Şimdi Ara

Akk'nı Btk'ya Şikayet Ettim..(Akk sonrası Hız 1mbit!!) Yeniden Birlik Zamanı!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
2
Favori
9.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Frightfull

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aeternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    BTK çalışanlarının ne kadar maaş aldığını biliyormusunuz da kimi kimi şikayet ediyorsunuz onlar maaşını TTnetten alıyor zaten ttnetin yan kuruluşu BTKdır :D

    En azından tüketicinin tepkisini görsünler, müşteri kaybedebileceklerinin farkına varsınlar.

    Ne güzel düşünüyorsun sen yahu. Oh, beyin bedava vallahi.

    sana cevap gelince görürsün :) ttnetin reklamını yapacak sana :9 bizde zamanında şikayet ettik ama işte senin gibi beyin bedava diyenlerden değiliz sokakda saf vatandaş çok senin gibi :D senin şikayetin umurlarında değil sen kimsin ki

    Yanlış düşünüyorsun, tabii ki bir cevap verecekler saçma da olsa.. Eğer ortak tepki verilir ise mutlaka sonuç alınır....

    Sen kimsin arkadaşım milleti burda kışkırtıyorsun?? Adam trolllük yapmaya gelmiş buraya. Zamanında şikayet etmiş pehhh. Kim zamanında ttneti şikayet etmiş sen edicen KOÇUM?

    34.mesaj hadi koş şikayet et :) ttnet bunların maaşını veriyor zaten diyorum :D haa misal ttnete şikayet yazsanız deseniz ki BTK dan şikayetciyim ttnete abone olmam için önüme engel koyuyor emin olun 2 gün içinde genel müdürünü görevden alırlar :D Beyin bedava KOÇUMMM
    http://forum.donanimhaber.com/m_58700753/mpage_82/tm.htm

    Yahu sen ne tutarsız tutarsız cevaplar veriyosun daldan dala konuyosun ben anlamadım gitti..




  • Türkiyede bulunan internet fiyatını açıkça gösteren bir yabancı web sayfasını sizinle paylaşmak istiyorum

    http://dailyinfographic.com/internet-speeds-around-the-world-infographic

    Şimdi şikayetime gelince web sitesinde de görüldüğü gibi dünyanın en pahalı internetini kullanan 3.sınıf ülke olarak gösteriliyoruz buna ramen 16 mbps hız a bile ulaşılamazken "limitsiz internet" tarifeleri arasında 50 gb download geçince hız düşürülmesi ile kullanıcılara verilen vaadleri alt üst eden 1 mbps sınırlaması ile karşı karşıyayız interneti en pahalı fiyattan kullanıp rekor vergiler veren milletimizin birde hızının düşürülmesi canımıza tak etti. TT net in çoğu ilde tek el olması kablolama ve atyapının bulunmaması rekabet ortamının minimum da olması bu durumu tetiklemekte bu durumda verilen vaadlerin yerine getirilmeden hız düşürülmesi ile internet kotası (AKK) hakkında şikayetçiyim. INTERNETIMIZI KISITLIYORLAR... Bu ay sonunda internetimi kapattıracağım. başka bi ikamet adresinde malesef tekrar TT net abonesi olmak zorundayım çünki başka firma yok, olan firmalar da altyapı olarak ttnet kablolarını ve hizmet binasını kullanmakta.


    Düzeltme MERNİS altyapısı Kimlik bilgilerimi doğrulamıyor o yüzden şikayet edemedik ... kendi altyapısı bile bozuk BTK nın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechnicaL -- 22 Mayıs 2012; 8:55:14 >




  • Çoook kapsamlı ve roman gibi bir şikayet yazdım . Umarım şikayet sayısı çoğalır.
  • Ben sürekli ediyorum, bence toplu şekilde internet kapatmaya kadar gitmesi gerekiyor.
  • Arkadaşlar teşekkürler ilginize, işin birde şu yönü var; şöyleki akk uygulama koyulduktan sonra netlimitsiz paketin pazarlanmasına başlandı, yıllardır ilk defa hızım düştüğünde hem mesaj hemde aranarak akk sız pakete geçme teklifinde bulundular. Şikayetlerimizde bunada dikkat çekebiliriz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 22 Mayıs 2012; 9:27:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Styric

    Ben sürekli ediyorum, bence toplu şekilde internet kapatmaya kadar gitmesi gerekiyor.

