Şimdi Ara

Denizcilik Fakültesi - Deniz Ulaştırma İşletme Müh.(Güverte) bilgi paylaşımı (136. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.705
Cevap
88
Favori
395.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yok yani ben seneye eylülde vardiya zabitligi kursuna yazılıcam beni tek etkileyen bu uzakyol ehliyeti alma oluyor demi ? baska yoktur umarım bide yeni konunla şirketler günündede ödeycekmiş galiba
  • enesdagdelen kullanıcısına yanıt
    Sanırım yakın yol için bir sorun yoktur.Yalnızca uzakyol ehliyetler için geçerli olacak.Şirketlerin maaşları gününde ödemesi için devlet
    değil sendikanın olması gerekir.Ben öyle bir yazı da görmedim.O yüzden çalışacağınız şirketi iyi araştırmanız gerekir.
  • Birkaç sorum olucakdı cvplarsanız sevinirim şimdi bn itü duim düşünüyorum sınava 2015 yani son ygs-lysye gireceklerdenim sorularım şöyle ; 1)Şimdi bundan 1,5 sene önce itü ve deü deki denizcilik fqkültelerine girişlerde 49. Madde dolayısıyla sıkıntı olmuş heralde acaba bu sıkıntı bu sene girenlerde oldu mu ve şuan taban 350 gösterior bu gerçek taban mı yoksa daha yüksek olması mı gerekli idi.====2)Ben şuan itü duim istiorum demiştim ancak itü gmimde düşünmeye başladım sizler hangisini önerirsiniz araştırmalarıma göre yıldı 700-800 civarı mezun verior duimler ,, gmim ler ise yaklaşık 400-500 arası mezun verior bir yanda kaptanlığın vermiş old. Bir karizma var diğerindede hem denizde hemde karada daha çok iş alanı var hemde mezun sayısı az old. Piyasadaki çarkçı açığıda bir hayli fazlaymış diye okudum. Halen ikisi arasında karar veremedim sizler bu ikisinin geleceği hakkında ne düşünüorsunuz birde gemilerde sanırsam 4. Kaptan çalıştırma zorunluluğu yokmuş ancak 4. Mühendis zorunlu old. İçin ilerde duim mezunlarının daha sıkıntı çekeceklerini düşünorum. Ancak ikisininde dezavantajları var makineci iş olmazsa yatıyor ancak iş oluncada o gürültü içinde çalışmak zorunda flnmış bide bu çarkçılar güverteye çıkabiliolar deilmi yoksa sadece altta makine dairesindemi geçior . Kaptanlıkda ise şu sıkıntı var sürekli tehlikeli olan güvertedeki işleri yapmak zorundalar (çarkçılar en azından geminin içinde güvendeler) dalgalı zamanlarda fln kaptanın işi biraz daha zor gibi ve tüm sorumluluk kptanın üstünde bir türlü karar veremedim bşrde bnm sayısal dersler çok iyi deil orta derece ve gmimde dersler ve uzakyol zabitlik sınavıda bu sayısallardan olacakmış onu geçemem diye daha sözel olan duime kaymaya başladım siz hangisini önerirsiniz yaklaşık 10-15 sene içinde hangisi işşiz kalmaz acaba ve hangisinin işleri daha kolaydır. 3) Bu uzakyol zabitlik sınavını üniden mezun olduk dielim stajlarda tamam şimdi sınavı kazanamadık ne kdr süre sonra sınava girioruz ve net ortamında yapılıormuş sanırım yanımıza ne bilim bilgili birini alıp soruları ona çözdürsek mesela yani kaç gün sonra bidaha sınava girebilioruz. 4) Bana zabitlikle kaptanlığın arasındaki farkı açıklarmısınız. 5) Yaklaşık 10-15 sene sonra mesleğin geleceği nadıl olur bu 2016 yılındaki düzenlemeler 4 yıllık fakülteleri etkiler iş alanı daralır mı yardım edin gemi şartları sıkıntı deil.




  • yukardaki sorularımı cvplıyacak yokmu????
  • herkese selamlar. istanbul üniversitesi'nde duim okuyorum, yazın 2,5 ay kısa staja çıkıcam. önerebileceğiniz ya da stajyer alma ihtimali daha fazla olan şirketler varsa bilgi verebilir misiniz ?
  • Arkadaşlara tavsiyem, okuyacaklarsa fakülte okusunlar devlette okusunlar. Çoğu firma fakülte dışı adam almıyor, kosterlerde meslekten soğuyup sağda solda mesleği kötülüyorlar. Duyuyoruz bunları hep. Devleti tercih etmenizde fayda var, bizzat ik müdürlerinden artık özelden stajyer almayı düşünmüyoruz dediklerine şahit oldum.
    Hala meslekte iş ve para var. Ama staj zor. Seçecekseniz bunları düşünün genç arkadaşlar. Daha 2. yılda bölümü bırakan sayısı 10'u geçti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okkkko

    Arkadaşlara tavsiyem, okuyacaklarsa fakülte okusunlar devlette okusunlar. Çoğu firma fakülte dışı adam almıyor, kosterlerde meslekten soğuyup sağda solda mesleği kötülüyorlar. Duyuyoruz bunları hep. Devleti tercih etmenizde fayda var, bizzat ik müdürlerinden artık özelden stajyer almayı düşünmüyoruz dediklerine şahit oldum.
    Hala meslekte iş ve para var. Ama staj zor. Seçecekseniz bunları düşünün genç arkadaşlar. Daha 2. yılda bölümü bırakan sayısı 10'u geçti.

