkar. ANLATTIKLARIM MÜCERREPTİR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azerr

    konuya müdahil olmak istedim. Sigortadan kazalı araç önce yetkili servise çekilir. Yetkili servis fiyat çıkarır ve çıkarılan fiyat yüksektir sigorta şirketi pert e çıkarır ve aracı satışa arz eder. Pertçi firmalar aracı alır. Ancak şunu da kayda geçeyim. Araç serviste en az 10 günkalır bu süreçte araç adeta soyulur. Mesela farlar değiştirilir . Siz aracın farı var zannedersiniz .evet vardır ama arkadan o farın bağlantı ayakları kırık olduğu için o farı kullanamazsınız yüzde doksan serviste değiştirilmiştir. Aracın tekerleri yeniyse değiştirilir. Serviste önce ustabaşı sonra kalfa sonra kalfa yardımcısı sonra çırak (önce kurt sonra çakal sonra karga sonra kuşlar sonra börtü böcek) nasibini alır çalmazlar sadece değiştirirler,yerine de mutlaka hurdadan bir şeyler bırakırlar. Aynısı yoksa emsali ama mutlaka bırakırlar.Çünkü onlar yetkili servistirler. Ordan güvenli yer yoktur. mesela siz aracın üzerinde akü var zannedersiniz ama akü boş aku ile değiştirilmiştir. mesela elektronik aksamı . serviste yığınla arızalı araç vardır yedek parçaya ihtiyaç vardır ilk akla gelen pert araçtan sökmektir. Aracın içindekipaspas kalfanın paspasından kalıteli ise hiç şansı yoktur. Paspasakadarmı demeyin sivrisinek te nasibin i alacaktır. mesela yakıt tankının içindeki şamandırayı alsalar değeri 800 lira bunu kımse anlayamaz.Siz aracı satın almak için yetkili servise çekseniz anlayamaz. sonra araç satılır pertçi firma alir ezilen yerlerini hafiften düzelttirir. Siz çıtır kazalı araç zannedersiniz. Çok güvendiğiniz ustanız değil usta siz olsanız yakıt tankının içindeki şamandırayı anlayamazsınınız. sonunda içinizden söversiniz yada Allaha havale edersiniz .Pertçi firmaya aracın eski sahıbı kımdır diye sorun kesinlikle söylemezler çünkü siz onunla görüşürsen,z gerçekler ortaya çıkar. ANLATTIKLARIM MÜCERREPTİR.

    Tskrler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azerr

    konuya müdahil olmak istedim. Sigortadan kazalı araç önce yetkili servise çekilir. Yetkili servis fiyat çıkarır ve çıkarılan fiyat yüksektir sigorta şirketi pert e çıkarır ve aracı satışa arz eder. Pertçi firmalar aracı alır. Ancak şunu da kayda geçeyim. Araç serviste en az 10 günkalır bu süreçte araç adeta soyulur. Mesela farlar değiştirilir . Siz aracın farı var zannedersiniz .evet vardır ama arkadan o farın bağlantı ayakları kırık olduğu için o farı kullanamazsınız yüzde doksan serviste değiştirilmiştir. Aracın tekerleri yeniyse değiştirilir. Serviste önce ustabaşı sonra kalfa sonra kalfa yardımcısı sonra çırak (önce kurt sonra çakal sonra karga sonra kuşlar sonra börtü böcek) nasibini alır çalmazlar sadece değiştirirler,yerine de mutlaka hurdadan bir şeyler bırakırlar. Aynısı yoksa emsali ama mutlaka bırakırlar.Çünkü onlar yetkili servistirler. Ordan güvenli yer yoktur. mesela siz aracın üzerinde akü var zannedersiniz ama akü boş aku ile değiştirilmiştir. mesela elektronik aksamı . serviste yığınla arızalı araç vardır yedek parçaya ihtiyaç vardır ilk akla gelen pert araçtan sökmektir. Aracın içindekipaspas kalfanın paspasından kalıteli ise hiç şansı yoktur. Paspasakadarmı demeyin sivrisinek te nasibin i alacaktır. mesela yakıt tankının içindeki şamandırayı alsalar değeri 800 lira bunu kımse anlayamaz.Siz aracı satın almak için yetkili servise çekseniz anlayamaz. sonra araç satılır pertçi firma alir ezilen yerlerini hafiften düzelttirir. Siz çıtır kazalı araç zannedersiniz. Çok güvendiğiniz ustanız değil usta siz olsanız yakıt tankının içindeki şamandırayı anlayamazsınınız. sonunda içinizden söversiniz yada Allaha havale edersiniz .Pertçi firmaya aracın eski sahıbı kımdır diye sorun kesinlikle söylemezler çünkü siz onunla görüşürsen,z gerçekler ortaya çıkar. ANLATTIKLARIM MÜCERREPTİR.

    üşenmeyip bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler araç almayı düşünüyordum inanın şunu okuduktan sonra vazgeçtim... Ellerınize saglık
  • arkadaşlar burda yanlış bilgilendirme var.bunu herkes yapmasın diye bilerek yapılıyor kanısındayım.önce sigortadan alınan araçlarda hasar kayıt raporu vardır.bu raporda ne yazıyorsa hasar kaydı odur.bunun dışında araçda herhangi bir eksiklik sigorta şirketi tarafından karşılanmak zorundadır.bu yasal zorunluluktur.değilse araç hakkında neden rapor tutulsunki.ben 10 yıldır sigorta şirketlerinin açtığı ihalelerden araç alıp yaptırıp satarım öyle yukarıda anlatılan aracın soyulması gibi olaylarla asla karşılaşmadım.aracı gördüğünüz için alıp almamakta serbestsiniz.şunuda söyleyip bütcenize uygun araçlar alabilirsiniz bu yöntemle yalnız araç ihalelerine katılmanız için teminat yatırmanız gerekmektedir.bunları yerine getirdinizmi size uygun aracı gayet güvenilir şekilde alıp yaptırabilirsiniz.lütfen burda dürüst olalım ve serbest piyasada insanları yanlış yönlendirmeyelim.saygılar.
  • Çekme belgeli bir araci ruhsat plaka vs trafige almak icin ortalama maliyet kaca cikar acaba

    Birde aldigimiz araci kusuru bulunmasada ruhsat cikmama ihtimali varmidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar benim de birkaç sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    bir araç almak istiyorum trafikten çekme belgeli.

    1- satıcı PLAKASI nıda teslim etmiş. şu an araçta plaka yok.

    2- aracın alıp bende farklı bir RENK boyatmak istiyorum.

    nasıl bir yol takip etmem gerek.

    önce plakayı alıp sonramı renk değişikliği yapmam gerek yoksa
    plaka ve renk değişikliğini aynı anda yapabiliyormuyum..

    teşekkür ederim.
  • DİYARIM D kullanıcısına yanıt
    hm bana ulaşabılırmısın whastup var. çekme belgelı araç için sorucaklarım var acilen yardımcı olursan sevınırım 05056157470
  • ÇEKME BELGELİ ARAÇ VAR DAHA ÖNCEDEN EK1 DOLDURULUP GİDİLİYORMUŞ,ŞİMDİ DİREK MUAYANE GİDİP GELDİKTEN SONRA EK1 DOLDURULUYORMUŞ?SİGORTACININ SÖYLEDİĞİ BU?VARMI BU İŞİN YOLUNU YÖNTEMİNİ BİLEN ARKADAŞLARIN YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.