    Arkadaşım, haklısın fiili bir eylem yapılabilse mükemmel olurdu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frightfull
    Yahu sen ne tutarsız tutarsız cevaplar veriyosun daldan dala konuyosun ben anlamadım gitti..

    Ben acı gerçekleri söylüyorum tutarsızlıkla ne alaka? bunlara öfke duyup kendimi sinir edeceğime oturup dalga geçerim daha iyi :) her zaman bu tip BTK gibi kurumların besleyicisi vardır ortalık sakalını ovuşturup hadi bismillah diyip milletin parasını çalanlarla dolu burası Türkiye ve şu ülkede TTnet kadar dolandırıcı bir firma dünya üzerinde yoktur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 22 Mayıs 2012; 12:49:51 >




  • Bozacıyı şıracıya şikayet etmişsin orman kanunları var bu ülkede kendi istedikleri zaman degiştirirler şikayetle değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapalım o zaman fikriniz var mı? cumhurbaşkanlığı' na mı yazalım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Ne yapalım o zaman fikriniz var mı? cumhurbaşkanlığı' na mı yazalım?

    Valla istediğimiz yere şikayet edelim, bu işin bir oluru yok... Zaten parayı cebe indiren belli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Styric

    Ben sürekli ediyorum, bence toplu şekilde internet kapatmaya kadar gitmesi gerekiyor.

    Hocam neyi kapatıcaz ki ? Şu zamanda çoğu kişi internet olmadan 1 gün bile geçiremez, işleri aksar vs.

    Ha eğer 1 milyon kişi ben yarın internetimi kapattırıyorum diyorsa ben de kapatırım o zaman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Ne yapalım o zaman fikriniz var mı? cumhurbaşkanlığı' na mı yazalım?

    Valla istediğimiz yere şikayet edelim, bu işin bir oluru yok... Zaten parayı cebe indiren belli...

    Biz zaten bundan kaybediyoruz, birlik olup tepki verememek... O zaman btk gsm operatörleri ile de içli dışlıydı, ama bakın ne oldu 444 lü numaralar tekrar eski haline geldi ve bu 2 sene sonra oldu...

    Ben de bu olaydan sonra umutlandım zaten... Yenilgiyi baştan kabul etmek olmaz.. Elimizden ne geliyor ise yapmamız lazım, şu an için yapılabilecek en uygun ve kolay davranış ilgili yerlere mail atmak...



    Hani oldu ya bir Avrupa ülkesinde böyle bir şey olsa yer yerinden oynardı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 22 Mayıs 2012; 15:08:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Ne yapalım o zaman fikriniz var mı? cumhurbaşkanlığı' na mı yazalım?

    Valla istediğimiz yere şikayet edelim, bu işin bir oluru yok... Zaten parayı cebe indiren belli...

    Biz zaten bundan kaybediyoruz, birlik olup tepki verememek... O zaman btk gsm operatörleri ile de içli dışlıydı, ama bakın ne oldu 444 lü numaralar tekrar eski haline geldi ve bu 2 sene sonra oldu...

    Ben de bu olaydan sonra umutlandım zaten... Yenilgiyi baştan kabul etmek olmaz.. Elimizden ne geliyor ise yapmamız lazım, şu an için yapılabilecek en uygun ve kolay davranış ilgili yerlere mail atmak...




    Ben pes etmiyorum veya yenilgiyi kabullenmiyorum... Sadece şunu biliyorum ki yüzbinlerce kişi 1 gün bile internetsiz yapamaz... Bağımlı olunmuş artık, kimisi de bağımlı değil ama işlerini ordan yürütüyor...

    Hiçbir zaman toplu bir tepki geleceğini düşünmedim, düşünmüyorum da... Umarım böyle bir şey olur, olursa birey olarak ben de katılacağım elbet...


    Ama adı üstünde bu toplu bir hareket olmalı... Tek başınıza internet kapatmanın anlamı yok ki... Kendinize ziyan...




