- x
İşportada ne gider ?
12 Cevap3486 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


83 Mesaj
20 Mayıs 2012; 6:26:55 

Merhabalar, 19 yaşında açık lise öğrenciyim. Günde 8.5 saat mesai yaptığım bir işim var. Fakat bunun yanında ek iş olarak işporta düşünüyorum.

İzmir de ikamet ediyorum. Suzuki carry aracım var. Örneğin kapalı havalarda 5 TL den şemsiye, su, saat, mayo, küpe aklınıza ne gelirse ne önerirseniz yazabilirsiniz.

Not: Aklımızda öyle bir şey olsa sana neden söyleyelim kendimiz satarız diyen arkadaşlar, azcık öteye tezgah açsınlar :)


_____________________________

Bir gün güneş doğacak.


309 Mesaj
20 Mayıs 2012; 6:29:07 

Pilav nohut yap arbanın arkasında sat usta. Ne şemsiyesi ne saati salla onları şöyle güzelce izin al belediyeden güzel bir tezgah kur aracın arkasına nasıl gidiyor o pilav nohut biliyomusun.


_____________________________



578 Mesaj
20 Mayıs 2012; 7:22:12 

quote:

Orijinalden alıntı: skrullrex

Pilav nohut yap arbanın arkasında sat usta. Ne şemsiyesi ne saati salla onları şöyle güzelce izin al belediyeden güzel bir tezgah kur aracın arkasına nasıl gidiyor o pilav nohut biliyomusun.

bu sıcakta kim yer kokuşmuş pilav nohutunu


_____________________________



198 Mesaj
20 Mayıs 2012; 7:59:33 

Akşam Kokoreç


_____________________________

6 günde dünyayı yarattı 7. gün dinlendi.


1892 Mesaj
20 Mayıs 2012; 8:45:56 

tıraş makinesi falan sat sahte parfüm sat


_____________________________

Hayatı yakalamak için bugün ne yaptın?


417 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:24:41 

organik sertifikalı ürünler satabilirsin. Pahalı ama sosyetik yerlerde gider.

yada yöresel ürünler de olur. Piyasa mallarını satma bi farkın olsun.


_____________________________


Taraf olmaktansa bertaraf olmayı tercih ederim...


 
242 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:28:57 

Sahte beats - parfum - tisort falan su sosyete pazari tarzinda yada yoresel dogal urunler bu tatil mekanlarinin oralarda falan...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
588 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:32:15 

Hacı ıyı ıs bunu bız bılemeyız ama sen öğrenırsın bulunduğun semtın yakınlarında aracla dolas bak bakalım mıllet ne satıyorsa gözlemle kafana yatarsa çalış


_____________________________




1 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:44:57 

takım forması,özellikle derbi günlerinde


_____________________________



2440 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:47:01 

tırnak makası
ucuz sony pil
kemer
şemsiye
cüzdan
anahtarlık
ayakkabı boyası



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1187 Mesaj
20 Mayıs 2012; 9:49:55 

İzmirdesin çek arabayı plaja yazda geliyor simit kolluk şişme bot vs. Birde soğuk su meşrubat sat yenicek simit falan bunlar plajda yok satar en iyisi bu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

'Iskalasın beni insanlar, bunun ne önemi var!Ben alkışlarım kendimi,övünürüm Çekmecemdeki başarılarımla


83 Mesaj
20 Mayıs 2012; 15:21:09 

Evet fikirler özellikle bu yeni moda t-shirtler filan saatler, parfümler ege üni. kampüsün önünde güzel olur. Ayrıca plajlarda da t-shirt filan gidebilir.


_____________________________

Bir gün güneş doğacak.


0 Mesaj
14 Eylül 2014; 4:56:10 

kardeş bunların dediği işi s.et benımde yapmayı düşündugum bi iş var
işlek biyerde midyecılerın tezgahı gıbı bı tezgah yap üzerine evde yaptıgın
sandwichlerden diz adam gibi arasına salam domates peynır gibi yiyecekler koy sar streche
gunde 30 tane satsan 1.350 gelırın oluyo ay sonu hemde malıyetı az dıyelımkı 30 degıl 20 sattın 10 tanesını
koy buzdolabına ertesı gun sat bunların yanınada meyve suyu dız onuda sat rahat ay sonu 1.500 gibi
bi gelırın olur yap hesabını boru deıl yanı


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » İşportada ne gider ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250