    Itü ile dokuz eylul yada piri reis fsrkediyor mu hocsm

    itu ingilizcenin puani neden turkceye gore daha dusuk

    Son olarak itu tutturamadim diyelim , dokuz eylule gitmek isterim sahsen piri reis yerine sizce hangisi avantajlati ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • foruma denizcilik bölümü açıldı arkadaşlarhttp://forum.donanimhaber.com/forumid_2125/tt.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks


    quote:

    Orijinalden alıntı: okkkko

    Arkadaşlara tavsiyem, okuyacaklarsa fakülte okusunlar devlette okusunlar. Çoğu firma fakülte dışı adam almıyor, kosterlerde meslekten soğuyup sağda solda mesleği kötülüyorlar. Duyuyoruz bunları hep. Devleti tercih etmenizde fayda var, bizzat ik müdürlerinden artık özelden stajyer almayı düşünmüyoruz dediklerine şahit oldum.
    Hala meslekte iş ve para var. Ama staj zor. Seçecekseniz bunları düşünün genç arkadaşlar. Daha 2. yılda bölümü bırakan sayısı 10'u geçti.

    Itü ile dokuz eylul yada piri reis fsrkediyor mu hocsm

    itu ingilizcenin puani neden turkceye gore daha dusuk

    Son olarak itu tutturamadim diyelim , dokuz eylule gitmek isterim sahsen piri reis yerine sizce hangisi avantajlati ne

    itü var olmazsa dokuz eylül var olmazsa karadeniz teknik var o da olmadı turgut kıran var kardeşim. Devlet her zaman için daha avantajlıdır. Deniz Ulaştırma ve İşletme Mühendisliğinden mezun olduktan sonra ehliyetiniz aynı . Eğitim olarak bu okulların çok farkı yok. Ama özelde sıkıntı yaşarsınız benden söylemesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okkkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks


    quote:

    Orijinalden alıntı: okkkko

    Arkadaşlara tavsiyem, okuyacaklarsa fakülte okusunlar devlette okusunlar. Çoğu firma fakülte dışı adam almıyor, kosterlerde meslekten soğuyup sağda solda mesleği kötülüyorlar. Duyuyoruz bunları hep. Devleti tercih etmenizde fayda var, bizzat ik müdürlerinden artık özelden stajyer almayı düşünmüyoruz dediklerine şahit oldum.
    Hala meslekte iş ve para var. Ama staj zor. Seçecekseniz bunları düşünün genç arkadaşlar. Daha 2. yılda bölümü bırakan sayısı 10'u geçti.

    Itü ile dokuz eylul yada piri reis fsrkediyor mu hocsm

    itu ingilizcenin puani neden turkceye gore daha dusuk

    Son olarak itu tutturamadim diyelim , dokuz eylule gitmek isterim sahsen piri reis yerine sizce hangisi avantajlati ne

    itü var olmazsa dokuz eylül var olmazsa karadeniz teknik var o da olmadı turgut kıran var kardeşim. Devlet her zaman için daha avantajlıdır. Deniz Ulaştırma ve İşletme Mühendisliğinden mezun olduktan sonra ehliyetiniz aynı . Eğitim olarak bu okulların çok farkı yok. Ama özelde sıkıntı yaşarsınız benden söylemesi.

    Tesekkurler hocam zaten ozele yakin degildim cok kararim daha cok netlesti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiç yüzme bilsemek mülakata sorun olurmu bilen varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merabalar ... şimdi ben lise son sınıf ögrencısıyım . turgul kıranda denız ulastırma işletme müh. okusam mezun olduktan sonra uzak yol ehlıyetı alabılırmıyım ve nasıl alırım .. veya ben bıtırene kadar fakülte olurmu .. ? fakülte olursa bana uzak yol ehlıyetı verılırmı ? uzak yol ehlıyetı alırsam . iş bulma olanagım nedır . ? turgut kıranda hazırlık varmı ? ingilizce hiç bilmiyorum bunun ıcın ayrı bı kursa gıtmem gerekırmı ? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesx80

    Hiç yüzme bilsemek mülakata sorun olurmu bilen varsa

    problem olmuyormuş
  • Saol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zabit büyüklerim yaşadığınız ilginç , zor , şaşırtıcı v.b olaylar varsa anlatır mısınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesdagdelen

    baska ne değişicek 2016 da bide uzak yol kesinmi iptal olucak eğer öyle olursa bicok kişi iş bulamıycak ve maaşlarda düşecek

    bir çok kişi iş bulamıyorsa maaşların artması gerekmez mi ? sonuçta eleman ihtiyacı artıyor ?
  • Hocam bugun emekli bi kaptan abimizle muhabbet etme şansım oldu.Bana tek dediği şuan denizciliğin bittiği. Dogru düzgün maaşlar yatmıyomus bile.Onun sözüne cok güveniyorum ama yinede burada sizede sormak istedim sizler ne diyorsunuz acaba?
  • Nereye gidersen git askeriye düzeni olmayan bir okul olmalı.Dokuz eylülde saçma sistem var.Üst sınıfa selam vereceksin, içtima yapacaksın, uygun adım yürüyeceksin.Gördükçe bunları gülüyorum sanki üniversite değil askeriye.
  • Selam olsun butün herkese bir sorum olucaktı boy sınırı var mı ? Yine hayallerimin yıkılmasını istemiyorum :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SaiLor97 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur Türkiye'de sektör her geçen gün kötüye gidiyor. Maaş ödemeyen şirket sayısı son rakamlara göre epey fazla idi.
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.