  • BTK'ya ilettiğim şikayet formuna bugün cevap geldi:

    "Sayın Xxxx,

    19038 numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;

    “Sayın Xxxxx Xxxx,Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Bilindiği üzere; xDSL üzerinden İnternet Servis sağlayıcılarına ülkenin tüm bölgelerinde altyapı hizmeti sunan Şirket Türk Telekomünikasyon A.Ş.’dir. Şirketimiz de, altyapı sağlayıcısı konumundaki Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ den toptan seviyede temin etmiş olduğu internet erişim hizmetini abonelerine perakende seviyede sunmaktadır. Adil Kullanım Noktası (AKN) ile ilgili değişiklik; altyapı hizmeti sunan Türk Telekomünikasyon A.Ş. tarafından toptan seviyede yapılmış olup Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun “29.02.2012 tarih ve 2012/DK-07/94 numaralı DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği” konulu kararında yer almaktadır. Yukarıda açıklanan bilgiler doğrultusunda; Adil Kullanım Noktasının, Şirketimizce, sektörde düzenleyici ve denetleyici role sahip olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından onaylanan DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği konulu kurul kararı kapsamında uygulandığını bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.”şeklindedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaskoo_87 -- 22 Mayıs 2012; 16:46:40 >




  • Gelen cevap;

    “Sayın Abraham Lincoln,Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Bilindiği üzere; xDSL üzerinden İnternet Servis sağlayıcılarına ülkenin tüm bölgelerinde altyapı hizmeti sunan Şirket Türk Telekomünikasyon A.Ş.’dir. Şirketimiz de, altyapı sağlayıcısı konumundaki Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ den toptan seviyede temin etmiş olduğu internet erişim hizmetini abonelerine perakende seviyede sunmaktadır. Adil Kullanım Noktası (AKN) ile ilgili değişiklik; altyapı hizmeti sunan Türk Telekomünikasyon A.Ş. tarafından toptan seviyede yapılmış olup Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun “29.02.2012 tarih ve 2012/DK-07/94 numaralı DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği” konulu kararında yer almaktadır. Yukarıda açıklanan bilgiler doğrultusunda; Adil Kullanım Noktasının, Şirketimizce, sektörde düzenleyici ve denetleyici role sahip olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından onaylanan DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği konulu kurul kararı kapsamında uygulandığını bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.”şeklindedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.



    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü




  • Verecekleri klasik cevap bu zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 22 Mayıs 2012; 17:15:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcDestek

    Gelen cevap;

    “Sayın Abraham Lincoln,Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.Bilindiği üzere; xDSL üzerinden İnternet Servis sağlayıcılarına ülkenin tüm bölgelerinde altyapı hizmeti sunan Şirket Türk Telekomünikasyon A.Ş.’dir. Şirketimiz de, altyapı sağlayıcısı konumundaki Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ den toptan seviyede temin etmiş olduğu internet erişim hizmetini abonelerine perakende seviyede sunmaktadır. Adil Kullanım Noktası (AKN) ile ilgili değişiklik; altyapı hizmeti sunan Türk Telekomünikasyon A.Ş. tarafından toptan seviyede yapılmış olup Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun “29.02.2012 tarih ve 2012/DK-07/94 numaralı DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği” konulu kararında yer almaktadır. Yukarıda açıklanan bilgiler doğrultusunda; Adil Kullanım Noktasının, Şirketimizce, sektörde düzenleyici ve denetleyici role sahip olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından onaylanan DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği konulu kurul kararı kapsamında uygulandığını bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.”şeklindedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.



    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü

    Abraham Lincoln... Büyük başkan nasıl alamadın yahu olumlu bir cevap ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Verecekleri klasik cevap bu zaten...

    Farklı bir şey de beklememek lazımdı zaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Verecekleri klasik cevap bu zaten...

    Farklı bir şey de beklememek lazımdı zaten...

    Arkadaşım hemen tamam, adil kullanımı sona erdireceğiz demeleride beklenemez zaten... Dediğim gibi 444 lü numaralar 2 sene sonra düzeltildi gelen şikayetler sebebi ile... Onun için şikayet edenlerede benzer cevaplar gönderilmiştir emin ol...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugoss

    Verecekleri klasik cevap bu zaten...

    Farklı bir şey de beklememek lazımdı zaten...

    Arkadaşım hemen tamam, adil kullanımı sona erdireceğiz demeleride beklenemez zaten... Dediğim gibi 444 lü numaralar 2 sene sonra düzeltildi gelen şikayetler sebebi ile... Onun için şikayet edenlerede benzer cevaplar gönderilmiştir emin ol...


    444'lü numaralar 2 senede düzeldiyse önem katsayısını göze alırsak adsl olayına da herhalde 16-18 yılda düzelir diyebiliriz...

    Birisi dağ; öteki fare...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.